Volgens mij staan jullie (Jappie & Kleintje) op 94 punten... Niet smokkelen he?quote:Op zondag 20 november 2005 13:34 schreef Jappie het volgende:
De bankzitters
Kleintje: 96
Maurisico: 100
Jappie: 96
Kribbet: 100
Das zeg maar daar bij wat we "het brugrestaurant" over de A4 noemenquote:Op zondag 20 november 2005 13:35 schreef Kleintje het volgende:
Jappie... vertel eens... welke parkeerplaats?
Kunnen we het niet beter gewoon hier in bed doen enzo?
ogut...daar heb je dat rancuneuze mensch ook...quote:Op zondag 20 november 2005 13:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Volgens mij staan jullie (Jappie & Kleintje) op 94 punten... Niet smokkelen he?![]()
Wegwezen hier ouwetje...die taken zijn niet meer van jouquote:Op zondag 20 november 2005 13:40 schreef cuall het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2005 13:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wegwezen hier ouwetje...die taken zijn niet meer van jou![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 13:40 schreef Jappie het volgende:
ogut...daar heb je dat rancuneuze mensch ook...![]()
Hup wijsneus! Nu weer met je Duplo spelen!quote:Op zondag 20 november 2005 13:52 schreef Jappie het volgende:
Wat zie je er weer lekker uit in je mantelpakje slobberjurk![]()
[afbeelding]
![]()
Het grapppige is dat vrouwen die nerveus met de deegroller zwaaien meestal zelden in de keuken worden aangetroffen.quote:
Ha Beertje!quote:Op zondag 20 november 2005 13:49 schreef lovebear het volgende:
Ben ik weer![]()
![]()
En Jappie foei niet stiekem stemmen veranderen![]()
Zal beter op je letten![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 14:02 schreef demins het volgende:
[..]
Ha Beertje!![]()
Dan zal ik eens wat beter op jou gaan letten![]()
Forget it....die plaats is al bezet door Gertquote:Op zondag 20 november 2005 14:02 schreef Kleintje het volgende:
Ik wil ook graag in de finale....
*zucht*
Ah... toe...
Ze hebben toch een pispaaltje nodig in de finale???
Daarom kreeg ik al helemaal geen stemmen voor de finale... Ik denk dat Versabommie gewoon het pispaaltje wordt... Eenling... Dat zie je zo!quote:Op zondag 20 november 2005 14:02 schreef Kleintje het volgende:
Ze hebben toch een pispaaltje nodig in de finale???
Nee helaas...quote:
Stro slaapt niet echt, lieverd! Stro is dood. Ik weet niet hoe ik het voorzichtiger kan brengen.quote:Op zondag 20 november 2005 14:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Is goed.
En hoe sliep t stro gister![]()
Geeft niets meid......met jouw geluk loop je vast nog wel een tweede keer tegen de prins op het witte paard aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |