Dit programma neemt ongeveer 2 - 2,5 uur in beslag (volgens henquote:Arrangement Imola
4 races van 10 minuten;
10 snelste coureurs in finale;
Beste drie coureurs ontvangen een beker;
Eerste drankje in Grand Prix Café gratis;
Klik hier voor meer informatie.
¤ 50,- per persoon exclusief 6% BTW (= ¤53,- red.)
Elke deelnemer rijdt 4 races van 10 minuten. Tijdens de eerste twee races kunt u wennen aan het circuit en de karts. De derde en vierde race
worden gereden voor de kwalificatie. Tijdens deze twee races zult u het uiterste uit uzelf en de kart moeten halen om een plaats te kunnen bemachtigen bij de 10 snelste coureurs. De 10 snelste coureurs in de kwalificatieraces mogen in de grote finale strijden om de felbegeerde
eerste plaats.
Tijdens en na de race zijn alle deelnemers welkom in ons gezellige
Grand-Prix Café waar het eerste drankje voor onze rekening is.
Als iemand specifiek tegen 1 van de opties is dan wordt deze dus niet gekozen, aangezien niet 1 iemand wat anders kan etenquote:1. Beenham Buffet
Ovenvers stokbrood met huisgemaakte kruidenboter
Echte warme beenham
Verse broodjes voor de beenham
Verse rauwkostsalade met diverse ingrediënten
Ambachtelijk gemaakte rundvleessalade
Honing mosterd saus speciaal voor over de beenham
(¤ 12,00 pp ex btw) vanaf 10 personen
2. Kipsate Buffet
Ovenvers stokbrood met huisgemaakte stokbrood
Verse stukjes kipsaté in ambachtelijk gemaakte satésaus
Echte kroepoek Geserveerd met aardappelgarnituur en rijst
(¤ 15,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
Zelf uw vlees bereiden tijdens uw feestje?
Ook dat kan in Harders' Plaza Harderwijk!
Maak uw keuze uit Hollands of Mexicaans Partypannen.
3. Hollands Partypannen
Ovenvers stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter
Vijf verschillende soorten vlees Verse champignons en uitjes om lekker mee te bakken
Huisgemaakte salade met verschillende ingredienten
Heerlijke fruitsalade
Verschillende sauzen
Geserveerd met aardappelgarnituur
(¤ 19,-- pp, mogelijk vanaf 6 personen ex btw)
4. Mexicaans Partypannen
Tacovlees (kip) met groenten om zelf te bakken
Tortilla's (Mexicaanse pannenkoekjes)
Verse rauwkost salade met diverse ingrediënten
Sausjes; zure room en gyrossaus Geserveerd met aardappelgarnituur
(¤ 18,00 pp ex btw) vanaf 10 personen
Onze mogelijkheden tot een heerlijk volledig warm/koud buffet:
Buiten deze buffetten om kunnen wij altijd een LUXE buffet voor u samenstellen
5. Full Speed
De klassieker; echte ham met verse meloen
Dagverse haring voor de visliefhebber
Echte gehaktballetjes in warme satésaus
Warme stukjes kipfilet in kerriesaus
Geserveerd met warme groenten en aardappelgarnituur
(¤ 19,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
6. Victory
De klassieker; echte ham met verse meloen
Smaakvolle zalmsalade Fluweelzachte gerookte zalm
Heerlijke stokjes kipsaté in huisgemaakte satésaus
Warme stukjes varkenshaas in ambachtelijk gemaakte pepersaus
Geserveerd met warme groenten en aardappelgarnituur
(¤ 23,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
quote:Op zondag 20 november 2005 20:45 schreef hicham het volgende:
De topictitel en topicstart heb ik in volle glorie doen wederkeren
Dit is gvd een motorclub ja![]()
Dit doe ik in naam van de anonieme meelezers
Ik had van jou toch minstens wat bemoedigende woorden verwacht ipv een sarcastische smileyquote:Op zondag 20 november 2005 20:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Officieel Martelaar.![]()
Goed gegokt, voor mijn kwakkie 24.000 km of 2 jaarquote:Op zondag 20 november 2005 19:50 schreef richardgie het volgende:
Zo,ben ook weer terug.
Wat je daar schrijf klopt,alleen als je in je service boekje van je motor kijkt zal je zien,dat er bij bijv.20.000 km of 2 jaar(let op:fictieve getallen),vervangen remvloeistof staat.
En daarom zit er ook zo'n mooi schematje in je boekje waar het allemaal op staat.
quote:Op zondag 20 november 2005 20:52 schreef worldpimber het volgende:
Wat een lange openingspost
![]()
[..]
Goed gegokt, voor mijn kwakkie 24.000 km of 2 jaarMr."ik heb de underline code ontdekt"
Ik open GVD nooit meer een nieuw topic dus hequote:Op zondag 20 november 2005 20:45 schreef hicham het volgende:
De topictitel en topicstart heb ik in volle glorie doen wederkeren
Dit is gvd een motorclub ja![]()
Dit doe ik in naam van de anonieme meelezers
Ik vond het al heel wat dat je uberhaupt een topic had geopend hoorquote:Op zondag 20 november 2005 21:11 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik open GVD nooit meer een nieuw topic dus he, achterlijke amsterdammur
![]()
geef Rebbeltjuh een beetje credit wil je.......leermomentjes![]()
quote:
Oh dankquote:Op zondag 20 november 2005 21:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik vond het al heel wat dat je uberhaupt een topic had geopend hoor
En verder weet ik dat je komende dagen toch niet meer stuk kunnen. Je hebt je kaartjes van bobbie robbie williams toch al binnen, dus de rest deert je niet meerToch??
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 21:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ragfietsje
Die rode op de foto's lijkt ook wel op de Bandit klaverblad foto's maarjah... wat wil je. Nakeds en Choppers, allemaal 1 pot nat.
Bijna niet uit elkaar te houden
![]()
.quote:Op zondag 20 november 2005 21:20 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Oh dank..... Ut komende half jaar kunnen mijn dagen idd niet meer stuk nee, waar zo lang wachten al niet goed voor is
![]()
alhoewel ff mattu met een amsterdammur.....![]()
Let maar niet op hem, diep van binnen wil ie ook een naked om mee te spelen. Deze gevoelens voor een speelfiets uit hij hier in de vorm van afgunstquote:
Ik blijf van alles proberen,onderstrepen,vet,cursief,doorgehaald,onderen boven tekst.quote:Op zondag 20 november 2005 20:52 schreef worldpimber het volgende:
Wat een lange openingspost
![]()
[..]
Goed gegokt, voor mijn kwakkie 24.000 km of 2 jaarMr."ik heb de underline code ontdekt"
quote:Op zondag 20 november 2005 21:53 schreef richardgie het volgende:
Ik blijf van alles proberen,onderstrepen,vet,cursief,doorgehaald,onderen boven tekst.![]()
Een naked kan wel heel mooi zijn.Ik heb het over motoren.Alleen choppers heb ik m'n bedenkingen over.Heb er een keer op mogen rijden,en heb meteen 2 dagen last van m'n rug gehad.quote:Op zondag 20 november 2005 21:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ragfietsje
Die rode op de foto's lijkt ook wel op de Bandit klaverblad foto's maarjah... wat wil je. Nakeds en Choppers, allemaal 1 pot nat.
Bijna niet uit elkaar te houden
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 21:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Let maar niet op hem, diep van binnen wil ie ook een naked om mee te spelen. Deze gevoelens voor een speelfiets uit hij hier in de vorm van afgunst
leuk he, die knopjesquote:Op zondag 20 november 2005 21:53 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik blijf van alles proberen,onderstrepen,vet,cursief,doorgehaald,onderen boven tekst.![]()
Je blijf er mee spelen he?quote:
Je begon te vloeken, daar werd ik agressief van.quote:Op zondag 20 november 2005 20:50 schreef hicham het volgende:
Ik had van jou toch minstens wat bemoedigende woorden verwacht ipv een sarcastische smiley![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus toch.quote:En worldpimber kan zijn boycot jegens dit topic nu ook wel opheffen![]()
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 21:53 schreef richardgie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 november 2005 22:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je begon te vloeken, daar werd ik agressief van.![]()
Niet alles tegelijk bij Richardgie....hij is net achter de extra's met al die knopjesquote:Op zondag 20 november 2005 22:08 schreef Worldbeater het volgende:
Richardgie moet gewoon Brêzàh taal leren, hij zal helemaal krom liggen denk ik.![]()
Wat was trouwens dat (rel?)probleemdat je een uur Fok! MC'en koste?
![]()
Al die tijd liggen bowlen ?quote:Op zondag 20 november 2005 22:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
Raus hier, even te lam om mijn computer nog aan te zetten.
![]()
We zijn net weer terug.
Goede interessante TT.Honda Hornet vind ik nog steeds heel horney.
![]()
Ik wil er ook nog steeds een keer op proefrijden, dus dat gaat zeker dit jaar of begin volgend jaar nog gebeuren.
![]()
aanklotenquote:Op zondag 20 november 2005 22:05 schreef hicham het volgende:
Ik duik de douche nog even in, tis alweer veel te laat geworden eigenlijkHoe gaat het eigenlijk op je stage Roderidderrick? Al een programma (al dan niet in beta-uitgave) gemaakt of nog steeds aan het aankloten?
![]()
Ja was leuk. Mijn ouders wilden iets leuks doen met z'n allen en dat werd bowlen met gourmetten en daarvoor en erna hebben we nog koffie gedronken en zo. Jammer dat het bowlen wat minder ging deze keer.quote:Op zondag 20 november 2005 22:17 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Al die tijd liggen bowlen ?Vandaar die lamme armen...
leuk geweest neem ik aan?
Die Duitse kont heH.quote:Op zondag 20 november 2005 22:05 schreef hicham het volgende:
Alleen plaatjes willen niet zo lukken heIk zag in het vorige topic nog een reply van je waar je een exploded view van een remklauw wou posten. Maar het plaatje kwam niet tevoorschijn en tijdje later had je het bericht ge-edit
Hier nog een jeugdsentiment topic voor jou en pepijn![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/116904/
Dat is wel gezellig zo met z'n allen ja.....en sekers ook omdat iedereen z'n eigen leven leidt.quote:Op zondag 20 november 2005 22:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja was leuk. Mijn ouders wilden iets leuks doen met z'n allen en dat werd bowlen met gourmetten en daarvoor en erna hebben we nog koffie gedronken en zo. Jammer dat het bowlen wat minder ging deze keer.![]()
maar het was zeker heel gezellig.
Ik vind het leuk dat ze zo iets toch zo nu en dan willen doen. Zo vaak zijn we verder ook niet meer bij elkaar.
![]()
Zoals je misschien nog wel weet is mijn maag er in Juni uitgehaald.Als gevolg hievan kan je dus bij te snel eten dumping klachten krijgen,wat resulteerd in zweten,trillen etc.en daar had ik dus last van.Verder had ik weer te veel vloeibaar gegeten wat dan in een keer doorloopt.Vandaar mijn,niet geheel vrijwillige,afwezigheid.quote:Op zondag 20 november 2005 22:08 schreef Worldbeater het volgende:
Richardgie moet gewoon Brêzàh taal leren, hij zal helemaal krom liggen denk ik.![]()
Wat was trouwens dat (rel?)probleemdat je een uur Fok! MC'en koste?
![]()
Hey Rausquote:Op zondag 20 november 2005 22:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ja was leuk. Mijn ouders wilden iets leuks doen met z'n allen en dat werd bowlen met gourmetten en daarvoor en erna hebben we nog koffie gedronken en zo. Jammer dat het bowlen wat minder ging deze keer.![]()
maar het was zeker heel gezellig.
Ik vind het leuk dat ze zo iets toch zo nu en dan willen doen. Zo vaak zijn we verder ook niet meer bij elkaar.
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die Duitse kont heH.![]()
![]()
[afbeelding]
Doodzonde.
quote:Op zondag 20 november 2005 22:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
Raus hier, even te lam om mijn computer nog aan te zetten.
![]()
We zijn net weer terug.
Ik wil ook wel eens weten hoe dat ding rijdtquote:Goede interessante TT.Honda Hornet vind ik nog steeds heel horney.
![]()
Ik wil er ook nog steeds een keer op proefrijden, dus dat gaat zeker dit jaar of begin volgend jaar nog gebeuren.
![]()
Ik combineer het een beetjequote:Op zondag 20 november 2005 22:18 schreef Roderick2085 het volgende:
edit: omdat fok zo traag bezig is hier komt ie dubbel![]()
en jij? jij zit alleen maar spelletjes te spelen geloof ik he![]()
Ik vind het sowieso walgelijk wat er zoal voorbij komt op het streetfighterforumquote:Op zondag 20 november 2005 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die Duitse kont heH.![]()
![]()
[afbeelding]
Doodzonde.
FemaleRebbel kan een goed staaltje Brêzàh taalquote:Op zondag 20 november 2005 22:25 schreef richardgie het volgende:
[..]
En Brêzàh taal.wat moet ik me daar bij voorstellen?
Maar totaan die kont ziet het er wel mooi uit.Daarna is het net een beetje alsof ze er een beetje hard mee achteruit tegen een muur zijn aangereden.quote:Op zondag 20 november 2005 22:31 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Geen mooie kont, wel een mooie positie
Katten willen niet echt wennen aan elkaar geloof ik![]()
![]()
Ah,je begint me al een beetje te kennen.quote:Op zondag 20 november 2005 22:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Niet alles tegelijk bij Richardgie....hij is net achter de extra's met al die knopjes![]()
ff rustig laten wennen he
Mag ik er bij zijn,mag ik er bij zijn?quote:Op zondag 20 november 2005 22:44 schreef R2-D2 het volgende:
Goedenavond![]()
Topicfoto'sNa het crossavontuurtje een keertje Naked rijden
inkoppertje
RichardGieAlways pushes buttons
Maag verwijderd?
![]()
![]()
dat duurde bij ons meer dan een maand voordat ze naast elkaar konden etenquote:Op zondag 20 november 2005 22:31 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Geen mooie kont, wel een mooie positie
Katten willen niet echt wennen aan elkaar geloof ik![]()
![]()
Ik heb er eerst twee weken tussen gezeten,omdat anders de een ook het bakje van de ander leeg ging vreten.Waren twee katers en die eten zich echt drie slagen in de ronte,buiken sleepte dan ook over de grond.quote:Op zondag 20 november 2005 23:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat duurde bij ons meer dan een maand voordat ze naast elkaar konden eten![]()
en nog hebben ze geregeld ruzie![]()
http://forum.fok.nl/user/history/22429quote:Op zondag 20 november 2005 23:40 schreef worldpimber het volgende:
Users die slechts in één subforum posten...
De meeste hier zijn zelfs FokMC only posters![]()
Voor die info moet je bij Peppo zijnquote:Op maandag 21 november 2005 00:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
950 euro voor die XR600 met nieuwe bandjes.. das niet veel zeker?![]()
Volgens mij zit die reply nu standaard onder je CTRL+C?quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 08:04 schreef hicham het volgende:
Volgens mij zit die reply nu standaard onder je CTRL+C?
Homoquote:Op maandag 21 november 2005 08:04 schreef hicham het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/22429
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |