Wij zeggen voor het mooie als iets nog niet optimaal is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:01 schreef hicham het volgende:
Voor het mooie te hoog![]()
Niets mis met hoog toch
*oude pics ophaalmodus*
[afbeelding]
Als je nog iets wilt presteren wel goed, banaantje is nog beter.quote:Is ook niet echt goed toch, op een lege maag hardlopen. Op z'n minst een appeltje eten oid dacht ik
Die elleboog.quote:Jammer dat op plaatje 3 en 4 links in beeld iemand anders is te zien, beetje slordig
Is het al vrijdag dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:14 schreef Rausdouwer het volgende:
Goedemorgen![]()
Het ziet er ook niet naar uit dat ik vandaag veel tijd over heb, maar misschien vanmiddag nog voor de vrijdagmiddagrel.![]()
shit vergeten op invoeren te klikken![]()
Ha ha dan ben ik aan het werk.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:14 schreef Rausdouwer het volgende:
Goedemorgen![]()
Het ziet er ook niet naar uit dat ik vandaag veel tijd over heb, maar misschien vanmiddag nog voor de vrijdagmiddagrel.![]()
Goeie morgen Moniquequote:Op vrijdag 18 november 2005 10:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Impulsief is my middlename kan je wel zeggen ja![]()
De accu eruit nemen is natuurlijk ook wel een goed ideeIk heb de doos nog niet eens opengemaakt. Ik hoorde net van een collega dat je dan een pluggetje moet inbouwen etc...
Oh, Goedemorgen![]()
Relluhquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:14 schreef Rausdouwer het volgende:
Goedemorgen![]()
Let's kick some real assquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:18 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand nog intresse in een Xtreme blowjob?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zou wel wat voor zo'n saaie Fazer kunnen zijn.![]()
http://www.xtremecolors.nl/
Try usquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:14 schreef Worldbeater het volgende:
In drie kwartier hardlopen zie je trouwens een hoop dingen voorbijkomen.
Eerst begon het al met de route langs een weiland schapen.
Heb een verhaaltje met humortistische inslag over teveel vertrouwen in mensen verzonnen toen een schaap mij naief en verwachtingsvol aankeek. (nee, ik dacht niet schunnig)
Affijn, toch wel enigzins een volwassen versie, en hij kan verkeerd uitgelegd worden.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:14 schreef Worldbeater het volgende:
In drie kwartier hardlopen zie je trouwens een hoop dingen voorbijkomen.
Eerst begon het al met de route langs een weiland schapen.
Heb een verhaaltje met humortistische inslag over teveel vertrouwen in mensen verzonnen toen een schaap mij naief en verwachtingsvol aankeek. (nee, ik dacht niet schunnig)
Affijn, toch wel enigzins een volwassen versie, en hij kan verkeerd uitgelegd worden.
Nadat ik een heel stuk langs het water over een dijk heb lopen rennen moest ik weer terug naar de bewoonde wereld, maar bleek alles onder de [afbeelding]poep te liggen.![]()
De trap was gewoon onbegaanbaar, een complete plaag die beesten daar.![]()
Ik moest dus even aan het rabbit topic denken vorige week.
Na de derde bui (het zou overwegend droog zijnmaar altijd als ik buiten ben hagelt het zoals wo/do
) liep ik hier onder de verbindingsbrug naar Spijkenisse en zag een hoop werklui lanterfanten.
Om de hoek zag ik hekken staan, aha ze zijn bezig voor deintocht.
![]()
![]()
Why mention?
Dat laatste is de grootste gebeurtenis in Hoogvliet van het hele jaar.![]()
Er zitten ook gewone klemmetjes bij, dus je kunt kiezen hoe je het doet. Stekkertje inbouwen, of gewoon accu loshalen en klemmetjes erop aansluiten. Als ik zo de pic bekijk op Motozoom ziet het er simpel uit:quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Impulsief is my middlename kan je wel zeggen ja![]()
De accu eruit nemen is natuurlijk ook wel een goed ideeIk heb de doos nog niet eens opengemaakt. Ik hoorde net van een collega dat je dan een pluggetje moet inbouwen etc...
Oh, Goedemorgen![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je die pic van Cyborg bewaard.
Pepijn het is vrijdagquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is het al vrijdag dan? [afbeelding]
Wel lekker uitgeslapen zeker?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
Goedemorgen![]()
het weer ziet er best goed uit vandaag eigenlijk![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:24 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Tering zoek werk ofzo, wat een nutteloos verhaal man![]()
Owja, mogguh
Ik heb dezelfdequote:Op vrijdag 18 november 2005 11:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Er zitten ook gewone klemmetjes bij, dus je kunt kiezen hoe je het doet. Stekkertje inbouwen, of gewoon accu loshalen en klemmetjes erop aansluiten. Als ik zo de pic bekijk op Motozoom ziet het er simpel uit:
[afbeelding]
Kennelijk kun je in plaats van die klemmetjes ook die twee ringetjes permanent vastschroeven op je accu en dan heb je een stekkertje
Alleen voor de tank, vin'uk wel mooi.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
Let's kick some real ass![]()
blijfmetjepotenvanmunfazertaf![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:24 schreef Makster het volgende:
![]()
Tering zoek werk ofzo, wat een nutteloos verhaal man![]()
Owja, mogguh
Nee toch, het is pas donderdag.quote:
Iddquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:24 schreef hicham het volgende:
Kennelijk kun je in plaats van die klemmetjes ook die twee ringetjes permanent vastschroeven op je accu en dan heb je een stekkertje
Dat is stiekem.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:30 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb dezelfde. Ik had het type op m'n hand geschreven
![]()
wat een luxe ik heb dat ding van de Lidlquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:30 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde. Ik had het type op m'n hand geschreven
![]()
Aha, you is free today.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
ja best wel eigenlijk![]()
was ik wel aan toe hoor![]()
Dat zei ik, impulsiefquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is stiekem. [afbeelding]
Je had er niets over gezegd of tussendoor gepost dat je ook zo'n ding nodig had.
Spontaan ideetje op de motor onderweg naar huis.
Inspirated by Fok! MC.![]()
Het is Vrijdag peppovitorrioquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen voor de tank, vin'uk wel mooi.![]()
[..]
Randstadsletje.
![]()
Zo nog even een casusje (noem je dat zo) schrijven en me myself and I weer even onder de aandacht brengen bij de enige juiste werkgever.
![]()
[..]
Nee toch, het is pas donderdag. [afbeelding]
Het is nog geen vrijdagmiddag, dus ik ga hier verder niet op in.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aha, you is free today.![]()
Dat wordt dan een goed weekend met een uitgeslapen vriendje.
Als Raus het allemaal bij kan benen tenminste.![]()
Disclaimer typo > Hicham.![]()
Maar over 5 minuten is het wel middagquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:49 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het is nog geen vrijdagmiddag, dus ik ga hier verder niet op in.![]()
Ik moet wel ineens terugdenken aan een specifiek feestje waarbij alle vrouwen binnen enkele uren ineens wildenquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:49 schreef Rausdouwer het volgende:
Het is nog geen vrijdagmiddag, dus ik ga hier verder niet op in.![]()
Mannen blijven gewoon op, niet omdat ze nog geen slaap hebben hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik moet wel ineens terugdenken aan een specifiek feestje waarbij alle vrouwen binnen enkele uren ineens wilden, en letterlijke iedere man(partner) nog helemaal niet naar bed wilde.
![]()
Toch het zwakke geslacht heH die airbagmensen!![]()
R2-D2 for presidentquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat zei ik, impulsief![]()
Leest hier op Fok!MC een berichtje over de Optimate en koopt er gelijk ook maar 1
Maar that's the way to do it. Niet zeiken, gewoon doenAlleen wel lullig als achteraf dan blijkt dat je iets te duurs hebt gekocht, maar daar moet je gewoon niet aan denken
Wat me trouwens ook doet denken aan die digicam een tijd geleden, was dat ook niet R2-D2. Die wou niet nadenken, die wou gewoon kopen
Fuck reviews
Damn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Het is Vrijdag peppovitorrio![]()
ik heb eeb VRIJeDAG![]()
Pimber ookquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
wat een luxe ik heb dat ding van de Lidl
Mannu kennu hun grenzu niequote:Op vrijdag 18 november 2005 11:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Mannen blijven gewoon op, niet omdat ze nog geen slaap hebben hoor.![]()
Omdat het feestje nog niet afgelopen is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:56 schreef Rausdouwer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de aanvulling, zo is het wat duidelijker.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Mannu kennu hun grenzu nie![]()
Borderline, borderline.....feels like I'm going to loose my mind
Graag wil ik me bij deze distansieren van alles wat met het Uitzendbureau te maken heeft. Ik zit op Transport en daar is alles anders. Niet dat ik straks voor homofiele pis nichterige vlek word aangezienquote:
ze willen gewoon niets missenquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het was nog te vroeg om te stoppen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
Mannu kennu hun grenzu nie![]()
Borderline, borderline.....feels like I'm going to loose my mind
Ik dacht dat dat juist andersom wasquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze willen gewoon niets missen
Nou ja, je bent wel een beetje een slanke commerciele boy met snel en flexibel open voorkomen en rode roze hugs.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:00 schreef Makster het volgende:
Graag wil ik me bij deze distansieren van alles wat met het Uitzendbureau te maken heeft. Ik zit op Transport en daar is alles anders. Niet dat ik straks voor homofiele pis nichterige vlek word aangezienAl is dat natuurlijk ook wel weer zo
![]()
You forgot to mention......quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja, je bent wel een beetje een slanke commerciele boy met snel en flexibel open voorkomen en rode roze hugs.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja, je bent wel een beetje een slanke commerciele boy met snel en flexibel open voorkomen en rode roze hugs.![]()
Nu we toch aan het slijmen zijn, ga je 4 december nog karten?
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:09 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
You forgot to mention......![]()
a lovely ass
Dat noemen ze een voorzetje.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:17 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
Dat is inderdaad waar ook Pep, wel over de Uggs begin maar mijn uber geile kont laat je buiten beschouwing![]()
Right on.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:12 schreef Makster het volgende:
4 december was toch de deal? Ik ben erSamen erheen sjeffen neem ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |