te lang, werkelijk waar, te langquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo
Das lang geleden dat ik jullie gesproken hebHoe was de vakantie bevallen?
vakantie waar? ik eerst.....quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo
Das lang geleden dat ik jullie gesproken hebHoe was de vakantie bevallen?
fotoquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:50 schreef nokwanda het volgende:
Zucht.... maar weer verder met EW´s dreadlockjes
Ik werd ook zenuwachtig, wilde al een nieuw topic openen maar ik dacht van, er zijn andere druk in de weer met het openen van een nieuwe. En wat bleek, er verschenen zelfs 2 nieuwe. Geopend op hetzelfde moment nog wel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
te lang, werkelijk waar, te lang![]()
Heb helaas nog geen digitale cameraquote:
Luistert hij ook naar Bob Marley? Of is het een zij. Sorry maar ik zat hier vaak met verstand op nul, pas sinds vandaag ben ik terug op aarde zoals mijn signature zegt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:50 schreef nokwanda het volgende:
Zucht.... maar weer verder met EW´s dreadlockjes
Electro Worm is een hij natuurlijk. En hij heeft Bob Marley nog niet zo lang geleden leren kennen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:15 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Luistert hij ook naar Bob Marley? Of is het een zij. Sorry maar ik zat hier vaak met verstand op nul, pas sinds vandaag ben ik terug op aarde zoals mijn signature zegt.
Bob Marley
quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Bob Marley de hele dag opzetten wordt je stoned van, dus ik luister het alleen als ik in Bob Marley mood ben.
Ik vraag me ook al mijn hele leven af waarom mensen die vreselijke ziektes krijgenquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Zullen ze wel een reden voor hebben voor die uitzaaiingen? Of hebben ze geen zin erin of hebben ze het te druk?
Hopelijk komt het goed. Ziektes zijn zwaar klote. Ik haat ziektes dus gigantisch. Mensen die vroegtijdig overlijden omdat het lichaam te wensen over laat. Ik bedoel, waarom is er kanker??
Sommige idioten beweren omdat het is om overbevolking tegen te gaan. Domste argument. Het is gewoon klote en ik snap nog steeds niet waarom ze kanker niet kunnen oplossen. Eigenlijk zou je toch moeten denken van, als de wetenschap kanker niet weet op te lossen, dan doe ik het als mens zijnde persoonlijk wel. Dat je opeens zegt van, weg uitzaaiingen, ik heb nooit om jullie gevraagd. Oprotten en snel een beetje.
Klinkt misschien vreemd maar dat je gewoon je hele lichamelijke functioneren op dat moment overhoop gooit zodat het goed gaat lopen. Maar dan moet je niet veel pijn hebben op dat moment, als je het niet voelt gewoon kracht inbrengen in je lichaam. Het hele negatieve proces dat optreedt tegengaan door alles een andere wending te geven. Van mijn part gaat het bloed andersom stromen of wat dan ook.
Afhankelijk zijn van je lichaamIk bedoel van de beperkingen eraan.
Misschien kan dat overhoop gooien zelfs met pijn, dat je gewoon alles uitschakelt op een gegeven moment. Maar dan moet je dus krachtig zijn van geest heel erg, en erg fel zijn tegen de ziekte. Boven de ziekte staan ook.
Maar ik ben dus ff fel nu. Met felheid bestrijden wat niet ongewenst is, dat is toch de enige oplossing? Misschien zijn de medicijnen tegen kanker niet sterk genoeg? Anders hadden ze de ziekte al lang weten te bestrijden. Ze moeten een harder offensief voeren als je het mij vraagt.
Nog een kaarsje aansteken en bidden op genezingquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook al mijn hele leven af waarom mensen die vreselijke ziektes krijgen
Er zal ongetwijfeld een reden voor zijn, overbevolking is daar volgens mij geen reden voor (denk dat al die vormen van natuurgeweld daar wel een reden voor zijn overigens) .
Wist ik de reden maar.
Misschien hebben mijn kaarsjes en wierookjes die ik voor hem gebrand heb toch nog effect gehad![]()
Wel toevallig dat die ontsteking enorm lang geduurd heeft en dat het ineens in een week bijna weg is
Nou nog die rugwervel kanker
quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Electro Worm is een hij natuurlijk. En hij heeft Bob Marley nog niet zo lang geleden leren kennen.
Die vistabletten van jou..quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga ff naar buiten, frisse lucht halen en vis-olie innemen. Ik denk dat die omega tabletten nog goed werk gaan verrichten hier. Heb echt goede verhalen gehoord daarover![]()
Het lijkt al alsof het werkt maar dat kan placebo effect zijn, maar ik weet het niet.
Ik ben dus manisch depressief volgens dsm iv en er zijn mede "lot-genoten" die zijn helemaal afgestapt van chemische medicatie en zijn op natuurlijke basis verder gegaan. Die chemische medicatie heeft alsnog gezorgd dat ik doorgeschoten ben. Dus ik vraag me dan af. " Waarom neem ik ze uberhaupt nog in".quote:
Ligt natuurlijk wel aan de fantasie. Als schrijver kun jij fantaseren en opschrijven, a la Stephen King, wat voor een enge moord er nu weer gepleegd wordt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kan nog veel meer vertellen van deze 5 jaar. Soms denk ik wel eens dat ik niets heb meegemaakt maar het waren hectische tijden. Verdwalen in de fantasie is vreemd. En dan sluiten ze je op in een isoleer-celNee dus echt, als je afwijkt dan gaan ze je conditioneren. Omdat afwijking van het normale niet door de beugel kan.
Ben je fictief schrijver dan heb je 10 miljoen trouwe fans, leef je zelf in een fantasie-wereld dan sluiten ze je op
Bij mij was het heel anders. Maar ik pastte toen niet in deze realiteit misschien ook. Ik had niet moordlustige gedachtes. De fantasie was anders.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk wel aan de fantasie. Als schrijver kun jij fantaseren en opschrijven, a la Stephen King, wat voor een enge moord er nu weer gepleegd wordt.
Iedereen mag daarover fantaseren.
En die fantasie kan in de ogen van degene die het bedenkt best echt zijn. Persoonlijke realiteit.
Dat wordt natuurlijk anders als het anderen negatief gaat aantasten.
Door dat boek van de fantast te lezen kun je geschaad worden. Maar je maakt zelf wel de keus om het te lezen.
Maar als een fantast zijn fantasieen over moorden werkelijk tot uiting gaat brengen is dat strafbaar en reden om iemand op te sluiten en eventueel te herconditioneren. Of de methodes werken is weer iets anders. Daar kan ik niet over oordelen.
Je kan toch moeilijk stellen dat de man die met de carnaval de huid van zijn moeder afstroopte en om zijn schouders droeg een onschuldige fantasie had die hij ten uitvoer bracht.
Ik noemde ook maar een voorbeeld. Het hoeft inderdaad geen moord te zijn. Je kunt ook bij iedere leuke dame een hete fantasie ten uitvoer willen brengen en vergeten dat eigen fantasie niet perse die van een ander isquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bij mij was het heel anders. Maar ik pastte toen niet in deze realiteit misschien ook. Ik had niet moordlustige gedachtes. De fantasie was anders.
Maar het gaat ook niet persee daarom. Het gaat ook om de behandeling. Ze hadden geen mensenkennis. En hebben dat nog steeds niet. Foute mensen op de plek waar ze moeten zitten. En dat is misschien een kwestie van te weinig geld op die plek.
Geestelijk gehandicapt of niet in staat zijn om het handicap op te heffen. Ik zie geen enkel handicap als permanent in. Vooral op geestelijk gebied denk ik dat een handicap een kwestie is van niet kunnen omgaan met jezelf en de situatie. Je wereld-beeld dat je schept is niet juist. Je ziet alles zwart in. Of te rooskleurig misschien.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:21 schreef Bastard het volgende:
Chemisch of natuurlijk, of helemaal niks.. als jij er zelf maar beter bij voelt.
Een naast familielid is ook heel heel depressief, jaren geweest zelf zo erg dat het op haar lichaam sloeg en echt verlamd was door haar geestelijke toestand. Pijn in haar spieren van alle spanningen die zich maar opbouwde, niet meer helder kunnen denken, alles negatief zien en niet meer buiten komen.
Na jaren deze toestand is ze gezwigd en heeft ze anti depressieva genomen... nou als een blad om aan een boom hoor.
Niet dat ze nu jubelend door het leven gaat, maar ze kan nu weken zonder huilen. Ze kan naar buiten samen met iemand anders. Ze is stukken minder zwaarmoedig geworden, en haar naaste mensen kan ze wat beter hebben nu.
Het is nog niet over hoor, en het zal nooit meer over gaan ook.. geestelijk gehandicapt zal ik maar zeggen, maar dat roept andere ideen op als dat het eigenlijk is. Maar het helpt wel in de omgang..
Voor ons, directe omgeving, is het een zege dat ze die medicatie heeft gekregen en dat ze dat ook wil blijven innemen in ieder geval.
Dat ik ff in een soort van gevangenis heb gezetenquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik noemde ook maar een voorbeeld. Het hoeft inderdaad geen moord te zijn. Je kunt ook bij iedere leuke dame een hete fantasie ten uitvoer willen brengen en vergeten dat eigen fantasie niet perse die van een ander is![]()
Grapje hoor![]()
Ik vind schaamte iets wat aangeleerd is. ZIe jij een klein kind zich schamen als het in zijn blote gat op het strand rondloopt. Zie jij een klein kind zich schamen als ie midden op straat zijn broek omlaag trekt en gaat staan piesenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Precies. Het vormt een onderdeel van mezelf. Daarom ben ik zo open erover. Het hoort erbij. En zal bij me blijven horen ook. Het heeft ook gezorgd dat ik ben geworden tot wie ik nu ben.
Maar ik ga het niet aan de grote klok hangen altijd, soms in gesprek met mensen praat je vanzelf over vroeger en dan zeg ik wel eens hoe het was in mijn leven. Omdat ik dan eerlijk ben en niet om de feiten heen kan draaien.
Ik kan ook niet goed liegen en net doen alsof ik iemand anders ben.
Maar ik ben tevreden, een gelukkig mens. Ik heb een zware tijd overwonnen en vooral ben ik beter geworden door die ziekte. Die ziekte is goed. Ik was voor die uitbraak van het denken een soort van autist of wat dan ook. Ik was opgesloten.
Schamen .....waarom schamen mensen zich? Ik vind schaamte nu een woord waar ik geen betekenis aan kan geven. Waarom is schaamte ontstaan? Hoe is schaamte ontstaan. En waarom bestaat schaamte?
Schaamte.
Ik begrijp schaamte niet. Ik ga niet naakt over straat rennen ofzoMaar ik begrijp een bepaalde schaamte niet. Schamen voor wie je bent. Uitkomen voor je mening ook. Niet bang zijn wat anderen denken.
En zo val ik weer in de herhaling
Ik heb zin om uit te gaanZin om eens te feesten. In een rock-cafe of iets dergelijks. Mensen tegen komen ook.
Ik wil je wel effe van de Westertoren af flikkeren !quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:33 schreef Dromenvanger het volgende:
En als het ff kan ga ik vliegen zonder vliegtuig
Bedankt voor je aanbod maar neequote:Op zaterdag 12 november 2005 00:41 schreef danaantje het volgende:
[..]
Ik wil je wel effe van de Westertoren af flikkeren !
i dig it when people scream my name!quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:46 schreef RSH11 het volgende:
barrrrrrrrra!
OT: Een tijdje terug begon een online vriend van me www.smashmyipod.com
Nu is het superbekend online en ben ik nog steeds een grote onbekendeIk doe toch iets verkeerd in het leven lol
Ach... jij bent nog jong. Je hebt nog kansen genoeg.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:46 schreef RSH11 het volgende:
barrrrrrrrra!
Nu is het superbekend online en ben ik nog steeds een grote onbekendeIk doe toch iets verkeerd in het leven lol
En btw......smashmyipod....WTFquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:46 schreef RSH11 het volgende:
barrrrrrrrra!
vroeg, wat is vroeg. gistermiddag weggegaan en net weer thuis.quote:Op zaterdag 12 november 2005 08:44 schreef nokwanda het volgende:
wat waren jullie er vroeg bij vanochtend
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:00 schreef Enyalius het volgende:
[..]
vroeg, wat is vroeg. gistermiddag weggegaan en net weer thuis.
ff stad in geweest, was van plan cafe in te gaan, maar bleek dat vrijdag koopavond is in r'dam. ik kom daar zo vaak op een vrijdag avond hehe. nog wat boeken gekocht van "ongewoon gesprek met God" en "de nieuwe openbaringen". paar mensen zaten me er al bijna een half jaar over te zeuren dat ik het moest halen, maar nooit behoefte aan gehad. bij Donner ff achterkant gelezen en heeft toch mijn nieuwsgierigheid gewekt. ook nog een boek genaamd "Water weet het antwoord" van Masaru emoto. kun je lezen over het effect van gedachten en geluiden en woorden en intenties op water moleculen. best apart om te zien. je kunt er al een stukje van zien in de film/docu "What the bleep do we know".
en ik zal mezelf niet zijn als ik ook nog 2 manga films gekocht heb van "Ichi the Killer" en Kaena the prophecy.
maar je kan niet lopen zonder gestoord te worden. zo'n miep van het wereld natuur fonds sprak ons aan. echt op zo'n manier van de infomercial "Hey bob weet je wat ik hier heb. Mike it's AMAZING!!!" ben maar geen lid geworden, doe al genoeg met de natuur zelf op mijn eigen manier. echt zo'n vraag van "dus als er iets aan de andere kant van de planeet gebeurd interesseerd het je niet"...heel droog "is ver van me bed verhaal, dus nee". tja moet toch wat zeggen om het gesprek te beeindigen ook al meende ik het niet.
nog naar Breakaway geweest, relaxe engelse pub. maar die drankjes zijn duur :S 11.50 voor 2 zoete mixen.
maar Nok die oefeningen..die werken. verbrand er veel calorien mee
zometeen beetje studeren, WoW spelen, filmpje kijken.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:00 schreef Enyalius het volgende:
maar Nok die oefeningen..die werken. verbrand er veel calorien mee
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:08 schreef Enyalius het volgende:
es kijken of ik er nog wat sit-ups bij kan doen op de 1 of andere manier
kom thuis. zie verscheidene msn berichtjes die mensen hadden achter gelaten. 1 was van EW. las het eerste stuk "ik weet niet of je wakker was"....hmmm tja dat weet ik ook nog niet.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:59 schreef coz het volgende:
what the bleep do we know
laatst gedownload , nog geen tijd voor gehad![]()
* coz trotse bezitter van een canon ixus 40
(*kuch* ik krijg hem pas volgende week *kuch*)
4 MP , 3x zoom en klein , heel klein![]()
[afbeelding]
86.0 x 53.0 x 20.7 mm and the IXUS 40 weighs in at 130g.
creditcard van 2 cm dik![]()
Ja, daar kan ik niet tegen op natuurlijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:32 schreef nokwanda het volgende:
Okay, heren.... ik pimp mee.
Ik heb deze![]()
[afbeelding]
Nopequote:Op zaterdag 12 november 2005 20:37 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik niet tegen op natuurlijk![]()
Uitgeslapen? Of gewoon nog niet helemaal wakker of bijna weer in slaap vallend omdat je er alweer een halve dag op hebt zitten?quote:
Late reactie.... maar nee, dat is hij niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:40 schreef GrafJosti het volgende:
en jij bent de oude hoer van TRU ???
combinatie van denk ik...quote:Op zondag 13 november 2005 11:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Uitgeslapen? Of gewoon nog niet helemaal wakker of bijna weer in slaap vallend omdat je er alweer een halve dag op hebt zitten?
ik denk niet meer dat je een reactie terug krijgt....quote:Op zondag 13 november 2005 11:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Late reactie.... maar nee, dat is hij niet.
Ik wel.
quote:Op zondag 13 november 2005 12:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik denk niet meer dat je een reactie terug krijgt....![]()
quote:
Dat zag ik, ja. Maar had het eerste topic al niet zo gevolgd. Las net wel Med.quote:Op zondag 13 november 2005 12:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
hé we hebben een nieuw chemtrail topicje !![]()
ik ook nietquote:Op zondag 13 november 2005 12:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Chemtrails persoonlijk interesseert me niet zoveel. Ik weet niet wat ik met het onderwerp aanmoet en ik weet niet hoe de overheid bezig is en of het niet te ver gezocht is allemaal.
quote:
Die had ik dan waarschijnlijk wel interessant gevonden.quote:Op zondag 13 november 2005 19:21 schreef Enyalius het volgende:
zag ook nog een boek over afrikaanse "occulte" aanhangers/religies. maar heb die weer terug gezet.
quote:Op maandag 14 november 2005 08:45 schreef Enyalius het volgende:
mogguh
dit vroeg op staan is niks. kom ik aan op het 2e sollicitatie gesprek blijkt die gozer 5 tellen ervoor gebeld te hebben naar kantoor dat ie ziek is vandaag. dus ik zo van "bel hem maar op dat ie moet komen. ziek zijn doet ie maar in zijn eigen tijd. anders maar via de telefoon ff ja zeggen. vraag meteen even wanneer hij denkt weer te beginnen want dit is geen doen zo" - niet serieus bedoeld natuurlijk. dus heb ff zitten bijpraten met die gasten daar. komt er iemand binnen hij zo van "jouw heb ik al lang niet meer gezien. ik was die machinist toen waar je mee reed en uitlegde wat al die metertjes waren" - "nee toen was ik nog zo'n klein opdondertje. nu ben ik wat gegroeid sinds ik 12 was". ach ja was wel gezellig. woensdag herkansing.
En is dat een voordeel? Beide?quote:daarna met pa boodschappen gedaan. gaan we weg zet ie de auto half op fietspad van "zo ff hier neerzetten. als een andere eikel denkt er langs te komen en mij op te houden heeft ie pecht. ik heb voorrang op alles wat beweegt" - "uhm...pa...je snapt het niet heh? je moet wachten tot de fietser VOOR je auto is en dan pas het fietspad oprijden"
hmm vraag me af waar ik mijn persoonlijkheid vandaan heb. me uiterlijk heb ik grotendeels van me moeder hehe.
zometeen maar ff ontbijten, daarna WoW spelen of beginnen met de boeken die ik heb gehaald van het weekend.
En?? nog geen beep?quote:
ziet mirage al met zon ontstopper rondlopenquote:
quote:Op maandag 14 november 2005 10:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ziet mirage al met zon ontstopper rondlopen![]()
Ow well, geniet nog maar even van de rust.quote:
Soms ook zonderquote:Op maandag 14 november 2005 10:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
daar krijgen beebjes wel mooie punthoofdjes van.
treffende omschrijving !quote:Op maandag 14 november 2005 10:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow well, geniet nog maar even van de rust.
Want als de kleine killer of romance er straks is..................![]()
Nou zo laag is het niet hoor... een ziekenhuisbed of een bed op klossen heeft nog een aardige hoogte.quote:Op maandag 14 november 2005 10:31 schreef Metro2005 het volgende:
baby's ter wereld brengen met een ontstopperokee dan, niveautje hier vandaag.
quote:Op maandag 14 november 2005 10:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou zo laag is het niet hoor... een ziekenhuisbed of een bed op klossen heeft nog een aardige hoogte.
*gooit er een beetje zout bij* hijs wel erg flauwquote:Op maandag 14 november 2005 10:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou zo laag is het niet hoor... een ziekenhuisbed of een bed op klossen heeft nog een aardige hoogte.
Dat zegt helemaal niks over hoe het meegroeitquote:Op maandag 14 november 2005 10:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barraaaatje had vroeger ook een punthoofd
het eerste wat de zuster zei was: wat een punthoofd...en als hij later niet goed is op school kan hij altijd nog ander werk gaan doen (wijzent naar barras baby piepie)
quote:Op maandag 14 november 2005 10:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
idd hij is behoorlijk (bij)getrokkenquote:Op maandag 14 november 2005 11:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niks over hoe het meegroeit
En??? Kon je toch een beetje leren?
quote:Op maandag 14 november 2005 12:28 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Bij het tweede monster kon ik t bed niet meer opkomen en heeft de verloskundige 'm nog net op tijd kunnen vangen... Anders had ie waarschijnlijk een plat hoofd!
Dat was bij mijn eigen geboorte ook zo....quote:Op maandag 14 november 2005 13:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
De mijne had ook zonder zuignap een punthoofd. En niet van het verkeerd neerkomen. Daar moest een legertje voor op mij staan duwen voor dat allemaal lukte. En hij was al zo klein.
quote:Op maandag 14 november 2005 13:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat was bij mijn eigen geboorte ook zo....
Mama was 's morgens nog bij de gyn. geweest en die wist te vertellend at het nog wel even kon duren...
"s Middags toch maar naar t ziekenhuis geraced, blijkbaar dachten ze dat ik onderweg geboren zou worden, maar toen we in het ziekenhuis waren had ik geen zin meer en hebben ze me maar met de tang gehaald!
Jaaaaaren later zat ik met mn vader tv te kijken. Een programma over Apenheul.....
Opeens begint mn vader te lachen en vertelde dat de meneer die we nu op tv zagen, die de geboorte van die lieve aapjes "begeleidde" de gyn. was die bij mijn geboorte gehoplen heeft!
die vent heeft natuurlijk gelijk daarna geweten wat ie met de rest van zn leven moest!
battlegrounds is een gedeelte in wow waar je elkaar de hersens in kan meppenquote:Op maandag 14 november 2005 16:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Battlegrounds, is dat van red alert? Of is dat een ander spel?
Ik heb nog nooit online gespeeld met een spel, lijkt me best tof op online oorlogje te voeren met elkaar en tegen elkaarVolgens mij gaat de tijd dan ook snel voorbij als je helemaal in het spel zit. Net zoals het op Fok snel voorbij kan gaan.
Ik ken iemand die doet met een vlieg-simulator online vliegen, dat vliegen lijkt dan alsof je echt een vliegtuig bestuurd en dan moet je ook in de lucht samen missies volbrengen en tegen elkaar vechten.
Heeft wel wat. Maar ik heb dan weer het geduld nietGamen =
Die rust komt nog wel eens, en dan zal ik ook eens proberen. Maar vaak heb je de gekochte versie nodig toch om online te spelen?
Zeker stoerquote:Op maandag 14 november 2005 16:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
battlegrounds is een gedeelte in wow waar je elkaar de hersens in kan meppen
wel stoer
ik ga vanavond weer battlefield 2 installeren
net ff naar me stats gekeken
ik had met mijn lvl 42 night elf hunter meegedaan in een raid in the barrensquote:Op maandag 14 november 2005 17:02 schreef Enyalius het volgende:
broken sword is een goeie serie, maar heb er nog nooit 1 uitgespeeld. de puzzle bij het einde van het spel worden altijd erg moeilijk
hehe je zou es een grootschalige Raid in WoW mee moeten maken. ga je met 60man een dungeon in om een enorme draak te verslaan en wat je nog meer wel niet tegen komt onderweg
straks een groep mensen zien te vinden om Deadmines in te gaan. met 5 man lvl 18-24 zou het moeten lukken
Ik ga quake 4 ook doen op de 360quote:Op maandag 14 november 2005 19:26 schreef Enyalius het volgende:
fear is ook een goed spel. quake 4 ook, anders (old school fragging) maar nog steeds goed.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 07:34 schreef nokwanda het volgende:
Moet door al dat spelletjes geklets van jullie denken aan de keer dat EW van oma een spel kreeg voor op de gameboy. Hij was nog klein, jaar of 7.
Oma had niet zo goed opgelet op wat ze kocht.
Hij stopte dat ding erin. Na een tijdje hoorden we de teleurgestelde uitroep:
" Oma........Hier kan ik alleen maar mensen mee doodrijden"Carmageddon
Ach.... oma leerde haar lesje. En EW is afrikaans vindingrijk. Hij is slim genoeg om wel weer iemand te vinden die het graag wil om te ruilen tegen iets dat hij zelf graag wil. Of hij verpatst het. Tis een handelaar.quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:32 schreef Enyalius het volgende:
kun je sint van zijn paard rijden wohoo!!!![]()
grootouders die games kopen bedoelen het goed, maar weten nooit wat leuk is.
de meeste ouders die een console + game kopen voor het kind weten ook nog steeds niet wat leuk is. aangezien de meeste eerder op het prijstkaartje letten en met zo'n verourderd puzzle spel aankomen.
ze zouden bij voorbaat de winkel niet ingelaten mogen worden. net zoals oudere mensen niet op een fiets of in een auto op straat/fietspad mogen. in een auto zijn te traag en een gevaar omdat alle anderen op hun rem moeten. op het fietspad denken ze alleen te zijn ofzo want ze fietsen altijd links of in het midden en zelde waar ze horen...RECHTS. zullen wel wat met hun armpjes hebben waardoor ze niet in 1 lijn rechtdoor kunnen fietsen. of het komt omdat ze te traag gaan en daardoor de fiets op een andere manier in balans moeten zien te houden
ben ik blij dat ik daar geen last van had. speelde met me pa vroeger altijd de mario spellen zodra ze uitkwamen.
ff bevestiging gestuurd van de kaartjes van het midwinter feest in december. wil niet weer hetzelfde gezeik mbt kaartjes zoals ik met castlefest had.
idd met me pa altijd supermario bros en duckhunt met me mamsquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:32 schreef Enyalius het volgende:
kun je sint van zijn paard rijden wohoo!!!![]()
grootouders die games kopen bedoelen het goed, maar weten nooit wat leuk is.
de meeste ouders die een console + game kopen voor het kind weten ook nog steeds niet wat leuk is. aangezien de meeste eerder op het prijstkaartje letten en met zo'n verourderd puzzle spel aankomen. of een game van 5 jaar trug omdat ie in de bak met afgeprijste spellen lagen.
ze zouden bij voorbaat de winkel niet ingelaten mogen worden. net zoals oudere mensen niet op een fiets of in een auto op straat/fietspad mogen. in een auto zijn te traag en een gevaar omdat alle anderen op hun rem moeten. op het fietspad denken ze alleen te zijn ofzo want ze fietsen altijd links of in het midden en zelde waar ze horen...RECHTS. zullen wel wat met hun armpjes hebben waardoor ze niet in 1 lijn rechtdoor kunnen fietsen. of het komt omdat ze te traag gaan en daardoor de fiets op een andere manier in balans moeten zien te houden
ben ik blij dat ik daar geen last van had. speelde met me pa vroeger altijd de mario spellen zodra ze uitkwamen.
ff bevestiging gestuurd van de kaartjes van het midwinter feest in december. wil niet weer hetzelfde gezeik mbt kaartjes zoals ik met castlefest had. dit keer niet verkleden, veels te koud voor.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7267quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:54 schreef UncleScorp het volgende:
Mijnen oudsten staat ook te popelen voor ne PlayStation2, maar de mama is er wa tegen ... teveel agressie
Al nieuws wanneer de PS3 gaat uitkomen ?
tegenwoordig is buiten ook zoveel agressiequote:Op dinsdag 15 november 2005 09:54 schreef UncleScorp het volgende:
Mijnen oudsten staat ook te popelen voor ne PlayStation2, maar de mama is er wa tegen ... teveel agressie
Al nieuws wanneer de PS3 gaat uitkomen ?
Toch wel. De meerderheid van de kinderen hier hoeft niet vindingrijk te zijn. Dat is iets dat ie daar heeft meegekregen. Door voorbeeld en niet door aangeboren dingen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:57 schreef Enyalius het volgende:
niks afrikaans. dat is nederlands deel in hem. nederlanders zijn nu eenmaal handelaren, als sinds de oudheid. we zijn ook slavendrijvers, maar dat ter zijde gelatenvoor de rest hebben nederlanders totaal geen backbone. kijk maar naar hoe vaak onze monarchen en landgenoten ons wel niet in de steek gelaten hebben voor eigen gewin. deserteurs, watjes, kloothommels. als ik iemand zie weg rennen, mocht er ooit een oorlog komen, schiet ik hem in de rug neer. net zoals de russen dat vroeger deden met landverraders.
.
Duckhunt..... vond ik zo zielig.... de manier waarop de oogjes van die eend uitpuilden als ie geschoten werd. Nah..kutspel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd met me pa altijd supermario bros en duckhunt met me mams
Aye!! *troostmode*quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:59 schreef coz het volgende:
paperboy!
over nostalgie gesproken , ik werd net huilend en stikshagrijnig wakker om mijn ex
die ik al een slordige twee ( drie ??) jaar mis ... ernstig zwaar mis![]()
.. van praktisch 7 dagen in de week elkaar zien naar 0 .. tis niet alleen de relatie, de liefde , de sex , de gezelligheid enzenzenzenz maar ook de via via vrienden
en zij woont nu in een andere stad .. een groot aaaaargh![]()
ach nou weet ik tenminste zeker dat het een kutdag wordt vandaag![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:59 schreef coz het volgende:
paperboy!
over nostalgie gesproken , ik werd net huilend en stikshagrijnig wakker om mijn ex
die ik al een slordige twee ( drie ??) jaar mis ... ernstig zwaar mis![]()
.. van praktisch 7 dagen in de week elkaar zien naar 0 .. tis niet alleen de relatie, de liefde , de sex , de gezelligheid enzenzenzenz maar ook de via via vrienden
en zij woont nu in een andere stad .. een groot aaaaargh![]()
ach nou weet ik tenminste zeker dat het een kutdag wordt vandaag![]()
Ja, maar wel verdomd tragisch als het niet van twee kanten komt. Anders zouden ze nog wel samen zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
En toch is het heerlijk dat liefde zo diep kan zitten!
Zeker, maar ik kan op de een of andere manier ook intens "genieten" van mijn verdriet en pijnquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, maar wel verdomd tragisch als het niet van twee kanten komt. Anders zouden ze nog wel samen zijn.
Kan me zo voorstellen als je er dan het "mooi" niet van inziet.
EEN KLEIN BEETJE ????????????? Da's nog zacht uitgedrukt !quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:02 schreef vamperotica het volgende:
ja... Ik ben een klein betje raar denk ik....
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zeker, maar ik kan op de een of andere manier ook intens "genieten" van mijn verdriet en pijn
ja... Ik ben een klein betje raar denk ik....
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
EEN KLEIN BEETJE ????????????? Da's nog zacht uitgedrukt !![]()
Ow yea ... het voor alles geldende excuusquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:08 schreef vamperotica het volgende:
pfff.... zal wel door de hormonen komen!![]()
ow... heerlijk!quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]Denk ik ook.
Pak een gitaartje erbij, mondharmonica en zing de bluess.
*Nokwanda bekijkt Vamperotica´s onderschrift nog maar eens en schudt haar hoofd meewarig*quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ow... heerlijk!
* vamperotica kijkt naar buiten en zucht maar weer eens
wil je meteen online ofzoquote:Ben nog aan 't twijfelen om me Cod2 aan te schaffen..
quote:ik hou meer van the old dogfight
inderdaad. is het niet de zwangerschap is het wel de maandelijkse periode die heel mysterieus de hele maand duurt waardoor je als man denkt dat de maandelijkse periode inhoud dat een vrouw 1 dag per maand eens normaal doetquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:08 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ow yea ... het voor alles geldende excuus
Ja....en???quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:24 schreef Enyalius het volgende:
[..]
inderdaad. is het niet de zwangerschap is het wel de maandelijkse periode die heel mysterieus de hele maand duurt waardoor je als man denkt dat de maandelijkse periode inhoud dat een vrouw 1 dag per maand eens normaal doet
Wanneer kun je nou beginnen? Of moet je nu weer wachten op een nieuwe afspraak voor dat 2de gesprek?quote:ben wel beetje kapot na dat gewerk. ik wil me ontslag indienen en elders meteen aan de slag
Denk maar...... over een tijdje piep je wel anders. Je bent nog jong en hebt nog hoop. Maar die drukken de dames heus wel hormonaal de kop in. Als niet de vrouw van je keuze, dan toch eventuele latere dochters.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:39 schreef Enyalius het volgende:
ja en? dat getuigt er van dat jullie zwak zijn. constant achter smoesjes verschuilen. denk maar niet dat ik daar in troep, alhoewel velen dat wel doen
Heb je een opzegtermijn? Hoe lang duurt het dan voor je echt aan de slag kan daar?quote:morgen dat 2e gesprek. heb met patricia meteen een nieuwe afspraak gemaakt aangezien ik er toch was. salaris onderhandelingen en verdere afspraken vinden dan ook plaats. en donderdag kan ik dan bij me huidige werkgever me ontslag indienen.
In 't kort ... you're fucked anywayquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:25 schreef nokwanda het volgende:
Denk maar...... over een tijdje piep je wel anders. Je bent nog jong en hebt nog hoop. Maar die drukken de dames heus wel hormonaal de kop in. Als niet de vrouw van je keuze, dan toch eventuele latere dochters.
En is dit een antwoord op de hormonenkwestie?quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:46 schreef UncleScorp het volgende:
Voetbalfreaks ... wie zijn ze ? ... wat doen ze ?![]()
... niet voor gevoelige lezers ...
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:48 schreef nokwanda het volgende:
En is dit een antwoord op de hormonenkwestie?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:46 schreef UncleScorp het volgende:
Ja... enquote:
officieel opzeg termijn is 4 weken, maar met goed overleg kan ik al volgende week weg daar als het moet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je een opzegtermijn? Hoe lang duurt het dan voor je echt aan de slag kan daar?
Zeg... die "cravings" van jou, he......... Je lijkt wel een zwangere vrouwquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:26 schreef Enyalius het volgende:
[..]
officieel opzeg termijn is 4 weken, maar met goed overleg kan ik al volgende week weg daar als het moet.
wil pepernoten eten al sinds vanmiddag 4 uur.geen idee waarom, maar ga morgen wat halen denk ik.
oe... chocola!!!!!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:36 schreef Enyalius het volgende:
ik ben inderdaad in touch met mijn innere vrouw, hoezo?
problemen mee? zoek je ruzie?
sorry zijn mijn hormonen
* Enyalius eet stukje chocolade reep dat ik hier nog had liggen weg
Cadburyquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:42 schreef Enyalius het volgende:
rot op...is van mij
* Enyalius wordt erg bezitterig wat chocola betreft. zeker de romige, van een zeker merk, die niet goedkoop komt
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:42 schreef Enyalius het volgende:
whiskey, stroopwafels, chocola en vrouwen....that is my game
in die volgorde trouwens
je kunt met die ingredienten leuke combinaties maken af en toequote:
quote:
* vamperotica gooit dr hormonen en dr gewicht in de srijd en stort zich op de chocolade.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:42 schreef Enyalius het volgende:
rot op...is van mij
* Enyalius wordt erg bezitterig wat chocola betreft. zeker de romige, van een zeker merk, die niet goedkoop komt
whiskey, stroopwafels, chocola en vrouwen....that is my game
in die volgorde trouwens
maar wel een lief watje hoor!quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
anywaysik ga maffen, truste iedereen
ik geloof dat ik hem vandaag in rotterdam zag.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:58 schreef nokwanda het volgende:
Hey mensen.... we hebben Bastard vandaag de hele dag niet gezien.
pepernoten.... ook goed!quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:59 schreef Enyalius het volgende:
gooi maar in de strijd wat je wilt. ik heb meer gewicht, en das niet vet, behalve in me buik dan en daar wil ik vanaf maar een zeker iemand vindt het te lekker om mee te knuffelen dus dan maar niet aftrainen hehe.
* Enyalius gooit trug met pepernoten
ga zo ook maffen moet morgen fris zijn
Nu je t zegt....quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:58 schreef nokwanda het volgende:
Hey mensen.... we hebben Bastard vandaag de hele dag niet gezien.
Waar?!quote:Op woensdag 16 november 2005 06:43 schreef UncleScorp het volgende:
wow coole maan !
heb al een aantal maanden niet gespeeld en toen was het altijd op een vrijdag :Squote:Op woensdag 16 november 2005 06:42 schreef Quarks het volgende:
Had je kunnen weten dat er onderhoud is elke woensdagmorgen tussen 5:00 en 10:00
Ik heb het nog nooit gespeeld en weet het zelfsquote:Op woensdag 16 november 2005 06:48 schreef Enyalius het volgende:
[..]
heb al een aantal maanden niet gespeeld en toen was het altijd op een vrijdag :S
quote:
Ja sorry hoor, ben nu al 23 uur wakker.quote:Op woensdag 16 november 2005 06:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaa, waar is die nou doorgaans te vinden, de maan.
Mogge allemaal![]()
aaahquote:Op woensdag 16 november 2005 08:23 schreef nokwanda het volgende:
De badkamer....aaarrghhh...... Ik liep gister de badkamer op en trof de kat in de badkuip.
Oeps.... sorry![]()
Nee, hij was niet aan het verzuipen in de badkuip. Hij was met de douchekop aan het flirten en keek betrapt toen ik de badkamer in liep. Happy now, Enya?quote:
Maar hij heeft er wel de hele avond gezeten?quote:Op woensdag 16 november 2005 08:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, hij was niet aan het verzuipen in de badkuip. Hij was met de douchekop aan het flirten en keek betrapt toen ik de badkamer in liep. Happy now, Enya?
Van wie zou hij dat gezien hebben ?quote:Op woensdag 16 november 2005 08:41 schreef nokwanda het volgende:
Hij was met de douchekop aan het flirten en keek betrapt toen ik de badkamer
Geen idee hoe lang ie er al zat. Wel lang genoeg om er bewijs van achter te laten dat ik mocht opruimen iig. En niet alleen een plasjequote:Op woensdag 16 november 2005 08:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar hij heeft er wel de hele avond gezeten?
moest ie niet onwijs nodig plassen dan ?![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 08:55 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Van wie zou hij dat gezien hebben ?![]()
oi waarom betrek je mij er bij? ik had voor de verandering de link naar sex met hulpstuk van de douchekop nog niet gelegd op dat momentquote:Op woensdag 16 november 2005 08:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, hij was niet aan het verzuipen in de badkuip. Hij was met de douchekop aan het flirten en keek betrapt toen ik de badkamer in liep. Happy now, Enya?
Dat was alleen voor het de badkamer IN lopen ipv OP lopen.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:34 schreef Enyalius het volgende:
[..]
oi waarom betrek je mij er bij? ik had voor de verandering de link naar sex met hulpstuk van de douchekop nog niet gelegd op dat moment
als je een openlucht badkamer zou hebben zou je er wel op kunnen lopenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat was alleen voor het de badkamer IN lopen ipv OP lopen.
Vond ik ook. Maar Enya vond dat ie de badkamer niet in kon klimmen en schreef eerder dat de badkamer OP lopen impliceerde dat ie hem dus ook IN moest klimmen.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als je een openlucht badkamer zou hebben zou je er wel op kunnen lopenje kan ook een veld oplopen of een beursvloer... dus waarom niet een badkamer
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
eny is raar
vind ik ook *zegt marjoquote:
quote:
Zou dat de ex van Coz zijn?quote:
Nou brand ik toch wel van nieuwsgierigheid. VERTEL!!!!!quote:Op woensdag 16 november 2005 17:49 schreef RSH11 het volgende:
ach laat ik het zo zeggen... het is wel bedoeld voor iemand uit tru
vis is ook niet meer vers na 3maandenquote:Op woensdag 16 november 2005 16:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ja, dat vindt ze nu nog. Tis nog vers
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 19:19 schreef RSH11 het volgende:
mijn bijnaam op de middelbare school was bokkie
quote:Op woensdag 16 november 2005 19:42 schreef Enyalius het volgende:
[..]
vis is ook niet meer vers na 3maanden
Nou 16 Nov. hebben we niet gehaaldquote:Op woensdag 16 november 2005 14:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar goed, de kans dat je wint is kleiner dan geraakt te worden door de bliksem
Hoezo??? Is je kind gister geboren dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou 16 Nov. hebben we niet gehaald
Je begrijpt toch wel dat het uiten van een dergelijke kreet om vervolgens weg te blijven bestraft wordt ?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
vertel vertelquote:Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:46 schreef UncleScorp het volgende:
ze is lief. en nog steeds geen onenigheid over iets gehad. dat klopt toch niet.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 06:22 schreef Enyalius het volgende:
[..]
ze is lief. en nog steeds geen onenigheid over iets gehad. dat klopt toch niet.
en gister trouwens dat 2e gesprek gehad. ben aangenomen, suprise suprise hehe
sjaak kwam er bij zitten en ik zo van niet al te moeilijke vragen,ben nog niet wakker. dus hij meteen "koffie"? - ja dat was echt al veels te moeilijk. het niveau was niet echt gestegen rest van gesprek hehe.
Het ons laten denken en dan uren niet reageren....quote:Op donderdag 17 november 2005 07:56 schreef Bastard het volgende:
Nee nee, we zijn er nog niet![]()
We hebben alleen de 16e niet gehaald
Maarr..kon vandaag misschien wel eens gaan gebeuren
Ja sorry dat ik had ik niet doorquote:Op donderdag 17 november 2005 07:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het ons laten denken en dan uren niet reageren....![]()
![]()
quote:
wat gaan we met hem doen ?quote:Op donderdag 17 november 2005 07:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het ons laten denken en dan uren niet reageren....![]()
![]()
Zijn vrouw opstoken om hem fijn te knijpen tijdens de bevalling lijkt me de makkelijkste optie. Hoeven we niet zo heel erg overredend tte zijn.quote:
quote:
ja ikkequote:Op donderdag 17 november 2005 09:43 schreef Metro2005 het volgende:
Hebben meer mensen zo slecht geslapen vanacht?
check het dromentopic en begion bij nokwanda's droom Dquote:Op donderdag 17 november 2005 09:43 schreef Metro2005 het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
check het dromentopic en begion bij nokwanda's droom D
gaat checkenquote:Op donderdag 17 november 2005 10:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
check het dromentopic en begion bij nokwanda's droom D
Yepquote:Op donderdag 17 november 2005 09:43 schreef Metro2005 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |