Ja dat weet ik!!quote:
Ik keur dat af....wanneer hij haar echt leuk had gevonden had ik er misschien meer vrede meegehad. Maar ik vind dat je bij dit spel niet kan spelen met andermans gevoelens. En hij speelt een spel waarbij hij dat diverse malen al heeft gedaan. Maar ik denk dat Ing slim genoeg is om daar niet in te trappen.....quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:42 schreef Robar het volgende:
[..]
wat vind je ervan dat Rob achter Ingrid aan zit?
Dat was idd precies het moment waarop Ing zich voor het eerst negatief over jou heeft uitgelaten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:40 schreef BBMenno het volgende:
[..]
In mijn ogen is de reactie van Chantal op mijn homo-opdracht de omslag voor mij geweest. Ik heb het idee dat zij met Ing heeft gesproken dat ik niet te vertrouwen ben, want sinds die opdracht is het tussen mij en ing minder en minder geworden. Zij heeft duidelijk veel te zeggen in de groep....en het is vrij logisch dat je kiest voor de meerderheid van de groep dan iemand geloven die goed toneel kan spelen...maar of dat altijd even eerlijk is........dat weet ik zeker van niet!
Precies... is gewoon een tactische move. Als Ingrid echt exit was gegaan gisteren had hij achter Chantal aangegaan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:46 schreef BBMenno het volgende:
[..]
Ik keur dat af....wanneer hij haar echt leuk had gevonden had ik er misschien meer vrede meegehad. Maar ik vind dat je bij dit spel niet kan spelen met andermans gevoelens. En hij speelt een spel waarbij hij dat diverse malen al heeft gedaan. Maar ik denk dat Ing slim genoeg is om daar niet in te trappen.....
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:46 schreef BBMenno het volgende:
[..]
Ik keur dat af....wanneer hij haar echt leuk had gevonden had ik er misschien meer vrede meegehad. Maar ik vind dat je bij dit spel niet kan spelen met andermans gevoelens. En hij speelt een spel waarbij hij dat diverse malen al heeft gedaan. Maar ik denk dat Ing slim genoeg is om daar niet in te trappen.....
Maar mooiste momenten zijn niet uitgezonden allemaal maar dit is mijn top 5:quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:46 schreef Fiorenza het volgende:
Menno![]()
Vorige keer dat je hier was vroeg je ons naar onze favoriete momenten van BB5.
Daar is uitgebreid antwoord op gegeven, maar.. wat zijn de jouwe?
Wees daar maar niet bang om... net als bigbrother ziet ze en hoort ze allesquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:48 schreef Robar het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens.
Maar ik hoop dan ook dat Ingrid de plannetjes van Rob te zien krijgt in haar knusse prive huisje . . .
Nathalies haar is groen gewordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:46 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie zegt trouwens NU in het BBhuis: "Rob had zo'n hekel aan Menno omdat hij altijd zo hard schreeuwde"
Rob: "Ik had geen hekel aan Menno..."
Nathalie triomfantelijk: "Wèl!!"
Zeg maar wanneer en hoe laat! ;-)quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:48 schreef Kleintje het volgende:
Dank je wel voor het antwoord Menno!
Dan kom ik gelijk met nog een vraag.
Wil je met me trouwen
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:48 schreef Kleintje het volgende:
Dank je wel voor het antwoord Menno!
Dan kom ik gelijk met nog een vraag.
Wil je met me trouwen
3x is scheepsrecht...toch??quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:16 schreef weyden het volgende:
He Menno wat vind je ervan dat Rob je een psychopaat noemde??
En als je terugkijkt is het je dan opgevallen dat Rob ze eigenlijk heel subtiel tegen jou opgezet heeft??
YEAH!quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:50 schreef BBMenno het volgende:
[..]
Zeg maar wanneer en hoe laat! ;-)
En dames..... jullie weten waar 2 vechten om 1 Menno....... gaat de 3de er mee heenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
en je ging...en je ging...met MIJ trouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |