ga je dat zaterdag daar ophalen ?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Valt nog best mee, voorbij de 50 euro ga je over de mentale barriere heen
Als ik binnenkort wat aankopen doe bij Louis dan doe ik er zo een ladertje bij denk ik, altijd handig
Optimate IIIquote:Op donderdag 17 november 2005 19:00 schreef hicham het volgende:
Valt nog best mee, voorbij de 50 euro ga je over de mentale barriere heen
Als ik binnenkort wat aankopen doe bij Louis dan doe ik er zo een ladertje bij denk ik, altijd handig
Zaterdag daarquote:Op donderdag 17 november 2005 19:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ga je dat zaterdag daar ophalen ?![]()
nee Motozoom in Utrechtquote:Op donderdag 17 november 2005 19:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Zaterdag daarDoemijdiema
Ik ga nergens heen zaterdag hoor, heb je het soms over Dennis a.k.a suomy-racing?
Nee joh, ik ga binnenkort ook wat onderdelen bestellen en dat doe ik dan liever in 1 klap bij Louis. Is goedkoper dan bij Motozoom. Bovendien kun je bij de Motozoom winkel niet zomaar onderdelen / accessoires halen, dat moet je eerst bestellenquote:
1 minuut.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:03 schreef hicham het volgende:
We merken wel wanneer je klaar komt bent als jullie weer tegelijkertijd posten![]()
Ik ben het met Martie eens.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:28 schreef hicham het volgende:
Ik wil trouwens een druppellader kopen binnenkort, kan ik een willekeurig goedkoop ding van Louis.de plukken of hebben jullie nog geweldige tips?Pepijn vast wel
Ze beginnen een beetje los te komen hequote:Op donderdag 17 november 2005 19:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
1 minuut.![]()
Foei jongens Amsterdams rakkers, jullie blijven mij verbazen.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
1 minuut.![]()
Foei jongens Amsterdams rakkers, jullie blijven mij verbazen.![]()
Had begin dit jaar geen lader nodig omdat ik elke dag met de motor naar school ging. Nu zit ik nog tot minstens eind januari op stage dus ga niet meer dagelijks met de motor. Kan zomaar zijn dat de motor dan 2-3 weken stilstaat in de kou (ik heb volgens mij nog nooit zo lang niet motor gereden, op het ongeluk na dan. Toen heeft ie 3 weken stilgestaanquote:[..]
Ik ben het met Martie eens.![]()
En OPM heeft'em, dus die is niet neutraal.![]()
Maar het voordeel van de optimate is dat je er geen omkijken naar hebt, en hij een enigzins versleten accu weer kan herstellen. Je motor staat niet vaak stil, maar hij kan het wel heel koud krijgen.![]()
Je kan ook gewoon een netvoeding'kje aansluiten van 3 euro met een output van 12 volt, 300 mA, en op tijd de stekker eruit halen.![]()
let bij de aanschaf van een lader op dat deze geschikt is voor een motor, een autoacculader kan een mooie beschrijving hebben met CPU gestuurd en al, en heeft ook wel de goede laadstroom, maar schakelt veel te vroeg uit.![]()
Het verval treed langzaam, maar zeker in.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:24 schreef Rausdouwer het volgende:
Ze beginnen een beetje los te komen he![]()
Een trauma.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:25 schreef hicham het volgende:
Wil dus voor de zekerheid een lader, heb ook een trauma omdat ik al 2x de accu leeg heb gehad
(1x lichten aangelaten tijdens het klussen en de andere keer was dus die 3 weken stilstand)
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ze beginnen een beetje los te komen he![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het verval treed langzaam, maar zeker in.![]()
Was volgens mij meer een combinatie van factorenquote:Ik had Martie ook gequote trouwens, maar liet het onderhouds verhaal voor wat het was.![]()
[..]
Maar met 3 weken je accu leeg betekend dat hij niet echt optimaal meer is.![]()
Wordt het een zwarte sticker, zwarte achterbrug of is die zwarte achtergrond voor het gemak gedaanquote:Op donderdag 17 november 2005 19:25 schreef Worldbeater het volgende:
Eerste aanzetje.
[afbeelding]
De letters worden wel 3D, dus ze lijken straks een beetje uit de sticker te komen.![]()
Kleur: ik twijfel tussen zilver of Kawagroen.
Groen heeft wel de voorkeur, maar ik ben een beetje bang voor kleurverschillen.![]()
Verstandig, en je remlicht vreet inderdaad ook stroom.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:32 schreef hicham het volgende:
Tot die tijd start ik voor de zekerheid maar gewoon met m'n lampen uit en de voorrem niet ingedrukt. Trekt ook maar allemaal extra stroom tijdens de pogingen tot starten![]()
In principe wil ik een zwarte achterbrug, dat zou het mooiste zijn.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:32 schreef hicham het volgende:
Wordt het een zwarte sticker, zwarte achterbrug of is die zwarte achtergrond voor het gemak gedaan
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik start wel met mijn hand op de rem, maar ik heb ook geen remlichten.![]()
![]()
![]()
Ook geen accu trouwens.![]()
![]()
![]()
Weet niet of zo een grote zwarte dekkende sticker wel zo mooi is. Ik dacht in eerste instantie zoiets, maar nu ik het op de foto zie is het ook niet echt geweldig eigenlijkquote:[..]
In principe wil ik een zwarte achterbrug, dat zou het mooiste zijn.
Maar deze jongen gaat voorlopig alleen nog maar rijden.![]()
Vandaar ik dacht aan een grote dekkende zwarte sticker.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:25 schreef Worldbeater het volgende:
Eerste aanzetje.
[afbeelding]
De letters worden wel 3D, dus ze lijken straks een beetje uit de sticker te komen.![]()
Groen heeft wel de voorkeur, maar ik ben een beetje bang voor kleurverschillen.![]()
deze isquote:Op donderdag 17 november 2005 19:53 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Hoe zit dat eigenlijk met dat gestart, ik zie steeds vaker op filmpjes dat er cross/SM rijders zijn die gewoon zittende op het zadel ff snel hun motor aankicken omdat ie is uitgevallen bijvoorbeeld (was ook te zien op die red bull race video waar ze dat stadion insprongen, en op dat filmpje 5 Miles Of Hell dat ik had gepost). Is dat verbeterde motortechniek of moet jij het kicken gewoon nog onder de knie krijgen![]()
[..]
Weet niet of zo een grote zwarte dekkende sticker wel zo mooi is. Ik dacht in eerste instantie zoiets, maar nu ik het op de foto zie is het ook niet echt geweldig eigenlijk
[afbeelding]
Wat heb jij met mijn bouwjaar te maken?En drukken kan je ook een dagtaak aan hebben.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:51 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb eventjes gekeken uit welk jaar jij kwam. Daar zag ik dat jij een professionele "Drukker"bent. Kan ik dat ook worden? Iemand die betaald wordt om zich te "drukken".
* R2-D2 denkt na over career-move![]()
![]()
Geen CR500 dude, die legacy moet je ondertussen wel duidelijk zijn.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:53 schreef hicham het volgende:![]()
Hoe zit dat eigenlijk met dat gestart, ik zie steeds vaker op filmpjes dat er cross/SM rijders zijn die gewoon zittende op het zadel ff snel hun motor aankicken omdat ie is uitgevallen bijvoorbeeld (was ook te zien op die red bull race video waar ze dat stadion insprongen, en op dat filmpje 5 Miles Of Hell dat ik had gepost). Is dat verbeterde motortechniek of moet jij het kicken gewoon nog onder de knie krijgen![]()
Mwa, ik vind hem keigaaf!quote:Weet niet of zo een grote zwarte dekkende sticker wel zo mooi is. Ik dacht in eerste instantie zoiets, maar nu ik het op de foto zie is het ook niet echt geweldig eigenlijk.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
Deze ismaar dan wel in het zwart
![]()
CR500 was bekendquote:Op donderdag 17 november 2005 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geen CR500 dude, die legacy moet je ondertussen wel duidelijk zijn.
Ik twijfelde nog, maar had geen zin meer om te edittenquote:[..]
Mwa, ik vind hem keigaaf!![]()
De kleur, maar vooral ook het subtiele randje langs de letters.![]()
Laten we beginnen met het feit dat jij het Engelse just altijd typt als djustquote:Puntje achter eigenlijk even aangevuld in de quote.![]()
Wat voor correctie's ga ik aan den broek krijgen.![]()
Mooi man zo,n knipperende achtervork.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:25 schreef Worldbeater het volgende:
Eerste aanzetje.
[afbeelding]
Waarschijnlijk nog zo'n ondergewaardeerd vak net als vertalen.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:00 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wat heb jij met mijn bouwjaar te maken?En drukken kan je ook een dagtaak aan hebben.
En dan bedoel ik drukken van catalogie etc en niet van m'n snor of wat er dan nog meer in je gedachten mocht opkomen![]()
Grafisch vakman 3 jaar
Grafisch tecnicus 1 jaar
Staf en kader basis 2 jaar(Niet verplicht)
Staf en kader vervolg 1 tot 3 jaar(afhankelijk van de richting)
En kan je dan nog kiezen ook of je een Peking eend wil hebben vanonder een auto,motor,fiets of rollerskates vandaan?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:09 schreef Rausdouwer het volgende:
oh ja, vandaag nog iets op de radio gehoord:
Roadkill Café![]()
Het schijnt een of ander restaurant te zijn waar ze aangereden dieren serveren.Klinkt bizar, maar misschien is het nog niet eens zo'n gek idee.
![]()
Had ik ook een keer op Fok! gelezen volgens mij, kan het alleen niet meer terugvinden. Maar verder maakt het toch niet uit hoe het dier is gestorven, vlees zal hetzelfde blijven smakenquote:Op donderdag 17 november 2005 20:09 schreef Rausdouwer het volgende:
oh ja, vandaag nog iets op de radio gehoord:
Roadkill Café![]()
Het schijnt een of ander restaurant te zijn waar ze aangereden dieren serveren.Klinkt bizar, maar misschien is het nog niet eens zo'n gek idee.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |