Volgens mij staan jullie (Jappie & Kleintje) op 94 punten... Niet smokkelen he?quote:Op zondag 20 november 2005 13:34 schreef Jappie het volgende:
De bankzitters
Kleintje: 96
Maurisico: 100
Jappie: 96
Kribbet: 100
Das zeg maar daar bij wat we "het brugrestaurant" over de A4 noemenquote:Op zondag 20 november 2005 13:35 schreef Kleintje het volgende:
Jappie... vertel eens... welke parkeerplaats?
Kunnen we het niet beter gewoon hier in bed doen enzo?
ogut...daar heb je dat rancuneuze mensch ook...quote:Op zondag 20 november 2005 13:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Volgens mij staan jullie (Jappie & Kleintje) op 94 punten... Niet smokkelen he?![]()
Wegwezen hier ouwetje...die taken zijn niet meer van jouquote:Op zondag 20 november 2005 13:40 schreef cuall het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2005 13:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wegwezen hier ouwetje...die taken zijn niet meer van jou![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 13:40 schreef Jappie het volgende:
ogut...daar heb je dat rancuneuze mensch ook...![]()
Hup wijsneus! Nu weer met je Duplo spelen!quote:Op zondag 20 november 2005 13:52 schreef Jappie het volgende:
Wat zie je er weer lekker uit in je mantelpakje slobberjurk![]()
[afbeelding]
![]()
Het grapppige is dat vrouwen die nerveus met de deegroller zwaaien meestal zelden in de keuken worden aangetroffen.quote:
Ha Beertje!quote:Op zondag 20 november 2005 13:49 schreef lovebear het volgende:
Ben ik weer![]()
![]()
En Jappie foei niet stiekem stemmen veranderen![]()
Zal beter op je letten![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 14:02 schreef demins het volgende:
[..]
Ha Beertje!![]()
Dan zal ik eens wat beter op jou gaan letten![]()
Forget it....die plaats is al bezet door Gertquote:Op zondag 20 november 2005 14:02 schreef Kleintje het volgende:
Ik wil ook graag in de finale....
*zucht*
Ah... toe...
Ze hebben toch een pispaaltje nodig in de finale???
Daarom kreeg ik al helemaal geen stemmen voor de finale... Ik denk dat Versabommie gewoon het pispaaltje wordt... Eenling... Dat zie je zo!quote:Op zondag 20 november 2005 14:02 schreef Kleintje het volgende:
Ze hebben toch een pispaaltje nodig in de finale???
Nee helaas...quote:
Stro slaapt niet echt, lieverd! Stro is dood. Ik weet niet hoe ik het voorzichtiger kan brengen.quote:Op zondag 20 november 2005 14:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Is goed.
En hoe sliep t stro gister![]()
Geeft niets meid......met jouw geluk loop je vast nog wel een tweede keer tegen de prins op het witte paard aan.quote:
Ik vind het best...hoe stel je je dat voor...een kloon aanmaken onder de naam K&J en daarmee starten op 192 188 punten.quote:Op zondag 20 november 2005 14:08 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk dat ik veel beter pispaal kan zijn dan Gert en Bommie!
Jappie, zullen wij gaan samenzweren? Onze punten samenvoegen en onder 1 hoedje spelen enzo...
Oh vast wel...quote:Op zondag 20 november 2005 14:09 schreef Jappie het volgende:
Geeft niets meid......met jouw geluk loop je vast nog wel een tweede keer tegen de prins op het witte paard aan.![]()
O daar valt wel over te praten hoor. Als kleintje die plaats graag wil hebben, dan mag dat van mij.quote:Op zondag 20 november 2005 14:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Forget it....die plaats is al bezet door Gert![]()
Nee woensdag ga ik... denk ik... als ze nog een plekkie over hebben...quote:Op zondag 20 november 2005 14:16 schreef demins het volgende:
Zeker en vast!Wat zit je haar leuk! Kapper geweest?
![]()
Doe jij ens even rustig aan, Kleintje. Tot middernacht mag je al de pispaal zijn!quote:Op zondag 20 november 2005 14:19 schreef Kleintje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa
Jaaaaaaaaaaaaaa
Gert.... ik wil graag de pispaal zijn.
Ik hoor gewoon in de finale.
Als ik gisteren nou gewoon tijd had gehad om even te stemmen dan had ik gewoon sterker gestaan.
maar nee... krijg nu gewoon het verwijt dat ik hier te weinig kom!
Tsss, dat tegen iemand zeggen die bij de oldbie's van fok! hoort!
Tssss
Kom je even laten zien hier, dan? Leuk!quote:Op zondag 20 november 2005 14:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee woensdag ga ik... denk ik... als ze nog een plekkie over hebben...![]()
Ik heb me het hele voortraject niet verstapt om rancune te tonen, keer op keer heb ik je de andere wang toegekeerd en wat kreeg ik de laatste stemronde die je stemde:quote:Op zondag 20 november 2005 14:26 schreef Kleintje het volgende:
Jaaaaaaaaaaa Versa.... dat moet je doen.
Dan geven ze mij pluspunten. Dan zien ze in dat ik het enige juiste heb gedaan. Jij hoort niet thuis in de finale
WIE DE NEUK STAAN NU BOVEN JE HE ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:15 schreef Kleintje het volgende:
Versabommie -- Mij een beetje stom noemen en ventje.... tssss. Daarbij sta je boven mij en daar hoor jij helemaal niet! Kom nou! Ik mag dan wel klein zijn, maar je moet niet boven mij staan en uit de hoogte doen!
een soort kloon met een "bite" dus ...ff testen of dat werkt...quote:Op zondag 20 november 2005 14:14 schreef Kleintje het volgende:
Ik dacht aan Klappie, das kleine klonodil ofzo....
Ik denk dat we daarmee wel sympathie krijgen...
Ach joh, dat zijn er meer dan genoeg. Als je daar kleine variaties in aanbrengt heb je er voor je het weet meer dan je lief is!quote:Op zondag 20 november 2005 14:23 schreef versabommie het volgende:
Attentie:
HEY! KAN IEMAND ME FF HELPEN, IK BEN EEN BLOEMLEZING AAN HET MAKEN VAN ALLE MISSELIJKMAKENDE MOTIVATIES VAN KLEINTJE WAARBIJ ZE ME MINPUNTEN GAF! Ik zit op dit moment al aan 8x minpunten van kleintje jegens mijn persoontje, dat zijn er volgens mij veel meer!
Tuurlijk maak er wel ff foto van voor in me fotoboekkie...quote:Op zondag 20 november 2005 14:25 schreef demins het volgende:
Kom je even laten zien hier, dan? Leuk!![]()
Dank! En jij met de zege op de Menno's!quote:Op zondag 20 november 2005 14:26 schreef versabommie het volgende:
Hey Gert gefeli met de geflatteerde doch enigzins verdiende zege op die vieze stinkmoffen!
Neh...quote:Op zondag 20 november 2005 14:30 schreef Kleintje het volgende:
wat denk je zelf jappie??? gaat dat werken???
*Zucht* Er worden alleen min-punten vergeven, doos!quote:Op zondag 20 november 2005 14:26 schreef Kleintje het volgende:
Jaaaaaaaaaaa Versa.... dat moet je doen.
Dan geven ze mij pluspunten. Dan zien ze in dat ik het enige juiste heb gedaan. Jij hoort niet thuis in de finale
Ik heb zelden zo'n fantasieloze postings gezien als wat dat kleine ventje eruit durft te braken.quote:Op zondag 20 november 2005 14:29 schreef demins het volgende:
[..]
Ach joh, dat zijn er meer dan genoeg. Als je daar kleine variaties in aanbrengt heb je er voor je het weet meer dan je lief is!Ik heb Kleintje nog nooit op één originele gedachte kunnen betrappen
![]()
Nog drie nachtjes slapen en ik word wakkerquote:Op zondag 20 november 2005 14:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Tuurlijk maak er wel ff foto van voor in me fotoboekkie...![]()
thnx, het was ff 20 minuten billenknijpen als een nathalie op een donderdag zo tegen het einde maar we hebben die streepgeschoren stinknaccers ff lekker in eigen huis de nekslag mogen geven...!quote:Op zondag 20 november 2005 14:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Dank! En jij met de zege op de Menno's!
Billen???quote:Op zondag 20 november 2005 14:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo'n fantasieloze postings gezien als wat dat kleine ventje eruit durft te braken.
Mauriscio is zelfs met zijn campagne serieus en bovendien zeer origineel, Kribbet rijdt in een euh originele auto en Jappie weet me af en toe toch wel positief te verassen met zijn beledigingen omtrent mijn persoontje.
Alleen kleintje, die denkt dat een paar billen genoeg is om met de jackpot ervandoor te gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |