whoei! zo weer een nieuwe aflevering kijkenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:54 schreef wolfrolf het volgende:
Goed nieuws, CSI: Miami krijgt een vijfde seizoenBron
oneens. ik vond hem echt heel goed!quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:12 schreef The_S het volgende:
net 418 gekeken, matige aflevering
kijk je toch gewoon geen 24...quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:18 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik loop alweer 3 afleveringen achter zie ik. Ik heb tegenwoordig weinig tijd om te kijken, moet 24 5.13 ook nog zien (die liep na 3 kwart vast). Dit weekend maar een Miami Marathon houden
![]()
Ik heb zulke sterke beheks krachtenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:52 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Jij hebt aflevering 13 zeker behekst, ik heb 'm nog steeds niet gezien![]()
![]()
Goed, ik heb net 4x16 gekeken, ik vond het een erg sterke aflevering, het einde met Calleigh en Ryan vond ik erg sterk. Alexx reactie op sommige dingen vind ik erg overdreven, maar ik denk dat het meer komt omdat ik niet van haar manier van acteren houd. Goede gastrol ook van Alex Fernandez (als de vader van dat meisje).
![]()
nee ie zag hem duidelijk en ie zei dat ook tegen Calleigh van dat hij wenste dat het wel zou was...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:23 schreef The_S het volgende:
net 419 bekeken, normale aflevering, ryan weer last van zijn oogje waarschijnlijk, hij freezde voor een kerel met shotgun
Is toch al bevestigd?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:14 schreef BlueCurl het volgende:
er zijn geruchten dat seizoen 4 25 afleveringen gaat bevattendit door de stijgende populairiteit van het programma
volgens mij via het officiele CSI Miami blog van Corey!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
volgens mij wel maar weet ik niet zeker vandaar!
das 4.16 met die kinderverkrachter en vorige week is 4.19 geweest en deze week is er geen nieuwe geweestquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:16 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Die laatste die ik heb gezien was met die kinderverkrachter en Alexx. Hoeveel loop ik er inmiddels achter![]()
die lees ik ook zal ik het daar wel vandaan hebbenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
volgens mij via het officiele CSI Miami blog van Corey!![]()
O maar 3, valt nog meequote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
das 4.16 met die kinderverkrachter en vorige week is 4.19 geweest en deze week is er geen nieuwe geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers over einde van seizoen
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:ohw nog paar weken te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers over einde van seizoenkan niet wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OEIII! (aangaandYou know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |