Dit programma neemt ongeveer 2 - 2,5 uur in beslag (volgens henquote:Arrangement Imola
4 races van 10 minuten;
10 snelste coureurs in finale;
Beste drie coureurs ontvangen een beker;
Eerste drankje in Grand Prix Café gratis;
Klik hier voor meer informatie.
¤ 50,- per persoon exclusief 6% BTW (= ¤53,- red.)
Elke deelnemer rijdt 4 races van 10 minuten. Tijdens de eerste twee races kunt u wennen aan het circuit en de karts. De derde en vierde race
worden gereden voor de kwalificatie. Tijdens deze twee races zult u het uiterste uit uzelf en de kart moeten halen om een plaats te kunnen bemachtigen bij de 10 snelste coureurs. De 10 snelste coureurs in de kwalificatieraces mogen in de grote finale strijden om de felbegeerde
eerste plaats.
Tijdens en na de race zijn alle deelnemers welkom in ons gezellige
Grand-Prix Café waar het eerste drankje voor onze rekening is.
Als iemand specifiek tegen 1 van de opties is dan wordt deze dus niet gekozen, aangezien niet 1 iemand wat anders kan etenquote:1. Beenham Buffet
Ovenvers stokbrood met huisgemaakte kruidenboter
Echte warme beenham
Verse broodjes voor de beenham
Verse rauwkostsalade met diverse ingrediënten
Ambachtelijk gemaakte rundvleessalade
Honing mosterd saus speciaal voor over de beenham
(¤ 12,00 pp ex btw) vanaf 10 personen
2. Kipsate Buffet
Ovenvers stokbrood met huisgemaakte stokbrood
Verse stukjes kipsaté in ambachtelijk gemaakte satésaus
Echte kroepoek Geserveerd met aardappelgarnituur en rijst
(¤ 15,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
Zelf uw vlees bereiden tijdens uw feestje?
Ook dat kan in Harders' Plaza Harderwijk!
Maak uw keuze uit Hollands of Mexicaans Partypannen.
3. Hollands Partypannen
Ovenvers stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter
Vijf verschillende soorten vlees Verse champignons en uitjes om lekker mee te bakken
Huisgemaakte salade met verschillende ingredienten
Heerlijke fruitsalade
Verschillende sauzen
Geserveerd met aardappelgarnituur
(¤ 19,-- pp, mogelijk vanaf 6 personen ex btw)
4. Mexicaans Partypannen
Tacovlees (kip) met groenten om zelf te bakken
Tortilla's (Mexicaanse pannenkoekjes)
Verse rauwkost salade met diverse ingrediënten
Sausjes; zure room en gyrossaus Geserveerd met aardappelgarnituur
(¤ 18,00 pp ex btw) vanaf 10 personen
Onze mogelijkheden tot een heerlijk volledig warm/koud buffet:
Buiten deze buffetten om kunnen wij altijd een LUXE buffet voor u samenstellen
5. Full Speed
De klassieker; echte ham met verse meloen
Dagverse haring voor de visliefhebber
Echte gehaktballetjes in warme satésaus
Warme stukjes kipfilet in kerriesaus
Geserveerd met warme groenten en aardappelgarnituur
(¤ 19,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
6. Victory
De klassieker; echte ham met verse meloen
Smaakvolle zalmsalade Fluweelzachte gerookte zalm
Heerlijke stokjes kipsaté in huisgemaakte satésaus
Warme stukjes varkenshaas in ambachtelijk gemaakte pepersaus
Geserveerd met warme groenten en aardappelgarnituur
(¤ 23,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
Wat je normaal noemtquote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:30 schreef yup het volgende:
Kawasaki ZXR400 van begin jaren 90 ofzo
Wat vinden we van dit? Ik heb al gemaild of het een echte is met 25kw op kentekenbewijs en of ie zo vriendelijk was bouwjaar, km stand etc. te vertellen, maar denk het eerlijk gezegd niet... Maarja het is altijd het proberen waard...
quote:
Ik ook van jouquote:Op woensdag 16 november 2005 22:27 schreef RB het volgende:
[..]
Wat je normaal noemtMaar ik had van hem ook niks anders verwacht
![]()
Velgen zwartquote:
Het is sowieso een bikkel, en bovendien was'ie met leer nog meer geld kwijtgeweest.quote:
En zo ja ..quote:Op woensdag 16 november 2005 22:30 schreef yup het volgende:
Wat vinden we van dit? Ik heb al gemaild of het een echte is met 25kw op kentekenbewijs en of ie zo vriendelijk was bouwjaar, km stand etc. te vertellen, maar denk het eerlijk gezegd niet... Maarja het is altijd het proberen waard...
ZXR400quote:Op woensdag 16 november 2005 22:34 schreef yup het volgende:
Retry
Wat vinden we van dit? Ik heb al gemaild of het een echte is met 25kw op het kentekenbewijs en of ie zo vriendelijk was bouwjaar, km stand etc. te vertellen, maar denk het eerlijk gezegd niet... Altijd het proberen waard dus maar email afwachten
Damn, zo zwart is ie toch flink veel mooier dan die retro groen, blauw witte dingen.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:34 schreef yup het volgende:
Retry
Wat vinden we van dit? Ik heb al gemaild of het een echte is met 25kw op het kentekenbewijs en of ie zo vriendelijk was bouwjaar, km stand etc. te vertellen, maar denk het eerlijk gezegd niet... Altijd het proberen waard dus maar email afwachten
Gammaquote:Op woensdag 16 november 2005 22:43 schreef yup het volgende:
Ding ziet er gewoon DIK ok uit, in ieder geval veel mooier dan ER5/GS500 etc.
DOHC 16v schreeuwblok is altijd ok.
En als de prijs ook meevalt zou dit eens de ideale brommer kunnen zijn...
Wellis pisvelk, hij hep toch een KLX joh. Ook aardige berg koppel hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 22:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Damn, zo zwart is ie toch flink veel mooier dan die retro groen, blauw witte dingen.
Phat ding![]()
Alleen tegen dat koppel van Pepijn begin je weinig heHOh wacht, dat heeft ie niet meer
quote:
Dat dacht ik ook al.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:47 schreef Makster het volgende:
Wellis pisvelk, hij hep toch een KLX joh. Ook aardige berg koppel hooren nu ben ik wel serieus
![]()
En je hebt gelijk, zelfs 800 euro (bijv.) zou te duur zijn met zo een km stand.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:47 schreef worldpimber het volgende:
Straks staat er al 80.000 km op![]()
Lekker duidelijke advertentieMaar ook al staat ie niet 25kW op kenteken, blijft toch een twijfelaartje dan. Fucking moeilijke keuzes moet je maken joh
![]()
Beter koop je een nieuwere, dees is wel akelig oudquote:Op woensdag 16 november 2005 22:49 schreef yup het volgende:
[..]
En je hebt gelijk, zelfs 800 euro (bijv.) zou te duur zijn met zo een km stand.
Want er is gewoon een te grote kans dat je alles mag reviseren. En dan kunnen de kosten wel eens op een getal met 3 nullen erachter eindigen :/
Als het 25kw op kenteken is en de prijs is ok zou ik er geen seconde aan twijfelen, ook al heeft ie 80k op de klok, gewoon checken of ie goed rijd, niet rookt etc (gewoon lang op proefrijden) en als ie goed is meenemen gewoon...
Niet zo bescheiden, je blies ze gewoon poep op je enduro met noppen bandenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
Nadeel van de ZXR.. hij komt alleen uut noobFrîesland.![]()
![]()
[..]
Dat dacht ik ook al.![]()
Maar ik dacht laat maar gaan.![]()
Hebben ze ook een avondmeet achter gereden.
Niet dat ze er op uit waren om er voorbij te rijden.![]()
Ondershat alleen niet dat die zixxer meestal op 12.000 toeren gilt en je beemer nietquote:Op woensdag 16 november 2005 22:53 schreef yup het volgende:
Dat zeiden ze ook met de E30
Ding is ook verdomd betrouwbaar. In 11.000 km niks meer dan regulier onderhoud gehad (remblokjes/luchtfilter/olie/oliefilter, zelfs bougies zijn nog niet vervangen, moet je nagaan
)
Denk dat het wel meevalt met ouderdom. Gaat om hoe het ding gebruik is... (en dat weet je vaak niet helaas)
Het viel qua rijden niet tegen denk ik.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:54 schreef Makster het volgende:
Niet zo bescheiden, je blies ze gewoon poep op je enduro met noppen banden![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
Dat dacht ik ook al.![]()
Maar ik dacht laat maar gaan.![]()
Hebben ze ook een avondmeet achter gereden.
Niet dat ze er op uit waren om er voorbij te rijden.![]()
Welk jaartal ongeveer?quote:Op woensdag 16 november 2005 22:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Beter koop je een nieuwere, dees is wel akelig oud![]()
En ook dat de onderdelen van een brommer fucking licht zijn gehouden om die toeren mogelijk te makenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:57 schreef Makster het volgende:
[..]
Ondershat alleen niet dat die zixxer meestal op 12.000 toeren gilt en je beemer niet
Maar idd onderhoud bepaald veel, heel veel
Yep daarna de sloop op rijdenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ach.. als ie maar 2 jaar meegaat toch?![]()
FRYSLÂN BOPPEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 16 november 2005 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
Nadeel van de ZXR.. hij komt alleen uut noobFrîesland.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]Als ik jullie was zou ik gewoon even wachten tot de 25kW bij deze 2 eruit gaat
Dan zal ik wel even laten zien hoe je het gas hoort open te trekken
![]()
Nah is zo ook wel leuk. Moet je wel de kabelboom vervangen natuurlijk, maar dan heb je wel een hardstikke leuk ding voor weinig geldquote:Op woensdag 16 november 2005 23:19 schreef yup het volgende:
Voorkant normaal maken en hij is weer tof genoeg.
Hé hé,we gaan niet schelden he!quote:Op woensdag 16 november 2005 23:23 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Beste reactie die tot nu toe in dit topic is gepost, stelletje ouwe lullen hierPitten
![]()
Dat we ons kapot rijden tegen een vangrail of boom hebben we het nu even niet over he
Mogguh, das leuk sites bouwen zoquote:Op donderdag 17 november 2005 08:14 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Wat een teringmongolen actie weer zeg, 16 miljoen euro voor een website
Mogguh
Alweer een post van Makster, ben je de schade aan het inhalen?quote:
Dat betekent dat je steeds belangrijker aan het worden bent voor het bedrijf, en je gesetteld bent.quote:Ben nu alweer helemaal klaar met deze tering ochtend. Wat een ongelooflijk gezeik alweerEcht ff normaal wakker worden is er tegenwoordig ook al niet meer bij
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar hadden ze 32 mensen (gulden)miljonair voor kunnen maken.quote:Op donderdag 17 november 2005 08:14 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Wat een teringmongolen actie weer zeg, 16 miljoen euro voor een website
Mogguh
Dat heb ik met de piping pipeline industry hoop ik binnenkort, save time, save money, enlarge your possibillities and buy my product.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:24 schreef TR_Roadkill het volgende:
Mogguh, das leuk sites bouwen zo
De site zelf zal wel iets van 20000 euro hebben gekost, en dan zit er een heel team omheen dat die informatie er op moet zetten met een onwerkbaar content management systeem
Hadden ze beter naar interactivestudios kunnen komen
Good Luckquote:Op donderdag 17 november 2005 09:43 schreef Worldbeater het volgende:
En MF weer bijgelezen, er is weinig gepost daar.![]()
Nu zo de deur uit, wish me luck.![]()
![]()
![]()
quote:Motorrijdster deel van been kwijt door ’stommiteit’
ROTTERDAM - Een ’stommiteit’ van een 21-jarige automobiliste uit Hardinxveld-Giessendam heeft ertoe geleid dat een motorrijdster haar linkerbeen grotendeels moet missen.
Eind mei keerde de vrouw rond middernacht op de N57 nabij Ouddorp haar auto. Tijdens die manoeuvre sloeg haar motor af en kwam zij midden op de tweebaans autoweg, waar een maximum snelheid van 100 kilometer per uur geldt, stil te staan. De tegemoetkomende motorrijdster kon haar niet meer ontwijken en botste tegen de achterkant van de auto.
De motorrijdster liep daarbij diverse botbreuken op. Ook moest haar voet worden geamputeerd.
Complicaties leidden er uiteindelijk toe dat haar linkerbeen er voor een groot deel af moest.
Officier van justitie J. Kloppert sprak gisteren tijdens de rechtszaak tegen de automobiliste van ’een stomme beslissing’, waardoor het leven van een ander in duigen is gevallen. Hij eiste een werkstraf van honderd uur en een ontzegging van de rijbevoegdheid van een jaar (waarvan zes maanden voorwaardelijk).
De rechtbank doet over twee weken uitspraak.
Zijn gewoon van die teringmongolen die denken "Hey, das de overheid. Die hebben genoeg geld en niemand die weet waar het over gaat. Daar maken we gewoon een dikke factuur voorquote:Op donderdag 17 november 2005 09:24 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Mogguh, das leuk sites bouwen zo
De site zelf zal wel iets van 20000 euro hebben gekost, en dan zit er een heel team omheen dat die informatie er op moet zetten met een onwerkbaar content management systeem
Hadden ze beter naar interactivestudios kunnen komen
Ja je slaat doorquote:Op donderdag 17 november 2005 10:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Zijn gewoon van die teringmongolen die denken "Hey, das de overheid. Die hebben genoeg geld en niemand die weet waar het over gaat. Daar maken we gewoon een dikke factuur voor" En het mannetje die betaald denkt van "Niet mijn geld, niet mijn zaak, betalen die factuur en ik ben er vanaf
"
Natuurlijk zagen de projectleiders bovenstaande situatie al van ver aankomen dus is er een team van 12 dikbetaalde mannetjes in maatpakken gemaakt om dat te controleren en voorkomen![]()
Of sla ik nu door?![]()
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:16 schreef Makster het volgende:
[..]
En ik ben geil, dat schiet ook al helemaal niet opEn moe opzich ook wel, en mijn benzine is op, en ik twijfel over de aankoop van een huis, en die HOEREN telefoon moet kappen, en mijn overhemd is geraakt door een plasje koffie en ik zit weer is alleen en mijn budgetten zijn nog niet klaar en ik heb 2 motoren die niet rijden en ik heb rood haar en daarnaast is het ook nog is koud. Wat een kut leven
![]()
misschien een Gironummer openen om Makster de winter door te helpen ?quote:Op donderdag 17 november 2005 10:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja je slaat door![]()
Ik heb echt 0 zin vandaag, ik ging met over motivatie naar mijn job vandaag. Gisteren flink stront egschept en een klant gescoord en vandaag kom ik nergens anders aan toe dan puin ruimen van collega´s die het niet helemaal snappen![]()
En ik ben geil, dat schiet ook al helemaal niet opEn moe opzich ook wel, en mijn benzine is op, en ik twijfel over de aankoop van een huis, en die HOEREN telefoon moet kappen, en mijn overhemd is geraakt door een plasje koffie en ik zit weer is alleen en mijn budgetten zijn nog niet klaar en ik heb 2 motoren die niet rijden en ik heb rood haar en daarnaast is het ook nog is koud. Wat een kut leven
![]()
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
Puik plan![]()
Ik voel een winterdip aankomen![]()
[..]
misschien een Gironummer openen om Makster de winter door te helpen ?![]()
Afschieten is goedkoperquote:Op donderdag 17 november 2005 10:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
R2-D2 Loves Rednecksquote:Op donderdag 17 november 2005 10:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Afschieten is goedkoper
Rednecks kunnen ook niet goed tegen zon, dus de winter doorkomen heeft ie eigenlijk niets aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intuition will take you further than logics will ever do
Wij werken ook voor bepaalde overheden, en je hebt deels gelijk, vaak weten ze van gekheid niet wat er met subsidie moet gebeuren, maar boven een bepaald bedrag is wettelijk vastgelegd dat er een aanbestedingsprocedure moet plaatsvinden, dus dan word er wel degelijk op het geld gelet.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Zijn gewoon van die teringmongolen die denken "Hey, das de overheid. Die hebben genoeg geld en niemand die weet waar het over gaat. Daar maken we gewoon een dikke factuur voor" En het mannetje die betaald denkt van "Niet mijn geld, niet mijn zaak, betalen die factuur en ik ben er vanaf
"
Natuurlijk zagen de projectleiders bovenstaande situatie al van ver aankomen dus is er een team van 12 dikbetaalde mannetjes in maatpakken gemaakt om dat te controleren en voorkomen![]()
Of sla ik nu door?![]()
Maak er een eind aan of surf naar die site van 16miljoen en maak er dan alsnog een eind aanquote:Op donderdag 17 november 2005 10:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja je slaat door![]()
Ik heb echt 0 zin vandaag, ik ging met over motivatie naar mijn job vandaag. Gisteren flink stront egschept en een klant gescoord en vandaag kom ik nergens anders aan toe dan puin ruimen van collega´s die het niet helemaal snappen![]()
![]()
Ik heb van de overheid verschillende opdrachten gehad. Ik heb me daar kapot geergerd aan de mentaliteit en de niet-communicatie en dehokjesgeest en de attitude en de.... Ohjee, nou sla ik doorquote:Op donderdag 17 november 2005 10:02 schreef hicham het volgende:
[..]
"
Of sla ik nu door?![]()
En als we het trouwens toch al over gironummers hebben, dan krijgt ie natuurlijk ook z'n eigen pasquote:Op donderdag 17 november 2005 10:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Nou, dat zijn weer een paar minder chocoladeletters van sinterklaas voor het kindekequote:Op donderdag 17 november 2005 10:49 schreef R2-D2 het volgende:
Slechte nieuws is:
Deze opgedane kennis kost me 145 Euro![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:04 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Maak er een eind aan of surf naar die site van 16miljoen en maak er dan alsnog een eind aan
Is nog een schappelijk bedrag voor zo'n overtreding.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:49 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen![]()
Net ff snel door de topics heengesjeesd en de gebruikelijke l*lverhalen hele interessante verhalen gelezen. Het is me opgevallen dat er weer goed geflitst is. Vanaf heden ben ik ook lid van het "Geflitst"-Team.
Goede nieuws is:
Ik weet nu dat mijn kilometerteller bij een snelheid van ongeveer 165-170Km/u (kruissnelheid) in werkelijkheid 159 geijkte Kilometers zijn![]()
Slechte nieuws is:
Naaaahhh, de vervaldatum is 13-01-2006quote:Op donderdag 17 november 2005 11:12 schreef hicham het volgende:
Nou, dat zijn weer een paar minder chocoladeletters van sinterklaas voor het kindeke
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:12 schreef hicham het volgende:
[..]
En als we het trouwens toch al over gironummers hebben, dan krijgt ie natuurlijk ook z'n eigen pas
[afbeelding]
[..]
Nou, dat zijn weer een paar minder chocoladeletters van sinterklaas voor het kindeke
[..]
Ik vind het natuurlijk belachelijk maar wel terechtquote:Op donderdag 17 november 2005 11:18 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is nog een schappelijk bedrag voor zo'n overtreding.
Nee ik ga niet moraliseren
Niet zo snelquote:Op donderdag 17 november 2005 11:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik vind het natuurlijk belachelijk maar wel terecht. De politie moet om 21:25 op de A58 natuurlijk de veiligheid van dat ene voertuig wat op dat tijdstip passeerde wel kunnen waarborgen.
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:28 schreef richardgie het volgende:
[..]
Niet zo snel,zat nog te typen.(Een vinger systeem he)
![]()
Nee mijnheer agent ik reed echt niet te snel hoor,kijk maar 120 mijl/pu.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Achja, er zullen waarschijnlijk nog wel meerdere volgen. In een stad/dorp/nederzetting (vooral in Friesland aanwezig) rij ik nooit te hard maar op de snelweg ...![]()
Wat?? het oeverloos gezever over bekeuringen of dat de winter er aan komtquote:Op donderdag 17 november 2005 11:32 schreef stinkie het volgende:
ow fuck ow god ow kolere zag ik dat echt goed net? is het weer terug
I've been alone with [Wie?] inside my mindquote:Op donderdag 17 november 2005 11:32 schreef stinkie het volgende:
volgens mij weet ik wel wat je bedoeltquote:Op donderdag 17 november 2005 11:32 schreef stinkie het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:32 schreef stinkie het volgende:
Omkeuren kan alleen als het een nederlandse motor betreft, soms moet je eerst het ding uitvoeren, in Duitsland 25 kw laten keuren en dan weer invoeren zoiets. Mijn broertje rijd al meer dan een jaar met uitdraai.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:19 schreef yup het volgende:
Ok ik heb mail gehad van die ZXR400 mannetje.
Motor is van 1992 met 34180 km op de teller.
Motor is niet 25kw op kenteken en ook geen uitdraai bij, maar volgens de mannetje is hij 25kw begrenst :/ Zou een uitdraai laten maken zegt ie maar niet van gekomen blijkbaar.
Maarja heb hem gemaild wat zijn richtprijs is. Hopen dat het meevalt
Zouden jullie de risico nemen om met 25kw op uitdraai te rijden? Of denk je na 2 boetes (a200) euri heb je al de kosten voor omkeuren deruit..? Alhoewel boete van BasE op M-F is dus geseponeerd...
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:49 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen![]()
Net ff snel door de topics heengesjeesd en de gebruikelijke l*lverhalen hele interessante verhalen gelezen. Het is me opgevallen dat er weer goed geflitst is. Vanaf heden ben ik ook lid van het "Geflitst"-Team.
Goede nieuws is:
Ik weet nu dat mijn kilometerteller bij een snelheid van ongeveer 165-170Km/u (kruissnelheid) in werkelijkheid 159 geijkte Kilometers zijn![]()
Slechte nieuws is:
I know TR, i know. Ik heb al gemaild dat deze brommer niet te begrenzen is door effe naar de dealer te gaan, 25kw laten maken, en daarna papieren opsturen. Alleen ZXR400jes van 1999 en nieuwer kunnen op die manier begrenst worden. De oudere moeten allemaal via de export manier gedaan worden...quote:Op donderdag 17 november 2005 12:22 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Omkeuren kan alleen als het een nederlandse motor betreft, soms moet je eerst het ding uitvoeren, in Duitsland 25 kw laten keuren en dan weer invoeren zoiets. Mijn broertje rijd al meer dan een jaar met uitdraai.
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Naaaahhh, de vervaldatum is 13-01-2006![]()
nee hij bedoelquote:Op donderdag 17 november 2005 11:56 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Wat?? het oeverloos gezever over bekeuringen of dat de winter er aan komt(of ik)
ik leef nog. Meeste ledematen doen te ook nog, dus jaquote:
1)quote:Op donderdag 17 november 2005 12:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nee hij bedoelis weer terug
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is een geweldig mooie datum zeg
![]()
Damn, ik schrok even dat het misschien R2D2 in verband met haar radiostilte.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:59 schreef stinkie het volgende:
Nee, je slaat niet door.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:02 schreef hicham het volgende:
"
Of sla ik nu door?![]()
Damn, zo voelde ik mij ook.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:16 schreef Makster het volgende:
Ja je slaat door![]()
![]()
Goedemorgen![]()
Net ff snel door de topics heengesjeesd en de gebruikelijke l*lverhalen hele interessante verhalen gelezen.
Wat een smerige manier om cadeautjes te eisen.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat is een geweldig mooie datum zeg
![]()
Gelukkig...quote:Op donderdag 17 november 2005 12:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik leef nog. Meeste ledematen doen te ook nog, dus ja
Waaat??!?! Heb jij een broertjequote:Op donderdag 17 november 2005 12:22 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Omkeuren kan alleen als het een nederlandse motor betreft, soms moet je eerst het ding uitvoeren, in Duitsland 25 kw laten keuren en dan weer invoeren zoiets. Mijn broertje rijd al meer dan een jaar met uitdraai.
Je motto? Ja in de titel zeker.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zie dat mijn motto nog steeds in de OP staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn, ik ben bang dat ik het nu ook niet meer vergeet.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
jij zal het dus niet vergeten denk ik![]()
Ben je ook op vrijdag geboren?![]()
![]()
You've got mailquote:Op donderdag 17 november 2005 12:42 schreef Worldbeater het volgende:
Nadat ik mijn mail adres ingevuld had kon ik 18 uur niet fokken.![]()
![]()
Inderdaad, ik moet vóór de verjaardag van Mercy 145 Euro overmaken...quote:Op donderdag 17 november 2005 13:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij zal het dus niet vergeten denk ik
Mischien heb je wel geluk en was de batterij van de flitser nog niet helemaal geladenquote:* Mercy_symbol houd brievenbus angstig in de gaten![]()
Tnx, zal even kijken .. KLX650R@chello.nl, of CR500@chello.nl, of Worldpimpber@chello.nl hadden ook gewerkt bedacht ik mij later.quote:
Niet.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je motto? Ja in de titel zeker.![]()
Fok Motorclub [SC Deel 357] Kut n00bsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Damn, ik ben bang dat ik het nu ook niet meer vergeet.![]()
Ben je ook op vrijdag geboren?![]()
![]()
![]()
ik ben op een maandag geboren![]()
ik hoop dat ook wel hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 13:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moet vóór de verjaardag van Mercy 145 Euro overmaken...![]()
[..]
Mischien heb je wel geluk en was de batterij van de flitser nog niet helemaal geladen![]()
![]()
Dat sloeg dus ook op de functie die ik voor jou in gedachten had.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tnx, zal even kijken .. KLX650R@chello.nl, of CR500@chello.nl, of Worldpimpber@chello.nl hadden ook gewerkt bedacht ik mij later.![]()
En ik heb nog even de oude post van gisteren opgezocht.(wist de tijd van posten nog
)
[..]
Niet.![]()
Even in het kort..
Je moet kennis hebben van Autocad, en de plug-in van Coade volledig beheersen.
(specifiek design programma voor pijpleidingen)
De gesprekspartners zijn ingenieurs en uitvoerders die met het softwarepakket moeten werken.
Verder moet je hun overtuigen waarom ze perse jouw produkt (plug in) moeten implementeren.
En dat gebeurt behalve mondeling ook hands on.![]()
De commerciele kant is de aqcuisitie van nieuwe klanten, het bezoeken, eventueel demonstreren , en de verkoop proberen af te ronden.(gebruikelijk sales traject: een half jaar)
Het enige waar ik gekwalificeerd voor ben is de moderne manier van verkopen(gun factor), 5% over het produkt praten, en 95 % informeel lullen bij eenof 2.
![]()
De enige reden dat ik daar goed in ben is omdat ik dit van nature al deed.![]()
![]()
![]()
![]()
De rest moet ik nog leren, maar mijzelf kennende weet ik dat ik dit snel oppik.
Verder vooral veel in de picture blijven bij de klant, het salestraject is lang zei ik al.
De meeste nieuwe medewerkers verkopen de eerste 6 maanden nog niets.![]()
Scan's uit de enigzins vage folder. (te weinig un sharp mask gebruikt dat reclamebureau![]()
)
1 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat sloeg dus ook op de functie die ik voor jou in gedachten had.Die reactie had ik ook al gegeven: is het niet iets voor R2-D2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Die motor is uit 1989 hee, of 90, zeker geen 92 want die hebben een andere kapset en frame. Misschien in 1992 op keneken gezet ofzo. Let er ff op want volgens mij wordt je genaaidquote:Op donderdag 17 november 2005 12:19 schreef yup het volgende:
Ok ik heb mail gehad van die ZXR400 mannetje.
Motor is van 1992 met 34180 km op de teller.
Motor is niet 25kw op kenteken en ook geen uitdraai bij, maar volgens de mannetje is hij 25kw begrenst :/ Zou een uitdraai laten maken zegt ie maar niet van gekomen blijkbaar.
Maarja heb hem gemaild wat zijn richtprijs is. Hopen dat het meevalt
Zouden jullie de risico nemen om met 25kw op uitdraai te rijden? Of denk je na 2 boetes (a200) euri heb je al de kosten voor omkeuren deruit..? Alhoewel boete van BasE op M-F is dus geseponeerd...
Ben een Zondagskind,maar merk er weinig van.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
ik ben op een maandag geboren![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:26 schreef R2-D2 het volgende:
Dat sloeg dus ook op de functie die ik voor jou in gedachten had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze splitsen de functie, dus je kan sowiezo solliciteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geld ja, aan zoiets uitgeven nu nee.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmmm Pepijn en 125cc?![]()
Is die CBR met electrisch defect niets voor jou? [mits je geld hebt]
Maar damn, ik vind alles mooidie Thundercat in Red Bull uitvoering krijgt ook alleen maar topic schopjes van de eigenaar.
![]()
En economisch gezien is een CBR125 van 1.5 jaar oud ook wel weer aantrekkelijk.![]()
En die Blade .. is het electrisch probleem opgelost, blijkt er meer aan de hand.![]()
Eerstvolgende wat ik eventueel koop moet gewoon goed lopen en geen werk aanzitten.
[ Bericht 4% gewijzigd door Worldbeater op 17-11-2005 14:12:17 ]![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]Wassermismetdiepic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kan wel een lijst verzinnen, maar dat was niet de insteek.quote:
Het is best een leuk sfeerplaatje zo in de avondzon.![]()
En een klevend gebouw aan de linkerspiegel.
Maar een beetje eigen inbreng had ik toch wel van je verwacht, je hebt hem nu onderhand al jaren.![]()
[ Bericht 17% gewijzigd door Worldbeater op 17-11-2005 14:13:07 ]![]()
Thx voor de tip, want alleen de 89 en 90 model hadden dubbel lampjes volgens motorbikes.bequote:Op donderdag 17 november 2005 13:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Die motor is uit 1989 hee, of 90, zeker geen 92 want die hebben een andere kapset en frame. Misschien in 1992 op keneken gezet ofzo. Let er ff op want volgens mij wordt je genaaid![]()
Vanaf '91 was het anders geworden (die wat modernere slankere kappenset)...
Maarja ik ga wel doorvragen, het is niet zo dat ik het ding morgen direct ga kopen ofzo. Eerst eens kijken wat meneer hierop te zeggen heeft...![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:16 schreef yup het volgende:
[..]
Thx voor de tip, want alleen de 89 en 90 model hadden dubbel lampjes volgens motorbikes.be
Maarja ik ga wel doorvragen, het is niet zo dat ik het ding morgen direct ga kopen ofzo. Eerst eens kijken wat meneer hierop te zeggen heeft...![]()
doet me goed dat ik gelijk heb
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!![]()
Weet je al wanneer je mag afrijden?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:16 schreef yup het volgende:
[..]
Thx voor de tip, want alleen de 89 en 90 model hadden dubbel lampjes volgens motorbikes.be
Maarja ik ga wel doorvragen, het is niet zo dat ik het ding morgen direct ga kopen ofzo. Eerst eens kijken wat meneer hierop te zeggen heeft...intuition will take you further than logics will ever do![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Weet je al wanneer je mag afrijden?
subtiel
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Niks leukers dan een beetje rondshoppen, zelfs als het geld nog niet binnen is.![]()
Ik had mijn (gloednieuwe) motor al 1.5 jaar staan voordat ik het papiertje binnen had.![]()
Dat ding koste in 1992 ook nog geen 2.000 euro ofzo.![]()
Een Suzuki Bandit uit Tjechoslowakije.![]()
![]()
Is teveel moeite johquote:Op donderdag 17 november 2005 14:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kan wel een lijst verzinnen, maar dat was niet de insteek.
Het is best een leuk sfeerplaatje zo in de avondzon.![]()
En een klevend gebouw aan de linkerspiegel.
Maar een beetje eigen inbreng had ik toch wel van je verwacht, je hebt hem nu onderhand al jaren.![]()
Er zijn veel slechtere pics te vinden in de OP, dus maakt niet zoveel uit
Ik wil er anders wel een flare bijgooien voor je![]()
![]()
Waaar.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:05 schreef hicham het volgende:
Is teveel moeite joh
Er zijn veel slechtere pics te vinden in de OP, dus maakt niet zoveel uit
Ik wil er anders wel een flare bijgooien voor je![]()
En vergelijken met anderen is een zwak argument.![]()
![]()
1992.Kocht ik m'n derde motor.ZXR 750.Heb hier lang op gereden trouwens.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:01 schreef Worldbeater het volgende:
Niks leukers dan een beetje rondshoppen, zelfs als het geld nog niet binnen is.![]()
Ik had mijn (gloednieuwe) motor al 1.5 jaar staan voordat ik het papiertje binnen had.![]()
![]()
![]()
Dit was mijn droom voordat ik m'n rijbewijs haalde. Helaas waren m'n beentjes tekortquote:Op donderdag 17 november 2005 15:01 schreef Worldbeater het volgende:
Nu rijdt m'n broer iets soortgelijks
Als eerste de vrachtwagen-blindehoek-spiegels eraf gehaald en vervangen door kleiner formaat spiegels
![]()
intuition will take you further than logics will ever do![]()
Dat had weer met die pijpen te maken natuurlijk.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:14 schreef R2-D2 het volgende:
Dit was mijn droom voordat ik m'n rijbewijs haalde. Helaas waren m'n beentjes tekortNu rijdt m'n broer iets soortgelijks
Als eerste de vrachtwagen-blindehoek-spiegels eraf gehaald en vervangen door kleiner formaat spiegels
![]()
[afbeelding]![]()
De spiegelsknipperlichten van de Duc designstudie vind ik wel grappig, inklapbaar enzo.![]()
Misschien zijn het wel gelijk spiegels.![]()
![]()
![]()
Duitse 'ghostriders' >> http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Duitseghost.wmv
(filmpje duurt 9 minuten)
Zo groot zijn die spiegels nou toch ook weer nietquote:Op donderdag 17 november 2005 15:14 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dit was mijn droom voordat ik m'n rijbewijs haalde. Helaas waren m'n beentjes tekortNu rijdt m'n broer iets soortgelijks
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Goed filmpje, vooral als zo'n duitser valt zei ik dat?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:22 schreef hicham het volgende:
Duitse 'ghostriders' >> http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Duitseghost.wmv
[..]Ooooookeeeeeeeeeeeeeeej, in mijn beleving zijn ze groot, in jouw beleving niet. Dat zegt iets over hoe we grootte ervarenquote:Zo groot zijn die spiegels nou toch ook weer niet![]()
. Ja, dit is een doordenkertje
Ik zie die 1200cc ineens verminderen tot een magere 49,5 ccquote:Op donderdag 17 november 2005 15:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Goed filmpje, vooral als zo'n duitser valt zei ik dat?
[..]
Ooooookeeeeeeeeeeeeeeej, in mijn beleving zijn ze groot, in jouw beleving niet. Dat zegt iets over hoe we grootte ervaren. Ja, dit is een doordenkertje
![]()
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik heb eventjes gekeken uit welk jaar jij kwam. Daar zag ik dat jij een professionele "Drukker"bent. Kan ik dat ook worden? Iemand die betaald wordt om zich te "drukken".quote:Op donderdag 17 november 2005 15:13 schreef richardgie het volgende:
[..]
1992.Kocht ik m'n derde motor.ZXR 750.Heb hier lang op gereden trouwens.![]()
* R2-D2 denkt na over career-move![]()
k*t zeg, die gast die met zijn been tussen zadel en acherwiel komt, voelde effe plaatsvervangende pijn.
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005![]()
Hehe.. Duitsers hequote:Op donderdag 17 november 2005 15:51 schreef TR_Roadkill het volgende:
k*t zeg, die gast die met zijn been tussen zadel en acherwiel komt, voelde effe plaatsvervangende pijn.![]()
![]()
Kijk, dat is nu precies wat ik bedoelquote:Op donderdag 17 november 2005 15:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik zie die 1200cc ineens verminderen tot een magere 49,5 cc![]()
Ik vind ze niet groot omdat ik ze dagelijks zieintuition will take you further than logics will ever do![]()
Ik moest m'n best doen om een lach te onderdrukkenquote:Op donderdag 17 november 2005 15:51 schreef TR_Roadkill het volgende:
k*t zeg, die gast die met zijn been tussen zadel en acherwiel komt, voelde effe plaatsvervangende pijn.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:51 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb eventjes gekeken uit welk jaar jij kwam. Daar zag ik dat jij een professionele "Drukker"bent. Kan ik dat ook worden? Iemand die betaald wordt om zich te "drukken".
![]()
![]()
![]()
![]()
* R2-D2 voorziet reorganisatie bij bedrijf van Mercyquote:Op donderdag 17 november 2005 16:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
jippie
![]()
2 dagen werk in 1 dag gedaan,en nu mag ik morgen thuisblijven
![]()
lekker vrij dagje![]()
![]()
is al geweestquote:Op donderdag 17 november 2005 16:34 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
* R2-D2 voorziet reorganisatie bij bedrijf van Mercy![]()
![]()
![]()
neem je kans zou ik zeggen ze zoeken nog mensen hiero![]()
![]()
WTF, 10 voor 12 gewekt worden terwijl ik les heb om 12.00Even snel gezicht wassen en in de stromende regen gummen
Waarom gaan er trouwens mensen in op die post van
Nu kom ik net thuis, avondeten verorberen als ontbijt en dan naar school
Maar wél met een boete van 160 euro rijker"rijden over de vluchtstrook". Damn, nu met ik dit weer gaan aanvechten
Boetes vind ik geen probleem, maar wel als ze onterecht zijn, er lag nog een gele lijn langs de vluchtstrook waarmee ik dacht dat de weg tot daar liep.
![]()
Tot zover mijn relaas, moet weer haasten. Vanavond maar even op MF topicje openen en wat hulp verwachten van Baksteen ofzo.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Naar wanneer zou je trouwens dat kartdagje willen verplaatsen?
Als dat tegen januari is: de boete zelf kan je vaak heel lang laten liggen voor de eerste sanctie verhoging. Dus als je nu niet betaald, ga je gewoon karten en betaal je in januari pas![]()
![]()
Stoere mannetjes die leuke dingen doen.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:22 schreef hicham het volgende:
Nog zo 1.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:37 schreef worldpimber het volgende:
WTF, 10 voor 12 gewekt worden terwijl ik les heb om 12.00Even snel gezicht wassen en in de stromende regen gummen
Maar wél met een boete van 160 euro rijker"rijden over de vluchtstrook". Damn, nu met ik dit weer gaan aanvechten
Boetes vind ik geen probleem, maar wel als ze onterecht zijn, er lag nog een gele lijn langs de vluchtstrook waarmee ik dacht dat de weg tot daar liep.
![]()
Tot zover mijn relaas, moet weer haasten. Vanavond maar even op MF topicje openen en wat hulp verwachten van Baksteen ofzo.![]()
![]()
![]()
Ze denken ook niet na enzo, kost allemaal geld.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:37 schreef worldpimber het volgende:
![]()
![]()
welkom bij het elite clubje
![]()
![]()
in Januari heb ik ook al hoge kostenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]Naar wanneer zou je trouwens dat kartdagje willen verplaatsen?
Als dat tegen januari is: de boete zelf kan je vaak heel lang laten liggen voor de eerste sanctie verhoging. Dus als je nu niet betaald, ga je gewoon karten en betaal je in januari pas![]()
mijn motor krijgt dan zijn 25000KM beurt bij Arie
![]()
en ik moet daar dus veel geld voor reserveren![]()
en die van Raus heeft ook dringend een beurt nodig![]()
![]()
En het kost mij tijd en frustratie en dan nog hopen dat ze de boete ritueel verbranden op het binnenhof ookquote:Op donderdag 17 november 2005 16:47 schreef Worldbeater het volgende:
Nog zo 1.![]()
Ze denken ook niet na enzo, kost allemaal geld.![]()
Leuk filmpje trouwens van die Duitse Ghostriders, kan me herinneren dat het Flevoland groepje van MF ook zo een debiel snelwegfilmpje hadden gemaakt en dat ze op Geenstijl.nl opeens allemaal moraalridders waren.![]()
En je staat ook wel voor lul als je op je bek gaat met een domme stunt voor een automobilist op de snelweg.
Was ik niet degene die je moest verwelkomen laatst?quote:Sloebersquote:Op donderdag 17 november 2005 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
in Januari heb ik ook al hoge kostenmijn motor krijgt dan zijn 25000KM beurt bij Arie
![]()
Dus jullie kunnen we weer ergens in april op een meet verwachten?
![]()
Fijn dat Pepijn zijn motor min of meer af heeft dan![]()
![]()
Ketting raakt met dit weer wel direct al z'n vet kwijt, en nou hoost het buiten terwijl de motor in z'n nakie daar op me staat te wachten![]()
![]()
Vorige week langs de garage hier in de buurt geweest..quote:Op donderdag 17 november 2005 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
in Januari heb ik ook al hoge kostenmijn motor krijgt dan zijn 25000KM beurt bij Arie
![]()
Hij keek in het boekje.. ow, normale nokkenaskettingen.
Die heb ik met 1-2 dagen binnen.![]()
Maar als het blok open ligt kan ik pas zien of de spanner en geleidestrippen ook vervangen moeten worden.![]()
En als ik die moet bestellen dan komen ze ergens anders vandaan, en dan duurt het een week.![]()
(hij vroeg nog 3 keer naar de kilometerstand .. ja zit geen teller op heH)
Ik: ow, bestel die nu dan maar gelijk.
Bellen ze 5 dagen later .. wat is het framenummer?
Ik dacht die spullen zijn binnen.![]()
Het zal nu wel volgende week worden dus.![]()
![]()
op naar huis, eten, en dan naar Goedhart. Kijken wat ze te melden hebben....Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:07 schreef worldpimber het volgende:
, en nou hoost het buiten terwijl de motor in z'n nakie daar op me staat te wachten.![]()
![]()
![]()
R2D2 zei het al, maar als jij 2 dagen werk in 1 dag kunt doen dan is het tijd voor een reorganisatiequote:Op donderdag 17 november 2005 16:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
jippie
![]()
Tering hey, echt weer zo een Fok!MC actie. 1 iemand krijgt een boete, gelijk nog 3 personen erachteraanquote:Op donderdag 17 november 2005 16:37 schreef worldpimber het volgende:
![]()
Wheelies kunnen ze welquote:Op donderdag 17 november 2005 16:47 schreef worldpimber het volgende:
http://www.youtube.com/watch.php?v=jTRy6apI3Qc![]()
Jammer dat het zulke foute gasten zijn
Mja, dit inkoppertje laat ik aan Lars over. Als die nog leeftquote:Op donderdag 17 november 2005 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zal ik het maar doen dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
In Friesland hanteren ze een tht-datum van 78 jaar voor zaadquote:![]()
Aangezien het leven daar nagenoeg stilstaat is het zo gek nog niet![]()
Behalve als ze rotondes zien, dan worden ze heeeeeeeeeelemaal gek![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:19 schreef hicham het volgende:
[..]
R2D2 zei het al, maar als jij 2 dagen werk in 1 dag kunt doen dan is het tijd voor een reorganisatie
[..]
Tering hey, echt weer zo een Fok!MC actie. 1 iemand krijgt een boete, gelijk nog 3 personen erachteraan
[..]
Wheelies kunnen ze welJammer dat het zulke foute gasten zijn
![]()
[..]
Mja, dit inkoppertje laat ik aan Lars over. Als die nog leeft![]()
![]()
Jullie zijn echt voorspelbaarquote:ik zei dat in de auto al tegen Rausje dat dit soort posts zouden komen
![]()
![]()
En toen heb je het meteen afgemaakt?quote:Op donderdag 17 november 2005 17:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Jullie zijn echt voorspelbaarik zei dat in de auto al tegen Rausje dat dit soort posts zouden komen
![]()
![]()
![]()
i'm on her itquote:Op donderdag 17 november 2005 17:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En toen heb je het meteen afgemaakt?![]()
![]()
![]()
Ik wil trouwens een druppellader kopen binnenkort, kan ik een willekeurig goedkoop ding van Louis.de plukken of hebben jullie nog geweldige tips?Pepijn vast wel
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 18:28 schreef hicham het volgende:
Ik wil trouwens een druppellader kopen binnenkort, kan ik een willekeurig goedkoop ding van Louis.de plukken of hebben jullie nog geweldige tips?Pepijn vast wel
Optimate III is de beste volgens mij![]()
![]()
Goedemorgen![]()
Goede nieuws is:
Slechte nieuws is:
![]()
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 18:41 schreef Rausdouwer het volgende:Ok dit deden jullie dus gewoon expresquote:Op donderdag 17 november 2005 18:41 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
@Mercy, ik hoor ook veel over Optimate III ja, maar daar is de prijs ook naar toch
Even zoeken hoor![]()
![]()
de meest voorkomende prijs is volgens mij 49,95quote:Op donderdag 17 november 2005 18:52 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Ok dit deden jullie dus gewoon expres![]()
@Mercy, ik hoor ook veel over Optimate III ja, maar daar is de prijs ook naar toch
Even zoeken hoor![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 18:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de meest voorkomende prijs is volgens mij 49,95![]()
Valt nog best mee, voorbij de 50 euro ga je over de mentale barriere heen
Als ik binnenkort wat aankopen doe bij Louis dan doe ik er zo een ladertje bij denk ik, altijd handig![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 18:52 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Ok dit deden jullie dus gewoon expres![]()
Even zoeken hoor![]()
![]()
Ok. 1 keertje dan ja. Ik ben ook weer bijgelezen.Mercy had me al helemaal bang gemaakt met het missen van een heel topic, maar dat was niet waar.
ga je dat zaterdag daar ophalen ?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Als ik binnenkort wat aankopen doe bij Louis dan doe ik er zo een ladertje bij denk ik, altijd handig![]()
![]()
Optimate IIIquote:Op donderdag 17 november 2005 19:00 schreef hicham het volgende:
![]()
Zaterdag daarquote:Op donderdag 17 november 2005 19:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ga je dat zaterdag daar ophalen ?![]()
Doemijdiema
Ik ga nergens heen zaterdag hoor, heb je het soms over Dennis a.k.a suomy-racing?![]()
![]()
nee Motozoom in Utrechtquote:Op donderdag 17 november 2005 19:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Zaterdag daarDoemijdiema
Ik ga nergens heen zaterdag hoor, heb je het soms over Dennis a.k.a suomy-racing?![]()
![]()
Nee joh, ik ga binnenkort ook wat onderdelen bestellen en dat doe ik dan liever in 1 klap bij Louis. Is goedkoper dan bij Motozoom. Bovendien kun je bij de Motozoom winkel niet zomaar onderdelen / accessoires halen, dat moet je eerst bestellenquote:Als je dan toch besteld, dan meteen bij Louis
Was jij van plan wat te gaan halen a.s zaterdag dan?![]()
![]()
1 minuut.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:03 schreef hicham het volgende:
We merken wel wanneer je klaar komt bent als jullie weer tegelijkertijd posten![]()
![]()
Foei jongens Amsterdams rakkers, jullie blijven mij verbazen.
Ik ben het met Martie eens.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:28 schreef hicham het volgende:
![]()
En OPM heeft'em, dus die is niet neutraal.![]()
Maar het voordeel van de optimate is dat je er geen omkijken naar hebt, en hij een enigzins versleten accu weer kan herstellen. Je motor staat niet vaak stil, maar hij kan het wel heel koud krijgen.![]()
Je kan ook gewoon een netvoeding'kje aansluiten van 3 euro met een output van 12 volt, 300 mA, en op tijd de stekker eruit halen.![]()
let bij de aanschaf van een lader op dat deze geschikt is voor een motor, een autoacculader kan een mooie beschrijving hebben met CPU gestuurd en al, en heeft ook wel de goede laadstroom, maar schakelt veel te vroeg uit.![]()
![]()
Ze beginnen een beetje los te komen hequote:Op donderdag 17 november 2005 19:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
1 minuut.![]()
Foei jongens Amsterdams rakkers, jullie blijven mij verbazen.![]()
Eerste aanzetje.
De letters worden wel 3D, dus ze lijken straks een beetje uit de sticker te komen.![]()
Kleur: ik twijfel tussen zilver of Kawagroen.
Groen heeft wel de voorkeur, maar ik ben een beetje bang voor kleurverschillen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
1 minuut.![]()
Foei jongens Amsterdams rakkers, jullie blijven mij verbazen.![]()
Had begin dit jaar geen lader nodig omdat ik elke dag met de motor naar school ging. Nu zit ik nog tot minstens eind januari op stage dus ga niet meer dagelijks met de motor. Kan zomaar zijn dat de motor dan 2-3 weken stilstaat in de kou (ik heb volgens mij nog nooit zo lang niet motor gereden, op het ongeluk na dan. Toen heeft ie 3 weken stilgestaanquote:[..]
Ik ben het met Martie eens.![]()
En OPM heeft'em, dus die is niet neutraal.![]()
Maar het voordeel van de optimate is dat je er geen omkijken naar hebt, en hij een enigzins versleten accu weer kan herstellen. Je motor staat niet vaak stil, maar hij kan het wel heel koud krijgen.![]()
Je kan ook gewoon een netvoeding'kje aansluiten van 3 euro met een output van 12 volt, 300 mA, en op tijd de stekker eruit halen.![]()
let bij de aanschaf van een lader op dat deze geschikt is voor een motor, een autoacculader kan een mooie beschrijving hebben met CPU gestuurd en al, en heeft ook wel de goede laadstroom, maar schakelt veel te vroeg uit.![]()
)
Wil dus voor de zekerheid een lader, heb ook een trauma omdat ik al 2x de accu leeg heb gehad
(1x lichten aangelaten tijdens het klussen en de andere keer was dus die 3 weken stilstand)
![]()
Het verval treed langzaam, maar zeker in.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:24 schreef Rausdouwer het volgende:
Ze beginnen een beetje los te komen he![]()
![]()
Ik had Martie ook gequote trouwens, maar liet het onderhouds verhaal voor wat het was.
Een trauma.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:25 schreef hicham het volgende:
Wil dus voor de zekerheid een lader, heb ook een trauma omdat ik al 2x de accu leeg heb gehad
(1x lichten aangelaten tijdens het klussen en de andere keer was dus die 3 weken stilstand)
![]()
Maar met 3 weken je accu leeg betekent dat hij niet echt optimaal meer is.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ze beginnen een beetje los te komen he
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het verval treed langzaam, maar zeker in.
Was volgens mij meer een combinatie van factorenquote:Ik had Martie ook gequote trouwens, maar liet het onderhouds verhaal voor wat het was.![]()
[..]
Maar met 3 weken je accu leeg betekend dat hij niet echt optimaal meer is.![]()
Eerst verzuipen, dan verder proberen te starten zorgt ervoor dat je wel je accu leegtrekt maar de motor niet aan wil slaan
Maar verder weet ik het ook niet hoor, bougies waren ook niet helemaal fijn meer volgens het ANWB mannetje
Zo een optimate III heeft ook een diagnose-iets toch? Dan weet ik tegen die tijd wel hoe het precies zit. Tot die tijd start ik voor de zekerheid maar gewoon met m'n lampen uit en de voorrem niet ingedrukt. Trekt ook maar allemaal extra stroom tijdens de pogingen tot starten
Wordt het een zwarte sticker, zwarte achterbrug of is die zwarte achtergrond voor het gemak gedaanquote:Op donderdag 17 november 2005 19:25 schreef Worldbeater het volgende:
Eerste aanzetje.
[afbeelding]
De letters worden wel 3D, dus ze lijken straks een beetje uit de sticker te komen.![]()
Groen heeft wel de voorkeur, maar ik ben een beetje bang voor kleurverschillen.![]()
![]()
![]()
Verstandig, en je remlicht vreet inderdaad ook stroom.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:32 schreef hicham het volgende:
Tot die tijd start ik voor de zekerheid maar gewoon met m'n lampen uit en de voorrem niet ingedrukt. Trekt ook maar allemaal extra stroom tijdens de pogingen tot starten![]()
Een normale netvoeding levert te weinig stroom om zo'n simpel lampje te laten branden.
Dan weet je hoe het in verhouding ligt.![]()
Veul.![]()
Ik start wel met mijn hand op de rem, maar ik heb ook geen remlichten.![]()
![]()
![]()
Ook geen accu trouwens.![]()
![]()
In principe wil ik een zwarte achterbrug, dat zou het mooiste zijn.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:32 schreef hicham het volgende:
Wordt het een zwarte sticker, zwarte achterbrug of is die zwarte achtergrond voor het gemak gedaan
Maar deze jongen gaat voorlopig alleen nog maar rijden.![]()
Vandaar ik dacht aan een grote dekkende zwarte sticker.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik start wel met mijn hand op de rem, maar ik heb ook geen remlichten.![]()
![]()
![]()
Ook geen accu trouwens.![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe zit dat eigenlijk met dat gestart, ik zie steeds vaker op filmpjes dat er cross/SM rijders zijn die gewoon zittende op het zadel ff snel hun motor aankicken omdat ie is uitgevallen bijvoorbeeld (was ook te zien op die red bull race video waar ze dat stadion insprongen, en op dat filmpje 5 Miles Of Hell dat ik had gepost). Is dat verbeterde motortechniek of moet jij het kicken gewoon nog onder de knie krijgen
Weet niet of zo een grote zwarte dekkende sticker wel zo mooi is. Ik dacht in eerste instantie zoiets, maar nu ik het op de foto zie is het ook niet echt geweldig eigenlijkquote:[..]
In principe wil ik een zwarte achterbrug, dat zou het mooiste zijn.
Maar deze jongen gaat voorlopig alleen nog maar rijden.![]()
Vandaar ik dacht aan een grote dekkende zwarte sticker.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:25 schreef Worldbeater het volgende:
Eerste aanzetje.
[afbeelding]
![]()
ben nu nog maar een beetje vóór groen.....maar moet wel dezelfde kleur zijn ja
Edit/ bij nader inzien......ziet zwart er toch ook wel hééél gaaf uit
[ Bericht 6% gewijzigd door FemaleRebbel op 17-11-2005 20:04:35 ]*I'll do what I want, cuz I can*![]()
deze isquote:Op donderdag 17 november 2005 19:53 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Hoe zit dat eigenlijk met dat gestart, ik zie steeds vaker op filmpjes dat er cross/SM rijders zijn die gewoon zittende op het zadel ff snel hun motor aankicken omdat ie is uitgevallen bijvoorbeeld (was ook te zien op die red bull race video waar ze dat stadion insprongen, en op dat filmpje 5 Miles Of Hell dat ik had gepost). Is dat verbeterde motortechniek of moet jij het kicken gewoon nog onder de knie krijgen![]()
[..]
Weet niet of zo een grote zwarte dekkende sticker wel zo mooi is. Ik dacht in eerste instantie zoiets, maar nu ik het op de foto zie is het ook niet echt geweldig eigenlijk
[afbeelding]maar dan wel in het zwart
![]()
![]()
Wat heb jij met mijn bouwjaar te maken?En drukken kan je ook een dagtaak aan hebben.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:51 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb eventjes gekeken uit welk jaar jij kwam. Daar zag ik dat jij een professionele "Drukker"bent. Kan ik dat ook worden? Iemand die betaald wordt om zich te "drukken".
![]()
En dan bedoel ik drukken van catalogie etc en niet van m'n snor of wat er dan nog meer in je gedachten mocht opkomen![]()
Grafisch vakman 3 jaar
Grafisch tecnicus 1 jaar
Staf en kader basis 2 jaar(Niet verplicht)
Staf en kader vervolg 1 tot 3 jaar(afhankelijk van de richting)![]()
Geen CR500 dude, die legacy moet je ondertussen wel duidelijk zijn.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:53 schreef hicham het volgende:![]()
Hoe zit dat eigenlijk met dat gestart, ik zie steeds vaker op filmpjes dat er cross/SM rijders zijn die gewoon zittende op het zadel ff snel hun motor aankicken omdat ie is uitgevallen bijvoorbeeld (was ook te zien op die red bull race video waar ze dat stadion insprongen, en op dat filmpje 5 Miles Of Hell dat ik had gepost). Is dat verbeterde motortechniek of moet jij het kicken gewoon nog onder de knie krijgen![]()
En een paar hoge crosslaarzen i.c.m. een hypermoderne machine met korte slag doen de rest van de duit in het zakje.
Qua taalgebruik kan ik van iedereen wat leeren hier, zie eerste zin.Mwa, ik vind hem keigaaf!quote:Weet niet of zo een grote zwarte dekkende sticker wel zo mooi is. Ik dacht in eerste instantie zoiets, maar nu ik het op de foto zie is het ook niet echt geweldig eigenlijk.
[afbeelding]![]()
De kleur, maar vooral ook het subtiele randje langs de letters.![]()
Puntje achter eigenlijk even aangevuld in de quote.![]()
Wat voor correctie's ga ik aan den broek krijgen.
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
Deze ismaar dan wel in het zwart
![]()
Toch zwart?
![]()
Ik vraag me ook af hoeveel er van de brug overblijft na het verwijderen van de huidige sticker.
Dus misschien moet het sowieso een dekkend exemplaar worden.![]()
tv time ofzo.
![]()
![]()
oh ja, vandaag nog iets op de radio gehoord:
Roadkill Café![]()
Het schijnt een of ander restaurant te zijn waar ze aangereden dieren serveren.Klinkt bizar, maar misschien is het nog niet eens zo'n gek idee.
CR500 was bekendquote:Op donderdag 17 november 2005 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geen CR500 dude, die legacy moet je ondertussen wel duidelijk zijn.Maar KLX zette je bij de avondmeet ook op de jiffy en ging je er op staan alvorens je begon met trappen. Daar ging het mij eigenlijk om
Ik twijfelde nog, maar had geen zin meer om te edittenquote:[..]
Mwa, ik vind hem keigaaf!![]()
De kleur, maar vooral ook het subtiele randje langs de letters.![]()
En als ik nu zeg dat ik het wel mooi vind dan lijk ik een meeloper
Dus laat maar zittenLaten we beginnen met het feit dat jij het Engelse just altijd typt als djustquote:Puntje achter eigenlijk even aangevuld in de quote.![]()
Wat voor correctie's ga ik aan den broek krijgen.![]()
En je maakt nog veel meer leuke fouten in Engelse teksten
Maar of je dat nou bewust of onbewust doet ben ik nog niet helemaal over uit
![]()
![]()
Mooi man zo,n knipperende achtervork.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:25 schreef Worldbeater het volgende:
Eerste aanzetje.
[afbeelding]
![]()
Geeft ie ook nog licht in het donker?![]()
Waarschijnlijk nog zo'n ondergewaardeerd vak net als vertalen.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:00 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wat heb jij met mijn bouwjaar te maken?En drukken kan je ook een dagtaak aan hebben.
En dan bedoel ik drukken van catalogie etc en niet van m'n snor of wat er dan nog meer in je gedachten mocht opkomen![]()
Grafisch vakman 3 jaar
Grafisch tecnicus 1 jaar
Staf en kader vervolg 1 tot 3 jaar(afhankelijk van de richting)![]()
En kan je dan nog kiezen ook of je een Peking eend wil hebben vanonder een auto,motor,fiets of rollerskates vandaan?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:09 schreef Rausdouwer het volgende:
Roadkill Café![]()
Het schijnt een of ander restaurant te zijn waar ze aangereden dieren serveren.Klinkt bizar, maar misschien is het nog niet eens zo'n gek idee.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had ik ook een keer op Fok! gelezen volgens mij, kan het alleen niet meer terugvinden. Maar verder maakt het toch niet uit hoe het dier is gestorven, vlees zal hetzelfde blijven smakenquote:Op donderdag 17 november 2005 20:09 schreef Rausdouwer het volgende:
Roadkill Café![]()
![]()
![]()
Behalve misschien een vreemd nasmaakje rubber![]()
![]()
Je drukt op het knopje en de pers doet de rest he.Volgens de rest van Nederland.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog zo'n ondergewaardeerd vak net als vertalen.![]()
![]()
Maar owee owee als richard z'n paraaf heeft gezet en er zitten kleurverschillen in.![]()
Weet je wat ook altijd zo'n ondergewaard vak was?Corrector.Gaat nu allemaal via de computer met tekst correctie,maar vroeger zat er dus echt iemand de hele dag te lezen.En dan alleen maar op taalfouten letten en de inhoud van het stuk aan je voorbij laten gaan.Moet je eens proberen valt niet mee.Maar dat zelfde geldt ook voor vertalen denk ik.Je moet het goed omzetten,maar de inhoud mag je niet veranderen.
[ Bericht 23% gewijzigd door richardgie op 17-11-2005 20:26:52 ]![]()
Eat dead animalsquote:Op donderdag 17 november 2005 20:09 schreef Rausdouwer het volgende:
Roadkill Café![]()
![]()
*I'll do what I want, cuz I can*![]()
Zo, ff naar school geweest en daarna beetje uit zitten waaien. Best heerlijk in de stortregen op van dat waterspatwegdek te rijden.En vervolgens nog even doorgereden naar betreffende afslag:
Gele lijn, waar![]()
![]()
Noem je dat een vak? Je kent toch gewoon de taal, dat kan iedere tweetalige lamlulquote:Op donderdag 17 november 2005 20:12 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
zoals leren met 1 equote:Op donderdag 17 november 2005 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
Qua taalgebruik kan ik van iedereen wat leeren hier, zie eerste zin.
[..]![]()
al is dat niet de eerste zin
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik denk dat er nog wel meer mensen hier zijn die daarover kunnen meepraten
quote:ik klik nog eens op een linkje van jou.... meteen mijn hele browser loopt vast
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Noem je dat een vak? Je kent toch gewoon de taal, dat kan iedere tweetalige lamlul![]()
![]()
zo, nou ben ik weer een beetje bij![]()
Die koekblikker links zal wel denken dat ie een boete te pakken heeft na die flitsquote:Op donderdag 17 november 2005 20:42 schreef worldpimber het volgende:
Zo, ff naar school geweest en daarna beetje uit zitten waaien. Best heerlijk in de stortregen op van dat waterspatwegdek te rijden.En vervolgens nog even doorgereden naar betreffende afslag:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Weet je wat?Jij gaat effe voor mij een stukje in het Portugees vertalen.Dan kan je wel Frans,Duits of Engels spreken,maar net die taal die je nodig hebt voor vertaling van bijv.een gebruiksaanwijzing beheers je niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Noem je dat een vak? Je kent toch gewoon de taal, dat kan iedere tweetalige lamlul![]()
![]()
Maar hij is wel leuk,wat je daar bedenkt.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Die koekblikker links zal wel denken dat ie een boete te pakken heeft na die flits![]()
![]()
![]()
Daar hebben we Raus toch voor, waarom zou ik dat doenquote:Op donderdag 17 november 2005 21:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Weet je wat?Jij gaat effe voor mij een stukje in het Portugees vertalen.Dan kan je wel Frans,Duits of Engels spreken,maar net die taal die je nodig hebt voor vertaling van bijv.een gebruiksaanwijzing beheers je niet.![]()
En die mensen hebben me vast wel zien staan met fotocamera, anders zijn het prutsers![]()
![]()
Ga jij maar naar een tweetalige lamlulquote:Op donderdag 17 november 2005 21:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar hebben we Raus toch voor, waarom zou ik dat doen![]()
En die mensen hebben me vast wel zien staan met fotocamera, anders zijn het prutsers![]()
Juist,dus laten we dat meisie gewoon in d'r waarde.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
Maar met die flitser is echt wel leuk.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Noem je dat een vak? Je kent toch gewoon de taal, dat kan iedere tweetalige lamlul
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Weet je wat?Jij gaat effe voor mij een stukje in het Portugees vertalen.Dan kan je wel Frans,Duits of Engels spreken,maar net die taal die je nodig hebt voor vertaling van bijv.een gebruiksaanwijzing beheers je niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En die mensen hebben me vast wel zien staan met fotocamera, anders zijn het prutsers
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ga jij maar naar een tweetalige lamlul![]()
het is nog geen vrijdag middag hoor
![]()
![]()
Wat is de URL van je website danquote:Op donderdag 17 november 2005 21:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Ga jij maar naar een tweetalige lamlul![]()
![]()
![]()
![]()
Het is inderdaad een beetje vroeg voor de Vrijdag middag rel,maar dit kon ik niet over m'n kant laten gaan.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
het is nog geen vrijdag middag hoor
![]()
![]()
![]()
Uit betrouwbare bronnen kan ik je vermelden dat dat TOP SECRET isquote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat is de URL van je website dan
![]()
![]()
![]()
Moet nog wat aan het design gebeuren namelijk![]()
![]()
En en en?quote:Op donderdag 17 november 2005 17:15 schreef stinkie het volgende:
op naar huis, eten, en dan naar Goedhart. Kijken wat ze te melden hebben....Ik dacht:Dat is een goed idee en heb op weg naar huis een druppellader gekocht. Kom ik thuis aan heb ik geen stekker over in de schuur...quote:Op donderdag 17 november 2005 18:28 schreef hicham het volgende:
de vriezer is daar aangesloten...
Ik vin het model van Hicham mooier en de kleuren zilver met een zwart randje. Het is moeilijk om de juiste kleur groen te krijgen en dat komt dan weer "goedkoop" overquote:Op donderdag 17 november 2005 19:25 schreef Worldbeater het volgende:
Eerste aanzetje.
[afbeelding]
Je had al je 3e motor toen ik in de brugklas zat en kwijlend naar een Parelmoer gekleurde Honda sportmotor zat te kijken. Kan helaas geen plaatje meer vinden. Ik dacht dat een VFR Sabre ofzo was.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:00 schreef richardgie het volgende:
Wat heb jij met mijn bouwjaar te maken?En drukken kan je ook een dagtaak aan hebben.
Grafisch vakman 3 jaar
Grafisch tecnicus 1 jaar
Staf en kader vervolg 1 tot 3 jaar(afhankelijk van de richting)
Respect voor de vertalersquote:Op donderdag 17 november 2005 20:12 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Ik heb stage gelopen bij een amerikaans bedrijf, daar moest ik procedures vertalen HACCP, GPA voor de duidelijkheid Dat viel erg tegen
![]()
Goedenavond trouwens
Ah,je was in de veronderstelling dat ik zo'n 19 jarig knuppeltje was.Sorry ben al bijna het dubbele.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:04 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
En en en?
[..]
Ik dacht:Dat is een goed idee en heb op weg naar huis een druppellader gekocht. Kom ik thuis aan heb ik geen stekker over in de schuur...de vriezer is daar aangesloten...
[..]
Ik vin het model van Hicham mooier en de kleuren zilver met een zwart randje. Het is moeilijk om de juiste kleur groen te krijgen en dat komt dan weer "goedkoop" over![]()
[..]
Je had al je 3e motor toen ik in de brugklas zat en kwijlend naar een Parelmoer gekleurde Honda sportmotor zat te kijken. Kan helaas geen plaatje meer vinden. Ik dacht dat een VFR Sabre ofzo was.![]()
[..]
Respect voor de vertalersIk heb stage gelopen bij een amerikaans bedrijf, daar moest ik procedures vertalen HACCP, GPA voor de duidelijkheid Dat viel erg tegen
![]()
Goedenavond trouwens![]()
1980 jij he?Zo uit m'n blote hoofd
Maakt dat wat uit verder?
En ook goede avond.![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door richardgie op 17-11-2005 22:19:37 ]![]()
Richardgie only, hieronder klikken, moet herkenbaar voor je zijn.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:19 schreef richardgie het volgende:
Je drukt op het knopje en de pers doet de rest he.Volgens de rest van Nederland.
Maar owee owee als richard z'n paraaf heeft gezet en er zitten kleurverschillen in.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou maakt dat niet uit, 10 jaar geleden zou je strafbaar zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 22:13 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ah,je was in de veronderstelling dat ik zo'n 19 jarig knuppeltje was.Sorry ben al bijna het dubbele.
Maakt dat wat uit verder?
En ook goede avond.![]()
![]()
Volgens mij is dit het model waar ik vroeger zo verliefd op was:
Een '86 model VFR F2![]()
Ik weet ook niet waarom maar toen vond ik het echt "The Bomb"
Damn, overheen gekeeeken.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:04 schreef R2-D2 het volgende:
Ik dacht:Dat is een goed idee en heb op weg naar huis een druppellader gekocht. Kom ik thuis aan heb ik geen stekker over in de schuur...de vriezer is daar aangesloten...
"Nog" een verlengsnoer eraan knopen?
Anders even naar de bouwmarkt voor een dubbelstopcontactje aan de muur.
Haal wel de stroom er even af, anders zijn je blonde lokken getoupeerd.
Die van mij was ook maar een Gifje, de verkeerde kleur letters en ook geen 3D letters.quote:Ik vin het model van Hicham mooier en de kleuren zilver met een zwart randje. Het is moeilijk om de juiste kleur groen te krijgen en dat komt dan weer "goedkoop" over![]()
![]()
Maar ik vond die van Hicham inderdaad erg mooi, alleen neemt de oude sticker veul lak mee van de achterbrug.
Dus de nieuwe sticker moet goed dekken.. letters only is saidly not enough.![]()
En goudkleurig is geen optie?
Ik zat ook aan zilver te denken in eerste instantie, maar nog even ter overleg.
Zijn dat niet 2 type motoren.quote:Je had al je 3e motor toen ik in de brugklas zat en kwijlend naar een Parelmoer gekleurde Honda sportmotor zat te kijken. Kan helaas geen plaatje meer vinden. Ik dacht dat een VFR Sabre ofzo was.![]()
![]()
![]()
Ik heb dat nog tot ver in de jaren 90 een hele mooie motor gevonden.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:20 schreef R2-D2 het volgende:
Nou maakt dat niet uit, 10 jaar geleden zou je strafbaar zijn![]()
[afbeelding]
Ik weet ook niet waarom maar toen vond ik het echt "The Bomb"![]()
![]()
En Mercy ook, want die had er tot een paar maanden geleden eentje voordat'ie'em total reed.![]()
(where are th'a pics?)Omdat de KLX fokking hoog was voordien.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:10 schreef hicham het volgende:
CR500 was bekendMaar KLX zette je bij de avondmeet ook op de jiffy en ging je er op staan alvorens je begon met trappen. Daar ging het mij eigenlijk om
5 centimeter langere voorvork, 21 inch voorwiel, bij de achterbrug de demper op zo goed als de maximale lengte.
Met dat in ogenschouw genomen zou ik om de slag met de kickstarter te maken mijn knie bijna bij mijn oor moeten houden.
En dan ondertussen omvallen, omdat je met 1 voet aan de grond en de andere -te-lenig omhoog je evenwicht niet kan bewaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:04 schreef R2-D2 het volgende:
Respect voor de vertalersIk heb stage gelopen bij een amerikaans bedrijf, daar moest ik procedures vertalen HACCP, GPA voor de duidelijkheid Dat viel erg tegen
![]()
Goedenavond trouwens![]()
![]()
Ik was wat later helemaal gek van de BMW K1,wat een machine zeg.Vondt de Parijs-Dakar uitvoering van de toenmalige R 1200 GS trouwens ook erg opwindend.Zaten zelfs in m'n schoolagenda geplakt.Heb later besloten dat wat sportievers toch meer iets voor mij was.En ben vervolgens toch bij BMW uitgekomen.Waar ik nu op rij.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nou maakt dat niet uit, 10 jaar geleden zou je strafbaar zijn![]()
[afbeelding]
Ik weet ook niet waarom maar toen vond ik het echt "The Bomb"![]()
En VFR bestaat nog steeds.Sportieve toerder.Zeker niet verkeerd.
En wat leeftijd betreft ben je vanaf 18 jaar al niet meer strafbaar.Weet niet wat toen de normen waren,maar ik maakte me er echt niet druk om.Nu nog niet trouwens.Zolang je me dochter niet bent.![]()
Ik zit er weer lekker warmpjes bij, even de verwarming afgevuld, alle radiatoren ontlucht.
Heb de hele avond met een rood hoofd gezeten.![]()
![]()
Of kwam dat nou door dat ene telefoontje..
Affijn, net een paar postjes om het quotum nog te halenen nu log ik uit.
![]()
![]()
Have fun @nd sleep well all.![]()
Ik denk dat goud geen optie is omdat er verder geen goudkleur op je fiets zit. Omdat jij technisch bent en een perfectionist denk ik dat je die brug er nog wel een keer afhaalt om te stralen ofzo en dan kan je er zo een sticker opplakkenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, overheen gekeeeken.![]()
[..]"Nog" een verlengsnoer eraan knopen?
Anders even naar de bouwmarkt voor een dubbelstopcontactje aan de muur.
Haal wel de stroom er even af, anders zijn je blonde lokken getoupeerd.![]()
[..]
Die van mij was ook maar een Gifje, de verkeerde kleur letters en ook geen 3D letters.![]()
Maar ik vond die van Hicham inderdaad erg mooi, alleen neemt de oude sticker veul lak mee van de achterbrug.
Dus de nieuwe sticker moet goed dekken.. letters only is saidly not enough.![]()
En goudkleurig is geen optie?
Ik zat ook aan zilver te denken in eerste instantie, maar nog even ter overleg.![]()
![]()
![]()
Je bent toch niet tevreden als het niet goed genoeg is
Dat zou zomaar kunnen, ik weet alleen zeker dat het een Honda Sport/Toer-motor was met Sabre of Saber en dat de kleur Parelmoer wasquote:Zijn dat niet 2 type motoren.![]()
.Hopelijk kom ik er nog achter welk model het was.
Ik duik m'n bedje weer in, morgen weer verder![]()
Welterusten mensen![]()
![]()
Thermostaat misschien iets terug zetten?Helpt echt heb ik ontdekt.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:38 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zit er weer lekker warmpjes bij, even de verwarming afgevuld, alle radiatoren ontlucht.
Heb de hele avond met een rood hoofd gezeten.![]()
![]()
Of kwam dat nou door dat ene telefoontje..
Affijn, net een paar postjes om het quotum nog te halenen nu log ik uit.
![]()
![]()
Have fun @nd sleep well all.![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door richardgie op 17-11-2005 22:49:12 ]![]()
Weltrusten Monique.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:42 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik denk dat goud geen optie is omdat er verder geen goudkleur op je fiets zit. Omdat jij technisch bent en een perfectionist denk ik dat je die brug er nog wel een keer afhaalt om te stralen ofzo en dan kan je er zo een sticker opplakken![]()
![]()
Je bent toch niet tevreden als het niet goed genoeg is![]()
[..]
Dat zou zomaar kunnen, ik weet alleen zeker dat het een Honda Sport/Toer-motor was met Sabre of Saber en dat de kleur Parelmoer was.Hopelijk kom ik er nog achter welk model het was.
Ik duik m'n bedje weer in, morgen weer verder![]()
Welterusten mensen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als het het telefoontje was ben ik wel benieuwd wat PepWorldTrick281 zo op kan windenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:43 schreef richardgie het volgende:
[..]
Termostaat misschien iets terug zetten?Helpt echt heb ik ontdekt.![]()
![]()
![]()
En nu echt weg![]()
quote:Weltrusten Monique.![]()
verschrikkelijke naam
![]()
Hup naar Spanje
![]()
![]()
Welterusten Richardgie
Ik vindt Monique wel een mooie naam,maar goed wie ben ik?quote:Op donderdag 17 november 2005 22:47 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Als het het telefoontje was ben ik wel benieuwd wat PepWorldTrick281 zo op kan winden![]()
![]()
En nu echt weg![]()
![]()
[..]
verschrikkelijke naam
![]()
Hup naar Spanje
![]()
![]()
Welterusten Richardgie![]()
![]()
Nogmaals weltrusten Monique.![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door richardgie op 17-11-2005 23:21:43 ]![]()
En wat is U nu weer aan het testen?quote:Op donderdag 17 november 2005 22:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
test![]()
![]()
Nou,je staat hier toch duidelijk op m'n beeldscherm hoor.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
nog een test?![]()
![]()
Hij onthoudt mijn login gegevens niet.. moet dus steeds login invullen als ik wil posten.
Lekker handig![]()
Nee,da's knap onhandig ja.Succesquote:Op donderdag 17 november 2005 23:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hij onthoudt mijn login gegevens niet.. moet dus steeds login invullen als ik wil posten.
Lekker handigen we zien je wel weer.
![]()
Ga nu maar eens kijken of ik m,n bedje nog kan vinden.![]()
Adios iedereen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Richardgie only, hieronder klikken, moet herkenbaar voor je zijn.
Leuk he,dat werken in de marges.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ga nu echt naar bed toe.![]()
![]()
Idd. Verder heb ik het maar gelaten. Gast vraagt 2200 euro ervoor, te gortig voor zo een ding. Kan je beter voor 3000 euro ofzo voor een nieuwere model zixxer 400 met 25kw op kenteken gaan...quote:Op donderdag 17 november 2005 14:53 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
doet me goed dat ik gelijk heb![]()
Verder vroeg iemand iets over afrijden enzo, dat is allemaal nog niet duidelijk, de geldkraan is langzamerhand aan het openen, maar ik denk zelf dat het nog dit jaar gebeurt (i really hope so)
Het gaat nu verder behoorlijk goed met verkeersdeelname, instructeur zei binnenkort ga je wel afrijden, weet ik zeker :-)
Bimmer moet nu echt wel weg binnenkort![]()
![]()
morgenkloptquote:Op donderdag 17 november 2005 19:19 schreef Worldbeater het volgende:
En OPM heeft'em, dus die is niet neutraal.
motor in de bergingquote:Maar het voordeel van de optimate is dat je er geen omkijken naar hebt, en hij een enigzins versleten accu weer kan herstellen. Je motor staat niet vaak stil, maar hij kan het wel heel koud krijgen.![]()
plug erin
geen omkijken naar
en als je weer gaat rijden
kun je starten met verlichting aan
, je rem ingetrokken
en jengelt je startmotor als nooit te voren
Optimate IIIkost wat, heb je ook wat
dat ik hem nu op tijd gebruik is ook voortkomend uit een trauma
![]()
--> smiley-post![]()
![]()
Lekker impulsief zegquote:Op donderdag 17 november 2005 22:04 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Maar bij mij is het een eitje om de accu eruit te halen hoor, motor staat sowieso altijd buiten dus geen stopcontact in de buurt. Als ik van te voren weet dat ie waarschijnlijk langer dan een week stil gaat staan in de kou, dan even zadel eraf, twee schroefjes los, klemmen eraf en accu mee naar boven nemen
Weet niet waar die accu's ergens verstopt zitten bij supersportsDat was nog het leukste, ding stond al zo hoog en dan jij er ook nog eens op staan. Als we een Scheveningen meet zouden houden en jij dat ding ging aankicken kon je als vuurtoren fungerenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Omdat de KLX fokking hoog was voordien.
5 centimeter langere voorvork, 21 inch voorwiel, bij de achterbrug de demper op zo goed als de maximale lengte.
-edit
Fillumpie >> http://rapidshare.de/files/1408634/lightningrodklein.avi.html![]()
(komen in het begin wat spannende beelden in voor![]()
)
[ Bericht 6% gewijzigd door hicham op 18-11-2005 08:38:42 ]![]()
mogguh, ik ga werken, tot het volgende topicAndre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:54 schreef TR_Roadkill het volgende:
mogguh, ik ga werken, tot het volgende topicGoedemorgen
En nu de motor zo omlaag is gekomen met die andere voorvork en 17 inch wielen staat'ie enigzins wankel op de standaard.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:13 schreef hicham het volgende:
Dat was nog het leukste, ding stond al zo hoog en dan jij er ook nog eens op staan. Als we een Scheveningen meet zouden houden en jij dat ding ging aankicken kon je als vuurtoren fungeren
Als ik nu op dezelfde manier zou starten vlieg ik na het trappen zeker de andere kant om, of van de standaard vooruit.![]()
Wel lastig, want voor het mooie is hij nog net ff te hoog, maar het kan wel.
Gewoon geen spijkerbroeken dragen en/of 8 kilo afvallen.![]()
Morning all.![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Worldbeater op 18-11-2005 09:47:55 ]![]()
Het ontbijt is een flesje water van een halve liter, want ik ga nu hardlopen met een lege maag.![]()
Ondertussen wel een compilatie gemaakt van een testje uit een motorblad.
Deze vond ik wel grappig om even hier te posten.![]()
![]()
Voor het mooie te hoogquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wel lastig, want voor het mooie is hij nog net ff te hoog, maar het kan wel.![]()
Niets mis met hoog toch
*oude pics ophaalmodus*Is ook niet echt goed toch, op een lege maag hardlopen. Op z'n minst een appeltje eten oid dacht ikquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:50 schreef Worldbeater het volgende:
Het ontbijt is een flesje water van een halve liter, want ik ga nu hardlopen met een lege maag.![]()
van horen zeggenquote:
Ondertussen wel een compilatie gemaakt van een testje uit een motorblad.
Deze vond ik wel grappig om even hier te posten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer dat op plaatje 3 en 4 links in beeld iemand anders is te zien, beetje slordig![]()
![]()
Impulsief is my middlename kan je wel zeggen jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Lekker impulsief zeg![]()
Maar bij mij is het een eitje om de accu eruit te halen hoor, motor staat sowieso altijd buiten dus geen stopcontact in de buurt. Als ik van te voren weet dat ie waarschijnlijk langer dan een week stil gaat staan in de kou, dan even zadel eraf, twee schroefjes los, klemmen eraf en accu mee naar boven nemen
Weet niet waar die accu's ergens verstopt zitten bij supersports![]()
De accu eruit nemen is natuurlijk ook wel een goed ideeIk heb de doos nog niet eens opengemaakt. Ik hoorde net van een collega dat je dan een pluggetje moet inbouwen etc...
Oh, Goedemorgen
En dat bij de agent "POTS" staatquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:01 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jammer dat op plaatje 3 en 4 links in beeld iemand anders is te zien, beetje slordig
Mogguh.. hier op school werkt het login gebeuren wel goed. Vanmiddag nog maar eens thuis proberen dan![]()
Wij zeggen voor het mooie als iets nog niet optimaal is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:01 schreef hicham het volgende:
Voor het mooie te hoog![]()
Niets mis met hoog toch
*oude pics ophaalmodus*
[afbeelding]![]()
Hij is dus net ietwat hoog om zo aan te trappen, maar hij is te laag om hem om de standaard te zetten en aan te kicken.
Heb je die pic van Cyborg bewaard.Als je nog iets wilt presteren wel goed, banaantje is nog beter.quote:Is ook niet echt goed toch, op een lege maag hardlopen. Op z'n minst een appeltje eten oid dacht ik![]()
Maar ik doe een shock body training voor ultra snel resultaat.
Met fitness is het maandag blijkbaar ook fout gegaan, beetje over de pijngrens heen.
Ik heb nu nog steeds spierpijn namelijk.
Ik ken geen grenzen, terwijl ik zo opbouwendniet te zwaar in het begindenk te sporten.
Die elleboog.quote:Jammer dat op plaatje 3 en 4 links in beeld iemand anders is te zien, beetje slordig![]()
Maar ja wel humor om die te laten staan.![]()
![]()
In drie kwartier hardlopen zie je trouwens een hoop dingen voorbijkomen.
Eerst begon het al met de route langs een weiland schapen.
Heb een verhaaltje met humortistische inslag over teveel vertrouwen in mensen verzonnen toen een schaap mij naief en verwachtingsvol aankeek. (nee, ik dacht niet schunnig)
Affijn, toch wel enigzins een volwassen versie, en hij kan verkeerd uitgelegd worden.
Nadat ik een heel stuk langs het water over een dijk heb lopen rennen moest ik weer terug naar de bewoonde wereld, maar bleek alles onder depoep te liggen.
![]()
De trap was gewoon onbegaanbaar, een complete plaag die beesten daar.![]()
Ik moest dus even aan het rabbit topic denken vorige week.
Na de derde bui (het zou overwegend droog zijnmaar altijd als ik buiten ben hagelt het zoals wo/do
) liep ik hier onder de verbindingsbrug naar Spijkenisse en zag een hoop werklui lanterfanten.
Om de hoek zag ik hekken staan, aha ze zijn bezig voor deintocht.
![]()
![]()
Why mention?
Dat laatste is de grootste gebeurtenis in Hoogvliet van het hele jaar.![]()
![]()
Goedemorgen![]()
Het ziet er ook niet naar uit dat ik vandaag veel tijd over heb, maar misschien vanmiddag nog voor de vrijdagmiddagrel.![]()
shit vergeten op invoeren te klikken
Is het al vrijdag dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:14 schreef Rausdouwer het volgende:
Goedemorgen![]()
Het ziet er ook niet naar uit dat ik vandaag veel tijd over heb, maar misschien vanmiddag nog voor de vrijdagmiddagrel.![]()
shit vergeten op invoeren te klikken![]()
![]()
![]()
Ha ha dan ben ik aan het werk.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:14 schreef Rausdouwer het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
Iemand nog intresse in een Xtreme paintjob?![]()
Het zou wel wat voor zo'n saaie Fazer kunnen zijn.![]()
http://www.xtremecolors.nl/![]()
Goeie morgen Moniquequote:Op vrijdag 18 november 2005 10:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Impulsief is my middlename kan je wel zeggen ja![]()
De accu eruit nemen is natuurlijk ook wel een goed ideeIk heb de doos nog niet eens opengemaakt. Ik hoorde net van een collega dat je dan een pluggetje moet inbouwen etc...
Oh, Goedemorgen![]()
![]()
![]()
Relluhquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:14 schreef Rausdouwer het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
let's kick some ass*I'll do what I want, cuz I can*![]()
Let's kick some real assquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:18 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand nog intresse in een Xtreme blowjob?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zou wel wat voor zo'n saaie Fazer kunnen zijn.![]()
http://www.xtremecolors.nl/![]()
blijfmetjepotenvanmunfazertaf![]()
Try usquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:14 schreef Worldbeater het volgende:
Heb een verhaaltje met humortistische inslag over teveel vertrouwen in mensen verzonnen toen een schaap mij naief en verwachtingsvol aankeek. (nee, ik dacht niet schunnig)
Affijn, toch wel enigzins een volwassen versie, en hij kan verkeerd uitgelegd worden.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:14 schreef Worldbeater het volgende:
Nadat ik een heel stuk langs het water over een dijk heb lopen rennen moest ik weer terug naar de bewoonde wereld, maar bleek alles onder de [afbeelding]poep te liggen.![]()
De trap was gewoon onbegaanbaar, een complete plaag die beesten daar.![]()
Ik moest dus even aan het rabbit topic denken vorige week.
Na de derde bui (het zou overwegend droog zijnmaar altijd als ik buiten ben hagelt het zoals wo/do
) liep ik hier onder de verbindingsbrug naar Spijkenisse en zag een hoop werklui lanterfanten.
Om de hoek zag ik hekken staan, aha ze zijn bezig voor deintocht.
![]()
![]()
Why mention?
Dat laatste is de grootste gebeurtenis in Hoogvliet van het hele jaar.![]()
![]()
Tering zoek werk ofzo, wat een nutteloos verhaal man![]()
Owja, mogguh
Er zitten ook gewone klemmetjes bij, dus je kunt kiezen hoe je het doet. Stekkertje inbouwen, of gewoon accu loshalen en klemmetjes erop aansluiten. Als ik zo de pic bekijk op Motozoom ziet het er simpel uit:quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Impulsief is my middlename kan je wel zeggen ja![]()
Oh, Goedemorgen![]()
Kennelijk kun je in plaats van die klemmetjes ook die twee ringetjes permanent vastschroeven op je accu en dan heb je een stekkertjequote:Op vrijdag 18 november 2005 11:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je die pic van Cyborg bewaard.![]()
![]()
![]()
![]()
Pepijn het is vrijdagquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is het al vrijdag dan? [afbeelding]
Wel lekker uitgeslapen zeker?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
Goedemorgen![]()
het weer ziet er best goed uit vandaag eigenlijk![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:24 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Owja, mogguhStraight to the point
Maar smileytechnisch gezien was het wel een mooie post![]()
![]()
![]()
Ik heb dezelfdequote:Op vrijdag 18 november 2005 11:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Er zitten ook gewone klemmetjes bij, dus je kunt kiezen hoe je het doet. Stekkertje inbouwen, of gewoon accu loshalen en klemmetjes erop aansluiten. Als ik zo de pic bekijk op Motozoom ziet het er simpel uit:
[afbeelding]
Kennelijk kun je in plaats van die klemmetjes ook die twee ringetjes permanent vastschroeven op je accu en dan heb je een stekkertje. Ik had het type op m'n hand geschreven
Alleen voor de tank, vin'uk wel mooi.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
Let's kick some real ass![]()
blijfmetjepotenvanmunfazertaf![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:24 schreef Makster het volgende:
![]()
Owja, mogguhRandstadsletje.
![]()
Zo nog even een casusje (noem je dat zo) schrijven en me myself and I weer even onder de aandacht brengen bij de enige juiste werkgever.
Nee toch, het is pas donderdag.quote:![]()
![]()
Iddquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:24 schreef hicham het volgende:
Kennelijk kun je in plaats van die klemmetjes ook die twee ringetjes permanent vastschroeven op je accu en dan heb je een stekkertjezoals ik eerder postte, dat is ideaal
![]()
![]()
Dat is stiekem.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:30 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb dezelfde. Ik had het type op m'n hand geschreven
![]()
Je had er niets over gezegd of tussendoor gepost dat je ook zo'n ding nodig had.
Spontaan ideetje op de motor onderweg naar huis.
Inspirated by Fok! MC.![]()
![]()
wat een luxe ik heb dat ding van de Lidlquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:30 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde. Ik had het type op m'n hand geschreven
![]()
Aha, you is free today.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
ja best wel eigenlijk![]()
was ik wel aan toe hoor![]()
![]()
Dat wordt dan een goed weekend met een uitgeslapen vriendje.
Als Raus het allemaal bij kan benen tenminste.![]()
Disclaimer typo > Hicham.![]()
![]()
Dat zei ik, impulsiefquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is stiekem. [afbeelding]
Je had er niets over gezegd of tussendoor gepost dat je ook zo'n ding nodig had.
Spontaan ideetje op de motor onderweg naar huis.
Inspirated by Fok! MC.![]()
![]()
Leest hier op Fok!MC een berichtje over de Optimate en koopt er gelijk ook maar 1
Maar that's the way to do it. Niet zeiken, gewoon doenAlleen wel lullig als achteraf dan blijkt dat je iets te duurs hebt gekocht, maar daar moet je gewoon niet aan denken
Wat me trouwens ook doet denken aan die digicam een tijd geleden, was dat ook niet R2-D2. Die wou niet nadenken, die wou gewoon kopen
Fuck reviews
![]()
![]()
Het is Vrijdag peppovitorrioquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen voor de tank, vin'uk wel mooi.![]()
[..]
Randstadsletje.
![]()
Zo nog even een casusje (noem je dat zo) schrijven en me myself and I weer even onder de aandacht brengen bij de enige juiste werkgever.
![]()
[..]
Nee toch, het is pas donderdag. [afbeelding]![]()
ik heb eeb VRIJeDAG![]()
![]()
Het is nog geen vrijdagmiddag, dus ik ga hier verder niet op in.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aha, you is free today.![]()
Dat wordt dan een goed weekend met een uitgeslapen vriendje.
Als Raus het allemaal bij kan benen tenminste.![]()
Disclaimer typo > Hicham.![]()
Maar over 5 minuten is het wel middagquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:49 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het is nog geen vrijdagmiddag, dus ik ga hier verder niet op in.![]()
![]()
Ik moet wel ineens terugdenken aan een specifiek feestje waarbij alle vrouwen binnen enkele uren ineens wildenquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:49 schreef Rausdouwer het volgende:
Het is nog geen vrijdagmiddag, dus ik ga hier verder niet op in.![]()
, en letterlijke iedere man(partner) nog helemaal niet naar bed wilde.
![]()
Toch het zwakke geslacht heH die airbagmensen!![]()
![]()
Mannen blijven gewoon op, niet omdat ze nog geen slaap hebben hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik moet wel ineens terugdenken aan een specifiek feestje waarbij alle vrouwen binnen enkele uren ineens wilden, en letterlijke iedere man(partner) nog helemaal niet naar bed wilde.
![]()
Toch het zwakke geslacht heH die airbagmensen!![]()
R2-D2 for presidentquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat zei ik, impulsief![]()
Leest hier op Fok!MC een berichtje over de Optimate en koopt er gelijk ook maar 1
Maar that's the way to do it. Niet zeiken, gewoon doenAlleen wel lullig als achteraf dan blijkt dat je iets te duurs hebt gekocht, maar daar moet je gewoon niet aan denken
Wat me trouwens ook doet denken aan die digicam een tijd geleden, was dat ook niet R2-D2. Die wou niet nadenken, die wou gewoon kopen
Fuck reviews
![]()
![]()
![]()
1200cc aan de macht![]()
![]()
Damn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Het is Vrijdag peppovitorrio![]()
ik heb eeb VRIJeDAG![]()
![]()
![]()
Pimber ookquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
wat een luxe ik heb dat ding van de Lidl![]()
![]()
Mannu kennu hun grenzu niequote:Op vrijdag 18 november 2005 11:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Mannen blijven gewoon op, niet omdat ze nog geen slaap hebben hoor.![]()
![]()
Borderline, borderline.....feels like I'm going to loose my mind*I'll do what I want, cuz I can*![]()
Omdat het feestje nog niet afgelopen is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:56 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Het begon net steeds leuker en leuker te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt voor de aanvulling, zo is het wat duidelijker.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Mannu kennu hun grenzu nie![]()
Borderline, borderline.....feels like I'm going to loose my mind
Graag wil ik me bij deze distansieren van alles wat met het Uitzendbureau te maken heeft. Ik zit op Transport en daar is alles anders. Niet dat ik straks voor homofiele pis nichterige vlek word aangezienquote:Al is dat natuurlijk ook wel weer zo
ze willen gewoon niets missenquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het was nog te vroeg om te stoppen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
Mannu kennu hun grenzu nie![]()
Borderline, borderline.....feels like I'm going to loose my mind![]()
En ik lag inderdaad nog niet onder tafel, aardige indicatie.![]()
De grens was nog niet in zicht.![]()
Borderline.![]()
![]()
Mooiste is veel aan goede kant balanseren, en er net niet overheen gaan.
But very closeand very much, and again.
![]()
Be a teasing plaything..
..ok and leave the border short but powerfull for a while..
[ Bericht 7% gewijzigd door Worldbeater op 18-11-2005 12:07:22 ]![]()
Ik dacht dat dat juist andersom wasquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze willen gewoon niets missen
Nou ja, je bent wel een beetje een slanke commerciele boy met snel en flexibel open voorkomen en rode roze hugs.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:00 schreef Makster het volgende:
Graag wil ik me bij deze distansieren van alles wat met het Uitzendbureau te maken heeft. Ik zit op Transport en daar is alles anders. Niet dat ik straks voor homofiele pis nichterige vlek word aangezienAl is dat natuurlijk ook wel weer zo
![]()
![]()
Nu we toch aan het slijmen zijn, ga je 4 december nog karten?
![]()
![]()
You forgot to mention......quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja, je bent wel een beetje een slanke commerciele boy met snel en flexibel open voorkomen en rode roze hugs.![]()
![]()
a lovely ass*I'll do what I want, cuz I can*![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja, je bent wel een beetje een slanke commerciele boy met snel en flexibel open voorkomen en rode roze hugs.![]()
Nu we toch aan het slijmen zijn, ga je 4 december nog karten?
![]()
![]()
Al begint corpulentis ook hier wel aan de deur te kloppen, maar daar heb ik middelen voor. Water, brood en hardloop schoenen
4 december was toch de deal? Ik ben erSamen erheen sjeffen neem ik aan
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:09 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
You forgot to mention......![]()
a lovely ass![]()
![]()
Dat is inderdaad waar ook Pep, wel over de Uggs begin maar mijn uber geile kont laat je buiten beschouwing
Dat noemen ze een voorzetje.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:17 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
Dat is inderdaad waar ook Pep, wel over de Uggs begin maar mijn uber geile kont laat je buiten beschouwing![]()
![]()
was ook vast de reden dat je die foto poste .. poser.![]()
![]()
![]()
Right on.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:12 schreef Makster het volgende:
4 december was toch de deal? Ik ben erSamen erheen sjeffen neem ik aan
![]()
Damn, dubbel quoten lukt me vandaag niet zo.![]()
![]()
Sal wel aan ut frijdagmiddagguvoel ligguquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, dubbel quoten lukt me vandaag niet zo.![]()
*I'll do what I want, cuz I can*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: