Dit programma neemt ongeveer 2 - 2,5 uur in beslag (volgens henquote:Arrangement Imola
4 races van 10 minuten;
10 snelste coureurs in finale;
Beste drie coureurs ontvangen een beker;
Eerste drankje in Grand Prix Café gratis;
Klik hier voor meer informatie.
¤ 50,- per persoon exclusief 6% BTW (= ¤53,- red.)
Elke deelnemer rijdt 4 races van 10 minuten. Tijdens de eerste twee races kunt u wennen aan het circuit en de karts. De derde en vierde race
worden gereden voor de kwalificatie. Tijdens deze twee races zult u het uiterste uit uzelf en de kart moeten halen om een plaats te kunnen bemachtigen bij de 10 snelste coureurs. De 10 snelste coureurs in de kwalificatieraces mogen in de grote finale strijden om de felbegeerde
eerste plaats.
Tijdens en na de race zijn alle deelnemers welkom in ons gezellige
Grand-Prix Café waar het eerste drankje voor onze rekening is.
Als iemand specifiek tegen 1 van de opties is dan wordt deze dus niet gekozen, aangezien niet 1 iemand wat anders kan etenquote:1. Beenham Buffet
Ovenvers stokbrood met huisgemaakte kruidenboter
Echte warme beenham
Verse broodjes voor de beenham
Verse rauwkostsalade met diverse ingrediënten
Ambachtelijk gemaakte rundvleessalade
Honing mosterd saus speciaal voor over de beenham
(¤ 12,00 pp ex btw) vanaf 10 personen
2. Kipsate Buffet
Ovenvers stokbrood met huisgemaakte stokbrood
Verse stukjes kipsaté in ambachtelijk gemaakte satésaus
Echte kroepoek Geserveerd met aardappelgarnituur en rijst
(¤ 15,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
Zelf uw vlees bereiden tijdens uw feestje?
Ook dat kan in Harders' Plaza Harderwijk!
Maak uw keuze uit Hollands of Mexicaans Partypannen.
3. Hollands Partypannen
Ovenvers stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter
Vijf verschillende soorten vlees Verse champignons en uitjes om lekker mee te bakken
Huisgemaakte salade met verschillende ingredienten
Heerlijke fruitsalade
Verschillende sauzen
Geserveerd met aardappelgarnituur
(¤ 19,-- pp, mogelijk vanaf 6 personen ex btw)
4. Mexicaans Partypannen
Tacovlees (kip) met groenten om zelf te bakken
Tortilla's (Mexicaanse pannenkoekjes)
Verse rauwkost salade met diverse ingrediënten
Sausjes; zure room en gyrossaus Geserveerd met aardappelgarnituur
(¤ 18,00 pp ex btw) vanaf 10 personen
Onze mogelijkheden tot een heerlijk volledig warm/koud buffet:
Buiten deze buffetten om kunnen wij altijd een LUXE buffet voor u samenstellen
5. Full Speed
De klassieker; echte ham met verse meloen
Dagverse haring voor de visliefhebber
Echte gehaktballetjes in warme satésaus
Warme stukjes kipfilet in kerriesaus
Geserveerd met warme groenten en aardappelgarnituur
(¤ 19,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
6. Victory
De klassieker; echte ham met verse meloen
Smaakvolle zalmsalade Fluweelzachte gerookte zalm
Heerlijke stokjes kipsaté in huisgemaakte satésaus
Warme stukjes varkenshaas in ambachtelijk gemaakte pepersaus
Geserveerd met warme groenten en aardappelgarnituur
(¤ 23,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
quote:Op zondag 20 november 2005 20:45 schreef hicham het volgende:
De topictitel en topicstart heb ik in volle glorie doen wederkeren
Dit is gvd een motorclub ja![]()
Dit doe ik in naam van de anonieme meelezers
Ik had van jou toch minstens wat bemoedigende woorden verwacht ipv een sarcastische smileyquote:Op zondag 20 november 2005 20:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Officieel Martelaar.![]()
Goed gegokt, voor mijn kwakkie 24.000 km of 2 jaarquote:Op zondag 20 november 2005 19:50 schreef richardgie het volgende:
Zo,ben ook weer terug.
Wat je daar schrijf klopt,alleen als je in je service boekje van je motor kijkt zal je zien,dat er bij bijv.20.000 km of 2 jaar(let op:fictieve getallen),vervangen remvloeistof staat.
En daarom zit er ook zo'n mooi schematje in je boekje waar het allemaal op staat.
quote:Op zondag 20 november 2005 20:52 schreef worldpimber het volgende:
Wat een lange openingspost
![]()
[..]
Goed gegokt, voor mijn kwakkie 24.000 km of 2 jaarMr."ik heb de underline code ontdekt"
Ik open GVD nooit meer een nieuw topic dus hequote:Op zondag 20 november 2005 20:45 schreef hicham het volgende:
De topictitel en topicstart heb ik in volle glorie doen wederkeren
Dit is gvd een motorclub ja![]()
Dit doe ik in naam van de anonieme meelezers
Ik vond het al heel wat dat je uberhaupt een topic had geopend hoorquote:Op zondag 20 november 2005 21:11 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik open GVD nooit meer een nieuw topic dus he, achterlijke amsterdammur
![]()
geef Rebbeltjuh een beetje credit wil je.......leermomentjes![]()
quote:
Oh dankquote:Op zondag 20 november 2005 21:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik vond het al heel wat dat je uberhaupt een topic had geopend hoor
En verder weet ik dat je komende dagen toch niet meer stuk kunnen. Je hebt je kaartjes van bobbie robbie williams toch al binnen, dus de rest deert je niet meerToch??
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 21:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ragfietsje
Die rode op de foto's lijkt ook wel op de Bandit klaverblad foto's maarjah... wat wil je. Nakeds en Choppers, allemaal 1 pot nat.
Bijna niet uit elkaar te houden
![]()
.quote:Op zondag 20 november 2005 21:20 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Oh dank..... Ut komende half jaar kunnen mijn dagen idd niet meer stuk nee, waar zo lang wachten al niet goed voor is
![]()
alhoewel ff mattu met een amsterdammur.....![]()
Let maar niet op hem, diep van binnen wil ie ook een naked om mee te spelen. Deze gevoelens voor een speelfiets uit hij hier in de vorm van afgunstquote:
Ik blijf van alles proberen,onderstrepen,vet,cursief,doorgehaald,onderen boven tekst.quote:Op zondag 20 november 2005 20:52 schreef worldpimber het volgende:
Wat een lange openingspost
![]()
[..]
Goed gegokt, voor mijn kwakkie 24.000 km of 2 jaarMr."ik heb de underline code ontdekt"
quote:Op zondag 20 november 2005 21:53 schreef richardgie het volgende:
Ik blijf van alles proberen,onderstrepen,vet,cursief,doorgehaald,onderen boven tekst.![]()
Een naked kan wel heel mooi zijn.Ik heb het over motoren.Alleen choppers heb ik m'n bedenkingen over.Heb er een keer op mogen rijden,en heb meteen 2 dagen last van m'n rug gehad.quote:Op zondag 20 november 2005 21:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ragfietsje
Die rode op de foto's lijkt ook wel op de Bandit klaverblad foto's maarjah... wat wil je. Nakeds en Choppers, allemaal 1 pot nat.
Bijna niet uit elkaar te houden
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 21:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Let maar niet op hem, diep van binnen wil ie ook een naked om mee te spelen. Deze gevoelens voor een speelfiets uit hij hier in de vorm van afgunst
leuk he, die knopjesquote:Op zondag 20 november 2005 21:53 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik blijf van alles proberen,onderstrepen,vet,cursief,doorgehaald,onderen boven tekst.![]()
Je blijf er mee spelen he?quote:
Je begon te vloeken, daar werd ik agressief van.quote:Op zondag 20 november 2005 20:50 schreef hicham het volgende:
Ik had van jou toch minstens wat bemoedigende woorden verwacht ipv een sarcastische smiley![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus toch.quote:En worldpimber kan zijn boycot jegens dit topic nu ook wel opheffen![]()
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 21:53 schreef richardgie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 november 2005 22:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je begon te vloeken, daar werd ik agressief van.![]()
Niet alles tegelijk bij Richardgie....hij is net achter de extra's met al die knopjesquote:Op zondag 20 november 2005 22:08 schreef Worldbeater het volgende:
Richardgie moet gewoon Brêzàh taal leren, hij zal helemaal krom liggen denk ik.![]()
Wat was trouwens dat (rel?)probleemdat je een uur Fok! MC'en koste?
![]()
Al die tijd liggen bowlen ?quote:Op zondag 20 november 2005 22:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
Raus hier, even te lam om mijn computer nog aan te zetten.
![]()
We zijn net weer terug.
Goede interessante TT.Honda Hornet vind ik nog steeds heel horney.
![]()
Ik wil er ook nog steeds een keer op proefrijden, dus dat gaat zeker dit jaar of begin volgend jaar nog gebeuren.
![]()
aanklotenquote:Op zondag 20 november 2005 22:05 schreef hicham het volgende:
Ik duik de douche nog even in, tis alweer veel te laat geworden eigenlijkHoe gaat het eigenlijk op je stage Roderidderrick? Al een programma (al dan niet in beta-uitgave) gemaakt of nog steeds aan het aankloten?
![]()
Ja was leuk. Mijn ouders wilden iets leuks doen met z'n allen en dat werd bowlen met gourmetten en daarvoor en erna hebben we nog koffie gedronken en zo. Jammer dat het bowlen wat minder ging deze keer.quote:Op zondag 20 november 2005 22:17 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Al die tijd liggen bowlen ?Vandaar die lamme armen...
leuk geweest neem ik aan?
Die Duitse kont heH.quote:Op zondag 20 november 2005 22:05 schreef hicham het volgende:
Alleen plaatjes willen niet zo lukken heIk zag in het vorige topic nog een reply van je waar je een exploded view van een remklauw wou posten. Maar het plaatje kwam niet tevoorschijn en tijdje later had je het bericht ge-edit
Hier nog een jeugdsentiment topic voor jou en pepijn![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/116904/
Dat is wel gezellig zo met z'n allen ja.....en sekers ook omdat iedereen z'n eigen leven leidt.quote:Op zondag 20 november 2005 22:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja was leuk. Mijn ouders wilden iets leuks doen met z'n allen en dat werd bowlen met gourmetten en daarvoor en erna hebben we nog koffie gedronken en zo. Jammer dat het bowlen wat minder ging deze keer.![]()
maar het was zeker heel gezellig.
Ik vind het leuk dat ze zo iets toch zo nu en dan willen doen. Zo vaak zijn we verder ook niet meer bij elkaar.
![]()
Zoals je misschien nog wel weet is mijn maag er in Juni uitgehaald.Als gevolg hievan kan je dus bij te snel eten dumping klachten krijgen,wat resulteerd in zweten,trillen etc.en daar had ik dus last van.Verder had ik weer te veel vloeibaar gegeten wat dan in een keer doorloopt.Vandaar mijn,niet geheel vrijwillige,afwezigheid.quote:Op zondag 20 november 2005 22:08 schreef Worldbeater het volgende:
Richardgie moet gewoon Brêzàh taal leren, hij zal helemaal krom liggen denk ik.![]()
Wat was trouwens dat (rel?)probleemdat je een uur Fok! MC'en koste?
![]()
Hey Rausquote:Op zondag 20 november 2005 22:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ja was leuk. Mijn ouders wilden iets leuks doen met z'n allen en dat werd bowlen met gourmetten en daarvoor en erna hebben we nog koffie gedronken en zo. Jammer dat het bowlen wat minder ging deze keer.![]()
maar het was zeker heel gezellig.
Ik vind het leuk dat ze zo iets toch zo nu en dan willen doen. Zo vaak zijn we verder ook niet meer bij elkaar.
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die Duitse kont heH.![]()
![]()
[afbeelding]
Doodzonde.
quote:Op zondag 20 november 2005 22:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
Raus hier, even te lam om mijn computer nog aan te zetten.
![]()
We zijn net weer terug.
Ik wil ook wel eens weten hoe dat ding rijdtquote:Goede interessante TT.Honda Hornet vind ik nog steeds heel horney.
![]()
Ik wil er ook nog steeds een keer op proefrijden, dus dat gaat zeker dit jaar of begin volgend jaar nog gebeuren.
![]()
Ik combineer het een beetjequote:Op zondag 20 november 2005 22:18 schreef Roderick2085 het volgende:
edit: omdat fok zo traag bezig is hier komt ie dubbel![]()
en jij? jij zit alleen maar spelletjes te spelen geloof ik he![]()
Ik vind het sowieso walgelijk wat er zoal voorbij komt op het streetfighterforumquote:Op zondag 20 november 2005 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die Duitse kont heH.![]()
![]()
[afbeelding]
Doodzonde.
FemaleRebbel kan een goed staaltje Brêzàh taalquote:Op zondag 20 november 2005 22:25 schreef richardgie het volgende:
[..]
En Brêzàh taal.wat moet ik me daar bij voorstellen?
Maar totaan die kont ziet het er wel mooi uit.Daarna is het net een beetje alsof ze er een beetje hard mee achteruit tegen een muur zijn aangereden.quote:Op zondag 20 november 2005 22:31 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Geen mooie kont, wel een mooie positie
Katten willen niet echt wennen aan elkaar geloof ik![]()
![]()
Ah,je begint me al een beetje te kennen.quote:Op zondag 20 november 2005 22:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Niet alles tegelijk bij Richardgie....hij is net achter de extra's met al die knopjes![]()
ff rustig laten wennen he
Mag ik er bij zijn,mag ik er bij zijn?quote:Op zondag 20 november 2005 22:44 schreef R2-D2 het volgende:
Goedenavond![]()
Topicfoto'sNa het crossavontuurtje een keertje Naked rijden
inkoppertje
RichardGieAlways pushes buttons
Maag verwijderd?
![]()
![]()
dat duurde bij ons meer dan een maand voordat ze naast elkaar konden etenquote:Op zondag 20 november 2005 22:31 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Geen mooie kont, wel een mooie positie
Katten willen niet echt wennen aan elkaar geloof ik![]()
![]()
Ik heb er eerst twee weken tussen gezeten,omdat anders de een ook het bakje van de ander leeg ging vreten.Waren twee katers en die eten zich echt drie slagen in de ronte,buiken sleepte dan ook over de grond.quote:Op zondag 20 november 2005 23:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat duurde bij ons meer dan een maand voordat ze naast elkaar konden eten![]()
en nog hebben ze geregeld ruzie![]()
http://forum.fok.nl/user/history/22429quote:Op zondag 20 november 2005 23:40 schreef worldpimber het volgende:
Users die slechts in één subforum posten...
De meeste hier zijn zelfs FokMC only posters![]()
Voor die info moet je bij Peppo zijnquote:Op maandag 21 november 2005 00:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
950 euro voor die XR600 met nieuwe bandjes.. das niet veel zeker?![]()
Volgens mij zit die reply nu standaard onder je CTRL+C?quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 08:04 schreef hicham het volgende:
Volgens mij zit die reply nu standaard onder je CTRL+C?
Homoquote:Op maandag 21 november 2005 08:04 schreef hicham het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/22429
quote:Op maandag 21 november 2005 08:20 schreef worldpimber het volgende:
HomoLekker zinloos, wij rijden tenminste motor
Richardgie
Raudouwer
Mercy_Symbol
Patrick281 & Worldbeater
Makster
Worldpimber
One_Punch_mickey
Roderick
hicham
Peerke
Romius
RoadKKKill
Rebbol
RB![]()
![]()
Wie post het lijstje in dat topic
De meesten waren volgens mij Fok!kers, maar zijn vervolgens alleen hier blijven posten, de laatsten zijn na lobby'en hier komen registreren voor dit topic en nog 1 is gebanned ofzo. Bedankt Fok!![]()
RB was er trouwens wel vroeg bij op Fok
meldtquote:Op zondag 20 november 2005 23:40 schreef worldpimber het volgende:
Users die slechts in één subforum posten...
De meeste hier zijn zelfs FokMC only posters![]()
Als je dat PTA SC topic erbij optelt zal zo een 35% van PTA bestaan uit SC. Tijd om het het subforum op te doeken.quote:
[..]
Richardgie
Raudouwer
Mercy_Symbol
Patrick281 & Worldbeater
Makster
Worldpimber
One_Punch_mickey
Roderick
hicham
Peerke
Romius
RoadKKKill
Rebbol
RB![]()
![]()
De meesten waren volgens mij Fok!kers, maar zijn vervolgens alleen hier blijven posten, de laatsten zijn na lobby'en hier komen registreren voor dit topic en nog 1 is gebanned ofzo. Bedankt Fok!![]()
valt het opquote:Op maandag 21 november 2005 08:31 schreef hicham het volgende:
Ik ga aan het werk(OPM, manager vrij / nog niet gearriveerd?
)
Het mag wel wat agressiever en debieler, vooral dat trapje afquote:Op maandag 21 november 2005 08:31 schreef hicham het volgende:
Ik wil een 2-takt SM om Amsterdam mee onveilig te maken [afbeelding]
(filmpje, 25MB, niet veel bijzonders te zien eigenlijkMaar heeft me wel op ideeen gebracht
)
2quote:Alleen heb je bij sommige de profile ipv history gelinked
[..]
Richardgie
Raudouwer
Mercy_Symbol
Patrick281 & Worldbeater
Makster
Worldpimber
One_Punch_mickey
Roderick
hicham
Peerke
Romius
RoadKKKill
Rebbol
RB![]()
![]()
Je voldoet niet geheel aan de eis, maargoed dit topic Gok -hier- de cupmaat van ijsmeis. is natuurlijk wel weer interessantquote:
quote:
hebben ze je alweer vrijgelatenquote:Maar ik spring voor hem in het vuur
Damn moet ook weer eens de krant gaan lezen of eht nieuws gaan kijken ofzoquote:Op maandag 21 november 2005 09:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
hebben ze je alweer vrijgelatenhoorde vanochtend dat de brandstichter van Dordt gepakt was
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 09:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je voldoet niet geheel aan de eis, maargoed dit topic Gok -hier- de cupmaat van ijsmeis. is natuurlijk wel weer interessant![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 08:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
valt het ophij zit in Zweden en is donderdag pas terug
![]()
Mogguh allemaalquote:Op maandag 21 november 2005 08:50 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Na een relatief rustige nacht (die katten hebben maar 1 keer mot gehad) ben ik nog steeds verrot
![]()
Wat ook relatief jammer is is dat die nieuwe kat 5 kilo weegt en mijne nog maar een kilotjes of 1,5 ofzo![]()
Maar ik spring voor hem in het vuurDie rooie kat kan ze krijgen als hij TE tof doet
![]()
@ OPM![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 09:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Mogguh allemaal![]()
Hey Makster ik ben benieuwd naar foto's!!Ze hebben maar 1x mot gehad.
![]()
Dat valt dan allemaal reuze mee. Onze katten hebben heel lang 'ruzie' gehad. Na een vrij korte tijd hadden ze zogenaamd ruzie, maar als wij even niet keken waren ze ineens maatjes.
Nu is het nog vaak mot, maar ze zijn wel dol op elkaar.
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 09:42 schreef Makster het volgende:
@ Ras & Mer
Das mooi![]()
Komt ook vast wel goed, die grote snapt het ook wel die heeft altijd met 3 andere katten samen gewoond, die van mij daarentegen is nog te dom om zijn poten af te vegen na het poepen
Fotos komen vanavond
dat moet je ook minimaal 1x voordoen anders snappen ze er niets vanquote:Op maandag 21 november 2005 09:42 schreef Makster het volgende:
@ Ras & Mer
Das mooi![]()
Komt ook vast wel goed, die grote snapt het ook wel die heeft altijd met 3 andere katten samen gewoond, die van mij daarentegen is nog te dom om zijn poten af te vegen na het poepen
Fotos komen vanavond
katten kunnen echt apen zijnquote:Op maandag 21 november 2005 09:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]soms komen we thuis en dan liggen er overal plukken haar verspreid
overgebleven van het slagveld
en 2 naast elkaar op de bank gezellig tegen elkaar gekropen
met allebei een kop van
wij stout zijn
neeeeeej dat is echt niet zo
![]()
Laten we zeggen dat de laatste 5 jaar de waarde verdubbeld is, inplaats dat er afgeschreven is.quote:Op maandag 21 november 2005 00:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
950 euro voor die XR600 met nieuwe bandjes.. das niet veel zeker?![]()
Klinkt als een ontgroening voor de aanstaande superpappa.quote:Op maandag 21 november 2005 09:42 schreef Makster het volgende:
, die van mij daarentegen is nog te dom om zijn poten af te vegen na het poepen
Samen met je kat poepen, geweldigquote:Op maandag 21 november 2005 09:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat moet je ook minimaal 1x voordoen anders snappen ze er niets vandus gewoon een keer met seop samen op de bak gaan zitten
![]()
katten/poezen zijn geweldig gezellige en leuke dierenquote:Op maandag 21 november 2005 09:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Samen met je kat poepen, geweldig
Ik ga ook katten nemen denk ik, dat moet ik een keer ervaren hebben [afbeelding]
Ik zat toevallig in het blad psychologie net over de Icat te lezen.quote:Op maandag 21 november 2005 09:55 schreef hicham het volgende:
Samen met je kat poepen, geweldig
Ik ga ook katten nemen denk ik, dat moet ik een keer ervaren hebben [afbeelding]
Bij mij springt ze dan gewoon op schoot hoorquote:Op maandag 21 november 2005 10:24 schreef richardgie het volgende:
Goeie morgen allemaal.![]()
En katten zijn hele aanhankelijke beesten.Totdat ze d'r voer hebben gekregen.Dan kijken ze je niet meer aan.
En dan springen ze bij je op schoot en gaan vlak voor je neus zitten te miauwen,stikt als de hel.Die van mij gingen dan altijd meteen naar buiten na het eten,en een goed "gesprek"met de buurvrouw beginnen.Ik moest alleen oppassen als ik zelf zat te eten,want voor je het wist was je stukje vlees weg.Heb dat een keer gehad.Werd ik gebeld,zie ik vanuit m'n ooghoeken ineens een karbonaat voorbij schuiven met twee katten er achteraan.quote:Op maandag 21 november 2005 10:44 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Bij mij springt ze dan gewoon op schoot hoor
quote:Op maandag 21 november 2005 10:44 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Bij mij springt ze dan gewoon op schoot hoor
quote:Op maandag 21 november 2005 11:16 schreef hicham het volgende:
[..]
EeEeUuUuJjjj aLleS guCci?? (L) (Y) (F)
Noppen houden niet van asfalt, die scheuren op den duur eraf. Grip is slechter en het slijt abnormaalquote:Op maandag 21 november 2005 11:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Hoe zit het eigenlijk met de banden van zo'n crossertje.. kun je zonder problemen mee over het asfalt rijden (ivm extra slijtage of grip?)
quote:Op maandag 21 november 2005 11:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Noppen houden niet van asfalt, die scheuren op den duur eraf. Grip is slechter en het slijt abnormaalPepijn heeft het ook een hele tijd gedaan overigens
Hij heeft vast nog wel wat pics voor je van verdwenen noppen. En hij zal waarschijnlijk ook wel melden dat ie het aardig kon bijbenen op meets ondanks z'n noppenbanden
(wat ie niet weet is dat we 3 bougiedoppen eraf hadden getrokken
)
quote:Op maandag 21 november 2005 11:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]om hem een eerlijke kans te geven
![]()
Hiehie,gaat je bij mij niet lukken hoor,om er drie bougiedoppen vanaf te trekken.quote:Op maandag 21 november 2005 11:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Noppen houden niet van asfalt, die scheuren op den duur eraf. Grip is slechter en het slijt abnormaalPepijn heeft het ook een hele tijd gedaan overigens
Hij heeft vast nog wel wat pics voor je van verdwenen noppen. En hij zal waarschijnlijk ook wel melden dat ie het aardig kon bijbenen op meets ondanks z'n noppenbanden
)
Noppenbanden gaan ongeveer 500 kilometer mee, alleen als je lang en hard op de snelweg rondgaat dan kan het zelfs nog korter zijn.quote:Op maandag 21 november 2005 11:25 schreef hicham het volgende:
)
Aantal cilinders - (aantal cilinders - 1) bougiedoppenquote:Op maandag 21 november 2005 11:36 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hiehie,gaat je bij mij niet lukken hoor,om er drie bougiedoppen vanaf te trekken.![]()
De 1e 2 keer zal het wel lukken maar als je het electra-beesie voor de 3e keer benaderd om 'm uit te zetten ...quote:Op maandag 21 november 2005 11:09 schreef Worldbeater het volgende:
Als ik hem even zat ben gewoon het off knopje indrukken en in de kast.![]()
:d geen wonder dat jij maanden niet kon motorrijdenquote:Op maandag 21 november 2005 11:37 schreef Worldbeater het volgende:
Blah blah banden geleuter.
Hier mijn persoonlijke monteur aan het werk.![]()
Is dat de prijs van een crossbandquote:Op maandag 21 november 2005 11:37 schreef Worldbeater het volgende:
Een setje noppen kost wel slechts ca. 90 euro compleet, dus het is te overzien.![]()
De Makster ziekte.quote:Op maandag 21 november 2005 11:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
geen wonder dat jij maanden niet kon motorrijden![]()
Ben nog eentje van de oude stempelquote:Op maandag 21 november 2005 08:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Richardgie
Raudouwer
Mercy_Symbol
Patrick281 & Worldbeater
Makster
Worldpimber
One_Punch_mickey
Roderick
hicham
Peerke
Romius
RoadKKKill
Rebbol
RB![]()
![]()
Jullie hebben nog een sectie waar anderen niet in kunnen, het oldbe forum.quote:
1-tje op de kop zien te tikken voor een paar honderd euri's, lachen hoor zo'n crossertjequote:Op maandag 21 november 2005 11:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
Tering.. wordt het toch nog duur dus, zo'n crossertje
Nouja later misschien erbij![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 11:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jullie hebben nog een sectie waar anderen niet in kunnen, het oldbe forum.![]()
En dit is niet eensz een geintje.![]()
dat is toch bijgenaamd " het keldertje " ?quote:Op maandag 21 november 2005 11:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jullie hebben nog een sectie waar anderen niet in kunnen, het oldbe forum.![]()
En dit is niet eensz een geintje.![]()
Setprijs, maar jij kan nog wel eens een rare maat hebben met die XT.quote:Op maandag 21 november 2005 11:51 schreef R2-D2 het volgende:
Is dat de prijs van een crossband![]()
![]()
Ik ging nou goed dwars omdat ik met gewone banden op het gras ging rijden, met noppenbanden kan ik sneller maar nog steeds dwars omdat de ondergrond zacht is toch? Ik ga denk ik eerst aan de voorkant een noppenband zetten dan heb ik minder kans dat ie voor gaat schuiven![]()
quote:Pirelli Motocross
Pirelli MT32 110/100-18 and MT32F 80/100-21 : 55 Euros.
Pirelli MT32 120/100-18 and MT32F 80/100-21 : 56 Euros.
Pirelli MT32 110/ 90-19 and MT32F 80/100-21 : 59 Euros.
Pirelli MT32 120/ 90-19 and MT32F 80/100-21 : 59 Euros.
Pirelli MT320 110/ 90-19 and MT320 80/100-21 : 59 Euros.
Pirelli MT320 100/ 90-19 and MT320 80/100-21 : 59 Euros.
Pirelli MT410 110/ 90-19 and MT410 80/100-21 : 59 Euros.
Pirelli MT450 110/ 90-19 and MT450 80/100-21 : 59 Euros.
Pirelli MT450 100/ 90-19 and MT450 80/100-21 : 59 Euros.
Pirelli MT32 110/100-18 : 35 Euros. Pirelli MT320 100/90-19 : 39 Euros.
Pirelli MT32 120/100-18 : 37 Euros. Pirelli MT320 110/90-19 : 39 Euros.
Pirelli MT32 110/ 90-19 : 39 Euros. Pirelli MT480 110/90-19 : 39 Euros.
Pirelli MT32 120/ 90-19 : 39 Euros. Pirelli MT480 100/90-19 : 39 Euros.
--------------------------------------------------------------------------------
Metzeler Motocross
Metzeler MC4 110/100-18 and MC4 80/100-21 : 50 Euros.
Metzeler MC4 110/ 90-19 and MC4 80/100-21 : 56 Euros.
Metzeler MC5 100/ 90-19 and MC4 80/100-21 : 56 Euros.
Set Price only rear tires.
2 pcs of Metzeler MC4 110/100-18 : 59 Euros.
Metzeler MC4 110/ 90-19 : 33 Euros. Metzeler MC5 100/90-19 : 39 Euros.
--------------------------------------------------------------------------------
Pirelli Enduro MT83 Scorpion Pro
Pirelli MT83 140/ 80-18 and MT83 90/ 90-21 : 75 Euros.
Pirelli MT83 120/ 90-18 and MT83 90/ 90-21 : 75 Euros.
Metzeler MCE Six Days
Metzeler MCE 3 140/ 80-18 and MCE 2 90/ 90-21 : 75 Euros.
prijzen ex 16% btw, verzendkosten 20 euro, bij afname van 4 setjes banden geen verzendkosten.
Ach, druk even op de resetknop of heel even liev zijn en het is vast al lang weer goed.quote:Op maandag 21 november 2005 11:45 schreef R2-D2 het volgende:
De 1e 2 keer zal het wel lukken maar als je het electra-beesie voor de 3e keer benaderd om 'm uit te zetten ...
[afbeelding]
En als je 'm aanzet ...
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 11:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is toch bijgenaamd " het keldertje " ?![]()
Ik vindt dat toch knap prijzig worden.Reken even mee:setje noppenbanden kost €90,-quote:Op maandag 21 november 2005 11:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Noppenbanden gaan ongeveer 500 kilometer mee, alleen als je lang en hard op de snelweg rondgaat dan kan het zelfs nog korter zijn.![]()
Een goed compromis voor banden bestaat er helaas niet, het of glijden op asfalt in de regen en vastlopen in de modder bij terrreinwerk, of goede grip op asfalt, of goede grip in terrein.![]()
Een setje noppen kost wel slechts ca. 90 euro compleet, dus het is te overzien.![]()
Bij de avondmeet ging het qua snelheid op de dijkjes meer dan goed denk ik, bij rotondes kwam ik hopeloos tekort en kon iedereen mij in 1-2 rondjes al wel bijna inhalen als ze dat geprobeert hadden.![]()
Zodra ik ook maar een beetje meer gas gaf dan stationair zette mijn band een ferme stap opzij en liep'ie over het voorwiel weg.
Check het noppenprofiel.
Raad hoeveel noppen er verdwenen zijn, en maak kans op geweldige prijzen.![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 november 2005 12:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Pepijn
ik heb nog iets voor jou hier
Het gebruik is natuurlijk heel anders, sommigen hebben een crosser in de scuur en maken amper 500 kilometer per jaar.quote:Op maandag 21 november 2005 12:06 schreef richardgie het volgende:
Ik vindt dat toch knap prijzig worden.Reken even mee:setje noppenbanden kost €90,-
voor ca.500 km.Reguliere 180/55 band gaat ongeveer 6000 km mee.6000:500=12 (setjes)banden.
12x90€ =1080,-€.Een setje wegbanden kost ca. €350,-,en gaat ongeveer 6000 km mee.Km prijs bij wegbanden is dan ongeveer € 0,06.Bij noppen banden € 0,18 per kilometer.Of maak ik hier een denkfout?
En met een beetje pech wordt je ingehaald door je achterband.quote:Op maandag 21 november 2005 11:51 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Is dat de prijs van een crossband![]()
![]()
Ik ging nou goed dwars omdat ik met gewone banden op het gras ging rijden, met noppenbanden kan ik sneller maar nog steeds dwars omdat de ondergrond zacht is toch? Ik ga denk ik eerst aan de voorkant een noppenband zetten dan heb ik minder kans dat ie voor gaat schuiven![]()
En toch vindt ik die voorvork niet mooi,in tegenstelling tot de rest van de motor.En ik denk dat ie vanaf de andere kant nog een stuk minder mooi is,want dan zit er ineens zo'n gat.Ze hadden denk ik beter zo'n BMW voorvork kunnen monteren.Ziet er een stuk conventioneler uit,maar is toch anders.quote:Op maandag 21 november 2005 12:29 schreef Worldbeater het volgende:
Marktplaats heeft de pics beschermd tegenwoordig.![]()
Ik vind de Yamaha GTS-1000 ook wel een geinige toerbike voor verrre meetings en vakanties.![]()
[afbeelding]
Eigen-wijze voorvork, daar hou ik van.![]()
Jammer geen cardan..
quote:Op maandag 21 november 2005 12:16 schreef richardgie het volgende:
[..]
En met een beetje pech wordt je ingehaald door je achterband.![]()
Want die blijft gewoon doorglibberen.![]()
Goeie morgen Moni R2-D2
Authisten met smetvrees?quote:Op maandag 21 november 2005 12:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach, druk even op de resetknop of heel even liev zijn en het is vast al lang weer goed.![]()
Veel beter dan een harenverliezend monstertjedie in je vingers kan bijten en al je geld opvreet.
![]()
Het artikel wat ik las gaat trouwens over de band die mensen werkelijk met zo'n apparaat opbouwen.
Het is echt een goed alternatief zonder al die rommel.![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 november 2005 11:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Noppenbanden gaan ongeveer 500 kilometer mee, alleen als je lang en hard op de snelweg rondgaat dan kan het zelfs nog korter zijn.![]()
Een goed compromis voor banden bestaat er helaas niet, het of glijden op asfalt in de regen en vastlopen in de modder bij terrreinwerk, of goede grip op asfalt, of goede grip in terrein.![]()
Bij de avondmeet ging het qua snelheid op de dijkjes meer dan goed denk ik, bij rotondes kwam ik hopeloos tekort en kon iedereen mij in 1-2 rondjes al wel bijna inhalen als ze dat geprobeert hadden.![]()
Zodra ik ook maar een beetje meer gas gaf dan stationair zette mijn band een ferme stap opzij en liep'ie over het voorwiel weg.
Check het noppenprofiel.
Raad hoeveel noppen er verdwenen zijn, en maak kans op geweldige prijzen.![]()
[afbeelding]
Sterf sletquote:Op maandag 21 november 2005 11:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
:d geen wonder dat jij maanden niet kon motorrijden![]()
hey op zo'n ding heb ik een keer geredenquote:Op maandag 21 november 2005 12:29 schreef Worldbeater het volgende:
Ik vind de Yamaha GTS-1000 ook wel een geinige toerbike voor verrre meetings en vakanties.![]()
[afbeelding]
Jammer geen cardan..
Wat een spuuglelijk grafdingquote:Op maandag 21 november 2005 12:29 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Jammer geen cardan..
er is altijd wel iets mis met rooie .........*quote:Op maandag 21 november 2005 12:55 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
PORNO![]()
[..]
Sterf slet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trouwens net het thuisfront gemobilseerd om te vragen hoe het met de kattenbeesten is, wat blijkt:
Mijn katten zijn GAY, ze geven elkaar kusjes![]()
![]()
Wat ze zeggen is dus toch waar, je huisdier gaat op de baas lijken![]()
Na goed,wie ben ik om te zeggen dat je het niet moet proberen,maar ik zelf heb(op de weg)wel eens met een compleet kale achterband gereden en bij een iets vochtig wegdek slipte die gewoon door.quote:Op maandag 21 november 2005 12:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ik wil niet tevaak onderuitgaanIk heb gewoon spierpijn van het optillen van de fiets elke keer omdat ie voor ook weggleed. Mijn logica zegt dat ik "voor" grip moet hebben om lekker te kunnen driften, als het achterwiel mij wil inhalen is dat niet zo erg als ik "voor" mijn stabiliteit kan houden
![]()
Denk ik
Jij bent een ervaren motorrijder, ik ben pas een beginneling. Ik ben hier gaan posten omdat ik tips wil van ervaren motorrijders. Dat heeft zich in ieder geval al uitbetaald in de vorm van meer vertrouwen in het nemen van bochten. Ik wist niet dat je zo schuin kon.quote:Op maandag 21 november 2005 13:26 schreef richardgie het volgende:
[..]
Na goed,wie ben ik om te zeggen dat je het niet moet proberen,maar ik zelf heb(op de weg)wel eens met een compleet kale achterband gereden en bij een iets vochtig wegdek slipte die gewoon door.
Gevolg:Constant wisselende toerentallen(van het doorslippen),totaal geen grip aan de achterkant,en die momenten dat ie wel goed grip kreeg ging je ineens een stuk harder,of ging de kont kwispelen wat dus ook veel onrust in de voorkant geeft.En zeker niet onbelangrijk bij een weg motor:bij regen veegt de voorband de "rijstrook"voor de achterband al droog.Nu zal dit voor cross motoren van minder belang zijn,maar goed.
Maar om te driften kan je beter een kale achterband en een iets vochtig wegdek hebben denk ik dan.![]()
Ik rij ongeveer 1,5 Km normaal op de XT, dan ben ik bij een grasveld dat grenst aan een bosrijk gebied, daar ga ik dan voor een uurtje losquote:Ik neem aan dat je niet uitsluitend aan het driften bent,en ook wel eens een stukkie normaal rijdt.
Nope, er zijn bepaalde handelingen die ik graag doe en absoluut niet in het woordenboekje van smetvrees zouden kunnen vallen.quote:
Bij een crossmotor hoeft de voorband totaal geen regen te geleiden maar moet makkelijk door de modder "snijden".quote:Op maandag 21 november 2005 13:26 schreef richardgie het volgende:
En zeker niet onbelangrijk bij een weg motor:bij regen veegt de voorband de "rijstrook"voor de achterband al droog.Nu zal dit voor cross motoren van minder belang zijn,maar goed.
Okay, dat wordt dus een setjequote:Op maandag 21 november 2005 14:06 schreef Worldbeater het volgende:
Teveel grip aan de voorkant, en te weinig aan de achterkant laat je lekker voorover duikelen zodra je door de modder gaat.
Oh zeg dat dan, ik kan je zo wat tips geven hoorquote:Op maandag 21 november 2005 13:51 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben hier gaan posten omdat ik tips wil van ervaren motorrijders.
Niet het gereedschap vergeten!quote:Op maandag 21 november 2005 15:16 schreef RB het volgende:
morgen nieuwe poging om naar het grote water te vliegen
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 14:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oh was hij flauw?
Ik ga maar weer wat nuttigs doen![]()
![]()
![]()
gereedschapis al aan boordquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 15:34 schreef R2-D2 het volgende:
Waar 1 spreekt luistert de ander maar of hij hetzelfde hoort
[afbeelding]
Wanneer ben je ongeveer weer terugquote:Op maandag 21 november 2005 15:30 schreef RB het volgende:
[..]
gereedschapis al aan boordals het goed is en anders wachten we wel weer
![]()
Als het goed is voor het weekendquote:Op maandag 21 november 2005 15:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wanneer ben je ongeveer weer terugwant ik krijg waarschijnlijk een dezer dagen een factuur binnen
![]()
Weet jij hoe lekker het Maastunneltraject is?quote:Op maandag 21 november 2005 14:34 schreef worldpimber het volgende:
Sig en ondertitel van Pepijn zijn me helaas nog steeds niet echt duidelijk.![]()
Kijk nu zijn we dus waar we wezen willen volgens mij.Als je zo'n klein stukje hoeft te rijden naar het cross terrein:cross banden monteren.Dan wegen de voordelen ruim op tegen de nadelen.quote:Op maandag 21 november 2005 13:51 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik rij ongeveer 1,5 Km normaal op de XT, dan ben ik bij een grasveld dat grenst aan een bosrijk gebied, daar ga ik dan voor een uurtje losDaarom denk ik ook dat ik noppenbanden moet kopen
![]()
Als ik normaal wil rijden dan stap ik op de ZZR![]()
![]()
Karten?quote:Op maandag 21 november 2005 15:59 schreef RB het volgende:
Als het goed is voor het weekend![]()
Factuurwaarvoor
![]()
Oh, dus dat is het verhaal achter de wederhelft van mijn remschijf.quote:Op maandag 12 september 2005 11:12 schreef P-Lo het volgende:
Leuk topic dit
dan mijjn momentje:
Twee motorvrienden van me waren aan het eten op een terrasje. Het was mooi weer dus ze waren zeker niet de enigen. Ik had zelf thuis al gegeten, maar voor de gezelligheid besloot ik toch even langs te komen. Mijn motor parkeerde ik netjes naast die van hun, duidelijk in het zicht om diefstal te voorkomen. Zoals gewoonlijk deed ik ook het schijfremslot er nog op.
Na een tijdje gezellig te hebben gezeten waren zij klaar met eten en was de rekening betaald. Tijd om te vertrekken dus. Voor een vol terras kun je natuurlijk niet op een mietige manier wegrijden. Zeker niet wanneer er al twee vrij rondlopende kinderen diverse malen een wheelieverzoeknummer hebben geplaatst. Dus daar gaan we dan.. Motor starten.. alles goed. Beetje gas geven.. Alles nog steeds goed.. Iets meer gas.. Nog steeds goed. Koppeling snel op laten komen.. KLOENK!!!! Kutschijfremslot
Snel om me heen kijken. Kut.. Dat was niet onopgemerkt gebleven
Snel slot eraf en met staart tussen de beentjes rustig weggereden.. |(
Kostte me uiteindelijk wel een nieuw setje schijven voor.. Sindsdien nooit meer vergeten :]
Zal ik dan tochn eens moeten ervaren om dat te kunnen beoordelen. Maargoed, even voor de mooie dagen bewaren en dan een wheelie trekken door de Maastunnelquote:Op maandag 21 november 2005 16:01 schreef Worldbeater het volgende:
Weet jij hoe lekker het Maastunneltraject is?![]()
Nee, want je bent een Amsterdammer.![]()
Parcoers langs de Euromast, misschien even door de parkjes..
Veel afwisseling, maar van alles wat, het nieuwe trekt je, maar helemaal onervaren ben je ook niet.
Als een beest ga je tekeer.![]()
Heerlijk lang doorhalen, schuin werk, stop and go en even een momentje pakken ..
En dan weer terug de Maastunnel in om nog even maximaal voor de laatste keer te vegen.![]()
Genieten dus.![]()
Maar do it safe..
Ik dacht dat het een uitnodiging van jou / jullie kant was om te kartenquote:Op maandag 21 november 2005 16:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Karten?Maar omdat het van jou niet al te zeker is volgens mij... je kan toch 3 dagen van tevoren echt aantal wijzigen. Ik weet niet wat er op de factuur gaat staan, maar volgens mij gaan er weer een paar terugkrabbelen dan
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
quote:Op maandag 21 november 2005 16:14 schreef RB het volgende:
Ik dacht dat het een uitnodiging van jou / jullie kant was om te kartenen dat jullie het ook betalen
Kleine misrekening van mijn kant dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You the man
Zal mij benieuwen hoe ze je de bandenstapels uitkrijgen.![]()
Een (dwarsgeplaatste)4 cilinder,lekker breed.Wel opletten dat je je benen niet stoot als je ze vooruit steekt bij een bocht maken.quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 16:04 schreef worldpimber het volgende:
Oh, dus dat is het verhaal achter de wederhelft van mijn remschijf.(uit het blunder topic
)
quote:
En wie moet er voor zorgen dat ik de bandenstapel komquote:Op maandag 21 november 2005 16:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]You the man
Zal mij benieuwen hoe ze je de bandenstapels uitkrijgen.![]()
Het ziet er niet uit, maar het is wel leuk om mee te beginnen denk ik toch? zo ben ik ook aan die van mij gekomenquote:Op maandag 21 november 2005 16:24 schreef richardgie het volgende:
[..]
Een (dwarsgeplaatste)4 cilinder,lekker breed.Wel opletten dat je je benen niet stoot als je ze vooruit steekt bij een bocht maken.![]()
Weet je wat, met dat gewicht moet je gewoon rechts aanhouden en gevaarslichten aanzetten, eventueel hand in de lucht om mensen van te voren te waarschuwen. Kan iedereen er netjes voorbij.quote:Op maandag 21 november 2005 16:30 schreef RB het volgende:
[..]
En wie moet er voor zorgen dat ik de bandenstapel kom![]()
Als je tegen mij aanknaltis het alsof je tegen een betonmuur rijdt
![]()
Met die paar kilotjes wat de meesten wegen moet je wel met z`n tweeën aanschuiven![]()
Maar dit is toch wel een toppertje?quote:Op maandag 21 november 2005 16:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gebeurt ook best veel dit soort dingen ..
Maar ja hierdoor heb jij weer een goede remschijf voor weinig.![]()
[..]
![]()
Viercylinderblok in een crossmotor gelepeld.![]()
Topicje waar in de cross sectie van MF.
Ben je al lid?![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 16:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Karten?Maar omdat het van jou niet al te zeker is volgens mij... je kan toch 3 dagen van tevoren eht aantal wijzigen. Ik weet niet wat er op de factuur gaat staan, maar volgens mij gaan er weer een paar terugkrabbelen dan
![]()
[..]
Oh, dus dat is het verhaal achter de wederhelft van mijn remschijf.(uit het blunder topic
)
Wel grappig om die verhalen te lezen, ik gas sowieso nooit voluit direct na het parkeren, altijd wel een paar keer steken of iets naar voren/achteren lopen. Heb nu al meedere malen gehad dat me wiel opeens blokkeerde en de schijfrem er nog af moest, wel zo veilig dus.![]()
Oeps edit.quote:Op maandag 21 november 2005 16:28 schreef Worldbeater het volgende:
Viercylinderblok in een crossmotor gelepeld.![]()
Topicje waardig in de cross sectie van MF.
Ben je al lid?![]()
dat zijn mijn woorden niet, maar ik had het kunnen zeggen.quote:Op maandag 21 november 2005 16:37 schreef R2-D2 het volgende:
Ik krijg vanavond bezoek van een vriend van Pep omdat ik stout ben geweest, kan ie me gelijk masseren![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 16:44 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
dacht dat Worldpimper stout was,maar hij schijnt toch wel liev te zijn
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 16:41 schreef R2-D2 het volgende:
Maar dit is toch wel een toppertje?
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 november 2005 16:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Was helemaal geen steek richting jullieHebben netjes afgebelt
![]()
Rij altijd met twee handen aan het stuurquote:Op maandag 21 november 2005 16:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Weet je wat, met dat gewicht moet je gewoon rechts aanhouden en gevaarslichten aanzetten, eventueel hand in de lucht om mensen van te voren te waarschuwen. Kan iedereen er netjes voorbij.![]()
Welke postquote:Op maandag 21 november 2005 16:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan edit ik nu mijn post eventjes
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 16:58 schreef RB het volgende:
Rij altijd met twee handen aan het stuur![]()
En zwaar transport is altijd gevaarlijkdat wet je en in halen is daarom ook geen optie voor degene die achter mij aanrijden zoals de meesten zullen doen
![]()
Burpquote:Op maandag 21 november 2005 17:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Welke post
![]()
![]()
[..]Dit wordt een testosteron dagje
Jammer dat Fulcrum_X aka Fullcum aka Ful Com niet mee gaat![]()
![]()
School
Dit is 'm FXquote:
Multimeter van 5 euro bij de Wibra halen?quote:Op maandag 21 november 2005 17:27 schreef hicham het volgende:
Ojjjj
Ben weer lekker thuis <<insert tongsmiley met kopje koffie>> (ken de code nog niet uit m'n hoofd)
Pa heeft vanmiddag accu langs de motorzaak gebracht, daar hebben ze hem opgeladen. Moest ie na 2 uur terugkomen en toen hebben ze hem even getest, maar volgens hun was de accu gewoon goed. Betekent dat nu dat ik misschien een probleem heb met m'n dynamo of spanningsregelaar (ik heb toch geen Honda?) Of dat er misschien ergens stroom lekt als m'n motor uitstaat
Hoe ga ik dat ooit uitzoeken?
Ik ook niet.quote:Op maandag 21 november 2005 17:45 schreef R2-D2 het volgende:
Ik weet niet eens welk merk dit is
tis een 2takterquote:Op maandag 21 november 2005 17:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dit is 'm FX![]()
[afbeelding]
Ik weet ut, lelijkDat doet er niet toe. Die van mij is ook lelijk, maar geeft me veel plezier
![]()
Worldbeater en RG kunnen vast wel tips geven of je het wel of niet moet doen.
Die hebben we wel in huisquote:Op maandag 21 november 2005 17:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Multimeter van 5 euro bij de Wibra halen?![]()
Ok das informatief, pluspuntje voor jouquote:Als je deze op de polen aansluit terwijl de accu geinstalleerd is en je start de motor dan kan je zien of het voltage toeneemt.
In rust zonder lopende motor meet je een spanning van ca. 12 volt, met de motor op de choke ca. 13.8 volt.
(let vooral op het getal achter de punt)
Er zal ook wel een stroomverbruik (amperage) stand op de meter zitten, lijkt mij compleet nul te moeten zijn.
Een Spyball alarm trekt iets van 35 mA uit mijn kop, dus daar moet je in ieder geval onder zitten.
Ik denk toch dat het een combinatie is met de koumet wellicht nog wat korte ritten gemaakt de laatste tijd?
Pitty dat de winter net begint, dus ik zou zeggen: nieuwe accu en een optimate III.
Eventueel kan je zo maar een reserve accu klaar hebben staan.![]()
Ben ik ff blij dat ik geen accu en alleen een kickstarter heb.![]()
![]()
![]()
Alsof ik nog geen pluspuntjes had.quote:Op maandag 21 november 2005 18:14 schreef hicham het volgende:
Ok das informatief, pluspuntje voor jouSinds ik stage loop rij ik nog maar 1 keer per week plus dat hij buiten in de kou staat natuurlijk. Vorige week 50 km gereden en de week daarvoor weet ik niet meer
Hoeveel moet je zo ongeveer rijden om een accu op te ladeniig ga ik wat metingen doen met de multimeter, en die Optimate III wordt sowieso besteld
Rode zijn het bestquote:Op maandag 21 november 2005 17:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dit is 'm FX![]()
[afbeelding]
Ik weet ut, lelijkDat doet er niet toe. Die van mij is ook lelijk, maar geeft me veel plezier
![]()
Worldbeater en RG kunnen vast wel tips geven of je het wel of niet moet doen.
Met 4 cylindersquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 18:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Rode zijn het best![]()
Wel een grappig dingetje, en zeker niet duur
[..]
Met 4 cylinders![]()
![]()
![]()
Genoeg pluspuntjesquote:Op maandag 21 november 2005 18:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alsof ik nog geen pluspuntjes had.![]()
![]()
![]()
Genoteerdquote:Maar in tegenstelling tot een voltagemeting moet voor een amperemeting je multimeter in serie staan met het stroomcircuit en je accu.
Dus je moet hem opnemen in de stroomkring. (accupool aan meter, accuklem aan meter)
Je hoeft er gelukkig niet mee te rijden, laat staan starten.
Het gaat immers puur om de hoeveelheid ampere in ruststand.![]()
Ze zeggen dat je minimaal 25 kilometer achter elkaar moet rijden wil je accu enigzins op spanning blijven.
Maar een verse accu start altijd beter dan ene die oud is en zwaar te lijden heeft onder het huidige klimaatje.![]()
Deze is wel leuk, maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet toegeven.quote:Op maandag 21 november 2005 16:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Maar dit is toch wel een toppertje?
[afbeelding]
Je zit in de buurt, maar je maakt een klein denkfoutje.quote:Op maandag 21 november 2005 17:27 schreef hicham het volgende:
Ojjjj
Ben weer lekker thuis <<insert tongsmiley met kopje koffie>> (ken de code nog niet uit m'n hoofd)
Pa heeft vanmiddag accu langs de motorzaak gebracht, daar hebben ze hem opgeladen. Moest ie na 2 uur terugkomen en toen hebben ze hem even getest, maar volgens hun was de accu gewoon goed. Betekent dat nu dat ik misschien een probleem heb met m'n dynamo of spanningsregelaar (ik heb toch geen Honda?) Of dat er misschien ergens stroom lekt als m'n motor uitstaat
Hoe ga ik dat ooit uitzoeken?
Toekomstbeeld Fok!MC meetsquote:Op maandag 21 november 2005 19:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Deze is wel leuk, maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet toegeven.![]()
Als ik jou zo enthousiast hoor dan begin ik voorzichtig te denken dat het misschien best ooit een keertje leuk zou kunnen zijn. Niet zo leuk natuurlijk als een SS maar toch...![]()
Een hele hoop van die dingen spammen helpt toch wel. Dat was natuurlijk ook al de hele tijd de opzet geweest van Pepijn.![]()
<<insert gelul over spanningsregelaar, nokkenaskettingspanner en een tekort aan karakter >>quote:Op maandag 21 november 2005 19:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Je zit in de buurt, maar je maakt een klein denkfoutje.Je had moeten denken 'had ik maar een Honda, dan had ik al dat gepruts niet'.
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 19:03 schreef Rausdouwer het volgende:
Een hele hoop van die dingen spammen helpt toch wel.
Dat was natuurlijk ook al de hele tijd de opzet geweest van Pepijn.![]()
Hmz, beetje wedstrijdaspect erbijquote:Op maandag 21 november 2005 19:19 schreef hicham het volgende:
Toekomstbeeld Fok!MC meets![]()
[afbeelding]
Zo ver zou ik niet willen gaan.quote:Op maandag 21 november 2005 19:19 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
<<insert gelul over spanningsregelaar, nokkenaskettingspanner en een tekort aan karakter >>
En je moet wel onderscheid maken tussen de motor en het gepruts van de berijder heH![]()
Raus, het is echt leuk, maar het is wel wennen. De 1e weken had ik echt m'n twijfels maar nu ...quote:Op maandag 21 november 2005 19:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Deze is wel leuk, maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet toegeven.![]()
Als ik jou zo enthousiast hoor dan begin ik voorzichtig te denken dat het misschien best ooit een keertje leuk zou kunnen zijn. Niet zo leuk natuurlijk als een SS maar toch...![]()
Een hele hoop van die dingen spammen helpt toch wel. Dat was natuurlijk ook al de hele tijd de opzet geweest van Pepijn.![]()
Zo'n oproep kan alleen maar een kringspiermusketier doen he.....quote:Op maandag 21 november 2005 19:33 schreef Worldbeater het volgende:
Gezocht: chopper om te poetsen.
![]()
Gaat die gozer dan zijn leren broekmet bijbehorende petaandoen voor deze klus?![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 20:04 schreef R2-D2 het volgende:
Goedenavond![]()
Het is niet alleen grappen en grollen op een crosser![]()
Omschrijving:
deze moto was van mijn dochter die zij na lang sparen gekocht had
het meisje maakte afgelopen zondag in neerroeteren een zware val
met een gebroken ruggewervel tot gevolg. daarna werd aan het ziekenhuis in maaseik de aanhangwagen met alle materiaal inclusief moto gestolen. wie heeft iets gezien zondag10 april tussen 1500 en 1700 uur je kan mij altijd mailen. goede beloning 0478209317Eventjes een kleine naar bed brengen
Valt nix over te zeggen, mooie vrouwquote:Op maandag 21 november 2005 21:32 schreef Makster het volgende:
PATS,
Het geluid van mijn platte hand op de reet van Miss Lopez
Mocht ie willuquote:Op maandag 21 november 2005 21:32 schreef Makster het volgende:
PATS,
Kringspiermusketier?quote:Op maandag 21 november 2005 20:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Zo'n oproep kan alleen maar een kringspiermusketier doen he.....![]()
tuurlijk....ff samen de motor poetsen......
Rageeuhquote:Op maandag 21 november 2005 19:19 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 november 2005 21:32 schreef Makster het volgende:
PATS,
Moah..quote:Op maandag 21 november 2005 21:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Valt nix over te zeggen, mooie vrouw![]()
Ik zou het dan in ieder geval zeker als 2e motor willen hebben, maar daar wringt het momenteel al he.quote:Op maandag 21 november 2005 20:12 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Raus, het is echt leuk, maar het is wel wennen. De 1e weken had ik echt m'n twijfels maar nu ...Andere bandjes erop en laat de sneeuw maar vallen
![]()
Maar het blijft een 2e motor![]()
Moet ik eg alles uitleggen hier......quote:
En wat doet dat groene ding dan op jouw bureaublad.quote:Op maandag 21 november 2005 20:54 schreef hicham het volgende:
Shit joh, m'n desktop zit vol met motorfilmpjes. Weet niet of ik nu nog op tijd naar bed kan
[afbeelding]
[..]![]()
![]()
![]()
Hij komt nou uit de kastquote:Op maandag 21 november 2005 21:51 schreef Rausdouwer het volgende:
En wat doet dat groene ding dan op jouw bureaublad.![]()
Nee, ik vatte nem wel hoorquote:Op maandag 21 november 2005 21:51 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Moet ik eg alles uitleggen hier......
kringspier = HO, musketier =MO
HOMO ja, is ut nu duidelijk voor u
![]()
wéér een leermoment.....ach geefniehoorquote:Op maandag 21 november 2005 21:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, ik vatte nem wel hoor![]()
Maar hij was redelijk nieuw voor me
quote:
Chocoladedonut of roze donutquote:Op maandag 21 november 2005 22:03 schreef R2-D2 het volgende:
Zeggen wat het eerste in je opkomt:
Rood of groen?
Kawasaki of Honda?
Zomer of winter?
Katja of Bridget?
Spuiten of slikken?
Borsten of Bips?
Het is wel de moeite waardquote:Op maandag 21 november 2005 22:05 schreef worldpimber het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/117020
Zal ik hem maar los maken![]()
Ik kon er niet opkomenquote:Chocoladedonut of roze donut(Simpsons
)
quote:Kan wel raden wat de uitkomst voor deze kringspiermusketier zal zijn.
Nee richardgie heeft zitten te vergaderen,ben net thuis.quote:Op maandag 21 november 2005 21:31 schreef R2-D2 het volgende:
*Pling*
Geluid van een speld in een hooiberg wat door de schild van een meikever geraakt wordt![]()
Hicham is filmpjes kijken, de rest heeft een sociaal leven, of zijn ze allemaal chroom aan het poetsen?![]()
J.Lo lekkere kont.quote:Op maandag 21 november 2005 21:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Valt nix over te zeggen, mooie vrouw![]()
Wat voor waarschuwingen krijg je dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:15 schreef Worldbeater het volgende:
Even Ad ware geinstalleerd en alles 4 keer verwijdert ofzo.![]()
Wat is Windows nu vervelend zegde hele tijd van die ballonen rechtsonder met waarschuwingen.
En de active deskop wordt iedere 5 seconden gereset, lijkt wel een kermiscomputer nu.![]()
Iemand een tip ..BWT is druk studerende toch voor Windows Professional?
Stomme vooruitgang, er zit niks fouts meer op deze compie..![]()
Haha jij probeert het tenminste nog zo te spellen zoals iedereen boven de 30 het zou moeten kunnen spellen!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:37 schreef Worldbeater het volgende:
Ik schrijf al de hele dag cadeatjes fout.![]()
Affijn.![]()
![]()
Roodquote:Op maandag 21 november 2005 22:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Zeggen wat het eerste in je opkomt:
Rood of groen?
Kawasaki of Honda?
Zomer of winter?
Katja of Bridget?
Spuiten of slikken?
Borsten of Bips?
Ik heb meerdere wallpapers, maar die zijn allemaal net te druk om als achtergrond in te stellen. Dit is toevallig een redelijk rustige fotoquote:Op maandag 21 november 2005 21:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
En wat doet dat groene ding dan op jouw bureaublad.![]()
Windows XP die heb ik al, alleen de rest van Windows 2003 heeft iets meer tijd nodigquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Iemand een tip ..BWT is druk studerende toch voor Windows Professional?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:51 schreef hicham het volgende:
Deze beter Raus
[afbeelding]
Of deze
[afbeelding]
Vind ze allebei wel wat hebben, die Kawa is iig weg![]()
Wat heb je ermee gedaanquote:
Doe je wel een beetje rustig aan met-zonder-na je maagoperatiequote:Op dinsdag 22 november 2005 10:11 schreef richardgie het volgende:
Goeie morgen.richardgie is ook weer in het land der levenden.(eventjes)
.Vanmiddag weer een soortenmetvan werken,en vanavond weer weg.
![]()
Endeldarm toeristquote:Op maandag 21 november 2005 20:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Zo'n oproep kan alleen maar een kringspiermusketier doen he.....![]()
tuurlijk....ff samen de motor poetsen......
Sint liep diep in gedachten verzonken door de stratenquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Sint liep diep in gedachten verzonken door de straten
wie is toch die liefhebber van mannegaten
Die zegt dat hij het chroom wil soppen
maar eigenlijk een jongetje wil doppen
Fons is het niet want die zit vast
Gerard en Gordon zijn elkaar alleen maar tot last
Hij wist het toen hij de man op internet trof
Het is Anton Molotov!
![]()
![]()
Ik zal aan je denken hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:18 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje rustig aan met-zonder-na je maagoperatie![]()
Insert <diepe buiging voor het eenkoppig publiek.emo>quote:
Weer een goede reden om naar Friesland te verhuizenquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:11 schreef richardgie het volgende:
Zal GVD nog een keer gaan bellen om een afspraak te maken in het AMC zeg.
20 minuten in de wacht.![]()
Hoe is het FX, zit de 11-stedentocht eraan te komen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Weer een goede reden om naar Friesland te verhuizen![]()
Ik kijk wel uit.Moet ik eerst een inburgerings-cursus volgen,vervolgens een nieuwe taal leren,op klompen leren lopen,fierljeppe,quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Weer een goede reden om naar Friesland te verhuizen![]()
What about een 11-steden kroegentocht met ons tweetjes?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hoe is het FX, zit de 11-stedentocht eraan te komen?![]()
![]()
De Sint dacht: Ja, wachten is niet het sterkste punt van RGquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:11 schreef richardgie het volgende:
Zal GVD nog een keer gaan bellen om een afspraak te maken in het AMC zeg.
20 minuten in de wacht.![]()
Nadat Sint in Sneek was aangekomenquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
What about een 11-steden kroegentocht met ons tweetjes? [afbeelding] [afbeelding]
Dat heb je redelijk snel in elkaar gezet,dat rijmpje.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:33 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De Sint dacht: Ja, wachten is niet het sterkste punt van RG
maar daar heeft ie alleen maar zichzelf mee
zodra RG z'n geduld kan bewaren
durft Sint pas richting RG te varen
Lang nadenken hoefde de Sint niet voor een cadeau
maar RG krijgt het pas na het uploaden van een GebruikersIconFoteau
De rijmpiet wenst RG nog veel plezier op FOK!
Dan gaat de koffiepiet nou wat inschenken in de SintKoffieMok![]()
![]()
![]()
Ja, de Sint moet ook maar eens met werken beginnen,quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:45 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat heb je redelijk snel in elkaar gezet,dat rijmpje.
richardgie zal alleen niet zo heel lang meer aanwezig zijn op FOK,want hij moet zometeen weer op z'n werk aanwezig gaan zitten te wezen.13:00 beginnen.Vanavond trainen,vannacht misschien nog even op FOK kijken.
Morgen wel weer de hele dag de tijd,overdag.![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:42 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nadat Sint in Sneek was aangekomen
Heeft hij over FX liggen dromen
Een mooie jongen met een onschuldig gezicht
of is het mischien een verkapte nicht
Nee, dat zal FX echt niet zijn
dat zeggen ze op FOK! alleen voor de gein
Voor wie FX niet goed kent:
Hij is op een Rotonde helemaal in z'n element
Filmpjes maken van de rondjes links- & rechtsom
En iedereen op FOK! ligt weer krom
Maar deze jongen weet wel wat hij wil
Alleen wil R2-D2 nog steeds niet met hem van bil
Maar... wat niet is, kan nog komen
en tot die tijd mag FX nog fijn dromen
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
What about een 11-steden kroegentocht met ons tweetjes? [afbeelding] [afbeelding]
DefP's eerste reactie was natuurlijk dat hij wel even ging battelen, maar je gedicht weet mij toch zo te raken, dat ik diep respect voor jou ga maken.quote:
Heb je je laatste rijmpje speciaal voor mij gemaakt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, de Sint moet ook maar eens met werken beginnen,
in plaats van de hele tijd maar rijmpjes verzinnen.
Sint vindt het heel fijn dat RG nu werken gaat,
Dan komt er nu een eind aan het rijm-geblaat.
![]()
Gespoten undertail, duokapje, wit achterlichtquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:11 schreef hicham het volgende:
@Pimbur, is die gespoten undertail uit dat verkooptopic niet iets voor jou
quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
DefP's eerste reactie was natuurlijk dat hij wel even ging battelen, maar je gedicht weet mij toch zo te raken, dat ik diep respect voor jou ga maken.![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:06 schreef Worldbeater het volgende:
Ik word gek van de pop ups, en IE vliegt er steeds de hele tijd uit.![]()
Ja, ik ben met Hitman bezig Pimpber, mooi progje.![]()
Nu is het middel nog even erger dan de kwaal, maar over een half uur zal het wel klaar zijn.![]()
Alleen even snel een reactie tikken is wat er kan![]()
![]()
maar daarna is posten op Fok! des te fijn.
![]()
Geef maar door, ik heb vandaag veel tijd. En gisteren en eergisteren en morgen en overmorgenquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
@ R2D2, kan ik jou ff aanschieten als ik er qua dichten niet meer uitkom? Heb ut idee dat je er enigszins gevoel voor hebt![]()
dichten is niet mijn sterkste kant
Ik weet niet hoe ut met jou zit, maar ik moet gewoon werrukkuquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Geef maar door, ik heb vandaag veel tijd. En gisteren en eergisteren en morgen en overmorgen![]()
![]()
Je moet die zooi ook niet starten als je lekker wil internetten, was even vergeten dat jij nu ook hele dagen achter de PC kan zittenquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:06 schreef Worldbeater het volgende:
Ik word gek van de pop ups, en IE vliegt er steeds de hele tijd uit.![]()
Ja, ik ben met Hitman bezig Pimpber, mooi progje.![]()
Nu is het middel nog even erger dan de kwaal, maar over een half uur zal het wel klaar zijn.![]()
Alleen even snel een reactie tikken is wat er kan![]()
![]()
maar daarna is posten op Fok! des te fijn.
![]()
Ik wil wel wat tijd vrijmaken voor jouquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Geef maar door, ik heb vandaag veel tijd. En gisteren en eergisteren en morgen en overmorgen![]()
![]()
15 euro op marktplaatsquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:29 schreef worldpimber het volgende:
Wat is de prijs voor goede winterhandschoenen ongeveer? Begin een beetje kouwe klauwe te krijgen![]()
Ik moet ook werken. Ik zit voor een project bij een overheidsinstantie en die hebben totaal geen tempo in hun ledematen. 's Morgens begin ik te werken en rond 10 ben ik voor een groot deel klaar. Om 13:00 nog wat doen en klaarquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ut met jou zit, maar ik moet gewoon werrukku, dus kan eigenlijk al helemaal nie Fokk!en
hedde gij zoveul tijd![]()
Verwarmde handschoenen Ik heb geen prijzen kunnen ontdekken, geen tijd gehadquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja en dan de kans lopen dat ze ooit op een Honda zijn gebruikt, no way
ooit eens een verwarmd ondershirt gezien online voor 25 dollar. Daar vragen ze in de duikwereld 300 euro voorquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Verwarmde handschoenen Ik heb geen prijzen kunnen ontdekken, geen tijd gehad![]()
Ben je dan niet bang voor kortsluiting?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
ooit eens een verwarmd ondershirt gezien online voor 25 dollar. Daar vragen ze in de duikwereld 300 euro voor
Wel een beetje genieten heH tussendoor?quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ook goeiesmorgens![]()
en nu weer aan ut werruk![]()
![]()
Ik kan ook heel aardig goed dichten, maar het moet letterlijk van heel diep komen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
dichten is niet mijn sterkste kant
Wist ik veul dat het zo lang ging duren, en steeds als ik een berich'ie had getikt verscheen er een venster Internet Explorer wordt nu afgesloten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:29 schreef worldpimber het volgende:
Je moet die zooi ook niet starten als je lekker wil internetten, was even vergeten dat jij nu ook hele dagen achter de PC kan zittenZit er al enige verandering in?
neequote:Op dinsdag 22 november 2005 12:46 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang voor kortsluiting?![]()
Laagspanning.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:46 schreef R2-D2 het volgende:
Ben je dan niet bang voor kortsluiting?![]()
Heyquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:05 schreef TR_Roadkill het volgende:
he, GS bikkels, dit geen idee
ik weet hoe ik een plaatje kleiner moet maken, maar ik heb er gewoon geen zin in, OK!!!
[afbeelding]
Er zit zo veel variatie in. Je kunt best eenvoudige winterhandschoenen voor een goede (lage) prijs kopen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:29 schreef worldpimber het volgende:
Wat is de prijs voor goede winterhandschoenen ongeveer? Begin een beetje kouwe klauwe te krijgen![]()
[..]
Je moet die zooi ook niet starten als je lekker wil internetten, was even vergeten dat jij nu ook hele dagen achter de PC kan zittenZit er al enige verandering in?
zo denk ik er dus ook over...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hey![]()
Het is wel leuk (behalve dat Senda kuipje dan), maar kost ook veel geld. Aangezien hij over anderhalf jaar toch weg gaat, en je met zulk spul erop toch niet extra geld voor krijgt, laat ik hem lekker origineel![]()
Weer eventjes wat (bij-)gewerkt. Nou is het weer monitorenquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:19 schreef bwt het volgende:
Lijkt hier wel net zo rustig als bij mij op het werk............
Als je over 2 jaar de R6 wil kopen kan je nou al sparen ja. Ik heb het verslag gelezen en het moet wel iets spannends zijn. Echter, door mijn Kawasaki-bril gelezen staat er toch echt dat de ZX-6R een tikkeltje beter isquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hey![]()
Het is wel leuk (behalve dat Senda kuipje dan), maar kost ook veel geld. Aangezien hij over anderhalf jaar toch weg gaat, en je met zulk spul erop toch niet extra geld voor krijgt, laat ik hem lekker origineel![]()
3 jaar geleden al eens gezien.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:56 schreef R2-D2 het volgende:
Nice Gadget voor de Snelle Jongens met PDA, Laptop Organizers etc...
[afbeelding]
Dat is nu ook wel bij te houden ja.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:51 schreef bwt het volgende:
Bij mij is het nu ff zo rustig dat ik ook met gemak kan "monitoren"
Jij zit nu ergens op een helpdesk toch?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:51 schreef bwt het volgende:
Klopt, internet helpdeskquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Jij zit nu ergens op een helpdesk toch?
Ik had eventjes op je foto geklikt, mischien dat ik je zou herkennen. Maar helaas, nietzoquote:
Komt niet vaak voor toch? En zoiets moet je meestal niet zeggen want dan is het gauw over met de rust.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:51 schreef bwt het volgende:
Hoe is het met de verwarmingsketel?quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de belangrijkste eigenschap staat er niet bij![]()
![]()
volgens mij wel goedquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hoe is het met de verwarmingsketel?
[afbeelding]
Hmmm, waar zou je me dan van kunnen kennen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik had eventjes op je foto geklikt, mischien dat ik je zou herkennen. Maar helaas, nietzo
Ik heb voor Centric en Ordina helpdeskdiensten + IT-services geimplementeerd door nederland. Een jaar of 5 geleden m'n 1e opdracht in Den Bosch voor Telfort. Toen zwanger en opdracht bij een andere mobiele telefoniedienst in M'tricht en daarna voor Achmea en andere bedrijven en nu voor een overheidsinstantie. Vele gezichten gezien dusquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:15 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmmm, waar zou je me dan van kunnen kennen?
you made me a bit curious!!!
klein wereldje, Centric heb ik ook gezetenquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:31 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb voor Centric en Ordina helpdeskdiensten + IT-services geimplementeerd door nederland. Een jaar of 5 geleden m'n 1e opdracht in Den Bosch voor Telfort. Toen zwanger en opdracht bij een andere mobiele telefoniedienst in M'tricht en daarna voor Achmea en andere bedrijven en nu voor een overheidsinstantie. Vele gezichten gezien dus
Ik zit hier wel goed, nooit teveel mensen over de vloer en tijd over. Aangezien ik niet ambitieus ben kan ik dit werk inmiddels op automatische piloot doen![]()
En m'n broer werkt bij Ordinaquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
klein wereldje, Centric heb ik ook gezeten
Ook via-via of direct onder Centric?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
klein wereldje, Centric heb ik ook gezeten
Jouw motorrijdende broer?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:41 schreef hicham het volgende:
[..]
En m'n broer werkt bij Ordina
Maar niet op de helpdesk![]()
ben ik blij dat ik geen homo benquote:
Nee, dan zou ik wel gewoon pimber zeggen. Heb nog een andere broer die niet aan motorrijden doet (maar die het stiekem wel graag wil doen volgens mijquote:
he verdikkeme ik wilde het nog even geheim houden pimberquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:32 schreef worldpimber het volgende:
Tnx voor de tips over die winterhandschoenen allenIk zal ze vanavond onder het genot van een groot glas chocomel
en gevulde koeken + wafels
even doornemen
Besparen zal ik er iig zeker niet op doen.
![]()
Dan hier nog een pic van de reden waarom Raus niet kan karten 4 december, ze moet al dragracen dan en Martie gaat natuurlijk mee
[afbeelding]
Ok dan weet ik er ook nog één. NEC notebooks worden bij ons gerepareerd.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:50 schreef bwt het volgende:
Hahhahaha.
mijn heldesk ervaring is bperkt tot NEC computers en nu dan de internet helpdesk
Straks dan hopelijk weer iets beters
Tenzij ze bij Mercy op de tafel komen, dan wordt het alleen maar ergerquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ok dan weet ik er ook nog één. NEC notebooks worden bij ons gerepareerd.![]()
Draait die ook 17.500 toeren dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:34 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Als je over 2 jaar de R6 wil kopen kan je nou al sparen ja. Ik heb het verslag gelezen en het moet wel iets spannends zijn. Echter, door mijn Kawasaki-bril gelezen staat er toch echt dat de ZX-6R een tikkeltje beter is![]()
mijn laptop doet het perfectquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Tenzij ze bij Mercy op de tafel komen, dan wordt het alleen maar erger![]()
@yup, jij zoek toch een fietsje waar je 'fftjes' de 25KW periode mee door kunt komen?
Misschien is dit iets voor je?
Hij is wel roodquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:23 schreef hicham het volgende:
@yup, jij zoek toch een fietsje waar je 'fftjes' de 25KW periode mee door kunt komen?
Misschien is dit iets voor je?
You're missing the point, het is geen suzuki!!!!! (heb nog zo'n ding in de schuur staan, ex franse leger, 1974, KRENG)quote:
Waarom nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
4, 3 ,2, 1 enne....nieuw topic.....en ik doe ut nie meer![]()
Commentaar van één van die f#cking Amsterdammursquote:
Wanneer kom jij eens met pics van dat kutbeestquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Commentaar van één van die f#cking Amsterdammurs![]()
maar als ut eg moet dan doe ik ut wel hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |