Je motto? Ja in de titel zeker.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zie dat mijn motto nog steeds in de OP staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn, ik ben bang dat ik het nu ook niet meer vergeet.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
jij zal het dus niet vergeten denk ik![]()
Ben je ook op vrijdag geboren?![]()
![]()
You've got mailquote:Op donderdag 17 november 2005 12:42 schreef Worldbeater het volgende:
Nadat ik mijn mail adres ingevuld had kon ik 18 uur niet fokken.![]()
![]()
Inderdaad, ik moet vóór de verjaardag van Mercy 145 Euro overmaken...quote:Op donderdag 17 november 2005 13:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij zal het dus niet vergeten denk ik
Mischien heb je wel geluk en was de batterij van de flitser nog niet helemaal geladenquote:* Mercy_symbol houd brievenbus angstig in de gaten![]()
Tnx, zal even kijken .. KLX650R@chello.nl, of CR500@chello.nl, of Worldpimpber@chello.nl hadden ook gewerkt bedacht ik mij later.quote:
Niet.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je motto? Ja in de titel zeker.![]()
Fok Motorclub [SC Deel 357] Kut n00bsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Damn, ik ben bang dat ik het nu ook niet meer vergeet.![]()
Ben je ook op vrijdag geboren?![]()
![]()
![]()
ik ben op een maandag geboren![]()
ik hoop dat ook wel hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 13:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moet vóór de verjaardag van Mercy 145 Euro overmaken...![]()
[..]
Mischien heb je wel geluk en was de batterij van de flitser nog niet helemaal geladen![]()
![]()
Dat sloeg dus ook op de functie die ik voor jou in gedachten had.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tnx, zal even kijken .. KLX650R@chello.nl, of CR500@chello.nl, of Worldpimpber@chello.nl hadden ook gewerkt bedacht ik mij later.![]()
En ik heb nog even de oude post van gisteren opgezocht.(wist de tijd van posten nog
)
[..]
Niet.![]()
Even in het kort..
Je moet kennis hebben van Autocad, en de plug-in van Coade volledig beheersen.
(specifiek design programma voor pijpleidingen)
De gesprekspartners zijn ingenieurs en uitvoerders die met het softwarepakket moeten werken.
Verder moet je hun overtuigen waarom ze perse jouw produkt (plug in) moeten implementeren.
En dat gebeurt behalve mondeling ook hands on.![]()
De commerciele kant is de aqcuisitie van nieuwe klanten, het bezoeken, eventueel demonstreren , en de verkoop proberen af te ronden.(gebruikelijk sales traject: een half jaar)
Het enige waar ik gekwalificeerd voor ben is de moderne manier van verkopen(gun factor), 5% over het produkt praten, en 95 % informeel lullen bij eenof 2.
![]()
De enige reden dat ik daar goed in ben is omdat ik dit van nature al deed.![]()
![]()
![]()
![]()
De rest moet ik nog leren, maar mijzelf kennende weet ik dat ik dit snel oppik.
Verder vooral veel in de picture blijven bij de klant, het salestraject is lang zei ik al.
De meeste nieuwe medewerkers verkopen de eerste 6 maanden nog niets.![]()
Scan's uit de enigzins vage folder. (te weinig un sharp mask gebruikt dat reclamebureau![]()
)
1 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat sloeg dus ook op de functie die ik voor jou in gedachten had.Die reactie had ik ook al gegeven: is het niet iets voor R2-D2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Die motor is uit 1989 hee, of 90, zeker geen 92 want die hebben een andere kapset en frame. Misschien in 1992 op keneken gezet ofzo. Let er ff op want volgens mij wordt je genaaidquote:Op donderdag 17 november 2005 12:19 schreef yup het volgende:
Ok ik heb mail gehad van die ZXR400 mannetje.
Motor is van 1992 met 34180 km op de teller.
Motor is niet 25kw op kenteken en ook geen uitdraai bij, maar volgens de mannetje is hij 25kw begrenst :/ Zou een uitdraai laten maken zegt ie maar niet van gekomen blijkbaar.
Maarja heb hem gemaild wat zijn richtprijs is. Hopen dat het meevalt
Zouden jullie de risico nemen om met 25kw op uitdraai te rijden? Of denk je na 2 boetes (a200) euri heb je al de kosten voor omkeuren deruit..? Alhoewel boete van BasE op M-F is dus geseponeerd...
Ben een Zondagskind,maar merk er weinig van.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
ik ben op een maandag geboren![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:26 schreef R2-D2 het volgende:
Dat sloeg dus ook op de functie die ik voor jou in gedachten had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze splitsen de functie, dus je kan sowiezo solliciteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geld ja, aan zoiets uitgeven nu nee.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmmm Pepijn en 125cc?![]()
Is die CBR met electrisch defect niets voor jou? [mits je geld hebt]
Maar damn, ik vind alles mooidie Thundercat in Red Bull uitvoering krijgt ook alleen maar topic schopjes van de eigenaar.
![]()
En economisch gezien is een CBR125 van 1.5 jaar oud ook wel weer aantrekkelijk.![]()
En die Blade .. is het electrisch probleem opgelost, blijkt er meer aan de hand.![]()
Eerstvolgende wat ik eventueel koop moet gewoon goed lopen en geen werk aanzitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Worldbeater op 17-11-2005 14:12:17 ]![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]Wassermismetdiepic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kan wel een lijst verzinnen, maar dat was niet de insteek.quote:
Het is best een leuk sfeerplaatje zo in de avondzon.![]()
En een klevend gebouw aan de linkerspiegel.
Maar een beetje eigen inbreng had ik toch wel van je verwacht, je hebt hem nu onderhand al jaren.![]()
[ Bericht 17% gewijzigd door Worldbeater op 17-11-2005 14:13:07 ]![]()
Thx voor de tip, want alleen de 89 en 90 model hadden dubbel lampjes volgens motorbikes.bequote:Op donderdag 17 november 2005 13:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Die motor is uit 1989 hee, of 90, zeker geen 92 want die hebben een andere kapset en frame. Misschien in 1992 op keneken gezet ofzo. Let er ff op want volgens mij wordt je genaaid![]()
Vanaf '91 was het anders geworden (die wat modernere slankere kappenset)...
Maarja ik ga wel doorvragen, het is niet zo dat ik het ding morgen direct ga kopen ofzo. Eerst eens kijken wat meneer hierop te zeggen heeft...![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:16 schreef yup het volgende:
[..]
Thx voor de tip, want alleen de 89 en 90 model hadden dubbel lampjes volgens motorbikes.be
Maarja ik ga wel doorvragen, het is niet zo dat ik het ding morgen direct ga kopen ofzo. Eerst eens kijken wat meneer hierop te zeggen heeft...![]()
doet me goed dat ik gelijk heb
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!![]()
Weet je al wanneer je mag afrijden?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:16 schreef yup het volgende:
[..]
Thx voor de tip, want alleen de 89 en 90 model hadden dubbel lampjes volgens motorbikes.be
Maarja ik ga wel doorvragen, het is niet zo dat ik het ding morgen direct ga kopen ofzo. Eerst eens kijken wat meneer hierop te zeggen heeft...intuition will take you further than logics will ever do![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Weet je al wanneer je mag afrijden?
subtiel
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Niks leukers dan een beetje rondshoppen, zelfs als het geld nog niet binnen is.![]()
Ik had mijn (gloednieuwe) motor al 1.5 jaar staan voordat ik het papiertje binnen had.![]()
Dat ding koste in 1992 ook nog geen 2.000 euro ofzo.![]()
Een Suzuki Bandit uit Tjechoslowakije.![]()
![]()
Is teveel moeite johquote:Op donderdag 17 november 2005 14:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kan wel een lijst verzinnen, maar dat was niet de insteek.
Het is best een leuk sfeerplaatje zo in de avondzon.![]()
En een klevend gebouw aan de linkerspiegel.
Maar een beetje eigen inbreng had ik toch wel van je verwacht, je hebt hem nu onderhand al jaren.![]()
Er zijn veel slechtere pics te vinden in de OP, dus maakt niet zoveel uit
Ik wil er anders wel een flare bijgooien voor je![]()
![]()
Waaar.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:05 schreef hicham het volgende:
Is teveel moeite joh
Er zijn veel slechtere pics te vinden in de OP, dus maakt niet zoveel uit
Ik wil er anders wel een flare bijgooien voor je![]()
En vergelijken met anderen is een zwak argument.![]()
![]()
1992.Kocht ik m'n derde motor.ZXR 750.Heb hier lang op gereden trouwens.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:01 schreef Worldbeater het volgende:
Niks leukers dan een beetje rondshoppen, zelfs als het geld nog niet binnen is.![]()
Ik had mijn (gloednieuwe) motor al 1.5 jaar staan voordat ik het papiertje binnen had.![]()
Dat ding koste in 1992 ook nog geen 2.000 euro ofzo.![]()
Een Suzuki Bandit uit Tjechoslowakije.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: