Valt nix over te zeggen, mooie vrouwquote:Op maandag 21 november 2005 21:32 schreef Makster het volgende:
PATS,
Het geluid van mijn platte hand op de reet van Miss Lopez
Mocht ie willuquote:Op maandag 21 november 2005 21:32 schreef Makster het volgende:
PATS,
Kringspiermusketier?quote:Op maandag 21 november 2005 20:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Zo'n oproep kan alleen maar een kringspiermusketier doen he.....![]()
tuurlijk....ff samen de motor poetsen......
Rageeuhquote:Op maandag 21 november 2005 19:19 schreef hicham het volgende:
Toekomstbeeld Fok!MC meets![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 november 2005 21:32 schreef Makster het volgende:
PATS,
Moah..quote:Op maandag 21 november 2005 21:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Valt nix over te zeggen, mooie vrouw![]()
Ik zou het dan in ieder geval zeker als 2e motor willen hebben, maar daar wringt het momenteel al he.quote:Op maandag 21 november 2005 20:12 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Raus, het is echt leuk, maar het is wel wennen. De 1e weken had ik echt m'n twijfels maar nu ...Andere bandjes erop en laat de sneeuw maar vallen
![]()
Maar het blijft een 2e motor![]()
Moet ik eg alles uitleggen hier......quote:
En wat doet dat groene ding dan op jouw bureaublad.quote:Op maandag 21 november 2005 20:54 schreef hicham het volgende:
Shit joh, m'n desktop zit vol met motorfilmpjes. Weet niet of ik nu nog op tijd naar bed kan
[afbeelding]
[..]![]()
![]()
![]()
Hij komt nou uit de kastquote:Op maandag 21 november 2005 21:51 schreef Rausdouwer het volgende:
En wat doet dat groene ding dan op jouw bureaublad.![]()
Nee, ik vatte nem wel hoorquote:Op maandag 21 november 2005 21:51 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Moet ik eg alles uitleggen hier......
kringspier = HO, musketier =MO
HOMO ja, is ut nu duidelijk voor u
![]()
wéér een leermoment.....ach geefniehoorquote:Op maandag 21 november 2005 21:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, ik vatte nem wel hoor![]()
Maar hij was redelijk nieuw voor me
quote:
Chocoladedonut of roze donutquote:Op maandag 21 november 2005 22:03 schreef R2-D2 het volgende:
Zeggen wat het eerste in je opkomt:
Rood of groen?
Kawasaki of Honda?
Zomer of winter?
Katja of Bridget?
Spuiten of slikken?
Borsten of Bips?
Het is wel de moeite waardquote:Op maandag 21 november 2005 22:05 schreef worldpimber het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/117020
Zal ik hem maar los maken![]()
Ik kon er niet opkomenquote:Chocoladedonut of roze donut(Simpsons
)
quote:Kan wel raden wat de uitkomst voor deze kringspiermusketier zal zijn.
Nee richardgie heeft zitten te vergaderen,ben net thuis.quote:Op maandag 21 november 2005 21:31 schreef R2-D2 het volgende:
*Pling*
Geluid van een speld in een hooiberg wat door de schild van een meikever geraakt wordt![]()
Hicham is filmpjes kijken, de rest heeft een sociaal leven, of zijn ze allemaal chroom aan het poetsen?![]()
J.Lo lekkere kont.quote:Op maandag 21 november 2005 21:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Valt nix over te zeggen, mooie vrouw![]()
Wat voor waarschuwingen krijg je dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:15 schreef Worldbeater het volgende:
Even Ad ware geinstalleerd en alles 4 keer verwijdert ofzo.![]()
Wat is Windows nu vervelend zegde hele tijd van die ballonen rechtsonder met waarschuwingen.
En de active deskop wordt iedere 5 seconden gereset, lijkt wel een kermiscomputer nu.![]()
Iemand een tip ..BWT is druk studerende toch voor Windows Professional?
Stomme vooruitgang, er zit niks fouts meer op deze compie..![]()
Haha jij probeert het tenminste nog zo te spellen zoals iedereen boven de 30 het zou moeten kunnen spellen!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:37 schreef Worldbeater het volgende:
Ik schrijf al de hele dag cadeatjes fout.![]()
Affijn.![]()
![]()
Roodquote:Op maandag 21 november 2005 22:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Zeggen wat het eerste in je opkomt:
Rood of groen?
Kawasaki of Honda?
Zomer of winter?
Katja of Bridget?
Spuiten of slikken?
Borsten of Bips?