abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:47:31 #1
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32369634
Menno zit op Fok! Hardstikke tof dat hij met ons wilt praten en vragen wilt beantwoorden!

Deel 1: Het grote 'Heet Menno welkom op Fok!' Topic!
Deel 2: 'Heet Menno welkom op Fok!' (deel 2)

Er staan nog vragen open, die Kolomo in topic 2 heeft verzameld. Het zijn er erg veel , maar doe maar rustig aan Menno !

Dit schreef Kolomo:
Ik zal eens lief doen voor Menno en de gestelde vragen even samenvatten (exclusief dubbele en al beantwoorde vragen). Kan hij met een druk op de knop alle vragen tot nu toe beantwoorden. Quoten heb ik hem trouwens nog niet zien doen. Dus Menno: Quoten doe je met de knop het meest rechts boven in de hoek van een post. Is wel zo makkelijk en duidelijk.

Misschien dat volgende vragen ook hieraan toegevoegd kunnen worden? Is overzichtelijk en dan weet iedereen meteen welke vragen nog open staan.

keizerpinguin:
voelde je je nieterg kut de laaste avond voor je vertrek toen onderandere chantal zo vreselijk tegen je tekeer ging ook al bedoelde ze het misschien goed?

trpetine:
Heb je trouwens vrienden die in Uithoorn wonen aangezien je daar gesport hebt en op school hebt gezeten?

Fiorenza:
Even vraagje... is het zo dat je van Talpa bepaalde dingen (ook na je exit) niet mag zeggen of doen?
En welke verplichtingen heb je? Of mag je daar dan juist weer niks over zeggen

lippit:
trek je het trouwens om jezelf terug te zien in die afleveringen?

teamlead:
En ik ben nog wel zo benieuwd naar die beruchte datum en wat Hummie toen gezegd heeft
Falco: De legendarische 25 september ja! Toen Menno zei dat "Big Brother toch alleen maar doorgestoken kaart was". Daar ben ik ook benieuwd naar .

MiRRoRMaN:
Hee Menno, ouwe landingsbaan van me, wat moet je nou met zo'n vies manwijf als Ingrid man? Ik dacht eerst dat zij de tweede omgebouwde was in het BB-huis!!!!
Bovendien is ze nog knettergek ook! Heb je dat nou al in de gaten na je die beelden terug ziet of wat?

Gert:
Menno, we vroegen ons nog af wat jullie nou per dag aan geld vangen.

Asskicker14:
Menno, wat vond je van het voetenveegincident van Nathalie? is wel duidelijk na de aflevering van vanavond...

fokje:
Persoonlijk zie ik Nathalie als een grote opruier in het huis, verschuilend achter Dido, zodat het niet teveel opvalt. Hoe heb jij haar ervaren? Heb je je achteraf vergist in haar?

BVO:
Menno, wat zijn jouw gedachtes over het hele gesaboteer van de stemmen? Geloof je dat het eerlijk gegaan is of dat Hummie je er gewoon uit wilde hebben?

Sanne:
Had je zelf ook het idee Hummie een pesthekel aan je had? Of heb jij dat zo niet ervaren?

Caesu:
wat ik me eigenlijk afvraag: waarom weigerde je die homo-opdracht niet? of moet je per se aan zo'n opdracht beginnen?

Kimske:
Hoe vond je het toen je er achter kwam dat we in de buitenwereld wel zien hoe je echt bent, en dat de groep aan het konkelen was??? Luchtte dat niet op? Geloof je zelf dat je er echt uitgestemd bent?

BB-King:
Vind je het niet lastig al die vragen hier te beantwoorden... heb begrepen dat je dyslectisch bent.
PS. Ga je BB- Ruud en Annet nog spreken... die zal je vast nog wel bij NAC zien!

Blackadder2:
Maar wat vond jij nou het leukste moment, en wat het moeilijkste, of akeligste?
...En hoe is het eig. met je haar?

superhero87:
Ik had een vraagje: baalde je niet toen je bij de laatste weekopdracht, de krachtmeting, tijdens de liveuitzending roel en rob voor je moest laten? Je gaf het best gauw op, ik had verwacht dat jij het minuten zou volhouden! Het leek namelijk niet alsof jij baalde.

APK
D.Rose: hij heeft een uitnodiging gehad, wel netjes dus om daar op in te gaan
APK: Joh, volgens mij zou hij nog in gaan op de uitnodiging mijn fiets te openen.
D.Rose: Er is maar één manier om daar achter te komen
APK: MENNOOOOOOO!

BB-King
Je hebt in het bubbelbad eens een flink fluim in Joost zijn gezicht gespuugd.
Wat dit nu per ongeluk of was het wel de bedoeling? Wat vond je daar zelf van?

Kleintje:
Die woorden die Ingrid gisteren over je zei... en het daarna kwaad zijn dat zij niet van de bank is gehaald.... zet dat haar weer in een heel ander voetlicht?

Kolomo:
(vorige vraag is inmiddels op tv beantwoord en kan dus weg) Wat ik me afvraag: Menno: heb je de optie overwogen om een andere bewoner die al 1 stem had (Chantal of Lieske) er eentje bij te geven en zo Joost én Ingrid (en een derde) van de bank te halen? dan waren er immers drie mensen geweest met 3 stemmen. Of mocht dat stiekem toch niet?

Enne, heb je dit topic al bekeken.... vooral even doorscrollen naar de uitslag: BB survival game - deel II

Dat was het voor nu. Ben benieuwd of je nog terugkomt, liefst met Linda, Ralph etc.

disclaimer: als ik een vraag over het hoofd heb gezien: sorry! En ja, ik verveelde me...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:57:22 #2
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_32369907
Nou, ik heb me prima vermaakt, Menno, der zullen altijd mensen zijn die moeten zeuren, niet op letten. Joost terecht van de bank af, Naat er terecht op, klasse!!!! Je hebt er nog meer fans bijgekregen en die takketrol haar ware aard is bij deze nog eens goed benadrukt! En maar lachen toen ze de beelden zag, dom grietje....
Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:04:15 #3
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32370038
He Menno!!

weet je dat Ingrid zwaar over de zeik was dat jij haar niet van de bank hebt gehaald maar Joost. Ze schopte je Nemo haar bed uit, de keuken in!!!



Waar ze vervolgens roept! "Menno, wie is menno???" Terwijl ze weg loopt. Ben je d'r klaar mee wordt er gevraagd. "Ja ben d'r echt klaar mee" zegt Ingrid.

Pas je wel op als ze het huis uit komt! Je verdient zo veel beter!!
Born this way
pi_32370096
Menno, wie is menno???
pi_32370111
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:04 schreef keizerpinguin het volgende:
He Menno!!

..

Pas je wel op als ze het huis uit komt! Je verdient zo veel beter!!
helemaal eens
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:11:25 #6
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_32370228
menno strakke aktie gisteren, hahah wat een schijnheil is die nathalie, net doen of ze het niet meer wist.
en super aktie dat je joost van de bank af hebt gehaalt en nathalie drop heb gepleurt

oh wat zijn ze beledigt allemaal
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_32370261
Lieve mensen, Menno heeft het allang gezien hier.

wake-up call
Too old to Trick or Treat, too young to die
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:13:04 #8
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32370273
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:04 schreef keizerpinguin het volgende:
He Menno!!

weet je dat Ingrid zwaar over de zeik was dat jij haar niet van de bank hebt gehaald maar Joost. Ze schopte je Nemo haar bed uit, de keuken in!!!

[afbeelding]

Waar ze vervolgens roept! "Menno, wie is menno???" Terwijl ze weg loopt. Ben je d'r klaar mee wordt er gevraagd. "Ja ben d'r echt klaar mee" zegt Ingrid.

Pas je wel op als ze het huis uit komt! Je verdient zo veel beter!!
Ingrid is dan ook een eerste klas stoephoer, wikkelen in een vlag en neuken voor het vaderland.
The truth was in here.
pi_32370320
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:06 schreef Rekkie het volgende:
Menno, wie is menno???
wtf doe jij in het BB-topic


Ik vond Men gister 10 keer leuker/cooler dan z'n hele periode in het huis
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_32370461
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:12 schreef doka het volgende:
Lieve mensen, Menno heeft het allang gezien hier.

wake-up call
Mja, hij zou sowieso niet voor vandaag terugkomen. En op Mediawatchers had hij het over vanmiddag 14.00, dus wie weet hier ook!
pi_32370568
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:15 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

wtf doe jij in het BB-topic
Het grootste media-circus van nederland bashen, wat anders
pi_32370576
Er stonden nog drie nieuwe vragen onder in het vorige topic:

vdvaart
Ik weet Menno dat BB je niet opgedragen heeft Nathalie te nomineren, want tijdens de reclame in de studio was Bridget ook gewoon nog heel open met het doornemen van jouw komende tekst waarbij ze zei 'en dan degene die je gaat nomineren, die je zelf kiest (iets in die trant)', maar werd je niet al een beetje richting een nathalie-nominatie geduwd doordat bijna de hele uitzending tot dan toe ging over haar in negatieve zin?
En, oja, had je als Nathalie berouw had getoond, nog van de actie geweten had en sorry had gezegd, toch nog iemand anders genomineerd?

[edit]ik zie nu dat de onderste twee vragen uit deze post wel al in de OP staan, die dus weggehaald. Blijft die van vdvaart over.

[ Bericht 20% gewijzigd door Kolomo op 18-11-2005 15:03:47 ]
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:26:41 #13
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_32370625
Menno
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_32372167
BBMenno heeft net weer gereageerd bij mediawatchers... maar of dat de echte is ..
pi_32372390
Goede actie gisteren, Menno
  vrijdag 18 november 2005 @ 14:24:20 #16
17960 trpetine
Poing Poing...
pi_32372412
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 14:15 schreef Fiorenza het volgende:
BBMenno heeft net weer gereageerd bij mediawatchers... maar of dat de echte is ..
Ja!! Dat hebben ze al gecontroleerd.
De truc is dansen op de gulden middenweg
pi_32372440
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 14:24 schreef trpetine het volgende:

[..]

Ja!! Dat hebben ze al gecontroleerd.
Ok, dan is ie dus nu daar...

[ Bericht 11% gewijzigd door Fiorenza op 18-11-2005 14:46:56 ]
pi_32373576
Ben daar ff gaan lezen, hij zal hier aardig wat dezelfde vragen tegenkomen...
pi_32374122
Ik vond het een erg goede actie van Menno gister.. Ik had precies hetzelfde gedaan! Volgens mij is Joost de enige die echt aardig tegen Menno is gebleven.
Niets is wat het lijkt..
pi_32374336
quote:
hallo Menno,

ik heb even een vraagje waar jij waarschijnlijk niet op kan / mag antwoorden, mar ik stel hem toch.

Weet jij al wat BB bedoelde met:" als ik jou was zou ik de 25e onthouden."
quote:
Helaas dat kan ik je nog niet vertellen....omdat de eenvoudige reden dat ik dat ook niet weet....hou mijn site in de gaten .... www.bbmenno.nl .. en zodra ik het weet dan laat ik jullie dat weten!
hij is fake
alsof hij tijd heeft om op forums te posten en een website te onderhouden....
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:31:31 #21
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32374487
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:27 schreef SlimShady het volgende:

[..]


[..]

hij is fake
alsof hij tijd heeft om op forums te posten en een website te onderhouden....
hij is niet fake!! is gecontroleerd door de moderators!!! anders mag hij echt niet onder die naam posten!
Born this way
pi_32374572
menno -- menno -- mennoooooooo

hij kwam toch vandaag langs?
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:39:21 #23
17960 trpetine
Poing Poing...
pi_32374728
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:34 schreef avonne het volgende:
menno -- menno -- mennoooooooo

hij kwam toch vandaag langs?
Ja! Hij is net klaar bij Mediawatchers dus ik weet niet of hij nog wel zin heeft in nog een vragenrondje..
Zoals al eerder opgemerkt zijn het vrijwel dezelfde vragen die hij dan weer moet beantwoorden.
Maar we wachten af.. Menno Coole aktie gisteren.
De truc is dansen op de gulden middenweg
pi_32374764
Enkele vragen zijn inmiddels beantwoord ophet MW-forum... Daar issie weg maar hier nog niet te vinden

Caesu:
wat ik me eigenlijk afvraag: waarom weigerde je die homo-opdracht niet? of moet je per se aan zo'n opdracht beginnen?

Menno @ MW
Ik kon deze opdracht weigeren, alleen met het gevolg dat ik automatisch op de bank zo komen....deze opdracht kreeg ik voordat er genomineerd was. Ik wilde liever niet op de bank komen dus greep ik deze opdracht aan. Ik heb wel heel even getwijfeld of ik het zou doen. Maar aan de andere kant wist ik dat het een spelletje was en dat ik alleen in het huis ben gekomen en weer alleen naar buiten zou gaan. Maar de reactie van Chantal en Dido had ik nooit verwacht....en kan op de dag van vandaag nog niet begrijpen dat ze niet in kunnen zien dat het een spelletje is en niets persoonlijks!



teamlead:
En ik ben nog wel zo benieuwd naar die beruchte datum en wat Hummie toen gezegd heeft
Falco: De legendarische 25 september ja! Toen Menno zei dat "Big Brother toch alleen maar doorgestoken kaart was". Daar ben ik ook benieuwd naar .

Menno @ MW:
Helaas dat kan ik je nog niet vertellen....omdat de eenvoudige reden dat ik dat ook niet weet....hou mijn site in de gaten .... www.bbmenno.nl .. en zodra ik het weet dan laat ik jullie dat weten!
pi_32374816
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:39 schreef trpetine het volgende:

[..]

Ja! Hij is net klaar bij Mediawatchers dus ik weet niet of hij nog wel zin heeft in nog een vragenrondje..
Zoals al eerder opgemerkt zijn het vrijwel dezelfde vragen die hij dan weer moet beantwoorden.
Maar we wachten af.. Menno Coole aktie gisteren.
Tja, toen ik het zonet op een rijtje zetten viel het me wel mee. er zijn eigenlijk maar 2 echt duidelijk dubbele vragen. Voor de rest zijn er best wel wat verschillen. Op MW zijn aardig wat dingen gvraagd die hier nog niet aan bod zijn gekomen en andersom.
pi_32374889
Heb je een link naar mediawatchers?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32374952
www.mediawatchers.nl ?

lullig dat menno hier niet komt zeg!
Babe In Totale Control of Herself
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:50:01 #28
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32375042
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:47 schreef Sassefras het volgende:
www.mediawatchers.nl ?

lullig dat menno hier niet komt zeg!
Goh, diepgaande inhoudelijke vragen : "Hoessie pic".
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_32375053
Hij kan altijd nog komen;)
Niets is wat het lijkt..
pi_32375111
Hummie heeft het hem vast afgeraden
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_32375112
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:47 schreef Sassefras het volgende:
www.mediawatchers.nl ?

lullig dat menno hier niet komt zeg!
Tja, die jongen heeft ook een leven, ik neem aan dat hij leukere dingen te doen heeft dan de hele dag vragen van interenetters te beantwoorden. Die komt vast nog wel een keertje terug las hij daar zin in heeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kolomo op 18-11-2005 15:59:51 ]
pi_32375195
Ik vind het überhaupt heel erg leuk dat Menno tijd maakt voor de internetters! Of dat nou op mediawatchers is of hier. Hulde (zou Rikkert zeggen)!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32375396
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het überhaupt heel erg leuk dat Menno tijd maakt voor de internetters! Of dat nou op mediawatchers is of hier. Hulde (zou Rikkert zeggen)!
Ja, precies. En voor vandaag heeft hij er best al wel wat tijd aan besteed.
  vrijdag 18 november 2005 @ 16:03:07 #35
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32375453
Zeer strakke actie gisteren, laat nog maar eens dubbel zien wat voor een bewoners het zijn dat ze met z'n alle (behalve Joost die de gehele avond een stramme kabouter had) de kwestie zo weten te bagatalliseren en te verdraaien dat het Menno z'n eigen schuld is.

Zelfs bij het zien van de beelden weet Rob Menno zwart te maken door te zeggen dat hij het raar vind dat hij Ingrid niet van de bank haalt en Rob erop zet, en dat er eigenlijk helemaal niet zoveel 'getreiterd' is naar Menno toe, hoogstens twee weekjes. MEnno heeft het helemaal niet zo moelijk gehad in het huis... "Kom op zeg, je bent toch een vent, of niet?" Voegt hij ook nog even toe... De rest (al sputterd Ingrid in eerste instantie nog tegen) stemt daarmee in.

Het beddengoed en Nemo worden door Natte Lie in de wasmachine geflikkerd, en ze stapt demonstratief nog even met blote voeten over haar eigen bed, en daarmee is de zaak afgedaan in het BB-huis...

Menno, zeg nou eerlijk, die gasten zijn toch echt niet goed snik? Dit gaat toch gewoon veel verder dan appels en peren?

Maar goed...

Hoe is het nou eigenlijk afgelopen met Roel z'n moeder in de live internet uitzending, net toen je de vraag over de 'Joost-bonentel kwestie' wilde beantwoorden werd de uitzending eraf geflikkerd...

[ Bericht 1% gewijzigd door Sonique op 18-11-2005 16:09:25 ]
pi_32376819
Nou Menno, je vroeg van de week wat wij het leukste moment tot nu toe vonden, inmiddels heb je daar gisteren voor gezorgd! Ik heb erg genoten!
Duct tape is like the force, it has a light side, a dark side and it keeps the world together - Oprah Winfrey
pi_32376944
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:03 schreef Sonique het volgende:
Hoe is het nou eigenlijk afgelopen met Roel z'n moeder in de live internet uitzending, net toen je de vraag over de 'Joost-bonentel kwestie' wilde beantwoorden werd de uitzending eraf geflikkerd...
Menno was het ook al opgevallen en hij heeft het wel een paar keer geprobeerd met uitleggen, maar op een gegeven moment hield dat ook op voor hem. Dan niet. En hij neemt het Joost niet kwalijk, hij ziet ook wel dat Joost door de groepsdruk werd belaagd en dat Joost niet tegen conflicten kan. Roel's moeder vond Joost een allemansvriend. Ik geloof dat Menno dat ook niet erg vond (en toen werd het heel rumoerig en hielden ze ermee op).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 18 november 2005 @ 17:04:40 #38
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32377333
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Menno was het ook al opgevallen en hij heeft het wel een paar keer geprobeerd met uitleggen, maar op een gegeven moment hield dat ook op voor hem. Dan niet. En hij neemt het Joost niet kwalijk, hij ziet ook wel dat Joost door de groepsdruk werd belaagd en dat Joost niet tegen conflicten kan. Roel's moeder vond Joost een allemansvriend. Ik geloof dat Menno dat ook niet erg vond (en toen werd het heel rumoerig en hielden ze ermee op).
We hebben dus niet veel gemist hier gelukkig

Trouwens, voor de Menno fans :
quote:
Babbelen met Menno
Was Menno in het BB-Huis compleet afgesloten van computers en internet, eindelijk kan hij weer chatten! En hij is de beroerdste niet, want maandag 21 november komt hij helemaal naar onze webredactie rijden om al jouw vragen te beantwoorden.

Dus wil jij bijvoorbeeld weten hoe Menno zich nu voelt? Hoe hij terugkijkt op zijn periode in het Huis? Of hij Ingrid erg mist? Ga dan maandag iets voor achten naar de VIP-Chat om hem het hemd van het lijf te kunnen vragen. Van 20 tot 21 uur zit hij klaar om met je te babbelen. Wees er dus bij!
van de BB site
pi_32379335
hoi menno
pi_32379474
hai menno

je zag er weer kei lekker uit gister in levende lijve
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32381098
menno, ik was nooit zo'n fan van je ... van niemand eigenlijk deze keer in BB
maar je actie van gisteren was heel stoer en ik vind je nu stukken leuker dan in het huis!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_32381163
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:27 schreef ChantalC het volgende:
hai menno

je zag er weer kei lekker uit gister in levende lijve
Ja hè
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 18 november 2005 @ 19:37:13 #43
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32381476
Die Menno heeft wel half vrouwelijk Nederland achter zich aan lijkt 't wel Check z'n gastenboek ook, niet normaal!

Nou ja, 't is hem gegund
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 18 november 2005 @ 19:54:51 #44
41342 stormiot
Inge aka Storm
pi_32381997
Het is ook een leuke jongen om te zien
pi_32383288
Ik heb ook nog een vraag aan Menno:

Hoe masturbeerden jullie nou al die weken? Is er wel eens iemand betrapt?
  vrijdag 18 november 2005 @ 21:02:29 #46
6941 APK
Factual, I think.
pi_32383905
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 20:40 schreef IlBuonoakaMonco het volgende:

Hoe masturbeerden jullie nou al die weken? Is er wel eens iemand betrapt?
En heb je de TIETUH!!!!! van de dames al gezien?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 18 november 2005 @ 21:17:43 #47
102511 Daiha
Fragile Emotional Disorder
pi_32384294
En, Menno, ben je al die aandacht al beu? Iedereen wil wat van je, hier op Fok! liggen een vraag of honderd op je te wachten, op je eigen site natuurlijk ook en van Hummie en consorten ben je ook nog niet af.
Tranendal
pi_32394161
Menno nog niet geweest?
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:43:19 #49
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32396191
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 11:12 schreef stil het volgende:
Menno nog niet geweest?
Nee tuurlijk niet, als er aan mij vragen worden gesteld over hoe ik masturbeer zou ik ook niet meer antwoorden...
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:49:53 #50
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_32396369
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 20:40 schreef IlBuonoakaMonco het volgende:
Ik heb ook nog een vraag aan Menno:

Hoe masturbeerden jullie nou al die weken? Is er wel eens iemand betrapt?
Dit is werkelijk de meest achterlijke vraag die aan wie dan ook gesteld kan worden . Dit zegt duidelijk iets over de vraagsteller! (en ook over het niveau van Fok??????)

Menno, ik hoop en verwacht van je, dat je deze vraag zult negeren.
Groetjes en succes
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:51:54 #51
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32396424
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:49 schreef mamapan het volgende:

[..]

Dit is werkelijk de meest achterlijke vraag die aan wie dan ook gesteld kan worden . Dit zegt duidelijk iets over de vraagsteller! (en ook over het niveau van Fok??????)

Menno, ik hoop en verwacht van je, dat je deze vraag zult negeren.
Groetjes en succes
Nou, heel eerlijk gezegd ben ik daar ook wel benieuwd naar...

Ik bedoel. Iedereen heeft zo z'n behoeften in het huis en het is nogal lastig die bevredigd te krijgen met tig camera's op je neus... Zou dan ook best eens willen weten welke trucjes de bewoners hadden om tóch aan hun 'trekken' te komen.....

edit: Bovendien hebben ze het er in het huis zelf ook wel eens een aantal dagen lang over gehad... Ze waren plekken aan het verzinnen om 'het' te doen....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:55:00 #52
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_32396512
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:49 schreef mamapan het volgende:

[..]

Dit is werkelijk de meest achterlijke vraag die aan wie dan ook gesteld kan worden . Dit zegt duidelijk iets over de vraagsteller! (en ook over het niveau van Fok??????)

Menno, ik hoop en verwacht van je, dat je deze vraag zult negeren.
Groetjes en succes
Ik vind het eigenlijk wel een goede vraag. ?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:55:05 #53
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_32396516
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 21:02 schreef APK het volgende:

[..]

En heb je de TIETUH!!!!! van de dames al gezien?
Daar zal hij wel niet naar kijken, hij heeft ze in real life gezien . Jullie moeten opgewonden raken van PLAATJES . Triest hè?
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_32396688
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:55 schreef mamapan het volgende:

[..]

Daar zal hij wel niet naar kijken, hij heeft ze in real life gezien . Jullie moeten opgewonden raken van PLAATJES . Triest hè?
Wat ben jij voor een frigide spelbreker? Menno moet a-sexueel zijn volgens jou? Aangezien Menno geen vriendin heeft kan hij zich nu juist extra gaan rukken op al die plaatjes omdat het in het huis niet of nauwelijks mogelijk was.
  zaterdag 19 november 2005 @ 13:02:29 #55
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_32396704
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:51 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Nou, heel eerlijk gezegd ben ik daar ook wel benieuwd naar...

Ik bedoel. Iedereen heeft zo z'n behoeften in het huis en het is nogal lastig die bevredigd te krijgen met tig camera's op je neus... Zou dan ook best eens willen weten welke trucjes de bewoners hadden om tóch aan hun 'trekken' te komen.....

edit: Bovendien hebben ze het er in het huis zelf ook wel eens een aantal dagen lang over gehad... Ze waren plekken aan het verzinnen om 'het' te doen....
Heb je zelf geen fantasie?
Leuk , als je ergens binnenkomt en je gevraagd wordt wat je doet om "tóch aan je 'trekken' " te komen
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
  zaterdag 19 november 2005 @ 13:04:26 #56
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32396761
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:02 schreef mamapan het volgende:

[..]

Heb je zelf geen fantasie?
Leuk , als je ergens binnenkomt en je gevraagd wordt wat je doet om "tóch aan je 'trekken' " te komen
Zonder Dollen....

Ik denk dat dát één van de eerste vragen is die Ruud de Wild aan de mannelijke bewoners gesteld heeft zodra de camera's uit waren...

Mensen vragen zichzelf dit soort zaken nu eenmaal af...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 19 november 2005 @ 13:07:08 #57
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_32396828
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:01 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Wat ben jij voor een frigide spelbreker? Menno moet a-sexueel zijn volgens jou? Aangezien Menno geen vriendin heeft kan hij zich nu juist extra gaan rukken op al die plaatjes omdat het in het huis niet of nauwelijks mogelijk was.
Bèn jij nou zó dom? Heb ik het over Menno gehad? ik zei:"JULLIE"
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_32396860
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:07 schreef mamapan het volgende:

[..]

Bèn jij nou zó dom? Heb ik het over Menno gehad? ik zei:"JULLIE"
Jij bent mega dom. Je zegt namelijk: Menno zal er wel niet naar kijken. Dus daar antwoord ik op.
  zaterdag 19 november 2005 @ 13:10:13 #59
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_32396893
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:04 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Zonder Dollen....

Ik denk dat dát één van de eerste vragen is die Ruud de Wild aan de mannelijke bewoners gesteld heeft zodra de camera's uit waren...

Mensen vragen zichzelf dit soort zaken nu eenmaal af...
Niet iedereen blijkbaar, (ik in ieder geval niet) want dan had hij het gevraagd als de camera's nog aan waren.
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
  zaterdag 19 november 2005 @ 15:31:05 #60
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_32399671
Ik wil ook even naar Menno zwaaien, voor het geval hij nog een keer langskomt.

Hoi Menno!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_32399718
Nu heb ik er ook wel eens aan gedacht aan die vraag, maar gebeurt dat niet gewoon op de wc (de enige plek zonder camera)?

Natte Lie deed het trouwens gewoon in bed...
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_32401142
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 15:33 schreef Springsteen27 het volgende:
Nu heb ik er ook wel eens aan gedacht aan die vraag, maar gebeurt dat niet gewoon op de wc (de enige plek zonder camera)?

Natte Lie deed het trouwens gewoon in bed...
Hoe weet je dat?
pi_32401179
Dido confronteerde haar ermee (ze had diep in de nacht gezucht en gesteun opgemerkt) en ze gaf het schaapachtig lachend nog toe ook...
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
  zaterdag 19 november 2005 @ 16:53:24 #64
6941 APK
Factual, I think.
pi_32401347
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 15:33 schreef Springsteen27 het volgende:
Nu heb ik er ook wel eens aan gedacht aan die vraag, maar gebeurt dat niet gewoon op de wc (de enige plek zonder camera)?
Er hangen wel degelijk cameras in het toilet. Roel hangt altijd een handdoek over de spiegel, niet wetend dat er ook nog een camera in het plafond verstopt zit.

Wist jij dat wel, Menno?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32405049
ik heb het Menno 1 keer zien doen.
hij ging met t shirt aan naar bed trok het t shirt uit en legde dat onder het dek bed.
de benen gingen om hoog en trekken maar.
en vervolgens ging het shirt in de was.

ook heb ik hem het horen vertellen tegen dido en roel dat hij het zo deed.
  zaterdag 19 november 2005 @ 19:15:25 #66
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32405104
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 19:13 schreef ukkie10 het volgende:
ik heb het Menno 1 keer zien doen.
hij ging met t shirt aan naar bed trok het t shirt uit en legde dat onder het dek bed.
de benen gingen om hoog en trekken maar.
en vervolgens ging het shirt in de was.

ook heb ik hem het horen vertellen tegen dido en roel dat hij het zo deed.
En daar registreer je jezelf speciaal voor?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 19 november 2005 @ 19:40:08 #67
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32405917
Kom op zeg...

De vraag is wel heel erg retorisch....

De bewoners rukken en vingeren zichzelf als ze daar behoefte aan hebben, niets bijzonders.... Sommige doen het ook nog eens voor elkaar.

Dat dit niet in het openbaar gebeurt is logisch. Je gaat jezelf toch ook niet masturberen midden op de dam als je toevallig even geil bent? Daarvoor is 'geil zijn' voor de meerderheid veel te persoonlijk om het voor kijkend Nederland tentoon te stellen, of het erover te hebben...

Of Menno er problemen mee heeft om op de vraag een antwoord te geven weet ik niet, maar het lijkt me vrij logisch dat het gebeurt, en Menno heeft wel wat anders aan z'n hoofd om aan sexueel gefrustreerd Nederland te vertellen hoe/waar/hoelang en hoevaak hij z'n stramme kabouter een handje helpt...

Een leuke voor in de kroeg:

"Masturbeer je?"
"Wat zeg jou nou?!"
"Wat STUDEER je?"
pi_32409968
nou....welkom
waar is die kutkip??
pi_32422236
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:49 schreef mamapan het volgende:

[..]

Dit is werkelijk de meest achterlijke vraag die aan wie dan ook gesteld kan worden . Dit zegt duidelijk iets over de vraagsteller! (en ook over het niveau van Fok??????)

Menno, ik hoop en verwacht van je, dat je deze vraag zult negeren.
Groetjes en succes
Een stukje sarcasme mbt sommigen hier en hun verslaving aan de BB forum hype proef je blijkbaar niet, maar verder is de vraag toch overwegend serieus. Het is inderdaad een goede vraag al zeg ik het zelf; beter als de 100e vraag van iemand aan Menno of ie verliefd was op Ingrid of hoe erg hij zijn thuisfront mist, om maar 2 voorbeelden te noemen.

Je reactie is erg kort door de bocht en je lijkt me een typsich geval van een ik-ben-gisteren-ook-naar-de-huishoudbeurs-geweest-type. Als deze vraag al met niveau te maken heeft dan slaat het in elk geval op het lage niveau van jouw inschattingsvermogen, zowel mbt het percentage dat met een glimlach bedoeld is, als aan de andere kant het gedeelte dat je aan het denken zet en dat is helemaal niet lullig bedoeld verder.

Ik zou dan ook niet weten waarom hij de vraag zou moeten negeren. Dit zijn nou dingen die IK me af vraag, net als hoe je om zou gaan met bepaalde andere zaken die niet direct voor de hand liggen maar die de bewoners zeker bezig houden. Op dat gebied liggen naar mijn mening de beste vragen en zal mede het succes van dit topic bepalen.
pi_32422520
Is Menno hier al of moet ie nog komen
Ik vraag me af of ie een geestelijk deukje heeft gekregen door aan BB mee te doen...
pi_32424321
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:49 schreef mamapan het volgende:
[..]
Dit is werkelijk de meest achterlijke vraag die aan wie dan ook gesteld kan worden . Dit zegt duidelijk iets over de vraagsteller! (en ook over het niveau van Fok??????)
Menno, ik hoop en verwacht van je, dat je deze vraag zult negeren.
Groetjes en succes
Ik vind het eerlijk gezegd een behoorlijk interessante vraag. FYI: maar weinig mannen kunnen zoveel weken zonder, hoor!
  zondag 20 november 2005 @ 14:46:13 #72
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_32425207
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:56 schreef IlBuonoakaMonco het volgende:

[..]

Een stukje sarcasme mbt sommigen hier en hun verslaving aan de BB forum hype proef je blijkbaar niet, maar verder is de vraag toch overwegend serieus. Het is inderdaad een goede vraag al zeg ik het zelf; beter als de 100e vraag van iemand aan Menno of ie verliefd was op Ingrid of hoe erg hij zijn thuisfront mist, om maar 2 voorbeelden te noemen.

Je reactie is erg kort door de bocht en je lijkt me een typsich geval van een ik-ben-gisteren-ook-naar-de-huishoudbeurs-geweest-type. Als deze vraag al met niveau te maken heeft dan slaat het in elk geval op het lage niveau van jouw inschattingsvermogen, zowel mbt het percentage dat met een glimlach bedoeld is, als aan de andere kant het gedeelte dat je aan het denken zet en dat is helemaal niet lullig bedoeld verder.

Ik zou dan ook niet weten waarom hij de vraag zou moeten negeren. Dit zijn nou dingen die IK me af vraag, net als hoe je om zou gaan met bepaalde andere zaken die niet direct voor de hand liggen maar die de bewoners zeker bezig houden. Op dat gebied liggen naar mijn mening de beste vragen en zal mede het succes van dit topic bepalen.
Het is inderdaad een goede vraag al zeg ik het zelf;
je lijkt me een typsich geval van een ik-ben-gisteren-ook-naar-de-huishoudbeurs-geweest-type.
Was er gisteren een beurs? Knap van je dat je mij in één keer zo kan typeren, en ook dat je mijn inschattingsniveau zo laag inschat.
Omdat JIJ je zulke dingen afvraagt bij mensen die je niet eens kent, zou ik me niet prettig voelen als ik jou zou tegenkomen bij de Albert Heijn.
Ik zou
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
  zondag 20 november 2005 @ 14:52:22 #73
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32425359
Menno...ook jij hebt op wonderbaarlijke manier rechten gekregen in het [BB] user servival game #23 "the final" dus uh...

pi_32425483
hahaha... je bent lekker bezig Jappie!
pi_32426213
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:12 schreef doka het volgende:
Lieve mensen, Menno heeft het allang gezien hier.

wake-up call
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:20 schreef Kolomo het volgende:

[..]

Mja, hij zou sowieso niet voor vandaag terugkomen. En op Mediawatchers had hij het over vanmiddag 14.00, dus wie weet hier ook!
Wie weet
Too old to Trick or Treat, too young to die
  zondag 20 november 2005 @ 16:29:28 #76
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32428011
Und jetz is het genoeg!!

off-topic allemaal ff weggehaald... discussie blijft lopen en daar is dít niet het topic voor...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 20 november 2005 @ 16:32:24 #77
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_32428086
quote:
Op zondag 20 november 2005 16:29 schreef flugeltje het volgende:
Und jetz is het genoeg!!

off-topic allemaal ff weggehaald... discussie blijft lopen en daar is dít niet het topic voor...
Helemaal mee eens
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
  zondag 20 november 2005 @ 16:35:37 #78
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32428180
quote:
Op zondag 20 november 2005 16:32 schreef mamapan het volgende:

[..]

Helemaal mee eens
Fijn dat je m'n ingrijpen op prijs stelt... Maar het gold niet alleen voor de 'anderen'
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_32428202
zucht en mijn mooie printscreen dan
  zondag 20 november 2005 @ 16:40:38 #80
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32428290
quote:
Op zondag 20 november 2005 16:36 schreef IlBuonoakaMonco het volgende:
zucht en mijn mooie printscreen dan
In de prullenbak, zoek 'm zelf maar tussen alle andere bagger...

Maar goed, BACK ONTOPIC...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 20 november 2005 @ 17:12:43 #81
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32429084
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 16:53 schreef APK het volgende:

[..]

Er hangen wel degelijk cameras in het toilet. Roel hangt altijd een handdoek over de spiegel, niet wetend dat er ook nog een camera in het plafond verstopt zit.

Wist jij dat wel, Menno?
Ja die hangt er echt Menno. En dat levert hele mooie plaatjes op
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
  zondag 20 november 2005 @ 21:14:13 #82
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32435898
Interessante vraag over dat masturberen. Ik heb er zelfs een topic over geopend: [Jongens-topic] Waar te masturberen???
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Nerd met benen maandag 21 november 2005 @ 21:31:42 #83
18073 miss_bleu
pi_32463582
quote:
Op zondag 20 november 2005 17:12 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Ja die hangt er echt Menno. En dat levert hele mooie plaatjes op
[afbeelding]
whahahah een plee cam!
pi_32470788
jo men
pi_32480460
Zou Menno de columns van Nico Dijkshoorn over BigBrother al ontdekt hebben op Retecool?
pi_32528079
Hallo iedereen,

De laatste dagen heb ik het heel druk gehad. Maar ik kan jullie verblijden dat ik komende vrijdag weer op FOK zal zijn om vragen te beantwoorden. Om 14.00 uur ben ik weer ruim een uur op deze site om jullie vragen te beantwoorden. Tot vrijdag!

www.bbmenno.nl
pi_32528091
Ha Menno...wat ben jij nog laat onder de fokkers.
We kunnen niet wachten tot vrijdag!!!
  donderdag 24 november 2005 @ 04:05:44 #88
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_32528110
quote:
Op donderdag 24 november 2005 04:01 schreef BBMenno het volgende:
Hallo iedereen,

De laatste dagen heb ik het heel druk gehad. Maar ik kan jullie verblijden dat ik komende vrijdag weer op FOK zal zijn om vragen te beantwoorden. Om 14.00 uur ben ik weer ruim een uur op deze site om jullie vragen te beantwoorden. Tot vrijdag!

www.bbmenno.nl
Menno, in het huis vond ik je echt niet te pruimen, maar tijdens je exit vond ik je echt wel een toffe gast
Confidence through competence
pi_32528117
Menno!!!!
pi_32528127
quote:
Op donderdag 24 november 2005 04:01 schreef BBMenno het volgende:
Hallo iedereen,

De laatste dagen heb ik het heel druk gehad. Maar ik kan jullie verblijden dat ik komende vrijdag weer op FOK zal zijn om vragen te beantwoorden. Om 14.00 uur ben ik weer ruim een uur op deze site om jullie vragen te beantwoorden. Tot vrijdag!

www.bbmenno.nl
Menno is ook druk met zijn carriere. Het leven gaat immers door.
pi_32528158
Gelukkig wel Ik ben blij voor hem.
Tot vrijdag Menno
pi_32528953
Hahha... Menno... nachtbraker!!!!! Mooie tijd om te posten. Het heeft dus wel geholpen dat ik je gastenboek nog een keer heb getekend...
pi_32546457
Beter laat dan nooit: welkom op fok Menno! Heel leuk dat je ook hier vragen wil beantwoorden.

Ik vond het ook erg jammer dat je er uit moest. Heb nog geen vragen kunnen bedenken. Ik hoop dat je moeder blij is dat je weer thuis bent. Had het wel met haar te doen tijdens de uitzendingen. Dat moet best moeilijk voor haar geweest zijn.
  vrijdag 25 november 2005 @ 03:03:55 #94
6941 APK
Factual, I think.
pi_32556986
quote:
Op donderdag 24 november 2005 04:01 schreef BBMenno het volgende:
Hallo iedereen,

De laatste dagen heb ik het heel druk gehad. Maar ik kan jullie verblijden dat ik komende vrijdag weer op FOK zal zijn om vragen te beantwoorden. Om 14.00 uur ben ik weer ruim een uur op deze site om jullie vragen te beantwoorden. Tot vrijdag!

www.bbmenno.nl
Spam!

Ik heb nog een vraag.
Man, je bent door Hummie verschrikkelijk in jouw zak gescheten na dat 25 september incident.
Ga je de bewijzen die jij hebt dat BB op SMS fraude berust nog openbaar maken?

Gert-Jan uit BB3 heeft ook nog bewijs. Helaas had hij andere dingen aan zijn hoofd, maar het is niet moeilijk om contact met hem op te nemen.

Stuur maar even een mailtje als je zijn emailadres nodig hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32557364
TVP
pi_32562712
ook tvp
pi_32564899
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:11 schreef Robar het volgende:
ook tvp
Ook Menno was gewoon de leukste en de beste in het hele huis
Hoi :W
pi_32565130
Of Menno de beste was weet ik niet, maar hij was zeker iemand die van mij tot het einde mocht blijven.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:44:43 #99
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32565184
ah.. nog een kwartier dus
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_32565222
Nu je veel beelden hebt teruggezien vraag ik me af of er dingen zijn die je gekwetst hebben of die je niet had verwacht?
pi_32565256
Hier maar alvast een vraag: heb jij jezelf bevredigd in het huis (vast wel) en waar?
pi_32565258
Vraag: Wat vind je ervan dat Rob nu achter Ingrid aan zit????
pi_32565281
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:45 schreef schatje het volgende:
Nu je veel beelden hebt teruggezien vraag ik me af of er dingen zijn die je gekwetst hebben of die je niet had verwacht?
Hij gaf gisteren toch nog aan pas de eerste 4 weken gezien te hebben?? Is niet zo veel.. toch?
Spijt mag je alleen hebben van de dingen die je niet gedaan hebt
pi_32565298
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:46 schreef Robar het volgende:
Vraag: Wat vind je ervan dat Rob nu achter Ingrid aan zit????
Waar haal je die wijsheid vandaan?
Spijt mag je alleen hebben van de dingen die je niet gedaan hebt
pi_32565348
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:48 schreef Tamrah het volgende:

[..]

Waar haal je die wijsheid vandaan?
Ach, hij wilde toch graag Ingrid een tongzoen geven?
(was dan wel in een dronken bui )
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:49:22 #106
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32565349
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:48 schreef Tamrah het volgende:

[..]

Waar haal je die wijsheid vandaan?
de opmerking van Rob dat ie achter ingrid aan zou gaan was nogal een hint
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_32565377
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:49 schreef teamlead het volgende:

[..]

de opmerking van Rob dat ie achter ingrid aan zou gaan was nogal een hint
Dan heb je hele andere dingen gehoord dan dat ik gehoord heb..
Spijt mag je alleen hebben van de dingen die je niet gedaan hebt
pi_32565407
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:50 schreef Tamrah het volgende:

[..]

Dan heb je hele andere dingen gehoord dan dat ik gehoord heb..
Hij heeft het toch echt letterlijk gezegd voglens mij ?!?!?!?!
pi_32565427
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:47 schreef Tamrah het volgende:

[..]

Hij gaf gisteren toch nog aan pas de eerste 4 weken gezien te hebben?? Is niet zo veel.. toch?
Oh, dat heb ik niet meegekregen.

Nog een ander dingetje gericht aan Menno, Ingrid mag blij zijn dat een knappe jongen als jij op haar viel en niet andersom.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:52:19 #110
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32565429
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:50 schreef Tamrah het volgende:

[..]

Dan heb je hele andere dingen gehoord dan dat ik gehoord heb..
tijdje geleden (weet niet meer precies wanneer) 's nachts in de slaapkamer...
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_32565448
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:51 schreef Robar het volgende:

[..]

Hij heeft het toch echt letterlijk gezegd voglens mij ?!?!?!?!
Oke oke... jullie winnen.. jullie zullen vast gelijk hebben
Spijt mag je alleen hebben van de dingen die je niet gedaan hebt
pi_32565452
Alvast een vraag voor Menno

Hallo Menno,
Misschien nog iets leuks te vertellen over gisteravond NA de uitzending?
Bijvoorbeeld dat Chantal te horen kreeg dat ze een geslepen, achterbakse ruggesteker is?
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:54:43 #113
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32565501
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:53 schreef Tamrah het volgende:

[..]

Oke oke... jullie winnen.. jullie zullen vast gelijk hebben
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_32565536
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:54 schreef teamlead het volgende:

[..]

Spijt mag je alleen hebben van de dingen die je niet gedaan hebt
pi_32565540
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:44 schreef teamlead het volgende:
ah.. nog een kwartier dus
Hey. Het is wel een brabander he. We kennen hier nog steeds het Brabants kwartiertje (tel die er voor de zekerheid dus maar vast bij op)
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32565556
Chantal zag er in de live uitzending erg ranzig uit .

Oh ja, Menno, de vorige keer was je leuker gekleed met dat leren jasje .
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:56:46 #117
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32565572
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:55 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Hey. Het is wel een brabander he. We kennen hier nog steeds het Brabants kwartiertje (tel die er voor de zekerheid dus maar vast bij op)
Brabo's hebben ook een kwartiertje? cool T zijn toch net Limburgers soms
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_32565600
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:52 schreef teamlead het volgende:

[..]

tijdje geleden (weet niet meer precies wanneer) 's nachts in de slaapkamer...
Klopt hij had gezegd, dat hij na donderdag (als Ingrid er nog in zou zitten) achter Ingrid aan zou gaan, ik dacht alleen dat dat een geintje was. Als het werkelijk serieus bedoeld was van tafkar
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32565649
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:56 schreef teamlead het volgende:

[..]

Brabo's hebben ook een kwartiertje? cool T zijn toch net Limburgers soms
Wel een beejte optimistisch om het bij Limburgers over een kwartiertje te hebben.. zal eerder in de buurt van het half uur komen
Spijt mag je alleen hebben van de dingen die je niet gedaan hebt
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:00:04 #120
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32565680
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:59 schreef Tamrah het volgende:

[..]

Wel een beejte optimistisch om het bij Limburgers over een kwartiertje te hebben.. zal eerder in de buurt van het half uur komen
Dat komt omdat de gemiddelde Limbo nogal traag van begrip is vrees ik
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_32565694
weet niet of deze vraag al gesteld is maar met wie uit het huis heb je nog contact buiten de live uitzendingen?
pi_32565712
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:00 schreef teamlead het volgende:

[..]

Dat komt omdat de gemiddelde Limbo nogal traag van begrip is vrees ik
wij zijn de uitzonderingen heh
Spijt mag je alleen hebben van de dingen die je niet gedaan hebt
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:02:36 #123
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32565755
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:00 schreef teckeltje het volgende:
weet niet of deze vraag al gesteld is maar met wie uit het huis heb je nog contact buiten de live uitzendingen?
en een kleine aanvullende vraag: zijn ze buiten het huis nu heel anders dan in het huis? (zo'n tanja bijv.)
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_32565791
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:57 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Klopt hij had gezegd, dat hij na donderdag (als Ingrid er nog in zou zitten) achter Ingrid aan zou gaan, ik dacht alleen dat dat een geintje was. Als het werkelijk serieus bedoeld was van tafkar
serieus in de zin dat hij het als een spelletje beschouwd. Niet dat hij nou echt op haar valt.
Ongelooflijk wat een toneelspel toen Ingrid het huis uit ging. Bijna huilen (zonder tranen, uiteraard), meerdere keeren stevig Ingrid vastpakken....

Maar ze was de deur uit, en hij was weer helemaal happy de peppy.
Heeft ook niks meer over haar gezegd.
pi_32565820
Hallo allemaal.

Zoals een brabantse gewoonte ben ik net iets te laat...moest nog even lunchen met een vriend van mij. Maar goed ik heb gezien dat ik het komende uur genoeg vragen heb om te beantwoorden!
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:05:10 #126
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32565845
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:04 schreef BBMenno het volgende:
Hallo allemaal.

Zoals een brabantse gewoonte ben ik net iets te laat...moest nog even lunchen met een vriend van mij. Maar goed ik heb gezien dat ik het komende uur genoeg vragen heb om te beantwoorden!
Je bent nog 10 minuten vroeger dan je verwacht werd
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_32565853
MENNO IN DA HOUSE !!!!!

hallo, schatje ......!
pi_32565855
Hoi Menno,

Denk je Ing het zal trekken helemaal alleen in datr huisje?
pi_32565889
Hey Menno!! Hoe is het met je? Wat vond je van de uitzending gisteren? Rare ontwikkeling? Of had je liever iemand anders gezien die in het Little BB huis zou gaan?? Bv. Roel of Dido??
Ik vind "mijn Broekie" lief! :-D
pi_32565892
Yeah... hij doet aan de brabantse 5 minuten i.p.v. Brabants kwartiertje!

Goed, mijn vragen...
Is je mening over bewoners verandert nu je meer hebt teruggezien?
En hoe reageerde Chantal gisteren na de uitzending over het verlaten van het huis?
pi_32565911
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:46 schreef Robar het volgende:
Vraag: Wat vind je ervan dat Rob nu achter Ingrid aan zit????
Even mijn vraag herhalen hoor
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:07:37 #132
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32565925
Hallo Menno Welkom, en zo te zien heb je voldoende typewerk voor de boeg
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32566008
Menno, buiten het huis storen veel mensen zich aan die kinderachtige manier van praten van
Natte Lie en ook die bekken die ze trekt is er niemand in het huis die zich daar aan stoort?
pi_32566014
Kijk je weleens naar de streams of volg je alleen de tv-uitzendingen?
pi_32566024
Hoi Menno Ik wacht wel af wat je de anderen antwoord, want het is al zoveel

Leuk je weer te zien en je bent nog steeds iemand die ik oprecht mis in het BBhuis.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:10:36 #136
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_32566031
Menno, hoelang moet je van Hummie je smoel houden over inside information?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_32566036
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:47 schreef Falco het volgende:

keizerpinguin:
voelde je je nieterg kut de laaste avond voor je vertrek toen onderandere chantal zo vreselijk tegen je tekeer ging ook al bedoelde ze het misschien goed?

Ik geloof wel dat ze het goed heeft bedoeld...alleen als zei eenmaal gaat praten kom je er moeilijk tussen.

trpetine:
Heb je trouwens vrienden die in Uithoorn wonen aangezien je daar gesport hebt en op school hebt gezeten?
Ik ken wel een aantal mensen in Uithoorn en omstreken. Kom jij daar ook vandaan?

Fiorenza:
Even vraagje... is het zo dat je van Talpa bepaalde dingen (ook na je exit) niet mag zeggen of doen?
En welke verplichtingen heb je? Of mag je daar dan juist weer niks over zeggen

Ik mag alles van Talpa zeggen, alleen dingen die in mijn contract staan mag ik niets over zeggen. Daar staat ook niet echt spectaculere dingen in....alleen de standaard dingen en die zijn heel erg schappelijk.

lippit:
trek je het trouwens om jezelf terug te zien in die afleveringen?
Het is wel heel erg lastig, sommige dingen spoel ik door omdat ik het echt niet kan aanzien. En sommige gesprekken kan je je echt niet meer herinneren. Want sommige gesprekken zijn twee maanden geleden gevoerd, en dan denk ik soms echt.....heb ik dat echt gezegd?? Maar het is wel heel grappig om zo een deel van je leven terug te zien.

disclaimer: als ik een vraag over het hoofd heb gezien: sorry! En ja, ik verveelde me...
pi_32566113
Hoi Menno,
Wat vind je van de fake pictures?
Wij vinden ze hilarisch, maar is dat ook zo voor de personen over wie het gaat?
Hele goeie fakes vind ik die van Petitdali

http://www.putfile.com/petitdali#home
pi_32566131
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:09 schreef teckeltje het volgende:
Menno, buiten het huis storen veel mensen zich aan die kinderachtige manier van praten van
Natte Lie en ook die bekken die ze trekt is er niemand in het huis die zich daar aan stoort?
In het huis stoorde Ingrid en ik daar als eerste aan en ik denk dat dat was na 3 weken. Ik weet niet of de rest zich daar aanstoort...maar ze heeft in het huis ook de bijnaam Calimero....dat zegt denk ik wel genoeg!
pi_32566135
Menno, je zei laatst zelf al iets over of alle kleding in de koffer past. Ik kan me niet voorstellen dat dat pas, hoe zit dat precies?
pi_32566191
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:13 schreef vriendinnie het volgende:
Menno, je zei laatst zelf al iets over of alle kleding in de koffer past. Ik kan me niet voorstellen dat dat pas, hoe zit dat precies?
De koffer is echt heel groot en kan veel in...maar inderdaad niet genoeg voor al mijn kleren. De rest was na 3 dagen via het washok binnengebracht en op de avond dat je weg gaat gaat de rest van je kleren in een afvalzak via het washok naar buiten....
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:16:47 #142
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32566232
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:02 schreef teamlead het volgende:

[..]

en een kleine aanvullende vraag: zijn ze buiten het huis nu heel anders dan in het huis? (zo'n tanja bijv.)
* vraag herhaalt
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:16:47 #143
19319 weyden
viruseliminator
pi_32566233
He Menno wat vind je ervan dat Rob je een psychopaat noemde??
En als je terugkijkt is het je dan opgevallen dat Rob ze eigenlijk heel subtiel tegen jou opgezet heeft??
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:16:51 #144
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_32566237
Menno, waarom had joost zo weinig kleren? Ik heb begrepen dat BB ze had afgepakt ofzo?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_32566256
Menno, vind je de bewoners die nu uit het huis zijn precies hetzelfde als in het huis? Of zijn ze nu toch heel anders?
pi_32566259
Welke 3 mogen nu van jou de finale halen?
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:17:28 #147
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_32566262
Hoi Menno!

Leuk dat je er weer bent.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_32566271
ik heb geen vragen dus ik lees wel gewoon mee
Hoi :W
pi_32566276
Hee menno ik moest van me vriendin zeggen dat je haar beter zit zo!!
pi_32566313
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:46 schreef Robar het volgende:
Vraag: Wat vind je ervan dat Rob nu achter Ingrid aan zit????
Hmmz, ik blijf herhalen.
Of word ik gewoon systematisch overgeslagen?
pi_32566321
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:13 schreef BBMenno het volgende:

[..]

In het huis stoorde Ingrid en ik daar als eerste aan en ik denk dat dat was na 3 weken. Ik weet niet of de rest zich daar aanstoort...maar ze heeft in het huis ook de bijnaam Calimero....dat zegt denk ik wel genoeg!
Spijt mag je alleen hebben van de dingen die je niet gedaan hebt
pi_32566331
hoii Menno

ik wil alleen maar ff zeggen dat je een toffe en knappe gozer bent en dat ik het klasse vind dat je zoveel tijd aan je fans besteed, zoals hier op Fok en op je eigen site oa !
pi_32566332
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:10 schreef Isabeau het volgende:
Hoi Menno Ik wacht wel af wat je de anderen antwoord, want het is al zoveel

Leuk je weer te zien en je bent nog steeds iemand die ik oprecht mis in het BBhuis.
Wat Isabeau zegt!
Jammer dat je eruit bent.
Screw them.
We're going home.
pi_32566333
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:13 schreef avonne het volgende:
Hoi Menno,
Wat vind je van de fake pictures?
Wij vinden ze hilarisch, maar is dat ook zo voor de personen over wie het gaat?
Hele goeie fakes vind ik die van Petitdali

http://www.putfile.com/petitdali#home
ECht heel erg gaaf wat een mooie deurmat van nathalie!!
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:20:11 #155
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32566341
hoi menno! welkom hier... ik lees de antwoorden van de vragen wel even mee... het zijn er nu al zoveel!

jammer zeg, dat jij niet in het huisje mocht en daarna weer terug! dat had me echt geweldig geleken.
en ik vind het echt ronduit k*T dat je waraak op NAAAthalie zo domperig is geeindigd!
ik heb echt zitten gillen voor de tv toen je haar op de bank zette (en dat je op tv Natte lie zei Hulde )
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_32566378
Menno als je mocht kiezen zou je dan wel weer in het huis willen want volgens mij heb je het nu wel erg gezellig
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:22:04 #157
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_32566404
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:19 schreef BBMenno het volgende:

[..]

ECht heel erg gaaf wat een mooie deurmat van nathalie!!
hoi Menno, leuk dat je plaatjes gaat kijken, maar hier zitten we op antwoorden te wachten
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_32566408
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:13 schreef BBMenno het volgende:

[..]

In het huis stoorde Ingrid en ik daar als eerste aan en ik denk dat dat was na 3 weken. Ik weet niet of de rest zich daar aanstoort...maar ze heeft in het huis ook de bijnaam Calimero....dat zegt denk ik wel genoeg!
En het kraaiengelach van Chantal om je heen? Dat lijkt me ook niet bepaald prettig.

Wat vond je ervan dat alles en iedereen maar koste wat kost vriendjes probeerden te blijven. Nergens werd over gesproken of echt gediscussieerd alles direct gesust.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32566418
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:46 schreef Greetings het volgende:
Hier maar alvast een vraag: heb jij jezelf bevredigd in het huis (vast wel) en waar?
?
pi_32566423
Ben je er niet van geschrokken dat je je zo hebt vergist in sommige mensen, bv Naat?
De laatste tijd trok je juist een beetje naar haar toe...
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:22:49 #161
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32566435
Ow.. en Menno: Kun je de andere ex-bewoners ook ff op Fok wijzen? Lijkt me wel leuk als bijv. Linda ook af en toe ff binnenwipt
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_32566442
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:19 schreef Robar het volgende:

[..]

Hmmz, ik blijf herhalen.
Of word ik gewoon systematisch overgeslagen?
Ja! Dat wilde ik ook net posten.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_32566457
Ha die Menno: geniet van je middag want vanavond gaan jullie verliezen van FC Groningen
"That rug really tied the room together".
pi_32566476
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:22 schreef teamlead het volgende:
Ow.. en Menno: Kun je de andere ex-bewoners ook ff op Fok wijzen? Lijkt me wel leuk als bijv. Linda ook af en toe ff binnenwipt
Lijkt me leuker als je Chantal op Fok wijst ,als ze leest wat er over haar geschreven is komt ze tot Februari haar huis niet meer uit gna gna.
pi_32566488
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:22 schreef teamlead het volgende:
Ow.. en Menno: Kun je de andere ex-bewoners ook ff op Fok wijzen? Lijkt me wel leuk als bijv. Linda ook af en toe ff binnenwipt
Volgens mij zijn niet alleen Limbo's traag van begrip
Spijt mag je alleen hebben van de dingen die je niet gedaan hebt
pi_32566528
Ben je volgende week weer bij de live-show?
Ik las nl. dat je op vakantie gaat.....
pi_32566556
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 20:40 schreef IlBuonoakaMonco het volgende:
Ik heb ook nog een vraag aan Menno:

Hoe masturbeerden jullie nou al die weken? Is er wel eens iemand betrapt?
Omdat deze vraag echt veel gesteld is zal ik er een tipje van de sluier over zeggen. Het gebeurt vaker dan jullie denken en ook op diverse plekken.....maar voor de rest blijft dat een huisgeheim!
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:28:19 #168
17960 trpetine
Poing Poing...
pi_32566612
trpetine:
Heb je trouwens vrienden die in Uithoorn wonen aangezien je daar gesport hebt en op school hebt gezeten?
Menno: Ik ken wel een aantal mensen in Uithoorn en omstreken. Kom jij daar ook vandaan?

Ik woon mijn hele leven al in Uithoorn.
De truc is dansen op de gulden middenweg
pi_32566628
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:25 schreef crazymamma het volgende:
Ben je volgende week weer bij de live-show?
Ik las nl. dat je op vakantie gaat.....
Ik ga pas zondag 4 december op vakantie tot 11 december, dus zal ik een live-uitzendig missen. Waar de reis naar toe gaat? Naar de Canarische eilanden...even golfen en duiken met mijn vader....want de laatste maanden heb ik zo hard gewerkt en ben ik wel aan vakantie toe ;-)
pi_32566636
Menno: wat gaat NAC vanavond doen, en ga je erheen?
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:29:27 #171
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_32566663
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:26 schreef BBMenno het volgende:

[..]

Omdat deze vraag echt veel gesteld is zal ik er een tipje van de sluier over zeggen. Het gebeurt vaker dan jullie denken en ook op diverse plekken.....maar voor de rest blijft dat een huisgeheim!
Gelukkig maar. Ik was al bang dat jullie niet normaal waren.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:30:58 #172
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_32566712
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:26 schreef BBMenno het volgende:

[..]

Omdat deze vraag echt veel gesteld is zal ik er een tipje van de sluier over zeggen. Het gebeurt vaker dan jullie denken en ook op diverse plekken.....maar voor de rest blijft dat een huisgeheim!
Die vraag vond ik dus achterlijk , de vraagsteller zal wel blij zijn dat je erop hebt geantwoord, ik niet dus
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_32566717
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:28 schreef trpetine het volgende:
trpetine:
Heb je trouwens vrienden die in Uithoorn wonen aangezien je daar gesport hebt en op school hebt gezeten?
Menno: Ik ken wel een aantal mensen in Uithoorn en omstreken. Kom jij daar ook vandaan?

Ik woon mijn hele leven al in Uithoorn.
KLIK
antwoord staat er al bij
Hoi :W
pi_32566734
Menno
Ik mis je heel erg in het huis Er is nu niks meer aan.

Kijk je nu ook elke dag de afleveringen? Of ben je helemaal afgehaakt?
pi_32566740
Hoi Menno,

Hoeveel invloed had het gestook van Chantal volgens jou op de rest van de groep en vooral op Ingrid?
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:31:53 #176
19319 weyden
viruseliminator
pi_32566746
He kan Menno nog ff op mijn vraag reageren over Rob???
pi_32566778
Vraag voor Menno:

Is er iets meer bekend over de einddatum. Herhaaldelijk wordt er in het huis over gesproken, en ook in de media (Barend en van Dorp) is er aandacht voor geweest. Maar telkens leek het niet helemaal duidelijk.

Wanneer is de grote finale?
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:34:41 #178
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32566870
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:30 schreef mamapan het volgende:

[..]

Die vraag vond ik dus achterlijk , de vraagsteller zal wel blij zijn dat je erop hebt geantwoord, ik niet dus
Masturberen is vrij normaal hoor en als een bewoner zoals Menno niet in wil gaan op zulke prive dingen, dan antwoordt ie toch niet? Maar blijkbaar vindt hij de vraag niet achterlijk en antwoordt hij er vrolijk op .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32566888
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:47 schreef Falco het volgende:

teamlead:
En ik ben nog wel zo benieuwd naar die beruchte datum en wat Hummie toen gezegd heeft
Falco: De legendarische 25 september ja! Toen Menno zei dat "Big Brother toch alleen maar doorgestoken kaart was". Daar ben ik ook benieuwd naar .

Daar kan ik helaas nog steeds geen antwoord op geven dat heb ik nog niet met haar besproken....maar als ik het weet dan weten julllie het snel daar na ook!

Gert:
Menno, we vroegen ons nog af wat jullie nou per dag aan geld vangen.

Daar mag ik helaas niets over zeggen.....

fokje:
Persoonlijk zie ik Nathalie als een grote opruier in het huis, verschuilend achter Dido, zodat het niet teveel opvalt. Hoe heb jij haar ervaren? Heb je je achteraf vergist in haar?

De eerste weken ben ik niet veel met haar omgegaan. Later heb ik het geprobeerd, maar werd daar op afgerekend door de groep en door Nathalie.
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:35:52 #180
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32566906
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:30 schreef mamapan het volgende:

[..]

Die vraag vond ik dus achterlijk , de vraagsteller zal wel blij zijn dat je erop hebt geantwoord, ik niet dus
Lijkt me een vrij evidente vraag.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_32566916
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:32 schreef Marsepein het volgende:
Vraag voor Menno:

Is er iets meer bekend over de einddatum. Herhaaldelijk wordt er in het huis over gesproken, en ook in de media (Barend en van Dorp) is er aandacht voor geweest. Maar telkens leek het niet helemaal duidelijk.

Wanneer is de grote finale?
De grote finale....dat is de datum dat ik vrij moet houden van BB is......22 december!!!
pi_32566925
Heb je achteraf geen spijt, dat je Rob zo makkelijk de leiding hebt laten nemen en de boel zo hebt laten manipuleren?
Of is dat ongemerkt zo gegaan.?
  † In Memoriam † vrijdag 25 november 2005 @ 14:36:36 #183
128220 Peter6000
pi_32566926
Hey Menno,

Moest gisteren lachen toen Ruud aan je vroeg of Tan nog van plan is naar de live te komen
Wat een lieve eigenwijze meid is dat toch he
Ik vind het fijn dat je nog wat contact met haar houdt
pi_32566952
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:31 schreef weyden het volgende:
He kan Menno nog ff op mijn vraag reageren over Rob???
Kan je voor mij even de vraag herhalen...is wat makkelijker voor mij?!
pi_32566983
Nou, ik begrijp Tanja ook wel hoor. Het is een kolere eind rijden vanaf Groningen

Menno, had je zelf nu al een mooiste moment uitgezocht in het BBhuis?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32566989
Heb je Chan nog gesproken gisteren?
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:39:18 #187
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32567003
Menno, is je mening over Ingrid veranderd sinds je het huis uit bent en je haar beelden hebt gezien?

Volgens mij is ze gewoon zó onzeker dat ze zich veel te veel heeft laten inpalmen door Rob enzo, uit angst buiten de groep te vallen, maar dat ze je stiekem gewoon ontzettend mist en ook wel spijt heeft van haar acties .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_32567009
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:28 schreef Greetings het volgende:
Menno: wat gaat NAC vanavond doen, en ga je erheen?
Menno?
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:39:48 #189
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32567025
Oja nog een vraag voor Menno

Mis je niet de buitenwereld qua nieuws enzo? En vind je dat er veel gebeurd is qua nieuws (orkanen in Amerika, aardbeving in Pakistan, die terroristenshit, het belabberde spel van Ajax enzo) in de periode dat je in het huis zat? Ik zou er namelijk wel benieuwd naar zijn wat er allemaal buiten het huis zich plaats vindt enzo.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32567034
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:26 schreef BBMenno het volgende:

[..]

Omdat deze vraag echt veel gesteld is zal ik er een tipje van de sluier over zeggen. Het gebeurt vaker dan jullie denken en ook op diverse plekken.....maar voor de rest blijft dat een huisgeheim!
Op het toilet, badkamer en jacuzzi.
En uiteraard in bed.
pi_32567046
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:31 schreef Cuaderno het volgende:
Hoi Menno,

Hoeveel invloed had het gestook van Chantal volgens jou op de rest van de groep en vooral op Ingrid?
In mijn ogen is de reactie van Chantal op mijn homo-opdracht de omslag voor mij geweest. Ik heb het idee dat zij met Ing heeft gesproken dat ik niet te vertrouwen ben, want sinds die opdracht is het tussen mij en ing minder en minder geworden. Zij heeft duidelijk veel te zeggen in de groep....en het is vrij logisch dat je kiest voor de meerderheid van de groep dan iemand geloven die goed toneel kan spelen...maar of dat altijd even eerlijk is........dat weet ik zeker van niet!
pi_32567052
Menno.... Teamlead en ik hadden nog een vraagje...

Vind je de bewoners die nu uit het huis zijn precies hetzelfde als in het huis? Of zijn ze nu toch heel anders?
pi_32567057
Hoi Menno... leuk dat je er bent.

Vond je het ook jammer dat Nathalie er niet uit ging en Chantal wel?
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:41:13 #194
20672 muisje26
Here you stand victorious
pi_32567064
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:28 schreef BBMenno het volgende:

[..]

Ik ga pas zondag 4 december op vakantie tot 11 december, dus zal ik een live-uitzendig missen. Waar de reis naar toe gaat? Naar de Canarische eilanden...even golfen en duiken met mijn vader....want de laatste maanden heb ik zo hard gewerkt en ben ik wel aan vakantie toe ;-)
Yessss, de 15e ben je er dus bij? Okay dan.....weer een blije Muis hier. Zou gisteren mogen, maar werd afgebeld, vanwege de hoeveelheid achterban die er was........
pi_32567084
Heb je er achteraf gezien spijt van dat je mee hebt gedaan?
Kan me voorstellen dat de laatste weken echt vervelend waren.
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:42:28 #196
19319 weyden
viruseliminator
pi_32567107
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:16 schreef weyden het volgende:
He Menno wat vind je ervan dat Rob je een psychopaat noemde??
En als je terugkijkt is het je dan opgevallen dat Rob ze eigenlijk heel subtiel tegen jou opgezet heeft??
Deze vraag dus
pi_32567114
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:46 schreef Robar het volgende:
Vraag: Wat vind je ervan dat Rob nu achter Ingrid aan zit????


wat vind je ervan dat Rob achter Ingrid aan zit?
pi_32567131
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:42 schreef Robar het volgende:

[..]



wat vind je ervan dat Rob achter Ingrid aan zit?
Is volgens mij gewoon puur tactisch.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_32567143
praat je na de live uitzendingen met de achterban van Rob en praat je dan over zijn houding naar jou toe?
pi_32567147
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:40 schreef Kleintje het volgende:
Menno.... Teamlead en ik hadden nog een vraagje...

Vind je de bewoners die nu uit het huis zijn precies hetzelfde als in het huis? Of zijn ze nu toch heel anders?
Alle mensen die er al uit zijn, zijn percies hetzelfde....Ralph is alleen stukken drukker dan in het huis. Maar Linda is echt een feestbeest, Rikkert is ook precies hetzelfde... Tanja is nog steeds een lieverd en Joscelynn huilt nog steeds als ze honger heeft!!
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:44:30 #201
20672 muisje26
Here you stand victorious
pi_32567158
Menno, met welk dier zou jij jezelf kunnen vergelijken en waarom?
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:44:48 #202
17960 trpetine
Poing Poing...
pi_32567167
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:31 schreef AmyLee het volgende:

[..]

KLIK
antwoord staat er al bij
Ja dat weet ik!!
Ik geef ook antwoord op zijn wedervraag!!
De truc is dansen op de gulden middenweg
pi_32567196
Nathalie zegt trouwens NU in het BBhuis: "Rob had zo'n hekel aan Menno omdat hij altijd zo hard schreeuwde"
Rob: "Ik had geen hekel aan Menno..."
Nathalie triomfantelijk: "Wèl!!"
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32567211
Menno

Vorige keer dat je hier was vroeg je ons naar onze favoriete momenten van BB5.
Daar is uitgebreid antwoord op gegeven, maar.. wat zijn de jouwe?
pi_32567215
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:42 schreef Robar het volgende:

[..]



wat vind je ervan dat Rob achter Ingrid aan zit?
Ik keur dat af....wanneer hij haar echt leuk had gevonden had ik er misschien meer vrede meegehad. Maar ik vind dat je bij dit spel niet kan spelen met andermans gevoelens. En hij speelt een spel waarbij hij dat diverse malen al heeft gedaan. Maar ik denk dat Ing slim genoeg is om daar niet in te trappen.....
pi_32567245
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:40 schreef BBMenno het volgende:

[..]

In mijn ogen is de reactie van Chantal op mijn homo-opdracht de omslag voor mij geweest. Ik heb het idee dat zij met Ing heeft gesproken dat ik niet te vertrouwen ben, want sinds die opdracht is het tussen mij en ing minder en minder geworden. Zij heeft duidelijk veel te zeggen in de groep....en het is vrij logisch dat je kiest voor de meerderheid van de groep dan iemand geloven die goed toneel kan spelen...maar of dat altijd even eerlijk is........dat weet ik zeker van niet!
Dat was idd precies het moment waarop Ing zich voor het eerst negatief over jou heeft uitgelaten.
Na de uitbarsting van Chantal............op het toilet (zie foto in het begin van het topic).
Vreemd genoeg heeft ze de laatste paar weken juist weer geprobeert het goed te krijgen tussen jullie.
pi_32567251
En Rob is helemaal niet leuk Niks voor Ing
pi_32567262
Dank je wel voor het antwoord Menno!

Dan kom ik gelijk met nog een vraag.
Wil je met me trouwen
pi_32567274
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:46 schreef BBMenno het volgende:

[..]

Ik keur dat af....wanneer hij haar echt leuk had gevonden had ik er misschien meer vrede meegehad. Maar ik vind dat je bij dit spel niet kan spelen met andermans gevoelens. En hij speelt een spel waarbij hij dat diverse malen al heeft gedaan. Maar ik denk dat Ing slim genoeg is om daar niet in te trappen.....
Precies... is gewoon een tactische move. Als Ingrid echt exit was gegaan gisteren had hij achter Chantal aangegaan.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_32567275
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:46 schreef BBMenno het volgende:

[..]

Ik keur dat af....wanneer hij haar echt leuk had gevonden had ik er misschien meer vrede meegehad. Maar ik vind dat je bij dit spel niet kan spelen met andermans gevoelens. En hij speelt een spel waarbij hij dat diverse malen al heeft gedaan. Maar ik denk dat Ing slim genoeg is om daar niet in te trappen.....
Ben ik het helemaal mee eens .
Maar ik hoop dan ook dat Ingrid de plannetjes van Rob te zien krijgt in haar knusse prive huisje . . .
pi_32567281
Menno,

Bedankt voor je reactie op mijn vorige vraag, ik ben het met je eens. Ga je nog contact houden met Chantal?
pi_32567297
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:46 schreef Fiorenza het volgende:
Menno

Vorige keer dat je hier was vroeg je ons naar onze favoriete momenten van BB5.
Daar is uitgebreid antwoord op gegeven, maar.. wat zijn de jouwe?
Maar mooiste momenten zijn niet uitgezonden allemaal maar dit is mijn top 5:
- Jaccuzi schoonmaken met Joost
- De kaarsen smelten op de tafel met Joost
- De derde avond met DIdo en Ingrid, waar we hard lachen om team Triest!
- Het halen van de korfbalopdracht
- Mijn verjaardagsfeestje.....van het stuk dat ik nog weet in ieder geval!!!!

Maar daarnaast zijn er nog vele vele leuke dingen gebeurt.......
pi_32567316
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:48 schreef Robar het volgende:

[..]

Ben ik het helemaal mee eens .
Maar ik hoop dan ook dat Ingrid de plannetjes van Rob te zien krijgt in haar knusse prive huisje . . .
Wees daar maar niet bang om... net als bigbrother ziet ze en hoort ze alles
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_32567319
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:46 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie zegt trouwens NU in het BBhuis: "Rob had zo'n hekel aan Menno omdat hij altijd zo hard schreeuwde"
Rob: "Ik had geen hekel aan Menno..."
Nathalie triomfantelijk: "Wèl!!"
Nathalies haar is groen geworden
pi_32567335
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:48 schreef Kleintje het volgende:
Dank je wel voor het antwoord Menno!

Dan kom ik gelijk met nog een vraag.
Wil je met me trouwen
Zeg maar wanneer en hoe laat! ;-)
pi_32567342
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:48 schreef Kleintje het volgende:
Dank je wel voor het antwoord Menno!

Dan kom ik gelijk met nog een vraag.
Wil je met me trouwen
en je ging...en je ging...met MIJ trouwen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:51:30 #217
20672 muisje26
Here you stand victorious
pi_32567358
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:50 schreef avonne het volgende:

[..]

Nathalies haar is groen geworden
Als dit zo is, doe ik een vreugdedansje op mijn bed (met mijn blote voeten)
pi_32567363
Wat was je absolute dieptepunt...........het moment dat je erover hebt gedacht op te stappen?
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:52:33 #219
19319 weyden
viruseliminator
pi_32567398
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:16 schreef weyden het volgende:
He Menno wat vind je ervan dat Rob je een psychopaat noemde??
En als je terugkijkt is het je dan opgevallen dat Rob ze eigenlijk heel subtiel tegen jou opgezet heeft??
3x is scheepsrecht...toch??
pi_32567403
Menno...

Stel dat er een Big Brother Reunion versie komt... waar verschillende oud bb bewoners het huis in gaan voor 100 dagen. Zou je dan mee doen?
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_32567405
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:50 schreef BBMenno het volgende:

[..]

Zeg maar wanneer en hoe laat! ;-)
YEAH!

even iets ter aanvulling.
Je trouwt met mij EN met Isabeau.
Want Isabeau is ook mijn vriendinnetje.
Je krijgt dus 2 geile wijven die verzot zijn op zeebanket en op rijsttafels!

Dus... over 2 weken in het Feyenoordstadion trouwen??
Mag Pi-erre ook komen.... want die hoort stiekem toch in de kuip thuis
pi_32567424
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

en je ging...en je ging...met MIJ trouwen
En dames..... jullie weten waar 2 vechten om 1 Menno....... gaat de 3de er mee heen
pi_32567425
zou je nu niet graag even bij ingrid in het huisje willen zitten nu je weet dat ze daar helemaal alleen zit ?
pi_32567427
Menno, ik moest van m'n vriendin zeggen dat je niet met Ingrid moet gaan, daar ben je te lief voor.
't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_32567435
Menno,

nog een vraagje: was je echt niet boos toen ingrid je hoofd met de tondeuze onder handen nam?
pi_32567446
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:51 schreef muisje26 het volgende:

[..]

Als dit zo is, doe ik een vreugdedansje op mijn bed (met mijn blote voeten)
staat in Streamverslag van 20 minuten geleden, dus het is waar
pi_32567450
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:52 schreef Kleintje het volgende:

YEAH!

even iets ter aanvulling.
Je trouwt met mij EN met Isabeau.
Want Isabeau is ook mijn vriendinnetje.
Je krijgt dus 2 geile wijven die verzot zijn op zeebanket en op rijsttafels!

Dus... over 2 weken in het Feyenoordstadion trouwen??
Mag Pi-erre ook komen.... want die hoort stiekem toch in de kuip thuis


Arme Menno. En in het Feyenoordstadion? Is dat het hoogtepunt van romantiek tegenwoordig?
Volgens mij wil Menno in een ander stadion trouwen (NAC of zo)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:55:04 #228
20672 muisje26
Here you stand victorious
pi_32567468
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:54 schreef avonne het volgende:

[..]

staat in Streamverslag van 20 minuten geleden, dus het is waar
Ik zit net de streams te kijken, maar het ziet er niet groen uit. Of ik moet de kleuren van mijn monitor ff bijstellen........
pi_32567472
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:53 schreef Cuaderno het volgende:
Menno,

nog een vraagje: was je echt niet boos toen ingrid je hoofd met de tondeuze onder handen nam?
Daar heeft Menno in deel 1 al antwoord opgegeven
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32567478
Ow, oke Isabeau... dan trouwen we in een dungeon met allemaal dragons om ons heen.
En dan laten we een unicorn op Menno aflopen om te kijken of Menno op hem kan rijden. Zien we gelijk of hij maagd is of niet
pi_32567484
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:53 schreef Simba het volgende:
Menno, ik moest van m'n vriendin zeggen dat je niet met Ingrid moet gaan, daar ben je te lief voor.
Sow jij zit onder de plak
Spijt mag je alleen hebben van de dingen die je niet gedaan hebt
pi_32567514
We hebben een M

We hebben een E

We hebben een N

en nog een N

We hebben een O

Menno!

Hoi!
pi_32567522
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:55 schreef muisje26 het volgende:

[..]

Ik zit net de streams te kijken, maar het ziet er niet groen uit. Of ik moet de kleuren van mijn monitor ff bijstellen........
Ze zullen wel het shirt van Joost voor het haar van Naat hebben aangezien
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_32567533
Jammer dat ik zoveel te oud voor Menno ben.
Ben stiekem echt verliefd op hem!
Hij heeft echt wel een lief koppie!
pi_32567544
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar heeft Menno in deel 1 al antwoord opgegeven
heb ik zeker overheen gelezen, wat was zijn antwoord dan?
pi_32567551
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:55 schreef Kleintje het volgende:
Ow, oke Isabeau... dan trouwen we in een dungeon met allemaal dragons om ons heen.
En dan laten we een unicorn op Menno aflopen om te kijken of Menno op hem kan rijden. Zien we gelijk of hij maagd is of niet
Ja hallo, ik wil geen maagd als echtgenoot Ik heb geen zin om een man alles te leren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:58:34 #237
20672 muisje26
Here you stand victorious
pi_32567558
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:57 schreef Kleintje het volgende:
Jammer dat ik zoveel te oud voor Menno ben.
Ben stiekem echt verliefd op hem!
Hij heeft echt wel een lief koppie!
Kweet niet wat hij te oud vindt.....
pi_32567568
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:57 schreef Cuaderno het volgende:
heb ik zeker overheen gelezen, wat was zijn antwoord dan?
Dat hij helemaal niet boos was

Het is zo'n schatje
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32567573
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:46 schreef BBMenno het volgende:

[..]

Ik keur dat af....wanneer hij haar echt leuk had gevonden had ik er misschien meer vrede meegehad. Maar ik vind dat je bij dit spel niet kan spelen met andermans gevoelens. En hij speelt een spel waarbij hij dat diverse malen al heeft gedaan. Maar ik denk dat Ing slim genoeg is om daar niet in te trappen.....
Nou,lijkt me dat Ingrid dat zelf toelaat
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_32567574
Zie je Rob nog steeds als een speler van het spel, of heb je je mening inmiddels herzien?
Hij heeft zich laatst ook nogal kwetsend uitgelaten over jou ouders..............
pi_32567583
Hoi Menno,

Had je het ook niet leuk gevonden als Dido er gisteren uit had gemoeten, en Roel dus groen van jaloezie (en met Natalie opgescheept) in het huis had moeten blijven?
pi_32567592
Volgens mij is Menno stiekem nu naar Ingrid haar huisje :
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:59:50 #243
20672 muisje26
Here you stand victorious
pi_32567602
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:44 schreef muisje26 het volgende:
Menno, met welk dier zou jij jezelf kunnen vergelijken en waarom?
ff in de herhaling dan?
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:00:21 #244
19319 weyden
viruseliminator
pi_32567615
Is Menno weg, heb nog steeds geen antwoord?????
pi_32567630
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:47 schreef Falco het volgende:

Sanne:
Had je zelf ook het idee Hummie een pesthekel aan je had? Of heb jij dat zo niet ervaren?

Sterker nog Hummie en ik kunnen het heel goed met elkaar vinden.

Kimske:
Hoe vond je het toen je er achter kwam dat we in de buitenwereld wel zien hoe je echt bent, en dat de groep aan het konkelen was??? Luchtte dat niet op? Geloof je zelf dat je er echt uitgestemd bent?

Dat luchtte heel erg op. Maar dat wist ik in het huis ook wel. Wanneer Joost zegt tegen mij dat hij mij niet heeft gesproken 's ochtentd bij het bonensoteren, dan wist ik zeker dat BB dat uit zal zenden en daardoor Nederland kon zien dat ik gelijk had. Dat is ook de reden waarom ik daar niet tegen in ben gegaan. Men geloofde me toch niet op dat moment in het huis. Dan kan je beter de eer aan jezelf houden!!!

BB-King:
Vind je het niet lastig al die vragen hier te beantwoorden... heb begrepen dat je dyslectisch bent.
PS. Ga je BB- Ruud en Annet nog spreken... die zal je vast nog wel bij NAC zien!

Nee hoor dat gaat goed, ben bang dat ik af en toe wel spelfouten maak, excus daarvoor. En ja ik heb Ruud en Annet gesproken en die waren erg trots op mij. Ga binnenkort even op de kofiie bij ze en ja ik heb ook even geknuffeld met Ruud!!!


Blackadder2:
Maar wat vond jij nou het leukste moment, en wat het moeilijkste, of akeligste?
...En hoe is het eig. met je haar?

Ik heb net mijn top 5 leukste momenten gezegd. Maar het moeilijkste moment is eigenlijk dat ik mij daar heel erg verveelde af en toe. Ik ben iemand die graag wat te doen heeft en dan is stil zitten en praten erg zwaar!! En met mijn haar gaat het weer de goede kant op.....gelukkig!

superhero87:
Ik had een vraagje: baalde je niet toen je bij de laatste weekopdracht, de krachtmeting, tijdens de liveuitzending roel en rob voor je moest laten? Je gaf het best gauw op, ik had verwacht dat jij het minuten zou volhouden! Het leek namelijk niet alsof jij baalde.

Nee hoor, ik kon er niets aan doen dat ik moest stoppen. Ten onrechte corrigeerde Iwan mij op mijn houding, daardoor verloor ik mijn concentratie. De meiden moesten aanwijzingen geven en deden dat niet goed......en uiteindelijk hebben wij het toch gehaald!
pi_32567631
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja hallo, ik wil geen maagd als echtgenoot Ik heb geen zin om een man alles te leren.
ow....
Dan leer ik hem alles wel

Ah nee, hij weet vast wel hoe het moet...

Oke, back ontopic...
Menno... zullen we 21 december trouwen. Een dag voor de finale???
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:00:59 #247
20672 muisje26
Here you stand victorious
pi_32567636
mssn is ie ff poepen ofzo?
pi_32567646
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:59 schreef Denmor het volgende:
Hoi Menno,

Had je het ook niet leuk gevonden als Dido er gisteren uit had gemoeten, en Roel dus groen van jaloezie (en met Natalie opgescheept) in het huis had moeten blijven?
Nee Dido blijven. Roel naar het huisje om daar te zien dat ze de hele tijd getroost en vatgepakt wordt door Rob en Joost.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32567657
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat hij helemaal niet boos was

Het is zo'n schatje
tnx, mss heb ik dat antwoord we onbewust onderdrukt omdat ik me dat helemaal niet voor kan stellen, want ik was zelf ontzettend boos geworden.
pi_32567668
Menno, ik vind je een kanjer dat je zoveel tijd steekt in het beantwoorden van al die vragen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32567702
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja hallo, ik wil geen maagd als echtgenoot Ik heb geen zin om een man alles te leren.
nou, die gozer die Viktor Krum speelt in Harry Potter 4 zeg ik geen nee tegen, hoor!!
pi_32567710
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Menno, ik vind je een kanjer dat je zoveel tijd steekt in het beantwoorden van al die vragen
hier sluit ik me bij aan
pi_32567716
Menno... ik vind het ook geweldig dat je er zoveel tijd insteekt.
Ik hoop dat je hier ook echt blijft rondhangen, ook als de BB hype over is.
Want er is zoveel meer te doen op Fok!
pi_32567746
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Menno, ik vind je een kanjer dat je zoveel tijd steekt in het beantwoorden van al die vragen
Daar sluit ik me helemaal bij aan.
Je was een kanjer in het huis en je bent een kanjer erbuiten.
Echt jammer dat je niet de finale hebt gehaald. Geloof nog steeds niet dat de uitslag klopte, maar goed.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32567781
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:31 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding] Menno [afbeelding]
Ik mis je heel erg in het huis Er is nu niks meer aan.

Kijk je nu ook elke dag de afleveringen? Of ben je helemaal afgehaakt?
Herhalinkje ....
pi_32567821
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:05 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Daar sluit ik me helemaal bij aan.
Je was een kanjer in het huis en je bent een kanjer erbuiten.
Echt jammer dat je niet de finale hebt gehaald. Geloof nog steeds niet dat de uitslag klopte, maar goed.
idem !!!
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:08:05 #257
6941 APK
Factual, I think.
pi_32567827
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:59 schreef muisje26 het volgende:

[..]

ff in de herhaling dan?
Jesus, ga naar het Hitkrant forum ofzo.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32567852
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:49 schreef BBMenno het volgende:

[..]

Maar mooiste momenten zijn niet uitgezonden allemaal maar dit is mijn top 5:
- Jaccuzi schoonmaken met Joost
.......
Bedoel je daarmee die keer dat jullie recht tegenover de waterstraal gingen zitten?
Toen heb ik echt gejankt van het lachen, zo komisch...
  Moderator vrijdag 25 november 2005 @ 15:11:04 #259
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32567898
Menno, jij krijgt alle dames hier aan het glijen, terwijl je een weggestemde teringdwerg bent. Cool man! Hoe doe je dat toch?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_32567900
Ik herhaal mijn vraag maar even...

Is er gisteren NA de uitzending nog iets interessants gebeurd?
Bij voorkeur dat Chantal zich realiseerde dat ze behoorlijk voor gek staat?
pi_32567959
Hallo Menno!

Welke muziek vind je allemaal leuk en heb je dat gemist in het huis?
pi_32567966
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:11 schreef Gert het volgende:
Menno, jij krijgt alle dames hier aan het glijen, terwijl je een weggestemde teringdwerg bent. Cool man! Hoe doe je dat toch?
CHARISMA..................
pi_32568008
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:53 schreef Cuaderno het volgende:
Menno,

nog een vraagje: was je echt niet boos toen ingrid je hoofd met de tondeuze onder handen nam?
Hier wil ik wel eens antwoord opgeven want er is een misverstand hoe het allemaal is gegaan. Hier komt het echte verhaal:

Chantal had mij geknipt, maar ing vond het nog niet helemaal goed. Ze zei dat haar moeder een kapsalon heeft en dus weet wat ze doet. Maar binnen 2 minuten had ze een zijkant al kaalgeschoren. Ze durfde dit omdat ik al een paar keer had gezegd dat ik mijzelf kaal ging scheren in het huis. Dus toen de zijkant weg was zei ik tegen haar: scheer nu alles maar kaal! Maar goed BB greep in en had ik uiteindelijk alleen twee kale strepen op mijn hoofd. BB had 30 min een kapster geregeld. Daar mocht ik niet meer praten, want zij bepaalde mijn kapsel....en ja het resultaat hebben jullie gezien!

Dus ik was helemaal niet boos op Ing. Zij wist namelijk dat ik kaal wilde. Maar wist alleen niet dat BB zo boos zou worden.....
pi_32568048
Menno??

Heb je Het Grote Naaaatalie smoelentopic al gezien??

En wat vond je ervan?
En kun je er voor zorgen dat Naat dit topic zelf ook te zien krijgt??
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_32568072
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:11 schreef avonne het volgende:
Ik herhaal mijn vraag maar even...

Is er gisteren NA de uitzending nog iets interessants gebeurd?
Bij voorkeur dat Chantal zich realiseerde dat ze behoorlijk voor gek staat?
Heb chantal niet meer gesproken. Na de uitzending heb je het heel druk als je eruit bent.....een gesprek met een psycholoog, gesprek met Hummie, opnieuw een internet interview en dan kan je pas naar je familie en vrienden. Dus ik heb haar nog helemaal niet gesproken!
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:16:11 #266
19319 weyden
viruseliminator
pi_32568083
Laatste keer..4de keer......Wat vond je ervan dat Rob je een psychopaat noemde en heb je gezien dat hij eigenlijk de oorzaak is van de hetze die tegen je gevoerd werd???
pi_32568105
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:11 schreef Gert het volgende:
Menno, jij krijgt alle dames hier aan het glijen, terwijl je een weggestemde teringdwerg bent. Cool man! Hoe doe je dat toch?
Ja Gert ik weet ook niet waar ik dat aan te danken heb....misschien moet jij je volgend jaar ook opgeven voor BB6!!
pi_32568117
Wat vind je van de laatste aktie van BB (Ing in het huisje)?
pi_32568136
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:16 schreef weyden het volgende:
Laatste keer..4de keer......Wat vond je ervan dat Rob je een psychopaat noemde en heb je gezien dat hij eigenlijk de oorzaak is van de hetze die tegen je gevoerd werd???
Ik vond het erger dat Ingrid dat zei .
pi_32568167
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:16 schreef weyden het volgende:
Laatste keer..4de keer......Wat vond je ervan dat Rob je een psychopaat noemde en heb je gezien dat hij eigenlijk de oorzaak is van de hetze die tegen je gevoerd werd???
Oke Weyden daar is eindelijk je antwoord:

Ik heb dat nog niet gezien....maar als je mij zo noemt weet je volgens mij niet wat het woord betekend...dat zegt meer iets over hemzelf dan over mij. En dat Rob mij vanaf het begin zwart heeft lopen maken wist ik wel. ik denk dat dat kwam omdat hij Ingrid zelf had willen hebben en omdat hij als concurrent zag!
pi_32568179
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:14 schreef BBMenno het volgende:

[..]

Hier wil ik wel eens antwoord opgeven want er is een misverstand hoe het allemaal is gegaan. Hier komt het echte verhaal:

Chantal had mij geknipt, maar ing vond het nog niet helemaal goed. Ze zei dat haar moeder een kapsalon heeft en dus weet wat ze doet. Maar binnen 2 minuten had ze een zijkant al kaalgeschoren. Ze durfde dit omdat ik al een paar keer had gezegd dat ik mijzelf kaal ging scheren in het huis. Dus toen de zijkant weg was zei ik tegen haar: scheer nu alles maar kaal! Maar goed BB greep in en had ik uiteindelijk alleen twee kale strepen op mijn hoofd. BB had 30 min een kapster geregeld. Daar mocht ik niet meer praten, want zij bepaalde mijn kapsel....en ja het resultaat hebben jullie gezien!

Dus ik was helemaal niet boos op Ing. Zij wist namelijk dat ik kaal wilde. Maar wist alleen niet dat BB zo boos zou worden.....
Gelukkig had je niet die kapper van Rob want die zag er echt niet uit,het leek wel een toupet.
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:20:46 #272
6941 APK
Factual, I think.
pi_32568226
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:14 schreef BBMenno het volgende:
BB had 30 min een kapster geregeld. Daar mocht ik niet meer praten, want zij bepaalde mijn kapsel....en ja het resultaat hebben jullie gezien!

Dus ik was helemaal niet boos op Ing. Zij wist namelijk dat ik kaal wilde. Maar wist alleen niet dat BB zo boos zou worden.....
Maar waarom reageerde je daar als een mak lammetje op
Je hebt een paar weken voor lul op tv rongelopen met dat Josti kapsel, alleen omdat Hummie jou wel even wilde afstraffen wegens die opmerking over stemfraude.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32568234
Sta je eigenlijk ingeschreven bij een castingbureau? Ik bedoel, je kunt zo in ONM of GTST .
pi_32568239
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:14 schreef BBMenno het volgende:

[..]

...

Dus ik was helemaal niet boos op Ing. Zij wist namelijk dat ik kaal wilde. Maar wist alleen niet dat BB zo boos zou worden.....
tnx, ik vond het zelf echt een belachelijke actie, maar ik wist niet dat je het zelf eik kaal wilde. Dan begrijp ik het wel
pi_32568243
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:17 schreef crazymamma het volgende:
Wat vind je van de laatste aktie van BB (Ing in het huisje)?
Super lachen....ook al krijgt Ing het moeilijk in het huisje....zij is niet graag alleen...nu hopen dat de bewoners pittige uitspraken over haar gaan doen, dan kan je nog gaan lachen als zij terug komt in het huis. Van mij mag en mocht BB meer van deze acties doen!
pi_32568278
Vind je het niet vervelend om te zien hoe Rob zich aan Ingrid opdringt.
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:22:57 #277
19319 weyden
viruseliminator
pi_32568283
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:18 schreef BBMenno het volgende:

[..]

Oke Weyden daar is eindelijk je antwoord:

Ik heb dat nog niet gezien....maar als je mij zo noemt weet je volgens mij niet wat het woord betekend...dat zegt meer iets over hemzelf dan over mij. En dat Rob mij vanaf het begin zwart heeft lopen maken wist ik wel. ik denk dat dat kwam omdat hij Ingrid zelf had willen hebben en omdat hij als concurrent zag!
Dank voor je antwoord. Ben je van plan hem daar op aan te spreken later?? En dat hij jaloers was heb je goed gezien. Al heel vroeg was hij Ingrid aan het bewerken om niet zoveel met jou om te gaan.
pi_32568292
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:20 schreef APK het volgende:

[..]

Maar waarom reageerde je daar als een mak lammetje op
Je hebt een paar weken voor lul op tv rongelopen met dat Josti kapsel, alleen omdat Hummie jou wel even wilde afstraffen wegens die opmerking over stemfraude.
Je hebt geen keus....als ik weer mijn kapsel zelf had bijgeknipt nadat ik bij de kapster was geweest, had ik mijn koffers kunnen pakken of een dikke geldboete gehad denk ik!!
pi_32568295
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:21 schreef BBMenno het volgende:

[..]

Super lachen....ook al krijgt Ing het moeilijk in het huisje....zij is niet graag alleen...nu hopen dat de bewoners pittige uitspraken over haar gaan doen, dan kan je nog gaan lachen als zij terug komt in het huis. Van mij mag en mocht BB meer van deze acties doen!
maar zij mag niet laten merken dat ze meegekeken heeft dat is wel jammer.
pi_32568314
Wat ik me afvraag.. wat voor angstaanjagend figuur zit er in die dagboekkamer?

Als er iemand daar op zn donder krijgt (waaronder jij dus ook een paar keer) komt diegene vaak lijkbleek en geheel van mening veranderd de kamer weer uit...
pi_32568317
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:16 schreef BBMenno het volgende:
Ja Gert ik weet ook niet waar ik dat aan te danken heb....misschien moet jij je volgend jaar ook opgeven voor BB6!!
pi_32568337
Hee Menno!

Ik had een tijd geleden een website voor je opgericht...
Daar staan ook nog een aantal berichten voor je van kijkers, dus misschien als je tijd en zin hebt moet je daar maar eens een kijkje nemen (http://www.mennobb.tk)...
En jammer dat je mijn vraag niet had beantwoord in de chat maandag, maarja het was ook zo druk

Liefs van mij
pi_32568346
Menno... we hebben binnenkort een gezellige meeting van Fok!
Allemaal BB fanaten.
Toevallig zin om daarbij te zijn?
pi_32568353
Lieve mensen ik moet er weer vandoor....volgende week ben ik zeker weer terug om antwoord te geven op de andere vragen....ik hoop dat jullie een beetje antwoord hebben kunnen krijgen op jullie vragen! Ik vond het echt leuk om te doen......tot snel!!!

Groetjes Menno
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:25:14 #285
17960 trpetine
Poing Poing...
pi_32568354
Kijk je trouwens wel eens naar de streams??
De truc is dansen op de gulden middenweg
pi_32568358
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:23 schreef BBMenno het volgende:

[..]

Je hebt geen keus....als ik weer mijn kapsel zelf had bijgeknipt nadat ik bij de kapster was geweest, had ik mijn koffers kunnen pakken of een dikke geldboete gehad denk ik!!
Maar dat gaat wel erg ver naar mijn mening.
Dat betekent dus ook dat Hummie je eruit mag trappen als je haar orders om naakt rond te gaan lopen niet opvolgt . . .? ? ?
Ik had gewoon lekker mijn kapsel bijgewerkt, dat manwijf moet niet zeuren.
pi_32568359
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:53 schreef elsie het volgende:
zou je nu niet graag even bij ingrid in het huisje willen zitten nu je weet dat ze daar helemaal alleen zit ?
ook nog maar een poging om antwoord te krijgen (ik snap dat het haast niet te doen is om iedereen te beantwoorden )
pi_32568404
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:16 schreef BBMenno het volgende:

[..]

Ja Gert ik weet ook niet waar ik dat aan te danken heb....misschien moet jij je volgend jaar ook opgeven voor BB6!!
jammer dat je in het huis niet zo scherp naar voren kwam!


had je verwacht dat chantal eruit moest gisteren avond?
Wie had jij het liefst in het huisje gehad?
Babe In Totale Control of Herself
pi_32568413
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:25 schreef BBMenno het volgende:
Lieve mensen ik moet er weer vandoor....volgende week ben ik zeker weer terug om antwoord te geven op de andere vragen....ik hoop dat jullie een beetje antwoord hebben kunnen krijgen op jullie vragen! Ik vond het echt leuk om te doen......tot snel!!!

Groetjes Menno
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om al die vragen te beantwoorden .

[ Bericht 1% gewijzigd door Mylene op 25-11-2005 15:33:43 ]
pi_32568420
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:23 schreef Fiorenza het volgende:
Wat ik me afvraag.. wat voor angstaanjagend figuur zit er in die dagboekkamer?

Als er iemand daar op zn donder krijgt (waaronder jij dus ook een paar keer) komt diegene vaak lijkbleek en geheel van mening veranderd de kamer weer uit...
Hummier normaal is al vreselijk om te zien, maar wanneer ze nog eens boos reageert, dan krijg je echt de schrik van je leven . . . .
pi_32568437
Menno bedankt! Menno bedankt! Menno Menno Menno bedankt
pi_32568471
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:23 schreef Fiorenza het volgende:
Wat ik me afvraag.. wat voor angstaanjagend figuur zit er in die dagboekkamer?

Als er iemand daar op zn donder krijgt (waaronder jij dus ook een paar keer) komt diegene vaak lijkbleek en geheel van mening veranderd de kamer weer uit...
Ok deze laatste vraag wil ik nog graag beantwoorden:

Wanneer het om iets serieus/ernstig gaat dan komt Hummi altijd zelf! En als je op je donder van haar krijgt dan ben je lang nog niet jarig....zij is zo slim en zo snel met denken dat je altijd met een lijkbleek gezegd naar buiten gaat! Maar meestal was dat terecht en had ze gelijk....

Verder is het verschillend wie daar zit.
pi_32568482
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:11 schreef Gert het volgende:
Menno, jij krijgt alle dames hier aan het glijen, terwijl je een weggestemde teringdwerg bent. Cool man! Hoe doe je dat toch?
In ieder geval niet in een baby-pyama rondlopen !!


[afbeelding]
pi_32568520
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:28 schreef Kleintje het volgende:
Menno bedankt! Menno bedankt! Menno Menno Menno bedankt
ben ik het helemaal mee eens !
pi_32568530
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:25 schreef BBMenno het volgende:
Lieve mensen ik moet er weer vandoor....volgende week ben ik zeker weer terug om antwoord te geven op de andere vragen....ik hoop dat jullie een beetje antwoord hebben kunnen krijgen op jullie vragen! Ik vond het echt leuk om te doen......tot snel!!!

Groetjes Menno
Bedankt, leuk dat je zo lekker reageert hier en leuk om alles te lezen, tot ziens!
't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_32568543
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:29 schreef BBMenno het volgende:

[..]

Ok deze laatste vraag wil ik nog graag beantwoorden:

Wanneer het om iets serieus/ernstig gaat dan komt Hummi altijd zelf! En als je op je donder van haar krijgt dan ben je lang nog niet jarig....zij is zo slim en zo snel met denken dat je altijd met een lijkbleek gezegd naar buiten gaat! Maar meestal was dat terecht en had ze gelijk....

Verder is het verschillend wie daar zit.
mijn eerdere post is hierbij bevestigd

Eureka
pi_32568545
Menno, bedankt!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32568554
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:25 schreef BBMenno het volgende:
Lieve mensen ik moet er weer vandoor....volgende week ben ik zeker weer terug om antwoord te geven op de andere vragen....ik hoop dat jullie een beetje antwoord hebben kunnen krijgen op jullie vragen! Ik vond het echt leuk om te doen......tot snel!!!

Groetjes Menno
KUSJE
pi_32568587
En als jullie op de hoogte willen blijven kijk dan vooral op:

www.bbmenno.nl

Tot snel! Menno
pi_32568622
Ja, ik kom daar ook dagelijks langs
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:33:38 #301
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32568628
Super Menno! Helaas is mijn vraag niet beantwoord, maar dat komt wel de volgende keer !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')