Welke postquote:Op maandag 21 november 2005 16:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan edit ik nu mijn post eventjes
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 16:58 schreef RB het volgende:
Rij altijd met twee handen aan het stuur![]()
En zwaar transport is altijd gevaarlijkdat wet je en in halen is daarom ook geen optie voor degene die achter mij aanrijden zoals de meesten zullen doen
![]()
Burpquote:Op maandag 21 november 2005 17:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Welke post
![]()
![]()
[..]Dit wordt een testosteron dagje
Jammer dat Fulcrum_X aka Fullcum aka Ful Com niet mee gaat![]()
![]()
School
Dit is 'm FXquote:
Multimeter van 5 euro bij de Wibra halen?quote:Op maandag 21 november 2005 17:27 schreef hicham het volgende:
Ojjjj
Ben weer lekker thuis <<insert tongsmiley met kopje koffie>> (ken de code nog niet uit m'n hoofd)
Pa heeft vanmiddag accu langs de motorzaak gebracht, daar hebben ze hem opgeladen. Moest ie na 2 uur terugkomen en toen hebben ze hem even getest, maar volgens hun was de accu gewoon goed. Betekent dat nu dat ik misschien een probleem heb met m'n dynamo of spanningsregelaar (ik heb toch geen Honda?) Of dat er misschien ergens stroom lekt als m'n motor uitstaat
Hoe ga ik dat ooit uitzoeken?
Ik ook niet.quote:Op maandag 21 november 2005 17:45 schreef R2-D2 het volgende:
Ik weet niet eens welk merk dit is
tis een 2takterquote:Op maandag 21 november 2005 17:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dit is 'm FX![]()
[afbeelding]
Ik weet ut, lelijkDat doet er niet toe. Die van mij is ook lelijk, maar geeft me veel plezier
![]()
Worldbeater en RG kunnen vast wel tips geven of je het wel of niet moet doen.
Die hebben we wel in huisquote:Op maandag 21 november 2005 17:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Multimeter van 5 euro bij de Wibra halen?![]()
Ok das informatief, pluspuntje voor jouquote:Als je deze op de polen aansluit terwijl de accu geinstalleerd is en je start de motor dan kan je zien of het voltage toeneemt.
In rust zonder lopende motor meet je een spanning van ca. 12 volt, met de motor op de choke ca. 13.8 volt.
(let vooral op het getal achter de punt)
Er zal ook wel een stroomverbruik (amperage) stand op de meter zitten, lijkt mij compleet nul te moeten zijn.
Een Spyball alarm trekt iets van 35 mA uit mijn kop, dus daar moet je in ieder geval onder zitten.
Ik denk toch dat het een combinatie is met de koumet wellicht nog wat korte ritten gemaakt de laatste tijd?
Pitty dat de winter net begint, dus ik zou zeggen: nieuwe accu en een optimate III.
Eventueel kan je zo maar een reserve accu klaar hebben staan.![]()
Ben ik ff blij dat ik geen accu en alleen een kickstarter heb.![]()
![]()
![]()
Alsof ik nog geen pluspuntjes had.quote:Op maandag 21 november 2005 18:14 schreef hicham het volgende:
Ok das informatief, pluspuntje voor jouSinds ik stage loop rij ik nog maar 1 keer per week plus dat hij buiten in de kou staat natuurlijk. Vorige week 50 km gereden en de week daarvoor weet ik niet meer
Hoeveel moet je zo ongeveer rijden om een accu op te ladeniig ga ik wat metingen doen met de multimeter, en die Optimate III wordt sowieso besteld
Rode zijn het bestquote:Op maandag 21 november 2005 17:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dit is 'm FX![]()
[afbeelding]
Ik weet ut, lelijkDat doet er niet toe. Die van mij is ook lelijk, maar geeft me veel plezier
![]()
Worldbeater en RG kunnen vast wel tips geven of je het wel of niet moet doen.
Met 4 cylindersquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 18:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Rode zijn het best![]()
Wel een grappig dingetje, en zeker niet duur
[..]
Met 4 cylinders![]()
![]()
![]()
Genoeg pluspuntjesquote:Op maandag 21 november 2005 18:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alsof ik nog geen pluspuntjes had.![]()
![]()
![]()
Genoteerdquote:Maar in tegenstelling tot een voltagemeting moet voor een amperemeting je multimeter in serie staan met het stroomcircuit en je accu.
Dus je moet hem opnemen in de stroomkring. (accupool aan meter, accuklem aan meter)
Je hoeft er gelukkig niet mee te rijden, laat staan starten.
Het gaat immers puur om de hoeveelheid ampere in ruststand.![]()
Ze zeggen dat je minimaal 25 kilometer achter elkaar moet rijden wil je accu enigzins op spanning blijven.
Maar een verse accu start altijd beter dan ene die oud is en zwaar te lijden heeft onder het huidige klimaatje.![]()
Deze is wel leuk, maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet toegeven.quote:Op maandag 21 november 2005 16:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Maar dit is toch wel een toppertje?
[afbeelding]
Je zit in de buurt, maar je maakt een klein denkfoutje.quote:Op maandag 21 november 2005 17:27 schreef hicham het volgende:
Ojjjj
Ben weer lekker thuis <<insert tongsmiley met kopje koffie>> (ken de code nog niet uit m'n hoofd)
Pa heeft vanmiddag accu langs de motorzaak gebracht, daar hebben ze hem opgeladen. Moest ie na 2 uur terugkomen en toen hebben ze hem even getest, maar volgens hun was de accu gewoon goed. Betekent dat nu dat ik misschien een probleem heb met m'n dynamo of spanningsregelaar (ik heb toch geen Honda?) Of dat er misschien ergens stroom lekt als m'n motor uitstaat
Hoe ga ik dat ooit uitzoeken?
Toekomstbeeld Fok!MC meetsquote:Op maandag 21 november 2005 19:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Deze is wel leuk, maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet toegeven.![]()
Als ik jou zo enthousiast hoor dan begin ik voorzichtig te denken dat het misschien best ooit een keertje leuk zou kunnen zijn. Niet zo leuk natuurlijk als een SS maar toch...![]()
Een hele hoop van die dingen spammen helpt toch wel. Dat was natuurlijk ook al de hele tijd de opzet geweest van Pepijn.![]()
<<insert gelul over spanningsregelaar, nokkenaskettingspanner en een tekort aan karakter >>quote:Op maandag 21 november 2005 19:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Je zit in de buurt, maar je maakt een klein denkfoutje.Je had moeten denken 'had ik maar een Honda, dan had ik al dat gepruts niet'.
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 19:03 schreef Rausdouwer het volgende:
Een hele hoop van die dingen spammen helpt toch wel.
Dat was natuurlijk ook al de hele tijd de opzet geweest van Pepijn.![]()
Hmz, beetje wedstrijdaspect erbijquote:Op maandag 21 november 2005 19:19 schreef hicham het volgende:
Toekomstbeeld Fok!MC meets![]()
[afbeelding]
Zo ver zou ik niet willen gaan.quote:Op maandag 21 november 2005 19:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Toekomstbeeld Fok!MC meets![]()
[afbeelding]
[..]
<<insert gelul over spanningsregelaar, nokkenaskettingspanner en een tekort aan karakter >>
En je moet wel onderscheid maken tussen de motor en het gepruts van de berijder heH![]()
Raus, het is echt leuk, maar het is wel wennen. De 1e weken had ik echt m'n twijfels maar nu ...quote:Op maandag 21 november 2005 19:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Deze is wel leuk, maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet toegeven.![]()
Als ik jou zo enthousiast hoor dan begin ik voorzichtig te denken dat het misschien best ooit een keertje leuk zou kunnen zijn. Niet zo leuk natuurlijk als een SS maar toch...![]()
Een hele hoop van die dingen spammen helpt toch wel. Dat was natuurlijk ook al de hele tijd de opzet geweest van Pepijn.![]()
Zo'n oproep kan alleen maar een kringspiermusketier doen he.....quote:Op maandag 21 november 2005 19:33 schreef Worldbeater het volgende:
Gezocht: chopper om te poetsen.
![]()
Gaat die gozer dan zijn leren broekmet bijbehorende petaandoen voor deze klus?![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 20:04 schreef R2-D2 het volgende:
Goedenavond![]()
Het is niet alleen grappen en grollen op een crosser![]()
Omschrijving:
deze moto was van mijn dochter die zij na lang sparen gekocht had
het meisje maakte afgelopen zondag in neerroeteren een zware val
met een gebroken ruggewervel tot gevolg. daarna werd aan het ziekenhuis in maaseik de aanhangwagen met alle materiaal inclusief moto gestolen. wie heeft iets gezien zondag10 april tussen 1500 en 1700 uur je kan mij altijd mailen. goede beloning 0478209317Eventjes een kleine naar bed brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |