Ja je slaat doorquote:Op donderdag 17 november 2005 10:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Zijn gewoon van die teringmongolen die denken "Hey, das de overheid. Die hebben genoeg geld en niemand die weet waar het over gaat. Daar maken we gewoon een dikke factuur voor" En het mannetje die betaald denkt van "Niet mijn geld, niet mijn zaak, betalen die factuur en ik ben er vanaf
"
Natuurlijk zagen de projectleiders bovenstaande situatie al van ver aankomen dus is er een team van 12 dikbetaalde mannetjes in maatpakken gemaakt om dat te controleren en voorkomen![]()
Of sla ik nu door?![]()
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:16 schreef Makster het volgende:
[..]
En ik ben geil, dat schiet ook al helemaal niet opEn moe opzich ook wel, en mijn benzine is op, en ik twijfel over de aankoop van een huis, en die HOEREN telefoon moet kappen, en mijn overhemd is geraakt door een plasje koffie en ik zit weer is alleen en mijn budgetten zijn nog niet klaar en ik heb 2 motoren die niet rijden en ik heb rood haar en daarnaast is het ook nog is koud. Wat een kut leven
![]()
misschien een Gironummer openen om Makster de winter door te helpen ?quote:Op donderdag 17 november 2005 10:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja je slaat door![]()
Ik heb echt 0 zin vandaag, ik ging met over motivatie naar mijn job vandaag. Gisteren flink stront egschept en een klant gescoord en vandaag kom ik nergens anders aan toe dan puin ruimen van collega´s die het niet helemaal snappen![]()
En ik ben geil, dat schiet ook al helemaal niet opEn moe opzich ook wel, en mijn benzine is op, en ik twijfel over de aankoop van een huis, en die HOEREN telefoon moet kappen, en mijn overhemd is geraakt door een plasje koffie en ik zit weer is alleen en mijn budgetten zijn nog niet klaar en ik heb 2 motoren die niet rijden en ik heb rood haar en daarnaast is het ook nog is koud. Wat een kut leven
![]()
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
Puik plan![]()
Ik voel een winterdip aankomen![]()
[..]
misschien een Gironummer openen om Makster de winter door te helpen ?![]()
Afschieten is goedkoperquote:Op donderdag 17 november 2005 10:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
R2-D2 Loves Rednecksquote:Op donderdag 17 november 2005 10:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Afschieten is goedkoper
Rednecks kunnen ook niet goed tegen zon, dus de winter doorkomen heeft ie eigenlijk niets aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intuition will take you further than logics will ever do
Wij werken ook voor bepaalde overheden, en je hebt deels gelijk, vaak weten ze van gekheid niet wat er met subsidie moet gebeuren, maar boven een bepaald bedrag is wettelijk vastgelegd dat er een aanbestedingsprocedure moet plaatsvinden, dus dan word er wel degelijk op het geld gelet.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Zijn gewoon van die teringmongolen die denken "Hey, das de overheid. Die hebben genoeg geld en niemand die weet waar het over gaat. Daar maken we gewoon een dikke factuur voor" En het mannetje die betaald denkt van "Niet mijn geld, niet mijn zaak, betalen die factuur en ik ben er vanaf
"
Natuurlijk zagen de projectleiders bovenstaande situatie al van ver aankomen dus is er een team van 12 dikbetaalde mannetjes in maatpakken gemaakt om dat te controleren en voorkomen![]()
Of sla ik nu door?![]()
Maak er een eind aan of surf naar die site van 16miljoen en maak er dan alsnog een eind aanquote:Op donderdag 17 november 2005 10:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja je slaat door![]()
Ik heb echt 0 zin vandaag, ik ging met over motivatie naar mijn job vandaag. Gisteren flink stront egschept en een klant gescoord en vandaag kom ik nergens anders aan toe dan puin ruimen van collega´s die het niet helemaal snappen![]()
![]()
Ik heb van de overheid verschillende opdrachten gehad. Ik heb me daar kapot geergerd aan de mentaliteit en de niet-communicatie en dehokjesgeest en de attitude en de.... Ohjee, nou sla ik doorquote:Op donderdag 17 november 2005 10:02 schreef hicham het volgende:
[..]
"
Of sla ik nu door?![]()
En als we het trouwens toch al over gironummers hebben, dan krijgt ie natuurlijk ook z'n eigen pasquote:Op donderdag 17 november 2005 10:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Nou, dat zijn weer een paar minder chocoladeletters van sinterklaas voor het kindekequote:Op donderdag 17 november 2005 10:49 schreef R2-D2 het volgende:
Slechte nieuws is:
Deze opgedane kennis kost me 145 Euro![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:04 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Maak er een eind aan of surf naar die site van 16miljoen en maak er dan alsnog een eind aan
Is nog een schappelijk bedrag voor zo'n overtreding.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:49 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen![]()
Net ff snel door de topics heengesjeesd en de gebruikelijke l*lverhalen hele interessante verhalen gelezen. Het is me opgevallen dat er weer goed geflitst is. Vanaf heden ben ik ook lid van het "Geflitst"-Team.
Goede nieuws is:
Ik weet nu dat mijn kilometerteller bij een snelheid van ongeveer 165-170Km/u (kruissnelheid) in werkelijkheid 159 geijkte Kilometers zijn![]()
Slechte nieuws is:
Deze opgedane kennis kost me 145 Euro![]()
Naaaahhh, de vervaldatum is 13-01-2006quote:Op donderdag 17 november 2005 11:12 schreef hicham het volgende:
Nou, dat zijn weer een paar minder chocoladeletters van sinterklaas voor het kindeke
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:12 schreef hicham het volgende:
[..]
En als we het trouwens toch al over gironummers hebben, dan krijgt ie natuurlijk ook z'n eigen pas
[afbeelding]
[..]
Nou, dat zijn weer een paar minder chocoladeletters van sinterklaas voor het kindeke
[..]
Ik vind het natuurlijk belachelijk maar wel terechtquote:Op donderdag 17 november 2005 11:18 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is nog een schappelijk bedrag voor zo'n overtreding.
Nee ik ga niet moraliseren
Niet zo snelquote:Op donderdag 17 november 2005 11:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik vind het natuurlijk belachelijk maar wel terecht. De politie moet om 21:25 op de A58 natuurlijk de veiligheid van dat ene voertuig wat op dat tijdstip passeerde wel kunnen waarborgen.
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:28 schreef richardgie het volgende:
[..]
Niet zo snel,zat nog te typen.(Een vinger systeem he)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |