Verwarmde handschoenen Ik heb geen prijzen kunnen ontdekken, geen tijd gehadquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja en dan de kans lopen dat ze ooit op een Honda zijn gebruikt, no way
ooit eens een verwarmd ondershirt gezien online voor 25 dollar. Daar vragen ze in de duikwereld 300 euro voorquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Verwarmde handschoenen Ik heb geen prijzen kunnen ontdekken, geen tijd gehad![]()
Ben je dan niet bang voor kortsluiting?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
ooit eens een verwarmd ondershirt gezien online voor 25 dollar. Daar vragen ze in de duikwereld 300 euro voor
Wel een beetje genieten heH tussendoor?quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ook goeiesmorgens![]()
en nu weer aan ut werruk![]()
![]()
Ik kan ook heel aardig goed dichten, maar het moet letterlijk van heel diep komen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
dichten is niet mijn sterkste kant
Wist ik veul dat het zo lang ging duren, en steeds als ik een berich'ie had getikt verscheen er een venster Internet Explorer wordt nu afgesloten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:29 schreef worldpimber het volgende:
Je moet die zooi ook niet starten als je lekker wil internetten, was even vergeten dat jij nu ook hele dagen achter de PC kan zittenZit er al enige verandering in?
neequote:Op dinsdag 22 november 2005 12:46 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang voor kortsluiting?![]()
Laagspanning.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:46 schreef R2-D2 het volgende:
Ben je dan niet bang voor kortsluiting?![]()
Heyquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:05 schreef TR_Roadkill het volgende:
he, GS bikkels, dit geen idee
ik weet hoe ik een plaatje kleiner moet maken, maar ik heb er gewoon geen zin in, OK!!!
[afbeelding]
Er zit zo veel variatie in. Je kunt best eenvoudige winterhandschoenen voor een goede (lage) prijs kopen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:29 schreef worldpimber het volgende:
Wat is de prijs voor goede winterhandschoenen ongeveer? Begin een beetje kouwe klauwe te krijgen![]()
[..]
Je moet die zooi ook niet starten als je lekker wil internetten, was even vergeten dat jij nu ook hele dagen achter de PC kan zittenZit er al enige verandering in?
zo denk ik er dus ook over...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hey![]()
Het is wel leuk (behalve dat Senda kuipje dan), maar kost ook veel geld. Aangezien hij over anderhalf jaar toch weg gaat, en je met zulk spul erop toch niet extra geld voor krijgt, laat ik hem lekker origineel![]()
Weer eventjes wat (bij-)gewerkt. Nou is het weer monitorenquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:19 schreef bwt het volgende:
Lijkt hier wel net zo rustig als bij mij op het werk............
Als je over 2 jaar de R6 wil kopen kan je nou al sparen ja. Ik heb het verslag gelezen en het moet wel iets spannends zijn. Echter, door mijn Kawasaki-bril gelezen staat er toch echt dat de ZX-6R een tikkeltje beter isquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hey![]()
Het is wel leuk (behalve dat Senda kuipje dan), maar kost ook veel geld. Aangezien hij over anderhalf jaar toch weg gaat, en je met zulk spul erop toch niet extra geld voor krijgt, laat ik hem lekker origineel![]()
3 jaar geleden al eens gezien.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:56 schreef R2-D2 het volgende:
Nice Gadget voor de Snelle Jongens met PDA, Laptop Organizers etc...
[afbeelding]
Dat is nu ook wel bij te houden ja.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:51 schreef bwt het volgende:
Bij mij is het nu ff zo rustig dat ik ook met gemak kan "monitoren"
Jij zit nu ergens op een helpdesk toch?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:51 schreef bwt het volgende:
Klopt, internet helpdeskquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Jij zit nu ergens op een helpdesk toch?
Ik had eventjes op je foto geklikt, mischien dat ik je zou herkennen. Maar helaas, nietzoquote:
Komt niet vaak voor toch? En zoiets moet je meestal niet zeggen want dan is het gauw over met de rust.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:51 schreef bwt het volgende:
Hoe is het met de verwarmingsketel?quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de belangrijkste eigenschap staat er niet bij![]()
![]()
volgens mij wel goedquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hoe is het met de verwarmingsketel?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |