abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32374889
Heb je een link naar mediawatchers?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32374952
www.mediawatchers.nl ?

lullig dat menno hier niet komt zeg!
Babe In Totale Control of Herself
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:50:01 #28
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32375042
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:47 schreef Sassefras het volgende:
www.mediawatchers.nl ?

Goh, diepgaande inhoudelijke vragen : "Hoessie pic".
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_32375053
Hij kan altijd nog komen;)
Niets is wat het lijkt..
pi_32375111
Hummie heeft het hem vast afgeraden
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_32375112
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:47 schreef Sassefras het volgende:
www.mediawatchers.nl ?

Tja, die jongen heeft ook een leven, ik neem aan dat hij leukere dingen te doen heeft dan de hele dag vragen van interenetters te beantwoorden. Die komt vast nog wel een keertje terug las hij daar zin in heeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kolomo op 18-11-2005 15:59:51 ]
pi_32375195
Ik vind het überhaupt heel erg leuk dat Menno tijd maakt voor de internetters! Of dat nou op mediawatchers is of hier. Hulde (zou Rikkert zeggen)!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32375396
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het überhaupt heel erg leuk dat Menno tijd maakt voor de internetters! Of dat nou op mediawatchers is of hier. Hulde (zou Rikkert zeggen)!
Ja, precies. En voor vandaag heeft hij er best al wel wat tijd aan besteed.
  vrijdag 18 november 2005 @ 16:03:07 #35
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32375453
Zeer strakke actie gisteren, laat nog maar eens dubbel zien wat voor een bewoners het zijn dat ze met z'n alle (behalve Joost die de gehele avond een stramme kabouter had) de kwestie zo weten te bagatalliseren en te verdraaien dat het Menno z'n eigen schuld is.

Zelfs bij het zien van de beelden weet Rob Menno zwart te maken door te zeggen dat hij het raar vind dat hij Ingrid niet van de bank haalt en Rob erop zet, en dat er eigenlijk helemaal niet zoveel 'getreiterd' is naar Menno toe, hoogstens twee weekjes. MEnno heeft het helemaal niet zo moelijk gehad in het huis... "Kom op zeg, je bent toch een vent, of niet?" Voegt hij ook nog even toe... De rest (al sputterd Ingrid in eerste instantie nog tegen) stemt daarmee in.

Het beddengoed en Nemo worden door Natte Lie in de wasmachine geflikkerd, en ze stapt demonstratief nog even met blote voeten over haar eigen bed, en daarmee is de zaak afgedaan in het BB-huis...

Menno, zeg nou eerlijk, die gasten zijn toch echt niet goed snik? Dit gaat toch gewoon veel verder dan appels en peren?

Maar goed...

Hoe is het nou eigenlijk afgelopen met Roel z'n moeder in de live internet uitzending, net toen je de vraag over de 'Joost-bonentel kwestie' wilde beantwoorden werd de uitzending eraf geflikkerd...

[ Bericht 1% gewijzigd door Sonique op 18-11-2005 16:09:25 ]
pi_32376819
Nou Menno, je vroeg van de week wat wij het leukste moment tot nu toe vonden, inmiddels heb je daar gisteren voor gezorgd! Ik heb erg genoten!
Duct tape is like the force, it has a light side, a dark side and it keeps the world together - Oprah Winfrey
pi_32376944
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:03 schreef Sonique het volgende:
Hoe is het nou eigenlijk afgelopen met Roel z'n moeder in de live internet uitzending, net toen je de vraag over de 'Joost-bonentel kwestie' wilde beantwoorden werd de uitzending eraf geflikkerd...
Menno was het ook al opgevallen en hij heeft het wel een paar keer geprobeerd met uitleggen, maar op een gegeven moment hield dat ook op voor hem. Dan niet. En hij neemt het Joost niet kwalijk, hij ziet ook wel dat Joost door de groepsdruk werd belaagd en dat Joost niet tegen conflicten kan. Roel's moeder vond Joost een allemansvriend. Ik geloof dat Menno dat ook niet erg vond (en toen werd het heel rumoerig en hielden ze ermee op).
  vrijdag 18 november 2005 @ 17:04:40 #38
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32377333
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Menno was het ook al opgevallen en hij heeft het wel een paar keer geprobeerd met uitleggen, maar op een gegeven moment hield dat ook op voor hem. Dan niet. En hij neemt het Joost niet kwalijk, hij ziet ook wel dat Joost door de groepsdruk werd belaagd en dat Joost niet tegen conflicten kan. Roel's moeder vond Joost een allemansvriend. Ik geloof dat Menno dat ook niet erg vond (en toen werd het heel rumoerig en hielden ze ermee op).
We hebben dus niet veel gemist hier gelukkig

Trouwens, voor de Menno fans :
quote:
Babbelen met Menno
Was Menno in het BB-Huis compleet afgesloten van computers en internet, eindelijk kan hij weer chatten! En hij is de beroerdste niet, want maandag 21 november komt hij helemaal naar onze webredactie rijden om al jouw vragen te beantwoorden.

Dus wil jij bijvoorbeeld weten hoe Menno zich nu voelt? Hoe hij terugkijkt op zijn periode in het Huis? Of hij Ingrid erg mist? Ga dan maandag iets voor achten naar de VIP-Chat om hem het hemd van het lijf te kunnen vragen. Van 20 tot 21 uur zit hij klaar om met je te babbelen. Wees er dus bij!
van de BB site
pi_32379335
hoi menno
pi_32379474
hai menno

je zag er weer kei lekker uit gister in levende lijve
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32381098
menno, ik was nooit zo'n fan van je ... van niemand eigenlijk deze keer in BB
maar je actie van gisteren was heel stoer en ik vind je nu stukken leuker dan in het huis!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_32381163
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:27 schreef ChantalC het volgende:
hai menno

je zag er weer kei lekker uit gister in levende lijve
Ja hè
  vrijdag 18 november 2005 @ 19:37:13 #43
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32381476
Die Menno heeft wel half vrouwelijk Nederland achter zich aan lijkt 't wel Check z'n gastenboek ook, niet normaal!

Nou ja, 't is hem gegund
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 18 november 2005 @ 19:54:51 #44
41342 stormiot
Inge aka Storm
pi_32381997
Het is ook een leuke jongen om te zien
pi_32383288
Ik heb ook nog een vraag aan Menno:

Hoe masturbeerden jullie nou al die weken? Is er wel eens iemand betrapt?
  vrijdag 18 november 2005 @ 21:02:29 #46
6941 APK
Factual, I think.
pi_32383905
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 20:40 schreef IlBuonoakaMonco het volgende:

En heb je de TIETUH!!!!! van de dames al gezien?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 18 november 2005 @ 21:17:43 #47
102511 Daiha
Fragile Emotional Disorder
pi_32384294
En, Menno, ben je al die aandacht al beu? Iedereen wil wat van je, hier op Fok! liggen een vraag of honderd op je te wachten, op je eigen site natuurlijk ook en van Hummie en consorten ben je ook nog niet af.
Tranendal
pi_32394161
Menno nog niet geweest?
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:43:19 #49
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32396191
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 11:12 schreef stil het volgende:
Menno nog niet geweest?
Nee tuurlijk niet, als er aan mij vragen worden gesteld over hoe ik masturbeer zou ik ook niet meer antwoorden...
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:49:53 #50
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_32396369
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 20:40 schreef IlBuonoakaMonco het volgende:
Ik heb ook nog een vraag aan Menno:

Dit is werkelijk de meest achterlijke vraag die aan wie dan ook gesteld kan worden . Dit zegt duidelijk iets over de vraagsteller! (en ook over het niveau van Fok??????)

Menno, ik hoop en verwacht van je, dat je deze vraag zult negeren.
Groetjes en succes
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')