quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:13 schreef BBMenno het volgende:
[..]
In het huis stoorde Ingrid en ik daar als eerste aan en ik denk dat dat was na 3 weken. Ik weet niet of de rest zich daar aanstoort...maar ze heeft in het huis ook de bijnaam Calimero....dat zegt denk ik wel genoeg!
Wat Isabeau zegt!quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:10 schreef Isabeau het volgende:
Hoi MennoIk wacht wel af wat je de anderen antwoord, want het is al zoveel
Leuk je weer te zien en je bent nog steeds iemand die ik oprecht mis in het BBhuis.
ECht heel erg gaaf wat een mooie deurmat van nathalie!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:13 schreef avonne het volgende:
Hoi Menno,
Wat vind je van de fake pictures?
Wij vinden ze hilarisch, maar is dat ook zo voor de personen over wie het gaat?
Hele goeie fakes vind ik die van Petitdali
http://www.putfile.com/petitdali#home
hoi Menno, leuk dat je plaatjes gaat kijken, maar hier zitten we op antwoorden te wachtenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:19 schreef BBMenno het volgende:
[..]
ECht heel erg gaaf wat een mooie deurmat van nathalie!!
En het kraaiengelach van Chantal om je heen? Dat lijkt me ook niet bepaald prettig.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:13 schreef BBMenno het volgende:
[..]
In het huis stoorde Ingrid en ik daar als eerste aan en ik denk dat dat was na 3 weken. Ik weet niet of de rest zich daar aanstoort...maar ze heeft in het huis ook de bijnaam Calimero....dat zegt denk ik wel genoeg!
?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:46 schreef Greetings het volgende:
Hier maar alvast een vraag: heb jij jezelf bevredigd in het huis (vast wel) en waar?![]()
Ja! Dat wilde ik ook net posten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Hmmz, ik blijf herhalen.
Of word ik gewoon systematisch overgeslagen?
Lijkt me leuker als je Chantal op Fok wijst ,als ze leest wat er over haar geschreven is komt ze tot Februari haar huis niet meer uit gna gna.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:22 schreef teamlead het volgende:
Ow.. en Menno: Kun je de andere ex-bewoners ook ff op Fok wijzen? Lijkt me wel leuk als bijv. Linda ook af en toe ff binnenwipt
Volgens mij zijn niet alleen Limbo's traag van begripquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:22 schreef teamlead het volgende:
Ow.. en Menno: Kun je de andere ex-bewoners ook ff op Fok wijzen? Lijkt me wel leuk als bijv. Linda ook af en toe ff binnenwipt
Omdat deze vraag echt veel gesteld is zal ik er een tipje van de sluier over zeggen. Het gebeurt vaker dan jullie denken en ook op diverse plekken.....maar voor de rest blijft dat een huisgeheim!quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:40 schreef IlBuonoakaMonco het volgende:
Ik heb ook nog een vraag aan Menno:
Hoe masturbeerden jullie nou al die weken? Is er wel eens iemand betrapt?
Ik ga pas zondag 4 december op vakantie tot 11 december, dus zal ik een live-uitzendig missen. Waar de reis naar toe gaat? Naar de Canarische eilanden...even golfen en duiken met mijn vader....want de laatste maanden heb ik zo hard gewerkt en ben ik wel aan vakantie toe ;-)quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:25 schreef crazymamma het volgende:
Ben je volgende week weer bij de live-show?
Ik las nl. dat je op vakantie gaat.....
Gelukkig maar. Ik was al bang dat jullie niet normaal waren.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:26 schreef BBMenno het volgende:
[..]
Omdat deze vraag echt veel gesteld is zal ik er een tipje van de sluier over zeggen. Het gebeurt vaker dan jullie denken en ook op diverse plekken.....maar voor de rest blijft dat een huisgeheim!
Die vraag vond ik dus achterlijkquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:26 schreef BBMenno het volgende:
[..]
Omdat deze vraag echt veel gesteld is zal ik er een tipje van de sluier over zeggen. Het gebeurt vaker dan jullie denken en ook op diverse plekken.....maar voor de rest blijft dat een huisgeheim!
KLIKquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:28 schreef trpetine het volgende:
trpetine:
Heb je trouwens vrienden die in Uithoorn wonen aangezien je daar gesport hebt en op school hebt gezeten?
Menno: Ik ken wel een aantal mensen in Uithoorn en omstreken. Kom jij daar ook vandaan?
Ik woon mijn hele leven al in Uithoorn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |