en heb je hem al gezien?quote:Op zondag 20 november 2005 15:37 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik hoop vanavond afl. 1 te kijken, hij is alleen nu stilgevallen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
die bouwplannen waren van een gamer die bij dat bedrijf werkte. dat heeft niks met die mol te maken!quote:Op donderdag 24 november 2005 12:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die mol heeft volgens mijn redenering die bouwplannen oa doorgespeeld..of iig laten doorsijpelen waar ze te vinden waren.
Lijkt me sterk dat het niet met elkaar te maken zou hebben uiteindelijkquote:Op donderdag 24 november 2005 14:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
die bouwplannen waren van een gamer die bij dat bedrijf werkte. dat heeft niks met die mol te maken!
dat denk ik ook, ik ze zeiden in het extended stukje dat het iemand was die iedereen vertrouwd ofzoietsquote:Op donderdag 24 november 2005 14:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
die bouwplannen waren van een gamer die bij dat bedrijf werkte. dat heeft niks met die mol te maken!
indd en werd in de aflevering tijdens het ondervragen van een gamer al uitgelegd. van die fipo die met die bril liep. die had bij dat bedrijf gewerkt waar de plannen waren uitgewerkt enzo. Ie werkte daar en daarmee was het gedaan. maar alsnog denk ik niet dat het horatio, ryan, eric, calleigh, natalia, valera of frank is.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:21 schreef The_S het volgende:
[..]
dat denk ik ook, ik ze zeiden in het extended stukje dat het iemand was die iedereen vertrouwd ofzoiets
had ik nieteens van je verwachtquote:Op woensdag 30 november 2005 10:48 schreef The_S het volgende:
[..]
hehe, helemaal nie meer aan de schrijfwijze gedacht
![]()
Dat Horatio show is het altijd al geweest. eerste paar afleveringen indd extreem maar zijn nu weer allemaal in beeld hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 15:39 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik nu t/m 4.3 gekeken en ik vind deze afleveringen zó veel beter dan alle 9 afleveringen van CSI: NY. My favourite show goes down .t Wordt soms wel een beetje een Horatio show, maar de spanning blijft er tenminste erin, de zaken zijn goed en spannend. Vanavond 4.4 kijken en van het weekend 4.5 en 4.6. En als m'n internet het thuis weer doet (als het goed is vanavond) hoop ik volgende week bij te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |