Goh, diepgaande inhoudelijke vragen : "Hoessie pic".quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:47 schreef Sassefras het volgende:
www.mediawatchers.nl ?
lullig dat menno hier niet komt zeg!
Tja, die jongen heeft ook een leven, ik neem aan dat hij leukere dingen te doen heeft dan de hele dag vragen van interenetters te beantwoorden. Die komt vast nog wel een keertje terug las hij daar zin in heeft.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:47 schreef Sassefras het volgende:
www.mediawatchers.nl ?
lullig dat menno hier niet komt zeg!
Ja, precies. En voor vandaag heeft hij er best al wel wat tijd aan besteed.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het überhaupt heel erg leuk dat Menno tijd maakt voor de internetters! Of dat nou op mediawatchers is of hier. Hulde (zou Rikkert zeggen)!
Menno was het ook al opgevallen en hij heeft het wel een paar keer geprobeerd met uitleggen, maar op een gegeven moment hield dat ook op voor hem. Dan niet. En hij neemt het Joost niet kwalijk, hij ziet ook wel dat Joost door de groepsdruk werd belaagd en dat Joost niet tegen conflicten kan. Roel's moeder vond Joost een allemansvriend. Ik geloof dat Menno dat ook niet erg vond (en toen werd het heel rumoerig en hielden ze ermee op).quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:03 schreef Sonique het volgende:
Hoe is het nou eigenlijk afgelopen met Roel z'n moeder in de live internet uitzending, net toen je de vraag over de 'Joost-bonentel kwestie' wilde beantwoorden werd de uitzending eraf geflikkerd...
We hebben dus niet veel gemist hier gelukkigquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Menno was het ook al opgevallen en hij heeft het wel een paar keer geprobeerd met uitleggen, maar op een gegeven moment hield dat ook op voor hem. Dan niet. En hij neemt het Joost niet kwalijk, hij ziet ook wel dat Joost door de groepsdruk werd belaagd en dat Joost niet tegen conflicten kan. Roel's moeder vond Joost een allemansvriend. Ik geloof dat Menno dat ook niet erg vond (en toen werd het heel rumoerig en hielden ze ermee op).
van de BB sitequote:Babbelen met Menno
Was Menno in het BB-Huis compleet afgesloten van computers en internet, eindelijk kan hij weer chatten! En hij is de beroerdste niet, want maandag 21 november komt hij helemaal naar onze webredactie rijden om al jouw vragen te beantwoorden.
Dus wil jij bijvoorbeeld weten hoe Menno zich nu voelt? Hoe hij terugkijkt op zijn periode in het Huis? Of hij Ingrid erg mist? Ga dan maandag iets voor achten naar de VIP-Chat om hem het hemd van het lijf te kunnen vragen. Van 20 tot 21 uur zit hij klaar om met je te babbelen. Wees er dus bij!
Ja hèquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:27 schreef ChantalC het volgende:
hai menno![]()
je zag er weer kei lekker uit gister in levende lijve![]()
En heb je de TIETUH!!!!! van de dames al gezien?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:40 schreef IlBuonoakaMonco het volgende:
Hoe masturbeerden jullie nou al die weken? Is er wel eens iemand betrapt?
Nee tuurlijk niet, als er aan mij vragen worden gesteld over hoe ik masturbeer zou ik ook niet meer antwoorden...quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:12 schreef stil het volgende:
Menno nog niet geweest?
Dit is werkelijk de meest achterlijke vraag die aan wie dan ook gesteld kan wordenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:40 schreef IlBuonoakaMonco het volgende:
Ik heb ook nog een vraag aan Menno:
Hoe masturbeerden jullie nou al die weken? Is er wel eens iemand betrapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |