helemaal eensquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:04 schreef keizerpinguin het volgende:
He Menno!!
..
Pas je wel op als ze het huis uit komt! Je verdient zo veel beter!!![]()
Ingrid is dan ook een eerste klas stoephoer, wikkelen in een vlag en neuken voor het vaderland.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:04 schreef keizerpinguin het volgende:
He Menno!!
weet je dat Ingrid zwaar over de zeik was dat jij haar niet van de bank hebt gehaald maar Joost. Ze schopte je Nemo haar bed uit, de keuken in!!!
[afbeelding]
Waar ze vervolgens roept! "Menno, wie is menno???" Terwijl ze weg loopt. Ben je d'r klaar mee wordt er gevraagd. "Ja ben d'r echt klaar mee" zegt Ingrid.
Pas je wel op als ze het huis uit komt! Je verdient zo veel beter!!![]()
wtf doe jij in het BB-topicquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:06 schreef Rekkie het volgende:
Menno, wie is menno???
Mja, hij zou sowieso niet voor vandaag terugkomen. En op Mediawatchers had hij het over vanmiddag 14.00, dus wie weet hier ook!quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:12 schreef doka het volgende:
Lieve mensen, Menno heeft het allang gezien hier.
wake-up call
Ja!! Dat hebben ze al gecontroleerd.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:15 schreef Fiorenza het volgende:
BBMenno heeft net weer gereageerd bij mediawatchers... maar of dat de echte is ..
Ok, dan is ie dus nu daar...quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:24 schreef trpetine het volgende:
[..]
Ja!! Dat hebben ze al gecontroleerd.
quote:hallo Menno,
ik heb even een vraagje waar jij waarschijnlijk niet op kan / mag antwoorden, mar ik stel hem toch.
Weet jij al wat BB bedoelde met:" als ik jou was zou ik de 25e onthouden."
hij is fakequote:Helaas dat kan ik je nog niet vertellen....omdat de eenvoudige reden dat ik dat ook niet weet....hou mijn site in de gaten .... www.bbmenno.nl .. en zodra ik het weet dan laat ik jullie dat weten!
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:27 schreef SlimShady het volgende:
[..]
[..]
hij is fake![]()
alsof hij tijd heeft om op forums te posten en een website te onderhouden....
Ja! Hij is net klaar bij Mediawatchers dus ik weet niet of hij nog wel zin heeft in nog een vragenrondje..quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:34 schreef avonne het volgende:
menno -- menno -- mennoooooooo
hij kwam toch vandaag langs?
Tja, toen ik het zonet op een rijtje zetten viel het me wel mee. er zijn eigenlijk maar 2 echt duidelijk dubbele vragen. Voor de rest zijn er best wel wat verschillen. Op MW zijn aardig wat dingen gvraagd die hier nog niet aan bod zijn gekomen en andersom.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:39 schreef trpetine het volgende:
[..]
Ja! Hij is net klaar bij Mediawatchers dus ik weet niet of hij nog wel zin heeft in nog een vragenrondje..
Zoals al eerder opgemerkt zijn het vrijwel dezelfde vragen die hij dan weer moet beantwoorden.
Maar we wachten af.. Menno Coole aktie gisteren.![]()
![]()
Goh, diepgaande inhoudelijke vragen : "Hoessie pic".quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:47 schreef Sassefras het volgende:
www.mediawatchers.nl ?
lullig dat menno hier niet komt zeg!
Tja, die jongen heeft ook een leven, ik neem aan dat hij leukere dingen te doen heeft dan de hele dag vragen van interenetters te beantwoorden. Die komt vast nog wel een keertje terug las hij daar zin in heeft.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:47 schreef Sassefras het volgende:
www.mediawatchers.nl ?
lullig dat menno hier niet komt zeg!
Ja, precies. En voor vandaag heeft hij er best al wel wat tijd aan besteed.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het überhaupt heel erg leuk dat Menno tijd maakt voor de internetters! Of dat nou op mediawatchers is of hier. Hulde (zou Rikkert zeggen)!
Menno was het ook al opgevallen en hij heeft het wel een paar keer geprobeerd met uitleggen, maar op een gegeven moment hield dat ook op voor hem. Dan niet. En hij neemt het Joost niet kwalijk, hij ziet ook wel dat Joost door de groepsdruk werd belaagd en dat Joost niet tegen conflicten kan. Roel's moeder vond Joost een allemansvriend. Ik geloof dat Menno dat ook niet erg vond (en toen werd het heel rumoerig en hielden ze ermee op).quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:03 schreef Sonique het volgende:
Hoe is het nou eigenlijk afgelopen met Roel z'n moeder in de live internet uitzending, net toen je de vraag over de 'Joost-bonentel kwestie' wilde beantwoorden werd de uitzending eraf geflikkerd...
We hebben dus niet veel gemist hier gelukkigquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Menno was het ook al opgevallen en hij heeft het wel een paar keer geprobeerd met uitleggen, maar op een gegeven moment hield dat ook op voor hem. Dan niet. En hij neemt het Joost niet kwalijk, hij ziet ook wel dat Joost door de groepsdruk werd belaagd en dat Joost niet tegen conflicten kan. Roel's moeder vond Joost een allemansvriend. Ik geloof dat Menno dat ook niet erg vond (en toen werd het heel rumoerig en hielden ze ermee op).
van de BB sitequote:Babbelen met Menno
Was Menno in het BB-Huis compleet afgesloten van computers en internet, eindelijk kan hij weer chatten! En hij is de beroerdste niet, want maandag 21 november komt hij helemaal naar onze webredactie rijden om al jouw vragen te beantwoorden.
Dus wil jij bijvoorbeeld weten hoe Menno zich nu voelt? Hoe hij terugkijkt op zijn periode in het Huis? Of hij Ingrid erg mist? Ga dan maandag iets voor achten naar de VIP-Chat om hem het hemd van het lijf te kunnen vragen. Van 20 tot 21 uur zit hij klaar om met je te babbelen. Wees er dus bij!
Ja hèquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:27 schreef ChantalC het volgende:
hai menno![]()
je zag er weer kei lekker uit gister in levende lijve![]()
En heb je de TIETUH!!!!! van de dames al gezien?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:40 schreef IlBuonoakaMonco het volgende:
Hoe masturbeerden jullie nou al die weken? Is er wel eens iemand betrapt?
Nee tuurlijk niet, als er aan mij vragen worden gesteld over hoe ik masturbeer zou ik ook niet meer antwoorden...quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:12 schreef stil het volgende:
Menno nog niet geweest?
Dit is werkelijk de meest achterlijke vraag die aan wie dan ook gesteld kan wordenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:40 schreef IlBuonoakaMonco het volgende:
Ik heb ook nog een vraag aan Menno:
Hoe masturbeerden jullie nou al die weken? Is er wel eens iemand betrapt?
Nou, heel eerlijk gezegd ben ik daar ook wel benieuwd naar...quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:49 schreef mamapan het volgende:
[..]
Dit is werkelijk de meest achterlijke vraag die aan wie dan ook gesteld kan worden. Dit zegt duidelijk iets over de vraagsteller! (en ook over het niveau van Fok??????)
Menno, ik hoop en verwacht van je, dat je deze vraag zult negeren.
Groetjes en succes
Ik vind het eigenlijk wel een goede vraag.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:49 schreef mamapan het volgende:
[..]
Dit is werkelijk de meest achterlijke vraag die aan wie dan ook gesteld kan worden. Dit zegt duidelijk iets over de vraagsteller! (en ook over het niveau van Fok??????)
Groetjes en succes
Daar zal hij wel niet naar kijken, hij heeft ze in real life gezienquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:02 schreef APK het volgende:
[..]
En heb je de TIETUH!!!!! van de dames al gezien?![]()
Wat ben jij voor een frigide spelbreker? Menno moet a-sexueel zijn volgens jou? Aangezien Menno geen vriendin heeft kan hij zich nu juist extra gaan rukken op al die plaatjes omdat het in het huis niet of nauwelijks mogelijk was.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:55 schreef mamapan het volgende:
[..]
Daar zal hij wel niet naar kijken, hij heeft ze in real life gezien. Jullie moeten opgewonden raken van PLAATJES
. Triest hè?
Heb je zelf geen fantasie?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, heel eerlijk gezegd ben ik daar ook wel benieuwd naar...![]()
Ik bedoel. Iedereen heeft zo z'n behoeften in het huis en het is nogal lastig die bevredigd te krijgen met tig camera's op je neus... Zou dan ook best eens willen weten welke trucjes de bewoners hadden om tóch aan hun 'trekken' te komen.....![]()
edit: Bovendien hebben ze het er in het huis zelf ook wel eens een aantal dagen lang over gehad... Ze waren plekken aan het verzinnen om 'het' te doen....
Zonder Dollen....quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:02 schreef mamapan het volgende:
[..]
Heb je zelf geen fantasie?![]()
Leuk, als je ergens binnenkomt en je gevraagd wordt wat je doet om "tóch aan je 'trekken' " te komen
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:01 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een frigide spelbreker? Menno moet a-sexueel zijn volgens jou? Aangezien Menno geen vriendin heeft kan hij zich nu juist extra gaan rukken op al die plaatjes omdat het in het huis niet of nauwelijks mogelijk was.
Jij bent mega dom. Je zegt namelijk: Menno zal er wel niet naar kijken. Dus daar antwoord ik op.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:07 schreef mamapan het volgende:
[..]
Bèn jij nou zó dom? Heb ik het over Menno gehad? ik zei:"JULLIE"
Niet iedereen blijkbaar, (ik in ieder geval niet) want dan had hij het gevraagd als de camera's nog aan waren.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zonder Dollen....
Ik denk dat dát één van de eerste vragen is die Ruud de Wild aan de mannelijke bewoners gesteld heeft zodra de camera's uit waren...
Mensen vragen zichzelf dit soort zaken nu eenmaal af...
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:33 schreef Springsteen27 het volgende:
Nu heb ik er ook wel eens aan gedacht aan die vraag, maar gebeurt dat niet gewoon op de wc (de enige plek zonder camera)?
Natte Lie deed het trouwens gewoon in bed...
Er hangen wel degelijk cameras in het toilet. Roel hangt altijd een handdoek over de spiegel, niet wetend dat er ook nog een camera in het plafond verstopt zit.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:33 schreef Springsteen27 het volgende:
Nu heb ik er ook wel eens aan gedacht aan die vraag, maar gebeurt dat niet gewoon op de wc (de enige plek zonder camera)?
En daar registreer je jezelf speciaal voor?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:13 schreef ukkie10 het volgende:
ik heb het Menno 1 keer zien doen.
hij ging met t shirt aan naar bed trok het t shirt uit en legde dat onder het dek bed.
de benen gingen om hoog en trekken maar.
en vervolgens ging het shirt in de was.
ook heb ik hem het horen vertellen tegen dido en roel dat hij het zo deed.
Een stukje sarcasme mbt sommigen hier en hun verslaving aan de BB forum hype proef je blijkbaar niet, maar verder is de vraag toch overwegend serieus. Het is inderdaad een goede vraag al zeg ik het zelf; beter als de 100e vraag van iemand aan Menno of ie verliefd was op Ingrid of hoe erg hij zijn thuisfront mist, om maar 2 voorbeelden te noemen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:49 schreef mamapan het volgende:
[..]
Groetjes en succes
Ik vind het eerlijk gezegd een behoorlijk interessante vraag. FYI: maar weinig mannen kunnen zoveel weken zonder, hoor!quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:49 schreef mamapan het volgende:
[..]
Groetjes en succes
Het is inderdaad een goede vraag al zeg ik het zelf;quote:Op zondag 20 november 2005 12:56 schreef IlBuonoakaMonco het volgende:
[..]
Een stukje sarcasme mbt sommigen hier en hun verslaving aan de BB forum hype proef je blijkbaar niet, maar verder is de vraag toch overwegend serieus. Het is inderdaad een goede vraag al zeg ik het zelf; beter als de 100e vraag van iemand aan Menno of ie verliefd was op Ingrid of hoe erg hij zijn thuisfront mist, om maar 2 voorbeelden te noemen.
Je reactie is erg kort door de bocht en je lijkt me een typsich geval van een ik-ben-gisteren-ook-naar-de-huishoudbeurs-geweest-type. Als deze vraag al met niveau te maken heeft dan slaat het in elk geval op het lage niveau van jouw inschattingsvermogen, zowel mbt het percentage dat met een glimlach bedoeld is, als aan de andere kant het gedeelte dat je aan het denken zet en dat is helemaal niet lullig bedoeld verder.
Ik zou dan ook niet weten waarom hij de vraag zou moeten negeren. Dit zijn nou dingen die IK me af vraag, net als hoe je om zou gaan met bepaalde andere zaken die niet direct voor de hand liggen maar die de bewoners zeker bezig houden. Op dat gebied liggen naar mijn mening de beste vragen en zal mede het succes van dit topic bepalen.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:12 schreef doka het volgende:
Lieve mensen, Menno heeft het allang gezien hier.
wake-up call
Wie weetquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:20 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Mja, hij zou sowieso niet voor vandaag terugkomen. En op Mediawatchers had hij het over vanmiddag 14.00, dus wie weet hier ook!
Helemaal mee eensquote:Op zondag 20 november 2005 16:29 schreef flugeltje het volgende:
Und jetz is het genoeg!!
off-topic allemaal ff weggehaald... discussie blijft lopen en daar is dít niet het topic voor...
Fijn dat je m'n ingrijpen op prijs stelt... Maar het gold niet alleen voor de 'anderen'quote:
In de prullenbak, zoek 'm zelf maar tussen alle andere bagger...quote:Op zondag 20 november 2005 16:36 schreef IlBuonoakaMonco het volgende:
zucht en mijn mooie printscreen dan
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:53 schreef APK het volgende:
[..]
Er hangen wel degelijk cameras in het toilet. Roel hangt altijd een handdoek over de spiegel, niet wetend dat er ook nog een camera in het plafond verstopt zit.![]()
Wist jij dat wel, Menno?![]()
whahahah een plee cam!quote:Op zondag 20 november 2005 17:12 schreef MrObjective het volgende:
[..]Ja die hangt er echt Menno. En dat levert hele mooie plaatjes op
[afbeelding]
Menno, in het huis vond ik je echt niet te pruimen, maar tijdens je exit vond ik je echt wel een toffe gastquote:Op donderdag 24 november 2005 04:01 schreef BBMenno het volgende:
Hallo iedereen,
De laatste dagen heb ik het heel druk gehad. Maar ik kan jullie verblijden dat ik komende vrijdag weer op FOK zal zijn om vragen te beantwoorden. Om 14.00 uur ben ik weer ruim een uur op deze site om jullie vragen te beantwoorden. Tot vrijdag!
www.bbmenno.nl
Menno is ook druk met zijn carriere.quote:Op donderdag 24 november 2005 04:01 schreef BBMenno het volgende:
Hallo iedereen,
De laatste dagen heb ik het heel druk gehad. Maar ik kan jullie verblijden dat ik komende vrijdag weer op FOK zal zijn om vragen te beantwoorden. Om 14.00 uur ben ik weer ruim een uur op deze site om jullie vragen te beantwoorden. Tot vrijdag!
www.bbmenno.nl
Spam!quote:Op donderdag 24 november 2005 04:01 schreef BBMenno het volgende:
Hallo iedereen,
www.bbmenno.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |