abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:51:54 #51
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32396424
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:49 schreef mamapan het volgende:

[..]

Dit is werkelijk de meest achterlijke vraag die aan wie dan ook gesteld kan worden . Dit zegt duidelijk iets over de vraagsteller! (en ook over het niveau van Fok??????)

Menno, ik hoop en verwacht van je, dat je deze vraag zult negeren.
Groetjes en succes
Nou, heel eerlijk gezegd ben ik daar ook wel benieuwd naar...

Ik bedoel. Iedereen heeft zo z'n behoeften in het huis en het is nogal lastig die bevredigd te krijgen met tig camera's op je neus... Zou dan ook best eens willen weten welke trucjes de bewoners hadden om tóch aan hun 'trekken' te komen.....

edit: Bovendien hebben ze het er in het huis zelf ook wel eens een aantal dagen lang over gehad... Ze waren plekken aan het verzinnen om 'het' te doen....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:55:00 #52
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_32396512
quote:

[..]

Dit is werkelijk de meest achterlijke vraag die aan wie dan ook gesteld kan worden . Dit zegt duidelijk iets over de vraagsteller! (en ook over het niveau van Fok??????)

Groetjes en succes
Ik vind het eigenlijk wel een goede vraag. ?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:55:05 #53
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_32396516
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 21:02 schreef APK het volgende:

[..]

En heb je de TIETUH!!!!! van de dames al gezien?
Daar zal hij wel niet naar kijken, hij heeft ze in real life gezien . Jullie moeten opgewonden raken van PLAATJES . Triest hè?
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_32396688
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:55 schreef mamapan het volgende:

[..]

Daar zal hij wel niet naar kijken, hij heeft ze in real life gezien . Jullie moeten opgewonden raken van PLAATJES . Triest hè?
Wat ben jij voor een frigide spelbreker? Menno moet a-sexueel zijn volgens jou? Aangezien Menno geen vriendin heeft kan hij zich nu juist extra gaan rukken op al die plaatjes omdat het in het huis niet of nauwelijks mogelijk was.
  zaterdag 19 november 2005 @ 13:02:29 #55
129907 mamapan
pi_32396704
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:51 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Nou, heel eerlijk gezegd ben ik daar ook wel benieuwd naar...

Ik bedoel. Iedereen heeft zo z'n behoeften in het huis en het is nogal lastig die bevredigd te krijgen met tig camera's op je neus... Zou dan ook best eens willen weten welke trucjes de bewoners hadden om tóch aan hun 'trekken' te komen.....

edit: Bovendien hebben ze het er in het huis zelf ook wel eens een aantal dagen lang over gehad... Ze waren plekken aan het verzinnen om 'het' te doen....
Heb je zelf geen fantasie?
Leuk , als je ergens binnenkomt en je gevraagd wordt wat je doet om "tóch aan je 'trekken' " te komen
  zaterdag 19 november 2005 @ 13:04:26 #56
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32396761
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:02 schreef mamapan het volgende:

[..]

Heb je zelf geen fantasie?
Leuk , als je ergens binnenkomt en je gevraagd wordt wat je doet om "tóch aan je 'trekken' " te komen
Zonder Dollen....

Ik denk dat dát één van de eerste vragen is die Ruud de Wild aan de mannelijke bewoners gesteld heeft zodra de camera's uit waren...

Mensen vragen zichzelf dit soort zaken nu eenmaal af...
  zaterdag 19 november 2005 @ 13:07:08 #57
129907 mamapan
pi_32396828
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:01 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Wat ben jij voor een frigide spelbreker? Menno moet a-sexueel zijn volgens jou? Aangezien Menno geen vriendin heeft kan hij zich nu juist extra gaan rukken op al die plaatjes omdat het in het huis niet of nauwelijks mogelijk was.
Bèn jij nou zó dom? Heb ik het over Menno gehad? ik zei:"JULLIE"
pi_32396860
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:07 schreef mamapan het volgende:

[..]

Bèn jij nou zó dom? Heb ik het over Menno gehad? ik zei:"JULLIE"
Jij bent mega dom. Je zegt namelijk: Menno zal er wel niet naar kijken. Dus daar antwoord ik op.
  zaterdag 19 november 2005 @ 13:10:13 #59
129907 mamapan
pi_32396893
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:04 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Zonder Dollen....

Ik denk dat dát één van de eerste vragen is die Ruud de Wild aan de mannelijke bewoners gesteld heeft zodra de camera's uit waren...

Mensen vragen zichzelf dit soort zaken nu eenmaal af...
Niet iedereen blijkbaar, (ik in ieder geval niet) want dan had hij het gevraagd als de camera's nog aan waren.
  zaterdag 19 november 2005 @ 15:31:05 #60
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_32399671
Ik wil ook even naar Menno zwaaien, voor het geval hij nog een keer langskomt.

Hoi Menno!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_32399718
Nu heb ik er ook wel eens aan gedacht aan die vraag, maar gebeurt dat niet gewoon op de wc (de enige plek zonder camera)?

Natte Lie deed het trouwens gewoon in bed...
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_32401142
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 15:33 schreef Springsteen27 het volgende:
Nu heb ik er ook wel eens aan gedacht aan die vraag, maar gebeurt dat niet gewoon op de wc (de enige plek zonder camera)?

Natte Lie deed het trouwens gewoon in bed...
Hoe weet je dat?
pi_32401179
Dido confronteerde haar ermee (ze had diep in de nacht gezucht en gesteun opgemerkt) en ze gaf het schaapachtig lachend nog toe ook...
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
  zaterdag 19 november 2005 @ 16:53:24 #64
6941 APK
Factual, I think.
pi_32401347
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 15:33 schreef Springsteen27 het volgende:
Er hangen wel degelijk cameras in het toilet. Roel hangt altijd een handdoek over de spiegel, niet wetend dat er ook nog een camera in het plafond verstopt zit.

Wist jij dat wel, Menno?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32405049
ik heb het Menno 1 keer zien doen.
hij ging met t shirt aan naar bed trok het t shirt uit en legde dat onder het dek bed.
de benen gingen om hoog en trekken maar.
en vervolgens ging het shirt in de was.

ook heb ik hem het horen vertellen tegen dido en roel dat hij het zo deed.
  zaterdag 19 november 2005 @ 19:15:25 #66
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32405104
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 19:13 schreef ukkie10 het volgende:
ik heb het Menno 1 keer zien doen.
hij ging met t shirt aan naar bed trok het t shirt uit en legde dat onder het dek bed.
de benen gingen om hoog en trekken maar.
en vervolgens ging het shirt in de was.

ook heb ik hem het horen vertellen tegen dido en roel dat hij het zo deed.
En daar registreer je jezelf speciaal voor?
  zaterdag 19 november 2005 @ 19:40:08 #67
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32405917
Kom op zeg...

De vraag is wel heel erg retorisch....

De bewoners rukken en vingeren zichzelf als ze daar behoefte aan hebben, niets bijzonders.... Sommige doen het ook nog eens voor elkaar.

Dat dit niet in het openbaar gebeurt is logisch. Je gaat jezelf toch ook niet masturberen midden op de dam als je toevallig even geil bent? Daarvoor is 'geil zijn' voor de meerderheid veel te persoonlijk om het voor kijkend Nederland tentoon te stellen, of het erover te hebben...

Of Menno er problemen mee heeft om op de vraag een antwoord te geven weet ik niet, maar het lijkt me vrij logisch dat het gebeurt, en Menno heeft wel wat anders aan z'n hoofd om aan sexueel gefrustreerd Nederland te vertellen hoe/waar/hoelang en hoevaak hij z'n stramme kabouter een handje helpt...

Een leuke voor in de kroeg:

"Masturbeer je?"
"Wat zeg jou nou?!"
"Wat STUDEER je?"
pi_32409968
nou....welkom
waar is die kutkip??
pi_32422236
quote:

[..]

Groetjes en succes
Een stukje sarcasme mbt sommigen hier en hun verslaving aan de BB forum hype proef je blijkbaar niet, maar verder is de vraag toch overwegend serieus. Het is inderdaad een goede vraag al zeg ik het zelf; beter als de 100e vraag van iemand aan Menno of ie verliefd was op Ingrid of hoe erg hij zijn thuisfront mist, om maar 2 voorbeelden te noemen.

Je reactie is erg kort door de bocht en je lijkt me een typsich geval van een ik-ben-gisteren-ook-naar-de-huishoudbeurs-geweest-type. Als deze vraag al met niveau te maken heeft dan slaat het in elk geval op het lage niveau van jouw inschattingsvermogen, zowel mbt het percentage dat met een glimlach bedoeld is, als aan de andere kant het gedeelte dat je aan het denken zet en dat is helemaal niet lullig bedoeld verder.

Ik zou dan ook niet weten waarom hij de vraag zou moeten negeren. Dit zijn nou dingen die IK me af vraag, net als hoe je om zou gaan met bepaalde andere zaken die niet direct voor de hand liggen maar die de bewoners zeker bezig houden. Op dat gebied liggen naar mijn mening de beste vragen en zal mede het succes van dit topic bepalen.
pi_32422520
Is Menno hier al of moet ie nog komen
Ik vraag me af of ie een geestelijk deukje heeft gekregen door aan BB mee te doen...
pi_32424321
quote:
[..]
Groetjes en succes
Ik vind het eerlijk gezegd een behoorlijk interessante vraag. FYI: maar weinig mannen kunnen zoveel weken zonder, hoor!
  zondag 20 november 2005 @ 14:46:13 #72
129907 mamapan
pi_32425207
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:56 schreef IlBuonoakaMonco het volgende:

[..]

Een stukje sarcasme mbt sommigen hier en hun verslaving aan de BB forum hype proef je blijkbaar niet, maar verder is de vraag toch overwegend serieus. Het is inderdaad een goede vraag al zeg ik het zelf; beter als de 100e vraag van iemand aan Menno of ie verliefd was op Ingrid of hoe erg hij zijn thuisfront mist, om maar 2 voorbeelden te noemen.

Je reactie is erg kort door de bocht en je lijkt me een typsich geval van een ik-ben-gisteren-ook-naar-de-huishoudbeurs-geweest-type. Als deze vraag al met niveau te maken heeft dan slaat het in elk geval op het lage niveau van jouw inschattingsvermogen, zowel mbt het percentage dat met een glimlach bedoeld is, als aan de andere kant het gedeelte dat je aan het denken zet en dat is helemaal niet lullig bedoeld verder.

Ik zou dan ook niet weten waarom hij de vraag zou moeten negeren. Dit zijn nou dingen die IK me af vraag, net als hoe je om zou gaan met bepaalde andere zaken die niet direct voor de hand liggen maar die de bewoners zeker bezig houden. Op dat gebied liggen naar mijn mening de beste vragen en zal mede het succes van dit topic bepalen.
Het is inderdaad een goede vraag al zeg ik het zelf;
je lijkt me een typsich geval van een ik-ben-gisteren-ook-naar-de-huishoudbeurs-geweest-type.
Was er gisteren een beurs? Knap van je dat je mij in één keer zo kan typeren, en ook dat je mijn inschattingsniveau zo laag inschat.
Omdat JIJ je zulke dingen afvraagt bij mensen die je niet eens kent, zou ik me niet prettig voelen als ik jou zou tegenkomen bij de Albert Heijn.
Ik zou
  zondag 20 november 2005 @ 14:52:22 #73
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32425359
Menno...ook jij hebt op wonderbaarlijke manier rechten gekregen in het [BB] user servival game #23 "the final" dus uh...

pi_32425483
hahaha... je bent lekker bezig Jappie!
pi_32426213
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:12 schreef doka het volgende:
Lieve mensen, Menno heeft het allang gezien hier.

wake-up call
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:20 schreef Kolomo het volgende:

[..]

Mja, hij zou sowieso niet voor vandaag terugkomen. En op Mediawatchers had hij het over vanmiddag 14.00, dus wie weet hier ook!
Wie weet
Too old to Trick or Treat, too young to die
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')