abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32182411

Welkom in de Truth chat

Aangezien ik hier wat neer moest zetten val ik jullie maar even lastig met wat vage brabbels van me:

How you feel determines how people see you
You world vision determines how you see people
The way you think is vital for the way things happen
The more you believe in some things, the more some things happen.
Clear your mind and you will be carried away to another world.
Therefore i believe the world we live in is but a dream on the way to death.

Live is an illusion on a one way path.
From the moment you were born that path is set and there is no way of escaping it.
The only thing you can influence is the small sidepaths that exist but you will only find out it always joins the main path of life.
Therefore i believe
coincidence doesn't exist.

"Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing had happened."
"Winston Churchill"

Vorige delen ?

01 Truth ouwehoer topic
24 Truth ouwehoer (& soms serieus) #24
[TRU sc] Ouwehoer ( & soms serieus ) #30
(zie OP pagina voor langere lijst , aanvullen aub bij nieuw topic maken )

OP ?
klik

Game on

[ Bericht 7% gewijzigd door Metro2005 op 11-11-2005 16:41:47 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:33:10 #2
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32182591
Gary is back

Hallo iedereen
fipo
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_32182772
zo, nog even wat neergezet in de openingspost
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:45:09 #4
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32182894
Metro2005 heeft zijn vage brabbels toegevoegt trueth waardig
stay frosty
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:47:41 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32182959
Hallo

Das lang geleden dat ik jullie gesproken heb Hoe was de vakantie bevallen?
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:50:12 #6
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32183018
Schaamteloze tvp.
The truth was in here.
pi_32183031
Zucht.... maar weer verder met EW´s dreadlockjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_32183037
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo

te lang, werkelijk waar, te lang
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:51:07 #9
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32183046
No no....no no no no...no there is no limit.

Belief inderdaad. Geloven. Geloven in het onmogelijke.
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:51:19 #10
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32183057
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo

vakantie waar? ik eerst.....
Barra wil weer terug naar praag
stay frosty
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:52:07 #11
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32183080
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:50 schreef nokwanda het volgende:
foto
stay frosty
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:52:28 #12
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32183093
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:50 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

te lang, werkelijk waar, te lang
Ik werd ook zenuwachtig, wilde al een nieuw topic openen maar ik dacht van, er zijn andere druk in de weer met het openen van een nieuwe. En wat bleek, er verschenen zelfs 2 nieuwe. Geopend op hetzelfde moment nog wel.

Als ik had meegedaan waren er misschien 3 geopend op hetzelfde moment
pi_32183274
ik heb het wel weer even gehad vandaag, wat een drukte weer

Nog 2 minuutjes en dan ben ik pleite hier!

lekker naar huis. 1 gelukje vandaag, mijn pa hoefde niet te worden opgenomen voor zijn ontsteking omdat dat al een heel eind weg was getrokken van zichzelf Alleen jammer dat ze aan die uitzaaiiingen nog niks willen doen
  vrijdag 11 november 2005 @ 17:03:31 #14
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32183402
Zullen ze wel een reden voor hebben voor die uitzaaiingen? Of hebben ze geen zin erin of hebben ze het te druk?

Hopelijk komt het goed. Ziektes zijn zwaar klote. Ik haat ziektes dus gigantisch. Mensen die vroegtijdig overlijden omdat het lichaam te wensen over laat. Ik bedoel, waarom is er kanker??

Sommige idioten beweren omdat het is om overbevolking tegen te gaan. Domste argument. Het is gewoon klote en ik snap nog steeds niet waarom ze kanker niet kunnen oplossen. Eigenlijk zou je toch moeten denken van, als de wetenschap kanker niet weet op te lossen, dan doe ik het als mens zijnde persoonlijk wel. Dat je opeens zegt van, weg uitzaaiingen, ik heb nooit om jullie gevraagd. Oprotten en snel een beetje.

Klinkt misschien vreemd maar dat je gewoon je hele lichamelijke functioneren op dat moment overhoop gooit zodat het goed gaat lopen. Maar dan moet je niet veel pijn hebben op dat moment, als je het niet voelt gewoon kracht inbrengen in je lichaam. Het hele negatieve proces dat optreedt tegengaan door alles een andere wending te geven. Van mijn part gaat het bloed andersom stromen of wat dan ook.

Afhankelijk zijn van je lichaam Ik bedoel van de beperkingen eraan.

Misschien kan dat overhoop gooien zelfs met pijn, dat je gewoon alles uitschakelt op een gegeven moment. Maar dan moet je dus krachtig zijn van geest heel erg, en erg fel zijn tegen de ziekte. Boven de ziekte staan ook.

Maar ik ben dus ff fel nu. Met felheid bestrijden wat niet ongewenst is, dat is toch de enige oplossing? Misschien zijn de medicijnen tegen kanker niet sterk genoeg? Anders hadden ze de ziekte al lang weten te bestrijden. Ze moeten een harder offensief voeren als je het mij vraagt.

[ Bericht 19% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-11-2005 17:08:38 ]
pi_32183534
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

foto
Heb helaas nog geen digitale camera
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 11 november 2005 @ 17:15:27 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32183708
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:50 schreef nokwanda het volgende:
Luistert hij ook naar Bob Marley? Of is het een zij. Sorry maar ik zat hier vaak met verstand op nul, pas sinds vandaag ben ik terug op aarde zoals mijn signature zegt.

Bob Marley
pi_32183886
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:15 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Luistert hij ook naar Bob Marley? Of is het een zij. Sorry maar ik zat hier vaak met verstand op nul, pas sinds vandaag ben ik terug op aarde zoals mijn signature zegt.

Bob Marley
Electro Worm is een hij natuurlijk. En hij heeft Bob Marley nog niet zo lang geleden leren kennen.
Ik hou wel van Bob Marley maar heb er niks van thuis. Ben niet echt een reggae fanaat. Had er vroeger wel LP´s van maar die zijn geleend/gejat.
Ik luister zelf voornamelijk naar mijn diverse verzameling Zuid Afrikaanse muziek. Van Jazz tot traditionals tot moderne shit.
Maar hij is veel meer into limp biskit en hard rock maar ook breakdance en soms ook weer heel andere muziek. EWtje is nogal divers.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32183921
En de dreadjes zijn klaar. Toch nog een paar uurtjes aan gewerkt. Vanaf een uur of een vanmiddag met af en toe een kwartiertje pauze.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 11 november 2005 @ 17:23:25 #19
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32183968
Ik wist wel dat het een hij was, maar wilde 100 procent zeker zijn om niet een blunder te slaan Het was meer een soort van reality-check.

Bob Marley de hele dag opzetten wordt je stoned van, dus ik luister het alleen als ik in Bob Marley mood ben.
pi_32184199
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:23 schreef Dromenvanger het volgende:

Bob Marley de hele dag opzetten wordt je stoned van, dus ik luister het alleen als ik in Bob Marley mood ben.
Is denk ik meer de associatie met een reggea dreadlock joint hype die je overal tegenkomt. Rastakleuren met een joint erbij.

Ik luister ernaar voor de teksten. Bob Marley was qua muziek nog een rebel, een man van de verzetsmuziek en de black conciousness movement op zijn manier.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 11 november 2005 @ 17:35:46 #21
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32184340
Teksten zijn inderdaad ook goed, maar de manier waarop de muziek instrumentaal in elkaar zit. Dat is iets voor in de zomer ook.

Zoals 3 little birds. Dat is mooi om buiten te luisteren.

Teksten gaan niet alleen over 3 little birds maar over meer natuurlijk. Hoewel ik de teksten van artiesten niet altijd helemaal opvang. Ik luister vaak naar het ritme. Metallica vind ik lekker om de stevige beat.

Dan had ik de lyric gezocht van " The eye of the beholder" en kwam ik erachter dat het sterk in elkaar zat. Luister ik het zomaar zonder lyric erbij dan zit ik meer te luisteren naar de gitaren en drums.
pi_32184692
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Zullen ze wel een reden voor hebben voor die uitzaaiingen? Of hebben ze geen zin erin of hebben ze het te druk?

Hopelijk komt het goed. Ziektes zijn zwaar klote. Ik haat ziektes dus gigantisch. Mensen die vroegtijdig overlijden omdat het lichaam te wensen over laat. Ik bedoel, waarom is er kanker??

Sommige idioten beweren omdat het is om overbevolking tegen te gaan. Domste argument. Het is gewoon klote en ik snap nog steeds niet waarom ze kanker niet kunnen oplossen. Eigenlijk zou je toch moeten denken van, als de wetenschap kanker niet weet op te lossen, dan doe ik het als mens zijnde persoonlijk wel. Dat je opeens zegt van, weg uitzaaiingen, ik heb nooit om jullie gevraagd. Oprotten en snel een beetje.

Klinkt misschien vreemd maar dat je gewoon je hele lichamelijke functioneren op dat moment overhoop gooit zodat het goed gaat lopen. Maar dan moet je niet veel pijn hebben op dat moment, als je het niet voelt gewoon kracht inbrengen in je lichaam. Het hele negatieve proces dat optreedt tegengaan door alles een andere wending te geven. Van mijn part gaat het bloed andersom stromen of wat dan ook.

Afhankelijk zijn van je lichaam Ik bedoel van de beperkingen eraan.

Misschien kan dat overhoop gooien zelfs met pijn, dat je gewoon alles uitschakelt op een gegeven moment. Maar dan moet je dus krachtig zijn van geest heel erg, en erg fel zijn tegen de ziekte. Boven de ziekte staan ook.

Maar ik ben dus ff fel nu. Met felheid bestrijden wat niet ongewenst is, dat is toch de enige oplossing? Misschien zijn de medicijnen tegen kanker niet sterk genoeg? Anders hadden ze de ziekte al lang weten te bestrijden. Ze moeten een harder offensief voeren als je het mij vraagt.
Ik vraag me ook al mijn hele leven af waarom mensen die vreselijke ziektes krijgen
Er zal ongetwijfeld een reden voor zijn, overbevolking is daar volgens mij geen reden voor (denk dat al die vormen van natuurgeweld daar wel een reden voor zijn overigens) .
Wist ik de reden maar.

Misschien hebben mijn kaarsjes en wierookjes die ik voor hem gebrand heb toch nog effect gehad
Wel toevallig dat die ontsteking enorm lang geduurd heeft en dat het ineens in een week bijna weg is

Nou nog die rugwervel kanker
  vrijdag 11 november 2005 @ 17:59:21 #23
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32184963
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:49 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik vraag me ook al mijn hele leven af waarom mensen die vreselijke ziektes krijgen
Er zal ongetwijfeld een reden voor zijn, overbevolking is daar volgens mij geen reden voor (denk dat al die vormen van natuurgeweld daar wel een reden voor zijn overigens) .
Wist ik de reden maar.

Misschien hebben mijn kaarsjes en wierookjes die ik voor hem gebrand heb toch nog effect gehad
Wel toevallig dat die ontsteking enorm lang geduurd heeft en dat het ineens in een week bijna weg is

Nou nog die rugwervel kanker
Nog een kaarsje aansteken en bidden op genezing Misschien als je heel erg graag wilt dat het dan gebeurt

Een spontane genezing zou mooi zijn Wie weet, je kunt altijd hopen erop. Een teleurstelling zal het zijn als het niet gebeurt tot genezing maar dan maak je wel de tussenliggende periode wat makkelijker en je hebt dan het idee dat je je tenminste hebt ingezet op dat gebied.

Hopelijk komt het goed

En over kanker, het kan van alles zijn. Ik weet niet wanneer kanker is ontstaan. Of het altijd heeft bestaan of dat het sinds het jaar 1000 bestaat ofzo. Ik weet het dus niet. Dan zou ik me in de ziekte moeten verdiepen. Wil eigenlijk alles weten.
  vrijdag 11 november 2005 @ 18:01:06 #24
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32185005
Ik ga ff naar buiten, frisse lucht halen en vis-olie innemen. Ik denk dat die omega tabletten nog goed werk gaan verrichten hier. Heb echt goede verhalen gehoord daarover

Het lijkt al alsof het werkt maar dat kan placebo effect zijn, maar ik weet het niet.
  vrijdag 11 november 2005 @ 18:02:49 #25
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32185039
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:20 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Electro Worm is een hij natuurlijk. En hij heeft Bob Marley nog niet zo lang geleden leren kennen.
dacht gelijk aan groen spul

Limp bizkit is ook wel oke net zoals Bob Marley
stay frosty
  vrijdag 11 november 2005 @ 18:12:48 #26
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32185273
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 18:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga ff naar buiten, frisse lucht halen en vis-olie innemen. Ik denk dat die omega tabletten nog goed werk gaan verrichten hier. Heb echt goede verhalen gehoord daarover

Het lijkt al alsof het werkt maar dat kan placebo effect zijn, maar ik weet het niet.
Die vistabletten van jou..
The truth was in here.
  vrijdag 11 november 2005 @ 18:21:14 #27
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32185501
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 18:12 schreef Bastard het volgende:

[..]

Die vistabletten van jou..
Ik ben dus manisch depressief volgens dsm iv en er zijn mede "lot-genoten" die zijn helemaal afgestapt van chemische medicatie en zijn op natuurlijke basis verder gegaan. Die chemische medicatie heeft alsnog gezorgd dat ik doorgeschoten ben. Dus ik vraag me dan af. " Waarom neem ik ze uberhaupt nog in".

Daarbij vertrouw ik meer op het natuurlijke. Hoewel de psychiatrie zweert bij het onnatuurlijke chemische. Ik zal toch eens een poging wagen om in discussie te treden maar die mensen die wijken waarschijnlijk niet veel af van hun standpunt omdat ze hun aanpak als heilig zien en als allesomvattend.

De reguliere medicatie zal wel zichzelf bewezen hebben?

Ik denk dat chemische preparaten zorgt voor tijdelijke genezing. Het lichaam zal natuurlijk genezen moeten worden. Ik kan nu doorgaan met kanker genezen en dat je dat ook niet met chemo therapie moet doen maar met natuurlijke therapie maar dan kan het klinken alsof ik erg alternatief bezig ben.

Ik geloof dus meer in puur natuur En in natuurlijk herstel.

Genezing Mooi woord is dat Genezing Genezing Genezing. Ik zou het zo 1000 keer kunnen zeggen.
pi_32185860
nou je komt anders niet echt depresief over hoor dromenvanger. Je bent je volgens mij volledig bewust van alles wat er om je heen gebeurd en je staat naar mijn idee ook helemaal niet negatief in het leven.
  vrijdag 11 november 2005 @ 18:40:04 #29
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32185963
Nee, dat is ook zo Ik ben nu helemaal stabiel. En misschien ligt het wel aan de depakine die ik krijg of het ligt aan mijn levensinstelling. ( depakine is een middel dat gebruikt wordt bij epileptische aanvallen, bestaat al 50 jaar)

Maar dan zou ik moeten stoppen met medicatie en dat durf ik niet. Ik heb soms wat tegen medicatie omdat ik ook denk dat het placebo is. En soms denk ik dat het helemaal niet werkt. Dat het gevoel uit mezelf komt maar daar kom je pas achter als je stopt met het middel, als je dan meteen terug valt weet je van, ik ben afhankelijk ervan. Of ik ben afhankelijk geworden ervan. Of ik heb het nodig omdat er een stof ontbreekt in mijn hersens.

Proberen te stoppen is een dermate grote stap dat ik bang ben om alles weer te verliezen dat ik heb opgebouwd. Toch zeg ik van, het gebouwde gevoel heb ik bereikt door te denken en door inspanning in het denken. Die medicatie was meer een verdoving.

Of is het opgebouwde positieve gevoel alleen te danken aan een pilletje? Ik denk van niet. Pillen verdoven eerder, dat heb ik vaker meegekregen. Dus misschien houdt depakine het tegen dat ik niet nog erger positief ga worden. Dus is het nodig. Want als je echt te positief bent, ben je weer manisch. Dus misschien is het wel nodig om de energie in perken te houden

Ik zie mezelf ook niet ziek. Ik zie mezelf als iemand die te intens kan leven en iemand die heel erg kan opgaan in een situatie en nog meer. En als je dat hebt, dan kun je dus manisch worden. En na zo'n drukke intense periode wordt je depressief omdat je al je energie verbruikt hebt.

Dat is eigenlijk die ziekte in een peuleschil..of hoe je dat noemt

Een ding weet ik wel, het is vaak feest in mijn hoofd En dat mede dankzij die "ziekte". Dus is het nu een ziekte of een blessing?

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-11-2005 18:46:36 ]
pi_32186382
Depakine tegen manisch-depressiviteit? Ik dacht dat dat alleen tegen epileptie gebruikt werd.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 11 november 2005 @ 19:03:41 #31
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32186569
Nee ook tegen manisch depressiviteit. Ooit toevallig hebben ze aangetoond dat het werkt tegen een te hoge of te lage stemming. Middel is vrij mild van aard. Maar toch, steeds iedere dag die medicatie innemen. Niet dat het het grootste disaster is dat bestaat maar goed.

Zolang ik me goed voel En voel ik me goed door iedere dag een pilletje in te nemen dan boeit dat niet, vitamines slik ik ook iedere dag. Dus ik kan die hele medicatie net zo goed als vitamines zien.

Depakine-spiegel heb je nog. Met een waarde tussen de 40 en 100 in het bloed. Dus het zit technisch in elkaar ook. Heb dat in R&P al eens gezegd. Het heeft invloed op het bloed, en het bloed pompt door de hersens. En hoe het bloed de hersens weer beinvloed moet Jozef weten.

Het is in ieder geval ook een chemisch onstabiele huishouding. Dus als ik zeg dat je met chemische middelen een mens niet kunt beter maken heb ik het misschien fout? Ik bedoel, het lichaam is van nature toch ook een beetje chemisch? Of heb ik het vroeger en nu helemaal fout ingeschat?
  vrijdag 11 november 2005 @ 19:17:50 #32
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32186967
Spreek ik mezelf tegen maar ik wil eindelijk eens weten hoe het lichaam en de geest in elkaar zit. Vooral in mijn eigen situatie

Eerst zeg ik van, ik wil het natuurlijke dan zeg ik van, het bestaat ook uit het chemische. Ondertussen weet ik nog niet wat het is.

Mijn dokter weet het ook niet. Die zegt altijd van. "Zodra jij het weet mag je het zeggen"

De hele psychiatrie staat nog vol raadsels. Maar dat is overal zo. The big riddle is nog altijd niet opgelost. De sleutel tot het ultieme gevoel dus.
pi_32187945
Pychiatrie zal ook nooit helemaal kunnen werken denk ik, daarvoor is de wetenschap nog veel en veel te beperkt.
Maar in elk geval goed dat het beter met je gaat, een positieve kijk op het leven is wel zo fijn. En ik moet helaas eerlijk zeggen dat mijn kijk op het leven ook lang niet altijd positief is, ik ben zelf ook zwaar depressief geweest maar ik weiger naar een psychiater te gaan, wat moet zo'n man me vertellen?
Wat ik heb? Dat weet ik zelf het beste. En medicijnen geloof ik niet zo in, behalve een ongezonde stimulans van je lichaam zodat je wat positiever denkt.
Maar voor iemand anders kan het weer prima helpen misschien, als je maar erin gelooft.
  vrijdag 11 november 2005 @ 20:08:09 #34
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32188336
Ik ben daar beland in totale depressie die ik gekregen had na een psychose vol met fantasie en sprookjes, ik zat helemaal onderin de put. In het diepste van het zwarte gat. Ik had het misschien ook zelf kunnen oplossen. Ik weet dat ik het zelf had kunnen oplossen omdat ik mezelf het beste ken. Die psychose was dus een grote illusie, alsof ik aan het dromen was, ik leefde in een droom vol met fantasie maar dat was te heftig toen voor mij, ik kon niet omgaan met die wereld. En waar ik nu ben op gesprek zien ze die fantasie wereld als 1 grote ziekte, ze denken niet eens na wat het voor mij betekent wat ik toen allemaal dacht en meemaakte. Ze zien een ziekte dus, en meer niet. Niet dat ik zeg het is een gave, maar er zit meer achter. Er zit een persoonlijkheid achter en ze kijken daar niet naar een persoonlijkheid. Je persoonlijkheid speelt amper mee daar.

Ik ga vaker op gesprek en dan zit ik daar en denk ik echt van " What the fuck doe ik hier nog in Godsnaam". Dan zit zo'n dame tegenover je die het goed bedoeld en die jou probeert te zeggen hoe je leven moet. En ondertussen ben ik zo sadistisch dat ik haar onzeker wil maken en dat ik het gesprek ga overnemen.

Soms denk ik wel eens. De volgende keer dat ik ga doe ik alsof ik de therapeut ben. Omdat ik zelf verdomde goed weet hoe ik in elkaar steek. Misschien kan ik haar nog wat leren ook.

Ze komt zo dom over ook soms. Maar ze doet haar werk. Ondanks dat is ze een amateur. Het is gewoon amateuristisch op een bepaalde manier. Om mij te remmen in extreme buien is het misschien goed maar daar ook zou ik alternatieve wijzes voor moeten vinden.

Totale zelf-beschikking dus. Maar dat komt nog wel. Ik zit daar in de kort-durende zorg, dat wil zeggen dat ik ooit verlost ben van die zeik. Ze hebben me ook nooit echt weten te helpen in de dramatische tijden, ze wisten niet hoe ze met mensen moesten omgaan. En dat is hun grote gebrek geweest al die tijd.

Maar goed, wat boeit het ook. Ik weet zelf hoe ik leven moet en daar ben ik blij om. Dat ik weet hoe ik in elkaar steek. Dat mijn bestaan geen groot raadsel is ook. Dat het doolhof niet doodlopend is en ga zo door.

Ik geloof nog steeds niet echt in die medicatie maar stiekem hebben ze me zo geconditioneerd dat ik erin moet geloven. Ze hebben een agressieve manier gehanteerd ook.

Maar ook daar sta ik boven

Ik kan nog veel meer schrijven over wat ik deze jaren heb meegemaakt. Hoe ze soms mijn zelfvertrouwen afbreken door net te doen alsof ik niets aankan of voorstel en ga zo door. Hoe ze je als mens als zieke zien inplaats van als mogelijkheid maar dan is het al snel een klaagbaak iets. In klaagbaak open ik het liever niet, omdat hier meer verstandige mensen zitten. De meest verstandige mensen van fok misschien, in ieder geval de mensen die nadenken een beetje en dan meer dan 1 +1 = 2.
  vrijdag 11 november 2005 @ 20:17:56 #35
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32188602
Ik kan nog veel meer vertellen van deze 5 jaar. Soms denk ik wel eens dat ik niets heb meegemaakt maar het waren hectische tijden. Verdwalen in de fantasie is vreemd. En dan sluiten ze je op in een isoleer-cel Nee dus echt, als je afwijkt dan gaan ze je conditioneren. Omdat afwijking van het normale niet door de beugel kan.

Ben je fictief schrijver dan heb je 10 miljoen trouwe fans, leef je zelf in een fantasie-wereld dan sluiten ze je op

Nu ben ik dus zowel op fantasie-gebied bezig en sta ik tevens met beide benen op de grond. Omdat ik nooit meer opgesloten wil worden, ik hoor daar niet thuis. Omdat ik meer in mijn mars heb.

En misschien kan ik dat ooit tot uitdrukking brengen en ga ik daar terug en zeg ik van....

" Jullie hadden het toch mis in jullie opvatting, een mis-calculatie in mijn kunnen"
  vrijdag 11 november 2005 @ 20:21:16 #36
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32188682
Chemisch of natuurlijk, of helemaal niks.. als jij er zelf maar beter bij voelt.
Een naast familielid is ook heel heel depressief, jaren geweest zelf zo erg dat het op haar lichaam sloeg en echt verlamd was door haar geestelijke toestand. Pijn in haar spieren van alle spanningen die zich maar opbouwde, niet meer helder kunnen denken, alles negatief zien en niet meer buiten komen.
Na jaren deze toestand is ze gezwigd en heeft ze anti depressieva genomen... nou als een blad om aan een boom hoor.
Niet dat ze nu jubelend door het leven gaat, maar ze kan nu weken zonder huilen. Ze kan naar buiten samen met iemand anders. Ze is stukken minder zwaarmoedig geworden, en haar naaste mensen kan ze wat beter hebben nu.
Het is nog niet over hoor, en het zal nooit meer over gaan ook.. geestelijk gehandicapt zal ik maar zeggen, maar dat roept andere ideen op als dat het eigenlijk is. Maar het helpt wel in de omgang..
Voor ons, directe omgeving, is het een zege dat ze die medicatie heeft gekregen en dat ze dat ook wil blijven innemen in ieder geval.
The truth was in here.
pi_32188771
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kan nog veel meer vertellen van deze 5 jaar. Soms denk ik wel eens dat ik niets heb meegemaakt maar het waren hectische tijden. Verdwalen in de fantasie is vreemd. En dan sluiten ze je op in een isoleer-cel Nee dus echt, als je afwijkt dan gaan ze je conditioneren. Omdat afwijking van het normale niet door de beugel kan.

Ben je fictief schrijver dan heb je 10 miljoen trouwe fans, leef je zelf in een fantasie-wereld dan sluiten ze je op
Ligt natuurlijk wel aan de fantasie. Als schrijver kun jij fantaseren en opschrijven, a la Stephen King, wat voor een enge moord er nu weer gepleegd wordt.
Iedereen mag daarover fantaseren.
En die fantasie kan in de ogen van degene die het bedenkt best echt zijn. Persoonlijke realiteit.

Dat wordt natuurlijk anders als het anderen negatief gaat aantasten.
Door dat boek van de fantast te lezen kun je geschaad worden. Maar je maakt zelf wel de keus om het te lezen.

Maar als een fantast zijn fantasieen over moorden werkelijk tot uiting gaat brengen is dat strafbaar en reden om iemand op te sluiten en eventueel te herconditioneren. Of de methodes werken is weer iets anders. Daar kan ik niet over oordelen.

Je kan toch moeilijk stellen dat de man die met de carnaval de huid van zijn moeder afstroopte en om zijn schouders droeg een onschuldige fantasie had die hij ten uitvoer bracht.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 11 november 2005 @ 20:32:04 #38
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32188943
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:24 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ligt natuurlijk wel aan de fantasie. Als schrijver kun jij fantaseren en opschrijven, a la Stephen King, wat voor een enge moord er nu weer gepleegd wordt.
Iedereen mag daarover fantaseren.
En die fantasie kan in de ogen van degene die het bedenkt best echt zijn. Persoonlijke realiteit.

Dat wordt natuurlijk anders als het anderen negatief gaat aantasten.
Door dat boek van de fantast te lezen kun je geschaad worden. Maar je maakt zelf wel de keus om het te lezen.

Maar als een fantast zijn fantasieen over moorden werkelijk tot uiting gaat brengen is dat strafbaar en reden om iemand op te sluiten en eventueel te herconditioneren. Of de methodes werken is weer iets anders. Daar kan ik niet over oordelen.

Je kan toch moeilijk stellen dat de man die met de carnaval de huid van zijn moeder afstroopte en om zijn schouders droeg een onschuldige fantasie had die hij ten uitvoer bracht.
Bij mij was het heel anders. Maar ik pastte toen niet in deze realiteit misschien ook. Ik had niet moordlustige gedachtes. De fantasie was anders.

Maar het gaat ook niet persee daarom. Het gaat ook om de behandeling. Ze hadden geen mensenkennis. En hebben dat nog steeds niet. Foute mensen op de plek waar ze moeten zitten. En dat is misschien een kwestie van te weinig geld op die plek.

Fantasie is er nog steeds Gelukkig wel. En die verdwijnt ook niet zo snel.
pi_32189010
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:32 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Bij mij was het heel anders. Maar ik pastte toen niet in deze realiteit misschien ook. Ik had niet moordlustige gedachtes. De fantasie was anders.

Maar het gaat ook niet persee daarom. Het gaat ook om de behandeling. Ze hadden geen mensenkennis. En hebben dat nog steeds niet. Foute mensen op de plek waar ze moeten zitten. En dat is misschien een kwestie van te weinig geld op die plek.
Ik noemde ook maar een voorbeeld. Het hoeft inderdaad geen moord te zijn. Je kunt ook bij iedere leuke dame een hete fantasie ten uitvoer willen brengen en vergeten dat eigen fantasie niet perse die van een ander is

Grapje hoor
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 11 november 2005 @ 20:36:33 #40
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32189044
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:21 schreef Bastard het volgende:
Chemisch of natuurlijk, of helemaal niks.. als jij er zelf maar beter bij voelt.
Een naast familielid is ook heel heel depressief, jaren geweest zelf zo erg dat het op haar lichaam sloeg en echt verlamd was door haar geestelijke toestand. Pijn in haar spieren van alle spanningen die zich maar opbouwde, niet meer helder kunnen denken, alles negatief zien en niet meer buiten komen.
Na jaren deze toestand is ze gezwigd en heeft ze anti depressieva genomen... nou als een blad om aan een boom hoor.
Niet dat ze nu jubelend door het leven gaat, maar ze kan nu weken zonder huilen. Ze kan naar buiten samen met iemand anders. Ze is stukken minder zwaarmoedig geworden, en haar naaste mensen kan ze wat beter hebben nu.
Het is nog niet over hoor, en het zal nooit meer over gaan ook.. geestelijk gehandicapt zal ik maar zeggen, maar dat roept andere ideen op als dat het eigenlijk is. Maar het helpt wel in de omgang..
Voor ons, directe omgeving, is het een zege dat ze die medicatie heeft gekregen en dat ze dat ook wil blijven innemen in ieder geval.
Geestelijk gehandicapt of niet in staat zijn om het handicap op te heffen. Ik zie geen enkel handicap als permanent in. Vooral op geestelijk gebied denk ik dat een handicap een kwestie is van niet kunnen omgaan met jezelf en de situatie. Je wereld-beeld dat je schept is niet juist. Je ziet alles zwart in. Of te rooskleurig misschien.

Zit je in een rolstoel met 2 geamputeerde benen is het wat anders.

Maar bij dat geestelijke handicap komt het wel als handicap over, omdat de situatie uitzichtsloos lijkt, maar dan is het een gebrek aan......aan verandering kunnen aanbrengen in hoe je in het leven staat.
  vrijdag 11 november 2005 @ 20:40:47 #41
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32189153
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:34 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik noemde ook maar een voorbeeld. Het hoeft inderdaad geen moord te zijn. Je kunt ook bij iedere leuke dame een hete fantasie ten uitvoer willen brengen en vergeten dat eigen fantasie niet perse die van een ander is

Grapje hoor
Dat ik ff in een soort van gevangenis heb gezeten Zo noem ik het dan ook, een rustoord is misschien het betere woord, daar heb ik vrede mee. Die rustoord, waar het personeel voor onrust zorgde was nodig.

Maar dat is ook verleden tijd nu Toch is het een soort van trauma omdat het ingrijpend was. Als je ff uit je omgeving gerukt wordt is het ff een trauma.

Ik heb gewoon fantasie. That's it. En ik denk al snel van, waarom niet vandaag en waarom morgen.

En zo ga ik nu muziek luisteren. Ik schaam me dus niet daarover. Dat sommigen het misschien als idioot zien boeit me niet. In het echt zeg ik ook vaker dat ik ben doorgedraaid. Omdat ik me goed voel ook. En als mensen denken dat ik besmettelijk ben dan denken ze het maar.

Nu heb ik genoeg geluld erover, moest er ook ff uit.

Er zijn zoveel manisch depressieven geweest en zijn er nog steeds. Helemaal zo gek nog niet hangt op een poster daar. Misschien wel waar.

Ik ga weg nu...of ik ga ergens anders over praten Heb nu het idee dat ik teveel heb laten zien, maar ik wil me niet schamen voor wie ik ben. Omdat ik ben wie ik ben.
  vrijdag 11 november 2005 @ 20:46:02 #42
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32189274
Laatste opmerking.

Toen ik heel normaal wilde leven was het niet goed, ik leefde hoe anderen me wilden zien toen...., toen ik depressief was toen was het niet goed, toen ik dit was toen was het niet goed. Het was nooit goed in de ogen van sommige mensen. Je kunt perfect zijn, dan nog zelfs is het niet goed. Hoe je ook bent als mens zijnde, in de ogen van bepaalde mensen ben je gewoon niet goed bij je hoofd, of ze hebben gewoon commentaar, en ze hebben altijd wel wat te zeiken. Zolang er 2 of 3 of 4 of 5 of iets meer mensen zijn waar je het wel enigszins goed doet en die je nemen voor wie je bent is het allang goed.

Dus wat maakt het allemaal uit?

Waarom schaamte? Ik kan me wel schamen om mijn verleden maar waarom? Ik kan beter trots zijn dat ik schijt heb eraan.

Niet alleen hier en nu. Maar ook in het "echte" leven. Als ik kennis maak met mensen en ik ben in gesprek dan vertel ik het gewoon. Sommigen zeggen dan, je bent niet goed bij je hoofd dat je zo eerlijk bent over hoe je in elkaar steekt. Moet ik me dan schamen voor wie ik ben en wat ik heb? Is dat niet gigantisch fout als je je schaamt voor wie je bent en waar je voor staat?

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-11-2005 20:51:18 ]
pi_32189841
Schaamte? waarom?
Als je het leeft, het meemaakt en je overleeft het en kunt er mee verder in de rest van je leven is het goed. Deel van wie je bent. Het vormt je tot wie je nu bent.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 11 november 2005 @ 21:23:11 #44
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32190156

Precies. Het vormt een onderdeel van mezelf. Daarom ben ik zo open erover. Het hoort erbij. En zal bij me blijven horen ook. Het heeft ook gezorgd dat ik ben geworden tot wie ik nu ben.

Maar ik ga het niet aan de grote klok hangen altijd, soms in gesprek met mensen praat je vanzelf over vroeger en dan zeg ik wel eens hoe het was in mijn leven. Omdat ik dan eerlijk ben en niet om de feiten heen kan draaien.

Ik kan ook niet goed liegen en net doen alsof ik iemand anders ben.

Maar ik ben tevreden, een gelukkig mens. Ik heb een zware tijd overwonnen en vooral ben ik beter geworden door die ziekte. Die ziekte is goed. Ik was voor die uitbraak van het denken een soort van autist of wat dan ook. Ik was opgesloten.

Schamen .....waarom schamen mensen zich? Ik vind schaamte nu een woord waar ik geen betekenis aan kan geven. Waarom is schaamte ontstaan? Hoe is schaamte ontstaan. En waarom bestaat schaamte?

Schaamte.

Ik begrijp schaamte niet. Ik ga niet naakt over straat rennen ofzo Maar ik begrijp een bepaalde schaamte niet. Schamen voor wie je bent. Uitkomen voor je mening ook. Niet bang zijn wat anderen denken.

En zo val ik weer in de herhaling

Ik heb zin om uit te gaan Zin om eens te feesten. In een rock-cafe of iets dergelijks. Mensen tegen komen ook.
pi_32190524
Okee dan, ik had net mijn vriendin aan de lijn die niet meer de bovenverdieping op durft omdat daar geesten rondwaren. (zie ook topic spookhuizen) dus ik mag nu maandag gaan proberen die geesten weg te jagen lekker is dat, ze is echt als de dood om de bovenverdieping op te gaan.
pi_32190680
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 21:23 schreef Dromenvanger het volgende:

Precies. Het vormt een onderdeel van mezelf. Daarom ben ik zo open erover. Het hoort erbij. En zal bij me blijven horen ook. Het heeft ook gezorgd dat ik ben geworden tot wie ik nu ben.

Maar ik ga het niet aan de grote klok hangen altijd, soms in gesprek met mensen praat je vanzelf over vroeger en dan zeg ik wel eens hoe het was in mijn leven. Omdat ik dan eerlijk ben en niet om de feiten heen kan draaien.

Ik kan ook niet goed liegen en net doen alsof ik iemand anders ben.

Maar ik ben tevreden, een gelukkig mens. Ik heb een zware tijd overwonnen en vooral ben ik beter geworden door die ziekte. Die ziekte is goed. Ik was voor die uitbraak van het denken een soort van autist of wat dan ook. Ik was opgesloten.

Schamen .....waarom schamen mensen zich? Ik vind schaamte nu een woord waar ik geen betekenis aan kan geven. Waarom is schaamte ontstaan? Hoe is schaamte ontstaan. En waarom bestaat schaamte?

Schaamte.

Ik begrijp schaamte niet. Ik ga niet naakt over straat rennen ofzo Maar ik begrijp een bepaalde schaamte niet. Schamen voor wie je bent. Uitkomen voor je mening ook. Niet bang zijn wat anderen denken.

En zo val ik weer in de herhaling

Ik heb zin om uit te gaan Zin om eens te feesten. In een rock-cafe of iets dergelijks. Mensen tegen komen ook.
Ik vind schaamte iets wat aangeleerd is. ZIe jij een klein kind zich schamen als het in zijn blote gat op het strand rondloopt. Zie jij een klein kind zich schamen als ie midden op straat zijn broek omlaag trekt en gaat staan piesen ?

Schaamte is aangeleerd. Ik schaam me voor weinig dingen. Ik geef mensen altijd gewoon antwoord als ze dingen aan me vragen. Zo heb ik wel eens bepaalde dingen bij mijn msn naam staan die bv te maken hebben met wicca bv, als collega's ofzo dan wel eens vragen wat dat inhoud ben ik echt niet te beroerd om ze te vertellen over wat mij bezig houdt.
En als mensen zich schamen om zich bloot te geven bv dan kan ik dat ook niet zo snappen. Ik heb echt geen moeite met naakt. Als iemand mij mee zou vragen naar een naaktstrand ofzo zou ik ook geen nee zeggen
En ik vertel mensen ook altijd vol trots dat ik in een citroën BX rij, daar schamen sommige mensen zich ook voor ofzo ik ben er trots op

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Natuurlijk hou ik me heus wel aan de normen en waarden van deze maatschappij , zoals dromenvanger al zei, ik ga niet in mijn nakie de straat op rennen
  vrijdag 11 november 2005 @ 21:47:51 #47
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32190823
We zijn naakt geboren inderdaad, maar toch. Naakt...hahahaahah nee, ik heb geen moeite om mijn ziel open en bloot te laten zien. Naaktstrand gaat me nog te ver

Ik zou wel naakt kunnen lopen op mijn prive-strand waar niemand komt.

Verder ben ik zo open als maar zijn kan, en dat kan schokkend zijn in de ogen van sommigen.

Afsluiting lijkt misschien voor sommigen zelf-bescherming te zijn? Ik bedoel, lekker afsluiten dan hoef je ook je emoties niet te tonen. Misschien leidt openheid tot onzekerheid bij veel mensen. In mijn eigen geval leidt het juist tot zekerheid.
  vrijdag 11 november 2005 @ 21:48:16 #48
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32190830
Metallica staat op weer

En ik ben koffie aan het zetten nu. Lekker kopje koffie na het bier
pi_32191393
Voor veel mensen is afsluiting lekker veilig. Voor mij is openheid erg belangrijk, ik word er zekerder van, ik hoef me niet te schamen voor wie ik ben of wat ik denk. Als mensen raar over mij gaan denken dan is dat hun probleem en niet de mijne. Eerlijk duurt het langst en eromheen draaien heeft ook geen zin
  vrijdag 11 november 2005 @ 22:44:02 #50
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32192466
Precies.

Openheid.

Ik zag vandaag op rtl-z (een zakelijke nieuwszender) een interview met een cda-fracie-persoon-nog-wat.

Het ging over het nieuwe zorg-stelsel en dat het nadelig werkt voor de normale burger en dat het bestaan duurder wordt. Die gast was continu om de feiten heen aan het draaien en was totaal niet open en eerlijk. Hij hield informatie achter. in ieder geval was hij niet eerlijk.

En zulke mensen vallen door de mand. Zeker in de politiek. Die gast hoort niet op die plek.

Grappig was dat die journalist van rtl-z fel reageerde dat die man onzin aan het uitkramen was maar die man bleef bij zijn standpunt en kwam met praatjes aan die kant nog wal sloegen.

De politiek zou ook wel eens wat eerlijker mogen zijn, dan is communicatie wat makkelijker en kun je beter brain-stormen. Brain stormen is samen je ziel open zetten en samen komen tot een oplossing van problemen en brain stormen is niet jezelf afsluiten.

Maar ik sla weer door. Het was iets dat me opviel vandaag. Het ging over die particuliere zorgverzekering. En ze beweerden dat het beter was en ze hadden het over solidariteit en nog meer. Ze draaiden dus gigantisch op de feiten heen. Ze waren bezig om zichzelf goed te praten.

Dat zijn van die politieke lui die beslissingen nemen, foute beslissingen en geen verantwoordelijkheid willen of durven te nemen. Ze doen maar wat. Ze beslissen dat blauw rood is en als dat leidt tot het einde van de wereld zeggen ze dat bananen krom zijn en dat het goed is voor Nederland. Zo gaat dat.

Van die lafbekken zijn het. Pure lafbekken die ook nog eens 5 ton per jaar krijgen met dikke BMW van de zaak betaald door de belastingbetaler
  vrijdag 11 november 2005 @ 23:33:43 #51
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32193897
Ik ga zo pitten

Morgen nieuwe dag Kijken hoe de dromen gaan meewerken of tegenwerken. Ben benieuwd wat me vannacht te wachten staat daar.

Ik ga wel mijn best doen om het tot een goed einde te brengen

En als het ff kan ga ik vliegen zonder vliegtuig
pi_32195430
en jij bent de oude hoer van TRU ???
Ondertiltels zijn ZOOO 1914
pi_32195449
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 23:33 schreef Dromenvanger het volgende:
En als het ff kan ga ik vliegen zonder vliegtuig
Ik wil je wel effe van de Westertoren af flikkeren !
HELP ALSJEBLIEFT !
http://www.tim.zvssite.nl/
  zaterdag 12 november 2005 @ 06:07:29 #54
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32198593
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 00:41 schreef danaantje het volgende:

[..]

Ik wil je wel effe van de Westertoren af flikkeren !
Bedankt voor je aanbod maar nee Toch welkom hier in het ouwehoer topic. Vanwaar dat hatelijke bericht? Ben je een haatdrager?

Mensen die haat dragen

Daar hou ik me niet mee op.
  zaterdag 12 november 2005 @ 06:10:58 #55
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32198596
Losstaand van het negatieve heb ik vannacht een positieve nacht gehad.

De eerste keer dat ik echt een duidelijke geestverschijning heb meegemaakt, ik zag dus zowat de uitdrukking van die geest. Was schrikken in het begin maar dat is dan nergens voor nodig. Toen ik die witte schim zag kreeg ik ook meteen kippevel over mijn lichaam. Ik kan nog meer vertellen erover maar die informatie hou ik ff achter de hand.

Daarnaast nog visioenen gehad en geluiden gehoord en nog meer. Het zijn geen slechte identiteiten gelukkig. Ik wil daar dus wat mee doen, het liefst zet ik zo'n geestverschijning duidelijk op de foto, maar dat is misschien voor de toekomst wat. Moet dan wel vragen of het van ze mag.

Trouwens Danaantje, toen ik je bericht las en je profiel checkte en zag dat je vrouw was en ik het nog een keer las en nog een keer las. Kreeg ik een soort van gesproken bericht door, het werd op een nogal hatelijke manier gebracht met die stem. Het was een hollands accent van een vrouw met scherpe tong. Een slangentong achtig iets, niet mild, maar echt scherp. Herken jij je hierin

Dan heb ik misschien jou bericht in geluid gehoord Nieuwe manier van fokken, lees en hoor hoe mensen het bericht schrijven

Tijd om te douchen. Ik moet nog afrekenen met het een en ander, vooral mijn donkere kant nog. Ik merk dat ik tijdens het contact met de andere kant soms foute dingen erin heb zitten, dan zendt ik het foute door en is het contact niet goed in orde.
  zaterdag 12 november 2005 @ 06:17:06 #56
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32198601
Ik laat me te snel van slag maken door idiote schizofrenen als danaantje. Dat mens heeft hier niets te zoeken. Ik heb in andere topics gekeken en daar is zo ook al aan het zieken.

Als mensen iets niet serieus nemen moeten ze naar onzin. In ieder geval moeten ze op het matje geroepen worden ff, misschien was er ff geen mod aanwezig kan natuurlijk

Het voelt dus als bedreiging aan ff. Omdat hier normaal gesproken normaal met elkaar wordt omgegaan. Dat je in onzin elkaar van een toren wilt afflikkeren maakt niet uit. Maar hier niet.

Niet dat ik niet tegen een stootje kan, maar het hoort hier dus niet. Maar zo gedisciplineerd is fok nog niet, er lopen nog genoeg psychopaten rond hier als het ware
  zaterdag 12 november 2005 @ 06:26:31 #57
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_32198617
Flauwe reacties idd..
Ik kom hier eigenlijk ook nooit.. maar eens moet 1e keer zijn toch..
Heb een beetje slowchat nacht geloof ik
Toch heb ik wel interesses op dit vlak.
Nuja.. dat wilde ik even mededelen
Fijne nacht nog.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 12 november 2005 @ 06:29:05 #58
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32198619
Jij ook fijne nacht

Hoewel ik het idee heb dat het morgen is

Ik reageerde ff fel terug op die ene danaantje, omdat ik vanzelf in de verdeding ga uit automatisme, een soort zelf-protectie is dat. Ook belangrijk om in leven te blijven en het is goed voor de reflexen. Hoewel het misschien beter milder gezegd had kunnen worden. Tand om tand werkt ook niet altijd even goed. Dan krijg je een bloedbad

Het gebied hier moet je inderdaad liggen, je moet er open voor staan. Kan me soms reacties wel voorstellen van bepaalde mensen omdat ze wellicht bang zijn voor het onbekende.

Misschien dat ik dus echt in de toekomst actief ga proberen om geesten op te roepen op een vriendelijke manier, en dan op de foto zetten als een soort van bewijs. Als er een wel willende geest is die dat wilt dan zou ik dat doen.

Maar zelfs al heb je de duidelijkste foto genomen en is heel de wereld getuige dat je die foto genomen hebt, dan nog geloven de mensen niet erin.

Mensen geloven niet zo snel. Mensen geloven amper. Vraag me niet waarop dat is want dat weet ik dus niet
  zaterdag 12 november 2005 @ 06:32:44 #59
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_32198625
Iemand gelooft er pas in als ze het zelf meemaken.. maar dat staat voor zoveel zaken natuurlijk.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 12 november 2005 @ 06:39:20 #60
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32198638
Klopt. En wat de gek niet kent dat eet hij niet. Ik bedoel, als ik iets lees dat onbekend is in mijn ogen, dan kan ik nog altijd denken of het misschien geen mogelijkheid is dat het waar kan zijn. Om alles meteen naar het land der fabels te verwijzen of wat dan ook dat is .....heb er geen naam voor. Koppigheid noem ik het niet, standvastigheid eerder. Geen flexibiliteit ook.

Ik kreeg vannacht overal visioenen binnen, flitsen van fragmenten ook, beelden, en soms een licht-flits in het duister. Het leek soms ook alsof de duisternis boven minder was, alsof er licht was in de duisternis terwijl het altijd pikke donker is daar. En mijn neus ging open. Ik heb altijd last gehad van verstopte neus een beetje en allergieën en ineens leek het alsof mijn lichaam bezig was met veranderen. Ik haal ook vrijer adem. En dat heeft te maken dat ik dus bezig ben om het geestelijke beter te maken. Het lichaam gaat dan vanzelf ook meewerken.

Ik kreeg net in bed zoveel frisse lucht dat ik versteld stond. Had zelden zoveel lucht binnen gekregen. Alsof mijn neusgaten 10 keer groter waren als het ware.

Maar die geestverschijning, het leek gewoon een mens, alleen zonder lichaam, het was dus doorzichtig maar toch zichtbaar ook. Geef je alle geesten een lichaam dan kunnen ze gewoon met de trein reizen misschien. Ik bedoel de geest hoeft maar een soort van host te hebben waar hij zich mee kan bewegen en wat hij als instrument kan gebruiken. Maar misschien willen ze dat helemaal niet. Dat het geest zijn veel meer gemakken biedt Hoewel ik denk dat ze soms toch een beetje verdwaald zijn. Dat ze dwalen een beetje. Toch is het makkelijk omdat ze overal naar toe kunnen.

Ik denk dus dat het zo is. Ik weet het niet zeker

Ik ga koffie zetten nu. Ook broodnodig. Was me het nachtje wel. Soms zijn er van die nachten dat zich wat opent. En de nacht erna haal ik die slaap weer in.

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 12-11-2005 06:45:11 ]
  zaterdag 12 november 2005 @ 07:03:16 #61
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32198664
Koffie is klaar. Ik ga nu ff wat anders doen. In ieder geval laat ik het paranormale ff rusten. Mijn ingeving zegt dat ik het rustig moet doen. Dat kreeg ik ook vannacht door. Dat ik nog rustiger moet gaan.

Waarom ik me er mee bezig hou, omdat ik het als een soort verplichting zie naar mezelf toe. Verplichting is niet het juiste woord misschien, een verplichting is negatief van aard. Maar ik denk dat ik het voor mezelf moet doen omdat ik ermee begonnen ben. En begonnen werk moet afgemaakt worden.

Weet niet eens wat ik nog allemaal ga meemaken in de toekomst maar ik denk dat mijn gebied waar ik me in kan begeven groter gaat worden. Dat merkte ik dus in bed ook al. Ik leek wel ruimte te scheppen in de slaapkamer. Alsof ik de slaapkamer groter aan het maken was met gedachtes en bewustzijn. En tevens werd de ruimte in de kamer zelf groter, het werkte ook naar me toe als ik met open ogen of gesloten ogen naar het flafond lag te staren.

Ik lag in bed en wist niet eens of ik nu naar het noorden, oosten of westen of zuiden lag. Vroeger wist ik dat wel. Nu kon ik met mijn hoofd alle kanten opliggen.

Zo en nu genoeg. Ik ga ff relaxen. Vanavond feest weer hier maar ik zal online blijven, bezoek voor mijn broer is het.
pi_32198828
wat waren jullie er vroeg bij vanochtend
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32199270
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_32199950
mogge iedereen

Vanacht best okee geslapen, helaas geen dromen onthouden. Was echt zo moe dat ik als een blok geslapen heb. Ik heb ook niet mijn best gedaan om ze onthouden, had ik effe geen zin in vanacht
Normaal lig ik altijd nog een tijd op mijn rug waarna ik langzaam in slaap val, en dan krijg ik bijna altijd lucide dromen. Nu had ik daar even geen zin in en ben ik direct op mijn zij gaan liggen en viel ik erg snel in slaap
pi_32201148
Sinterrrrrrrrklaas!
  zaterdag 12 november 2005 @ 12:21:06 #66
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32201464
nee ik ben barra niet sinterklaas
stay frosty
  zaterdag 12 november 2005 @ 12:36:15 #67
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_32201775
straks ff digicam kopen
(heb je eindelijk ff vrij , ben je nog druk )
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_32201996
barrrrrrrrra!

OT: Een tijdje terug begon een online vriend van me www.smashmyipod.com
Nu is het superbekend online en ben ik nog steeds een grote onbekende Ik doe toch iets verkeerd in het leven lol
  zaterdag 12 november 2005 @ 12:53:03 #69
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32202142
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:46 schreef RSH11 het volgende:
barrrrrrrrra!

Nu is het superbekend online en ben ik nog steeds een grote onbekende Ik doe toch iets verkeerd in het leven lol
i dig it when people scream my name!
en RSH11 wees niet bang ik heb nog nooit van smashmyipod gehoord
stay frosty
pi_32202577
quote:
barrrrrrrrra!

Ach... jij bent nog jong. Je hebt nog kansen genoeg.
De tijd dat jij naar jezelf kijkt en denkt: "okay.... het wordt helemaal niks meer", is nog ver weg.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32202645
quote:
barrrrrrrrra!

En btw......smashmyipod....WTF what a waste of money. Had die ff-ing donatoren ook mijn rekening nummer wel willen geven. Dan hadden ze het tenminste nog aan een goed doel gegeven.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 12 november 2005 @ 14:00:49 #72
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32203785
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 08:44 schreef nokwanda het volgende:
wat waren jullie er vroeg bij vanochtend
vroeg, wat is vroeg. gistermiddag weggegaan en net weer thuis.

ff stad in geweest, was van plan cafe in te gaan, maar bleek dat vrijdag koopavond is in r'dam. ik kom daar zo vaak op een vrijdag avond hehe. nog wat boeken gekocht van "ongewoon gesprek met God" en "de nieuwe openbaringen". paar mensen zaten me er al bijna een half jaar over te zeuren dat ik het moest halen, maar nooit behoefte aan gehad. bij Donner ff achterkant gelezen en heeft toch mijn nieuwsgierigheid gewekt. ook nog een boek genaamd "Water weet het antwoord" van Masaru emoto. kun je lezen over het effect van gedachten en geluiden en woorden en intenties op water moleculen. best apart om te zien. je kunt er al een stukje van zien in de film/docu "What the bleep do we know".

liep bij donner de Esotherie hoek in en je zag meteen een man mij vreemd aankijken alsof ik heb zou oordelen over het onderwerp dat ie in zijn handen had. ging toen op de stoel zitten terwijl ik de kast verder bekeek. is best apart hoe schuchter mensen reageren, nog steeds, op dit soort zaken. je kan beter een new-age winkel ingaan heb je dezelfde soort boeken, zelfs dieper op het onderwerp en veel relaxter ook.

en ik zal mezelf niet zijn als ik ook nog 2 manga films gekocht heb van "Ichi the Killer" en Kaena the prophecy.

maar je kan niet lopen zonder gestoord te worden. zo'n miep van het wereld natuur fonds sprak ons aan. echt op zo'n manier van de infomercial "Hey bob weet je wat ik hier heb. Mike it's AMAZING!!!" ben maar geen lid geworden, doe al genoeg met de natuur zelf op mijn eigen manier. echt zo'n vraag van "dus als er iets aan de andere kant van de planeet gebeurd interesseerd het je niet"...heel droog "is ver van me bed verhaal, dus nee". tja moet toch wat zeggen om het gesprek te beeindigen ook al meende ik het niet.

nog naar Breakaway geweest, relaxe engelse pub. maar die drankjes zijn duur :S 11.50 voor 2 zoete mixen.

maar Nok die oefeningen..die werken. verbrand er veel calorien mee

zometeen beetje studeren, WoW spelen, filmpje kijken.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_32203875
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 14:00 schreef Enyalius het volgende:

[..]

vroeg, wat is vroeg. gistermiddag weggegaan en net weer thuis.

ff stad in geweest, was van plan cafe in te gaan, maar bleek dat vrijdag koopavond is in r'dam. ik kom daar zo vaak op een vrijdag avond hehe. nog wat boeken gekocht van "ongewoon gesprek met God" en "de nieuwe openbaringen". paar mensen zaten me er al bijna een half jaar over te zeuren dat ik het moest halen, maar nooit behoefte aan gehad. bij Donner ff achterkant gelezen en heeft toch mijn nieuwsgierigheid gewekt. ook nog een boek genaamd "Water weet het antwoord" van Masaru emoto. kun je lezen over het effect van gedachten en geluiden en woorden en intenties op water moleculen. best apart om te zien. je kunt er al een stukje van zien in de film/docu "What the bleep do we know".

en ik zal mezelf niet zijn als ik ook nog 2 manga films gekocht heb van "Ichi the Killer" en Kaena the prophecy.

maar je kan niet lopen zonder gestoord te worden. zo'n miep van het wereld natuur fonds sprak ons aan. echt op zo'n manier van de infomercial "Hey bob weet je wat ik hier heb. Mike it's AMAZING!!!" ben maar geen lid geworden, doe al genoeg met de natuur zelf op mijn eigen manier. echt zo'n vraag van "dus als er iets aan de andere kant van de planeet gebeurd interesseerd het je niet"...heel droog "is ver van me bed verhaal, dus nee". tja moet toch wat zeggen om het gesprek te beeindigen ook al meende ik het niet.

nog naar Breakaway geweest, relaxe engelse pub. maar die drankjes zijn duur :S 11.50 voor 2 zoete mixen.

zometeen beetje studeren, WoW spelen, filmpje kijken.
Heb je daar toch nog de hele nacht over staan lullen met de WNF-Miep..... je bent net pas thuis
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 12 november 2005 @ 14:05:57 #74
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32203914
ja zware discussie over oerwouden die gekapt worden, ozonlagen met gaten, dieren die verzuipen in olie of aanspoelen, leefgebieden van beesten die kapot gemaakt worden. en je kan het allemaal fixen als je 3 euro per maand doneert
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_32203929
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 14:00 schreef Enyalius het volgende:

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 12 november 2005 @ 14:08:58 #76
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32203983
es kijken of ik er nog wat sit-ups bij kan doen op de 1 of andere manier

kom thuis. zie verscheidene msn berichtjes die mensen hadden achter gelaten. 1 was van EW. las het eerste stuk "ik weet niet of je wakker was"....hmmm tja dat weet ik ook nog niet.
pi_32204052
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 14:08 schreef Enyalius het volgende:
es kijken of ik er nog wat sit-ups bij kan doen op de 1 of andere manier

kom thuis. zie verscheidene msn berichtjes die mensen hadden achter gelaten. 1 was van EW. las het eerste stuk "ik weet niet of je wakker was"....hmmm tja dat weet ik ook nog niet.
Blij dat het goed gaat met je trainingsschema.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 12 november 2005 @ 14:18:36 #78
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32204198
tja motivatie geen gebrek, dat was vroeger wel anders. het is af en toe nog best pittig ook. zat te denken om het een stapje hoger te zetten, maar denk niet dat ik dat op dit moment aan kan. ik voel me al behoorlijk leeg gezogen na de huidige sessies.

kan nog steeds niet geloven wat sommige tentjes voor een drankje durven te vragen. maar was wel erg lekker. het heette Love Juice. pisang ambon, vodka en nog een lading zooi. nog een vrolijk kleurtje ook. denk dat ik het voortaan bij een whiskey houd, stuk goedkoper ook.

* Enyalius gaat verder trainen in het spel "WoW here i come"
  zaterdag 12 november 2005 @ 15:01:13 #79
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32205158

Hallo allemaal

Net ff met mijn moeder gepraat over die geestverschijning, moest het toch ff kwijt aan iemand anders dan internet en ze gelooft er zelf niet in maar ze gelooft wel dat anderen het kunnen meemaken. Ze vroeg of het niet eng is, ik zeg het is juist spannend

Was erg vroeg op vanmorgen ben nog naar bed gegaan tot 13:40. Ben weer helemaal fit en bij de les.

Die geest-verschijning moet dus echt op de gevoelige plaat kunnen worden vast gelegd zoals ik dat al zei. Maar dat is misschien voor later. Geesten oproepen heb ik nooit gedaan, ze komen meestal spontaan langs alsof ze iets aan het zoeken zijn Het oproepen ga ik ooit nog proberen en ik ga dan alleen de goede oproepen anders is dalijk het hele huis vol kwaden.

Zo, ik voel me dus relaxt. Blij dat ik ben gaan slapen ff.

En Enyalius, de prijzen in de horeca zijn inderdaad belachelijk
  zaterdag 12 november 2005 @ 18:59:30 #80
90061 coz
pi_32210952
what the bleep do we know
laatst gedownload , nog geen tijd voor gehad

* coz trotse bezitter van een canon ixus 40
(*kuch* ik krijg hem pas volgende week *kuch*)
4 MP , 3x zoom en klein , heel klein

86.0 x 53.0 x 20.7 mm and the IXUS 40 weighs in at 130g.
creditcard van 2 cm dik
pi_32211502
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 18:59 schreef coz het volgende:
what the bleep do we know
laatst gedownload , nog geen tijd voor gehad

* coz trotse bezitter van een canon ixus 40
(*kuch* ik krijg hem pas volgende week *kuch*)
4 MP , 3x zoom en klein , heel klein
[afbeelding]
86.0 x 53.0 x 20.7 mm and the IXUS 40 weighs in at 130g.
creditcard van 2 cm dik
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 12 november 2005 @ 19:34:07 #82
90061 coz
pi_32211986
hey , voorzichtig met dat kwijlen ... weet niet of waterschade ook in de verzekering zit
  zaterdag 12 november 2005 @ 19:46:52 #83
90061 coz
pi_32212380
en nog een paar centjes extra uitgegeven

ik zag een verzamelboxje met 4 dvd's van blackadder
pi_32212829
Mooi cameraatje coz, canon maakt echt super fototoestellen
pi_32213058
Zou ik goed kunnen gebruiken om betere foto´s van mijn werk te kunnen maken om op mijn website te pleuren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 12 november 2005 @ 20:17:19 #86
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32213434

Barra heeft sinds kort deze
stay frosty
pi_32213631
Gaan we patsen? ik heb deze sinds een paar maandjes:

pi_32213973
Okay, heren.... ik pimp mee.

Ik heb deze

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32214180
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 20:32 schreef nokwanda het volgende:
Okay, heren.... ik pimp mee.

Ik heb deze

[afbeelding]
Ja, daar kan ik niet tegen op natuurlijk
pi_32216067
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 20:37 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ja, daar kan ik niet tegen op natuurlijk
Nope
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32216926
Ik ga zo maar eens mediteren en even helemaal tot rust komen denk ik.
Even ontspannen en de gebeurtenissen van afgelopen week verwerken.
Morgen weer een druk dagje voor de boeg heb een collega beloofd te helpen met zijn nieuwe huis.
  zaterdag 12 november 2005 @ 21:57:53 #92
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32217015
ik ga over een 30-40minuten ook mediteren. of te wel horizontaal onder de wol en wat bossen omzagen
pi_32225896
Mogguh
pi_32225979
GOEDEMORGEEEEEEEEEEEEUH!
Ik kom er net achter dat ik gewoon een fucking 6 heb voor een tentamen die ik echt zo zwaar verkloot had!
Heb net door huis zitten dansen van vreugde
  zondag 13 november 2005 @ 10:48:52 #95
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32226101
hoi mogguh iedereen

Ik ga eens even douchen en zo een collega helpen verhuizen.

heb er echt zin in
pi_32226355
quote:
Op zondag 13 november 2005 10:35 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh
Uitgeslapen? Of gewoon nog niet helemaal wakker of bijna weer in slaap vallend omdat je er alweer een halve dag op hebt zitten?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32226375
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 00:40 schreef GrafJosti het volgende:
en jij bent de oude hoer van TRU ???
Late reactie.... maar nee, dat is hij niet.
Ik wel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32226610
quote:
Op zondag 13 november 2005 11:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Uitgeslapen? Of gewoon nog niet helemaal wakker of bijna weer in slaap vallend omdat je er alweer een halve dag op hebt zitten?
combinatie van denk ik...
pi_32227820
quote:
Op zondag 13 november 2005 11:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Late reactie.... maar nee, dat is hij niet.
Ik wel.
ik denk niet meer dat je een reactie terug krijgt....
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_32227848
quote:
Op zondag 13 november 2005 12:12 schreef Mirage het volgende:

[..]

ik denk niet meer dat je een reactie terug krijgt....
Ow... heb ik een Med gemist?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32227869
quote:
Op zondag 13 november 2005 12:13 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ow... heb ik een Med gemist?

hé we hebben een nieuw chemtrail topicje !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_32227946
quote:
Op zondag 13 november 2005 12:15 schreef Mirage het volgende:

[..]

hé we hebben een nieuw chemtrail topicje !
Dat zag ik, ja. Maar had het eerste topic al niet zo gevolgd. Las net wel Med.
Maar las wel andere reacties van "hen die even niet meer zullen antwoorden". Dus ik legde de link naar Chemtrails niet perse .

Gaan chemtrails Truth vervuilen?......... The Truth Is In Here.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 13 november 2005 @ 12:55:44 #103
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32228689
Zo, ik heb geslapen als een rots. Voel me weer helemaal rustig en ontspannen. En als ik dan niet oplet dan loop ik gewoon tegen de deur op met de koffie in de handen. Toch moet ik enigszins alert blijven altijd, anders loopt het fout.

Dus kankerjosti en danaantje hebben een ban hier

Dat zal ze leren

Chemtrails persoonlijk interesseert me niet zoveel. Ik weet niet wat ik met het onderwerp aanmoet en ik weet niet hoe de overheid bezig is en of het niet te ver gezocht is allemaal.
pi_32228913
quote:
Op zondag 13 november 2005 12:55 schreef Dromenvanger het volgende:

Chemtrails persoonlijk interesseert me niet zoveel. Ik weet niet wat ik met het onderwerp aanmoet en ik weet niet hoe de overheid bezig is en of het niet te ver gezocht is allemaal.
ik ook niet
Sir Winston Churchill
  zondag 13 november 2005 @ 13:14:49 #105
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32229142
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:05 schreef Mirage het volgende:

[..]

ik ook niet

Ik zie wel continu straaljagers in de lucht, zelfs nu op zondag zijn ze aan het vliegen. Ik zie ook een streep die ze achterlaten maar wat moet ik ermee aanvangen, die streep die verdwijnt trouwens behoorlijk snel weer?

Het lijkt me niet dat ze bezig zijn met de aarde vernielen. Ik kan wel zeggen het is gewoon condens en dat denk ik ook. Maar goed, verder boeit het me ook niet

Maar het is natuurlijk zoeken naar the thruth, maar misschien is the thruth gewoon dat ze aan het trainen zijn in de lucht. Of ze vliegen voor de fun of wat dan ook
  zondag 13 november 2005 @ 19:21:29 #106
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32238969
vandaag WEER de stad in geweest. nog meer boeken gehaald en wat ander geinig spul. aziatische waxine houders en een fles met 2 kleine kopjes waar je normaal Saki mee drinkt. ik gebruik dat kopje en zo als mijn tijdelijke improvisatie voor offering/kelk op mijn altaar. wat water er in, en in de toekomst Mede/Saki. 1 kopje voor de "god(in)" die ik aanhang en de ander voor de entiteiten waar ik op dat moment mee bezig ben. in alledag gewoon mijn gidsen en meer niet.

"leer en ritueel der Hoogere magie" heet 1 van de boeken die ik gekocht heb. is 2 delen en heel erg oud. heb een energetisch gescand voorhand om te zien of de boeken voldoende waarheden bevat om te kopen...en het voelde zwaar. enorm zware materie die erg dicht bij de waarheid ligt. zeker toen ik delen er van later in een cafetje las. kan niet wachten om de rest te lezen.

1 van de andere boeken is om praktischer om te gaan met tarot. meer er uit halen dan dat ik nu doe. maar ja devinaties is zo wie zo niet echt mijn ding, maar toch leuk om er wat meer van te weten en meer ervaring er in te hebben. zelfde reden dat ik een boek over sjamanisme en alchemie heb gehaald. doe er niks mee, maar weet er dan wel wat meer over dan de standaard vooroordelen. zag ook nog een boek over afrikaanse "occulte" aanhangers/religies. maar heb die weer terug gezet.

ben wel beetje bek af na al dat geschouw hehe
  zondag 13 november 2005 @ 19:38:36 #107
90061 coz
pi_32239440
ik heb gta san andreas vandaag tot 100% gebracht en het officieel uitgespeeld , story line had ik al heel lang geleden klaar- alleen er zijn nog wel een aantal dingen die ik nog steeds niet gedaan heb (die dus buiten de 100% vallen maar ik nog ga doen ) ... kost een paar maand maar dan heb je ook niets ...
  zondag 13 november 2005 @ 19:49:15 #108
90061 coz
pi_32239792
ok ok "niets" want het is en blijft een spel

http://img21.imagevenue.com/img.php?loc=loc48&image=4df_gallery347.jpg

1 tank , 1 vliegtuig .. hoop cash , stats geupgrade en geen gezeur met kogels meer
paradoxale eraan is dat je er niets aan hebt omdat je alle missies al gedaan hebt en je al zoveel guns hebt verzamelt dat je alle onschuldige mensen ook wel zonder unlimited ammo af kan maken !
  zondag 13 november 2005 @ 20:00:59 #109
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32240167
* BarraCupraCuda duikt zijn bed weer in .... zonder slaap word je toch wle moe
stay frosty
  zondag 13 november 2005 @ 20:09:50 #110
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32240425
zo ff water geschonken voor Gaia en me gids en meteen wat kaarsjes in me kamer aangezet. hoop niet dat de groene stopkaars op mijn altaar een teken aan het geven is mbt tot mijn emotionele staat. de vlam is nog nooit zo hoog geweest, het flikkert als een gek met zwarte rook er boven.

zometeen ff wat muziek op zetten en weer naar WoW toe. ga de BattleGrounds proberen voor de lvl's 10-20

morgen ochtend weer vroeg op voor salaris onderhandelingen voor het nieuwe werk :S
pi_32240997
quote:
Op zondag 13 november 2005 19:21 schreef Enyalius het volgende:
zag ook nog een boek over afrikaanse "occulte" aanhangers/religies. maar heb die weer terug gezet.
Die had ik dan waarschijnlijk wel interessant gevonden.
En je hoeft je niet bezig te houden met divinaties om dat te raden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 13 november 2005 @ 21:13:28 #112
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32242357
nee moest wel ff aan je denken toen ik dat boek had. had het nog ff mee genomen net zoals Feng Shui, maar naderhand weer trug gezet
pi_32242391
Nou ja.... heeft er tenminste iemand aan me gedacht vandaag
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 13 november 2005 @ 21:19:26 #114
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32242541
ach ja. iets niet goed?

net in WoW voor het eerst battlegrounds gedaan. 10 alliance vs 10 horde. ik was alliance. deed het niet slecht eindigde als 5e in de lijst. had heel veel gedood en als ik ergens goed in ben

op eind gingen die sukkels bij de spawn spot staan met zijn 3en. dus als ik eens een keer sterf staan ze me daar weer op te wachten. schiet niet op. wel lachen want ik was lvl19 en die 3 lvl 12. tja dat win je niet tegen moi. toen kwamen er 2 lvl 19 en 1 van 18 er staan. dat win ik dus niet.
pi_32250747
Goeiemorgen truthertjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 14 november 2005 @ 08:45:43 #116
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32251215
mogguh

dit vroeg op staan is niks. kom ik aan op het 2e sollicitatie gesprek blijkt die gozer 5 tellen ervoor gebeld te hebben naar kantoor dat ie ziek is vandaag. dus ik zo van "bel hem maar op dat ie moet komen. ziek zijn doet ie maar in zijn eigen tijd. anders maar via de telefoon ff ja zeggen. vraag meteen even wanneer hij denkt weer te beginnen want dit is geen doen zo" - niet serieus bedoeld natuurlijk. dus heb ff zitten bijpraten met die gasten daar. komt er iemand binnen hij zo van "jouw heb ik al lang niet meer gezien. ik was die machinist toen waar je mee reed en uitlegde wat al die metertjes waren" - "nee toen was ik nog zo'n klein opdondertje. nu ben ik wat gegroeid sinds ik 12 was". ach ja was wel gezellig. woensdag herkansing.

daarna met pa boodschappen gedaan. gaan we weg zet ie de auto half op fietspad van "zo ff hier neerzetten. als een andere eikel denkt er langs te komen en mij op te houden heeft ie pecht. ik heb voorrang op alles wat beweegt" - "uhm...pa...je snapt het niet heh? je moet wachten tot de fietser VOOR je auto is en dan pas het fietspad oprijden"

hmm vraag me af waar ik mijn persoonlijkheid vandaan heb. me uiterlijk heb ik grotendeels van me moeder hehe.

zometeen maar ff ontbijten, daarna WoW spelen of beginnen met de boeken die ik heb gehaald van het weekend.
  maandag 14 november 2005 @ 09:16:58 #117
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32251561
morning allemaal

Zit alweer een uur op mijn werk, stonden zowaar geen files op het stuk waar ik altijd rij 's ochtends
(ze hebben EINDELIJK de stoplichten in spijkenisse afgesteld , kost 5 jaar maar dan heb je ook wat )

Ga zo direct maar eens kijken of ik de makelaar van een huis kan bereiken )
Was gister een collega aan het helpen in zijn nieuwe huis en zag toevallig een huis iets verderop ook te koop staan, zag er echt super uit!
en lekker dicht bij mijn werk
pi_32251704
quote:
Op maandag 14 november 2005 08:45 schreef Enyalius het volgende:
mogguh

dit vroeg op staan is niks. kom ik aan op het 2e sollicitatie gesprek blijkt die gozer 5 tellen ervoor gebeld te hebben naar kantoor dat ie ziek is vandaag. dus ik zo van "bel hem maar op dat ie moet komen. ziek zijn doet ie maar in zijn eigen tijd. anders maar via de telefoon ff ja zeggen. vraag meteen even wanneer hij denkt weer te beginnen want dit is geen doen zo" - niet serieus bedoeld natuurlijk. dus heb ff zitten bijpraten met die gasten daar. komt er iemand binnen hij zo van "jouw heb ik al lang niet meer gezien. ik was die machinist toen waar je mee reed en uitlegde wat al die metertjes waren" - "nee toen was ik nog zo'n klein opdondertje. nu ben ik wat gegroeid sinds ik 12 was". ach ja was wel gezellig. woensdag herkansing.
Ben je dan een klein opdondertje? Op die leeftijd moet je minstens getongzoend hebben.
quote:
daarna met pa boodschappen gedaan. gaan we weg zet ie de auto half op fietspad van "zo ff hier neerzetten. als een andere eikel denkt er langs te komen en mij op te houden heeft ie pecht. ik heb voorrang op alles wat beweegt" - "uhm...pa...je snapt het niet heh? je moet wachten tot de fietser VOOR je auto is en dan pas het fietspad oprijden"

hmm vraag me af waar ik mijn persoonlijkheid vandaan heb. me uiterlijk heb ik grotendeels van me moeder hehe.

zometeen maar ff ontbijten, daarna WoW spelen of beginnen met de boeken die ik heb gehaald van het weekend.
En is dat een voordeel? Beide?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 14 november 2005 @ 09:45:57 #119
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32251882
mogge mensjes barra is weer wakker na 17 uur geslapen te hebben ()met ff uurtje eten tussendoor
stay frosty
  maandag 14 november 2005 @ 09:47:45 #120
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32251911
zoo net kadaster informatie aangevraagd voor een huis
  maandag 14 november 2005 @ 09:50:02 #121
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32251935
Goedemorgen
The truth was in here.
pi_32251975
quote:
Op maandag 14 november 2005 09:50 schreef Bastard het volgende:
Goedemorgen
En?? nog geen beep?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32252099
We helpen d'r wel even

Sir Winston Churchill
  maandag 14 november 2005 @ 10:02:30 #124
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32252115
Nee nog niks
Dat wachten is zo flauw
The truth was in here.
  maandag 14 november 2005 @ 10:07:55 #125
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32252195
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:01 schreef Mirage het volgende:
We helpen d'r wel even

ziet mirage al met zon ontstopper rondlopen
stay frosty
pi_32252248
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ziet mirage al met zon ontstopper rondlopen

daar krijgen beebjes wel mooie punthoofdjes van.
Sir Winston Churchill
pi_32252267
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:02 schreef Bastard het volgende:
Nee nog niks
Dat wachten is zo flauw
Ow well, geniet nog maar even van de rust.
Want als de kleine killer of romance er straks is..................
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32252280
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:11 schreef Mirage het volgende:

[..]

daar krijgen beebjes wel mooie punthoofdjes van.
Soms ook zonder

Ik dacht toen werkelijk even dat het een alien was
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32252292
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:11 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ow well, geniet nog maar even van de rust.
Want als de kleine killer of romance er straks is..................
treffende omschrijving !
Sir Winston Churchill
  maandag 14 november 2005 @ 10:31:19 #130
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32252648
Barraaaatje had vroeger ook een punthoofd
het eerste wat de zuster zei was: wat een punthoofd...en als hij later niet goed is op school kan hij altijd nog ander werk gaan doen (wijzent naar barras baby piepie)
stay frosty
  maandag 14 november 2005 @ 10:31:30 #131
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32252652
baby's ter wereld brengen met een ontstopper okee dan, niveautje hier vandaag.
pi_32253188
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:31 schreef Metro2005 het volgende:
baby's ter wereld brengen met een ontstopper okee dan, niveautje hier vandaag.
Nou zo laag is het niet hoor... een ziekenhuisbed of een bed op klossen heeft nog een aardige hoogte.
Sir Winston Churchill
  maandag 14 november 2005 @ 10:57:48 #133
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32253196
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:57 schreef Mirage het volgende:

[..]

Nou zo laag is het niet hoor... een ziekenhuisbed of een bed op klossen heeft nog een aardige hoogte.
  maandag 14 november 2005 @ 10:59:24 #134
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32253234
quote:

[..]

*gooit er een beetje zout bij* hijs wel erg flauw
stay frosty
pi_32253688
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barraaaatje had vroeger ook een punthoofd
het eerste wat de zuster zei was: wat een punthoofd...en als hij later niet goed is op school kan hij altijd nog ander werk gaan doen (wijzent naar barras baby piepie)
Dat zegt helemaal niks over hoe het meegroeit

En??? Kon je toch een beetje leren?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 14 november 2005 @ 11:57:52 #136
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32254535
groter hoofd = meer water inhoud
pi_32255197
quote:

[..]

Bij het tweede monster kon ik t bed niet meer opkomen en heeft de verloskundige 'm nog net op tijd kunnen vangen... Anders had ie waarschijnlijk een plat hoofd!
  maandag 14 november 2005 @ 12:34:18 #138
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32255318
quote:
Op maandag 14 november 2005 11:21 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat zegt helemaal niks over hoe het meegroeit

En??? Kon je toch een beetje leren?
idd hij is behoorlijk (bij)getrokken
stay frosty
pi_32256753
quote:
Op maandag 14 november 2005 12:28 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Bij het tweede monster kon ik t bed niet meer opkomen en heeft de verloskundige 'm nog net op tijd kunnen vangen... Anders had ie waarschijnlijk een plat hoofd!

De mijne had ook zonder zuignap een punthoofd. En niet van het verkeerd neerkomen. Daar moest een legertje voor op mij staan duwen voor dat allemaal lukte. En hij was al zo klein.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32256996
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:35 schreef nokwanda het volgende:

[..]

De mijne had ook zonder zuignap een punthoofd. En niet van het verkeerd neerkomen. Daar moest een legertje voor op mij staan duwen voor dat allemaal lukte. En hij was al zo klein.
Dat was bij mijn eigen geboorte ook zo....

Mama was 's morgens nog bij de gyn. geweest en die wist te vertellend at het nog wel even kon duren...
"s Middags toch maar naar t ziekenhuis geraced, blijkbaar dachten ze dat ik onderweg geboren zou worden, maar toen we in het ziekenhuis waren had ik geen zin meer en hebben ze me maar met de tang gehaald!

Jaaaaaren later zat ik met mn vader tv te kijken. Een programma over Apenheul.....
Opeens begint mn vader te lachen en vertelde dat de meneer die we nu op tv zagen, die de geboorte van die lieve aapjes "begeleidde" de gyn. was die bij mijn geboorte gehoplen heeft!
die vent heeft natuurlijk gelijk daarna geweten wat ie met de rest van zn leven moest!
pi_32257038
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:46 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Dat was bij mijn eigen geboorte ook zo....

Mama was 's morgens nog bij de gyn. geweest en die wist te vertellend at het nog wel even kon duren...
"s Middags toch maar naar t ziekenhuis geraced, blijkbaar dachten ze dat ik onderweg geboren zou worden, maar toen we in het ziekenhuis waren had ik geen zin meer en hebben ze me maar met de tang gehaald!

Jaaaaaren later zat ik met mn vader tv te kijken. Een programma over Apenheul.....
Opeens begint mn vader te lachen en vertelde dat de meneer die we nu op tv zagen, die de geboorte van die lieve aapjes "begeleidde" de gyn. was die bij mijn geboorte gehoplen heeft!
die vent heeft natuurlijk gelijk daarna geweten wat ie met de rest van zn leven moest!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 14 november 2005 @ 13:49:48 #142
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32257061
AHAHAHHA SUPER
stay frosty
  maandag 14 november 2005 @ 15:28:00 #143
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_32259717
hehehehehehe LOL
  maandag 14 november 2005 @ 16:29:10 #144
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32261403

16:29 en eerste keer achter internet pas. Druk dagje geweest Na lange tijd.
  maandag 14 november 2005 @ 16:32:03 #145
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32261496
goed teken toch
stay frosty
  maandag 14 november 2005 @ 16:34:29 #146
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32261552
Tis eens wat anders dan vanaf het opstaan erachter blijven hangen inderdaad

Nu voelt het als nieuw aan en als fris. Zo blijf ik misschien ook wat minder fel. Gisteren in R&P ff fel geweest maar dat forum kan ik beter negeren

Lekker weer trouwens, dat mistige heeft wel wat vind ik Tis hier in het zuiden al de hele dag mistig
  maandag 14 november 2005 @ 16:39:08 #147
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32261637
heb 6 uur gevist in WoW. werd er zo rustig van dat ik bijna in slaap viel. daarna maar naar de battlegrounds hele dag oorlogen voeren met The Horde. eindigde elke confrontatie in de top 3 van mensen met de meeste kills en minste keer gestorven. echt goed teamwork er af en toe bij. ik in verdediging komt die gast met de vlag zo van...aahhh er zit 1 achter me aan. ik van ren maar door naar de finish ik dood hem wel. BAM!! 2 schoten en weg was ie en we wonnen met 3-1
  maandag 14 november 2005 @ 16:46:52 #148
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32261820
Battlegrounds, is dat van red alert? Of is dat een ander spel? red alert was ik heel lang geleden verslaafd aan geraakt, die hebben meerdere spellen gemaakt. Moet je ook harvesten om credits te krijgen en zo je tank-arsenaal en andere vecht-eenheden op te voeren

Ik heb nog nooit online gespeeld met een spel, lijkt me best tof op online oorlogje te voeren met elkaar en tegen elkaar Volgens mij gaat de tijd dan ook snel voorbij als je helemaal in het spel zit. Net zoals het op Fok snel voorbij kan gaan.

Ik ken iemand die doet met een vlieg-simulator online vliegen, dat vliegen lijkt dan alsof je echt een vliegtuig bestuurd en dan moet je ook in de lucht samen missies volbrengen en tegen elkaar vechten.

Heeft wel wat. Maar ik heb dan weer het geduld niet

Gamen =

Die rust komt nog wel eens, en dan zal ik ook eens proberen. Maar vaak heb je de gekochte versie nodig toch om online te spelen?

Misschien dat ik straks ook eens verder probeer te gaan met "broken sword" als ik niets meer weet te ouwehoeren

Damn, als iemand over games praat dan raak ik aangestoken
  maandag 14 november 2005 @ 16:50:58 #149
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32261925
quote:
Op maandag 14 november 2005 16:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Battlegrounds, is dat van red alert? Of is dat een ander spel?

Ik heb nog nooit online gespeeld met een spel, lijkt me best tof op online oorlogje te voeren met elkaar en tegen elkaar Volgens mij gaat de tijd dan ook snel voorbij als je helemaal in het spel zit. Net zoals het op Fok snel voorbij kan gaan.

Ik ken iemand die doet met een vlieg-simulator online vliegen, dat vliegen lijkt dan alsof je echt een vliegtuig bestuurd en dan moet je ook in de lucht samen missies volbrengen en tegen elkaar vechten.

Heeft wel wat. Maar ik heb dan weer het geduld niet Gamen =

Die rust komt nog wel eens, en dan zal ik ook eens proberen. Maar vaak heb je de gekochte versie nodig toch om online te spelen?
battlegrounds is een gedeelte in wow waar je elkaar de hersens in kan meppen
wel stoer

ik ga vanavond weer battlefield 2 installeren
net ff naar me stats gekeken
stay frosty
  maandag 14 november 2005 @ 16:53:45 #150
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32261970
quote:
Op maandag 14 november 2005 16:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

battlegrounds is een gedeelte in wow waar je elkaar de hersens in kan meppen
wel stoer

ik ga vanavond weer battlefield 2 installeren
net ff naar me stats gekeken
Zeker stoer

Battle-field komt me bekend voor, erg bekend. Misschien heb ik dat spel nog ergens liggen, moet ik aan mijn broer vragen. Hier liggen dus bergen spellen, wil ik ze allemaal uitspelen dan ben ik een tijdje zoet. Ik weet niet eens wat elk spel inhoudt

Competitie online is super, ben je alleen aan het gamen zonder tegenstanders dan ontbreekt toch snel de drang om te willen presteren.
  maandag 14 november 2005 @ 16:57:38 #151
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32262072
het is in World of Warcraft. je moet maandelijks een soort van contributie betalen en kun je spelen met RPG personages die jij wilt. ik heb op moment een menselijke magier gemaakt die gespecialiseerd is in vuurspreuken. je kan ook een paladijn of iets anders kiezen. normaal loop je rond in de grote 3d wereld en ben je interactief bezig met duizenden andere spelers. zijn iets van 4miljoen mensen in totaal die het spelen op moment. en kun je dungeons in en quests doen en weet ik veel wat. battlegrounds is een plek waar je tegen elkaar kunt knokken in een groep van 10vs10 spelers. soort Capture the Flag. er zijn er 3 om het eerlijk te houden. alle lvls 10-19 speelde ik in omdat mijn personage nog vrij nieuw is.

en hier 3 plaatjes om beter idee te geven.

Zo ziet die omgeving er ongeveer uit. Althans het middenveld. verder in de heuvels heb je de basis van de tegenstander.

hier verdedig ik onze vlag. 2 gasten dachten er mee weg te kunnen komen. dacht het niet heh

en hier waren we met zijn 3en aan het verdedigen. arme gozer
  maandag 14 november 2005 @ 16:58:22 #152
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32262084
Ik ben aangestoken nu door het gamen hier

Ik ga nu broken sword proberen verder mee te gaan, tis een adventure game. Met paranormale items erin. En serie-moorden en maffia en nog meer. Je moet dan van alles doen en reizen door europa.

Als ik het geduld niet heb, dan ben ik zo terug weer

Dat zal snel genoeg blijken
  maandag 14 november 2005 @ 17:01:04 #153
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32262168
Ziet er stoer uit Enyalius!!!! En het is nog teamwork ook

Ben ff broken sword opstarten nu, kijken of ik er uberhaupt zin in heb. Daar kom ik pas achter als ik bezig ben ermee.
  maandag 14 november 2005 @ 17:02:21 #154
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32262206
broken sword is een goeie serie, maar heb er nog nooit 1 uitgespeeld. de puzzle bij het einde van het spel worden altijd erg moeilijk

hehe je zou es een grootschalige Raid in WoW mee moeten maken. ga je met 60man een dungeon in om een enorme draak te verslaan en wat je nog meer wel niet tegen komt onderweg

straks een groep mensen zien te vinden om Deadmines in te gaan. met 5 man lvl 18-24 zou het moeten lukken

[ Bericht 32% gewijzigd door Enyalius op 14-11-2005 17:10:24 ]
  maandag 14 november 2005 @ 18:00:38 #155
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32263855
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:02 schreef Enyalius het volgende:
broken sword is een goeie serie, maar heb er nog nooit 1 uitgespeeld. de puzzle bij het einde van het spel worden altijd erg moeilijk

hehe je zou es een grootschalige Raid in WoW mee moeten maken. ga je met 60man een dungeon in om een enorme draak te verslaan en wat je nog meer wel niet tegen komt onderweg

straks een groep mensen zien te vinden om Deadmines in te gaan. met 5 man lvl 18-24 zou het moeten lukken
ik had met mijn lvl 42 night elf hunter meegedaan in een raid in the barrens was best wel stoer
stay frosty
  maandag 14 november 2005 @ 19:08:51 #156
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_32265921
Ben hier nog steeds met mn BAR op verdwaalde duitsers in normandie aan het schieten !...Call off Duty 2 rules
  maandag 14 november 2005 @ 19:12:12 #157
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32266018
CoD 2 was wel erg makkelijk eerlijk gezegd. maar nog steeds erg mooi en leuk om krauten neer te maaien.

bah kan me niet herinneren dat het zo moeilijk was om een goedwerkende groep te formeren voor een jacht in de mijnen. na een paar pogingen maar opgegeven. begon er gefrustreerd van te raken. en een spel is dat niet waard.

dan maar ff hier rondhangen en zo een filmpje kijken ofzo
  maandag 14 november 2005 @ 19:18:20 #158
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_32266174
dat licht eraan welke moelijkheids graad je m speelt natuurlijk....:) maar je hebt gelijk het raak schieten gaat aardig makkelijk als je eenmaal and de chaos gewend bent (vind die kreten op de achtergrond zo goed gedaan !! )

heb net F.E.A.R. ff bekeken en ziet er wel indrukwekkend uit !
  maandag 14 november 2005 @ 19:26:05 #159
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32266450
fear is ook een goed spel. quake 4 ook, anders (old school fragging) maar nog steeds goed.
pi_32267073
Ben nog aan 't twijfelen om me Cod2 aan te schaffen ...
Ma kmoet eigenlijk HalfLife 2 nog uitspelen en Doom3 ook
Eigenlijk ineens herbeginnen want kheb juist geformat
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 14 november 2005 @ 20:15:24 #161
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32267906
cod 2 is het zeker waard. doom3 mag je van je lijstje halen. veel mensen hebben niet verder gespeeld dan 1/3 omdat het te saai en 1tonig werd en erg voorspelbaar. oh de lampen gaan uit. dan zal ik nu wel besprongen worden door 10 aliens *knal knal* volgende
pi_32268374
Idd Doom3 was ik gestart maar toen kwam HL2 eraan en lag ie rap opzij ...
Maar als het op schieten aankomt herval ik steeds in CounterStrike.

Niemand into vliegspellekes ? European Air War heb ik veel gespeeld maar die draait niet onder Win2000
Falcon3 heb ik hier ook nog liggen maar jets boeien me niet meer echt, ik hou meer van the old dogfight
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 14 november 2005 @ 20:31:44 #163
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32268413
doom 3 was idd minder.. en WOW erg goed BF2 is toch the best
stay frosty
pi_32268491
Ma BF2 is nie singleplayer zeker hé ?
Den 1 heb ik es ff geprobeerd maar het lag me niet zo direct ...
  maandag 14 november 2005 @ 20:36:36 #165
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32268610
hij is in SP maar die is zwak. hij is puur gemaakt om online te spalen
vond er geen zak aan en verspilling van het geld. gelukkig heb ik hem niet gekocht
  dinsdag 15 november 2005 @ 00:19:49 #166
90061 coz
pi_32275578
ik heb 'net' na een paar maand eindelijk gta uitgespeeld !
nou weet ik niet meer wat ik moet doen in het spel
stomme paradox , speel je het uit ; krijg je unlimited ammo .. maar je hebt alleen maar onschuldige mensen om neer te knallen
nou we het toch over spellen hebben , maar ik had het lekker al gezegd
pi_32278045
Moet door al dat spelletjes geklets van jullie denken aan de keer dat EW van oma een spel kreeg voor op de gameboy. Hij was nog klein, jaar of 7.
Oma had niet zo goed opgelet op wat ze kocht.
Hij stopte dat ding erin. Na een tijdje hoorden we de teleurgestelde uitroep:
" Oma........Hier kan ik alleen maar mensen mee doodrijden" Carmageddon
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 15 november 2005 @ 08:33:05 #168
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32278330
quote:
Op maandag 14 november 2005 19:26 schreef Enyalius het volgende:
fear is ook een goed spel. quake 4 ook, anders (old school fragging) maar nog steeds goed.
Ik ga quake 4 ook doen op de 360
The truth was in here.
  dinsdag 15 november 2005 @ 08:51:36 #169
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32278460
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 07:34 schreef nokwanda het volgende:
Moet door al dat spelletjes geklets van jullie denken aan de keer dat EW van oma een spel kreeg voor op de gameboy. Hij was nog klein, jaar of 7.
Oma had niet zo goed opgelet op wat ze kocht.
Hij stopte dat ding erin. Na een tijdje hoorden we de teleurgestelde uitroep:
" Oma........Hier kan ik alleen maar mensen mee doodrijden" Carmageddon
altijd leuk voor de sint
stay frosty
  dinsdag 15 november 2005 @ 09:32:47 #170
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32278967
kun je sint van zijn paard rijden wohoo!!!

grootouders die games kopen bedoelen het goed, maar weten nooit wat leuk is.
de meeste ouders die een console + game kopen voor het kind weten ook nog steeds niet wat leuk is. aangezien de meeste eerder op het prijstkaartje letten en met zo'n verourderd puzzle spel aankomen. of een game van 5 jaar trug omdat ie in de bak met afgeprijste spellen lagen.

ze zouden bij voorbaat de winkel niet ingelaten mogen worden. net zoals oudere mensen niet op een fiets of in een auto op straat/fietspad mogen. in een auto zijn te traag en een gevaar omdat alle anderen op hun rem moeten. op het fietspad denken ze alleen te zijn ofzo want ze fietsen altijd links of in het midden en zelde waar ze horen...RECHTS. zullen wel wat met hun armpjes hebben waardoor ze niet in 1 lijn rechtdoor kunnen fietsen. of het komt omdat ze te traag gaan en daardoor de fiets op een andere manier in balans moeten zien te houden

ben ik blij dat ik daar geen last van had. speelde met me pa vroeger altijd de mario spellen zodra ze uitkwamen.

ff bevestiging gestuurd van de kaartjes van het midwinter feest in december. wil niet weer hetzelfde gezeik mbt kaartjes zoals ik met castlefest had. dit keer niet verkleden, veels te koud voor.

[ Bericht 11% gewijzigd door Enyalius op 15-11-2005 09:54:24 ]
pi_32279302
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:32 schreef Enyalius het volgende:

de meeste ouders die een console + game kopen voor het kind weten ook nog steeds niet wat leuk is. aangezien de meeste eerder op het prijstkaartje letten en met zo'n verourderd puzzle spel aankomen.

ze zouden bij voorbaat de winkel niet ingelaten mogen worden. net zoals oudere mensen niet op een fiets of in een auto op straat/fietspad mogen. in een auto zijn te traag en een gevaar omdat alle anderen op hun rem moeten. op het fietspad denken ze alleen te zijn ofzo want ze fietsen altijd links of in het midden en zelde waar ze horen...RECHTS. zullen wel wat met hun armpjes hebben waardoor ze niet in 1 lijn rechtdoor kunnen fietsen. of het komt omdat ze te traag gaan en daardoor de fiets op een andere manier in balans moeten zien te houden

ben ik blij dat ik daar geen last van had. speelde met me pa vroeger altijd de mario spellen zodra ze uitkwamen.

ff bevestiging gestuurd van de kaartjes van het midwinter feest in december. wil niet weer hetzelfde gezeik mbt kaartjes zoals ik met castlefest had.
Ach.... oma leerde haar lesje. En EW is afrikaans vindingrijk. Hij is slim genoeg om wel weer iemand te vinden die het graag wil om te ruilen tegen iets dat hij zelf graag wil. Of hij verpatst het. Tis een handelaar.
Verder moet ie dat soort dingen kopen van poen die hij ook zelf ritselt. Sparen van zakgeld, poen van oma en opa of zijn pa om geld vragen. Maar dat zal ie zelf moeten doen. Ik geef er behalve bij hoge uitzondering gewoon geen geld aan uit.
En dan nog is ie slim genoeg om de weg naar Marktplaats te kennen inmiddels.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32279312
Mijnen oudsten staat ook te popelen voor ne PlayStation2, maar de mama is er wa tegen ... teveel agressie
Al nieuws wanneer de PS3 gaat uitkomen ?
  dinsdag 15 november 2005 @ 09:54:49 #173
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32279313
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:32 schreef Enyalius het volgende:

de meeste ouders die een console + game kopen voor het kind weten ook nog steeds niet wat leuk is. aangezien de meeste eerder op het prijstkaartje letten en met zo'n verourderd puzzle spel aankomen. of een game van 5 jaar trug omdat ie in de bak met afgeprijste spellen lagen.

ff bevestiging gestuurd van de kaartjes van het midwinter feest in december. wil niet weer hetzelfde gezeik mbt kaartjes zoals ik met castlefest had. dit keer niet verkleden, veels te koud voor.
idd met me pa altijd supermario bros en duckhunt met me mams
stay frosty
  dinsdag 15 november 2005 @ 09:57:17 #174
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32279347
niks afrikaans. dat is nederlands deel in hem. nederlanders zijn nu eenmaal handelaren, als sinds de oudheid. we zijn ook slavendrijvers, maar dat ter zijde gelaten voor de rest hebben nederlanders totaal geen backbone. kijk maar naar hoe vaak onze monarchen en landgenoten ons wel niet in de steek gelaten hebben voor eigen gewin. deserteurs, watjes, kloothommels. als ik iemand zie weg rennen, mocht er ooit een oorlog komen, schiet ik hem in de rug neer. net zoals de russen dat vroeger deden met landverraders.

zo ik ben lekker op dreef met al die onderwerpen. van de hak op de tak :S

gebeurd niet vaak. maar ben wakker geworden en me hersenen draaien op een erg hoog tempo. de ene gedachte naar de ander stormt binnen. bah hoop niet dat het te lang gaat duren.
  dinsdag 15 november 2005 @ 09:59:53 #175
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32279386
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:54 schreef UncleScorp het volgende:
Mijnen oudsten staat ook te popelen voor ne PlayStation2, maar de mama is er wa tegen ... teveel agressie
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7267
  dinsdag 15 november 2005 @ 10:04:44 #176
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32279470
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:54 schreef UncleScorp het volgende:
tegenwoordig is buiten ook zoveel agressie
stay frosty
  dinsdag 15 november 2005 @ 10:46:37 #177
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32280243

Zo, net terug van bloed-prikken. Het bloed bleef maar stromen na de prik, vrouw helemaal verbaast erover. Vraag ze of ik "bloedverdunners" inneem Nah, zal wel ergens anders mee te maken hebben. Normaal stolt het bloed meteen hier.

Games gaat het nog over Ik ga denk ik straks ook gamen weer. Eerst ff goed bijkomen want ben nog steeds niet wakker

Eerst koffie en douchen zometeen.
pi_32281332
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:57 schreef Enyalius het volgende:
niks afrikaans. dat is nederlands deel in hem. nederlanders zijn nu eenmaal handelaren, als sinds de oudheid. we zijn ook slavendrijvers, maar dat ter zijde gelaten voor de rest hebben nederlanders totaal geen backbone. kijk maar naar hoe vaak onze monarchen en landgenoten ons wel niet in de steek gelaten hebben voor eigen gewin. deserteurs, watjes, kloothommels. als ik iemand zie weg rennen, mocht er ooit een oorlog komen, schiet ik hem in de rug neer. net zoals de russen dat vroeger deden met landverraders.
.
Toch wel. De meerderheid van de kinderen hier hoeft niet vindingrijk te zijn. Dat is iets dat ie daar heeft meegekregen. Door voorbeeld en niet door aangeboren dingen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32281412
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

idd met me pa altijd supermario bros en duckhunt met me mams
Duckhunt..... vond ik zo zielig.... de manier waarop de oogjes van die eend uitpuilden als ie geschoten werd. Nah..kutspel.

Vond paperboy geweldig. Krant door een raam smijten. Dan kwam er ergens een vrouwtje met een groot bebloed slagersmes de deur uit om paperboy af te maken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 15 november 2005 @ 11:55:41 #180
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32281973
met duckhunt ging ik juist met pistool zo dicht mogelijk tegen scherm om ze af te knallen. vond er geen zak aan. net weer ff WoW gespeeld. guild maat was lvl 60 en liep me in 20minuten door die hele mijn en heb alles gedood wat er was. geweldige items gevonden
  dinsdag 15 november 2005 @ 11:59:44 #181
90061 coz
pi_32282086
paperboy !

over nostalgie gesproken , ik werd net huilend en stikshagrijnig wakker om mijn ex
die ik al een slordige twee ( drie ??) jaar mis ... ernstig zwaar mis
.. van praktisch 7 dagen in de week elkaar zien naar 0 .. tis niet alleen de relatie, de liefde , de sex , de gezelligheid enzenzenzenz maar ook de via via vrienden
en zij woont nu in een andere stad .. een groot aaaaargh

ach nou weet ik tenminste zeker dat het een kutdag wordt vandaag
  dinsdag 15 november 2005 @ 12:10:12 #182
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32282319
ja en het weer zit ook mee

ik mot zo weer werken. weg vakantie weekje. 1 tot 6 gelukkig niet zo lang
pi_32282848
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:59 schreef coz het volgende:
paperboy !

over nostalgie gesproken , ik werd net huilend en stikshagrijnig wakker om mijn ex
.. van praktisch 7 dagen in de week elkaar zien naar 0 .. tis niet alleen de relatie, de liefde , de sex , de gezelligheid enzenzenzenz maar ook de via via vrienden

Aye!! *troostmode*
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32283093
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:59 schreef coz het volgende:
paperboy !

En toch is het heerlijk dat liefde zo diep kan zitten!
pi_32283234
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:40 schreef vamperotica het volgende:

[..]

En toch is het heerlijk dat liefde zo diep kan zitten!
Ja, maar wel verdomd tragisch als het niet van twee kanten komt. Anders zouden ze nog wel samen zijn.
Kan me zo voorstellen als je er dan het "mooi" niet van inziet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32283676
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:46 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja, maar wel verdomd tragisch als het niet van twee kanten komt. Anders zouden ze nog wel samen zijn.
Kan me zo voorstellen als je er dan het "mooi" niet van inziet.
Zeker, maar ik kan op de een of andere manier ook intens "genieten" van mijn verdriet en pijn

ja... Ik ben een klein betje raar denk ik....
pi_32283749
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:02 schreef vamperotica het volgende:
EEN KLEIN BEETJE ????????????? Da's nog zacht uitgedrukt !
pi_32283824
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:02 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Zeker, maar ik kan op de een of andere manier ook intens "genieten" van mijn verdriet en pijn

Denk ik ook.
Pak een gitaartje erbij, mondharmonica en zing de bluess.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32283865
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:04 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

EEN KLEIN BEETJE ????????????? Da's nog zacht uitgedrukt !
enz.....

pfff.... zal wel door de hormonen komen!
pi_32283883
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:08 schreef vamperotica het volgende:
pfff.... zal wel door de hormonen komen!
Ow yea ... het voor alles geldende excuus
pi_32283899
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Denk ik ook.
Pak een gitaartje erbij, mondharmonica en zing de bluess.
ow... heerlijk!

* vamperotica kijkt naar buiten en zucht maar weer eens
pi_32284565
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:09 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ow... heerlijk!

* vamperotica kijkt naar buiten en zucht maar weer eens
*Nokwanda bekijkt Vamperotica´s onderschrift nog maar eens en schudt haar hoofd meewarig*
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32284638
"gelukkig" is er maar een klein deel van dit vampje wat zich zo voelt!
  dinsdag 15 november 2005 @ 13:51:42 #194
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_32285099
quote:
Ben nog aan 't twijfelen om me Cod2 aan te schaffen..
wil je meteen online ofzo
quote:
ik hou meer van the old dogfight

ha hiero ook...vind de laatste tijd de vliegspelen van erg slechte quali maar battle of britain Wings of Fury is wel een goede
pi_32285710
Merlin wat bedoel je met of ik direct online wil ?

Aahh battle of britain would be nice ! Spitfires, Messerschmits, Heinkels ... hmmmm

Strak es opzoeken
  dinsdag 15 november 2005 @ 14:17:34 #196
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_32285855
om online te willen moet je een unieke serial hebben om Punkbuster banning te kunnen omzijlen.....keygen werkt nie

ikzelf maak altijd gebruik van de truuk kopen serial opschrijven en ruilen

een goedkope 'ollander he

[ Bericht 16% gewijzigd door merlin693 op 15-11-2005 14:22:35 ]
pi_32285993
Tot nu toe heb ik alleen nog maar CounterStrike online gespeeld ...
  dinsdag 15 november 2005 @ 14:25:03 #198
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_32286079
draai hier zelf een LINUX based dedicated Call off Duty server...mischien wel een keer leuk om tegen elkaar te knallen ! (indien ik registratie bij activision uitzet isie hacked en kun je dus met elke serial erop )

verhoogdegravitatie staat aan om Bunny jumping tegen te gaan
pi_32286819
bunny jumpen vind ik cheaten
  dinsdag 15 november 2005 @ 15:55:58 #200
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32288403
Het is zo stil in mij, ik heb nergens woorden voor, zo stil in mij, en de wereld draait maar door

Weet weinig te zeggen vandaag, ook naast internet is het diepe rust. Je zou toch zeggen dat het andersom moet zijn omdat het morgen volle maan is of niet soms?

Tis een aangename rust, voelt niet aan als depressie zoals normaal het geval is

Dus ik ga misbruik maken van deze rust en bijtanken

Komt allemaal goed nog

Rust, onrust, actie, rust, reactie, onrust.....rust...
  dinsdag 15 november 2005 @ 19:24:41 #201
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32293892
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:08 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ow yea ... het voor alles geldende excuus
inderdaad. is het niet de zwangerschap is het wel de maandelijkse periode die heel mysterieus de hele maand duurt waardoor je als man denkt dat de maandelijkse periode inhoud dat een vrouw 1 dag per maand eens normaal doet

ben wel beetje kapot na dat gewerk. ik wil me ontslag indienen en elders meteen aan de slag
pi_32295716
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 19:24 schreef Enyalius het volgende:

[..]

inderdaad. is het niet de zwangerschap is het wel de maandelijkse periode die heel mysterieus de hele maand duurt waardoor je als man denkt dat de maandelijkse periode inhoud dat een vrouw 1 dag per maand eens normaal doet
Ja....en???
quote:
ben wel beetje kapot na dat gewerk. ik wil me ontslag indienen en elders meteen aan de slag
Wanneer kun je nou beginnen? Of moet je nu weer wachten op een nieuwe afspraak voor dat 2de gesprek?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 15 november 2005 @ 20:39:54 #203
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32295950
ja en? dat getuigt er van dat jullie zwak zijn. constant achter smoesjes verschuilen. denk maar niet dat ik daar in troep, alhoewel velen dat wel doen

morgen dat 2e gesprek. heb met patricia meteen een nieuwe afspraak gemaakt aangezien ik er toch was. salaris onderhandelingen en verdere afspraken vinden dan ook plaats. en donderdag kan ik dan bij me huidige werkgever me ontslag indienen.
pi_32297158
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:39 schreef Enyalius het volgende:
ja en? dat getuigt er van dat jullie zwak zijn. constant achter smoesjes verschuilen. denk maar niet dat ik daar in troep, alhoewel velen dat wel doen
Denk maar...... over een tijdje piep je wel anders. Je bent nog jong en hebt nog hoop. Maar die drukken de dames heus wel hormonaal de kop in. Als niet de vrouw van je keuze, dan toch eventuele latere dochters.
quote:
morgen dat 2e gesprek. heb met patricia meteen een nieuwe afspraak gemaakt aangezien ik er toch was. salaris onderhandelingen en verdere afspraken vinden dan ook plaats. en donderdag kan ik dan bij me huidige werkgever me ontslag indienen.
Heb je een opzegtermijn? Hoe lang duurt het dan voor je echt aan de slag kan daar?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32297429
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 21:25 schreef nokwanda het volgende:
Denk maar...... over een tijdje piep je wel anders. Je bent nog jong en hebt nog hoop. Maar die drukken de dames heus wel hormonaal de kop in. Als niet de vrouw van je keuze, dan toch eventuele latere dochters.
In 't kort ... you're fucked anyway
pi_32297991
Voetbalfreaks ... wie zijn ze ? ... wat doen ze ?

... niet voor gevoelige lezers ...
pi_32298060
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 21:46 schreef UncleScorp het volgende:

En is dit een antwoord op de hormonenkwestie?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32298119
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 21:48 schreef nokwanda het volgende:
En is dit een antwoord op de hormonenkwestie?
  dinsdag 15 november 2005 @ 21:57:34 #209
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32298373
quote:

en ik wou net chippies eten
pi_32298518
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 21:57 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ja... en
Er staat toch niet dat ie zijn testikels er af beet. Hij deed het maar met een botte schaar hoor.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32298749
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 21:57 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

hihih
watje
  dinsdag 15 november 2005 @ 22:26:29 #212
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32299341
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 21:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heb je een opzegtermijn? Hoe lang duurt het dan voor je echt aan de slag kan daar?
officieel opzeg termijn is 4 weken, maar met goed overleg kan ik al volgende week weg daar als het moet.

wil pepernoten eten al sinds vanmiddag 4 uur.geen idee waarom, maar ga morgen wat halen denk ik.
pi_32299529
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:26 schreef Enyalius het volgende:

[..]

officieel opzeg termijn is 4 weken, maar met goed overleg kan ik al volgende week weg daar als het moet.

wil pepernoten eten al sinds vanmiddag 4 uur.geen idee waarom, maar ga morgen wat halen denk ik.
Zeg... die "cravings" van jou, he......... Je lijkt wel een zwangere vrouw
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 15 november 2005 @ 22:36:22 #214
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32299689
ik ben inderdaad in touch met mijn innere vrouw, hoezo?
problemen mee? zoek je ruzie?
sorry zijn mijn hormonen

* Enyalius eet stukje chocolade reep dat ik hier nog had liggen weg
pi_32299794
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:36 schreef Enyalius het volgende:
ik ben inderdaad in touch met mijn innere vrouw, hoezo?
problemen mee? zoek je ruzie?
sorry zijn mijn hormonen

* Enyalius eet stukje chocolade reep dat ik hier nog had liggen weg
oe... chocola!!!!!!
  dinsdag 15 november 2005 @ 22:42:07 #216
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32299888
rot op...is van mij

* Enyalius wordt erg bezitterig wat chocola betreft. zeker de romige, van een zeker merk, die niet goedkoop komt

whiskey, stroopwafels, chocola en vrouwen....that is my game
in die volgorde trouwens
pi_32299961
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:42 schreef Enyalius het volgende:
rot op...is van mij

* Enyalius wordt erg bezitterig wat chocola betreft. zeker de romige, van een zeker merk, die niet goedkoop komt
Cadbury

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32299993
quote:

in die volgorde trouwens
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 15 november 2005 @ 22:45:21 #219
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32299999
mwah...moet je wel snel eten. als je denkt...hey die laat ik nog 1 dag liggen (hey ik ga eecht niet alle repen in 1x opeten dus er blijven rustig nog een paar liggen) dan wordt het zo hard

niet lachen of zo....maar sprinkhanen in chocola is ook erg lekker en knapperig.
  dinsdag 15 november 2005 @ 22:46:10 #220
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32300029
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:45 schreef nokwanda het volgende:

[..]

je kunt met die ingredienten leuke combinaties maken af en toe
  dinsdag 15 november 2005 @ 22:50:30 #221
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32300192
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:09 schreef vamperotica het volgende:

[..]

hihih
watje

anyways ik ga maffen, truste iedereen
pi_32300397
quote:
rot op...is van mij

in die volgorde trouwens
* vamperotica gooit dr hormonen en dr gewicht in de srijd en stort zich op de chocolade.
pi_32300424
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:50 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

anyways ik ga maffen, truste iedereen
maar wel een lief watje hoor!
pi_32300508
Hey mensen.... we hebben Bastard vandaag de hele dag niet gezien.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 15 november 2005 @ 22:59:47 #225
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32300556
gooi maar in de strijd wat je wilt. ik heb meer gewicht, en das niet vet, behalve in me buik dan en daar wil ik vanaf maar een zeker iemand vindt het te lekker om mee te knuffelen dus dan maar niet aftrainen hehe.

* Enyalius gooit trug met pepernoten

ga zo ook maffen moet morgen fris zijn
  dinsdag 15 november 2005 @ 23:00:35 #226
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32300588
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:58 schreef nokwanda het volgende:
ik geloof dat ik hem vandaag in rotterdam zag.
Rotterdam alert op 'Franse toestanden'
pi_32300676
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:59 schreef Enyalius het volgende:
gooi maar in de strijd wat je wilt. ik heb meer gewicht, en das niet vet, behalve in me buik dan en daar wil ik vanaf maar een zeker iemand vindt het te lekker om mee te knuffelen dus dan maar niet aftrainen hehe.

* Enyalius gooit trug met pepernoten

ga zo ook maffen moet morgen fris zijn
pepernoten.... ook goed!
pi_32300699
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:58 schreef nokwanda het volgende:
Nu je t zegt....
  woensdag 16 november 2005 @ 06:19:26 #229
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32305426
is ie er al weer? raait zich om en slaapt weer verder*
pi_32305436
morgeu'
  woensdag 16 november 2005 @ 06:37:02 #231
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32305447
mogguh scorpy

wilde ik nog een uurtje of 3 WoW spelen is er gvd maintenance
pi_32305450
En dan staat ne mens speciaal wa vroeger op ... schande !
  woensdag 16 november 2005 @ 06:42:30 #233
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_32305453
Had je kunnen weten dat er onderhoud is elke woensdagmorgen tussen 5:00 en 10:00
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_32305455
wow coole maan !
  woensdag 16 november 2005 @ 06:45:35 #235
100054 Quarks
pi_32305458
quote:
Op woensdag 16 november 2005 06:43 schreef UncleScorp het volgende:
wow coole maan !
Waar?!
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  woensdag 16 november 2005 @ 06:48:39 #236
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32305462
quote:
Op woensdag 16 november 2005 06:42 schreef Quarks het volgende:
Had je kunnen weten dat er onderhoud is elke woensdagmorgen tussen 5:00 en 10:00
heb al een aantal maanden niet gespeeld en toen was het altijd op een vrijdag :S
  woensdag 16 november 2005 @ 06:49:35 #237
100054 Quarks
pi_32305464
quote:
Op woensdag 16 november 2005 06:48 schreef Enyalius het volgende:

[..]

heb al een aantal maanden niet gespeeld en toen was het altijd op een vrijdag :S
Ik heb het nog nooit gespeeld en weet het zelfs
pi_32305473
quote:
Op woensdag 16 november 2005 06:45 schreef Quarks het volgende:

[..]

Waar?!
Jaaaa, waar is die nou doorgaans te vinden, de maan.

Mogge allemaal
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 16 november 2005 @ 06:56:34 #239
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32305478
ik zie hem alleen als ik voorovergebogen in de spiegel kijk

* Enyalius heeft teveel hans teeuwen gekeken
  woensdag 16 november 2005 @ 06:57:39 #240
100054 Quarks
pi_32305479
quote:
Op woensdag 16 november 2005 06:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Jaaaa, waar is die nou doorgaans te vinden, de maan.

Mogge allemaal
Ja sorry hoor, ben nu al 23 uur wakker.
  woensdag 16 november 2005 @ 07:15:53 #241
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32305547
Moooge iedereen
Ben een beetje later dan normaal, ik kan echt mijn bed niet uit als het zo donker is. Bovendien heb ik een pijn in mijn keel tot en met.
Wordt een leuk dagje aan de helpdesk vandaag
  woensdag 16 november 2005 @ 07:25:18 #242
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32305575
heb meer last van de kou. en mijn kachel is irritant. het blaast zodat het bloedheet wordt en daarna zet je hem uit en koelt het snel weer af

zo ik kreeg opeens een gedachte/herinnering daar wordt je niet vrolijk van :S

al een tijdje koppijn ook. drink echt veel te weinig, maar kan mezelf niet toe zetten om te drinken tot dat me mond echt helemaal droog is.

* Enyalius zet nieuw album van Gorefest op op een hoog volume zodat iedereen meteen wakker is

[ Bericht 25% gewijzigd door Enyalius op 16-11-2005 07:43:41 ]
pi_32305700
Het ligt eraan. De ene dag heb ik met verwarming en al last van de kou. Zit ik hier met dikke kleding en dekentje en al nog kou te lijden. De andere dag heb ik nergens last van.
Ik heb eigenlijk meer last van het feit dat je weer zwaardere kleding moet dragen om warm te blijven. Jassen aan en zo. Ik krijg daardoor meer last van mijn nek en schouders. Die piepen en kraken als een ouwe kruiwagen. Heb ik in de zomer geen last van.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 16 november 2005 @ 08:00:14 #244
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32305709
ik loop nog steeds rond in tshirt en jogging broek, maar krijg wel de neiging dikke sokken aan te gaan doen

best saai zo wachten tot de badkamer es vrij komt :S
maar de muziek werkt...ze zijn wakker
pi_32305822
De badkamer....aaarrghhh...... Ik liep gister de badkamer op en trof de kat in de badkuip.
Oeps.... sorry
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 16 november 2005 @ 08:26:27 #246
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32305841
quote:
Op woensdag 16 november 2005 08:23 schreef nokwanda het volgende:
De badkamer....aaarrghhh...... Ik liep gister de badkamer op en trof de kat in de badkuip.
Oeps.... sorry
aaah arm beestje
  woensdag 16 november 2005 @ 08:30:59 #247
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32305871
je liep de kamer op? ik loop hem meestal binnen
heb geen zin om er op te moeten klimmen, veels te veel in spanning, en het dak is nu ook niet echt schoon te noemen.
pi_32305938
quote:
Op woensdag 16 november 2005 08:26 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

aaah arm beestje
Nee, hij was niet aan het verzuipen in de badkuip. Hij was met de douchekop aan het flirten en keek betrapt toen ik de badkamer in liep. Happy now, Enya?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 16 november 2005 @ 08:53:14 #249
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32306048
quote:
Op woensdag 16 november 2005 08:41 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nee, hij was niet aan het verzuipen in de badkuip. Hij was met de douchekop aan het flirten en keek betrapt toen ik de badkamer in liep. Happy now, Enya?
Maar hij heeft er wel de hele avond gezeten?
moest ie niet onwijs nodig plassen dan ?
pi_32306065
quote:
Hij was met de douchekop aan het flirten en keek betrapt toen ik de badkamer
Van wie zou hij dat gezien hebben ?
pi_32306569
quote:
Op woensdag 16 november 2005 08:53 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Maar hij heeft er wel de hele avond gezeten?
moest ie niet onwijs nodig plassen dan ?
Geen idee hoe lang ie er al zat. Wel lang genoeg om er bewijs van achter te laten dat ik mocht opruimen iig. En niet alleen een plasje
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32306585
quote:
Op woensdag 16 november 2005 08:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Van wie zou hij dat gezien hebben ?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 16 november 2005 @ 09:34:27 #253
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32306611
quote:

[..]

oi waarom betrek je mij er bij? ik had voor de verandering de link naar sex met hulpstuk van de douchekop nog niet gelegd op dat moment
  woensdag 16 november 2005 @ 09:39:41 #254
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32306728
mogggge pfff barra is nog beetje moe

gister van half 8:30 tot 22:00 gewerkt

vandaag weer

beurzen zijn vermoeiend
stay frosty
pi_32307051
quote:
Op woensdag 16 november 2005 09:34 schreef Enyalius het volgende:

[..]

oi waarom betrek je mij er bij? ik had voor de verandering de link naar sex met hulpstuk van de douchekop nog niet gelegd op dat moment
Dat was alleen voor het de badkamer IN lopen ipv OP lopen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 16 november 2005 @ 10:17:46 #256
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32307433
quote:
Op woensdag 16 november 2005 09:58 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat was alleen voor het de badkamer IN lopen ipv OP lopen.
als je een openlucht badkamer zou hebben zou je er wel op kunnen lopen je kan ook een veld oplopen of een beursvloer... dus waarom niet een badkamer
stay frosty
pi_32307599
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

als je een openlucht badkamer zou hebben zou je er wel op kunnen lopen je kan ook een veld oplopen of een beursvloer... dus waarom niet een badkamer
Vond ik ook. Maar Enya vond dat ie de badkamer niet in kon klimmen en schreef eerder dat de badkamer OP lopen impliceerde dat ie hem dus ook IN moest klimmen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 16 november 2005 @ 10:28:20 #258
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32307660
eny is raar
stay frosty
pi_32307680
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
eny is raar
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 16 november 2005 @ 10:33:58 #260
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32307789
maar ook wel lief
stay frosty
  woensdag 16 november 2005 @ 14:54:44 #261
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32315362

Zo ben ik ff aanwezig. Heb de laatste tijd niet meer zoveel zin om continu online te zijn, de winter-dip is aangebroken Nee, ben niet depressief maar rustiger dan voorheen.

Net wel 12 rijtjes Duitse Lotto ingevuld en alleen al zoeken naar getallen is leuk, ga ik vaker doen. Zoeken naar getallen Winnen is denk ik niet mogelijk maar je weet maar nooit. Meteen een staatslot voor 5 december gekocht en nog wat rijtjes in de Nederlandse lotto ingevuld

Kijken of ik geluk niet kan afdwingen

Zo, ff online nu en daarna weer wat anders doen.

Zo te zien is het hier ook rustig...nu ik dit tik krijg ik jeuk aan mijn handen. Heb een lange tijd niet meer getypt en dat jeukt naar verloop van tijd

Niet dat ik zo gulzig naar geld ben, maar ik doe het voor de fun die lotto, tis spannend en een eigen tempel laten bouwen als huis wil ik wel Een eigen huis dat vrij staat en helemaal zelf is ontworpen een beetje. Met licht-koepels en al. Die je kunt afschermen met iets 's avonds en nog meer. Heb zo mijn idee over het ideale huis

Maar goed, de kans dat je wint is kleiner dan geraakt te worden door de bliksem

[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 16-11-2005 15:03:12 ]
  woensdag 16 november 2005 @ 16:51:42 #262
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32318575
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
maar ook wel lief
vind ik ook *zegt marjo
pi_32318758
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:51 schreef Enyalius het volgende:

[..]

vind ik ook *zegt marjo
Ja, dat vindt ze nu nog. Tis nog vers
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32319758
quote:
Zou dat de ex van Coz zijn?

Sorry....couldna resist
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32320174
ach laat ik het zo zeggen... het is wel bedoeld voor iemand uit tru
pi_32320365
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:49 schreef RSH11 het volgende:
ach laat ik het zo zeggen... het is wel bedoeld voor iemand uit tru
Nou brand ik toch wel van nieuwsgierigheid. VERTEL!!!!!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32322536
mijn bijnaam op de middelbare school was bokkie
  woensdag 16 november 2005 @ 19:42:08 #269
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32323140
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:58 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja, dat vindt ze nu nog. Tis nog vers
vis is ook niet meer vers na 3maanden
pi_32323272
Enyalius!
pi_32323950
quote:
Op woensdag 16 november 2005 19:19 schreef RSH11 het volgende:
mijn bijnaam op de middelbare school was bokkie
Why!!!!!!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32323970
quote:
Op woensdag 16 november 2005 19:42 schreef Enyalius het volgende:

[..]

vis is ook niet meer vers na 3maanden
woorden schieten tekort
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 16 november 2005 @ 20:16:18 #273
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32324096
quote:
Op woensdag 16 november 2005 14:54 schreef Dromenvanger het volgende:

Maar goed, de kans dat je wint is kleiner dan geraakt te worden door de bliksem
Nou 16 Nov. hebben we niet gehaald
The truth was in here.
pi_32324156
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:12 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Why!!!!!!
Lang verhaal...
pi_32325045
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hoezo??? Is je kind gister geboren dan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32325250
quote:

[..]

Je begrijpt toch wel dat het uiten van een dergelijke kreet om vervolgens weg te blijven bestraft wordt ?

Jongetje of en meeeeeeeiiiisje ?
En stond je bed wel op tijd op klossen ?

Thuis/ziekenhuis....

vanacht ?

naam ?
en
en
en

is alles in orde met jullie alledrie ?
Sir Winston Churchill
  woensdag 16 november 2005 @ 21:02:45 #277
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32325538
quote:

[..]

vertel vertel
pi_32326324
*zet hardste stem op om bastard zelfs zonder comp te kunnen bereiken* VERTEEEEEEELLLLLL!!!!!!!!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32326856
Dit doet ie expres
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32327544
bastard..... Vertel!!!
  donderdag 17 november 2005 @ 00:21:22 #281
90061 coz
pi_32331748
quote:

donderdag 17 november 2005 @ 06:22:20 #282
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32334557
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:12 schreef nokwanda het volgende:

[..]

woorden schieten tekort
ze is lief. en nog steeds geen onenigheid over iets gehad. dat klopt toch niet.

en gister trouwens dat 2e gesprek gehad. ben aangenomen, suprise suprise hehe
sjaak kwam er bij zitten en ik zo van niet al te moeilijke vragen,ben nog niet wakker. dus hij meteen "koffie"? - ja dat was echt al veels te moeilijk. het niveau was niet echt gestegen rest van gesprek hehe.
pi_32334675
Mogge en enyalius, gefeliciteerd met je baan.
pi_32334680
quote:
Op donderdag 17 november 2005 06:22 schreef Enyalius het volgende:

[..]

ze is lief. en nog steeds geen onenigheid over iets gehad. dat klopt toch niet.

en gister trouwens dat 2e gesprek gehad. ben aangenomen, suprise suprise hehe
sjaak kwam er bij zitten en ik zo van niet al te moeilijke vragen,ben nog niet wakker. dus hij meteen "koffie"? - ja dat was echt al veels te moeilijk. het niveau was niet echt gestegen rest van gesprek hehe.
ooo, wat een verrassing.
Maar gefeliciteerd. En nu gauw kijken wanneer je de huidige troep op kunt zeggen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 17 november 2005 @ 07:56:05 #285
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32334812
Nee nee, we zijn er nog niet
We hebben alleen de 16e niet gehaald

Maarr..kon vandaag misschien wel eens gaan gebeuren
The truth was in here.
pi_32334821
quote:
Op donderdag 17 november 2005 07:56 schreef Bastard het volgende:
Nee nee, we zijn er nog niet
We hebben alleen de 16e niet gehaald

Maarr..kon vandaag misschien wel eens gaan gebeuren
Het ons laten denken en dan uren niet reageren....
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 17 november 2005 @ 07:59:58 #287
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32334838
quote:
Op donderdag 17 november 2005 07:57 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja sorry dat ik had ik niet door
The truth was in here.
pi_32334974
Mogguh.....

bastard!!!
pi_32334980
Enyalius, gefeliciteerd met je nieuwe baan!
pi_32334994
quote:
Op donderdag 17 november 2005 08:25 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh.....

bastard!!!
Southpark: you.....you....you.....Bastard!!

Vamp..........heb over je gedroomd
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32335269
quote:
Op donderdag 17 november 2005 07:57 schreef nokwanda het volgende:

[..]

wat gaan we met hem doen ?
Sir Winston Churchill
pi_32335341
quote:
Op donderdag 17 november 2005 08:59 schreef Mirage het volgende:

[..]

Zijn vrouw opstoken om hem fijn te knijpen tijdens de bevalling lijkt me de makkelijkste optie. Hoeven we niet zo heel erg overredend tte zijn.
Haar alleen maar doordringen van het feit dat hij schuld is aan de pijn van dat moment en dat hij er een minuutje lol van heeft gehad. werkt perfect
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32335915
Hebben meer mensen zo slecht geslapen vanacht?
  donderdag 17 november 2005 @ 09:50:58 #294
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32336058
quote:
Op donderdag 17 november 2005 08:59 schreef Mirage het volgende:

[..]

lekker laten slapen
stay frosty
  donderdag 17 november 2005 @ 09:55:39 #295
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32336147
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:43 schreef Metro2005 het volgende:
ja ikke ... ik had gister en eergister een beurs waardoor ik dinsdag van 8:30 tot 22:00 en woensdag van 8:30 tot 23:15 gewerkt heb........... daar word ik helemaal moe was enzo... was om 23:45 thuis ff snel douchen en om 0:00 het bedje in... werd om 3:00 ff wakker met het gevoel dat ik er net in lag... en om 7:00 ging me wekker weer en sinds dien ben ik naar de klote
stay frosty
pi_32336435
quote:
check het dromentopic en begion bij nokwanda's droom D
Sir Winston Churchill
pi_32336631
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:12 schreef Mirage het volgende:

[..]

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 17 november 2005 @ 10:43:41 #298
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32337091
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:12 schreef Mirage het volgende:

[..]

gaat checken
stay frosty
pi_32337123
gefeliciteerd enyalius!
En goedemorgen, de rest van truth
  donderdag 17 november 2005 @ 11:23:54 #300
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32338117
quote:
Yep
The truth was in here.
  donderdag 17 november 2005 @ 11:30:14 #301
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32338267
Proficiat Enyalius!!

Ik heb niet slecht geslapen ondanks de volle maan, eerder als een blok geslapen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')