Ik heb meerdere wallpapers, maar die zijn allemaal net te druk om als achtergrond in te stellen. Dit is toevallig een redelijk rustige fotoquote:Op maandag 21 november 2005 21:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
En wat doet dat groene ding dan op jouw bureaublad.![]()

Windows XP die heb ik al, alleen de rest van Windows 2003 heeft iets meer tijd nodigquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Iemand een tip ..BWT is druk studerende toch voor Windows Professional?

quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:51 schreef hicham het volgende:
Deze beter Raus
[afbeelding]
Of deze
[afbeelding]
Vind ze allebei wel wat hebben, die Kawa is iig weg![]()

Wat heb je ermee gedaanquote:

Doe je wel een beetje rustig aan met-zonder-na je maagoperatiequote:Op dinsdag 22 november 2005 10:11 schreef richardgie het volgende:
Goeie morgen.richardgie is ook weer in het land der levenden.(eventjes)
.Vanmiddag weer een soortenmetvan werken,en vanavond weer weg.
![]()

Endeldarm toeristquote:Op maandag 21 november 2005 20:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Zo'n oproep kan alleen maar een kringspiermusketier doen he.....![]()
tuurlijk....ff samen de motor poetsen......

Sint liep diep in gedachten verzonken door de stratenquote:

quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Sint liep diep in gedachten verzonken door de straten
wie is toch die liefhebber van mannegaten
Die zegt dat hij het chroom wil soppen
maar eigenlijk een jongetje wil doppen
Fons is het niet want die zit vast
Gerard en Gordon zijn elkaar alleen maar tot last
Hij wist het toen hij de man op internet trof
Het is Anton Molotov!
![]()
![]()

Ik zal aan je denken hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:18 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje rustig aan met-zonder-na je maagoperatie![]()

Insert <diepe buiging voor het eenkoppig publiek.emo>quote:

Weer een goede reden om naar Friesland te verhuizenquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:11 schreef richardgie het volgende:
Zal GVD nog een keer gaan bellen om een afspraak te maken in het AMC zeg.
20 minuten in de wacht.![]()

Hoe is het FX, zit de 11-stedentocht eraan te komen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Weer een goede reden om naar Friesland te verhuizen![]()

Ik kijk wel uit.Moet ik eerst een inburgerings-cursus volgen,vervolgens een nieuwe taal leren,op klompen leren lopen,fierljeppe,quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Weer een goede reden om naar Friesland te verhuizen![]()

What about een 11-steden kroegentocht met ons tweetjes?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hoe is het FX, zit de 11-stedentocht eraan te komen?![]()
![]()

De Sint dacht: Ja, wachten is niet het sterkste punt van RGquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:11 schreef richardgie het volgende:
Zal GVD nog een keer gaan bellen om een afspraak te maken in het AMC zeg.
20 minuten in de wacht.![]()

Nadat Sint in Sneek was aangekomenquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
What about een 11-steden kroegentocht met ons tweetjes? [afbeelding] [afbeelding]

Dat heb je redelijk snel in elkaar gezet,dat rijmpje.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:33 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De Sint dacht: Ja, wachten is niet het sterkste punt van RG
maar daar heeft ie alleen maar zichzelf mee
zodra RG z'n geduld kan bewaren
durft Sint pas richting RG te varen
Lang nadenken hoefde de Sint niet voor een cadeau
maar RG krijgt het pas na het uploaden van een GebruikersIconFoteau
De rijmpiet wenst RG nog veel plezier op FOK!
Dan gaat de koffiepiet nou wat inschenken in de SintKoffieMok![]()
![]()
![]()

Ja, de Sint moet ook maar eens met werken beginnen,quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:45 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat heb je redelijk snel in elkaar gezet,dat rijmpje.
richardgie zal alleen niet zo heel lang meer aanwezig zijn op FOK,want hij moet zometeen weer op z'n werk aanwezig gaan zitten te wezen.13:00 beginnen.Vanavond trainen,vannacht misschien nog even op FOK kijken.
Morgen wel weer de hele dag de tijd,overdag.![]()

quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:42 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nadat Sint in Sneek was aangekomen
Heeft hij over FX liggen dromen
Een mooie jongen met een onschuldig gezicht
of is het mischien een verkapte nicht
Nee, dat zal FX echt niet zijn
dat zeggen ze op FOK! alleen voor de gein
Voor wie FX niet goed kent:
Hij is op een Rotonde helemaal in z'n element
Filmpjes maken van de rondjes links- & rechtsom
En iedereen op FOK! ligt weer krom
Maar deze jongen weet wel wat hij wil
Alleen wil R2-D2 nog steeds niet met hem van bil
Maar... wat niet is, kan nog komen
en tot die tijd mag FX nog fijn dromen
![]()
![]()
![]()

quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
What about een 11-steden kroegentocht met ons tweetjes? [afbeelding] [afbeelding]

DefP's eerste reactie was natuurlijk dat hij wel even ging battelen, maar je gedicht weet mij toch zo te raken, dat ik diep respect voor jou ga maken.quote:

Heb je je laatste rijmpje speciaal voor mij gemaakt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, de Sint moet ook maar eens met werken beginnen,
in plaats van de hele tijd maar rijmpjes verzinnen.
Sint vindt het heel fijn dat RG nu werken gaat,
Dan komt er nu een eind aan het rijm-geblaat.
![]()

Gespoten undertail, duokapje, wit achterlichtquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:11 schreef hicham het volgende:
@Pimbur, is die gespoten undertail uit dat verkooptopic niet iets voor jou

quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
DefP's eerste reactie was natuurlijk dat hij wel even ging battelen, maar je gedicht weet mij toch zo te raken, dat ik diep respect voor jou ga maken.![]()
[afbeelding]

quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:06 schreef Worldbeater het volgende:
Ik word gek van de pop ups, en IE vliegt er steeds de hele tijd uit.![]()
Ja, ik ben met Hitman bezig Pimpber, mooi progje.![]()
Nu is het middel nog even erger dan de kwaal, maar over een half uur zal het wel klaar zijn.![]()
Alleen even snel een reactie tikken is wat er kan![]()
![]()
maar daarna is posten op Fok! des te fijn.
![]()

Geef maar door, ik heb vandaag veel tijd. En gisteren en eergisteren en morgen en overmorgenquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
@ R2D2, kan ik jou ff aanschieten als ik er qua dichten niet meer uitkom? Heb ut idee dat je er enigszins gevoel voor hebt![]()
dichten is niet mijn sterkste kant

Ik weet niet hoe ut met jou zit, maar ik moet gewoon werrukkuquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Geef maar door, ik heb vandaag veel tijd. En gisteren en eergisteren en morgen en overmorgen![]()
![]()

Je moet die zooi ook niet starten als je lekker wil internetten, was even vergeten dat jij nu ook hele dagen achter de PC kan zittenquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:06 schreef Worldbeater het volgende:
Ik word gek van de pop ups, en IE vliegt er steeds de hele tijd uit.![]()
Ja, ik ben met Hitman bezig Pimpber, mooi progje.![]()
Nu is het middel nog even erger dan de kwaal, maar over een half uur zal het wel klaar zijn.![]()
Alleen even snel een reactie tikken is wat er kan![]()
![]()
maar daarna is posten op Fok! des te fijn.
![]()

Ik wil wel wat tijd vrijmaken voor jouquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Geef maar door, ik heb vandaag veel tijd. En gisteren en eergisteren en morgen en overmorgen![]()
![]()
15 euro op marktplaatsquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:29 schreef worldpimber het volgende:
Wat is de prijs voor goede winterhandschoenen ongeveer? Begin een beetje kouwe klauwe te krijgen![]()

Ik moet ook werken. Ik zit voor een project bij een overheidsinstantie en die hebben totaal geen tempo in hun ledematen. 's Morgens begin ik te werken en rond 10 ben ik voor een groot deel klaar. Om 13:00 nog wat doen en klaarquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ut met jou zit, maar ik moet gewoon werrukku, dus kan eigenlijk al helemaal nie Fokk!en
hedde gij zoveul tijd![]()

Verwarmde handschoenen Ik heb geen prijzen kunnen ontdekken, geen tijd gehadquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja en dan de kans lopen dat ze ooit op een Honda zijn gebruikt, no way

ooit eens een verwarmd ondershirt gezien online voor 25 dollar. Daar vragen ze in de duikwereld 300 euro voorquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Verwarmde handschoenen Ik heb geen prijzen kunnen ontdekken, geen tijd gehad![]()

Ben je dan niet bang voor kortsluiting?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
ooit eens een verwarmd ondershirt gezien online voor 25 dollar. Daar vragen ze in de duikwereld 300 euro voor

Wel een beetje genieten heH tussendoor?quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ook goeiesmorgens![]()
en nu weer aan ut werruk![]()
![]()
Ik kan ook heel aardig goed dichten, maar het moet letterlijk van heel diep komen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
dichten is niet mijn sterkste kant
Wist ik veul dat het zo lang ging duren, en steeds als ik een berich'ie had getikt verscheen er een venster Internet Explorer wordt nu afgesloten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:29 schreef worldpimber het volgende:
Je moet die zooi ook niet starten als je lekker wil internetten, was even vergeten dat jij nu ook hele dagen achter de PC kan zittenZit er al enige verandering in?

neequote:Op dinsdag 22 november 2005 12:46 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang voor kortsluiting?![]()

Laagspanning.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:46 schreef R2-D2 het volgende:
Ben je dan niet bang voor kortsluiting?![]()

Heyquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:05 schreef TR_Roadkill het volgende:
he, GS bikkels, dit geen idee
ik weet hoe ik een plaatje kleiner moet maken, maar ik heb er gewoon geen zin in, OK!!!
[afbeelding]

Er zit zo veel variatie in. Je kunt best eenvoudige winterhandschoenen voor een goede (lage) prijs kopen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:29 schreef worldpimber het volgende:
Wat is de prijs voor goede winterhandschoenen ongeveer? Begin een beetje kouwe klauwe te krijgen![]()
[..]
Je moet die zooi ook niet starten als je lekker wil internetten, was even vergeten dat jij nu ook hele dagen achter de PC kan zittenZit er al enige verandering in?

zo denk ik er dus ook over...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hey![]()
Het is wel leuk (behalve dat Senda kuipje dan), maar kost ook veel geld. Aangezien hij over anderhalf jaar toch weg gaat, en je met zulk spul erop toch niet extra geld voor krijgt, laat ik hem lekker origineel![]()

Weer eventjes wat (bij-)gewerkt. Nou is het weer monitorenquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:19 schreef bwt het volgende:
Lijkt hier wel net zo rustig als bij mij op het werk............

Als je over 2 jaar de R6 wil kopen kan je nou al sparen ja. Ik heb het verslag gelezen en het moet wel iets spannends zijn. Echter, door mijn Kawasaki-bril gelezen staat er toch echt dat de ZX-6R een tikkeltje beter isquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hey![]()
Het is wel leuk (behalve dat Senda kuipje dan), maar kost ook veel geld. Aangezien hij over anderhalf jaar toch weg gaat, en je met zulk spul erop toch niet extra geld voor krijgt, laat ik hem lekker origineel![]()

3 jaar geleden al eens gezien.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:56 schreef R2-D2 het volgende:
Nice Gadget voor de Snelle Jongens met PDA, Laptop Organizers etc...
[afbeelding]
Dat is nu ook wel bij te houden ja.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:51 schreef bwt het volgende:
Bij mij is het nu ff zo rustig dat ik ook met gemak kan "monitoren"

Jij zit nu ergens op een helpdesk toch?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:51 schreef bwt het volgende:

Klopt, internet helpdeskquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Jij zit nu ergens op een helpdesk toch?

Ik had eventjes op je foto geklikt, mischien dat ik je zou herkennen. Maar helaas, nietzoquote:

Komt niet vaak voor toch? En zoiets moet je meestal niet zeggen want dan is het gauw over met de rust.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:51 schreef bwt het volgende:

Hoe is het met de verwarmingsketel?quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de belangrijkste eigenschap staat er niet bij![]()
![]()

volgens mij wel goedquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hoe is het met de verwarmingsketel?
[afbeelding]

Hmmm, waar zou je me dan van kunnen kennen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik had eventjes op je foto geklikt, mischien dat ik je zou herkennen. Maar helaas, nietzo

Ik heb voor Centric en Ordina helpdeskdiensten + IT-services geimplementeerd door nederland. Een jaar of 5 geleden m'n 1e opdracht in Den Bosch voor Telfort. Toen zwanger en opdracht bij een andere mobiele telefoniedienst in M'tricht en daarna voor Achmea en andere bedrijven en nu voor een overheidsinstantie. Vele gezichten gezien dusquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:15 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmmm, waar zou je me dan van kunnen kennen?
you made me a bit curious!!!

klein wereldje, Centric heb ik ook gezetenquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:31 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb voor Centric en Ordina helpdeskdiensten + IT-services geimplementeerd door nederland. Een jaar of 5 geleden m'n 1e opdracht in Den Bosch voor Telfort. Toen zwanger en opdracht bij een andere mobiele telefoniedienst in M'tricht en daarna voor Achmea en andere bedrijven en nu voor een overheidsinstantie. Vele gezichten gezien dus
Ik zit hier wel goed, nooit teveel mensen over de vloer en tijd over. Aangezien ik niet ambitieus ben kan ik dit werk inmiddels op automatische piloot doen![]()

En m'n broer werkt bij Ordinaquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
klein wereldje, Centric heb ik ook gezeten

Ook via-via of direct onder Centric?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
klein wereldje, Centric heb ik ook gezeten

Jouw motorrijdende broer?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:41 schreef hicham het volgende:
[..]
En m'n broer werkt bij Ordina
Maar niet op de helpdesk![]()

ben ik blij dat ik geen homo benquote:

Nee, dan zou ik wel gewoon pimber zeggen. Heb nog een andere broer die niet aan motorrijden doet (maar die het stiekem wel graag wil doen volgens mijquote:

he verdikkeme ik wilde het nog even geheim houden pimberquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:32 schreef worldpimber het volgende:
Tnx voor de tips over die winterhandschoenen allenIk zal ze vanavond onder het genot van een groot glas chocomel
en gevulde koeken + wafels
even doornemen
Besparen zal ik er iig zeker niet op doen.
![]()
Dan hier nog een pic van de reden waarom Raus niet kan karten 4 december, ze moet al dragracen dan en Martie gaat natuurlijk mee
[afbeelding]

Ok dan weet ik er ook nog één. NEC notebooks worden bij ons gerepareerd.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:50 schreef bwt het volgende:
Hahhahaha.
mijn heldesk ervaring is bperkt tot NEC computers en nu dan de internet helpdesk
Straks dan hopelijk weer iets beters

Tenzij ze bij Mercy op de tafel komen, dan wordt het alleen maar ergerquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ok dan weet ik er ook nog één. NEC notebooks worden bij ons gerepareerd.![]()

Draait die ook 17.500 toeren dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:34 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Als je over 2 jaar de R6 wil kopen kan je nou al sparen ja. Ik heb het verslag gelezen en het moet wel iets spannends zijn. Echter, door mijn Kawasaki-bril gelezen staat er toch echt dat de ZX-6R een tikkeltje beter is![]()

mijn laptop doet het perfectquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Tenzij ze bij Mercy op de tafel komen, dan wordt het alleen maar erger![]()
@yup, jij zoek toch een fietsje waar je 'fftjes' de 25KW periode mee door kunt komen?
Misschien is dit iets voor je?

Hij is wel roodquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:23 schreef hicham het volgende:
@yup, jij zoek toch een fietsje waar je 'fftjes' de 25KW periode mee door kunt komen?
Misschien is dit iets voor je?

You're missing the point, het is geen suzuki!!!!! (heb nog zo'n ding in de schuur staan, ex franse leger, 1974, KRENG)quote:

Waarom nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
4, 3 ,2, 1 enne....nieuw topic.....en ik doe ut nie meer![]()

Commentaar van één van die f#cking Amsterdammursquote:

Wanneer kom jij eens met pics van dat kutbeestquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Commentaar van één van die f#cking Amsterdammurs![]()
maar als ut eg moet dan doe ik ut wel hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |