Weer een goede reden om naar Friesland te verhuizenquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:11 schreef richardgie het volgende:
Zal GVD nog een keer gaan bellen om een afspraak te maken in het AMC zeg.
20 minuten in de wacht.![]()
Hoe is het FX, zit de 11-stedentocht eraan te komen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Weer een goede reden om naar Friesland te verhuizen![]()
Ik kijk wel uit.Moet ik eerst een inburgerings-cursus volgen,vervolgens een nieuwe taal leren,op klompen leren lopen,fierljeppe,quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Weer een goede reden om naar Friesland te verhuizen![]()
What about een 11-steden kroegentocht met ons tweetjes?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hoe is het FX, zit de 11-stedentocht eraan te komen?![]()
![]()
De Sint dacht: Ja, wachten is niet het sterkste punt van RGquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:11 schreef richardgie het volgende:
Zal GVD nog een keer gaan bellen om een afspraak te maken in het AMC zeg.
20 minuten in de wacht.![]()
Nadat Sint in Sneek was aangekomenquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
What about een 11-steden kroegentocht met ons tweetjes? [afbeelding] [afbeelding]
Dat heb je redelijk snel in elkaar gezet,dat rijmpje.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:33 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De Sint dacht: Ja, wachten is niet het sterkste punt van RG
maar daar heeft ie alleen maar zichzelf mee
zodra RG z'n geduld kan bewaren
durft Sint pas richting RG te varen
Lang nadenken hoefde de Sint niet voor een cadeau
maar RG krijgt het pas na het uploaden van een GebruikersIconFoteau
De rijmpiet wenst RG nog veel plezier op FOK!
Dan gaat de koffiepiet nou wat inschenken in de SintKoffieMok![]()
![]()
![]()
Ja, de Sint moet ook maar eens met werken beginnen,quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:45 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat heb je redelijk snel in elkaar gezet,dat rijmpje.
richardgie zal alleen niet zo heel lang meer aanwezig zijn op FOK,want hij moet zometeen weer op z'n werk aanwezig gaan zitten te wezen.13:00 beginnen.Vanavond trainen,vannacht misschien nog even op FOK kijken.
Morgen wel weer de hele dag de tijd,overdag.![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:42 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nadat Sint in Sneek was aangekomen
Heeft hij over FX liggen dromen
Een mooie jongen met een onschuldig gezicht
of is het mischien een verkapte nicht
Nee, dat zal FX echt niet zijn
dat zeggen ze op FOK! alleen voor de gein
Voor wie FX niet goed kent:
Hij is op een Rotonde helemaal in z'n element
Filmpjes maken van de rondjes links- & rechtsom
En iedereen op FOK! ligt weer krom
Maar deze jongen weet wel wat hij wil
Alleen wil R2-D2 nog steeds niet met hem van bil
Maar... wat niet is, kan nog komen
en tot die tijd mag FX nog fijn dromen
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
What about een 11-steden kroegentocht met ons tweetjes? [afbeelding] [afbeelding]
DefP's eerste reactie was natuurlijk dat hij wel even ging battelen, maar je gedicht weet mij toch zo te raken, dat ik diep respect voor jou ga maken.quote:
Heb je je laatste rijmpje speciaal voor mij gemaakt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, de Sint moet ook maar eens met werken beginnen,
in plaats van de hele tijd maar rijmpjes verzinnen.
Sint vindt het heel fijn dat RG nu werken gaat,
Dan komt er nu een eind aan het rijm-geblaat.
![]()
Gespoten undertail, duokapje, wit achterlichtquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:11 schreef hicham het volgende:
@Pimbur, is die gespoten undertail uit dat verkooptopic niet iets voor jou
quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
DefP's eerste reactie was natuurlijk dat hij wel even ging battelen, maar je gedicht weet mij toch zo te raken, dat ik diep respect voor jou ga maken.![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:06 schreef Worldbeater het volgende:
Ik word gek van de pop ups, en IE vliegt er steeds de hele tijd uit.![]()
Ja, ik ben met Hitman bezig Pimpber, mooi progje.![]()
Nu is het middel nog even erger dan de kwaal, maar over een half uur zal het wel klaar zijn.![]()
Alleen even snel een reactie tikken is wat er kan![]()
![]()
maar daarna is posten op Fok! des te fijn.
![]()
Geef maar door, ik heb vandaag veel tijd. En gisteren en eergisteren en morgen en overmorgenquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
@ R2D2, kan ik jou ff aanschieten als ik er qua dichten niet meer uitkom? Heb ut idee dat je er enigszins gevoel voor hebt![]()
dichten is niet mijn sterkste kant
Ik weet niet hoe ut met jou zit, maar ik moet gewoon werrukkuquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Geef maar door, ik heb vandaag veel tijd. En gisteren en eergisteren en morgen en overmorgen![]()
![]()
Je moet die zooi ook niet starten als je lekker wil internetten, was even vergeten dat jij nu ook hele dagen achter de PC kan zittenquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:06 schreef Worldbeater het volgende:
Ik word gek van de pop ups, en IE vliegt er steeds de hele tijd uit.![]()
Ja, ik ben met Hitman bezig Pimpber, mooi progje.![]()
Nu is het middel nog even erger dan de kwaal, maar over een half uur zal het wel klaar zijn.![]()
Alleen even snel een reactie tikken is wat er kan![]()
![]()
maar daarna is posten op Fok! des te fijn.
![]()
Ik wil wel wat tijd vrijmaken voor jouquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Geef maar door, ik heb vandaag veel tijd. En gisteren en eergisteren en morgen en overmorgen![]()
![]()
15 euro op marktplaatsquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:29 schreef worldpimber het volgende:
Wat is de prijs voor goede winterhandschoenen ongeveer? Begin een beetje kouwe klauwe te krijgen![]()
Ik moet ook werken. Ik zit voor een project bij een overheidsinstantie en die hebben totaal geen tempo in hun ledematen. 's Morgens begin ik te werken en rond 10 ben ik voor een groot deel klaar. Om 13:00 nog wat doen en klaarquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ut met jou zit, maar ik moet gewoon werrukku, dus kan eigenlijk al helemaal nie Fokk!en
hedde gij zoveul tijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |