En het kost mij tijd en frustratie en dan nog hopen dat ze de boete ritueel verbranden op het binnenhof ookquote:Op donderdag 17 november 2005 16:47 schreef Worldbeater het volgende:
Nog zo 1.![]()
Ze denken ook niet na enzo, kost allemaal geld.![]()
Was ik niet degene die je moest verwelkomen laatst?quote:
Sloebersquote:Op donderdag 17 november 2005 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
in Januari heb ik ook al hoge kostenmijn motor krijgt dan zijn 25000KM beurt bij Arie
![]()
en ik moet daar dus veel geld voor reserveren![]()
en die van Raus heeft ook dringend een beurt nodig![]()
Vorige week langs de garage hier in de buurt geweest..quote:Op donderdag 17 november 2005 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
in Januari heb ik ook al hoge kostenmijn motor krijgt dan zijn 25000KM beurt bij Arie
![]()
en ik moet daar dus veel geld voor reserveren![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:07 schreef worldpimber het volgende:
, en nou hoost het buiten terwijl de motor in z'n nakie daar op me staat te wachten.![]()
R2D2 zei het al, maar als jij 2 dagen werk in 1 dag kunt doen dan is het tijd voor een reorganisatiequote:Op donderdag 17 november 2005 16:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
jippie
![]()
2 dagen werk in 1 dag gedaan,en nu mag ik morgen thuisblijven
![]()
Tering hey, echt weer zo een Fok!MC actie. 1 iemand krijgt een boete, gelijk nog 3 personen erachteraanquote:Op donderdag 17 november 2005 16:37 schreef worldpimber het volgende:
WTF, 10 voor 12 gewekt worden terwijl ik les heb om 12.00Even snel gezicht wassen en in de stromende regen gummen
Waarom gaan er trouwens mensen in op die post van
Nu kom ik net thuis, avondeten verorberen als ontbijt en dan naar school
Maar wél met een boete van 160 euro rijker"rijden over de vluchtstrook". Damn, nu met ik dit weer gaan aanvechten
Boetes vind ik geen probleem, maar wel als ze onterecht zijn, er lag nog een gele lijn langs de vluchtstrook waarmee ik dacht dat de weg tot daar liep.
![]()
Tot zover mijn relaas, moet weer haasten. Vanavond maar even op MF topicje openen en wat hulp verwachten van Baksteen ofzo.![]()
![]()
Wheelies kunnen ze welquote:Op donderdag 17 november 2005 16:47 schreef worldpimber het volgende:
http://www.youtube.com/watch.php?v=jTRy6apI3Qc![]()
Mja, dit inkoppertje laat ik aan Lars over. Als die nog leeftquote:Op donderdag 17 november 2005 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
In Friesland hanteren ze een tht-datum van 78 jaar voor zaadquote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:19 schreef hicham het volgende:
[..]
R2D2 zei het al, maar als jij 2 dagen werk in 1 dag kunt doen dan is het tijd voor een reorganisatie
[..]
Tering hey, echt weer zo een Fok!MC actie. 1 iemand krijgt een boete, gelijk nog 3 personen erachteraan
[..]
Wheelies kunnen ze welJammer dat het zulke foute gasten zijn
![]()
[..]
Mja, dit inkoppertje laat ik aan Lars over. Als die nog leeft![]()
![]()
Jullie zijn echt voorspelbaarquote:
En toen heb je het meteen afgemaakt?quote:Op donderdag 17 november 2005 17:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Jullie zijn echt voorspelbaarik zei dat in de auto al tegen Rausje dat dit soort posts zouden komen
![]()
i'm on her itquote:Op donderdag 17 november 2005 17:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En toen heb je het meteen afgemaakt?![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 18:28 schreef hicham het volgende:
Ik wil trouwens een druppellader kopen binnenkort, kan ik een willekeurig goedkoop ding van Louis.de plukken of hebben jullie nog geweldige tips?Pepijn vast wel
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:49 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen![]()
Net ff snel door de topics heengesjeesd en de gebruikelijke l*lverhalen hele interessante verhalen gelezen. Het is me opgevallen dat er weer goed geflitst is. Vanaf heden ben ik ook lid van het "Geflitst"-Team.
Goede nieuws is:
Ik weet nu dat mijn kilometerteller bij een snelheid van ongeveer 165-170Km/u (kruissnelheid) in werkelijkheid 159 geijkte Kilometers zijn![]()
Slechte nieuws is:
Deze opgedane kennis kost me 145 Euro![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 18:41 schreef Rausdouwer het volgende:
Ok dit deden jullie dus gewoon expresquote:Op donderdag 17 november 2005 18:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
de meest voorkomende prijs is volgens mij 49,95quote:Op donderdag 17 november 2005 18:52 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Ok dit deden jullie dus gewoon expres![]()
@Mercy, ik hoor ook veel over Optimate III ja, maar daar is de prijs ook naar toch
Even zoeken hoor![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 18:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de meest voorkomende prijs is volgens mij 49,95![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 18:52 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Ok dit deden jullie dus gewoon expres![]()
@Mercy, ik hoor ook veel over Optimate III ja, maar daar is de prijs ook naar toch
Even zoeken hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |