Damn moet ook weer eens de krant gaan lezen of eht nieuws gaan kijken ofzoquote:Op maandag 21 november 2005 09:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
hebben ze je alweer vrijgelatenhoorde vanochtend dat de brandstichter van Dordt gepakt was
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 09:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je voldoet niet geheel aan de eis, maargoed dit topic Gok -hier- de cupmaat van ijsmeis. is natuurlijk wel weer interessant![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 08:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
valt het ophij zit in Zweden en is donderdag pas terug
![]()
Mogguh allemaalquote:Op maandag 21 november 2005 08:50 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Na een relatief rustige nacht (die katten hebben maar 1 keer mot gehad) ben ik nog steeds verrot
![]()
Wat ook relatief jammer is is dat die nieuwe kat 5 kilo weegt en mijne nog maar een kilotjes of 1,5 ofzo![]()
Maar ik spring voor hem in het vuurDie rooie kat kan ze krijgen als hij TE tof doet
![]()
@ OPM![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 09:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Mogguh allemaal![]()
Hey Makster ik ben benieuwd naar foto's!!Ze hebben maar 1x mot gehad.
![]()
Dat valt dan allemaal reuze mee. Onze katten hebben heel lang 'ruzie' gehad. Na een vrij korte tijd hadden ze zogenaamd ruzie, maar als wij even niet keken waren ze ineens maatjes.
Nu is het nog vaak mot, maar ze zijn wel dol op elkaar.
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 09:42 schreef Makster het volgende:
@ Ras & Mer
Das mooi![]()
Komt ook vast wel goed, die grote snapt het ook wel die heeft altijd met 3 andere katten samen gewoond, die van mij daarentegen is nog te dom om zijn poten af te vegen na het poepen
Fotos komen vanavond
dat moet je ook minimaal 1x voordoen anders snappen ze er niets vanquote:Op maandag 21 november 2005 09:42 schreef Makster het volgende:
@ Ras & Mer
Das mooi![]()
Komt ook vast wel goed, die grote snapt het ook wel die heeft altijd met 3 andere katten samen gewoond, die van mij daarentegen is nog te dom om zijn poten af te vegen na het poepen
Fotos komen vanavond
katten kunnen echt apen zijnquote:Op maandag 21 november 2005 09:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]soms komen we thuis en dan liggen er overal plukken haar verspreid
overgebleven van het slagveld
en 2 naast elkaar op de bank gezellig tegen elkaar gekropen
met allebei een kop van
wij stout zijn
neeeeeej dat is echt niet zo
![]()
Laten we zeggen dat de laatste 5 jaar de waarde verdubbeld is, inplaats dat er afgeschreven is.quote:Op maandag 21 november 2005 00:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
950 euro voor die XR600 met nieuwe bandjes.. das niet veel zeker?![]()
Klinkt als een ontgroening voor de aanstaande superpappa.quote:Op maandag 21 november 2005 09:42 schreef Makster het volgende:
, die van mij daarentegen is nog te dom om zijn poten af te vegen na het poepen
Samen met je kat poepen, geweldigquote:Op maandag 21 november 2005 09:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat moet je ook minimaal 1x voordoen anders snappen ze er niets vandus gewoon een keer met seop samen op de bak gaan zitten
![]()
katten/poezen zijn geweldig gezellige en leuke dierenquote:Op maandag 21 november 2005 09:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Samen met je kat poepen, geweldig
Ik ga ook katten nemen denk ik, dat moet ik een keer ervaren hebben [afbeelding]
Ik zat toevallig in het blad psychologie net over de Icat te lezen.quote:Op maandag 21 november 2005 09:55 schreef hicham het volgende:
Samen met je kat poepen, geweldig
Ik ga ook katten nemen denk ik, dat moet ik een keer ervaren hebben [afbeelding]
Bij mij springt ze dan gewoon op schoot hoorquote:Op maandag 21 november 2005 10:24 schreef richardgie het volgende:
Goeie morgen allemaal.![]()
En katten zijn hele aanhankelijke beesten.Totdat ze d'r voer hebben gekregen.Dan kijken ze je niet meer aan.
En dan springen ze bij je op schoot en gaan vlak voor je neus zitten te miauwen,stikt als de hel.Die van mij gingen dan altijd meteen naar buiten na het eten,en een goed "gesprek"met de buurvrouw beginnen.Ik moest alleen oppassen als ik zelf zat te eten,want voor je het wist was je stukje vlees weg.Heb dat een keer gehad.Werd ik gebeld,zie ik vanuit m'n ooghoeken ineens een karbonaat voorbij schuiven met twee katten er achteraan.quote:Op maandag 21 november 2005 10:44 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Bij mij springt ze dan gewoon op schoot hoor
quote:Op maandag 21 november 2005 10:44 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Bij mij springt ze dan gewoon op schoot hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |