Wij zeggen voor het mooie als iets nog niet optimaal is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:01 schreef hicham het volgende:
Voor het mooie te hoog![]()
Niets mis met hoog toch
*oude pics ophaalmodus*
[afbeelding]
Als je nog iets wilt presteren wel goed, banaantje is nog beter.quote:Is ook niet echt goed toch, op een lege maag hardlopen. Op z'n minst een appeltje eten oid dacht ik
Die elleboog.quote:Jammer dat op plaatje 3 en 4 links in beeld iemand anders is te zien, beetje slordig
Is het al vrijdag dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:14 schreef Rausdouwer het volgende:
Goedemorgen![]()
Het ziet er ook niet naar uit dat ik vandaag veel tijd over heb, maar misschien vanmiddag nog voor de vrijdagmiddagrel.![]()
shit vergeten op invoeren te klikken![]()
Ha ha dan ben ik aan het werk.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:14 schreef Rausdouwer het volgende:
Goedemorgen![]()
Het ziet er ook niet naar uit dat ik vandaag veel tijd over heb, maar misschien vanmiddag nog voor de vrijdagmiddagrel.![]()
Goeie morgen Moniquequote:Op vrijdag 18 november 2005 10:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Impulsief is my middlename kan je wel zeggen ja![]()
De accu eruit nemen is natuurlijk ook wel een goed ideeIk heb de doos nog niet eens opengemaakt. Ik hoorde net van een collega dat je dan een pluggetje moet inbouwen etc...
Oh, Goedemorgen![]()
Relluhquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:14 schreef Rausdouwer het volgende:
Goedemorgen![]()
Let's kick some real assquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:18 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand nog intresse in een Xtreme blowjob?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zou wel wat voor zo'n saaie Fazer kunnen zijn.![]()
http://www.xtremecolors.nl/
Try usquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:14 schreef Worldbeater het volgende:
In drie kwartier hardlopen zie je trouwens een hoop dingen voorbijkomen.
Eerst begon het al met de route langs een weiland schapen.
Heb een verhaaltje met humortistische inslag over teveel vertrouwen in mensen verzonnen toen een schaap mij naief en verwachtingsvol aankeek. (nee, ik dacht niet schunnig)
Affijn, toch wel enigzins een volwassen versie, en hij kan verkeerd uitgelegd worden.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:14 schreef Worldbeater het volgende:
In drie kwartier hardlopen zie je trouwens een hoop dingen voorbijkomen.
Eerst begon het al met de route langs een weiland schapen.
Heb een verhaaltje met humortistische inslag over teveel vertrouwen in mensen verzonnen toen een schaap mij naief en verwachtingsvol aankeek. (nee, ik dacht niet schunnig)
Affijn, toch wel enigzins een volwassen versie, en hij kan verkeerd uitgelegd worden.
Nadat ik een heel stuk langs het water over een dijk heb lopen rennen moest ik weer terug naar de bewoonde wereld, maar bleek alles onder de [afbeelding]poep te liggen.![]()
De trap was gewoon onbegaanbaar, een complete plaag die beesten daar.![]()
Ik moest dus even aan het rabbit topic denken vorige week.
Na de derde bui (het zou overwegend droog zijnmaar altijd als ik buiten ben hagelt het zoals wo/do
) liep ik hier onder de verbindingsbrug naar Spijkenisse en zag een hoop werklui lanterfanten.
Om de hoek zag ik hekken staan, aha ze zijn bezig voor deintocht.
![]()
![]()
Why mention?
Dat laatste is de grootste gebeurtenis in Hoogvliet van het hele jaar.![]()
Er zitten ook gewone klemmetjes bij, dus je kunt kiezen hoe je het doet. Stekkertje inbouwen, of gewoon accu loshalen en klemmetjes erop aansluiten. Als ik zo de pic bekijk op Motozoom ziet het er simpel uit:quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Impulsief is my middlename kan je wel zeggen ja![]()
De accu eruit nemen is natuurlijk ook wel een goed ideeIk heb de doos nog niet eens opengemaakt. Ik hoorde net van een collega dat je dan een pluggetje moet inbouwen etc...
Oh, Goedemorgen![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je die pic van Cyborg bewaard.
Pepijn het is vrijdagquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is het al vrijdag dan? [afbeelding]
Wel lekker uitgeslapen zeker?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
Goedemorgen![]()
het weer ziet er best goed uit vandaag eigenlijk![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:24 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Tering zoek werk ofzo, wat een nutteloos verhaal man![]()
Owja, mogguh
Ik heb dezelfdequote:Op vrijdag 18 november 2005 11:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Er zitten ook gewone klemmetjes bij, dus je kunt kiezen hoe je het doet. Stekkertje inbouwen, of gewoon accu loshalen en klemmetjes erop aansluiten. Als ik zo de pic bekijk op Motozoom ziet het er simpel uit:
[afbeelding]
Kennelijk kun je in plaats van die klemmetjes ook die twee ringetjes permanent vastschroeven op je accu en dan heb je een stekkertje
Alleen voor de tank, vin'uk wel mooi.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
Let's kick some real ass![]()
blijfmetjepotenvanmunfazertaf![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:24 schreef Makster het volgende:
![]()
Tering zoek werk ofzo, wat een nutteloos verhaal man![]()
Owja, mogguh
Nee toch, het is pas donderdag.quote:
Iddquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:24 schreef hicham het volgende:
Kennelijk kun je in plaats van die klemmetjes ook die twee ringetjes permanent vastschroeven op je accu en dan heb je een stekkertje
Dat is stiekem.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:30 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb dezelfde. Ik had het type op m'n hand geschreven
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |