ik vond stetler wel weer lekker irritant spelen. enkel die zut waarom ie achter Horatio aanzit vind ik echt heel erg verzonnen. maar dat natalia daar woont vond ik wel leuk... ook hoe ze zo in het bewijsmateriaal stapte en de interactie met Ryan. die twee zouden een leuk stelletje zijn! ze zaten ook wel een beetje te flirten enzo. beide beetje een buitenbeentje, vind ze gewoon bij elkaar passenquote:Op donderdag 1 december 2005 15:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De zaak boeide me niet. Stetler werd me een beetje stereotiep vervelend..en bv met dat die chick uit t lab "toevallig" i/d buurt woonde en ook nog eens die auto had zien staan..
hoeveel vriendschappen zijn niet berust enkel omdat je wat van elkaar kan krijgen voor jezelf...quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:54 schreef carmiie het volgende:
ik heb net 4.05 gekeken, wat een toffe aflevering!![]()
ik vond het wel cool dat het net leek alsof het bewijs elkaar eigenlijk tegensprak![]()
wel jammer dat die vriendinnen dan zo uit elkaar gingen, maar eigenlijk snap ik het wel![]()
is altijd zo in decemberquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:36 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Maandag is er een nieuwe ja, de 3 weken erop zijn er weer herhalingen![]()
Ja heel fijnquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:38 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
is altijd zo in december. heb je eindelijk vakantie en wat vrije tijd en dan komt er niks daaro
dan heb je in ieder geval nog wat om te kijkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:46 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ja heel fijnGelukkig heb ik nog wat WAT afleveringen uit seizoen 3 + de afleveringen 4.8 t/m 4.10 van Miami die ik moet kijken én een CSI NY DVD dus ik kom de tijd wel door hoop ik.
jij hebt vast de aflevering nailed gekekenquote:Op zondag 11 december 2005 21:25 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
4.8 gezien! Je wist gewoon dat dat van die nagel ging komen op het moment dat je je het minst verwachte, maar toch schrik je! Dat die jongen het had gedaan was wel te verwachten, maar dat die moeder het allemaal had opgezet had ik niet verwacht. En dat de nieuwe vriendin van die man de 2e keer schoot, ook niet!
ga ik me daarop verheugenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:38 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ja ik kwam er ook vanmiddag achter, ik dacht ook dat er ook een nieuwe kwam. Morgen gelukkig wel NY.
nee er loopt iemand persoonlijke en gevoelige info te verstrekken aan de pers om zo het lab een slechte naam te bezorgen...quote:Op zondag 18 december 2005 01:32 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Morgen ff 4.10 kijken dan ben ik weer bij.
Maar als ik het extended einde van de CBS site (4.9) goed begrepen heb, heeft er iemand van het lab informatie doorgespeeld over hoe het lab eruit zag aan die gamers?En wat heeft Natalia met dat nieuwe lab te maken?
ik ook. ik kon er geen fout in ontdekkenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:30 schreef The_S het volgende:
ik vond het wel een gave aflevering
haha wat een leipe fotoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:54 schreef BlueCurl het volgende:
oh dear. H wat doe je! de zus van je eigen personeel![]()
dat gezicht op het einde. geweldig!
[afbeelding]
leip = leuk, cool, mooi etcquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:58 schreef BlueCurl het volgende:
is niet leip. is leuk maar ik vraag me ook af waarom?
1. ze is 10x zo jong
2. ze is stervende
3. het is eric zijn zus
maar hij heeft wel weer gelachen voor een geheel seizoen
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:13 schreef Dos37 het volgende:
Hij gaat zo traag als dikke stront
had hem nou willen kijken.
idem. ik denk die nieuwe AV gast.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:41 schreef The_S het volgende:
net gezien, vond het een matige aflevering, en ben nog steeds benieuwd wie nou die mol is
bedoel je die gast die ook tegen ryan over delko's zus begon te zeuren?quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:58 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
idem. ik denk die nieuwe AV gast.
jah die nieuwe tech/av gast. brendan ferh ofzo heet ie in het echt... mag tyler weer terug komenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:08 schreef The_S het volgende:
[..]
bedoel je die gast die ook tegen ryan over delko's zus begon te zeuren?
ennuh ryan .... spoilertags???
als je nog ff wacht kun je ze op de tv zienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:31 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Het is er nog steeds niet van gekomen 1.11 te kijken ... heb 1.12 iig al binnen, misschien dit weekend maar een CSI: Miami mini-marathon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |