Mol is toch al bekend? Tis wolfe toch? Er werd in het begin van seizoen 4 iets tegen hem gezegd waardoor hij zei dat hij het niet leuk vond om zijn collega's/vrienden te verlinken.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:41 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik ben tot 4.20 gekomen, hopenlijk volgend weekend kan ik wat bijkijken (als m'n eigen computer nog niet gemaakt is, dan zijn m'n ouders een week weg).![]()
Op CBS.com kan je trouwens stemmen wie je denkt dat de mol is.
wraak is geen emotiequote:Op donderdag 18 mei 2006 11:53 schreef miss_bleu het volgende:
4.24 was een geweldige aflevering. Vind Miami flink bijtrekken vond het altijd de slechtste van de 3 maar dat begint nu echt heel erg bij te trekken. Wat ik wel jammer vind is dat ze H gewoon geen emoties laten zien
nee! die is niet bekend... de mol daar gaat juist de laatste aflevering geheel over zoals ik het mag begrijpen van de amerikaanse sites! Ryan is het juist niet omdat Erika Sikes toen naar hem kwam enzo, denk ik dan... hij staat ook niet in het lijstje op de cbs site van waarop je kan stemmen....quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:58 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Mol is toch al bekend? Tis wolfe toch? Er werd in het begin van seizoen 4 iets tegen hem gezegd waardoor hij zei dat hij het niet leuk vond om zijn collega's/vrienden te verlinken.
je kan 23 en 24 kijken zonder 22 te hebben gezien... maar ik zou wel 22 kijken omdat die weer aanleiding is voor een deel van 25... en als je eenmaal 23 en 24 gaat kijken wil je niet meer stoppen zeg maar... 23, 24 en 25 is eigenlijk 1 lange aflevering!quote:Op zondag 21 mei 2006 17:20 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Rare vraag, maar kan ik 4.23 en 4.24 kijken zonder 4.22 te hebben gezien? Of begint 4.23 met iets uit het einde van 4.22 (ik weet al dat ze gaan trouwen).
Over de mol, ik hoop echt niet dat het iemand van de vaste club is, dat zou ik echt idioot vinden.
Cooper is zeer verdacht, maar Varela zou ook kunnen, ze was toch opeens weer terug na te zijn ontslagen? Maar goed, ik ben heel benieuwd hoe ze dit gaan uitspelen. Van die lijst kan je er overigens een paar schrappen als je de castlijst bekijkt van wie er allemaal meedoen die aflevering.
dat kloptquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:25 schreef miss_bleu het volgende:
einde van het seizoen toch afl.25?
uhuh kan ie een kogel door Riaz zijn hoofd jagen en meteen zijn broer + fam bezoeken want die zijn ook in dat landjequote:
Zo totaal met je eens. Heb m net gezien en ben helemaal benieuwd naar volgend seizoen. Vond het wel erg fijn dat Marisol niet van de slechte kant was. Vond het fftjes errug vergezocht worden...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:10 schreef BlueCurl het volgende:
Ik vind het wel tof at het Natalia gewoon is.. die mol. maar indd zei had alleen maar positieve dingen te melden. Ze was echter wel daar gekomen omdat iemand anders dus slechte bedoelingen had met het lab. En dat was dus Miss West... Ik vond het zo wel leuk gedaan. Enkel had ik gehoopt dat Natalia het echt was toen ze het zei en dat ze uit de serie zou geschreven worden... Ik vind der niet echt een toevoeging! Maar ben wel weer blij dat Agent Elliot weer beschikbaar is... Ik zie Elliot en Calleigh nog wel echt een toekomst hebbenVind ze gewoon leuk saampies
En qua brazilie ben ik echt benieuwd hoe en of ze daar op in gaan volgend seizoen!
En Natalia en Frank zitten volgend jaar bij de credits!
Dat was al eerder eens besproken in 1 van de 2 csi: miami topicsquote:Op maandag 5 juni 2006 16:59 schreef Hopey het volgende:
Dat gebouw he, volgens mij werd die ook gebruikt in the OC:
Hehe toen was ik 'er' nog nietquote:Op maandag 5 juni 2006 18:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Dat was al eerder eens besproken in 1 van de 2 csi: miami topicsdat was al bekend
2.20 the oath met die man die zijn geimporteerde vrouw slaatquote:Op maandag 5 juni 2006 19:42 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ja dat laatste had ik ooit ook eens gelezen, maar welke aflevering was dat ook alweer. Kan me niet meer herrineren. Zeker ergens seizoen 2?
hahaha begint met die patrol cop die een auto laat stoppen en als jongedame haar raam naar benee rolt dan komt er allemaal bloed uit zijn mond en valt hij dood neer. bloedsporen gaan terug naar een afgelegen plek. Door video een tijd van invoeren ontdekken ze een man die achterin die auto heeft gezeten van de agent en het geluid lijkt alsof die agent die man afranselt of wat dan ook. die man is dan die vent die ook die latina vrouw die zogenaamd geen engels praat en calleigh neemt haar mee naar het ziekenhuis waarna hij word gearresteerd voor agravated assault. in dat huis als ze die zak met zeepstukken vinden is Jessop er voor het eerst als rookie bijquote:Op maandag 5 juni 2006 20:03 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Zelfs dat zegt me niks meer, maar we gaan wel even op onderzoek uit
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog wat over een potentiele verhaallijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat mag...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:56 schreef masser120 het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik CSI Miami nog steeds de minste van alle. Ik krijg genoeg van die one-liners, steeds maar hetzelfde probleem met die Horatio en die vriendin en telkens weer dat softe gedoe (goed dat het in het echt zo is, maar in een serie is het niet zo leuk)
aah die had'k al gezienquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:33 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
De opnames zijn al begonnen hier al wat 'behind the scenes' foto's
hehe wist ik al lang. spoilers ook al gelezen ook van 100ste afl (5.3) we gaan door in de style van s4 jammer genoeg...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
CSI: MIAMI returns Sept. 18 .
Eerst meer dan een maand
quote:According to a recent ratings study, CSI: Miami has become the most popular show on earth.
Performed by Informa Telecoms and Media, the study pulled data from ratings from twenty different countries worldwide to determine more people on the planet are tuning to CSI: Miami than any other show.
After Miami, the most watched show is Lost, followed by Desperate Housewives and The Simpsons. CSI came in number six on the list, followed by another Bruckheimer show Without A Trace.
CSI: Miami's ratings saw a major boost last season through Europe and Asia, where in many countries it's become the most watched foreign show. In the United States, the show has consistently shown up in the ten most watched shows, and it's become Monday night's undefeatable force.
bron: CSI Files
aan de spoiler te lezen gana we nog even door soapenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:59 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Die verhaallijn rond Horatio en Marisol vond ik echt verschrikkelijk. Sterk begin, zwak eind. Hoop op wat beters, ben benieuwd.
mwa ie is 1 jaar ouder als vorige en je hebt een jaar geen ray jr gezien en das dus twee jaar verschil maar die gasten rond die leeftijd zitten zo in hun groeispurt dus mwa ik vind het wel meevallen. maar ik vond alex buck zo leuk (zie avater). en ik moet zeggen dat ik het verschil nie zag van de verschillende ray sr-en. was goed gedaan met make up. overigens wel jammer dat ie dood is. gewoon terug naar usa en laat hem daar ook detective worden oidquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat intro alleen alen de leader met Boa Vista en Tripp erin
Ray Jr is opeens veul ouder..
Natalia word wel echt een beetje te hard aangepakt door Ryan vind ik..en Callie is sexy als baas !
Ik dacht dat ze vlak daarvoor had gezegd dat het maar tijdelijk was.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:18 schreef BlueCurl het volgende:
Calleigh is indd erg tof als baas. maar ben nu benieuwd of ze nu daadwerkelijk ook een rank hoger heeft gekregen want dat opperde ryan wel. maar calleigh zei weer dat ze in dezelfde pay scale zat enzo.
eej ga toch lekker terug naar DIG sc johquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze vlak daarvoor had gezegd dat het maar tijdelijk was.
Tsja, ik vond het toch wel erg off-topic gaan daar, dus ik dacht, ik verkas wel deze kant opquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:33 schreef BlueCurl het volgende:
eej ga toch lekker terug naar DIG sc joh![]()
![]()
Oh, is die vanavond al? Niet vergeten om te kijken dus. (CSI is eigenlijk mijn favoriet, met daarna NY en Miami).quote:Op woensdag 20 september 2006 03:02 schreef trance_fan het volgende:
nu wachten op donderdag-ochtend kan ik CSI NY 3.01 kijken en vrijdag CSI 7.01
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel.
Calleigh is weer oogverblindend, en de cleavage van Alex mag er wederom zijn,!
Nee, ik ga me wel vermaken met seizoen vijf van CSI:M!
En nu maar hopen dat CSI:LV hetzelfde niveau qua spanning ende betrokkenheid kan halen!
CSI:NY heeft voor mij afgedaan op het moment dat Aiden eruit geschreven werd.
CSI, lead the way!
Wagons ho!
Blasphemy,quote:Op woensdag 20 september 2006 23:47 schreef The_S het volgende:
vond het wel leuk, maar niet zo boeiend als prison break
quote:Op donderdag 21 september 2006 03:33 schreef bolivian het volgende:
Typisch ook dat det. Frank Tripp nog steeds niet in de muzikale optiteling zit enHij zat er wel in hoor. Maar een blink met je oog en je hebt 'm gemist. Ze moeten echt de beelden eens veranderen, want de rest van de foto's komen allemaal nog uit seizoen 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel.![]()
Hij komt op het einde inderdaad ff *flits* voorbijquote:Op donderdag 21 september 2006 07:27 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Hij zat er wel in hoor. Maar een blink met je oog en je hebt 'm gemist. Ze moeten echt de beelden eens veranderen, want de rest van de foto's komen allemaal nog uit seizoen 1.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik heb net de promo voor aflevering 2 gezien!
zonder de promo te hebben gezien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat viel me ook op.. Ik kan me nog een CSI aflevering herinneren dat er gezegd werd dat er gemakkelijk met digitale crime scene photo gesjomeld kon worden.. Misschien was dat de redenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:29 schreef The_S het volgende:
jahoor net of ze geen digitale foto's maken
uhuh eens. maar wel gave dialogen weer en ik mag cooper ook ineensquote:Op woensdag 27 september 2006 07:33 schreef miss_bleu het volgende:
heb gisteren afl2 gezien. Gave aflevering, word alleen gek van het heen en weer gespring bij het beeld. Blokjes terug lopend. Stilstaande blokjes, schuivende blokjes. Wel heel erg jaren 80 achtig
dit is het usa topic dus je hoeft voor zo'n vraag geen spoiler tags te gebruiken hihiquote:Op donderdag 28 september 2006 14:40 schreef trance_fan het volgende:
]Wat ik nu niet snap is die wapens die ze gebruikten (CS) corner shot. Ik bekeek gisteren aflevering drie van Stand Off daar gebruikten de FBI wel die wapens?? Terwijl ze in CSI Miami zegen dat het wapens zijn die door de Israelische leger gebruikt wordt. En dat ze niet in de US gebruikt worden.
maar het was wel een redelijk goede aflevering
calleigh is inderdaad mooi vaak in beeldquote:Op woensdag 27 september 2006 19:04 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Cooper was leuk idd, en de aflevering was ook beter dan de seizoensopening, maar om nou te zeggen dat ik het geweldig vond, nou nee. Iig wel leuk om wat meer van Calleigh te zien en dat Stelter ook weer eens mee mag doen. Had graag nog wat over Jelena gehoord tussen hem en Horatio.
ik mis het nu al na een week! maar omschrijving van volgende aankomende twee weken klinkt veel belovend!quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind het idd een fijn begin van het seizoen, heb ze alle 5 achter elkaar gekeken gisternacht
haha ik vond het grappig dat ie onderuit ging... en later als ryan en calleigh aan het praten zijn van: ik was nie bang hoor en calleighe rachteraan... ik heb de hele opname van dat bandje geluisterd hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 13:01 schreef Hopey het volgende:
Ik vond die Santeria ep echt hilarisch. Zeker als aanloop op halloween. Was weer een ep buiten de kaders. En was lachen. Wolfe was echt cute daarin "I'm not scared" En dan die lijk die ineens rechtop ging zitten.. ging ie helemaal freakenHij is zo sceptisch meestal en toch gevoelig voor bepaalde dingen. Delko en hij zijn bijna een comisch duo in deze ep. Is tot nu toe mijn favo ep van dit seizoen
![]()
was al eerder voorgekomen. die onderkoelde vrouw nadat ze in de boom terecht was gekomen met dat auto ongeluk met speedle en eric die dat onderzoeken geloof ik.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:47 schreef The_S het volgende:
maar dat lijk stond dus echt wel op, ik zou ook freaken als ik in een mortuarium zo'n gast die "dood" is ineens opstaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your ego's writing checks your body can't cash
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:34 schreef -Franktastic- het volgende:
Ik heb overigens net de promo gezien voor de volgende aflevering, genaamd High Octaneuhuh van mij hadden ze hem deze week al mogen uitzendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your ego's writing checks your body can't cash
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:42 schreef -Franktastic- het volgende:
Een echte winterstop is er niet nee. Wel regelmatig een aantal weken tussen afleveringen.
Heb de laatste nog niet gezien.
Wel las ik een grote spoiler;oehw die spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door BlueCurl op 13-12-2006 23:17:09 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |