Dit programma neemt ongeveer 2 - 2,5 uur in beslag (volgens henquote:Arrangement Imola
4 races van 10 minuten;
10 snelste coureurs in finale;
Beste drie coureurs ontvangen een beker;
Eerste drankje in Grand Prix Café gratis;
Klik hier voor meer informatie.
¤ 50,- per persoon exclusief 6% BTW (= ¤53,- red.)
Elke deelnemer rijdt 4 races van 10 minuten. Tijdens de eerste twee races kunt u wennen aan het circuit en de karts. De derde en vierde race
worden gereden voor de kwalificatie. Tijdens deze twee races zult u het uiterste uit uzelf en de kart moeten halen om een plaats te kunnen bemachtigen bij de 10 snelste coureurs. De 10 snelste coureurs in de kwalificatieraces mogen in de grote finale strijden om de felbegeerde
eerste plaats.
Tijdens en na de race zijn alle deelnemers welkom in ons gezellige
Grand-Prix Café waar het eerste drankje voor onze rekening is.
Als iemand specifiek tegen 1 van de opties is dan wordt deze dus niet gekozen, aangezien niet 1 iemand wat anders kan etenquote:1. Beenham Buffet
Ovenvers stokbrood met huisgemaakte kruidenboter
Echte warme beenham
Verse broodjes voor de beenham
Verse rauwkostsalade met diverse ingrediënten
Ambachtelijk gemaakte rundvleessalade
Honing mosterd saus speciaal voor over de beenham
(¤ 12,00 pp ex btw) vanaf 10 personen
2. Kipsate Buffet
Ovenvers stokbrood met huisgemaakte stokbrood
Verse stukjes kipsaté in ambachtelijk gemaakte satésaus
Echte kroepoek Geserveerd met aardappelgarnituur en rijst
(¤ 15,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
Zelf uw vlees bereiden tijdens uw feestje?
Ook dat kan in Harders' Plaza Harderwijk!
Maak uw keuze uit Hollands of Mexicaans Partypannen.
3. Hollands Partypannen
Ovenvers stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter
Vijf verschillende soorten vlees Verse champignons en uitjes om lekker mee te bakken
Huisgemaakte salade met verschillende ingredienten
Heerlijke fruitsalade
Verschillende sauzen
Geserveerd met aardappelgarnituur
(¤ 19,-- pp, mogelijk vanaf 6 personen ex btw)
4. Mexicaans Partypannen
Tacovlees (kip) met groenten om zelf te bakken
Tortilla's (Mexicaanse pannenkoekjes)
Verse rauwkost salade met diverse ingrediënten
Sausjes; zure room en gyrossaus Geserveerd met aardappelgarnituur
(¤ 18,00 pp ex btw) vanaf 10 personen
Onze mogelijkheden tot een heerlijk volledig warm/koud buffet:
Buiten deze buffetten om kunnen wij altijd een LUXE buffet voor u samenstellen
5. Full Speed
De klassieker; echte ham met verse meloen
Dagverse haring voor de visliefhebber
Echte gehaktballetjes in warme satésaus
Warme stukjes kipfilet in kerriesaus
Geserveerd met warme groenten en aardappelgarnituur
(¤ 19,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
6. Victory
De klassieker; echte ham met verse meloen
Smaakvolle zalmsalade Fluweelzachte gerookte zalm
Heerlijke stokjes kipsaté in huisgemaakte satésaus
Warme stukjes varkenshaas in ambachtelijk gemaakte pepersaus
Geserveerd met warme groenten en aardappelgarnituur
(¤ 23,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
Wat je normaal noemtquote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:30 schreef yup het volgende:
Kawasaki ZXR400 van begin jaren 90 ofzo
Wat vinden we van dit? Ik heb al gemaild of het een echte is met 25kw op kentekenbewijs en of ie zo vriendelijk was bouwjaar, km stand etc. te vertellen, maar denk het eerlijk gezegd niet... Maarja het is altijd het proberen waard...
quote:
Ik ook van jouquote:Op woensdag 16 november 2005 22:27 schreef RB het volgende:
[..]
Wat je normaal noemtMaar ik had van hem ook niks anders verwacht
![]()
Velgen zwartquote:
Het is sowieso een bikkel, en bovendien was'ie met leer nog meer geld kwijtgeweest.quote:
En zo ja ..quote:Op woensdag 16 november 2005 22:30 schreef yup het volgende:
Wat vinden we van dit? Ik heb al gemaild of het een echte is met 25kw op kentekenbewijs en of ie zo vriendelijk was bouwjaar, km stand etc. te vertellen, maar denk het eerlijk gezegd niet... Maarja het is altijd het proberen waard...
ZXR400quote:Op woensdag 16 november 2005 22:34 schreef yup het volgende:
Retry
Wat vinden we van dit? Ik heb al gemaild of het een echte is met 25kw op het kentekenbewijs en of ie zo vriendelijk was bouwjaar, km stand etc. te vertellen, maar denk het eerlijk gezegd niet... Altijd het proberen waard dus maar email afwachten
Damn, zo zwart is ie toch flink veel mooier dan die retro groen, blauw witte dingen.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:34 schreef yup het volgende:
Retry
Wat vinden we van dit? Ik heb al gemaild of het een echte is met 25kw op het kentekenbewijs en of ie zo vriendelijk was bouwjaar, km stand etc. te vertellen, maar denk het eerlijk gezegd niet... Altijd het proberen waard dus maar email afwachten
Gammaquote:Op woensdag 16 november 2005 22:43 schreef yup het volgende:
Ding ziet er gewoon DIK ok uit, in ieder geval veel mooier dan ER5/GS500 etc.
DOHC 16v schreeuwblok is altijd ok.
En als de prijs ook meevalt zou dit eens de ideale brommer kunnen zijn...
Wellis pisvelk, hij hep toch een KLX joh. Ook aardige berg koppel hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 22:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Damn, zo zwart is ie toch flink veel mooier dan die retro groen, blauw witte dingen.
Phat ding![]()
Alleen tegen dat koppel van Pepijn begin je weinig heHOh wacht, dat heeft ie niet meer
quote:
Dat dacht ik ook al.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:47 schreef Makster het volgende:
Wellis pisvelk, hij hep toch een KLX joh. Ook aardige berg koppel hooren nu ben ik wel serieus
![]()
En je hebt gelijk, zelfs 800 euro (bijv.) zou te duur zijn met zo een km stand.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:47 schreef worldpimber het volgende:
Straks staat er al 80.000 km op![]()
Lekker duidelijke advertentieMaar ook al staat ie niet 25kW op kenteken, blijft toch een twijfelaartje dan. Fucking moeilijke keuzes moet je maken joh
![]()
Beter koop je een nieuwere, dees is wel akelig oudquote:Op woensdag 16 november 2005 22:49 schreef yup het volgende:
[..]
En je hebt gelijk, zelfs 800 euro (bijv.) zou te duur zijn met zo een km stand.
Want er is gewoon een te grote kans dat je alles mag reviseren. En dan kunnen de kosten wel eens op een getal met 3 nullen erachter eindigen :/
Als het 25kw op kenteken is en de prijs is ok zou ik er geen seconde aan twijfelen, ook al heeft ie 80k op de klok, gewoon checken of ie goed rijd, niet rookt etc (gewoon lang op proefrijden) en als ie goed is meenemen gewoon...
Niet zo bescheiden, je blies ze gewoon poep op je enduro met noppen bandenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
Nadeel van de ZXR.. hij komt alleen uut noobFrîesland.![]()
![]()
[..]
Dat dacht ik ook al.![]()
Maar ik dacht laat maar gaan.![]()
Hebben ze ook een avondmeet achter gereden.
Niet dat ze er op uit waren om er voorbij te rijden.![]()
Ondershat alleen niet dat die zixxer meestal op 12.000 toeren gilt en je beemer nietquote:Op woensdag 16 november 2005 22:53 schreef yup het volgende:
Dat zeiden ze ook met de E30
Ding is ook verdomd betrouwbaar. In 11.000 km niks meer dan regulier onderhoud gehad (remblokjes/luchtfilter/olie/oliefilter, zelfs bougies zijn nog niet vervangen, moet je nagaan
)
Denk dat het wel meevalt met ouderdom. Gaat om hoe het ding gebruik is... (en dat weet je vaak niet helaas)
Het viel qua rijden niet tegen denk ik.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:54 schreef Makster het volgende:
Niet zo bescheiden, je blies ze gewoon poep op je enduro met noppen banden![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
Dat dacht ik ook al.![]()
Maar ik dacht laat maar gaan.![]()
Hebben ze ook een avondmeet achter gereden.
Niet dat ze er op uit waren om er voorbij te rijden.![]()
Welk jaartal ongeveer?quote:Op woensdag 16 november 2005 22:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Beter koop je een nieuwere, dees is wel akelig oud![]()
En ook dat de onderdelen van een brommer fucking licht zijn gehouden om die toeren mogelijk te makenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:57 schreef Makster het volgende:
[..]
Ondershat alleen niet dat die zixxer meestal op 12.000 toeren gilt en je beemer niet
Maar idd onderhoud bepaald veel, heel veel
Yep daarna de sloop op rijdenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ach.. als ie maar 2 jaar meegaat toch?![]()
FRYSLÂN BOPPEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 16 november 2005 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
Nadeel van de ZXR.. hij komt alleen uut noobFrîesland.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]Als ik jullie was zou ik gewoon even wachten tot de 25kW bij deze 2 eruit gaat
Dan zal ik wel even laten zien hoe je het gas hoort open te trekken
![]()
Nah is zo ook wel leuk. Moet je wel de kabelboom vervangen natuurlijk, maar dan heb je wel een hardstikke leuk ding voor weinig geldquote:Op woensdag 16 november 2005 23:19 schreef yup het volgende:
Voorkant normaal maken en hij is weer tof genoeg.
Hé hé,we gaan niet schelden he!quote:Op woensdag 16 november 2005 23:23 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Beste reactie die tot nu toe in dit topic is gepost, stelletje ouwe lullen hierPitten
![]()
Dat we ons kapot rijden tegen een vangrail of boom hebben we het nu even niet over he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |