Je motto? Ja in de titel zeker.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zie dat mijn motto nog steeds in de OP staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn, ik ben bang dat ik het nu ook niet meer vergeet.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
jij zal het dus niet vergeten denk ik![]()
Ben je ook op vrijdag geboren?![]()
![]()
You've got mailquote:Op donderdag 17 november 2005 12:42 schreef Worldbeater het volgende:
Nadat ik mijn mail adres ingevuld had kon ik 18 uur niet fokken.![]()
![]()
Inderdaad, ik moet vóór de verjaardag van Mercy 145 Euro overmaken...quote:Op donderdag 17 november 2005 13:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij zal het dus niet vergeten denk ik
Mischien heb je wel geluk en was de batterij van de flitser nog niet helemaal geladenquote:* Mercy_symbol houd brievenbus angstig in de gaten![]()
Tnx, zal even kijken .. KLX650R@chello.nl, of CR500@chello.nl, of Worldpimpber@chello.nl hadden ook gewerkt bedacht ik mij later.quote:
Niet.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je motto? Ja in de titel zeker.![]()
Fok Motorclub [SC Deel 357] Kut n00bsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Damn, ik ben bang dat ik het nu ook niet meer vergeet.![]()
Ben je ook op vrijdag geboren?![]()
![]()
![]()
ik ben op een maandag geboren![]()
ik hoop dat ook wel hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 13:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moet vóór de verjaardag van Mercy 145 Euro overmaken...![]()
[..]
Mischien heb je wel geluk en was de batterij van de flitser nog niet helemaal geladen![]()
![]()
Dat sloeg dus ook op de functie die ik voor jou in gedachten had.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tnx, zal even kijken .. KLX650R@chello.nl, of CR500@chello.nl, of Worldpimpber@chello.nl hadden ook gewerkt bedacht ik mij later.![]()
En ik heb nog even de oude post van gisteren opgezocht.(wist de tijd van posten nog
)
[..]
Niet.![]()
Even in het kort..
Je moet kennis hebben van Autocad, en de plug-in van Coade volledig beheersen.
(specifiek design programma voor pijpleidingen)
De gesprekspartners zijn ingenieurs en uitvoerders die met het softwarepakket moeten werken.
Verder moet je hun overtuigen waarom ze perse jouw produkt (plug in) moeten implementeren.
En dat gebeurt behalve mondeling ook hands on.![]()
De commerciele kant is de aqcuisitie van nieuwe klanten, het bezoeken, eventueel demonstreren , en de verkoop proberen af te ronden.(gebruikelijk sales traject: een half jaar)
Het enige waar ik gekwalificeerd voor ben is de moderne manier van verkopen(gun factor), 5% over het produkt praten, en 95 % informeel lullen bij eenof 2.
![]()
De enige reden dat ik daar goed in ben is omdat ik dit van nature al deed.![]()
![]()
![]()
![]()
De rest moet ik nog leren, maar mijzelf kennende weet ik dat ik dit snel oppik.
Verder vooral veel in de picture blijven bij de klant, het salestraject is lang zei ik al.
De meeste nieuwe medewerkers verkopen de eerste 6 maanden nog niets.![]()
Scan's uit de enigzins vage folder. (te weinig un sharp mask gebruikt dat reclamebureau![]()
)
1 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat sloeg dus ook op de functie die ik voor jou in gedachten had.Die reactie had ik ook al gegeven: is het niet iets voor R2-D2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Die motor is uit 1989 hee, of 90, zeker geen 92 want die hebben een andere kapset en frame. Misschien in 1992 op keneken gezet ofzo. Let er ff op want volgens mij wordt je genaaidquote:Op donderdag 17 november 2005 12:19 schreef yup het volgende:
Ok ik heb mail gehad van die ZXR400 mannetje.
Motor is van 1992 met 34180 km op de teller.
Motor is niet 25kw op kenteken en ook geen uitdraai bij, maar volgens de mannetje is hij 25kw begrenst :/ Zou een uitdraai laten maken zegt ie maar niet van gekomen blijkbaar.
Maarja heb hem gemaild wat zijn richtprijs is. Hopen dat het meevalt
Zouden jullie de risico nemen om met 25kw op uitdraai te rijden? Of denk je na 2 boetes (a200) euri heb je al de kosten voor omkeuren deruit..? Alhoewel boete van BasE op M-F is dus geseponeerd...
Ben een Zondagskind,maar merk er weinig van.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
ik ben op een maandag geboren![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:26 schreef R2-D2 het volgende:
Dat sloeg dus ook op de functie die ik voor jou in gedachten had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze splitsen de functie, dus je kan sowiezo solliciteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geld ja, aan zoiets uitgeven nu nee.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmmm Pepijn en 125cc?![]()
Is die CBR met electrisch defect niets voor jou? [mits je geld hebt]
Maar damn, ik vind alles mooidie Thundercat in Red Bull uitvoering krijgt ook alleen maar topic schopjes van de eigenaar.
![]()
En economisch gezien is een CBR125 van 1.5 jaar oud ook wel weer aantrekkelijk.![]()
En die Blade .. is het electrisch probleem opgelost, blijkt er meer aan de hand.![]()
Eerstvolgende wat ik eventueel koop moet gewoon goed lopen en geen werk aanzitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Worldbeater op 17-11-2005 14:12:17 ]![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]Wassermismetdiepic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kan wel een lijst verzinnen, maar dat was niet de insteek.quote:
Het is best een leuk sfeerplaatje zo in de avondzon.![]()
En een klevend gebouw aan de linkerspiegel.
Maar een beetje eigen inbreng had ik toch wel van je verwacht, je hebt hem nu onderhand al jaren.![]()
[ Bericht 17% gewijzigd door Worldbeater op 17-11-2005 14:13:07 ]![]()
Thx voor de tip, want alleen de 89 en 90 model hadden dubbel lampjes volgens motorbikes.bequote:Op donderdag 17 november 2005 13:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Die motor is uit 1989 hee, of 90, zeker geen 92 want die hebben een andere kapset en frame. Misschien in 1992 op keneken gezet ofzo. Let er ff op want volgens mij wordt je genaaid![]()
Vanaf '91 was het anders geworden (die wat modernere slankere kappenset)...
Maarja ik ga wel doorvragen, het is niet zo dat ik het ding morgen direct ga kopen ofzo. Eerst eens kijken wat meneer hierop te zeggen heeft...![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:16 schreef yup het volgende:
[..]
Thx voor de tip, want alleen de 89 en 90 model hadden dubbel lampjes volgens motorbikes.be
Maarja ik ga wel doorvragen, het is niet zo dat ik het ding morgen direct ga kopen ofzo. Eerst eens kijken wat meneer hierop te zeggen heeft...![]()
doet me goed dat ik gelijk heb
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!![]()
Weet je al wanneer je mag afrijden?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:16 schreef yup het volgende:
[..]
Thx voor de tip, want alleen de 89 en 90 model hadden dubbel lampjes volgens motorbikes.be
Maarja ik ga wel doorvragen, het is niet zo dat ik het ding morgen direct ga kopen ofzo. Eerst eens kijken wat meneer hierop te zeggen heeft...intuition will take you further than logics will ever do![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Weet je al wanneer je mag afrijden?
subtiel
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Niks leukers dan een beetje rondshoppen, zelfs als het geld nog niet binnen is.![]()
Ik had mijn (gloednieuwe) motor al 1.5 jaar staan voordat ik het papiertje binnen had.![]()
Dat ding koste in 1992 ook nog geen 2.000 euro ofzo.![]()
Een Suzuki Bandit uit Tjechoslowakije.![]()
![]()
Is teveel moeite johquote:Op donderdag 17 november 2005 14:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kan wel een lijst verzinnen, maar dat was niet de insteek.
Het is best een leuk sfeerplaatje zo in de avondzon.![]()
En een klevend gebouw aan de linkerspiegel.
Maar een beetje eigen inbreng had ik toch wel van je verwacht, je hebt hem nu onderhand al jaren.![]()
Er zijn veel slechtere pics te vinden in de OP, dus maakt niet zoveel uit
Ik wil er anders wel een flare bijgooien voor je![]()
![]()
Waaar.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:05 schreef hicham het volgende:
Is teveel moeite joh
Er zijn veel slechtere pics te vinden in de OP, dus maakt niet zoveel uit
Ik wil er anders wel een flare bijgooien voor je![]()
En vergelijken met anderen is een zwak argument.![]()
![]()
1992.Kocht ik m'n derde motor.ZXR 750.Heb hier lang op gereden trouwens.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:01 schreef Worldbeater het volgende:
Niks leukers dan een beetje rondshoppen, zelfs als het geld nog niet binnen is.![]()
Ik had mijn (gloednieuwe) motor al 1.5 jaar staan voordat ik het papiertje binnen had.![]()
![]()
![]()
Dit was mijn droom voordat ik m'n rijbewijs haalde. Helaas waren m'n beentjes tekortquote:Op donderdag 17 november 2005 15:01 schreef Worldbeater het volgende:
Nu rijdt m'n broer iets soortgelijks
Als eerste de vrachtwagen-blindehoek-spiegels eraf gehaald en vervangen door kleiner formaat spiegels
![]()
intuition will take you further than logics will ever do![]()
Dat had weer met die pijpen te maken natuurlijk.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:14 schreef R2-D2 het volgende:
Dit was mijn droom voordat ik m'n rijbewijs haalde. Helaas waren m'n beentjes tekortNu rijdt m'n broer iets soortgelijks
Als eerste de vrachtwagen-blindehoek-spiegels eraf gehaald en vervangen door kleiner formaat spiegels
![]()
[afbeelding]![]()
De spiegelsknipperlichten van de Duc designstudie vind ik wel grappig, inklapbaar enzo.![]()
Misschien zijn het wel gelijk spiegels.![]()
![]()
![]()
Duitse 'ghostriders' >> http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Duitseghost.wmv
(filmpje duurt 9 minuten)
Zo groot zijn die spiegels nou toch ook weer nietquote:Op donderdag 17 november 2005 15:14 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dit was mijn droom voordat ik m'n rijbewijs haalde. Helaas waren m'n beentjes tekortNu rijdt m'n broer iets soortgelijks
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Goed filmpje, vooral als zo'n duitser valt zei ik dat?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:22 schreef hicham het volgende:
Duitse 'ghostriders' >> http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Duitseghost.wmv
[..]Ooooookeeeeeeeeeeeeeeej, in mijn beleving zijn ze groot, in jouw beleving niet. Dat zegt iets over hoe we grootte ervarenquote:Zo groot zijn die spiegels nou toch ook weer niet![]()
. Ja, dit is een doordenkertje
Ik zie die 1200cc ineens verminderen tot een magere 49,5 ccquote:Op donderdag 17 november 2005 15:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Goed filmpje, vooral als zo'n duitser valt zei ik dat?
[..]
Ooooookeeeeeeeeeeeeeeej, in mijn beleving zijn ze groot, in jouw beleving niet. Dat zegt iets over hoe we grootte ervaren. Ja, dit is een doordenkertje
![]()
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik heb eventjes gekeken uit welk jaar jij kwam. Daar zag ik dat jij een professionele "Drukker"bent. Kan ik dat ook worden? Iemand die betaald wordt om zich te "drukken".quote:Op donderdag 17 november 2005 15:13 schreef richardgie het volgende:
[..]
1992.Kocht ik m'n derde motor.ZXR 750.Heb hier lang op gereden trouwens.![]()
* R2-D2 denkt na over career-move![]()
k*t zeg, die gast die met zijn been tussen zadel en acherwiel komt, voelde effe plaatsvervangende pijn.
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005![]()
Hehe.. Duitsers hequote:Op donderdag 17 november 2005 15:51 schreef TR_Roadkill het volgende:
k*t zeg, die gast die met zijn been tussen zadel en acherwiel komt, voelde effe plaatsvervangende pijn.![]()
![]()
Kijk, dat is nu precies wat ik bedoelquote:Op donderdag 17 november 2005 15:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik zie die 1200cc ineens verminderen tot een magere 49,5 cc![]()
Ik vind ze niet groot omdat ik ze dagelijks zieintuition will take you further than logics will ever do![]()
Ik moest m'n best doen om een lach te onderdrukkenquote:Op donderdag 17 november 2005 15:51 schreef TR_Roadkill het volgende:
k*t zeg, die gast die met zijn been tussen zadel en acherwiel komt, voelde effe plaatsvervangende pijn.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:51 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb eventjes gekeken uit welk jaar jij kwam. Daar zag ik dat jij een professionele "Drukker"bent. Kan ik dat ook worden? Iemand die betaald wordt om zich te "drukken".
![]()
![]()
![]()
![]()
* R2-D2 voorziet reorganisatie bij bedrijf van Mercyquote:Op donderdag 17 november 2005 16:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
jippie
![]()
2 dagen werk in 1 dag gedaan,en nu mag ik morgen thuisblijven
![]()
lekker vrij dagje![]()
![]()
is al geweestquote:Op donderdag 17 november 2005 16:34 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
* R2-D2 voorziet reorganisatie bij bedrijf van Mercy![]()
![]()
![]()
neem je kans zou ik zeggen ze zoeken nog mensen hiero![]()
![]()
WTF, 10 voor 12 gewekt worden terwijl ik les heb om 12.00Even snel gezicht wassen en in de stromende regen gummen
Waarom gaan er trouwens mensen in op die post van
Nu kom ik net thuis, avondeten verorberen als ontbijt en dan naar school
Maar wél met een boete van 160 euro rijker"rijden over de vluchtstrook". Damn, nu met ik dit weer gaan aanvechten
Boetes vind ik geen probleem, maar wel als ze onterecht zijn, er lag nog een gele lijn langs de vluchtstrook waarmee ik dacht dat de weg tot daar liep.
![]()
Tot zover mijn relaas, moet weer haasten. Vanavond maar even op MF topicje openen en wat hulp verwachten van Baksteen ofzo.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Naar wanneer zou je trouwens dat kartdagje willen verplaatsen?
Als dat tegen januari is: de boete zelf kan je vaak heel lang laten liggen voor de eerste sanctie verhoging. Dus als je nu niet betaald, ga je gewoon karten en betaal je in januari pas![]()
![]()
Stoere mannetjes die leuke dingen doen.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:22 schreef hicham het volgende:
Nog zo 1.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:37 schreef worldpimber het volgende:
WTF, 10 voor 12 gewekt worden terwijl ik les heb om 12.00Even snel gezicht wassen en in de stromende regen gummen
Maar wél met een boete van 160 euro rijker"rijden over de vluchtstrook". Damn, nu met ik dit weer gaan aanvechten
Boetes vind ik geen probleem, maar wel als ze onterecht zijn, er lag nog een gele lijn langs de vluchtstrook waarmee ik dacht dat de weg tot daar liep.
![]()
Tot zover mijn relaas, moet weer haasten. Vanavond maar even op MF topicje openen en wat hulp verwachten van Baksteen ofzo.![]()
![]()
![]()
Ze denken ook niet na enzo, kost allemaal geld.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:37 schreef worldpimber het volgende:
![]()
![]()
welkom bij het elite clubje
![]()
![]()
in Januari heb ik ook al hoge kostenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]Naar wanneer zou je trouwens dat kartdagje willen verplaatsen?
Als dat tegen januari is: de boete zelf kan je vaak heel lang laten liggen voor de eerste sanctie verhoging. Dus als je nu niet betaald, ga je gewoon karten en betaal je in januari pas![]()
mijn motor krijgt dan zijn 25000KM beurt bij Arie
![]()
en ik moet daar dus veel geld voor reserveren![]()
en die van Raus heeft ook dringend een beurt nodig![]()
![]()
En het kost mij tijd en frustratie en dan nog hopen dat ze de boete ritueel verbranden op het binnenhof ookquote:Op donderdag 17 november 2005 16:47 schreef Worldbeater het volgende:
Nog zo 1.![]()
Ze denken ook niet na enzo, kost allemaal geld.![]()
Leuk filmpje trouwens van die Duitse Ghostriders, kan me herinneren dat het Flevoland groepje van MF ook zo een debiel snelwegfilmpje hadden gemaakt en dat ze op Geenstijl.nl opeens allemaal moraalridders waren.![]()
En je staat ook wel voor lul als je op je bek gaat met een domme stunt voor een automobilist op de snelweg.
Was ik niet degene die je moest verwelkomen laatst?quote:Sloebersquote:Op donderdag 17 november 2005 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
in Januari heb ik ook al hoge kostenmijn motor krijgt dan zijn 25000KM beurt bij Arie
![]()
Dus jullie kunnen we weer ergens in april op een meet verwachten?
![]()
Fijn dat Pepijn zijn motor min of meer af heeft dan![]()
![]()
Ketting raakt met dit weer wel direct al z'n vet kwijt, en nou hoost het buiten terwijl de motor in z'n nakie daar op me staat te wachten![]()
![]()
Vorige week langs de garage hier in de buurt geweest..quote:Op donderdag 17 november 2005 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
in Januari heb ik ook al hoge kostenmijn motor krijgt dan zijn 25000KM beurt bij Arie
![]()
Hij keek in het boekje.. ow, normale nokkenaskettingen.
Die heb ik met 1-2 dagen binnen.![]()
Maar als het blok open ligt kan ik pas zien of de spanner en geleidestrippen ook vervangen moeten worden.![]()
En als ik die moet bestellen dan komen ze ergens anders vandaan, en dan duurt het een week.![]()
(hij vroeg nog 3 keer naar de kilometerstand .. ja zit geen teller op heH)
Ik: ow, bestel die nu dan maar gelijk.
Bellen ze 5 dagen later .. wat is het framenummer?
Ik dacht die spullen zijn binnen.![]()
Het zal nu wel volgende week worden dus.![]()
![]()
op naar huis, eten, en dan naar Goedhart. Kijken wat ze te melden hebben....Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:07 schreef worldpimber het volgende:
, en nou hoost het buiten terwijl de motor in z'n nakie daar op me staat te wachten.![]()
![]()
![]()
R2D2 zei het al, maar als jij 2 dagen werk in 1 dag kunt doen dan is het tijd voor een reorganisatiequote:Op donderdag 17 november 2005 16:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
jippie
![]()
Tering hey, echt weer zo een Fok!MC actie. 1 iemand krijgt een boete, gelijk nog 3 personen erachteraanquote:Op donderdag 17 november 2005 16:37 schreef worldpimber het volgende:
![]()
Wheelies kunnen ze welquote:Op donderdag 17 november 2005 16:47 schreef worldpimber het volgende:
http://www.youtube.com/watch.php?v=jTRy6apI3Qc![]()
Jammer dat het zulke foute gasten zijn
Mja, dit inkoppertje laat ik aan Lars over. Als die nog leeftquote:Op donderdag 17 november 2005 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zal ik het maar doen dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
In Friesland hanteren ze een tht-datum van 78 jaar voor zaadquote:![]()
Aangezien het leven daar nagenoeg stilstaat is het zo gek nog niet![]()
Behalve als ze rotondes zien, dan worden ze heeeeeeeeeelemaal gek![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:19 schreef hicham het volgende:
[..]
R2D2 zei het al, maar als jij 2 dagen werk in 1 dag kunt doen dan is het tijd voor een reorganisatie
[..]
Tering hey, echt weer zo een Fok!MC actie. 1 iemand krijgt een boete, gelijk nog 3 personen erachteraan
[..]
Wheelies kunnen ze welJammer dat het zulke foute gasten zijn
![]()
[..]
Mja, dit inkoppertje laat ik aan Lars over. Als die nog leeft![]()
![]()
Jullie zijn echt voorspelbaarquote:ik zei dat in de auto al tegen Rausje dat dit soort posts zouden komen
![]()
![]()
En toen heb je het meteen afgemaakt?quote:Op donderdag 17 november 2005 17:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Jullie zijn echt voorspelbaarik zei dat in de auto al tegen Rausje dat dit soort posts zouden komen
![]()
![]()
![]()
i'm on her itquote:Op donderdag 17 november 2005 17:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En toen heb je het meteen afgemaakt?![]()
![]()
![]()
Ik wil trouwens een druppellader kopen binnenkort, kan ik een willekeurig goedkoop ding van Louis.de plukken of hebben jullie nog geweldige tips?Pepijn vast wel
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 18:28 schreef hicham het volgende:
Ik wil trouwens een druppellader kopen binnenkort, kan ik een willekeurig goedkoop ding van Louis.de plukken of hebben jullie nog geweldige tips?Pepijn vast wel
Optimate III is de beste volgens mij![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:49 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen![]()
Net ff snel door de topics heengesjeesd en de gebruikelijke l*lverhalen hele interessante verhalen gelezen. Het is me opgevallen dat er weer goed geflitst is. Vanaf heden ben ik ook lid van het "Geflitst"-Team.
Goede nieuws is:
Ik weet nu dat mijn kilometerteller bij een snelheid van ongeveer 165-170Km/u (kruissnelheid) in werkelijkheid 159 geijkte Kilometers zijn![]()
Slechte nieuws is:
Deze opgedane kennis kost me 145 Euro![]()
![]()
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 18:41 schreef Rausdouwer het volgende:Ok dit deden jullie dus gewoon expresquote:Op donderdag 17 november 2005 18:41 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
@Mercy, ik hoor ook veel over Optimate III ja, maar daar is de prijs ook naar toch
Even zoeken hoor![]()
![]()
de meest voorkomende prijs is volgens mij 49,95quote:Op donderdag 17 november 2005 18:52 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Ok dit deden jullie dus gewoon expres![]()
@Mercy, ik hoor ook veel over Optimate III ja, maar daar is de prijs ook naar toch
Even zoeken hoor![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 18:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de meest voorkomende prijs is volgens mij 49,95![]()
Valt nog best mee, voorbij de 50 euro ga je over de mentale barriere heen
Als ik binnenkort wat aankopen doe bij Louis dan doe ik er zo een ladertje bij denk ik, altijd handig![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 18:52 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Ok dit deden jullie dus gewoon expres![]()
Even zoeken hoor![]()
![]()
Ok. 1 keertje dan ja. Ik ben ook weer bijgelezen.Mercy had me al helemaal bang gemaakt met het missen van een heel topic, maar dat was niet waar.
ga je dat zaterdag daar ophalen ?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Als ik binnenkort wat aankopen doe bij Louis dan doe ik er zo een ladertje bij denk ik, altijd handig![]()
![]()
Optimate IIIquote:Op donderdag 17 november 2005 19:00 schreef hicham het volgende:
![]()
Zaterdag daarquote:Op donderdag 17 november 2005 19:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ga je dat zaterdag daar ophalen ?![]()
Doemijdiema
Ik ga nergens heen zaterdag hoor, heb je het soms over Dennis a.k.a suomy-racing?![]()
![]()
nee Motozoom in Utrechtquote:Op donderdag 17 november 2005 19:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Zaterdag daarDoemijdiema
Ik ga nergens heen zaterdag hoor, heb je het soms over Dennis a.k.a suomy-racing?![]()
![]()
Nee joh, ik ga binnenkort ook wat onderdelen bestellen en dat doe ik dan liever in 1 klap bij Louis. Is goedkoper dan bij Motozoom. Bovendien kun je bij de Motozoom winkel niet zomaar onderdelen / accessoires halen, dat moet je eerst bestellenquote:Als je dan toch besteld, dan meteen bij Louis
Was jij van plan wat te gaan halen a.s zaterdag dan?![]()
![]()
1 minuut.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:03 schreef hicham het volgende:
We merken wel wanneer je klaar komt bent als jullie weer tegelijkertijd posten![]()
![]()
Foei jongens Amsterdams rakkers, jullie blijven mij verbazen.
Ik ben het met Martie eens.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:28 schreef hicham het volgende:
![]()
En OPM heeft'em, dus die is niet neutraal.![]()
Maar het voordeel van de optimate is dat je er geen omkijken naar hebt, en hij een enigzins versleten accu weer kan herstellen. Je motor staat niet vaak stil, maar hij kan het wel heel koud krijgen.![]()
Je kan ook gewoon een netvoeding'kje aansluiten van 3 euro met een output van 12 volt, 300 mA, en op tijd de stekker eruit halen.![]()
let bij de aanschaf van een lader op dat deze geschikt is voor een motor, een autoacculader kan een mooie beschrijving hebben met CPU gestuurd en al, en heeft ook wel de goede laadstroom, maar schakelt veel te vroeg uit.![]()
![]()
Ze beginnen een beetje los te komen hequote:Op donderdag 17 november 2005 19:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
1 minuut.![]()
Foei jongens Amsterdams rakkers, jullie blijven mij verbazen.![]()
Eerste aanzetje.
De letters worden wel 3D, dus ze lijken straks een beetje uit de sticker te komen.![]()
Kleur: ik twijfel tussen zilver of Kawagroen.
Groen heeft wel de voorkeur, maar ik ben een beetje bang voor kleurverschillen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
1 minuut.![]()
Foei jongens Amsterdams rakkers, jullie blijven mij verbazen.![]()
Had begin dit jaar geen lader nodig omdat ik elke dag met de motor naar school ging. Nu zit ik nog tot minstens eind januari op stage dus ga niet meer dagelijks met de motor. Kan zomaar zijn dat de motor dan 2-3 weken stilstaat in de kou (ik heb volgens mij nog nooit zo lang niet motor gereden, op het ongeluk na dan. Toen heeft ie 3 weken stilgestaanquote:[..]
Ik ben het met Martie eens.![]()
En OPM heeft'em, dus die is niet neutraal.![]()
Maar het voordeel van de optimate is dat je er geen omkijken naar hebt, en hij een enigzins versleten accu weer kan herstellen. Je motor staat niet vaak stil, maar hij kan het wel heel koud krijgen.![]()
Je kan ook gewoon een netvoeding'kje aansluiten van 3 euro met een output van 12 volt, 300 mA, en op tijd de stekker eruit halen.![]()
let bij de aanschaf van een lader op dat deze geschikt is voor een motor, een autoacculader kan een mooie beschrijving hebben met CPU gestuurd en al, en heeft ook wel de goede laadstroom, maar schakelt veel te vroeg uit.![]()
)
Wil dus voor de zekerheid een lader, heb ook een trauma omdat ik al 2x de accu leeg heb gehad
(1x lichten aangelaten tijdens het klussen en de andere keer was dus die 3 weken stilstand)
![]()
Het verval treed langzaam, maar zeker in.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:24 schreef Rausdouwer het volgende:
Ze beginnen een beetje los te komen he![]()
![]()
Ik had Martie ook gequote trouwens, maar liet het onderhouds verhaal voor wat het was.
Een trauma.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:25 schreef hicham het volgende:
Wil dus voor de zekerheid een lader, heb ook een trauma omdat ik al 2x de accu leeg heb gehad
(1x lichten aangelaten tijdens het klussen en de andere keer was dus die 3 weken stilstand)
![]()
Maar met 3 weken je accu leeg betekent dat hij niet echt optimaal meer is.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ze beginnen een beetje los te komen he
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het verval treed langzaam, maar zeker in.
Was volgens mij meer een combinatie van factorenquote:Ik had Martie ook gequote trouwens, maar liet het onderhouds verhaal voor wat het was.![]()
[..]
Maar met 3 weken je accu leeg betekend dat hij niet echt optimaal meer is.![]()
Eerst verzuipen, dan verder proberen te starten zorgt ervoor dat je wel je accu leegtrekt maar de motor niet aan wil slaan
Maar verder weet ik het ook niet hoor, bougies waren ook niet helemaal fijn meer volgens het ANWB mannetje
Zo een optimate III heeft ook een diagnose-iets toch? Dan weet ik tegen die tijd wel hoe het precies zit. Tot die tijd start ik voor de zekerheid maar gewoon met m'n lampen uit en de voorrem niet ingedrukt. Trekt ook maar allemaal extra stroom tijdens de pogingen tot starten
Wordt het een zwarte sticker, zwarte achterbrug of is die zwarte achtergrond voor het gemak gedaanquote:Op donderdag 17 november 2005 19:25 schreef Worldbeater het volgende:
Eerste aanzetje.
[afbeelding]
De letters worden wel 3D, dus ze lijken straks een beetje uit de sticker te komen.![]()
Groen heeft wel de voorkeur, maar ik ben een beetje bang voor kleurverschillen.![]()
![]()
![]()
Verstandig, en je remlicht vreet inderdaad ook stroom.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:32 schreef hicham het volgende:
Tot die tijd start ik voor de zekerheid maar gewoon met m'n lampen uit en de voorrem niet ingedrukt. Trekt ook maar allemaal extra stroom tijdens de pogingen tot starten![]()
Een normale netvoeding levert te weinig stroom om zo'n simpel lampje te laten branden.
Dan weet je hoe het in verhouding ligt.![]()
Veul.![]()
Ik start wel met mijn hand op de rem, maar ik heb ook geen remlichten.![]()
![]()
![]()
Ook geen accu trouwens.![]()
![]()
In principe wil ik een zwarte achterbrug, dat zou het mooiste zijn.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:32 schreef hicham het volgende:
Wordt het een zwarte sticker, zwarte achterbrug of is die zwarte achtergrond voor het gemak gedaan
Maar deze jongen gaat voorlopig alleen nog maar rijden.![]()
Vandaar ik dacht aan een grote dekkende zwarte sticker.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik start wel met mijn hand op de rem, maar ik heb ook geen remlichten.![]()
![]()
![]()
Ook geen accu trouwens.![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe zit dat eigenlijk met dat gestart, ik zie steeds vaker op filmpjes dat er cross/SM rijders zijn die gewoon zittende op het zadel ff snel hun motor aankicken omdat ie is uitgevallen bijvoorbeeld (was ook te zien op die red bull race video waar ze dat stadion insprongen, en op dat filmpje 5 Miles Of Hell dat ik had gepost). Is dat verbeterde motortechniek of moet jij het kicken gewoon nog onder de knie krijgen
Weet niet of zo een grote zwarte dekkende sticker wel zo mooi is. Ik dacht in eerste instantie zoiets, maar nu ik het op de foto zie is het ook niet echt geweldig eigenlijkquote:[..]
In principe wil ik een zwarte achterbrug, dat zou het mooiste zijn.
Maar deze jongen gaat voorlopig alleen nog maar rijden.![]()
Vandaar ik dacht aan een grote dekkende zwarte sticker.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:25 schreef Worldbeater het volgende:
Eerste aanzetje.
[afbeelding]
![]()
ben nu nog maar een beetje vóór groen.....maar moet wel dezelfde kleur zijn ja
Edit/ bij nader inzien......ziet zwart er toch ook wel hééél gaaf uit
[ Bericht 6% gewijzigd door FemaleRebbel op 17-11-2005 20:04:35 ]*I'll do what I want, cuz I can*![]()
deze isquote:Op donderdag 17 november 2005 19:53 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Hoe zit dat eigenlijk met dat gestart, ik zie steeds vaker op filmpjes dat er cross/SM rijders zijn die gewoon zittende op het zadel ff snel hun motor aankicken omdat ie is uitgevallen bijvoorbeeld (was ook te zien op die red bull race video waar ze dat stadion insprongen, en op dat filmpje 5 Miles Of Hell dat ik had gepost). Is dat verbeterde motortechniek of moet jij het kicken gewoon nog onder de knie krijgen![]()
[..]
Weet niet of zo een grote zwarte dekkende sticker wel zo mooi is. Ik dacht in eerste instantie zoiets, maar nu ik het op de foto zie is het ook niet echt geweldig eigenlijk
[afbeelding]maar dan wel in het zwart
![]()
![]()
Wat heb jij met mijn bouwjaar te maken?En drukken kan je ook een dagtaak aan hebben.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:51 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb eventjes gekeken uit welk jaar jij kwam. Daar zag ik dat jij een professionele "Drukker"bent. Kan ik dat ook worden? Iemand die betaald wordt om zich te "drukken".
![]()
En dan bedoel ik drukken van catalogie etc en niet van m'n snor of wat er dan nog meer in je gedachten mocht opkomen![]()
Grafisch vakman 3 jaar
Grafisch tecnicus 1 jaar
Staf en kader basis 2 jaar(Niet verplicht)
Staf en kader vervolg 1 tot 3 jaar(afhankelijk van de richting)![]()
Geen CR500 dude, die legacy moet je ondertussen wel duidelijk zijn.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:53 schreef hicham het volgende:![]()
Hoe zit dat eigenlijk met dat gestart, ik zie steeds vaker op filmpjes dat er cross/SM rijders zijn die gewoon zittende op het zadel ff snel hun motor aankicken omdat ie is uitgevallen bijvoorbeeld (was ook te zien op die red bull race video waar ze dat stadion insprongen, en op dat filmpje 5 Miles Of Hell dat ik had gepost). Is dat verbeterde motortechniek of moet jij het kicken gewoon nog onder de knie krijgen![]()
En een paar hoge crosslaarzen i.c.m. een hypermoderne machine met korte slag doen de rest van de duit in het zakje.
Qua taalgebruik kan ik van iedereen wat leeren hier, zie eerste zin.Mwa, ik vind hem keigaaf!quote:Weet niet of zo een grote zwarte dekkende sticker wel zo mooi is. Ik dacht in eerste instantie zoiets, maar nu ik het op de foto zie is het ook niet echt geweldig eigenlijk.
[afbeelding]![]()
De kleur, maar vooral ook het subtiele randje langs de letters.![]()
Puntje achter eigenlijk even aangevuld in de quote.![]()
Wat voor correctie's ga ik aan den broek krijgen.
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
Deze ismaar dan wel in het zwart
![]()
Toch zwart?
![]()
Ik vraag me ook af hoeveel er van de brug overblijft na het verwijderen van de huidige sticker.
Dus misschien moet het sowieso een dekkend exemplaar worden.![]()
tv time ofzo.
![]()
![]()
oh ja, vandaag nog iets op de radio gehoord:
Roadkill Café![]()
Het schijnt een of ander restaurant te zijn waar ze aangereden dieren serveren.Klinkt bizar, maar misschien is het nog niet eens zo'n gek idee.
CR500 was bekendquote:Op donderdag 17 november 2005 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geen CR500 dude, die legacy moet je ondertussen wel duidelijk zijn.Maar KLX zette je bij de avondmeet ook op de jiffy en ging je er op staan alvorens je begon met trappen. Daar ging het mij eigenlijk om
Ik twijfelde nog, maar had geen zin meer om te edittenquote:[..]
Mwa, ik vind hem keigaaf!![]()
De kleur, maar vooral ook het subtiele randje langs de letters.![]()
En als ik nu zeg dat ik het wel mooi vind dan lijk ik een meeloper
Dus laat maar zittenLaten we beginnen met het feit dat jij het Engelse just altijd typt als djustquote:Puntje achter eigenlijk even aangevuld in de quote.![]()
Wat voor correctie's ga ik aan den broek krijgen.![]()
En je maakt nog veel meer leuke fouten in Engelse teksten
Maar of je dat nou bewust of onbewust doet ben ik nog niet helemaal over uit
![]()
![]()
Mooi man zo,n knipperende achtervork.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:25 schreef Worldbeater het volgende:
Eerste aanzetje.
[afbeelding]
![]()
Geeft ie ook nog licht in het donker?![]()
Waarschijnlijk nog zo'n ondergewaardeerd vak net als vertalen.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:00 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wat heb jij met mijn bouwjaar te maken?En drukken kan je ook een dagtaak aan hebben.
En dan bedoel ik drukken van catalogie etc en niet van m'n snor of wat er dan nog meer in je gedachten mocht opkomen![]()
Grafisch vakman 3 jaar
Grafisch tecnicus 1 jaar
Staf en kader basis 2 jaar(Niet verplicht)
Staf en kader vervolg 1 tot 3 jaar(afhankelijk van de richting)![]()
En kan je dan nog kiezen ook of je een Peking eend wil hebben vanonder een auto,motor,fiets of rollerskates vandaan?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:09 schreef Rausdouwer het volgende:
Roadkill Café![]()
Het schijnt een of ander restaurant te zijn waar ze aangereden dieren serveren.Klinkt bizar, maar misschien is het nog niet eens zo'n gek idee.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had ik ook een keer op Fok! gelezen volgens mij, kan het alleen niet meer terugvinden. Maar verder maakt het toch niet uit hoe het dier is gestorven, vlees zal hetzelfde blijven smakenquote:Op donderdag 17 november 2005 20:09 schreef Rausdouwer het volgende:
Roadkill Café![]()
![]()
![]()
Behalve misschien een vreemd nasmaakje rubber![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: