Helemaal mee eensquote:Op zondag 20 november 2005 16:29 schreef flugeltje het volgende:
Und jetz is het genoeg!!
off-topic allemaal ff weggehaald... discussie blijft lopen en daar is dít niet het topic voor...
Fijn dat je m'n ingrijpen op prijs stelt... Maar het gold niet alleen voor de 'anderen'quote:
In de prullenbak, zoek 'm zelf maar tussen alle andere bagger...quote:Op zondag 20 november 2005 16:36 schreef IlBuonoakaMonco het volgende:
zucht en mijn mooie printscreen dan
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:53 schreef APK het volgende:
[..]
Er hangen wel degelijk cameras in het toilet. Roel hangt altijd een handdoek over de spiegel, niet wetend dat er ook nog een camera in het plafond verstopt zit.![]()
Wist jij dat wel, Menno?![]()
whahahah een plee cam!quote:Op zondag 20 november 2005 17:12 schreef MrObjective het volgende:
[..]Ja die hangt er echt Menno. En dat levert hele mooie plaatjes op
[afbeelding]
Menno, in het huis vond ik je echt niet te pruimen, maar tijdens je exit vond ik je echt wel een toffe gastquote:Op donderdag 24 november 2005 04:01 schreef BBMenno het volgende:
Hallo iedereen,
De laatste dagen heb ik het heel druk gehad. Maar ik kan jullie verblijden dat ik komende vrijdag weer op FOK zal zijn om vragen te beantwoorden. Om 14.00 uur ben ik weer ruim een uur op deze site om jullie vragen te beantwoorden. Tot vrijdag!
www.bbmenno.nl
Menno is ook druk met zijn carriere.quote:Op donderdag 24 november 2005 04:01 schreef BBMenno het volgende:
Hallo iedereen,
De laatste dagen heb ik het heel druk gehad. Maar ik kan jullie verblijden dat ik komende vrijdag weer op FOK zal zijn om vragen te beantwoorden. Om 14.00 uur ben ik weer ruim een uur op deze site om jullie vragen te beantwoorden. Tot vrijdag!
www.bbmenno.nl
Spam!quote:Op donderdag 24 november 2005 04:01 schreef BBMenno het volgende:
Hallo iedereen,
www.bbmenno.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |