abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 november 2005 @ 10:16:05 #61
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_32336531
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:02 schreef hicham het volgende:

[..]

Zijn gewoon van die teringmongolen die denken "Hey, das de overheid. Die hebben genoeg geld en niemand die weet waar het over gaat. Daar maken we gewoon een dikke factuur voor " En het mannetje die betaald denkt van "Niet mijn geld, niet mijn zaak, betalen die factuur en ik ben er vanaf "

Natuurlijk zagen de projectleiders bovenstaande situatie al van ver aankomen dus is er een team van 12 dikbetaalde mannetjes in maatpakken gemaakt om dat te controleren en voorkomen

Of sla ik nu door?
Ja je slaat door

Ik heb echt 0 zin vandaag, ik ging met over motivatie naar mijn job vandaag. Gisteren flink stront egschept en een klant gescoord en vandaag kom ik nergens anders aan toe dan puin ruimen van collega´s die het niet helemaal snappen

En ik ben geil, dat schiet ook al helemaal niet op En moe opzich ook wel, en mijn benzine is op, en ik twijfel over de aankoop van een huis, en die HOEREN telefoon moet kappen, en mijn overhemd is geraakt door een plasje koffie en ik zit weer is alleen en mijn budgetten zijn nog niet klaar en ik heb 2 motoren die niet rijden en ik heb rood haar en daarnaast is het ook nog is koud. Wat een kut leven
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_32336640
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:59 schreef stinkie het volgende:

[..]
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:16 schreef Makster het volgende:

[..]

En ik ben geil, dat schiet ook al helemaal niet op En moe opzich ook wel, en mijn benzine is op, en ik twijfel over de aankoop van een huis, en die HOEREN telefoon moet kappen, en mijn overhemd is geraakt door een plasje koffie en ik zit weer is alleen en mijn budgetten zijn nog niet klaar en ik heb 2 motoren die niet rijden en ik heb rood haar en daarnaast is het ook nog is koud. Wat een kut leven

Dat rode haar doet 't em
  donderdag 17 november 2005 @ 10:38:22 #63
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32336995
quote:

[..]

Ja je slaat door

Ik heb echt 0 zin vandaag, ik ging met over motivatie naar mijn job vandaag. Gisteren flink stront egschept en een klant gescoord en vandaag kom ik nergens anders aan toe dan puin ruimen van collega´s die het niet helemaal snappen

misschien een Gironummer openen om Makster de winter door te helpen ?
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_32337064
Dag dames
pi_32337218
Goedemorgen

Net ff snel door de topics heengesjeesd en de gebruikelijke l*lverhalen hele interessante verhalen gelezen. Het is me opgevallen dat er weer goed geflitst is. Vanaf heden ben ik ook lid van het "Geflitst"-Team.

Goede nieuws is:
Ik weet nu dat mijn kilometerteller bij een snelheid van ongeveer 165-170Km/u (kruissnelheid) in werkelijkheid 159 geijkte Kilometers zijn

Slechte nieuws is:
Deze opgedane kennis kost me 145 Euro
intuition will take you further than logics will ever do
  donderdag 17 november 2005 @ 10:50:12 #66
17596 Makster
pi_32337227
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:21 schreef hicham het volgende:

Dat rode haar doet 't em
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:38 schreef Mercy_symbol het volgende:

Puik plan

Ik voel een winterdip aankomen
[..]

pi_32337243
quote:

[..]

Afschieten is goedkoper

Rednecks kunnen ook niet goed tegen zon, dus de winter doorkomen heeft ie eigenlijk niets aan
pi_32337332
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:50 schreef hicham het volgende:

[..]

Afschieten is goedkoper

Rednecks kunnen ook niet goed tegen zon, dus de winter doorkomen heeft ie eigenlijk niets aan
R2-D2 Loves Rednecks
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_32337430
Goeie morgen allemaal.

[ Bericht 4% gewijzigd door richardgie op 17-11-2005 11:05:13 ]
  donderdag 17 november 2005 @ 11:00:30 #70
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_32337450
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_32337522
quote:

[..]

Zijn gewoon van die teringmongolen die denken "Hey, das de overheid. Die hebben genoeg geld en niemand die weet waar het over gaat. Daar maken we gewoon een dikke factuur voor " En het mannetje die betaald denkt van "Niet mijn geld, niet mijn zaak, betalen die factuur en ik ben er vanaf "

Natuurlijk zagen de projectleiders bovenstaande situatie al van ver aankomen dus is er een team van 12 dikbetaalde mannetjes in maatpakken gemaakt om dat te controleren en voorkomen

Of sla ik nu door?
Wij werken ook voor bepaalde overheden, en je hebt deels gelijk, vaak weten ze van gekheid niet wat er met subsidie moet gebeuren, maar boven een bepaald bedrag is wettelijk vastgelegd dat er een aanbestedingsprocedure moet plaatsvinden, dus dan word er wel degelijk op het geld gelet.
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
pi_32337568
quote:

[..]

Ja je slaat door

Maak er een eind aan of surf naar die site van 16miljoen en maak er dan alsnog een eind aan
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
pi_32337640
quote:

[..]

Of sla ik nu door?
Ik heb van de overheid verschillende opdrachten gehad. Ik heb me daar kapot geergerd aan de mentaliteit en de niet-communicatie en dehokjesgeest en de attitude en de.... Ohjee, nou sla ik door

Het geld was wel goed
Alhoewel je het in principe zelf financieerd
pi_32337792
quote:

[..]

En als we het trouwens toch al over gironummers hebben, dan krijgt ie natuurlijk ook z'n eigen pas

quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:49 schreef R2-D2 het volgende:

Slechte nieuws is:
Nou, dat zijn weer een paar minder chocoladeletters van sinterklaas voor het kindeke
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:04 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Maak er een eind aan of surf naar die site van 16miljoen en maak er dan alsnog een eind aan
pi_32337977
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:49 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen

Net ff snel door de topics heengesjeesd en de gebruikelijke l*lverhalen hele interessante verhalen gelezen. Het is me opgevallen dat er weer goed geflitst is. Vanaf heden ben ik ook lid van het "Geflitst"-Team.

Goede nieuws is:
Ik weet nu dat mijn kilometerteller bij een snelheid van ongeveer 165-170Km/u (kruissnelheid) in werkelijkheid 159 geijkte Kilometers zijn

Slechte nieuws is:
Is nog een schappelijk bedrag voor zo'n overtreding.
Nee ik ga niet moraliseren
Was 15 jaar geleden al 65 gulden kwijt voor een te klein nummerbordje.
Anders konden ze me niet flitsen als ik te hard zou rijden.

[ Bericht 11% gewijzigd door richardgie op 17-11-2005 11:26:37 ]
pi_32338028
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:12 schreef hicham het volgende:

Nou, dat zijn weer een paar minder chocoladeletters van sinterklaas voor het kindeke
Naaaahhh, de vervaldatum is 13-01-2006
  donderdag 17 november 2005 @ 11:25:06 #77
17596 Makster
pi_32338143
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:12 schreef hicham het volgende:

[..]

En als we het trouwens toch al over gironummers hebben, dan krijgt ie natuurlijk ook z'n eigen pas

[afbeelding]
[..]

[..]

Ik zeg, OPEN DIE REKENING EN HELP MAKSTER DE WINTER DOOR
pi_32338155
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:18 schreef richardgie het volgende:

[..]

Is nog een schappelijk bedrag voor zo'n overtreding.
Nee ik ga niet moraliseren
Ik vind het natuurlijk belachelijk maar wel terecht . De politie moet om 21:25 op de A58 natuurlijk de veiligheid van dat ene voertuig wat op dat tijdstip passeerde wel kunnen waarborgen.
pi_32338221
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:25 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Ik vind het natuurlijk belachelijk maar wel terecht . De politie moet om 21:25 op de A58 natuurlijk de veiligheid van dat ene voertuig wat op dat tijdstip passeerde wel kunnen waarborgen.
Niet zo snel ,zat nog te typen.(Een vinger systeem he)
pi_32338335
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:28 schreef richardgie het volgende:

[..]

Niet zo snel ,zat nog te typen.(Een vinger systeem he)

Achja, er zullen waarschijnlijk nog wel meerdere volgen. In een stad/dorp/nederzetting (vooral in Friesland aanwezig) rij ik nooit te hard maar op de snelweg ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')