abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 december 2005 @ 15:48:47 #51
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32727982
De zaak boeide me niet. Stetler werd me een beetje stereotiep vervelend..en bv met dat die chick uit t lab "toevallig" i/d buurt woonde en ook nog eens die auto had zien staan..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_32729688
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De zaak boeide me niet. Stetler werd me een beetje stereotiep vervelend..en bv met dat die chick uit t lab "toevallig" i/d buurt woonde en ook nog eens die auto had zien staan..
ik vond stetler wel weer lekker irritant spelen. enkel die zut waarom ie achter Horatio aanzit vind ik echt heel erg verzonnen. maar dat natalia daar woont vond ik wel leuk... ook hoe ze zo in het bewijsmateriaal stapte en de interactie met Ryan. die twee zouden een leuk stelletje zijn! ze zaten ook wel een beetje te flirten enzo. beide beetje een buitenbeentje, vind ze gewoon bij elkaar passen

en als ik een buitelandse auto zie staan hier valt dat mij ook op
pi_32806559
ik heb net 4.06 gekeken
ik vond em echt vet

'because right now, I'm your only suspect'

ik vind het wel sneu dat die dader nog gewoon vrij rond loopt, kan die horatio er zo nog een keer inluizen
en die ene rechter, was die niet die ene die toen zo'n hoer had vermoord ofzo, maar die werd niet opgepakt omdat die zo'n hoge functie had en allemaal vrienden die ervoor kunnen zorgen dat hij niet opgepakt zal worden...zo was het toch met die rechter?
pi_32828797
dat klopt het is die rechter!

ie was ook vet! alleen jammer dat we nooit wat hadden gezien van die meid en horatio samen. van de liefde enzo...

en door die opmerking van calleigh.. van de erste liefde na yalina... houd ook in dat niemand wist van die DA in seizoen 3...
pi_32870757
ik heb net 4.05 gekeken, wat een toffe aflevering!
ik vond het wel cool dat het net leek alsof het bewijs elkaar eigenlijk tegensprak
wel jammer dat die vriendinnen dan zo uit elkaar gingen, maar eigenlijk snap ik het wel
pi_32876085
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 19:54 schreef carmiie het volgende:
ik heb net 4.05 gekeken, wat een toffe aflevering!
ik vond het wel cool dat het net leek alsof het bewijs elkaar eigenlijk tegensprak
wel jammer dat die vriendinnen dan zo uit elkaar gingen, maar eigenlijk snap ik het wel
hoeveel vriendschappen zijn niet berust enkel omdat je wat van elkaar kan krijgen voor jezelf...
  dinsdag 6 december 2005 @ 22:48:07 #58
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32876177
Is er deze week helemaal geen CSI of alleen geen Miami?
pi_32876256
miami en ny niet

las vegas wel, die was vorige week niet
pi_32942894
Ik heb nu 4.5 en 4.6 gekeken.

4.5 was voor de afwisseling wel eens ok, maar het was een beetje overdone, nogal ongeloofwaardig. Leuk om het vanuit 3 verschillende visies te bekijken (die kleuren waren irritant, ik dacht eerst dat het aan m'n beeldscherm lag), maar dat iemand eerst 3 knallen met een stang overleefd, vervolgens zijn hoofd aan een bedrand stoot en daarna van de trap valt en het overleefd, vervolgens in een kofferbak beland en dan weer wordt vrijgelaten. No way.

4.6 was wel erg goed. Ik was bang dat ze het '1 van ons wordt verdacht van moord' idee een beetje van CSI: NY hadden gejat, maar dit verhaal liep heel anders. Miami heeft tot nu toe alles wat NY mist dit jaar: een beetje diepgang in de personages. Ik ben benieuwd naar het vervolg.

Binnenkort 4.8 kijken, weet nog niet wanneer, heb nogal een vol schema op dit moment.
pi_32948068
van 4.5: was ook niet om het verhaal zelf meer om het samenspel tussen de drie csi's. maar ik vond het verhaal ook erg tegenvallen!

4.7 al gekeken? ow w8 das die cross over... lalalalala

ik merk het vanzelf wel wanneer je hem wel hebt gezien vlgende week hoop ik wel weer een nieuwe ik ben te druk geweest deze week om te kijken
pi_32948140
Maandag is er een nieuwe ja, de 3 weken erop zijn er weer herhalingen
pi_32948194
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:36 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Maandag is er een nieuwe ja, de 3 weken erop zijn er weer herhalingen
is altijd zo in december . heb je eindelijk vakantie en wat vrije tijd en dan komt er niks daaro
pi_32948404
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:38 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

is altijd zo in december . heb je eindelijk vakantie en wat vrije tijd en dan komt er niks daaro
Ja heel fijn Gelukkig heb ik nog wat WAT afleveringen uit seizoen 3 + de afleveringen 4.8 t/m 4.10 van Miami die ik moet kijken én een CSI NY DVD dus ik kom de tijd wel door hoop ik.
pi_32950369
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:46 schreef CrazyDaisy85 het volgende:

[..]

Ja heel fijn Gelukkig heb ik nog wat WAT afleveringen uit seizoen 3 + de afleveringen 4.8 t/m 4.10 van Miami die ik moet kijken én een CSI NY DVD dus ik kom de tijd wel door hoop ik.
dan heb je in ieder geval nog wat om te kijken
pi_32998852
4.8 gezien! Je wist gewoon dat dat van die nagel ging komen op het moment dat je je het minst verwachte, maar toch schrik je! Dat die jongen het had gedaan was wel te verwachten, maar dat die moeder het allemaal had opgezet had ik niet verwacht. En dat de nieuwe vriendin van die man de 2e keer schoot, ook niet!
pi_33007473
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:25 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
4.8 gezien! Je wist gewoon dat dat van die nagel ging komen op het moment dat je je het minst verwachte, maar toch schrik je! Dat die jongen het had gedaan was wel te verwachten, maar dat die moeder het allemaal had opgezet had ik niet verwacht. En dat de nieuwe vriendin van die man de 2e keer schoot, ook niet!
jij hebt vast de aflevering nailed gekeken

ik vind het verhaal zelf matig tot goed opgezet omdat het duidelijk om het feit ging dat er iemand werd neergeschoten met dat spijker pistool... dat vond ik ergens wel een beetje jammer. maar het was wel een goede aflevering. zeker zo de spanning opbouwen omdat je begint met Ryan met een spijker in zijn oog... en dan steeds dat ie dat ding verkeerd beet houd enzo
pi_33042554
grr. ik dacht dat er vandaag een nieuwe zou zijn. is het pas volgende week. wat een tegenvaller.. nog een weer zonder nieuwe aflevering!
pi_33057303
Ja ik kwam er ook vanmiddag achter, ik dacht ook dat er ook een nieuwe kwam. Morgen gelukkig wel NY.
pi_33058220
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:38 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ja ik kwam er ook vanmiddag achter, ik dacht ook dat er ook een nieuwe kwam. Morgen gelukkig wel NY.
ga ik me daarop verheugen moet toch wat!

maar weekje wachten maar voor wat ballen en actie
pi_33170646
o dear! het filpje van cbs voor a.s. maandag! natalia en.... whoei ben benieuwd hoe dat gaat lopen..
pi_33180847
Morgen ff 4.10 kijken dan ben ik weer bij.

Maar als ik het extended einde van de CBS site (4.9) goed begrepen heb, heeft er iemand van het lab informatie doorgespeeld over hoe het lab eruit zag aan die gamers? En wat heeft Natalia met dat nieuwe lab te maken?
pi_33185743
quote:
Op zondag 18 december 2005 01:32 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Morgen ff 4.10 kijken dan ben ik weer bij.

Maar als ik het extended einde van de CBS site (4.9) goed begrepen heb, heeft er iemand van het lab informatie doorgespeeld over hoe het lab eruit zag aan die gamers? En wat heeft Natalia met dat nieuwe lab te maken?
nee er loopt iemand persoonlijke en gevoelige info te verstrekken aan de pers om zo het lab een slechte naam te bezorgen...

natalia of iemand in der familie heeft de kosten betaald voor het nieuwe lab. ook het ontwerp hebben hun uitgegeven aan een bedrijf waar dat jong met die zonnebril werkte. die twee dingen staan dus los van mekander
pi_33250003
ohw damn! ik heb geen fouten kunnen vinden eens in de aflevering!

goede aflevering. goed te volgen en zeker zo met die twists and turnss de gehele tijd

ook wat persoonlijks er doorheen. ik vond hem echt toppie!
pi_33252028
ehm... welke?
pi_33258782
4.11 de nieuwe van gister aaf in de US of A
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:06:20 #77
67174 Dos37
Come on Twente
pi_33259083
ik vond hem zker minder. Vooral dat gezeur met die dokter kon me niet echt boeien.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_33295427
ik vond het wel een gave aflevering
pi_33365741
quote:
Op donderdag 22 december 2005 00:30 schreef The_S het volgende:
ik vond het wel een gave aflevering
ik ook. ik kon er geen fout in ontdekken qua verhaal dan. het einde vond ik helemaal goed. dat ie het niet goedkeurde maar wel de reden begreep en der daardoor wilde helpen...

enkel vond ik die vent die 6 jaar in de gevangenis had gezeten een beetje een sukkel. hoe hij praatte!

ennuh Erik en Natalia... ik ben benieuwd...
pi_33564627
ohw jeej. weer een fout intdekt...

H zei met die case met walter dresden dat ie pas tien jaar in miami werkt daarvoor een hele tijd in NY ik zit nu 1.4 Just One Kiss terug te kijken en aan het eind zegt ie deja vu met de hamiltons... 15 years ago.... whehehehe klopt niet toen zat ie niet in MIA maar in NY
pi_33897845
oh dear. H wat doe je! de zus van je eigen personeel dat gezicht op het einde. geweldig!

[ Bericht 15% gewijzigd door BlueCurl op 10-01-2006 12:00:40 ]
pi_33911909
ben bezig, ga hem vanavond kijken
pi_33918479
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 11:54 schreef BlueCurl het volgende:
oh dear. H wat doe je! de zus van je eigen personeel dat gezicht op het einde. geweldig!

[afbeelding]
haha wat een leipe foto
pi_33919538
is niet leip. is leuk maar ik vraag me ook af waarom?

1. ze is 10x zo jong
2. ze is stervende
3. het is eric zijn zus

maar hij heeft wel weer gelachen voor een geheel seizoen
pi_33919618
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:58 schreef BlueCurl het volgende:
is niet leip. is leuk maar ik vraag me ook af waarom?

1. ze is 10x zo jong
2. ze is stervende
3. het is eric zijn zus

maar hij heeft wel weer gelachen voor een geheel seizoen
leip = leuk, cool, mooi etc
pi_33920001
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:50 schreef The_S het volgende:
ben bezig, ga hem vanavond kijken
en en en?
  dinsdag 10 januari 2006 @ 22:13:09 #87
67174 Dos37
Come on Twente
pi_33920238
Hij gaat zo traag als dikke stront

had hem nou willen kijken.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_33921271
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:13 schreef Dos37 het volgende:
Hij gaat zo traag als dikke stront

had hem nou willen kijken.
niet tof dan
pi_33924044
net gezien, vond het een matige aflevering, en ben nog steeds benieuwd wie nou die mol is
pi_33932281
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:41 schreef The_S het volgende:
net gezien, vond het een matige aflevering, en ben nog steeds benieuwd wie nou die mol is
idem. ik denk die nieuwe AV gast.
pi_33935267
aargh. volgende week weer een herhaling
pi_33951742
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 10:58 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

idem. ik denk die nieuwe AV gast.
bedoel je die gast die ook tegen ryan over delko's zus begon te zeuren?

ennuh ryan wordt blind
pi_33956646
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:08 schreef The_S het volgende:

[..]

bedoel je die gast die ook tegen ryan over delko's zus begon te zeuren?

ennuh ryan .... spoilertags???
jah die nieuwe tech/av gast. brendan ferh ofzo heet ie in het echt... mag tyler weer terug komen want die was tof
pi_33999124
Het is er nog steeds niet van gekomen 1.11 te kijken ... heb 1.12 iig al binnen, misschien dit weekend maar een CSI: Miami mini-marathon
pi_34004811
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:31 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Het is er nog steeds niet van gekomen 1.11 te kijken ... heb 1.12 iig al binnen, misschien dit weekend maar een CSI: Miami mini-marathon
als je nog ff wacht kun je ze op de tv zien
pi_34099918
een 26 jarige caruso nu op veronice in de film --> rambo
  donderdag 19 januari 2006 @ 00:15:34 #97
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34226019
Gezocht:
Nummer uit de opening van 4x12 The Score..
Het eerste nummer dus van de eerste 2 minuten..daarna komt Annie - Chewing Gum. Dat weet ik.
pi_34234139
"What ik qua text hoor is "I've got a secret would you like to hear" maar als ik op google zoek kan ik nog even niks vinden

edit:
http://members.aol.com/JRD203/csi-music-miami.htm

helemaal onderaan...
juliet - would you mind
pi_34415330
BlueCurl heeft weer voldoening gekregen van de weinige scene's die de persoonlijke kant weergeeft. Natalia en Eric... nicely done! Leuk stelletje! Marisol en Horatio is niet zo tof. H is veel ste oud! Had haar met Ryan gedaan ofzo Dat gesprek tussen Eric en Ryan was tof zo met die blog en de roddels! Geeft wat meer werkelijkheid weer.

Van het verhaal had ik wel wat meer verwacht. We wisten al dat de Mala Noche wapens smokkelde enzo. Maar Horatio zat nu ook al op hun voet te trappen en geen nieuwscamera's en green lights enzo.. Jammer dat zoiets niet is uitgewerkt ten opzichte van 4.1

Ook al was het een moord die de mala noche enkel heeft uitgevoerd, najah hun hebben ook weer iemand ingehuurd. Dus van die kant was dat verhaal wel compleet... maar ik ben toch een beetje teleurgesteld...

Ik had met die Mario wel wat verwacht. Die zit daar nog steeds onschuldig voor die overval vast terwijl hij daar niks mee te maken had maar wel met dat smokkelen. najah mss ook wel dat wapen expres weggegooid op teken van de Mala Noches...

Dus ik hoop dat er nog een vervolg komt op dat smokkelen van die wapens en de Mala Noche. Want dat werd zo aan de kant geschoven en dat vond ik wel jammer... Zeker omdat ze daar ook zo achteraan zaten. Je hoorde de hele tijd Mala Noche dit, Mala Noche dat vallen...

Ik vind sommige sets te over done soms. Die tattoe shop wel tof maar dat farmaceutisch bedrijf was zwaar overdone!

Er zit meer in de cast dan dat er nu uitkomt heb ik het gevoel. Maar ik hoop dat er wat mee gedaan word binnenkort.

edit: Donderdag op Net5 komt Proof of Life, daarin speelt David Caruso! voor degene die het intresseren
pi_34415618
Ik loop wat achter, ik heb net 4.11 gekeken. Vond het wel een aardige aflevering, toen was het weer die, toen was het weer die ... maar ik begreep nou niet helemaal waarom Horatio uiteindelijk concludeerde dat een vrouw met dat beeld geslagen moest hebben En die scene met Natalie en Eric en die ketting
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')