abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32567446
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:51 schreef muisje26 het volgende:

[..]

Als dit zo is, doe ik een vreugdedansje op mijn bed (met mijn blote voeten)
staat in Streamverslag van 20 minuten geleden, dus het is waar
pi_32567450
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:52 schreef Kleintje het volgende:

YEAH!

even iets ter aanvulling.
Je trouwt met mij EN met Isabeau.
Want Isabeau is ook mijn vriendinnetje.
Je krijgt dus 2 geile wijven die verzot zijn op zeebanket en op rijsttafels!

Dus... over 2 weken in het Feyenoordstadion trouwen??
Mag Pi-erre ook komen.... want die hoort stiekem toch in de kuip thuis

Arme Menno. En in het Feyenoordstadion? Is dat het hoogtepunt van romantiek tegenwoordig?
Volgens mij wil Menno in een ander stadion trouwen (NAC of zo)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:55:04 #228
20672 muisje26
Here you stand victorious
pi_32567468
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:54 schreef avonne het volgende:

[..]

staat in Streamverslag van 20 minuten geleden, dus het is waar
Ik zit net de streams te kijken, maar het ziet er niet groen uit. Of ik moet de kleuren van mijn monitor ff bijstellen........
pi_32567472
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:53 schreef Cuaderno het volgende:
Menno,

nog een vraagje: was je echt niet boos toen ingrid je hoofd met de tondeuze onder handen nam?
Daar heeft Menno in deel 1 al antwoord opgegeven
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32567478
Ow, oke Isabeau... dan trouwen we in een dungeon met allemaal dragons om ons heen.
En dan laten we een unicorn op Menno aflopen om te kijken of Menno op hem kan rijden. Zien we gelijk of hij maagd is of niet
pi_32567484
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:53 schreef Simba het volgende:
Menno, ik moest van m'n vriendin zeggen dat je niet met Ingrid moet gaan, daar ben je te lief voor.
Sow jij zit onder de plak
Spijt mag je alleen hebben van de dingen die je niet gedaan hebt
pi_32567514
We hebben een M

We hebben een E

We hebben een N

en nog een N

We hebben een O

Menno!

Hoi!
pi_32567522
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:55 schreef muisje26 het volgende:

[..]

Ik zit net de streams te kijken, maar het ziet er niet groen uit. Of ik moet de kleuren van mijn monitor ff bijstellen........
Ze zullen wel het shirt van Joost voor het haar van Naat hebben aangezien
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_32567533
Jammer dat ik zoveel te oud voor Menno ben.
Ben stiekem echt verliefd op hem!
Hij heeft echt wel een lief koppie!
pi_32567544
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar heeft Menno in deel 1 al antwoord opgegeven
heb ik zeker overheen gelezen, wat was zijn antwoord dan?
pi_32567551
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:55 schreef Kleintje het volgende:
Ow, oke Isabeau... dan trouwen we in een dungeon met allemaal dragons om ons heen.
En dan laten we een unicorn op Menno aflopen om te kijken of Menno op hem kan rijden. Zien we gelijk of hij maagd is of niet
Ja hallo, ik wil geen maagd als echtgenoot Ik heb geen zin om een man alles te leren.
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:58:34 #237
20672 muisje26
pi_32567558
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:57 schreef Kleintje het volgende:
Jammer dat ik zoveel te oud voor Menno ben.
Ben stiekem echt verliefd op hem!
Hij heeft echt wel een lief koppie!
Kweet niet wat hij te oud vindt.....
pi_32567568
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:57 schreef Cuaderno het volgende:
heb ik zeker overheen gelezen, wat was zijn antwoord dan?
Dat hij helemaal niet boos was

Het is zo'n schatje
pi_32567573
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:46 schreef BBMenno het volgende:

[..]

Ik keur dat af....wanneer hij haar echt leuk had gevonden had ik er misschien meer vrede meegehad. Maar ik vind dat je bij dit spel niet kan spelen met andermans gevoelens. En hij speelt een spel waarbij hij dat diverse malen al heeft gedaan. Maar ik denk dat Ing slim genoeg is om daar niet in te trappen.....
Nou,lijkt me dat Ingrid dat zelf toelaat
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_32567574
Zie je Rob nog steeds als een speler van het spel, of heb je je mening inmiddels herzien?
Hij heeft zich laatst ook nogal kwetsend uitgelaten over jou ouders..............
pi_32567583
Hoi Menno,

Had je het ook niet leuk gevonden als Dido er gisteren uit had gemoeten, en Roel dus groen van jaloezie (en met Natalie opgescheept) in het huis had moeten blijven?
pi_32567592
Volgens mij is Menno stiekem nu naar Ingrid haar huisje :
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:59:50 #243
20672 muisje26
pi_32567602
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:44 schreef muisje26 het volgende:
Menno, met welk dier zou jij jezelf kunnen vergelijken en waarom?
ff in de herhaling dan?
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:00:21 #244
19319 weyden
viruseliminator
pi_32567615
Is Menno weg, heb nog steeds geen antwoord?????
pi_32567630
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:47 schreef Falco het volgende:

Sanne:
Had je zelf ook het idee Hummie een pesthekel aan je had? Of heb jij dat zo niet ervaren?

Sterker nog Hummie en ik kunnen het heel goed met elkaar vinden.

Kimske:
Hoe vond je het toen je er achter kwam dat we in de buitenwereld wel zien hoe je echt bent, en dat de groep aan het konkelen was??? Luchtte dat niet op? Geloof je zelf dat je er echt uitgestemd bent?

Dat luchtte heel erg op. Maar dat wist ik in het huis ook wel. Wanneer Joost zegt tegen mij dat hij mij niet heeft gesproken 's ochtentd bij het bonensoteren, dan wist ik zeker dat BB dat uit zal zenden en daardoor Nederland kon zien dat ik gelijk had. Dat is ook de reden waarom ik daar niet tegen in ben gegaan. Men geloofde me toch niet op dat moment in het huis. Dan kan je beter de eer aan jezelf houden!!!

BB-King:
Vind je het niet lastig al die vragen hier te beantwoorden... heb begrepen dat je dyslectisch bent.
PS. Ga je BB- Ruud en Annet nog spreken... die zal je vast nog wel bij NAC zien!

Nee hoor dat gaat goed, ben bang dat ik af en toe wel spelfouten maak, excus daarvoor. En ja ik heb Ruud en Annet gesproken en die waren erg trots op mij. Ga binnenkort even op de kofiie bij ze en ja ik heb ook even geknuffeld met Ruud!!!

Blackadder2:
Maar wat vond jij nou het leukste moment, en wat het moeilijkste, of akeligste?
...En hoe is het eig. met je haar?

Ik heb net mijn top 5 leukste momenten gezegd. Maar het moeilijkste moment is eigenlijk dat ik mij daar heel erg verveelde af en toe. Ik ben iemand die graag wat te doen heeft en dan is stil zitten en praten erg zwaar!! En met mijn haar gaat het weer de goede kant op.....gelukkig!

superhero87:
Ik had een vraagje: baalde je niet toen je bij de laatste weekopdracht, de krachtmeting, tijdens de liveuitzending roel en rob voor je moest laten? Je gaf het best gauw op, ik had verwacht dat jij het minuten zou volhouden! Het leek namelijk niet alsof jij baalde.

Nee hoor, ik kon er niets aan doen dat ik moest stoppen. Ten onrechte corrigeerde Iwan mij op mijn houding, daardoor verloor ik mijn concentratie. De meiden moesten aanwijzingen geven en deden dat niet goed......en uiteindelijk hebben wij het toch gehaald!
pi_32567631
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja hallo, ik wil geen maagd als echtgenoot Ik heb geen zin om een man alles te leren.
ow....
Dan leer ik hem alles wel

Ah nee, hij weet vast wel hoe het moet...

Oke, back ontopic...
Menno... zullen we 21 december trouwen. Een dag voor de finale???
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:00:59 #247
20672 muisje26
pi_32567636
mssn is ie ff poepen ofzo?
pi_32567646
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:59 schreef Denmor het volgende:
Hoi Menno,

Had je het ook niet leuk gevonden als Dido er gisteren uit had gemoeten, en Roel dus groen van jaloezie (en met Natalie opgescheept) in het huis had moeten blijven?
Nee Dido blijven. Roel naar het huisje om daar te zien dat ze de hele tijd getroost en vatgepakt wordt door Rob en Joost.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32567657
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat hij helemaal niet boos was

Het is zo'n schatje
tnx, mss heb ik dat antwoord we onbewust onderdrukt omdat ik me dat helemaal niet voor kan stellen, want ik was zelf ontzettend boos geworden.
pi_32567668
Menno, ik vind je een kanjer dat je zoveel tijd steekt in het beantwoorden van al die vragen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')