uhuh maar was wel goed einde... ik ben er ook van overtuigd dat ze in auto zijn vertrokken en niet met een taxi en een auto... maar ik heb al spoilers gelezen hoe het verder gaat met Ryan. maar komt slecht nieuws aan... meer verklap ik lekker nietquote:Op woensdag 16 november 2005 19:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nailed was ook echt een toffe aflevering.. die opmerking over Delko Time
haha ik snap wat je bedoelt met hd'squote:Op woensdag 16 november 2005 22:31 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Even een TVPtje. De komende weken Miami maar een beetje bijhalen. Maar ik wil ook WAT gaan volgen (maar daar loop ik helemaal een eind achter). Niet goed voor m'n hardisk dit![]()
schrijf je bevindingen en dan hebben we eer lekker wat om te discussierenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:10 schreef Dos37 het volgende:
haha het is dus toch gelukt.
Ik heb net aflevering 6 gekeken die vond ik echt super zegnou nog even 7 kijken en dan is morgen 8 aan de beurt en dan ben ik weer bij.
die is gewoon goed. meer niet. die kunnen gewoon met elkaar overweg enzo.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kan iemand me trouwens even snel de band tussen Ryan en Alex uitleggen? ben m ff kwijt
Ok ..ik dacht al hahaquote:Op donderdag 17 november 2005 07:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
die is gewoon goed. meer niet. die kunnen gewoon met elkaar overweg enzo.
er is iig niks speciaals geweest ofzo. niet dat mij is opgevallen. en aangezien ik alle afleveringen teveel kijk lijkt me het onwaarschijnlijk dat ik wat over het hoofd heb gezienquote:
Ja ik heb het doorquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:21 schreef The_S het volgende:
blaadje je loopt weer veel te ver achter
ik vond hem geweldig.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:57 schreef BlueCurl het volgende:
schiet dan eens op johkun je lekker je ei hier kwijt over je afleveringen! wat vond je van 8?
zeker omdat je al in het voorstukje zag dat hij een nagel in zijn oog had... maar aan het begin zat het er ook wel dik op hoor. beetje te dikquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik vond hem geweldig.
Het begon direct al ongelofelijk spannend. Hele tijd je hart vasthouden als hij weer met zo'n apperaat aan de gang ging. Verder was het wel een verrassende afloop
en heb je hem al gezien?quote:Op zondag 20 november 2005 15:37 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik hoop vanavond afl. 1 te kijken, hij is alleen nu stilgevallen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
die bouwplannen waren van een gamer die bij dat bedrijf werkte. dat heeft niks met die mol te maken!quote:Op donderdag 24 november 2005 12:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die mol heeft volgens mijn redenering die bouwplannen oa doorgespeeld..of iig laten doorsijpelen waar ze te vinden waren.
Lijkt me sterk dat het niet met elkaar te maken zou hebben uiteindelijkquote:Op donderdag 24 november 2005 14:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
die bouwplannen waren van een gamer die bij dat bedrijf werkte. dat heeft niks met die mol te maken!
dat denk ik ook, ik ze zeiden in het extended stukje dat het iemand was die iedereen vertrouwd ofzoietsquote:Op donderdag 24 november 2005 14:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
die bouwplannen waren van een gamer die bij dat bedrijf werkte. dat heeft niks met die mol te maken!
indd en werd in de aflevering tijdens het ondervragen van een gamer al uitgelegd. van die fipo die met die bril liep. die had bij dat bedrijf gewerkt waar de plannen waren uitgewerkt enzo. Ie werkte daar en daarmee was het gedaan. maar alsnog denk ik niet dat het horatio, ryan, eric, calleigh, natalia, valera of frank is.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:21 schreef The_S het volgende:
[..]
dat denk ik ook, ik ze zeiden in het extended stukje dat het iemand was die iedereen vertrouwd ofzoiets
had ik nieteens van je verwachtquote:Op woensdag 30 november 2005 10:48 schreef The_S het volgende:
[..]
hehe, helemaal nie meer aan de schrijfwijze gedacht
![]()
Dat Horatio show is het altijd al geweest. eerste paar afleveringen indd extreem maar zijn nu weer allemaal in beeld hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 15:39 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik nu t/m 4.3 gekeken en ik vind deze afleveringen zó veel beter dan alle 9 afleveringen van CSI: NY. My favourite show goes down .t Wordt soms wel een beetje een Horatio show, maar de spanning blijft er tenminste erin, de zaken zijn goed en spannend. Vanavond 4.4 kijken en van het weekend 4.5 en 4.6. En als m'n internet het thuis weer doet (als het goed is vanavond) hoop ik volgende week bij te zijn
ik vond stetler wel weer lekker irritant spelen. enkel die zut waarom ie achter Horatio aanzit vind ik echt heel erg verzonnen. maar dat natalia daar woont vond ik wel leuk... ook hoe ze zo in het bewijsmateriaal stapte en de interactie met Ryan. die twee zouden een leuk stelletje zijn! ze zaten ook wel een beetje te flirten enzo. beide beetje een buitenbeentje, vind ze gewoon bij elkaar passenquote:Op donderdag 1 december 2005 15:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De zaak boeide me niet. Stetler werd me een beetje stereotiep vervelend..en bv met dat die chick uit t lab "toevallig" i/d buurt woonde en ook nog eens die auto had zien staan..
hoeveel vriendschappen zijn niet berust enkel omdat je wat van elkaar kan krijgen voor jezelf...quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:54 schreef carmiie het volgende:
ik heb net 4.05 gekeken, wat een toffe aflevering!![]()
ik vond het wel cool dat het net leek alsof het bewijs elkaar eigenlijk tegensprak![]()
wel jammer dat die vriendinnen dan zo uit elkaar gingen, maar eigenlijk snap ik het wel![]()
is altijd zo in decemberquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:36 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Maandag is er een nieuwe ja, de 3 weken erop zijn er weer herhalingen![]()
Ja heel fijnquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:38 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
is altijd zo in december. heb je eindelijk vakantie en wat vrije tijd en dan komt er niks daaro
dan heb je in ieder geval nog wat om te kijkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:46 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ja heel fijnGelukkig heb ik nog wat WAT afleveringen uit seizoen 3 + de afleveringen 4.8 t/m 4.10 van Miami die ik moet kijken én een CSI NY DVD dus ik kom de tijd wel door hoop ik.
jij hebt vast de aflevering nailed gekekenquote:Op zondag 11 december 2005 21:25 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
4.8 gezien! Je wist gewoon dat dat van die nagel ging komen op het moment dat je je het minst verwachte, maar toch schrik je! Dat die jongen het had gedaan was wel te verwachten, maar dat die moeder het allemaal had opgezet had ik niet verwacht. En dat de nieuwe vriendin van die man de 2e keer schoot, ook niet!
ga ik me daarop verheugenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:38 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ja ik kwam er ook vanmiddag achter, ik dacht ook dat er ook een nieuwe kwam. Morgen gelukkig wel NY.
nee er loopt iemand persoonlijke en gevoelige info te verstrekken aan de pers om zo het lab een slechte naam te bezorgen...quote:Op zondag 18 december 2005 01:32 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Morgen ff 4.10 kijken dan ben ik weer bij.
Maar als ik het extended einde van de CBS site (4.9) goed begrepen heb, heeft er iemand van het lab informatie doorgespeeld over hoe het lab eruit zag aan die gamers?En wat heeft Natalia met dat nieuwe lab te maken?
ik ook. ik kon er geen fout in ontdekkenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:30 schreef The_S het volgende:
ik vond het wel een gave aflevering
haha wat een leipe fotoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:54 schreef BlueCurl het volgende:
oh dear. H wat doe je! de zus van je eigen personeel![]()
dat gezicht op het einde. geweldig!
[afbeelding]
leip = leuk, cool, mooi etcquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:58 schreef BlueCurl het volgende:
is niet leip. is leuk maar ik vraag me ook af waarom?
1. ze is 10x zo jong
2. ze is stervende
3. het is eric zijn zus
maar hij heeft wel weer gelachen voor een geheel seizoen
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:13 schreef Dos37 het volgende:
Hij gaat zo traag als dikke stront
had hem nou willen kijken.
idem. ik denk die nieuwe AV gast.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:41 schreef The_S het volgende:
net gezien, vond het een matige aflevering, en ben nog steeds benieuwd wie nou die mol is
bedoel je die gast die ook tegen ryan over delko's zus begon te zeuren?quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:58 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
idem. ik denk die nieuwe AV gast.
jah die nieuwe tech/av gast. brendan ferh ofzo heet ie in het echt... mag tyler weer terug komenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:08 schreef The_S het volgende:
[..]
bedoel je die gast die ook tegen ryan over delko's zus begon te zeuren?
ennuh ryan .... spoilertags???
als je nog ff wacht kun je ze op de tv zienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:31 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Het is er nog steeds niet van gekomen 1.11 te kijken ... heb 1.12 iig al binnen, misschien dit weekend maar een CSI: Miami mini-marathon![]()
Hahaha die scene met Natalia en Eric is zo mega tof. Dat het niet vanNatalia isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:43 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik loop wat achter, ik heb net 4.11 gekeken. Vond het wel een aardige aflevering, toen was het weer die, toen was het weer die ... maar ik begreep nou niet helemaal waarom Horatio uiteindelijk concludeerde dat een vrouw met dat beeld geslagen moest hebbenEn die scene met Natalie en Eric en die ketting
![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 16:17 schreef BlueCurl het volgende:
http://www.richsalter.net/personal_projects/horatio_caine/
een testje
quote:Do you have an immunity to your irritatingly smug blonde co-worker with a voice more annoying than a tourette's stricken mosquito singing along with a detuned radio whilst strapped to a tiny moped screeching across a terminally fucked fridge?
hij is wel leuk hequote:
Die laatste scene was idd goedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:45 schreef BlueCurl het volgende:
whoei! leuke afl. goed einde. met de referral naar the usual suspectsen dat is al zo'n geweldige film
ryan en zijn oog. En met Horatio aan het einde!
uhuh zie andere csi miami topicquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:26 schreef FritsFluitketel het volgende:
Die aflevering van gisteravond viel tegen. Ging over zo'n familiedrama waarvan de vader iedereen neergeknald had, behalve het dochtertje van 17 maanden, die zich verstopt had in het hondenhok. Viel tegen..
hahahaquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:34 schreef wolfrolf het volgende:
4x15 vind ik best amusant
Nataliawat een schaamteloos lekker wijf is dat toch
hoe bedoel je met die mol in het werk???quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:29 schreef The_S het volgende:
nu 415 aan het kijken, volgens mij was de mol ook nog weer aan het werk in het begin
415 echt goede aflevering
dan cooper... ik heb ook altijd gedacht dat hij het was... maar ik twijfel er ergens wel aanquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:42 schreef The_S het volgende:
die gast, die alles doorlult dat is dat laborant ventje die met eric meeging naar die volleybal wedstrijd, dacht ik zo, weet het nie cker hoor
volgende week weer indd. heeft echt lang geduurd! ze zouden 52 afl per jaar moeten makenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:32 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Da's wel erg laat!
Heb het ff nagezocht, 4.16 komt de 27e en 4.17 de week erop![]()
de mol, ja ik vond er wel een eigenaardig stukje in de aflevering zitten, horatio die tegen Ryan zei dat hij hem moest vertrouwen, ik denk dat H. de mol op het spoor is ofzoquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:28 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben benieuwd naar "de mol" wie is het. het zou die A. Peters kunnen zijn maar dat is nu al te overduidelijk. ik hoop dat het voor afl 24 bekend isWant omdat het te duidelijk is denk ik juist weer niet dat het die A. Peters is!
echt elk seizoen van miami heeft tot nu toe anders in elkaar gezeten kwa verfilming van dingen en omgang en verloop van dingen en het neerzetten van een karakter!
ik hoop het! ik hoop iig voor afl 24 dat het bekend is enzo. ergens ook niet want nu was het ook leuk uitgespeeld en geeft het weer wat extra's aan de serie! maar het is ook wel een beetje cliche achtigquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:12 schreef The_S het volgende:
[..]
de mol, ja ik vond er wel een eigenaardig stukje in de aflevering zitten, horatio die tegen Ryan zei dat hij hem moest vertrouwen, ik denk dat H. de mol op het spoor is ofzo
whoei! zo weer een nieuwe aflevering kijkenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:54 schreef wolfrolf het volgende:
Goed nieuws, CSI: Miami krijgt een vijfde seizoenBron
oneens. ik vond hem echt heel goed!quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:12 schreef The_S het volgende:
net 418 gekeken, matige aflevering
kijk je toch gewoon geen 24...quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:18 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik loop alweer 3 afleveringen achter zie ik. Ik heb tegenwoordig weinig tijd om te kijken, moet 24 5.13 ook nog zien (die liep na 3 kwart vast). Dit weekend maar een Miami Marathon houden
![]()
Ik heb zulke sterke beheks krachtenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:52 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Jij hebt aflevering 13 zeker behekst, ik heb 'm nog steeds niet gezien![]()
![]()
Goed, ik heb net 4x16 gekeken, ik vond het een erg sterke aflevering, het einde met Calleigh en Ryan vond ik erg sterk. Alexx reactie op sommige dingen vind ik erg overdreven, maar ik denk dat het meer komt omdat ik niet van haar manier van acteren houd. Goede gastrol ook van Alex Fernandez (als de vader van dat meisje).
![]()
nee ie zag hem duidelijk en ie zei dat ook tegen Calleigh van dat hij wenste dat het wel zou was...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:23 schreef The_S het volgende:
net 419 bekeken, normale aflevering, ryan weer last van zijn oogje waarschijnlijk, hij freezde voor een kerel met shotgun
Is toch al bevestigd?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:14 schreef BlueCurl het volgende:
er zijn geruchten dat seizoen 4 25 afleveringen gaat bevattendit door de stijgende populairiteit van het programma
volgens mij via het officiele CSI Miami blog van Corey!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
volgens mij wel maar weet ik niet zeker vandaar!
das 4.16 met die kinderverkrachter en vorige week is 4.19 geweest en deze week is er geen nieuwe geweestquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:16 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Die laatste die ik heb gezien was met die kinderverkrachter en Alexx. Hoeveel loop ik er inmiddels achter![]()
die lees ik ook zal ik het daar wel vandaan hebbenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
volgens mij via het officiele CSI Miami blog van Corey!![]()
O maar 3, valt nog meequote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
das 4.16 met die kinderverkrachter en vorige week is 4.19 geweest en deze week is er geen nieuwe geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers over einde van seizoen
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:ohw nog paar weken te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers over einde van seizoenkan niet wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OEIII! (aangaandYou know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Extra info over eerder gepostte spoilerbahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OEIII! (aangaand![]()
stetler is zoizo een mol...quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:59 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik heb 4.17 gezien(t is een wonder). Ik vond 'm op zich wel goed, maar het 'ik ben nieuw dus vast de mol' werd wel heel erg plots gebracht (Nou denk ik dat dat Nathalia het ook niet is hoor), het leek een beetje weggeebd. Ik dacht eerst dat die computernerd het was, maar dat ligt er misschien wel heel erg bovenop. Zou het misschien Stelter zijn? (Waar is die trouwens gebleven de laatste afleveringen).
Als je van zo'n hoogte springt voelt water net aan als beton. Heeft te maken met druk, weerstand etc.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:52 schreef caradoc het volgende:
Hoe kunnen die twee doodgaan door van een brug af te springen ... ik bedoel, kom op!
tuurlijk niet! die nasleep op de cbs nooit gezien dat erica met ryan praat met die hummers?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:09 schreef The_S het volgende:
btw over de mol het kan ryan ook nog zijn
true, de dichtheid van water is te hoog om een val van die hoogte en de snelheid en dichtheid van de mensen moleculen op te vangen... ze kunnen niet snel genoeg ergens anders heen...quote:Op donderdag 13 april 2006 12:04 schreef remcov het volgende:
[..]
Als je van zo'n hoogte springt voelt water net aan als beton. Heeft te maken met druk, weerstand etc.
jawel, daarom juist, niemand verwacht hetquote:Op donderdag 13 april 2006 22:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tuurlijk niet! die nasleep op de cbs nooit gezien dat erica met ryan praat met die hummers?
nee toch denk ik nog steeds van niet. zo eens promo kijken voor volgende week... na deze week geen nieuwe te hebben gehad hoop ik op een goedequote:Op vrijdag 14 april 2006 10:52 schreef The_S het volgende:
[..]
jawel, daarom juist, niemand verwacht het![]()
hehe volgens mij las ik dit ietswat te laatquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:04 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik vraag het maar hier, omdat het voor het andere topic wat spoilerig is. Dinsdag is toch de aflevering waarin Erica tegen Ryan verteld dat er een mol is. Hoe zou RTL dat eraan plakken?
clear for landingquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:16 schreef The_S het volgende:
net 421 gekeken wel redelijke aflevering, ennuh Delko
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt benieuwd naar de komende afleveringen. Tvguide heeft wat verklapt, maar me ook heel nieuwsgierig gemaakt!!
quote:Op zondag 7 mei 2006 13:22 schreef seeya_40 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt benieuwd naar de komende afleveringen. Tvguide heeft wat verklapt, maar me ook heel nieuwsgierig gemaakt!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb je link?
I agree. en ik wist van te voren al dat die kapitein ergens schuldog van zou zijn omdat die al wat bekender is... en die zijn meestal schuldigquote:Op zondag 7 mei 2006 20:53 schreef The_S het volgende:
net 422 gekeken, beetje matig verhaal
Ik zie Horatio er ook gewoon voor aan om nadat'ie "I do" heeft gezegd zijn zonnebril op te zettenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:26 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
ik ga trouwen en ik neem mee... me zonnebril
ipv een hevige zoen zijn zonnebril opzettenquote:Op maandag 8 mei 2006 09:41 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Ik zie Horatio er ook gewoon voor aan om nadat'ie "I do" heeft gezegd zijn zonnebril op te zetten.
Ja, dat las ik dus op www.tvguide.comquote:Op zondag 7 mei 2006 16:14 schreef BlueCurl het volgende:
Heb je link?
jah ik snap dat je het daar vandaan hebt maar doel je op dat interview van die actrice die Marisol speelt? Alana de ka Garza... want die had ik al gelezen...quote:Op maandag 8 mei 2006 19:16 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Ja, dat las ik dus op www.tvguide.com
Vind ik meestal wel betrouwbaar. En las het nog ergens anders op internet (weet niet meer waar...)
Oh sorry, nee gewoon bij wat er de komende afleveringen gaat gebeuren. Ze spoileren daarin best belangrijke info (naar mijn idee dan).quote:Op maandag 8 mei 2006 19:40 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jah ik snap dat je het daar vandaan hebt maar doel je op dat interview van die actrice die Marisol speelt? Alana de ka Garza... want die had ik al gelezen...
ohw hehe ok ik vat hemquote:Op maandag 8 mei 2006 20:17 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Oh sorry, nee gewoon bij wat er de komende afleveringen gaat gebeuren. Ze spoileren daarin best belangrijke info (naar mijn idee dan).
klikquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:42 schreef The_S het volgende:
wtf! 423, wat een einde zeg
had al gestemt. ik zit er te twijfelen tussen eric en aaron.. aaron omdat ie gewoon een rare vogel is... en eric omdat ze zeiden dat het een vertrouwelijke persoon de mol is en de rest vind ik eigenlijk geen mol... ryan en horatio zijn het niet.. alexx niet is gebleken... calleigh vind ik geen mol dus blijft eric over... maar ik zal het wel fout hebbenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:41 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik ben tot 4.20 gekomen, hopenlijk volgend weekend kan ik wat bijkijken (als m'n eigen computer nog niet gemaakt is, dan zijn m'n ouders een week weg).![]()
Op CBS.com kan je trouwens stemmen wie je denkt dat de mol is.
je bent niet de enigste. het word dinsdag voor mij dat ikhem ziequote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:34 schreef Sanne het volgende:
Godsamme wat een cliffhanger zeg! (4x23)
Ik kan niet wachten tot het vervolg komt.
Ja, voor mij hopelijk ook. Zat echt te trillen op mijn stoel. Gelukkig maken ze deze aflevering wel af. Bij Criminal Minds eindigden het seizoen dus met zo'n grote cliffhanger. Das toch mishandeling??!!quote:Op zondag 14 mei 2006 19:48 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je bent niet de enigste. het word dinsdag voor mij dat ikhem zie
aankomende aflevering heeft nog een open einde als ik de spoilers goed begrijp maar die erna niet als ik ook dat goed begrijpquote:Op maandag 15 mei 2006 13:10 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Ja, voor mij hopelijk ook. Zat echt te trillen op mijn stoel. Gelukkig maken ze deze aflevering wel af. Bij Criminal Minds eindigden het seizoen dus met zo'n grote cliffhanger. Das toch mishandeling??!!
ze staat nog bij de credits van beide aflevringen maar daarna denk ik nooit meer eerlijk gezegdquote:Op maandag 15 mei 2006 21:35 schreef seeya_40 het volgende:
Ja, dat had ik ook al gelezen. Ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren. Hoop niet dat Horatio ineens weduwnaar wordt...
Zoals altijd, ik vind CSI:Miami (zeker de afgelopen paar weken) veruit de tofste van de drie, maar H. kan écht geen 'liefdes'-scenes spelen. Echt zo ontzettend slecht geacteerd, totaal geen liefde.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:30 schreef BlueCurl het volgende:
de scenes tussen haar en Horatio vielen zwaar tegen.
De aflevering an sich was wle heel tof, had niet verwacht dat het een drieluik zou zijn. En die hele Melanoche-verhaallijn van dit seizoen is echt goed.quote:toffe aflevering wel. ben benieuwd wat voor gebeuren we volgende week krijgen
het past niet bij de karakter die david caruso speelt want in nypd blue speelt ie anders zeer goed zijn liefde scenes.... hij kan het wel ie doet het alleen niet. En ik vind dat wel erg jammer.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:54 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Zoals altijd, ik vind CSI:Miami (zeker de afgelopen paar weken) veruit de tofste van de drie, maar H. kan écht geen 'liefdes'-scenes spelen. Echt zo ontzettend slecht geacteerd, totaal geen liefde.
[..]
De aflevering an sich was wle heel tof, had niet verwacht dat het een drieluik zou zijn. En die hele Melanoche-verhaallijn van dit seizoen is echt goed.
uhuh Horatio is van de echte nooit iets fout en volgens het boekje = justice naar keiharde revenge gegaan!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:40 schreef The_S het volgende:
wholy fuck wat een begin van 424
424 was echt goed, vooral dat laatste gewoon ff off the record zo'n noche een gun op het hoofd zetten![]()
Mol is toch al bekend? Tis wolfe toch? Er werd in het begin van seizoen 4 iets tegen hem gezegd waardoor hij zei dat hij het niet leuk vond om zijn collega's/vrienden te verlinken.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:41 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik ben tot 4.20 gekomen, hopenlijk volgend weekend kan ik wat bijkijken (als m'n eigen computer nog niet gemaakt is, dan zijn m'n ouders een week weg).![]()
Op CBS.com kan je trouwens stemmen wie je denkt dat de mol is.
wraak is geen emotiequote:Op donderdag 18 mei 2006 11:53 schreef miss_bleu het volgende:
4.24 was een geweldige aflevering. Vind Miami flink bijtrekken vond het altijd de slechtste van de 3 maar dat begint nu echt heel erg bij te trekken. Wat ik wel jammer vind is dat ze H gewoon geen emoties laten zien
nee! die is niet bekend... de mol daar gaat juist de laatste aflevering geheel over zoals ik het mag begrijpen van de amerikaanse sites! Ryan is het juist niet omdat Erika Sikes toen naar hem kwam enzo, denk ik dan... hij staat ook niet in het lijstje op de cbs site van waarop je kan stemmen....quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:58 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Mol is toch al bekend? Tis wolfe toch? Er werd in het begin van seizoen 4 iets tegen hem gezegd waardoor hij zei dat hij het niet leuk vond om zijn collega's/vrienden te verlinken.
je kan 23 en 24 kijken zonder 22 te hebben gezien... maar ik zou wel 22 kijken omdat die weer aanleiding is voor een deel van 25... en als je eenmaal 23 en 24 gaat kijken wil je niet meer stoppen zeg maar... 23, 24 en 25 is eigenlijk 1 lange aflevering!quote:Op zondag 21 mei 2006 17:20 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Rare vraag, maar kan ik 4.23 en 4.24 kijken zonder 4.22 te hebben gezien? Of begint 4.23 met iets uit het einde van 4.22 (ik weet al dat ze gaan trouwen).
Over de mol, ik hoop echt niet dat het iemand van de vaste club is, dat zou ik echt idioot vinden.
Cooper is zeer verdacht, maar Varela zou ook kunnen, ze was toch opeens weer terug na te zijn ontslagen? Maar goed, ik ben heel benieuwd hoe ze dit gaan uitspelen. Van die lijst kan je er overigens een paar schrappen als je de castlijst bekijkt van wie er allemaal meedoen die aflevering.
dat kloptquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:25 schreef miss_bleu het volgende:
einde van het seizoen toch afl.25?
uhuh kan ie een kogel door Riaz zijn hoofd jagen en meteen zijn broer + fam bezoeken want die zijn ook in dat landjequote:
Zo totaal met je eens. Heb m net gezien en ben helemaal benieuwd naar volgend seizoen. Vond het wel erg fijn dat Marisol niet van de slechte kant was. Vond het fftjes errug vergezocht worden...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:10 schreef BlueCurl het volgende:
Ik vind het wel tof at het Natalia gewoon is.. die mol. maar indd zei had alleen maar positieve dingen te melden. Ze was echter wel daar gekomen omdat iemand anders dus slechte bedoelingen had met het lab. En dat was dus Miss West... Ik vond het zo wel leuk gedaan. Enkel had ik gehoopt dat Natalia het echt was toen ze het zei en dat ze uit de serie zou geschreven worden... Ik vind der niet echt een toevoeging! Maar ben wel weer blij dat Agent Elliot weer beschikbaar is... Ik zie Elliot en Calleigh nog wel echt een toekomst hebbenVind ze gewoon leuk saampies
En qua brazilie ben ik echt benieuwd hoe en of ze daar op in gaan volgend seizoen!
En Natalia en Frank zitten volgend jaar bij de credits!
Dat was al eerder eens besproken in 1 van de 2 csi: miami topicsquote:Op maandag 5 juni 2006 16:59 schreef Hopey het volgende:
Dat gebouw he, volgens mij werd die ook gebruikt in the OC:
Hehe toen was ik 'er' nog nietquote:Op maandag 5 juni 2006 18:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Dat was al eerder eens besproken in 1 van de 2 csi: miami topicsdat was al bekend
2.20 the oath met die man die zijn geimporteerde vrouw slaatquote:Op maandag 5 juni 2006 19:42 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ja dat laatste had ik ooit ook eens gelezen, maar welke aflevering was dat ook alweer. Kan me niet meer herrineren. Zeker ergens seizoen 2?
hahaha begint met die patrol cop die een auto laat stoppen en als jongedame haar raam naar benee rolt dan komt er allemaal bloed uit zijn mond en valt hij dood neer. bloedsporen gaan terug naar een afgelegen plek. Door video een tijd van invoeren ontdekken ze een man die achterin die auto heeft gezeten van de agent en het geluid lijkt alsof die agent die man afranselt of wat dan ook. die man is dan die vent die ook die latina vrouw die zogenaamd geen engels praat en calleigh neemt haar mee naar het ziekenhuis waarna hij word gearresteerd voor agravated assault. in dat huis als ze die zak met zeepstukken vinden is Jessop er voor het eerst als rookie bijquote:Op maandag 5 juni 2006 20:03 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Zelfs dat zegt me niks meer, maar we gaan wel even op onderzoek uit
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog wat over een potentiele verhaallijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat mag...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:56 schreef masser120 het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik CSI Miami nog steeds de minste van alle. Ik krijg genoeg van die one-liners, steeds maar hetzelfde probleem met die Horatio en die vriendin en telkens weer dat softe gedoe (goed dat het in het echt zo is, maar in een serie is het niet zo leuk)
aah die had'k al gezienquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:33 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
De opnames zijn al begonnen hier al wat 'behind the scenes' foto's
hehe wist ik al lang. spoilers ook al gelezen ook van 100ste afl (5.3) we gaan door in de style van s4 jammer genoeg...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
CSI: MIAMI returns Sept. 18 .
Eerst meer dan een maand
quote:According to a recent ratings study, CSI: Miami has become the most popular show on earth.
Performed by Informa Telecoms and Media, the study pulled data from ratings from twenty different countries worldwide to determine more people on the planet are tuning to CSI: Miami than any other show.
After Miami, the most watched show is Lost, followed by Desperate Housewives and The Simpsons. CSI came in number six on the list, followed by another Bruckheimer show Without A Trace.
CSI: Miami's ratings saw a major boost last season through Europe and Asia, where in many countries it's become the most watched foreign show. In the United States, the show has consistently shown up in the ten most watched shows, and it's become Monday night's undefeatable force.
bron: CSI Files
aan de spoiler te lezen gana we nog even door soapenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:59 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Die verhaallijn rond Horatio en Marisol vond ik echt verschrikkelijk. Sterk begin, zwak eind. Hoop op wat beters, ben benieuwd.
mwa ie is 1 jaar ouder als vorige en je hebt een jaar geen ray jr gezien en das dus twee jaar verschil maar die gasten rond die leeftijd zitten zo in hun groeispurt dus mwa ik vind het wel meevallen. maar ik vond alex buck zo leuk (zie avater). en ik moet zeggen dat ik het verschil nie zag van de verschillende ray sr-en. was goed gedaan met make up. overigens wel jammer dat ie dood is. gewoon terug naar usa en laat hem daar ook detective worden oidquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat intro alleen alen de leader met Boa Vista en Tripp erin
Ray Jr is opeens veul ouder..
Natalia word wel echt een beetje te hard aangepakt door Ryan vind ik..en Callie is sexy als baas !
Ik dacht dat ze vlak daarvoor had gezegd dat het maar tijdelijk was.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:18 schreef BlueCurl het volgende:
Calleigh is indd erg tof als baas. maar ben nu benieuwd of ze nu daadwerkelijk ook een rank hoger heeft gekregen want dat opperde ryan wel. maar calleigh zei weer dat ze in dezelfde pay scale zat enzo.
eej ga toch lekker terug naar DIG sc johquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze vlak daarvoor had gezegd dat het maar tijdelijk was.
Tsja, ik vond het toch wel erg off-topic gaan daar, dus ik dacht, ik verkas wel deze kant opquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:33 schreef BlueCurl het volgende:
eej ga toch lekker terug naar DIG sc joh![]()
![]()
Oh, is die vanavond al? Niet vergeten om te kijken dus. (CSI is eigenlijk mijn favoriet, met daarna NY en Miami).quote:Op woensdag 20 september 2006 03:02 schreef trance_fan het volgende:
nu wachten op donderdag-ochtend kan ik CSI NY 3.01 kijken en vrijdag CSI 7.01
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel.
Calleigh is weer oogverblindend, en de cleavage van Alex mag er wederom zijn,!
Nee, ik ga me wel vermaken met seizoen vijf van CSI:M!
En nu maar hopen dat CSI:LV hetzelfde niveau qua spanning ende betrokkenheid kan halen!
CSI:NY heeft voor mij afgedaan op het moment dat Aiden eruit geschreven werd.
CSI, lead the way!
Wagons ho!
Blasphemy,quote:Op woensdag 20 september 2006 23:47 schreef The_S het volgende:
vond het wel leuk, maar niet zo boeiend als prison break
quote:Op donderdag 21 september 2006 03:33 schreef bolivian het volgende:
Typisch ook dat det. Frank Tripp nog steeds niet in de muzikale optiteling zit enHij zat er wel in hoor. Maar een blink met je oog en je hebt 'm gemist. Ze moeten echt de beelden eens veranderen, want de rest van de foto's komen allemaal nog uit seizoen 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel.![]()
Hij komt op het einde inderdaad ff *flits* voorbijquote:Op donderdag 21 september 2006 07:27 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Hij zat er wel in hoor. Maar een blink met je oog en je hebt 'm gemist. Ze moeten echt de beelden eens veranderen, want de rest van de foto's komen allemaal nog uit seizoen 1.![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik heb net de promo voor aflevering 2 gezien!
zonder de promo te hebben gezien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat viel me ook op.. Ik kan me nog een CSI aflevering herinneren dat er gezegd werd dat er gemakkelijk met digitale crime scene photo gesjomeld kon worden.. Misschien was dat de redenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:29 schreef The_S het volgende:
jahoor net of ze geen digitale foto's maken
uhuh eens. maar wel gave dialogen weer en ik mag cooper ook ineensquote:Op woensdag 27 september 2006 07:33 schreef miss_bleu het volgende:
heb gisteren afl2 gezien. Gave aflevering, word alleen gek van het heen en weer gespring bij het beeld. Blokjes terug lopend. Stilstaande blokjes, schuivende blokjes. Wel heel erg jaren 80 achtig
dit is het usa topic dus je hoeft voor zo'n vraag geen spoiler tags te gebruiken hihiquote:Op donderdag 28 september 2006 14:40 schreef trance_fan het volgende:
]Wat ik nu niet snap is die wapens die ze gebruikten (CS) corner shot. Ik bekeek gisteren aflevering drie van Stand Off daar gebruikten de FBI wel die wapens?? Terwijl ze in CSI Miami zegen dat het wapens zijn die door de Israelische leger gebruikt wordt. En dat ze niet in de US gebruikt worden.
maar het was wel een redelijk goede aflevering
calleigh is inderdaad mooi vaak in beeldquote:Op woensdag 27 september 2006 19:04 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Cooper was leuk idd, en de aflevering was ook beter dan de seizoensopening, maar om nou te zeggen dat ik het geweldig vond, nou nee. Iig wel leuk om wat meer van Calleigh te zien en dat Stelter ook weer eens mee mag doen. Had graag nog wat over Jelena gehoord tussen hem en Horatio.
ik mis het nu al na een week! maar omschrijving van volgende aankomende twee weken klinkt veel belovend!quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind het idd een fijn begin van het seizoen, heb ze alle 5 achter elkaar gekeken gisternacht
haha ik vond het grappig dat ie onderuit ging... en later als ryan en calleigh aan het praten zijn van: ik was nie bang hoor en calleighe rachteraan... ik heb de hele opname van dat bandje geluisterd hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 13:01 schreef Hopey het volgende:
Ik vond die Santeria ep echt hilarisch. Zeker als aanloop op halloween. Was weer een ep buiten de kaders. En was lachen. Wolfe was echt cute daarin "I'm not scared" En dan die lijk die ineens rechtop ging zitten.. ging ie helemaal freakenHij is zo sceptisch meestal en toch gevoelig voor bepaalde dingen. Delko en hij zijn bijna een comisch duo in deze ep. Is tot nu toe mijn favo ep van dit seizoen
![]()
was al eerder voorgekomen. die onderkoelde vrouw nadat ze in de boom terecht was gekomen met dat auto ongeluk met speedle en eric die dat onderzoeken geloof ik.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:47 schreef The_S het volgende:
maar dat lijk stond dus echt wel op, ik zou ook freaken als ik in een mortuarium zo'n gast die "dood" is ineens opstaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your ego's writing checks your body can't cash
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:34 schreef -Franktastic- het volgende:
Ik heb overigens net de promo gezien voor de volgende aflevering, genaamd High Octaneuhuh van mij hadden ze hem deze week al mogen uitzendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your ego's writing checks your body can't cash
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:42 schreef -Franktastic- het volgende:
Een echte winterstop is er niet nee. Wel regelmatig een aantal weken tussen afleveringen.
Heb de laatste nog niet gezien.
Wel las ik een grote spoiler;oehw die spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door BlueCurl op 13-12-2006 23:17:09 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deel 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |