Ik wil je wel effe van de Westertoren af flikkeren !quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:33 schreef Dromenvanger het volgende:
En als het ff kan ga ik vliegen zonder vliegtuig
Bedankt voor je aanbod maar neequote:Op zaterdag 12 november 2005 00:41 schreef danaantje het volgende:
[..]
Ik wil je wel effe van de Westertoren af flikkeren !
i dig it when people scream my name!quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:46 schreef RSH11 het volgende:
barrrrrrrrra!
OT: Een tijdje terug begon een online vriend van me www.smashmyipod.com
Nu is het superbekend online en ben ik nog steeds een grote onbekendeIk doe toch iets verkeerd in het leven lol
Ach... jij bent nog jong. Je hebt nog kansen genoeg.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:46 schreef RSH11 het volgende:
barrrrrrrrra!
Nu is het superbekend online en ben ik nog steeds een grote onbekendeIk doe toch iets verkeerd in het leven lol
En btw......smashmyipod....WTFquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:46 schreef RSH11 het volgende:
barrrrrrrrra!
vroeg, wat is vroeg. gistermiddag weggegaan en net weer thuis.quote:Op zaterdag 12 november 2005 08:44 schreef nokwanda het volgende:
wat waren jullie er vroeg bij vanochtend
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:00 schreef Enyalius het volgende:
[..]
vroeg, wat is vroeg. gistermiddag weggegaan en net weer thuis.
ff stad in geweest, was van plan cafe in te gaan, maar bleek dat vrijdag koopavond is in r'dam. ik kom daar zo vaak op een vrijdag avond hehe. nog wat boeken gekocht van "ongewoon gesprek met God" en "de nieuwe openbaringen". paar mensen zaten me er al bijna een half jaar over te zeuren dat ik het moest halen, maar nooit behoefte aan gehad. bij Donner ff achterkant gelezen en heeft toch mijn nieuwsgierigheid gewekt. ook nog een boek genaamd "Water weet het antwoord" van Masaru emoto. kun je lezen over het effect van gedachten en geluiden en woorden en intenties op water moleculen. best apart om te zien. je kunt er al een stukje van zien in de film/docu "What the bleep do we know".
en ik zal mezelf niet zijn als ik ook nog 2 manga films gekocht heb van "Ichi the Killer" en Kaena the prophecy.
maar je kan niet lopen zonder gestoord te worden. zo'n miep van het wereld natuur fonds sprak ons aan. echt op zo'n manier van de infomercial "Hey bob weet je wat ik hier heb. Mike it's AMAZING!!!" ben maar geen lid geworden, doe al genoeg met de natuur zelf op mijn eigen manier. echt zo'n vraag van "dus als er iets aan de andere kant van de planeet gebeurd interesseerd het je niet"...heel droog "is ver van me bed verhaal, dus nee". tja moet toch wat zeggen om het gesprek te beeindigen ook al meende ik het niet.
nog naar Breakaway geweest, relaxe engelse pub. maar die drankjes zijn duur :S 11.50 voor 2 zoete mixen.
maar Nok die oefeningen..die werken. verbrand er veel calorien mee
zometeen beetje studeren, WoW spelen, filmpje kijken.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:00 schreef Enyalius het volgende:
maar Nok die oefeningen..die werken. verbrand er veel calorien mee
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:08 schreef Enyalius het volgende:
es kijken of ik er nog wat sit-ups bij kan doen op de 1 of andere manier
kom thuis. zie verscheidene msn berichtjes die mensen hadden achter gelaten. 1 was van EW. las het eerste stuk "ik weet niet of je wakker was"....hmmm tja dat weet ik ook nog niet.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:59 schreef coz het volgende:
what the bleep do we know
laatst gedownload , nog geen tijd voor gehad![]()
* coz trotse bezitter van een canon ixus 40
(*kuch* ik krijg hem pas volgende week *kuch*)
4 MP , 3x zoom en klein , heel klein![]()
[afbeelding]
86.0 x 53.0 x 20.7 mm and the IXUS 40 weighs in at 130g.
creditcard van 2 cm dik![]()
Ja, daar kan ik niet tegen op natuurlijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:32 schreef nokwanda het volgende:
Okay, heren.... ik pimp mee.
Ik heb deze![]()
[afbeelding]
Nopequote:Op zaterdag 12 november 2005 20:37 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik niet tegen op natuurlijk![]()
Uitgeslapen? Of gewoon nog niet helemaal wakker of bijna weer in slaap vallend omdat je er alweer een halve dag op hebt zitten?quote:
Late reactie.... maar nee, dat is hij niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:40 schreef GrafJosti het volgende:
en jij bent de oude hoer van TRU ???
combinatie van denk ik...quote:Op zondag 13 november 2005 11:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Uitgeslapen? Of gewoon nog niet helemaal wakker of bijna weer in slaap vallend omdat je er alweer een halve dag op hebt zitten?
ik denk niet meer dat je een reactie terug krijgt....quote:Op zondag 13 november 2005 11:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Late reactie.... maar nee, dat is hij niet.
Ik wel.
quote:Op zondag 13 november 2005 12:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik denk niet meer dat je een reactie terug krijgt....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |