abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:47:31 #1
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32369634
Menno zit op Fok! Hardstikke tof dat hij met ons wilt praten en vragen wilt beantwoorden!

Deel 1: Het grote 'Heet Menno welkom op Fok!' Topic!
Deel 2: 'Heet Menno welkom op Fok!' (deel 2)

Er staan nog vragen open, die Kolomo in topic 2 heeft verzameld. Het zijn er erg veel , maar doe maar rustig aan Menno !

Dit schreef Kolomo:
Ik zal eens lief doen voor Menno en de gestelde vragen even samenvatten (exclusief dubbele en al beantwoorde vragen). Kan hij met een druk op de knop alle vragen tot nu toe beantwoorden. Quoten heb ik hem trouwens nog niet zien doen. Dus Menno: Quoten doe je met de knop het meest rechts boven in de hoek van een post. Is wel zo makkelijk en duidelijk.

Misschien dat volgende vragen ook hieraan toegevoegd kunnen worden? Is overzichtelijk en dan weet iedereen meteen welke vragen nog open staan.

keizerpinguin:
voelde je je nieterg kut de laaste avond voor je vertrek toen onderandere chantal zo vreselijk tegen je tekeer ging ook al bedoelde ze het misschien goed?

trpetine:
Heb je trouwens vrienden die in Uithoorn wonen aangezien je daar gesport hebt en op school hebt gezeten?

Fiorenza:
Even vraagje... is het zo dat je van Talpa bepaalde dingen (ook na je exit) niet mag zeggen of doen?
En welke verplichtingen heb je? Of mag je daar dan juist weer niks over zeggen

lippit:
trek je het trouwens om jezelf terug te zien in die afleveringen?

teamlead:
En ik ben nog wel zo benieuwd naar die beruchte datum en wat Hummie toen gezegd heeft
Falco: De legendarische 25 september ja! Toen Menno zei dat "Big Brother toch alleen maar doorgestoken kaart was". Daar ben ik ook benieuwd naar .

MiRRoRMaN:
Hee Menno, ouwe landingsbaan van me, wat moet je nou met zo'n vies manwijf als Ingrid man? Ik dacht eerst dat zij de tweede omgebouwde was in het BB-huis!!!!
Bovendien is ze nog knettergek ook! Heb je dat nou al in de gaten na je die beelden terug ziet of wat?

Gert:
Menno, we vroegen ons nog af wat jullie nou per dag aan geld vangen.

Asskicker14:
Menno, wat vond je van het voetenveegincident van Nathalie? is wel duidelijk na de aflevering van vanavond...

fokje:
Persoonlijk zie ik Nathalie als een grote opruier in het huis, verschuilend achter Dido, zodat het niet teveel opvalt. Hoe heb jij haar ervaren? Heb je je achteraf vergist in haar?

BVO:
Menno, wat zijn jouw gedachtes over het hele gesaboteer van de stemmen? Geloof je dat het eerlijk gegaan is of dat Hummie je er gewoon uit wilde hebben?

Sanne:
Had je zelf ook het idee Hummie een pesthekel aan je had? Of heb jij dat zo niet ervaren?

Caesu:
wat ik me eigenlijk afvraag: waarom weigerde je die homo-opdracht niet? of moet je per se aan zo'n opdracht beginnen?

Kimske:
Hoe vond je het toen je er achter kwam dat we in de buitenwereld wel zien hoe je echt bent, en dat de groep aan het konkelen was??? Luchtte dat niet op? Geloof je zelf dat je er echt uitgestemd bent?

BB-King:
Vind je het niet lastig al die vragen hier te beantwoorden... heb begrepen dat je dyslectisch bent.
PS. Ga je BB- Ruud en Annet nog spreken... die zal je vast nog wel bij NAC zien!

Blackadder2:
Maar wat vond jij nou het leukste moment, en wat het moeilijkste, of akeligste?
...En hoe is het eig. met je haar?

superhero87:
Ik had een vraagje: baalde je niet toen je bij de laatste weekopdracht, de krachtmeting, tijdens de liveuitzending roel en rob voor je moest laten? Je gaf het best gauw op, ik had verwacht dat jij het minuten zou volhouden! Het leek namelijk niet alsof jij baalde.

APK
D.Rose: hij heeft een uitnodiging gehad, wel netjes dus om daar op in te gaan
APK: Joh, volgens mij zou hij nog in gaan op de uitnodiging mijn fiets te openen.
D.Rose: Er is maar één manier om daar achter te komen
APK: MENNOOOOOOO!

BB-King
Je hebt in het bubbelbad eens een flink fluim in Joost zijn gezicht gespuugd.
Wat dit nu per ongeluk of was het wel de bedoeling? Wat vond je daar zelf van?

Kleintje:
Die woorden die Ingrid gisteren over je zei... en het daarna kwaad zijn dat zij niet van de bank is gehaald.... zet dat haar weer in een heel ander voetlicht?

Kolomo:
(vorige vraag is inmiddels op tv beantwoord en kan dus weg) Wat ik me afvraag: Menno: heb je de optie overwogen om een andere bewoner die al 1 stem had (Chantal of Lieske) er eentje bij te geven en zo Joost én Ingrid (en een derde) van de bank te halen? dan waren er immers drie mensen geweest met 3 stemmen. Of mocht dat stiekem toch niet?

Enne, heb je dit topic al bekeken.... vooral even doorscrollen naar de uitslag: BB survival game - deel II

Dat was het voor nu. Ben benieuwd of je nog terugkomt, liefst met Linda, Ralph etc.

disclaimer: als ik een vraag over het hoofd heb gezien: sorry! En ja, ik verveelde me...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:57:22 #2
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_32369907
Nou, ik heb me prima vermaakt, Menno, der zullen altijd mensen zijn die moeten zeuren, niet op letten. Joost terecht van de bank af, Naat er terecht op, klasse!!!! Je hebt er nog meer fans bijgekregen en die takketrol haar ware aard is bij deze nog eens goed benadrukt! En maar lachen toen ze de beelden zag, dom grietje....
Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:04:15 #3
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32370038
He Menno!!

weet je dat Ingrid zwaar over de zeik was dat jij haar niet van de bank hebt gehaald maar Joost. Ze schopte je Nemo haar bed uit, de keuken in!!!

Waar ze vervolgens roept! "Menno, wie is menno???" Terwijl ze weg loopt. Ben je d'r klaar mee wordt er gevraagd. "Ja ben d'r echt klaar mee" zegt Ingrid.

Pas je wel op als ze het huis uit komt! Je verdient zo veel beter!!
Born this way
pi_32370096
Menno, wie is menno???
pi_32370111
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:04 schreef keizerpinguin het volgende:
He Menno!!

..

helemaal eens
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:11:25 #6
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_32370228
menno strakke aktie gisteren, hahah wat een schijnheil is die nathalie, net doen of ze het niet meer wist.
en super aktie dat je joost van de bank af hebt gehaalt en nathalie drop heb gepleurt

oh wat zijn ze beledigt allemaal
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_32370261
Lieve mensen, Menno heeft het allang gezien hier.

wake-up call
Too old to Trick or Treat, too young to die
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:13:04 #8
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32370273
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:04 schreef keizerpinguin het volgende:
He Menno!!

weet je dat Ingrid zwaar over de zeik was dat jij haar niet van de bank hebt gehaald maar Joost. Ze schopte je Nemo haar bed uit, de keuken in!!!

[afbeelding]

Waar ze vervolgens roept! "Menno, wie is menno???" Terwijl ze weg loopt. Ben je d'r klaar mee wordt er gevraagd. "Ja ben d'r echt klaar mee" zegt Ingrid.

Ingrid is dan ook een eerste klas stoephoer, wikkelen in een vlag en neuken voor het vaderland.
The truth was in here.
pi_32370320
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:06 schreef Rekkie het volgende:
Menno, wie is menno???
wtf doe jij in het BB-topic

Ik vond Men gister 10 keer leuker/cooler dan z'n hele periode in het huis
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_32370461
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:12 schreef doka het volgende:

wake-up call
Mja, hij zou sowieso niet voor vandaag terugkomen. En op Mediawatchers had hij het over vanmiddag 14.00, dus wie weet hier ook!
pi_32370568
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:15 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

wtf doe jij in het BB-topic
Het grootste media-circus van nederland bashen, wat anders
pi_32370576
Er stonden nog drie nieuwe vragen onder in het vorige topic:

vdvaart
Ik weet Menno dat BB je niet opgedragen heeft Nathalie te nomineren, want tijdens de reclame in de studio was Bridget ook gewoon nog heel open met het doornemen van jouw komende tekst waarbij ze zei 'en dan degene die je gaat nomineren, die je zelf kiest (iets in die trant)', maar werd je niet al een beetje richting een nathalie-nominatie geduwd doordat bijna de hele uitzending tot dan toe ging over haar in negatieve zin?
En, oja, had je als Nathalie berouw had getoond, nog van de actie geweten had en sorry had gezegd, toch nog iemand anders genomineerd?

[edit]ik zie nu dat de onderste twee vragen uit deze post wel al in de OP staan, die dus weggehaald. Blijft die van vdvaart over.

[ Bericht 20% gewijzigd door Kolomo op 18-11-2005 15:03:47 ]
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:26:41 #13
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_32370625
Menno
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_32372167
BBMenno heeft net weer gereageerd bij mediawatchers... maar of dat de echte is ..
pi_32372390
Goede actie gisteren, Menno
  vrijdag 18 november 2005 @ 14:24:20 #16
17960 trpetine
Poing Poing...
pi_32372412
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 14:15 schreef Fiorenza het volgende:
BBMenno heeft net weer gereageerd bij mediawatchers... maar of dat de echte is ..
Ja!! Dat hebben ze al gecontroleerd.
De truc is dansen op de gulden middenweg
pi_32372440
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 14:24 schreef trpetine het volgende:

[..]

Ja!! Dat hebben ze al gecontroleerd.
Ok, dan is ie dus nu daar...

[ Bericht 11% gewijzigd door Fiorenza op 18-11-2005 14:46:56 ]
pi_32373576
Ben daar ff gaan lezen, hij zal hier aardig wat dezelfde vragen tegenkomen...
pi_32374122
Ik vond het een erg goede actie van Menno gister.. Ik had precies hetzelfde gedaan! Volgens mij is Joost de enige die echt aardig tegen Menno is gebleven.
Niets is wat het lijkt..
pi_32374336
quote:
hallo Menno,

ik heb even een vraagje waar jij waarschijnlijk niet op kan / mag antwoorden, mar ik stel hem toch.

Weet jij al wat BB bedoelde met:" als ik jou was zou ik de 25e onthouden."
quote:
Helaas dat kan ik je nog niet vertellen....omdat de eenvoudige reden dat ik dat ook niet weet....hou mijn site in de gaten .... www.bbmenno.nl .. en zodra ik het weet dan laat ik jullie dat weten!
hij is fake
alsof hij tijd heeft om op forums te posten en een website te onderhouden....
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:31:31 #21
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32374487
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:27 schreef SlimShady het volgende:

[..]

[..]

hij is fake
alsof hij tijd heeft om op forums te posten en een website te onderhouden....
hij is niet fake!! is gecontroleerd door de moderators!!! anders mag hij echt niet onder die naam posten!
Born this way
pi_32374572
menno -- menno -- mennoooooooo

hij kwam toch vandaag langs?
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:39:21 #23
17960 trpetine
Poing Poing...
pi_32374728
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:34 schreef avonne het volgende:
menno -- menno -- mennoooooooo

hij kwam toch vandaag langs?
Ja! Hij is net klaar bij Mediawatchers dus ik weet niet of hij nog wel zin heeft in nog een vragenrondje..
Zoals al eerder opgemerkt zijn het vrijwel dezelfde vragen die hij dan weer moet beantwoorden.
Maar we wachten af.. Menno Coole aktie gisteren.
De truc is dansen op de gulden middenweg
pi_32374764
Enkele vragen zijn inmiddels beantwoord ophet MW-forum... Daar issie weg maar hier nog niet te vinden

Caesu:
wat ik me eigenlijk afvraag: waarom weigerde je die homo-opdracht niet? of moet je per se aan zo'n opdracht beginnen?

Menno @ MW
Ik kon deze opdracht weigeren, alleen met het gevolg dat ik automatisch op de bank zo komen....deze opdracht kreeg ik voordat er genomineerd was. Ik wilde liever niet op de bank komen dus greep ik deze opdracht aan. Ik heb wel heel even getwijfeld of ik het zou doen. Maar aan de andere kant wist ik dat het een spelletje was en dat ik alleen in het huis ben gekomen en weer alleen naar buiten zou gaan. Maar de reactie van Chantal en Dido had ik nooit verwacht....en kan op de dag van vandaag nog niet begrijpen dat ze niet in kunnen zien dat het een spelletje is en niets persoonlijks!

teamlead:
En ik ben nog wel zo benieuwd naar die beruchte datum en wat Hummie toen gezegd heeft
Falco: De legendarische 25 september ja! Toen Menno zei dat "Big Brother toch alleen maar doorgestoken kaart was". Daar ben ik ook benieuwd naar .

Menno @ MW:
Helaas dat kan ik je nog niet vertellen....omdat de eenvoudige reden dat ik dat ook niet weet....hou mijn site in de gaten .... www.bbmenno.nl .. en zodra ik het weet dan laat ik jullie dat weten!
pi_32374816
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:39 schreef trpetine het volgende:

[..]

Ja! Hij is net klaar bij Mediawatchers dus ik weet niet of hij nog wel zin heeft in nog een vragenrondje..
Zoals al eerder opgemerkt zijn het vrijwel dezelfde vragen die hij dan weer moet beantwoorden.
Maar we wachten af.. Menno Coole aktie gisteren.
Tja, toen ik het zonet op een rijtje zetten viel het me wel mee. er zijn eigenlijk maar 2 echt duidelijk dubbele vragen. Voor de rest zijn er best wel wat verschillen. Op MW zijn aardig wat dingen gvraagd die hier nog niet aan bod zijn gekomen en andersom.
pi_32374889
Heb je een link naar mediawatchers?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32374952
www.mediawatchers.nl ?

lullig dat menno hier niet komt zeg!
Babe In Totale Control of Herself
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:50:01 #28
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32375042
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:47 schreef Sassefras het volgende:
www.mediawatchers.nl ?

Goh, diepgaande inhoudelijke vragen : "Hoessie pic".
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_32375053
Hij kan altijd nog komen;)
Niets is wat het lijkt..
pi_32375111
Hummie heeft het hem vast afgeraden
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_32375112
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:47 schreef Sassefras het volgende:
www.mediawatchers.nl ?

Tja, die jongen heeft ook een leven, ik neem aan dat hij leukere dingen te doen heeft dan de hele dag vragen van interenetters te beantwoorden. Die komt vast nog wel een keertje terug las hij daar zin in heeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kolomo op 18-11-2005 15:59:51 ]
pi_32375195
Ik vind het überhaupt heel erg leuk dat Menno tijd maakt voor de internetters! Of dat nou op mediawatchers is of hier. Hulde (zou Rikkert zeggen)!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32375396
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het überhaupt heel erg leuk dat Menno tijd maakt voor de internetters! Of dat nou op mediawatchers is of hier. Hulde (zou Rikkert zeggen)!
Ja, precies. En voor vandaag heeft hij er best al wel wat tijd aan besteed.
  vrijdag 18 november 2005 @ 16:03:07 #35
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32375453
Zeer strakke actie gisteren, laat nog maar eens dubbel zien wat voor een bewoners het zijn dat ze met z'n alle (behalve Joost die de gehele avond een stramme kabouter had) de kwestie zo weten te bagatalliseren en te verdraaien dat het Menno z'n eigen schuld is.

Zelfs bij het zien van de beelden weet Rob Menno zwart te maken door te zeggen dat hij het raar vind dat hij Ingrid niet van de bank haalt en Rob erop zet, en dat er eigenlijk helemaal niet zoveel 'getreiterd' is naar Menno toe, hoogstens twee weekjes. MEnno heeft het helemaal niet zo moelijk gehad in het huis... "Kom op zeg, je bent toch een vent, of niet?" Voegt hij ook nog even toe... De rest (al sputterd Ingrid in eerste instantie nog tegen) stemt daarmee in.

Het beddengoed en Nemo worden door Natte Lie in de wasmachine geflikkerd, en ze stapt demonstratief nog even met blote voeten over haar eigen bed, en daarmee is de zaak afgedaan in het BB-huis...

Menno, zeg nou eerlijk, die gasten zijn toch echt niet goed snik? Dit gaat toch gewoon veel verder dan appels en peren?

Maar goed...

Hoe is het nou eigenlijk afgelopen met Roel z'n moeder in de live internet uitzending, net toen je de vraag over de 'Joost-bonentel kwestie' wilde beantwoorden werd de uitzending eraf geflikkerd...

[ Bericht 1% gewijzigd door Sonique op 18-11-2005 16:09:25 ]
pi_32376819
Nou Menno, je vroeg van de week wat wij het leukste moment tot nu toe vonden, inmiddels heb je daar gisteren voor gezorgd! Ik heb erg genoten!
Duct tape is like the force, it has a light side, a dark side and it keeps the world together - Oprah Winfrey
pi_32376944
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:03 schreef Sonique het volgende:
Hoe is het nou eigenlijk afgelopen met Roel z'n moeder in de live internet uitzending, net toen je de vraag over de 'Joost-bonentel kwestie' wilde beantwoorden werd de uitzending eraf geflikkerd...
Menno was het ook al opgevallen en hij heeft het wel een paar keer geprobeerd met uitleggen, maar op een gegeven moment hield dat ook op voor hem. Dan niet. En hij neemt het Joost niet kwalijk, hij ziet ook wel dat Joost door de groepsdruk werd belaagd en dat Joost niet tegen conflicten kan. Roel's moeder vond Joost een allemansvriend. Ik geloof dat Menno dat ook niet erg vond (en toen werd het heel rumoerig en hielden ze ermee op).
  vrijdag 18 november 2005 @ 17:04:40 #38
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32377333
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Menno was het ook al opgevallen en hij heeft het wel een paar keer geprobeerd met uitleggen, maar op een gegeven moment hield dat ook op voor hem. Dan niet. En hij neemt het Joost niet kwalijk, hij ziet ook wel dat Joost door de groepsdruk werd belaagd en dat Joost niet tegen conflicten kan. Roel's moeder vond Joost een allemansvriend. Ik geloof dat Menno dat ook niet erg vond (en toen werd het heel rumoerig en hielden ze ermee op).
We hebben dus niet veel gemist hier gelukkig

Trouwens, voor de Menno fans :
quote:
Babbelen met Menno
Was Menno in het BB-Huis compleet afgesloten van computers en internet, eindelijk kan hij weer chatten! En hij is de beroerdste niet, want maandag 21 november komt hij helemaal naar onze webredactie rijden om al jouw vragen te beantwoorden.

Dus wil jij bijvoorbeeld weten hoe Menno zich nu voelt? Hoe hij terugkijkt op zijn periode in het Huis? Of hij Ingrid erg mist? Ga dan maandag iets voor achten naar de VIP-Chat om hem het hemd van het lijf te kunnen vragen. Van 20 tot 21 uur zit hij klaar om met je te babbelen. Wees er dus bij!
van de BB site
pi_32379335
hoi menno
pi_32379474
hai menno

je zag er weer kei lekker uit gister in levende lijve
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32381098
menno, ik was nooit zo'n fan van je ... van niemand eigenlijk deze keer in BB
maar je actie van gisteren was heel stoer en ik vind je nu stukken leuker dan in het huis!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_32381163
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:27 schreef ChantalC het volgende:
hai menno

je zag er weer kei lekker uit gister in levende lijve
Ja hè
  vrijdag 18 november 2005 @ 19:37:13 #43
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32381476
Die Menno heeft wel half vrouwelijk Nederland achter zich aan lijkt 't wel Check z'n gastenboek ook, niet normaal!

Nou ja, 't is hem gegund
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 18 november 2005 @ 19:54:51 #44
41342 stormiot
Inge aka Storm
pi_32381997
Het is ook een leuke jongen om te zien
pi_32383288
Ik heb ook nog een vraag aan Menno:

Hoe masturbeerden jullie nou al die weken? Is er wel eens iemand betrapt?
  vrijdag 18 november 2005 @ 21:02:29 #46
6941 APK
Factual, I think.
pi_32383905
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 20:40 schreef IlBuonoakaMonco het volgende:

En heb je de TIETUH!!!!! van de dames al gezien?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 18 november 2005 @ 21:17:43 #47
102511 Daiha
Fragile Emotional Disorder
pi_32384294
En, Menno, ben je al die aandacht al beu? Iedereen wil wat van je, hier op Fok! liggen een vraag of honderd op je te wachten, op je eigen site natuurlijk ook en van Hummie en consorten ben je ook nog niet af.
Tranendal
pi_32394161
Menno nog niet geweest?
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:43:19 #49
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32396191
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 11:12 schreef stil het volgende:
Menno nog niet geweest?
Nee tuurlijk niet, als er aan mij vragen worden gesteld over hoe ik masturbeer zou ik ook niet meer antwoorden...
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:49:53 #50
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_32396369
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 20:40 schreef IlBuonoakaMonco het volgende:
Ik heb ook nog een vraag aan Menno:

Dit is werkelijk de meest achterlijke vraag die aan wie dan ook gesteld kan worden . Dit zegt duidelijk iets over de vraagsteller! (en ook over het niveau van Fok??????)

Menno, ik hoop en verwacht van je, dat je deze vraag zult negeren.
Groetjes en succes
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:51:54 #51
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32396424
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:49 schreef mamapan het volgende:

[..]

Dit is werkelijk de meest achterlijke vraag die aan wie dan ook gesteld kan worden . Dit zegt duidelijk iets over de vraagsteller! (en ook over het niveau van Fok??????)

Groetjes en succes
Nou, heel eerlijk gezegd ben ik daar ook wel benieuwd naar...

Ik bedoel. Iedereen heeft zo z'n behoeften in het huis en het is nogal lastig die bevredigd te krijgen met tig camera's op je neus... Zou dan ook best eens willen weten welke trucjes de bewoners hadden om tóch aan hun 'trekken' te komen.....

edit: Bovendien hebben ze het er in het huis zelf ook wel eens een aantal dagen lang over gehad... Ze waren plekken aan het verzinnen om 'het' te doen....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:55:00 #52
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_32396512
quote:

[..]

Groetjes en succes
Ik vind het eigenlijk wel een goede vraag. ?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:55:05 #53
129907 mamapan
pi_32396516
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 21:02 schreef APK het volgende:

[..]

En heb je de TIETUH!!!!! van de dames al gezien?
Daar zal hij wel niet naar kijken, hij heeft ze in real life gezien . Jullie moeten opgewonden raken van PLAATJES . Triest hè?
pi_32396688
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:55 schreef mamapan het volgende:

[..]

Daar zal hij wel niet naar kijken, hij heeft ze in real life gezien . Jullie moeten opgewonden raken van PLAATJES . Triest hè?
Wat ben jij voor een frigide spelbreker? Menno moet a-sexueel zijn volgens jou? Aangezien Menno geen vriendin heeft kan hij zich nu juist extra gaan rukken op al die plaatjes omdat het in het huis niet of nauwelijks mogelijk was.
  zaterdag 19 november 2005 @ 13:02:29 #55
129907 mamapan
pi_32396704
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:51 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Nou, heel eerlijk gezegd ben ik daar ook wel benieuwd naar...

Ik bedoel. Iedereen heeft zo z'n behoeften in het huis en het is nogal lastig die bevredigd te krijgen met tig camera's op je neus... Zou dan ook best eens willen weten welke trucjes de bewoners hadden om tóch aan hun 'trekken' te komen.....

edit: Bovendien hebben ze het er in het huis zelf ook wel eens een aantal dagen lang over gehad... Ze waren plekken aan het verzinnen om 'het' te doen....
Heb je zelf geen fantasie?
Leuk , als je ergens binnenkomt en je gevraagd wordt wat je doet om "tóch aan je 'trekken' " te komen
  zaterdag 19 november 2005 @ 13:04:26 #56
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32396761
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:02 schreef mamapan het volgende:

[..]

Heb je zelf geen fantasie?
Leuk , als je ergens binnenkomt en je gevraagd wordt wat je doet om "tóch aan je 'trekken' " te komen
Zonder Dollen....

Ik denk dat dát één van de eerste vragen is die Ruud de Wild aan de mannelijke bewoners gesteld heeft zodra de camera's uit waren...

Mensen vragen zichzelf dit soort zaken nu eenmaal af...
  zaterdag 19 november 2005 @ 13:07:08 #57
129907 mamapan
pi_32396828
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:01 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Wat ben jij voor een frigide spelbreker? Menno moet a-sexueel zijn volgens jou? Aangezien Menno geen vriendin heeft kan hij zich nu juist extra gaan rukken op al die plaatjes omdat het in het huis niet of nauwelijks mogelijk was.
Bèn jij nou zó dom? Heb ik het over Menno gehad? ik zei:"JULLIE"
pi_32396860
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:07 schreef mamapan het volgende:

[..]

Bèn jij nou zó dom? Heb ik het over Menno gehad? ik zei:"JULLIE"
Jij bent mega dom. Je zegt namelijk: Menno zal er wel niet naar kijken. Dus daar antwoord ik op.
  zaterdag 19 november 2005 @ 13:10:13 #59
129907 mamapan
pi_32396893
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:04 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Zonder Dollen....

Ik denk dat dát één van de eerste vragen is die Ruud de Wild aan de mannelijke bewoners gesteld heeft zodra de camera's uit waren...

Mensen vragen zichzelf dit soort zaken nu eenmaal af...
Niet iedereen blijkbaar, (ik in ieder geval niet) want dan had hij het gevraagd als de camera's nog aan waren.
  zaterdag 19 november 2005 @ 15:31:05 #60
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_32399671
Ik wil ook even naar Menno zwaaien, voor het geval hij nog een keer langskomt.

Hoi Menno!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_32399718
Nu heb ik er ook wel eens aan gedacht aan die vraag, maar gebeurt dat niet gewoon op de wc (de enige plek zonder camera)?

Natte Lie deed het trouwens gewoon in bed...
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_32401142
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 15:33 schreef Springsteen27 het volgende:
Nu heb ik er ook wel eens aan gedacht aan die vraag, maar gebeurt dat niet gewoon op de wc (de enige plek zonder camera)?

Natte Lie deed het trouwens gewoon in bed...
Hoe weet je dat?
pi_32401179
Dido confronteerde haar ermee (ze had diep in de nacht gezucht en gesteun opgemerkt) en ze gaf het schaapachtig lachend nog toe ook...
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
  zaterdag 19 november 2005 @ 16:53:24 #64
6941 APK
Factual, I think.
pi_32401347
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 15:33 schreef Springsteen27 het volgende:
Er hangen wel degelijk cameras in het toilet. Roel hangt altijd een handdoek over de spiegel, niet wetend dat er ook nog een camera in het plafond verstopt zit.

Wist jij dat wel, Menno?
pi_32405049
ik heb het Menno 1 keer zien doen.
hij ging met t shirt aan naar bed trok het t shirt uit en legde dat onder het dek bed.
de benen gingen om hoog en trekken maar.
en vervolgens ging het shirt in de was.

ook heb ik hem het horen vertellen tegen dido en roel dat hij het zo deed.
  zaterdag 19 november 2005 @ 19:15:25 #66
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32405104
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 19:13 schreef ukkie10 het volgende:
ik heb het Menno 1 keer zien doen.
hij ging met t shirt aan naar bed trok het t shirt uit en legde dat onder het dek bed.
de benen gingen om hoog en trekken maar.
en vervolgens ging het shirt in de was.

ook heb ik hem het horen vertellen tegen dido en roel dat hij het zo deed.
En daar registreer je jezelf speciaal voor?
  zaterdag 19 november 2005 @ 19:40:08 #67
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32405917
Kom op zeg...

De vraag is wel heel erg retorisch....

De bewoners rukken en vingeren zichzelf als ze daar behoefte aan hebben, niets bijzonders.... Sommige doen het ook nog eens voor elkaar.

Dat dit niet in het openbaar gebeurt is logisch. Je gaat jezelf toch ook niet masturberen midden op de dam als je toevallig even geil bent? Daarvoor is 'geil zijn' voor de meerderheid veel te persoonlijk om het voor kijkend Nederland tentoon te stellen, of het erover te hebben...

Of Menno er problemen mee heeft om op de vraag een antwoord te geven weet ik niet, maar het lijkt me vrij logisch dat het gebeurt, en Menno heeft wel wat anders aan z'n hoofd om aan sexueel gefrustreerd Nederland te vertellen hoe/waar/hoelang en hoevaak hij z'n stramme kabouter een handje helpt...

Een leuke voor in de kroeg:

"Masturbeer je?"
"Wat zeg jou nou?!"
"Wat STUDEER je?"
pi_32409968
nou....welkom
waar is die kutkip??
pi_32422236
quote:

[..]

Groetjes en succes
Een stukje sarcasme mbt sommigen hier en hun verslaving aan de BB forum hype proef je blijkbaar niet, maar verder is de vraag toch overwegend serieus. Het is inderdaad een goede vraag al zeg ik het zelf; beter als de 100e vraag van iemand aan Menno of ie verliefd was op Ingrid of hoe erg hij zijn thuisfront mist, om maar 2 voorbeelden te noemen.

Je reactie is erg kort door de bocht en je lijkt me een typsich geval van een ik-ben-gisteren-ook-naar-de-huishoudbeurs-geweest-type. Als deze vraag al met niveau te maken heeft dan slaat het in elk geval op het lage niveau van jouw inschattingsvermogen, zowel mbt het percentage dat met een glimlach bedoeld is, als aan de andere kant het gedeelte dat je aan het denken zet en dat is helemaal niet lullig bedoeld verder.

Ik zou dan ook niet weten waarom hij de vraag zou moeten negeren. Dit zijn nou dingen die IK me af vraag, net als hoe je om zou gaan met bepaalde andere zaken die niet direct voor de hand liggen maar die de bewoners zeker bezig houden. Op dat gebied liggen naar mijn mening de beste vragen en zal mede het succes van dit topic bepalen.
pi_32422520
Is Menno hier al of moet ie nog komen
Ik vraag me af of ie een geestelijk deukje heeft gekregen door aan BB mee te doen...
pi_32424321
quote:
[..]
Groetjes en succes
Ik vind het eerlijk gezegd een behoorlijk interessante vraag. FYI: maar weinig mannen kunnen zoveel weken zonder, hoor!
  zondag 20 november 2005 @ 14:46:13 #72
129907 mamapan
pi_32425207
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:56 schreef IlBuonoakaMonco het volgende:

[..]

Een stukje sarcasme mbt sommigen hier en hun verslaving aan de BB forum hype proef je blijkbaar niet, maar verder is de vraag toch overwegend serieus. Het is inderdaad een goede vraag al zeg ik het zelf; beter als de 100e vraag van iemand aan Menno of ie verliefd was op Ingrid of hoe erg hij zijn thuisfront mist, om maar 2 voorbeelden te noemen.

Je reactie is erg kort door de bocht en je lijkt me een typsich geval van een ik-ben-gisteren-ook-naar-de-huishoudbeurs-geweest-type. Als deze vraag al met niveau te maken heeft dan slaat het in elk geval op het lage niveau van jouw inschattingsvermogen, zowel mbt het percentage dat met een glimlach bedoeld is, als aan de andere kant het gedeelte dat je aan het denken zet en dat is helemaal niet lullig bedoeld verder.

Ik zou dan ook niet weten waarom hij de vraag zou moeten negeren. Dit zijn nou dingen die IK me af vraag, net als hoe je om zou gaan met bepaalde andere zaken die niet direct voor de hand liggen maar die de bewoners zeker bezig houden. Op dat gebied liggen naar mijn mening de beste vragen en zal mede het succes van dit topic bepalen.
Het is inderdaad een goede vraag al zeg ik het zelf;
je lijkt me een typsich geval van een ik-ben-gisteren-ook-naar-de-huishoudbeurs-geweest-type.
Was er gisteren een beurs? Knap van je dat je mij in één keer zo kan typeren, en ook dat je mijn inschattingsniveau zo laag inschat.
Omdat JIJ je zulke dingen afvraagt bij mensen die je niet eens kent, zou ik me niet prettig voelen als ik jou zou tegenkomen bij de Albert Heijn.
Ik zou
  zondag 20 november 2005 @ 14:52:22 #73
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32425359
Menno...ook jij hebt op wonderbaarlijke manier rechten gekregen in het [BB] user servival game #23 "the final" dus uh...

pi_32425483
hahaha... je bent lekker bezig Jappie!
pi_32426213
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:12 schreef doka het volgende:

wake-up call
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:20 schreef Kolomo het volgende:

[..]

Mja, hij zou sowieso niet voor vandaag terugkomen. En op Mediawatchers had hij het over vanmiddag 14.00, dus wie weet hier ook!
Wie weet
Too old to Trick or Treat, too young to die
  zondag 20 november 2005 @ 16:29:28 #76
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32428011
Und jetz is het genoeg!!

off-topic allemaal ff weggehaald... discussie blijft lopen en daar is dít niet het topic voor...
  zondag 20 november 2005 @ 16:32:24 #77
129907 mamapan
pi_32428086
quote:
Op zondag 20 november 2005 16:29 schreef flugeltje het volgende:
Und jetz is het genoeg!!

off-topic allemaal ff weggehaald... discussie blijft lopen en daar is dít niet het topic voor...
Helemaal mee eens
  zondag 20 november 2005 @ 16:35:37 #78
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32428180
quote:
Op zondag 20 november 2005 16:32 schreef mamapan het volgende:

[..]

Helemaal mee eens
Fijn dat je m'n ingrijpen op prijs stelt... Maar het gold niet alleen voor de 'anderen'
pi_32428202
zucht en mijn mooie printscreen dan
  zondag 20 november 2005 @ 16:40:38 #80
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32428290
quote:
Op zondag 20 november 2005 16:36 schreef IlBuonoakaMonco het volgende:
zucht en mijn mooie printscreen dan
In de prullenbak, zoek 'm zelf maar tussen alle andere bagger...

Maar goed, BACK ONTOPIC...
  zondag 20 november 2005 @ 17:12:43 #81
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32429084
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 16:53 schreef APK het volgende:

[..]

Er hangen wel degelijk cameras in het toilet. Roel hangt altijd een handdoek over de spiegel, niet wetend dat er ook nog een camera in het plafond verstopt zit.

Wist jij dat wel, Menno?
Ja die hangt er echt Menno. En dat levert hele mooie plaatjes op
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
  zondag 20 november 2005 @ 21:14:13 #82
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32435898
Interessante vraag over dat masturberen. Ik heb er zelfs een topic over geopend: [Jongens-topic] Waar te masturberen???
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Nerd met benen maandag 21 november 2005 @ 21:31:42 #83
18073 miss_bleu
pi_32463582
quote:
Op zondag 20 november 2005 17:12 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Ja die hangt er echt Menno. En dat levert hele mooie plaatjes op
[afbeelding]
whahahah een plee cam!
pi_32470788
jo men
pi_32480460
Zou Menno de columns van Nico Dijkshoorn over BigBrother al ontdekt hebben op Retecool?
pi_32528079
Hallo iedereen,

De laatste dagen heb ik het heel druk gehad. Maar ik kan jullie verblijden dat ik komende vrijdag weer op FOK zal zijn om vragen te beantwoorden. Om 14.00 uur ben ik weer ruim een uur op deze site om jullie vragen te beantwoorden. Tot vrijdag!

www.bbmenno.nl
pi_32528091
Ha Menno...wat ben jij nog laat onder de fokkers.
We kunnen niet wachten tot vrijdag!!!
  donderdag 24 november 2005 @ 04:05:44 #88
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_32528110
quote:
Op donderdag 24 november 2005 04:01 schreef BBMenno het volgende:
Hallo iedereen,

De laatste dagen heb ik het heel druk gehad. Maar ik kan jullie verblijden dat ik komende vrijdag weer op FOK zal zijn om vragen te beantwoorden. Om 14.00 uur ben ik weer ruim een uur op deze site om jullie vragen te beantwoorden. Tot vrijdag!

www.bbmenno.nl
Menno, in het huis vond ik je echt niet te pruimen, maar tijdens je exit vond ik je echt wel een toffe gast
Confidence through competence
pi_32528117
Menno!!!!
pi_32528127
quote:
Hallo iedereen,

www.bbmenno.nl
Menno is ook druk met zijn carriere. Het leven gaat immers door.
pi_32528158
Gelukkig wel Ik ben blij voor hem.
Tot vrijdag Menno
pi_32528953
Hahha... Menno... nachtbraker!!!!! Mooie tijd om te posten. Het heeft dus wel geholpen dat ik je gastenboek nog een keer heb getekend...
pi_32546457
Beter laat dan nooit: welkom op fok Menno! Heel leuk dat je ook hier vragen wil beantwoorden.

Ik vond het ook erg jammer dat je er uit moest. Heb nog geen vragen kunnen bedenken. Ik hoop dat je moeder blij is dat je weer thuis bent. Had het wel met haar te doen tijdens de uitzendingen. Dat moet best moeilijk voor haar geweest zijn.
  vrijdag 25 november 2005 @ 03:03:55 #94
6941 APK
Factual, I think.
pi_32556986
quote:
Hallo iedereen,

www.bbmenno.nl
Spam!

Ik heb nog een vraag.
Man, je bent door Hummie verschrikkelijk in jouw zak gescheten na dat 25 september incident.
Ga je de bewijzen die jij hebt dat BB op SMS fraude berust nog openbaar maken?

Gert-Jan uit BB3 heeft ook nog bewijs. Helaas had hij andere dingen aan zijn hoofd, maar het is niet moeilijk om contact met hem op te nemen.

Stuur maar even een mailtje als je zijn emailadres nodig hebt.
pi_32557364
TVP
pi_32562712
ook tvp
pi_32564899
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:11 schreef Robar het volgende:
ook tvp
Ook Menno was gewoon de leukste en de beste in het hele huis
Hoi :W
pi_32565130
Of Menno de beste was weet ik niet, maar hij was zeker iemand die van mij tot het einde mocht blijven.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:44:43 #99
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32565184
ah.. nog een kwartier dus
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_32565222
Nu je veel beelden hebt teruggezien vraag ik me af of er dingen zijn die je gekwetst hebben of die je niet had verwacht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')