abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Nerd met benen donderdag 18 mei 2006 @ 11:58:22 #201
18073 miss_bleu
pi_37945949
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 16:41 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik ben tot 4.20 gekomen, hopenlijk volgend weekend kan ik wat bijkijken (als m'n eigen computer nog niet gemaakt is, dan zijn m'n ouders een week weg).

Op CBS.com kan je trouwens stemmen wie je denkt dat de mol is.
Mol is toch al bekend? Tis wolfe toch? Er werd in het begin van seizoen 4 iets tegen hem gezegd waardoor hij zei dat hij het niet leuk vond om zijn collega's/vrienden te verlinken.
pi_37946311
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:53 schreef miss_bleu het volgende:
4.24 was een geweldige aflevering. Vind Miami flink bijtrekken vond het altijd de slechtste van de 3 maar dat begint nu echt heel erg bij te trekken. Wat ik wel jammer vind is dat ze H gewoon geen emoties laten zien
wraak is geen emotie ? En toen Eric en Horatio zo uit het raam kijken terwijl Marisol net overleden was stond er wat waterigs in Horatio's oog maar ie kan nu alleen even aan wraak denken volgens mij whoei
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:58 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

Mol is toch al bekend? Tis wolfe toch? Er werd in het begin van seizoen 4 iets tegen hem gezegd waardoor hij zei dat hij het niet leuk vond om zijn collega's/vrienden te verlinken.
nee! die is niet bekend... de mol daar gaat juist de laatste aflevering geheel over zoals ik het mag begrijpen van de amerikaanse sites! Ryan is het juist niet omdat Erika Sikes toen naar hem kwam enzo, denk ik dan... hij staat ook niet in het lijstje op de cbs site van waarop je kan stemmen....

Aaron Peters, Trace lab tech
Alexx Woods, Medical Examiner
Calleigh Duquesne, Ballistics expert
Cynthia Wells, Questioned Documents tech
Dan Cooper, A.V. tech
Eric Delko, Fingerprints expert
Maxine Valera, DNA tech
Natalia Boa Vista, DNA tech
Officer Paula Muro, Evidence lock up
Sergeant Rick Stetler, IAB

Op deze mensen ken je stemmen op de cbs site dus ik neem aan dat het 1 van hun is
pi_38050140
Rare vraag, maar kan ik 4.23 en 4.24 kijken zonder 4.22 te hebben gezien? Of begint 4.23 met iets uit het einde van 4.22 (ik weet al dat ze gaan trouwen).

Over de mol, ik hoop echt niet dat het iemand van de vaste club is, dat zou ik echt idioot vinden.

Cooper is zeer verdacht, maar Varela zou ook kunnen, ze was toch opeens weer terug na te zijn ontslagen? Maar goed, ik ben heel benieuwd hoe ze dit gaan uitspelen. Van die lijst kan je er overigens een paar schrappen als je de castlijst bekijkt van wie er allemaal meedoen die aflevering.
pi_38063350
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:20 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Rare vraag, maar kan ik 4.23 en 4.24 kijken zonder 4.22 te hebben gezien? Of begint 4.23 met iets uit het einde van 4.22 (ik weet al dat ze gaan trouwen).

Over de mol, ik hoop echt niet dat het iemand van de vaste club is, dat zou ik echt idioot vinden.

Cooper is zeer verdacht, maar Varela zou ook kunnen, ze was toch opeens weer terug na te zijn ontslagen? Maar goed, ik ben heel benieuwd hoe ze dit gaan uitspelen. Van die lijst kan je er overigens een paar schrappen als je de castlijst bekijkt van wie er allemaal meedoen die aflevering.
je kan 23 en 24 kijken zonder 22 te hebben gezien... maar ik zou wel 22 kijken omdat die weer aanleiding is voor een deel van 25... en als je eenmaal 23 en 24 gaat kijken wil je niet meer stoppen zeg maar... 23, 24 en 25 is eigenlijk 1 lange aflevering!
pi_38098046
t Is meer dat ik 22 niet kan kijken ... en 23 en 24 eigenlijk ook niet want het internet lag er weer een avond uit Hopenlijk donderdag of zo, 4 achter elkaar ofzo
pi_38116161
dat is ook niet tof. hopelijk komt alles daar snel goed en kun je wel alles zien! ik heb zojuist 4.25 gezien
  Nerd met benen dinsdag 23 mei 2006 @ 11:25:25 #207
18073 miss_bleu
pi_38116290
einde van het seizoen toch afl.25?
pi_38116510
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 11:25 schreef miss_bleu het volgende:
einde van het seizoen toch afl.25?
dat klopt
pi_38117144
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 11:31 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

dat klopt
En?
pi_38121713
4.25 One of Our Own

aangezien de aflevering One of Our own genaams is had ik al verwacht dat er iemand dood zou gaan idem dat ik dat in de spoilers had gelezen. mijn gedachte ging uit van Jessop en ik had gelijk. Ook al had ik die gast graag langzaam tot detective zien groeien... Zeker na de aflevering van Open Water waarin ie een beetje het lulletje is. Maargoed granaatje en boem... Ik vond echter wel dat het te weinig naar voren kwam. Het werd wel gezegd maar verhaal lijn draaide meer om de wraak van Marisol en de mol. Terwijl in vorige afleveringen met officer involved zut het er toch anders aan toe ging.

Hoe die feds daar het lab binnenlopen en iedereen sschaduwen en ondervragen was wel ff leuk helemaal hoe je ziet hoe Valera zo mee word gesleept en eigenlijk meteen alle aandacht qua mol zut op haar valt... Dan helemaal in het gesprek erna tussen Cooper en Natalia waarbij eigenlijk meteen alle aandacht op Cooper valt omdat ie zo tof loopt te doen met zijn kennis over de FBI helemaal leuk hoe Horatio die fbi er weer uit dondert omdat hij die ondervraag kamer nodig heeft...

Toen Miss West weer aan kwamen zetten met die onzin gepraat van der... maargoed die bleek de mol te zijn en zo heeft peter elliot en calleigh weer een kans en daar ben ik wel fan van. vind ze leuk samen. helemaal na die zut van de vorige keren! helemaal als ie der aanmoedigd als ze word meegenomen door de fbi voor ondervraging...

Ik vond het alleen een beetje jammer dat de noches dan weer samen werken met een midden-oosten terrorischtische cel. maar goed dat was nodig om Riaz weer het land uit te krijgen zodat H en Eric ook even naar brazilie kunnen om hem een kogel door het hoofd te jagen en hun wraak gevoelens te voeden.

De scene tussen cooper en Ryan geweldig hoe hij hem zo in de muur boorde... Dan met Calleigh die het oploste... Was gewoon een leuk stukje. Dan Natalia die opbiecht dat zij de mol is maar dat ze enkel positieve info heeft doorgespeeld en dat ze naar het lab was gestuurd omdat iemand anders al eerder dingen had doorgespeeld en dat moestNatalia uitvinden welke fouten er echt waren. Maar weer mooi hoe Valera dan van der weg loopt. En dan Elliot die Miss West erbij verraad zonder emotie ondanks het zijn verloofde is... Maar voor de rest wasdie scene ook wel tof.

Dan nog even dat van marisol en Riaz... gewoon door pure toeval... dat ie zo naar Horatio kon komen... Hij verkoopt drugs aan een zieke vrouw... en blijkt in de toekomst met Hratio te trouwen... Maar d8 even goed te schrikken en dat Marisol mss ook aan de verkeerde kant stond maar dat was gelukkig niet zo.

Haha en na het bijna opblazen van dat vliegtuigje... heerlijk hoe Eric die gast even voor zijn smoel trapt... zo helemaal met die teksten ervoor.

Ik vond de vorige twee afleveringen leuker spannender en spectaculairder... maar zeker geen slechte aflevering!

en nog wat bloopers... in 4.1 komt aan orde dat de noches van nicaragua oid komt maar Riaz word naar Brazilie gedoperteerd??? Maar kan H wel in Brazilie meteen op familie bezoek... En er gaat een gerucht ten ronde dat Yelina volgend jaar een gast optreden maakt in CSI: Miami

nu wachten tot einde van september voor seizoen 5!
pi_38145013
"we're going to brasil"
pi_38152025
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:45 schreef The_S het volgende:
"we're going to brasil"
uhuh kan ie een kogel door Riaz zijn hoofd jagen en meteen zijn broer + fam bezoeken want die zijn ook in dat landje
pi_38242993
Wel spannend, maar een vaag einde. Dus Nathalia was een mol, maar het was Peter die de negatieve informatie had doorgespeeld aan de vrouw van justitie. Dus eigenlijk waren er 2 mollen, maar 1 onbedoeld en de echte mol was eigenlijk alleen maar positief over het lab Ach ja, de laatste 2 afleveringen heb ik wel op het puntje van m'n stoel gezeten, we're going to Brazil!
pi_38261396
Ik vind het wel tof at het Natalia gewoon is.. die mol. maar indd zei had alleen maar positieve dingen te melden. Ze was echter wel daar gekomen omdat iemand anders dus slechte bedoelingen had met het lab. En dat was dus Miss West... Ik vond het zo wel leuk gedaan. Enkel had ik gehoopt dat Natalia het echt was toen ze het zei en dat ze uit de serie zou geschreven worden... Ik vind der niet echt een toevoeging! Maar ben wel weer blij dat Agent Elliot weer beschikbaar is... Ik zie Elliot en Calleigh nog wel echt een toekomst hebben Vind ze gewoon leuk saampies

En qua brazilie ben ik echt benieuwd hoe en of ze daar op in gaan volgend seizoen !

En Natalia en Frank zitten volgend jaar bij de credits!
pi_38273343
Daarom ben ik ook blij dat het Nathalia was. Ik wilde niet dat Frank, Calleigh of Eric de mol was, want die mogen er niet uit. Frank is
pi_38274088
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 11:10 schreef BlueCurl het volgende:
Ik vind het wel tof at het Natalia gewoon is.. die mol. maar indd zei had alleen maar positieve dingen te melden. Ze was echter wel daar gekomen omdat iemand anders dus slechte bedoelingen had met het lab. En dat was dus Miss West... Ik vond het zo wel leuk gedaan. Enkel had ik gehoopt dat Natalia het echt was toen ze het zei en dat ze uit de serie zou geschreven worden... Ik vind der niet echt een toevoeging! Maar ben wel weer blij dat Agent Elliot weer beschikbaar is... Ik zie Elliot en Calleigh nog wel echt een toekomst hebben Vind ze gewoon leuk saampies

En qua brazilie ben ik echt benieuwd hoe en of ze daar op in gaan volgend seizoen !

En Natalia en Frank zitten volgend jaar bij de credits!
Zo totaal met je eens. Heb m net gezien en ben helemaal benieuwd naar volgend seizoen. Vond het wel erg fijn dat Marisol niet van de slechte kant was. Vond het fftjes errug vergezocht worden...
pi_38286779
DVD's regio 2 releases in engeland:
CSI: Miami Season 3 Part 1 June 5, 2006
CSI: Miami Season 3 Part 2 September 25, 2006
zal hier dus ook niet lang meer duren voor 3.1 uitkomt!

trouwens dit is het adres waar csi miami word geschoten (de binnen scenes van het lab dus )klik

als je die weg naar de kust volgt en iets zuidelijker gaat is de pier waarop Horatio en Marisol hebben gestaan voor die scene dat Marisol Horatio voor eten vraagt

Dankzij ik een nieuwspost vond waar de studio's zich bevonden van csi miami ben ik daar in de buurt gaan zoeken naar die gekke rotonde die voor het crimelab buiten ligt en heb het gevonden:

De link: Klik
pi_38296863
bluecurl onze privé detective in spé
pi_38301181
quote:
Op zondag 28 mei 2006 12:41 schreef The_S het volgende:
bluecurl onze privé detective in spé
ik verveelde me gister
  maandag 5 juni 2006 @ 16:59:49 #220
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_38562767
Dat gebouw he, volgens mij werd die ook gebruikt in the OC:

Is toch precies hetzelfde he?
Wel grappig, is toch zo dat alle CSI's opgenomen worden in California?
Wel leuk laatste ep.. We're going to Brasil Ergens had ik wel verwacht dat Natalia de mol was.

Maar toen Elliot tegen West zei dat ze een informant had, zei ze dat Boa Vista useless was. Betekend dat Natalia dus ook info doorspeelde aan miss West ipv alleen de feds, maar dat deze dus gewoon positieve info was. Wel een beetje jammer van Eric over dat seksual favours van de mol.. terwijl het dus West was die het doorspeelde. Wel sneu voor Natalia.
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_38564666
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:59 schreef Hopey het volgende:
Dat gebouw he, volgens mij werd die ook gebruikt in the OC:
Dat was al eerder eens besproken in 1 van de 2 csi: miami topics dat was al bekend
pi_38564945
Ik heb eindelijk(!) 4.22 gezien en nu snap ik ook eindelijk waar in 4.25 opeens dat geld vandaan komt en hoe Jessop opeens zo in beeld komt. Achteraf gezien is het dan niet verrassend dat hij het loodje legt.

Ik ben heel benieuwd wat ze voor komend seizoen weer voor Horatio bedenken. Ze moeten gewoon Yelina terughalen met dat zoontje, dat was gewoon een gave verhaallijn, Stetler er weer bij betrekken. Al hoop ik dat de andere personages wat meer belicht worden, en dan heb ik het vooral over Calleigh, die liep er maar een beetje bij dit jaar, de rest had teminste nog wat (Eric best wel een grote verhaallijn, Ryan met z'n oog, Nathalia vermeend zwanger en de mol uiteraard). En Frank Tripp natuurlijk ook.
  maandag 5 juni 2006 @ 18:38:38 #223
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_38565854
quote:
Op maandag 5 juni 2006 18:04 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

Dat was al eerder eens besproken in 1 van de 2 csi: miami topics dat was al bekend
Hehe toen was ik 'er' nog niet
pi_38566159
uhuh ik vind het ook niet erg dat jessop dood is.. echt goed acteren vond ik hem niet.. ondanks ie al vanaf s2 erbij loopt..

hehe ik heb al wat gefantaseerd ovr volgend jaar

ik denk dat horatio en eric enkel in brazilie ervoor hebben gezorgd dat hij daar gewoon voor de rechter zou verschijnen en dan in de bak beland daar. maar stetler onderzoekt het toch maar kan er niks over vinden..

Ik hoop dat Yelina weer terug komt. ik was eigenlijk nooit fan van haar tot ze weg was dat ik der karakter begon te missen in het hele gebeuren! Indd ook met Ray sr en jr tesamen als familie die enige obstakels moeten overwinnen... maar ik ben dean winters fan via Oz vandaar dat ze met zijn drieen mogen terugkomen

Voor Calleigh mag er indd wat meer komen. Ze heeft enkel der lab terug en gedraagt zich als uber brave blonde en mag wat meer pit uit komen indd. En dan Eric iets minder aankomend seizoen maar niet op de achtergrond zoals Calliegh dit seizoen was. Ryan mag ondanks zijn oog ook wat intressanter worden gemaakt. Ik vind hem nog steeds teveel een buitenbeentje. Ik vind Natalia echt een misbaar karakter dus toen ze zei dat ze de mol was had ik bijna hoop dat ze uit de serie werd gegooid maar helaas.. en tripp en natalia zitten in de credits volgend jaar.

En tripp mag indd ook eens wat andacht. zeker qua opvolging met zijn (mislukte) huwelijk enzo. Maar schijnt ook te komen.. najah dat zijn de geruchten ie schijnt 1 aflevering zonder trouwring te hebben geschoten en ie moest toen van de schrijvers zijn ring weer omdoen dus ik heb hoop
pi_38568450
Ja dat laatste had ik ooit ook eens gelezen, maar welke aflevering was dat ook alweer. Kan me niet meer herrineren. Zeker ergens seizoen 2?
pi_38568703
quote:
Op maandag 5 juni 2006 19:42 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ja dat laatste had ik ooit ook eens gelezen, maar welke aflevering was dat ook alweer. Kan me niet meer herrineren. Zeker ergens seizoen 2?
2.20 the oath met die man die zijn geimporteerde vrouw slaat
pi_38569257
Zelfs dat zegt me niks meer , maar we gaan wel even op onderzoek uit
pi_38570316
quote:
Op maandag 5 juni 2006 20:03 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Zelfs dat zegt me niks meer , maar we gaan wel even op onderzoek uit
hahaha begint met die patrol cop die een auto laat stoppen en als jongedame haar raam naar benee rolt dan komt er allemaal bloed uit zijn mond en valt hij dood neer. bloedsporen gaan terug naar een afgelegen plek. Door video een tijd van invoeren ontdekken ze een man die achterin die auto heeft gezeten van de agent en het geluid lijkt alsof die agent die man afranselt of wat dan ook. die man is dan die vent die ook die latina vrouw die zogenaamd geen engels praat en calleigh neemt haar mee naar het ziekenhuis waarna hij word gearresteerd voor agravated assault. in dat huis als ze die zak met zeepstukken vinden is Jessop er voor het eerst als rookie bij
pi_39365471
De eerste spoilers voor het begin van seizoen 5 zijn er al, en wat mij betreft heel positief nieuws!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog wat over een potentiele verhaallijn...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_39422581
ik had het al gelezen! die spoilers! ik ben zo vreselijk blij enkel:
SPOILER
pi_39430228
Om eerlijk te zijn vind ik CSI Miami nog steeds de minste van alle. Ik krijg genoeg van die one-liners, steeds maar hetzelfde probleem met die Horatio en die vriendin en telkens weer dat softe gedoe (goed dat het in het echt zo is, maar in een serie is het niet zo leuk)
Bekijk mijn website!
http://foto.pcmencia.nl
pi_39433086
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 19:56 schreef masser120 het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik CSI Miami nog steeds de minste van alle. Ik krijg genoeg van die one-liners, steeds maar hetzelfde probleem met die Horatio en die vriendin en telkens weer dat softe gedoe (goed dat het in het echt zo is, maar in een serie is het niet zo leuk)
dat mag...
pi_39512030
ik heb promotie geamaakt ik ben een csi level 1 whiehie!
pi_40070053
De opnames zijn al begonnen hier al wat 'behind the scenes' foto's
pi_40109528
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 11:33 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
De opnames zijn al begonnen hier al wat 'behind the scenes' foto's
aah die had'k al gezien
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:36:40 #236
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_40459671
CSI: MIAMI returns Sept. 18 .
Eerst meer dan een maand
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_40464780
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
CSI: MIAMI returns Sept. 18 .
Eerst meer dan een maand
hehe wist ik al lang. spoilers ook al gelezen ook van 100ste afl (5.3) we gaan door in de style van s4 jammer genoeg...
pi_40467972
Die verhaallijn rond Horatio en Marisol vond ik echt verschrikkelijk. Sterk begin, zwak eind. Hoop op wat beters, ben benieuwd.

Leuk nieuwtje
quote:
According to a recent ratings study, CSI: Miami has become the most popular show on earth.

Performed by Informa Telecoms and Media, the study pulled data from ratings from twenty different countries worldwide to determine more people on the planet are tuning to CSI: Miami than any other show.

After Miami, the most watched show is Lost, followed by Desperate Housewives and The Simpsons. CSI came in number six on the list, followed by another Bruckheimer show Without A Trace.

CSI: Miami's ratings saw a major boost last season through Europe and Asia, where in many countries it's become the most watched foreign show. In the United States, the show has consistently shown up in the ten most watched shows, and it's become Monday night's undefeatable force.

bron: CSI Files
pi_40468880
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 23:59 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Die verhaallijn rond Horatio en Marisol vond ik echt verschrikkelijk. Sterk begin, zwak eind. Hoop op wat beters, ben benieuwd.
aan de spoiler te lezen gana we nog even door soapen helaas.
pi_41594132
nog 11 dagen te gaan. het is aftellen geblazen. ben benieuwd hoe de aflevering zich gaat manifesteren in brazilie!
pi_41932386
vanaaf/morgen ochtend whoei!
  dinsdag 19 september 2006 @ 18:02:18 #242
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41956994
Dat intro alleen al en de leader met Boa Vista en Tripp erin
Ray Jr is opeens veul ouder..
Natalia word wel echt een beetje te hard aangepakt door Ryan vind ik..en Callie is sexy als baas !

[ Bericht 37% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 19-09-2006 19:09:01 ]
pi_41966331
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 18:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat intro alleen al en de leader met Boa Vista en Tripp erin
Ray Jr is opeens veul ouder..
Natalia word wel echt een beetje te hard aangepakt door Ryan vind ik..en Callie is sexy als baas !
mwa ie is 1 jaar ouder als vorige en je hebt een jaar geen ray jr gezien en das dus twee jaar verschil maar die gasten rond die leeftijd zitten zo in hun groeispurt dus mwa ik vind het wel meevallen. maar ik vond alex buck zo leuk (zie avater). en ik moet zeggen dat ik het verschil nie zag van de verschillende ray sr-en. was goed gedaan met make up. overigens wel jammer dat ie dood is. gewoon terug naar usa en laat hem daar ook detective worden oid met familie derbij
overigens wel leuk dat yelina waarschijnlijk weer terug is. vind ik heus nie erg want die looks naar elkaar zaten er weer goed in

intro beetje jammer. nbv mag er zoiezo uit blijven. ik heb niks met der. en vind ook dat ze zo mega snel in beeld komen zonder beetje aandacht te geven om het intro beetje mooi te houden. maak dan gewoon een nieuwe intro oid

haha die wrijving van Natalia en Ryan wel koel. Ryan gewoon boos vanwege het mol zijn van Natalia. Calleigh is indd erg tof als baas. maar ben nu benieuwd of ze nu daadwerkelijk ook een rank hoger heeft gekregen want dat opperde ryan wel. maar calleigh zei weer dat ze in dezelfde pay scale zat enzo.
pi_41967935
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:18 schreef BlueCurl het volgende:
Calleigh is indd erg tof als baas. maar ben nu benieuwd of ze nu daadwerkelijk ook een rank hoger heeft gekregen want dat opperde ryan wel. maar calleigh zei weer dat ze in dezelfde pay scale zat enzo.
Ik dacht dat ze vlak daarvoor had gezegd dat het maar tijdelijk was.
pi_41969466
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:53 schreef devzero het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze vlak daarvoor had gezegd dat het maar tijdelijk was.
eej ga toch lekker terug naar DIG sc joh

mjah zou het nog eens goed moeten kijken die aflevering enkel ff tijd vinden!
pi_41973080
Heb em net ook gekeken. er stond trouwens hier boven een reactie op donderdag 3 augustus. daarin schreef jij bluecurl dat ze verder gaan in de stijl van S4. wtf bedoel je daarmee.

Maar ik vond 5.01 wel aardig.
nu wachten op donderdag-ochtend kan ik CSI NY 3.01 kijken en vrijdag CSI 7.01
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_41995605
Calleigh zei volgens mij echt dat het temporary was..
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_41997398
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:33 schreef BlueCurl het volgende:
eej ga toch lekker terug naar DIG sc joh
Tsja, ik vond het toch wel erg off-topic gaan daar, dus ik dacht, ik verkas wel deze kant op
quote:
Op woensdag 20 september 2006 03:02 schreef trance_fan het volgende:
nu wachten op donderdag-ochtend kan ik CSI NY 3.01 kijken en vrijdag CSI 7.01
Oh, is die vanavond al? Niet vergeten om te kijken dus. (CSI is eigenlijk mijn favoriet, met daarna NY en Miami).
pi_41999290
die intro

* The_S kijkt nu dus s05e01
pi_42000062
Net 5.1 gezien en ik werd er nou niet echt warm of koud van. Intro afgeraffeld, het Rio verhaal was enorm ongeloofwaardig, alleen de moordzaak in Miami was nog een beetje interessant. Nee, ik heb betere seizoensopeners gezien.
pi_42002609
vond het wel leuk, maar niet zo boeiend als prison break
  donderdag 21 september 2006 @ 03:33:51 #252
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_42005740
Fijne aflevering hoor!
Mooie sfeerbeelden van de Christus van Rio!

Wel een hoog Bond-gehalte trouwens.
H. verdwijnt achter een voorbijrijdende bus, een knife-fight op een heli-pad...
Ik miste alleen nog een welgemeend "I'll be back", hoewel H. wel z'n best deed. Maar goed, het is Rio en Miami, geen LA, . (Arnold, where are you!)

Gelukkig is Sofia Milos terug! En dat ze voor Ray Jr. een andere acteur hebben, so be it. Dat dikke ventje van seizoen 4 leek me al redelijk onwaarschijnlijk. Typisch ook dat det. Frank Tripp nog steeds niet in de muzikale optiteling zit en
SPOILER
wel.

Calleigh is weer oogverblindend, en de cleavage van Alex mag er wederom zijn, !

Nee, ik ga me wel vermaken met seizoen vijf van CSI:M!
En nu maar hopen dat CSI:LV hetzelfde niveau qua spanning ende betrokkenheid kan halen!
CSI:NY heeft voor mij afgedaan op het moment dat Aiden eruit geschreven werd.

CSI, lead the way!
Wagons ho!
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
  donderdag 21 september 2006 @ 03:35:08 #253
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_42005745
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:47 schreef The_S het volgende:
vond het wel leuk, maar niet zo boeiend als prison break
Blasphemy, .
Lissabon!
pi_42006187
quote:
Op donderdag 21 september 2006 03:33 schreef bolivian het volgende:
Typisch ook dat det. Frank Tripp nog steeds niet in de muzikale optiteling zit en
SPOILER
wel.
Hij zat er wel in hoor. Maar een blink met je oog en je hebt 'm gemist. Ze moeten echt de beelden eens veranderen, want de rest van de foto's komen allemaal nog uit seizoen 1.
  donderdag 21 september 2006 @ 09:06:29 #255
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_42007158
Die Caruso vind ik echt waardeloos als acteur.

Irriteer me rot aan die kop en zijn gedrag.
A.M.A.B
pi_42010393
gave eerste aflevering van seizoen 5
pi_42012747
quote:
Op donderdag 21 september 2006 07:27 schreef CrazyDaisy85 het volgende:

[..]

Hij zat er wel in hoor. Maar een blink met je oog en je hebt 'm gemist. Ze moeten echt de beelden eens veranderen, want de rest van de foto's komen allemaal nog uit seizoen 1.
Hij komt op het einde inderdaad ff *flits* voorbij
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_42063343
Ik heb net de promo voor aflevering 2 gezien!
SPOILER
pi_42069702
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik heb net de promo voor aflevering 2 gezien!
SPOILER
zonder de promo te hebben gezien:
SPOILER
  dinsdag 26 september 2006 @ 16:49:39 #260
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42144736
OMG Calleigh! Eerste waar ze naar kijkt is dat bewijs...
pi_42152771
jahoor net of ze geen digitale foto's maken
pi_42154609
Ik ben net begonnen, maar ik schrok me een ongeluk met die knal
pi_42155073
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 21:29 schreef The_S het volgende:
jahoor net of ze geen digitale foto's maken
Dat viel me ook op.. Ik kan me nog een CSI aflevering herinneren dat er gezegd werd dat er gemakkelijk met digitale crime scene photo gesjomeld kon worden.. Misschien was dat de reden
  Nerd met benen woensdag 27 september 2006 @ 07:33:36 #264
18073 miss_bleu
pi_42160544
heb gisteren afl2 gezien. Gave aflevering, word alleen gek van het heen en weer gespring bij het beeld. Blokjes terug lopend. Stilstaande blokjes, schuivende blokjes. Wel heel erg jaren 80 achtig
  woensdag 27 september 2006 @ 14:31:32 #265
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_42169745
Zo onwerkelijk allemaal, waarom download ik het nog.
A.M.A.B
pi_42173011
quote:
Op woensdag 27 september 2006 07:33 schreef miss_bleu het volgende:
heb gisteren afl2 gezien. Gave aflevering, word alleen gek van het heen en weer gespring bij het beeld. Blokjes terug lopend. Stilstaande blokjes, schuivende blokjes. Wel heel erg jaren 80 achtig
uhuh eens. maar wel gave dialogen weer en ik mag cooper ook ineens met die olie. geweldig!
pi_42176210
Cooper was leuk idd, en de aflevering was ook beter dan de seizoensopening, maar om nou te zeggen dat ik het geweldig vond, nou nee. Iig wel leuk om wat meer van Calleigh te zien en dat Stelter ook weer eens mee mag doen. Had graag nog wat over Jelena gehoord tussen hem en Horatio.
pi_42199194
Wat ik nu niet snap is die wapens die ze gebruikten (CS) corner shot. Ik bekeek gisteren aflevering drie van Stand Off daar gebruikten de FBI wel die wapens?? Terwijl ze in CSI Miami zegen dat het wapens zijn die door de Israelische leger gebruikt wordt. En dat ze niet in de US gebruikt worden.

maar het was wel een redelijk goede aflevering

[ Bericht 8% gewijzigd door trance_fan op 28-09-2006 16:56:28 ]
pi_42200753
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:40 schreef trance_fan het volgende:

]Wat ik nu niet snap is die wapens die ze gebruikten (CS) corner shot. Ik bekeek gisteren aflevering drie van Stand Off daar gebruikten de FBI wel die wapens?? Terwijl ze in CSI Miami zegen dat het wapens zijn die door de Israelische leger gebruikt wordt. En dat ze niet in de US gebruikt worden.

maar het was wel een redelijk goede aflevering
dit is het usa topic dus je hoeft voor zo'n vraag geen spoiler tags te gebruiken hihi

Calleigh was niet op de hoogste dat ze al gepefectioneerd waren en al in omloop waren. Het perfectioneren is door Israel gedaan. Er werd ook later in de aflevering gezegd dat de wapens enkel door de goverment en militaire doeleindes werden gebruikt.
pi_42205645
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:04 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Cooper was leuk idd, en de aflevering was ook beter dan de seizoensopening, maar om nou te zeggen dat ik het geweldig vond, nou nee. Iig wel leuk om wat meer van Calleigh te zien en dat Stelter ook weer eens mee mag doen. Had graag nog wat over Jelena gehoord tussen hem en Horatio.
calleigh is inderdaad mooi vaak in beeld
pi_42336310
Nu net ep. 5.03 gezien. ik vond het einde wel gaaf.
Maar opzich een goede aflevering.
pi_42337314
Ik vond het maar een "draaikont" einde dat ineens die jongen op die boot zat. En waarom mochten ze nu ineens wel een inval doen? Zouden ze nog iets gaan doen met Ryan en die death pool?
pi_42345166
Zoweej wat een denderende 100e aflevering.

Oh nee, toch niet

Ze sparen het budget zeker op voor november sweeps. So be it.

De laatste scene was leuk, klein hommage naar 't feit dat er 100 volledige afleveringen op zitten Maar de aflevering zelf vind ik matigjes.
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 4 oktober 2006 @ 02:17:13 #274
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_42348943
Inderdaad niet de meest gedenkwaardige aflevering, maar wel een fijne Death Cab For Cutie (Transatlanticism) als uitsmijter, .
Lissabon!
pi_42356828
Ondanks het gewoon indd een matige aflevring was was ie tof lekker om te zien. echt een draaikont einde was het niet. was al te verwachten dat er iets met gozertje ging gebeuren. zeer voorspelbaar zelfs. Ik denk niet dat Ryan en zijn eenmalige gok een vervolg zullen krijgen. Anders had ie dat geld niet verbrand. En het einde was erg tof zo met het team gelukkig zonder nbv maar helaas zonder tripp. Dat nummer van dwath cab for cutie - transantlanticism word hier nu best plat gedraait
pi_42725764
net 504 gekeken was wel aardig, dat nr op het eind vond ik ook wel leuk
pi_42835599
pff 5 afleveringen gehad al. voor je het weet is seizoen 5 al voorbij hihi...
pi_42837771
het gaat inderdaad rap. Vond het wel een aardig aflevering
pi_42995099
aankomende week geen nieuwe aflevering! we moeten even een weekje extra wachten jammer genoeg
pi_43038054
net 506 gekeken, best leuke ep, en calleigh
pi_43045084
Is het wat, seizoen 5 tot nu toe? Ik heb alleen de eerste 2 afleveringen gezien, aflevering 3 en 4 heb ik liggen, maar omdat ik en 1 en 2 vrij matig vond en het einde van vorig seizoen verschrikkelijk, twijfel ik of ze moet kijken. Anders wacht ik wel tot ze in Nederland op de buis komen, m'n vader is Horatio fan, dus missen zal ik ze dan toch niet.
pi_43050460
ik vind het huidige seizoen toch meer hebben als seizoen 4... maar tjah wie ben ik om te oordelen. ik vind afl 1 en 2 ook geweldig dus veel heb je niet aan me. hihi maar bijna iedereen zit te wachten tot miami weer word als s1/2/3 hopelijk luisteren de schrijvers ernaar
  maandag 30 oktober 2006 @ 00:34:34 #283
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_43055170
Ik vind het idd een fijn begin van het seizoen, heb ze alle 5 achter elkaar gekeken gisternacht
pi_43132253
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 00:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind het idd een fijn begin van het seizoen, heb ze alle 5 achter elkaar gekeken gisternacht
ik mis het nu al na een week! maar omschrijving van volgende aankomende twee weken klinkt veel belovend!
  woensdag 1 november 2006 @ 13:01:47 #285
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_43133879
Ik vond die Santeria ep echt hilarisch. Zeker als aanloop op halloween. Was weer een ep buiten de kaders. En was lachen. Wolfe was echt cute daarin "I'm not scared" En dan die lijk die ineens rechtop ging zitten.. ging ie helemaal freaken Hij is zo sceptisch meestal en toch gevoelig voor bepaalde dingen. Delko en hij zijn bijna een comisch duo in deze ep. Is tot nu toe mijn favo ep van dit seizoen
pi_43136071
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:01 schreef Hopey het volgende:
Ik vond die Santeria ep echt hilarisch. Zeker als aanloop op halloween. Was weer een ep buiten de kaders. En was lachen. Wolfe was echt cute daarin "I'm not scared" En dan die lijk die ineens rechtop ging zitten.. ging ie helemaal freaken Hij is zo sceptisch meestal en toch gevoelig voor bepaalde dingen. Delko en hij zijn bijna een comisch duo in deze ep. Is tot nu toe mijn favo ep van dit seizoen
haha ik vond het grappig dat ie onderuit ging... en later als ryan en calleigh aan het praten zijn van: ik was nie bang hoor en calleighe rachteraan... ik heb de hele opname van dat bandje geluisterd hoor

offtopic: my sassy girl
pi_43143861
maar dat lijk stond dus echt wel op, ik zou ook freaken als ik in een mortuarium zo'n gast die "dood" is ineens opstaat
pi_43144666
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:47 schreef The_S het volgende:
maar dat lijk stond dus echt wel op, ik zou ook freaken als ik in een mortuarium zo'n gast die "dood" is ineens opstaat
was al eerder voorgekomen. die onderkoelde vrouw nadat ze in de boom terecht was gekomen met dat auto ongeluk met speedle en eric die dat onderzoeken geloof ik.
pi_43148452
Lijkt me ook freaky voor degene die daar ligt. Word je wakker, lig je in een mortuarium
Your ego's writing checks your body can't cash
pi_43152933
Ik heb overigens net de promo gezien voor de volgende aflevering, genaamd High Octane
SPOILER
pi_43158790
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:34 schreef -Franktastic- het volgende:
Ik heb overigens net de promo gezien voor de volgende aflevering, genaamd High Octane
SPOILER
uhuh van mij hadden ze hem deze week al mogen uitzenden
pi_43198854
Openingspost
pi_43352720
Ik vond het weer een leuke aflevering. Ik had al foto's gezien van dat die gast door die garage deur heenging maar dacht eerder om eric en ryan te overrijden of van ze weg te komen maar dat was het dus weer niet. ik vond de aflevering niet voorspellend. ik zat echt van he! leuk! alleen het einde had wat anders gemogen. ik mis die eindes waarbij er een muziekje draait op de achtergrond... en dan gewoon het einde ingeleid word...
pi_43371672
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 10:53 schreef BlueCurl het volgende:
Openingspost
mooie OP
pi_43378963
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:35 schreef The_S het volgende:

[..]

mooie OP
dank dank
pi_43629836
aflevering al paar dagen gelede gezien. ik vond hem erg goed. ik las ook dat de echte zus van eva la rue daadwerkelijk bij de foto's zat van de echte moordenaar waar het verhaal op gebaseerd is. enkel is zij nog ok en nooit ontvoert blablabla maar ze zat wel bij die foto's in de kluis
pi_44384644
zo gister me weer uitgeeefd. op zich wel een leuke aflevering qua verhaal lijn maar ik word een beetje moe van al die overdone verhaal lijnen. van mij mogen er ook weer normale verhaalijnen tussen zitten! alleen nu calleigh die ineens met en kind te maken had. normaal is dat toch echt horatio enzo. was wel even wat anders... en het was echt te verwachten dat ryan het zo verbrassen met dat luminol aangezien ie zo mega veel aan het spuiten was haha!
pi_44386077
Ik dacht dat CSI Miami ook al in de winterstop zat.. dus niet
pi_44392238
Een echte winterstop is er niet nee. Wel regelmatig een aantal weken tussen afleveringen.
Heb de laatste nog niet gezien.
Wel las ik een grote spoiler;
SPOILER
pi_44410318
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:42 schreef -Franktastic- het volgende:
Een echte winterstop is er niet nee. Wel regelmatig een aantal weken tussen afleveringen.
Heb de laatste nog niet gezien.
Wel las ik een grote spoiler;
SPOILER
oehw die spoiler:
SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door BlueCurl op 13-12-2006 23:17:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')