abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36695665
quote:
Op woensdag 5 april 2006 22:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Extra info over eerder gepostte spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OEIII! (aangaand
bah
pi_36855281
vanaaf 4.20 kijken!

die 20 doet me beseffen dat het seizoen bijna gedaan is en dat we daarna weer 4 maanden moeten wachten op een nieuwe aflevering
pi_36855973
Ik heb 4.17 gezien (t is een wonder). Ik vond 'm op zich wel goed, maar het 'ik ben nieuw dus vast de mol' werd wel heel erg plots gebracht (Nou denk ik dat dat Nathalia het ook niet is hoor), het leek een beetje weggeebd. Ik dacht eerst dat die computernerd het was, maar dat ligt er misschien wel heel erg bovenop. Zou het misschien Stelter zijn? (Waar is die trouwens gebleven de laatste afleveringen).
pi_36856430
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 14:59 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik heb 4.17 gezien (t is een wonder). Ik vond 'm op zich wel goed, maar het 'ik ben nieuw dus vast de mol' werd wel heel erg plots gebracht (Nou denk ik dat dat Nathalia het ook niet is hoor), het leek een beetje weggeebd. Ik dacht eerst dat die computernerd het was, maar dat ligt er misschien wel heel erg bovenop. Zou het misschien Stelter zijn? (Waar is die trouwens gebleven de laatste afleveringen).
stetler is zoizo een mol... hij is internal affairs hij krijgt juist de inf doorgespeeld ook.. het is echte iemand in ene labjas. ik denk die aaron peters of iets totaal onverwachts ofzo.. via via via die het zelf niet doorheb enzo

ho! ik wil meer typen maar 4.20 is klaar dus ik gaat even op invoeren drukken

[ Bericht 6% gewijzigd door BlueCurl op 11-04-2006 17:20:28 ]
pi_36860277
4.20 vind ik heel erg leuk gemaakt. het is overduidelijk csi miami style enzo maar geen persoonlijke stuff maar toch vond ik dat met die koppel gewoon leuk om naar te kijken en zo dat ze daar dat water inspringen is toch onverwachts want ik d8 dat we een herhaling zouden krijgen met geld in de lucht enzo
pi_36903381
* The_S kijkt nu ook 420

420: mooi luchtig afleveringetje
btw over de mol het kan ryan ook nog zijn

[ Bericht 11% gewijzigd door The_S op 12-04-2006 22:37:00 ]
pi_36916161
Hoe kunnen die twee doodgaan door van een brug af te springen ... ik bedoel, kom op!
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  donderdag 13 april 2006 @ 12:04:26 #158
47276 remcov
Moviemaniac
pi_36916557
quote:
Op donderdag 13 april 2006 11:52 schreef caradoc het volgende:
Hoe kunnen die twee doodgaan door van een brug af te springen ... ik bedoel, kom op!
Als je van zo'n hoogte springt voelt water net aan als beton. Heeft te maken met druk, weerstand etc.
Born in lust, turn to dust. Born in sin, come on in.(Storm Of The Century, 1999)
Listen to them, the children of the night. How sweet music they make.(Bram Stoker's Dracula, 1992)
pi_36918771
en misschien was het water erg ondiep
pi_36937073
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:09 schreef The_S het volgende:

btw over de mol het kan ryan ook nog zijn
tuurlijk niet! die nasleep op de cbs nooit gezien dat erica met ryan praat met die hummers?
pi_36937082
quote:
Op donderdag 13 april 2006 12:04 schreef remcov het volgende:

[..]

Als je van zo'n hoogte springt voelt water net aan als beton. Heeft te maken met druk, weerstand etc.
true, de dichtheid van water is te hoog om een val van die hoogte en de snelheid en dichtheid van de mensen moleculen op te vangen... ze kunnen niet snel genoeg ergens anders heen...
pi_36946917
quote:
Op donderdag 13 april 2006 22:18 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

tuurlijk niet! die nasleep op de cbs nooit gezien dat erica met ryan praat met die hummers?
jawel, daarom juist, niemand verwacht het
pi_37158877
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 10:52 schreef The_S het volgende:

[..]

jawel, daarom juist, niemand verwacht het
nee toch denk ik nog steeds van niet. zo eens promo kijken voor volgende week... na deze week geen nieuwe te hebben gehad hoop ik op een goede
pi_37169425
Ik vraag het maar hier, omdat het voor het andere topic wat spoilerig is. Dinsdag is toch de aflevering waarin Erica tegen Ryan verteld dat er een mol is. Hoe zou RTL dat eraan plakken?
pi_37294947
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 20:04 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik vraag het maar hier, omdat het voor het andere topic wat spoilerig is. Dinsdag is toch de aflevering waarin Erica tegen Ryan verteld dat er een mol is. Hoe zou RTL dat eraan plakken?
hehe volgens mij las ik dit ietswat te laat In uhm NL/BE deel staat de link naar cbs site... geen idee of het nu op de tv is geweest! maar word indd in gezegd dat er een mol is dat horatio's team wil neerhalen!
pi_37297935
net 421 gekeken wel redelijke aflevering, ennuh Delko
pi_37303343
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 23:16 schreef The_S het volgende:
net 421 gekeken wel redelijke aflevering, ennuh Delko
clear for landing

ik vind het een lekkere aflevering! En net de nieuwe promo gezien voor de mei afleveringen op de cbs site en ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen! Whoei!
pi_37434766
Ik heb net 4.20 gekeken, erg goede aflevering. Maar ik snap de timeline niet helemaal. Want dat gedoe op die brug was in aflevering 4.14 en tussen dat en deze zaak zat maar een paar dagen.

Ik vind die Elliot maar een slijmbal, hij mag van mij de mol wel zijn (t balletje begon wel te rollen op het moment dat hij weer in beeld kwam (4.9), dus 't zou kunnen). Maar dat zal wel niet

Misschien 4.21 er nog achteraan vanavond
pi_37468874
ik wil dat het in de avond is van 23 mei... dan de 4 mei afleveringen voorbij ik heb spoilers gelezen en wil ze eigenlijk alle 4 nu al zien
pi_37488605
ze gaat trouwen.

wist ik al van de spoilers maar toch
pi_37587351

ik ga trouwen en ik neem mee... me zonnebril
pi_37601106
mooie vrouw
pi_37601436
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:31 schreef The_S het volgende:
mooie vrouw
jah nu nog leren acteren
pi_37626138
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:43 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

jah nu nog leren acteren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt benieuwd naar de komende afleveringen. Tvguide heeft wat verklapt, maar me ook heel nieuwsgierig gemaakt!!
pi_37630309
quote:
Op zondag 7 mei 2006 13:22 schreef seeya_40 het volgende:

[..]
SPOILER
Echt benieuwd naar de komende afleveringen. Tvguide heeft wat verklapt, maar me ook heel nieuwsgierig gemaakt!!
SPOILER
heb je link?
pi_37640047
net 422 gekeken, beetje matig verhaal
pi_37642502
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:53 schreef The_S het volgende:
net 422 gekeken, beetje matig verhaal
I agree. en ik wist van te voren al dat die kapitein ergens schuldog van zou zijn omdat die al wat bekender is... en die zijn meestal schuldig
  maandag 8 mei 2006 @ 09:41:08 #178
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_37650048
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 21:26 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]

ik ga trouwen en ik neem mee... me zonnebril
Ik zie Horatio er ook gewoon voor aan om nadat'ie "I do" heeft gezegd zijn zonnebril op te zetten .
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_37653111
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:41 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Ik zie Horatio er ook gewoon voor aan om nadat'ie "I do" heeft gezegd zijn zonnebril op te zetten .
ipv een hevige zoen zijn zonnebril opzetten en dan Marisol ook
pi_37666084
quote:
Op zondag 7 mei 2006 16:14 schreef BlueCurl het volgende:
Heb je link?
Ja, dat las ik dus op www.tvguide.com

Vind ik meestal wel betrouwbaar. En las het nog ergens anders op internet (weet niet meer waar...)
pi_37667034
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:16 schreef seeya_40 het volgende:

[..]

Ja, dat las ik dus op www.tvguide.com

Vind ik meestal wel betrouwbaar. En las het nog ergens anders op internet (weet niet meer waar...)
jah ik snap dat je het daar vandaan hebt maar doel je op dat interview van die actrice die Marisol speelt? Alana de ka Garza... want die had ik al gelezen...
pi_37668564
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:40 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

jah ik snap dat je het daar vandaan hebt maar doel je op dat interview van die actrice die Marisol speelt? Alana de ka Garza... want die had ik al gelezen...
Oh sorry, nee gewoon bij wat er de komende afleveringen gaat gebeuren. Ze spoileren daarin best belangrijke info (naar mijn idee dan).
pi_37669479
quote:
Op maandag 8 mei 2006 20:17 schreef seeya_40 het volgende:

[..]

Oh sorry, nee gewoon bij wat er de komende afleveringen gaat gebeuren. Ze spoileren daarin best belangrijke info (naar mijn idee dan).
ohw hehe ok ik vat hem ik wist eigenlijk alles al wat er stond. maar dan vanaf csifiles.com!
pi_37691522
omfg. ik wil die van volgende week zien

ik vond het overigens een goede aflevering! zo met 1 verhaal wat twee word!

Die van Calleigh en Ryan die vond ik een standaard verhaal maar hoe Calleigh en Ryan het uitspeelde vond ik echt mega goed. hoe ze acteerde enzo. Er sprong een vonkie van me beeldscherm af!

Dan Eric die helemaal down speelde vanwege zijn gevoelens was ook gewoon goed gedaan. En dan toch sterk staan naast zijn baas tijdens het werk voor de rest!

Horatio gewoon zoals iedereen hem wil zien. Zorgzaam maar een bikkel... Gewoon Horatio

De verhaallijnen vond ik ook eens goed uitgewerkt!

Jah was toppie. Ik heb zin in volgende week
pi_37724072
wtf! 423, wat een einde zeg
pi_37724527
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:42 schreef The_S het volgende:
wtf! 423, wat een einde zeg
klik

krijg je weer zin in de week erna

ik haat open eindes
pi_37765033
Ik ben tot 4.20 gekomen, hopenlijk volgend weekend kan ik wat bijkijken (als m'n eigen computer nog niet gemaakt is, dan zijn m'n ouders een week weg).

Op CBS.com kan je trouwens stemmen wie je denkt dat de mol is.
pi_37765946
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 16:41 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik ben tot 4.20 gekomen, hopenlijk volgend weekend kan ik wat bijkijken (als m'n eigen computer nog niet gemaakt is, dan zijn m'n ouders een week weg).

Op CBS.com kan je trouwens stemmen wie je denkt dat de mol is.
had al gestemt. ik zit er te twijfelen tussen eric en aaron.. aaron omdat ie gewoon een rare vogel is... en eric omdat ze zeiden dat het een vertrouwelijke persoon de mol is en de rest vind ik eigenlijk geen mol... ryan en horatio zijn het niet.. alexx niet is gebleken... calleigh vind ik geen mol dus blijft eric over... maar ik zal het wel fout hebben ik gok gewoon op aaron

op wie heb jij gestemt?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 15:34:56 #189
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_37789121
Godsamme wat een cliffhanger zeg! (4x23)
Ik kan niet wachten tot het vervolg komt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_37823619
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:34 schreef Sanne het volgende:
Godsamme wat een cliffhanger zeg! (4x23)
Ik kan niet wachten tot het vervolg komt.
je bent niet de enigste. het word dinsdag voor mij dat ikhem zie
pi_37842338
quote:
Op zondag 14 mei 2006 19:48 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

je bent niet de enigste. het word dinsdag voor mij dat ikhem zie
Ja, voor mij hopelijk ook. Zat echt te trillen op mijn stoel. Gelukkig maken ze deze aflevering wel af. Bij Criminal Minds eindigden het seizoen dus met zo'n grote cliffhanger. Das toch mishandeling??!!
pi_37849820
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:10 schreef seeya_40 het volgende:

[..]

Ja, voor mij hopelijk ook. Zat echt te trillen op mijn stoel. Gelukkig maken ze deze aflevering wel af. Bij Criminal Minds eindigden het seizoen dus met zo'n grote cliffhanger. Das toch mishandeling??!!
aankomende aflevering heeft nog een open einde als ik de spoilers goed begrijp maar die erna niet als ik ook dat goed begrijp
pi_37858142
Ja, dat had ik ook al gelezen. Ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren. Hoop niet dat Horatio ineens weduwnaar wordt...
pi_37861918
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:35 schreef seeya_40 het volgende:
Ja, dat had ik ook al gelezen. Ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren. Hoop niet dat Horatio ineens weduwnaar wordt...
ze staat nog bij de credits van beide aflevringen maar daarna denk ik nooit meer eerlijk gezegd
pi_37870932
ze is dood ze speelde wel goed onderling met eric maar de scenes tussen haar en Horatio vielen zwaar tegen.

toffe aflevering wel. ben benieuwd wat voor gebeuren we volgende week krijgen
  dinsdag 16 mei 2006 @ 20:54:37 #196
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_37891022
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:30 schreef BlueCurl het volgende:
de scenes tussen haar en Horatio vielen zwaar tegen.
Zoals altijd, ik vind CSI:Miami (zeker de afgelopen paar weken) veruit de tofste van de drie, maar H. kan écht geen 'liefdes'-scenes spelen. Echt zo ontzettend slecht geacteerd, totaal geen liefde.
quote:
toffe aflevering wel. ben benieuwd wat voor gebeuren we volgende week krijgen
De aflevering an sich was wle heel tof, had niet verwacht dat het een drieluik zou zijn. En die hele Melanoche-verhaallijn van dit seizoen is echt goed.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_37899122
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 20:54 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Zoals altijd, ik vind CSI:Miami (zeker de afgelopen paar weken) veruit de tofste van de drie, maar H. kan écht geen 'liefdes'-scenes spelen. Echt zo ontzettend slecht geacteerd, totaal geen liefde.
[..]

De aflevering an sich was wle heel tof, had niet verwacht dat het een drieluik zou zijn. En die hele Melanoche-verhaallijn van dit seizoen is echt goed.
het past niet bij de karakter die david caruso speelt want in nypd blue speelt ie anders zeer goed zijn liefde scenes.... hij kan het wel ie doet het alleen niet. En ik vind dat wel erg jammer.

Maar indd, in heel amerika begint csi miami ook meer kijkcijfers te trekken dan lv en opzich is dat helemaal niks ergs

En dat mala Noche spul is gewoon leuk. het geeft wat extra spanningen... Acties, stoerdoen van Horatio maar ook gewoon intresante verhaallijnen. Ik ben steeds benieuwd hoe het nu weer verder gaat. Helemaal volgende week. Dan word de mol bekend en nu toch wel benieuwd wie het is... en we gaan natuurlijk verder met de jacht op de noches
pi_37931533
wholy fuck wat een begin van 424

424 was echt goed, vooral dat laatste gewoon ff off the record zo'n noche een gun op het hoofd zetten

[ Bericht 75% gewijzigd door The_S op 17-05-2006 22:18:29 ]
pi_37945585
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:40 schreef The_S het volgende:
wholy fuck wat een begin van 424

424 was echt goed, vooral dat laatste gewoon ff off the record zo'n noche een gun op het hoofd zetten
uhuh Horatio is van de echte nooit iets fout en volgens het boekje = justice naar keiharde revenge gegaan! jummmie
  Nerd met benen donderdag 18 mei 2006 @ 11:53:59 #200
18073 miss_bleu
pi_37945802
4.24 was een geweldige aflevering. Vind Miami flink bijtrekken vond het altijd de slechtste van de 3 maar dat begint nu echt heel erg bij te trekken. Wat ik wel jammer vind is dat ze H gewoon geen emoties laten zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')