Hij gaf gisteren toch nog aan pas de eerste 4 weken gezien te hebben?? Is niet zo veel.. toch?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:45 schreef schatje het volgende:
Nu je veel beelden hebt teruggezien vraag ik me af of er dingen zijn die je gekwetst hebben of die je niet had verwacht?
Waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:46 schreef Robar het volgende:
Vraag: Wat vind je ervan dat Rob nu achter Ingrid aan zit????
Ach, hij wilde toch graag Ingrid een tongzoen geven?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:48 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid vandaan?![]()
de opmerking van Rob dat ie achter ingrid aan zou gaan was nogal een hintquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:48 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid vandaan?![]()
Dan heb je hele andere dingen gehoord dan dat ik gehoord heb..quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
de opmerking van Rob dat ie achter ingrid aan zou gaan was nogal een hint
Hij heeft het toch echt letterlijk gezegd voglens mij ?!?!?!?!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:50 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Dan heb je hele andere dingen gehoord dan dat ik gehoord heb..![]()
Oh, dat heb ik niet meegekregen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:47 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Hij gaf gisteren toch nog aan pas de eerste 4 weken gezien te hebben?? Is niet zo veel.. toch?![]()
tijdje geleden (weet niet meer precies wanneer) 's nachts in de slaapkamer...quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:50 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Dan heb je hele andere dingen gehoord dan dat ik gehoord heb..![]()
Oke oke... jullie winnen.. jullie zullen vast gelijk hebbenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:51 schreef Robar het volgende:
[..]
Hij heeft het toch echt letterlijk gezegd voglens mij ?!?!?!?!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:53 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Oke oke... jullie winnen.. jullie zullen vast gelijk hebben![]()
Hey. Het is wel een brabander he. We kennen hier nog steeds het Brabants kwartiertje (tel die er voor de zekerheid dus maar vast bij op)quote:
Brabo's hebben ook een kwartiertje? coolquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hey. Het is wel een brabander he. We kennen hier nog steeds het Brabants kwartiertje (tel die er voor de zekerheid dus maar vast bij op)![]()
Klopt hij had gezegd, dat hij na donderdag (als Ingrid er nog in zou zitten) achter Ingrid aan zou gaan, ik dacht alleen dat dat een geintje was. Als het werkelijk serieus bedoeld was van tafkarquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
tijdje geleden (weet niet meer precies wanneer) 's nachts in de slaapkamer...
Wel een beejte optimistisch om het bij Limburgers over een kwartiertje te hebben.. zal eerder in de buurt van het half uur komenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
Brabo's hebben ook een kwartiertje? coolT zijn toch net Limburgers soms
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:59 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Wel een beejte optimistisch om het bij Limburgers over een kwartiertje te hebben.. zal eerder in de buurt van het half uur komen![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:00 schreef teamlead het volgende:
[..]Dat komt omdat de gemiddelde Limbo nogal traag van begrip is vrees ik
en een kleine aanvullende vraag: zijn ze buiten het huis nu heel anders dan in het huis? (zo'n tanja bijv.)quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:00 schreef teckeltje het volgende:
weet niet of deze vraag al gesteld is maar met wie uit het huis heb je nog contact buiten de live uitzendingen?
serieus in de zin dat hij het als een spelletje beschouwd. Niet dat hij nou echt op haar valt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Klopt hij had gezegd, dat hij na donderdag (als Ingrid er nog in zou zitten) achter Ingrid aan zou gaan, ik dacht alleen dat dat een geintje was. Als het werkelijk serieus bedoeld was van tafkar![]()
Je bent nog 10 minuten vroeger dan je verwacht werdquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:04 schreef BBMenno het volgende:
Hallo allemaal.
Zoals een brabantse gewoonte ben ik net iets te laat...moest nog even lunchen met een vriend van mij. Maar goed ik heb gezien dat ik het komende uur genoeg vragen heb om te beantwoorden!
Even mijn vraag herhalen hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:46 schreef Robar het volgende:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:47 schreef Falco het volgende:
keizerpinguin:
voelde je je nieterg kut de laaste avond voor je vertrek toen onderandere chantal zo vreselijk tegen je tekeer ging ook al bedoelde ze het misschien goed?
Ik geloof wel dat ze het goed heeft bedoeld...alleen als zei eenmaal gaat praten kom je er moeilijk tussen.
trpetine:
Heb je trouwens vrienden die in Uithoorn wonen aangezien je daar gesport hebt en op school hebt gezeten?
Ik ken wel een aantal mensen in Uithoorn en omstreken. Kom jij daar ook vandaan?
Fiorenza:
Even vraagje... is het zo dat je van Talpa bepaalde dingen (ook na je exit) niet mag zeggen of doen?
En welke verplichtingen heb je? Of mag je daar dan juist weer niks over zeggen![]()
Ik mag alles van Talpa zeggen, alleen dingen die in mijn contract staan mag ik niets over zeggen. Daar staat ook niet echt spectaculere dingen in....alleen de standaard dingen en die zijn heel erg schappelijk.
lippit:
trek je het trouwens om jezelf terug te zien in die afleveringen?
Het is wel heel erg lastig, sommige dingen spoel ik door omdat ik het echt niet kan aanzien. En sommige gesprekken kan je je echt niet meer herinneren. Want sommige gesprekken zijn twee maanden geleden gevoerd, en dan denk ik soms echt.....heb ik dat echt gezegd?? Maar het is wel heel grappig om zo een deel van je leven terug te zien.
disclaimer: als ik een vraag over het hoofd heb gezien: sorry! En ja, ik verveelde me...
In het huis stoorde Ingrid en ik daar als eerste aan en ik denk dat dat was na 3 weken. Ik weet niet of de rest zich daar aanstoort...maar ze heeft in het huis ook de bijnaam Calimero....dat zegt denk ik wel genoeg!quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:09 schreef teckeltje het volgende:
Menno, buiten het huis storen veel mensen zich aan die kinderachtige manier van praten van
Natte Lie en ook die bekken die ze trekt is er niemand in het huis die zich daar aan stoort?
De koffer is echt heel groot en kan veel in...maar inderdaad niet genoeg voor al mijn kleren. De rest was na 3 dagen via het washok binnengebracht en op de avond dat je weg gaat gaat de rest van je kleren in een afvalzak via het washok naar buiten....quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:13 schreef vriendinnie het volgende:
Menno, je zei laatst zelf al iets over of alle kleding in de koffer past. Ik kan me niet voorstellen dat dat pas, hoe zit dat precies?
* vraag herhaaltquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
en een kleine aanvullende vraag: zijn ze buiten het huis nu heel anders dan in het huis? (zo'n tanja bijv.)
Hmmz, ik blijf herhalen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:46 schreef Robar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |