abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 november 2005 @ 23:33:43 #51
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32193897
Ik ga zo pitten

Morgen nieuwe dag Kijken hoe de dromen gaan meewerken of tegenwerken. Ben benieuwd wat me vannacht te wachten staat daar.

Ik ga wel mijn best doen om het tot een goed einde te brengen

En als het ff kan ga ik vliegen zonder vliegtuig
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_32195430
en jij bent de oude hoer van TRU ???
Ondertiltels zijn ZOOO 1914
pi_32195449
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 23:33 schreef Dromenvanger het volgende:
En als het ff kan ga ik vliegen zonder vliegtuig
Ik wil je wel effe van de Westertoren af flikkeren !
HELP ALSJEBLIEFT !
http://www.tim.zvssite.nl/
  zaterdag 12 november 2005 @ 06:07:29 #54
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32198593
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 00:41 schreef danaantje het volgende:

[..]

Ik wil je wel effe van de Westertoren af flikkeren !
Bedankt voor je aanbod maar nee Toch welkom hier in het ouwehoer topic. Vanwaar dat hatelijke bericht? Ben je een haatdrager?

Mensen die haat dragen

Daar hou ik me niet mee op.
  zaterdag 12 november 2005 @ 06:10:58 #55
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32198596
Losstaand van het negatieve heb ik vannacht een positieve nacht gehad.

De eerste keer dat ik echt een duidelijke geestverschijning heb meegemaakt, ik zag dus zowat de uitdrukking van die geest. Was schrikken in het begin maar dat is dan nergens voor nodig. Toen ik die witte schim zag kreeg ik ook meteen kippevel over mijn lichaam. Ik kan nog meer vertellen erover maar die informatie hou ik ff achter de hand.

Daarnaast nog visioenen gehad en geluiden gehoord en nog meer. Het zijn geen slechte identiteiten gelukkig. Ik wil daar dus wat mee doen, het liefst zet ik zo'n geestverschijning duidelijk op de foto, maar dat is misschien voor de toekomst wat. Moet dan wel vragen of het van ze mag.

Trouwens Danaantje, toen ik je bericht las en je profiel checkte en zag dat je vrouw was en ik het nog een keer las en nog een keer las. Kreeg ik een soort van gesproken bericht door, het werd op een nogal hatelijke manier gebracht met die stem. Het was een hollands accent van een vrouw met scherpe tong. Een slangentong achtig iets, niet mild, maar echt scherp. Herken jij je hierin

Dan heb ik misschien jou bericht in geluid gehoord Nieuwe manier van fokken, lees en hoor hoe mensen het bericht schrijven

Tijd om te douchen. Ik moet nog afrekenen met het een en ander, vooral mijn donkere kant nog. Ik merk dat ik tijdens het contact met de andere kant soms foute dingen erin heb zitten, dan zendt ik het foute door en is het contact niet goed in orde.
  zaterdag 12 november 2005 @ 06:17:06 #56
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32198601
Ik laat me te snel van slag maken door idiote schizofrenen als danaantje. Dat mens heeft hier niets te zoeken. Ik heb in andere topics gekeken en daar is zo ook al aan het zieken.

Als mensen iets niet serieus nemen moeten ze naar onzin. In ieder geval moeten ze op het matje geroepen worden ff, misschien was er ff geen mod aanwezig kan natuurlijk

Het voelt dus als bedreiging aan ff. Omdat hier normaal gesproken normaal met elkaar wordt omgegaan. Dat je in onzin elkaar van een toren wilt afflikkeren maakt niet uit. Maar hier niet.

Niet dat ik niet tegen een stootje kan, maar het hoort hier dus niet. Maar zo gedisciplineerd is fok nog niet, er lopen nog genoeg psychopaten rond hier als het ware
  zaterdag 12 november 2005 @ 06:26:31 #57
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_32198617
Flauwe reacties idd..
Ik kom hier eigenlijk ook nooit.. maar eens moet 1e keer zijn toch..
Heb een beetje slowchat nacht geloof ik
Toch heb ik wel interesses op dit vlak.
Nuja.. dat wilde ik even mededelen
Fijne nacht nog.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 12 november 2005 @ 06:29:05 #58
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32198619
Jij ook fijne nacht

Hoewel ik het idee heb dat het morgen is

Ik reageerde ff fel terug op die ene danaantje, omdat ik vanzelf in de verdeding ga uit automatisme, een soort zelf-protectie is dat. Ook belangrijk om in leven te blijven en het is goed voor de reflexen. Hoewel het misschien beter milder gezegd had kunnen worden. Tand om tand werkt ook niet altijd even goed. Dan krijg je een bloedbad

Het gebied hier moet je inderdaad liggen, je moet er open voor staan. Kan me soms reacties wel voorstellen van bepaalde mensen omdat ze wellicht bang zijn voor het onbekende.

Misschien dat ik dus echt in de toekomst actief ga proberen om geesten op te roepen op een vriendelijke manier, en dan op de foto zetten als een soort van bewijs. Als er een wel willende geest is die dat wilt dan zou ik dat doen.

Maar zelfs al heb je de duidelijkste foto genomen en is heel de wereld getuige dat je die foto genomen hebt, dan nog geloven de mensen niet erin.

Mensen geloven niet zo snel. Mensen geloven amper. Vraag me niet waarop dat is want dat weet ik dus niet
  zaterdag 12 november 2005 @ 06:32:44 #59
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_32198625
Iemand gelooft er pas in als ze het zelf meemaken.. maar dat staat voor zoveel zaken natuurlijk.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 12 november 2005 @ 06:39:20 #60
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32198638
Klopt. En wat de gek niet kent dat eet hij niet. Ik bedoel, als ik iets lees dat onbekend is in mijn ogen, dan kan ik nog altijd denken of het misschien geen mogelijkheid is dat het waar kan zijn. Om alles meteen naar het land der fabels te verwijzen of wat dan ook dat is .....heb er geen naam voor. Koppigheid noem ik het niet, standvastigheid eerder. Geen flexibiliteit ook.

Ik kreeg vannacht overal visioenen binnen, flitsen van fragmenten ook, beelden, en soms een licht-flits in het duister. Het leek soms ook alsof de duisternis boven minder was, alsof er licht was in de duisternis terwijl het altijd pikke donker is daar. En mijn neus ging open. Ik heb altijd last gehad van verstopte neus een beetje en allergieėn en ineens leek het alsof mijn lichaam bezig was met veranderen. Ik haal ook vrijer adem. En dat heeft te maken dat ik dus bezig ben om het geestelijke beter te maken. Het lichaam gaat dan vanzelf ook meewerken.

Ik kreeg net in bed zoveel frisse lucht dat ik versteld stond. Had zelden zoveel lucht binnen gekregen. Alsof mijn neusgaten 10 keer groter waren als het ware.

Maar die geestverschijning, het leek gewoon een mens, alleen zonder lichaam, het was dus doorzichtig maar toch zichtbaar ook. Geef je alle geesten een lichaam dan kunnen ze gewoon met de trein reizen misschien. Ik bedoel de geest hoeft maar een soort van host te hebben waar hij zich mee kan bewegen en wat hij als instrument kan gebruiken. Maar misschien willen ze dat helemaal niet. Dat het geest zijn veel meer gemakken biedt Hoewel ik denk dat ze soms toch een beetje verdwaald zijn. Dat ze dwalen een beetje. Toch is het makkelijk omdat ze overal naar toe kunnen.

Ik denk dus dat het zo is. Ik weet het niet zeker

Ik ga koffie zetten nu. Ook broodnodig. Was me het nachtje wel. Soms zijn er van die nachten dat zich wat opent. En de nacht erna haal ik die slaap weer in.

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 12-11-2005 06:45:11 ]
  zaterdag 12 november 2005 @ 07:03:16 #61
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32198664
Koffie is klaar. Ik ga nu ff wat anders doen. In ieder geval laat ik het paranormale ff rusten. Mijn ingeving zegt dat ik het rustig moet doen. Dat kreeg ik ook vannacht door. Dat ik nog rustiger moet gaan.

Waarom ik me er mee bezig hou, omdat ik het als een soort verplichting zie naar mezelf toe. Verplichting is niet het juiste woord misschien, een verplichting is negatief van aard. Maar ik denk dat ik het voor mezelf moet doen omdat ik ermee begonnen ben. En begonnen werk moet afgemaakt worden.

Weet niet eens wat ik nog allemaal ga meemaken in de toekomst maar ik denk dat mijn gebied waar ik me in kan begeven groter gaat worden. Dat merkte ik dus in bed ook al. Ik leek wel ruimte te scheppen in de slaapkamer. Alsof ik de slaapkamer groter aan het maken was met gedachtes en bewustzijn. En tevens werd de ruimte in de kamer zelf groter, het werkte ook naar me toe als ik met open ogen of gesloten ogen naar het flafond lag te staren.

Ik lag in bed en wist niet eens of ik nu naar het noorden, oosten of westen of zuiden lag. Vroeger wist ik dat wel. Nu kon ik met mijn hoofd alle kanten opliggen.

Zo en nu genoeg. Ik ga ff relaxen. Vanavond feest weer hier maar ik zal online blijven, bezoek voor mijn broer is het.
pi_32198828
wat waren jullie er vroeg bij vanochtend
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_32199270
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_32199950
mogge iedereen

Vanacht best okee geslapen, helaas geen dromen onthouden. Was echt zo moe dat ik als een blok geslapen heb. Ik heb ook niet mijn best gedaan om ze onthouden, had ik effe geen zin in vanacht
Normaal lig ik altijd nog een tijd op mijn rug waarna ik langzaam in slaap val, en dan krijg ik bijna altijd lucide dromen. Nu had ik daar even geen zin in en ben ik direct op mijn zij gaan liggen en viel ik erg snel in slaap
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_32201148
Sinterrrrrrrrklaas!
  zaterdag 12 november 2005 @ 12:21:06 #66
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32201464
nee ik ben barra niet sinterklaas
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zaterdag 12 november 2005 @ 12:36:15 #67
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_32201775
straks ff digicam kopen
(heb je eindelijk ff vrij , ben je nog druk )
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_32201996
barrrrrrrrra!

OT: Een tijdje terug begon een online vriend van me www.smashmyipod.com
Nu is het superbekend online en ben ik nog steeds een grote onbekende Ik doe toch iets verkeerd in het leven lol
  zaterdag 12 november 2005 @ 12:53:03 #69
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32202142
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:46 schreef RSH11 het volgende:
barrrrrrrrra!

Nu is het superbekend online en ben ik nog steeds een grote onbekende Ik doe toch iets verkeerd in het leven lol
i dig it when people scream my name!
en RSH11 wees niet bang ik heb nog nooit van smashmyipod gehoord
stay frosty
pi_32202577
quote:
barrrrrrrrra!

Ach... jij bent nog jong. Je hebt nog kansen genoeg.
De tijd dat jij naar jezelf kijkt en denkt: "okay.... het wordt helemaal niks meer", is nog ver weg.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32202645
quote:
barrrrrrrrra!

En btw......smashmyipod....WTF what a waste of money. Had die ff-ing donatoren ook mijn rekening nummer wel willen geven. Dan hadden ze het tenminste nog aan een goed doel gegeven.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 12 november 2005 @ 14:00:49 #72
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32203785
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 08:44 schreef nokwanda het volgende:
wat waren jullie er vroeg bij vanochtend
vroeg, wat is vroeg. gistermiddag weggegaan en net weer thuis.

ff stad in geweest, was van plan cafe in te gaan, maar bleek dat vrijdag koopavond is in r'dam. ik kom daar zo vaak op een vrijdag avond hehe. nog wat boeken gekocht van "ongewoon gesprek met God" en "de nieuwe openbaringen". paar mensen zaten me er al bijna een half jaar over te zeuren dat ik het moest halen, maar nooit behoefte aan gehad. bij Donner ff achterkant gelezen en heeft toch mijn nieuwsgierigheid gewekt. ook nog een boek genaamd "Water weet het antwoord" van Masaru emoto. kun je lezen over het effect van gedachten en geluiden en woorden en intenties op water moleculen. best apart om te zien. je kunt er al een stukje van zien in de film/docu "What the bleep do we know".

liep bij donner de Esotherie hoek in en je zag meteen een man mij vreemd aankijken alsof ik heb zou oordelen over het onderwerp dat ie in zijn handen had. ging toen op de stoel zitten terwijl ik de kast verder bekeek. is best apart hoe schuchter mensen reageren, nog steeds, op dit soort zaken. je kan beter een new-age winkel ingaan heb je dezelfde soort boeken, zelfs dieper op het onderwerp en veel relaxter ook.

en ik zal mezelf niet zijn als ik ook nog 2 manga films gekocht heb van "Ichi the Killer" en Kaena the prophecy.

maar je kan niet lopen zonder gestoord te worden. zo'n miep van het wereld natuur fonds sprak ons aan. echt op zo'n manier van de infomercial "Hey bob weet je wat ik hier heb. Mike it's AMAZING!!!" ben maar geen lid geworden, doe al genoeg met de natuur zelf op mijn eigen manier. echt zo'n vraag van "dus als er iets aan de andere kant van de planeet gebeurd interesseerd het je niet"...heel droog "is ver van me bed verhaal, dus nee". tja moet toch wat zeggen om het gesprek te beeindigen ook al meende ik het niet.

nog naar Breakaway geweest, relaxe engelse pub. maar die drankjes zijn duur :S 11.50 voor 2 zoete mixen.

maar Nok die oefeningen..die werken. verbrand er veel calorien mee

zometeen beetje studeren, WoW spelen, filmpje kijken.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_32203875
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 14:00 schreef Enyalius het volgende:

[..]

vroeg, wat is vroeg. gistermiddag weggegaan en net weer thuis.

ff stad in geweest, was van plan cafe in te gaan, maar bleek dat vrijdag koopavond is in r'dam. ik kom daar zo vaak op een vrijdag avond hehe. nog wat boeken gekocht van "ongewoon gesprek met God" en "de nieuwe openbaringen". paar mensen zaten me er al bijna een half jaar over te zeuren dat ik het moest halen, maar nooit behoefte aan gehad. bij Donner ff achterkant gelezen en heeft toch mijn nieuwsgierigheid gewekt. ook nog een boek genaamd "Water weet het antwoord" van Masaru emoto. kun je lezen over het effect van gedachten en geluiden en woorden en intenties op water moleculen. best apart om te zien. je kunt er al een stukje van zien in de film/docu "What the bleep do we know".

en ik zal mezelf niet zijn als ik ook nog 2 manga films gekocht heb van "Ichi the Killer" en Kaena the prophecy.

maar je kan niet lopen zonder gestoord te worden. zo'n miep van het wereld natuur fonds sprak ons aan. echt op zo'n manier van de infomercial "Hey bob weet je wat ik hier heb. Mike it's AMAZING!!!" ben maar geen lid geworden, doe al genoeg met de natuur zelf op mijn eigen manier. echt zo'n vraag van "dus als er iets aan de andere kant van de planeet gebeurd interesseerd het je niet"...heel droog "is ver van me bed verhaal, dus nee". tja moet toch wat zeggen om het gesprek te beeindigen ook al meende ik het niet.

nog naar Breakaway geweest, relaxe engelse pub. maar die drankjes zijn duur :S 11.50 voor 2 zoete mixen.

zometeen beetje studeren, WoW spelen, filmpje kijken.
Heb je daar toch nog de hele nacht over staan lullen met de WNF-Miep..... je bent net pas thuis
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 12 november 2005 @ 14:05:57 #74
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32203914
ja zware discussie over oerwouden die gekapt worden, ozonlagen met gaten, dieren die verzuipen in olie of aanspoelen, leefgebieden van beesten die kapot gemaakt worden. en je kan het allemaal fixen als je 3 euro per maand doneert
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_32203929
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 14:00 schreef Enyalius het volgende:

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 12 november 2005 @ 14:08:58 #76
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32203983
es kijken of ik er nog wat sit-ups bij kan doen op de 1 of andere manier

kom thuis. zie verscheidene msn berichtjes die mensen hadden achter gelaten. 1 was van EW. las het eerste stuk "ik weet niet of je wakker was"....hmmm tja dat weet ik ook nog niet.
pi_32204052
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 14:08 schreef Enyalius het volgende:
es kijken of ik er nog wat sit-ups bij kan doen op de 1 of andere manier

kom thuis. zie verscheidene msn berichtjes die mensen hadden achter gelaten. 1 was van EW. las het eerste stuk "ik weet niet of je wakker was"....hmmm tja dat weet ik ook nog niet.
Blij dat het goed gaat met je trainingsschema.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 12 november 2005 @ 14:18:36 #78
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32204198
tja motivatie geen gebrek, dat was vroeger wel anders. het is af en toe nog best pittig ook. zat te denken om het een stapje hoger te zetten, maar denk niet dat ik dat op dit moment aan kan. ik voel me al behoorlijk leeg gezogen na de huidige sessies.

kan nog steeds niet geloven wat sommige tentjes voor een drankje durven te vragen. maar was wel erg lekker. het heette Love Juice. pisang ambon, vodka en nog een lading zooi. nog een vrolijk kleurtje ook. denk dat ik het voortaan bij een whiskey houd, stuk goedkoper ook.

* Enyalius gaat verder trainen in het spel "WoW here i come"
  zaterdag 12 november 2005 @ 15:01:13 #79
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32205158

Hallo allemaal

Net ff met mijn moeder gepraat over die geestverschijning, moest het toch ff kwijt aan iemand anders dan internet en ze gelooft er zelf niet in maar ze gelooft wel dat anderen het kunnen meemaken. Ze vroeg of het niet eng is, ik zeg het is juist spannend

Was erg vroeg op vanmorgen ben nog naar bed gegaan tot 13:40. Ben weer helemaal fit en bij de les.

Die geest-verschijning moet dus echt op de gevoelige plaat kunnen worden vast gelegd zoals ik dat al zei. Maar dat is misschien voor later. Geesten oproepen heb ik nooit gedaan, ze komen meestal spontaan langs alsof ze iets aan het zoeken zijn Het oproepen ga ik ooit nog proberen en ik ga dan alleen de goede oproepen anders is dalijk het hele huis vol kwaden.

Zo, ik voel me dus relaxt. Blij dat ik ben gaan slapen ff.

En Enyalius, de prijzen in de horeca zijn inderdaad belachelijk
  zaterdag 12 november 2005 @ 18:59:30 #80
90061 coz
pi_32210952
what the bleep do we know
laatst gedownload , nog geen tijd voor gehad

* coz trotse bezitter van een canon ixus 40
(*kuch* ik krijg hem pas volgende week *kuch*)
4 MP , 3x zoom en klein , heel klein

86.0 x 53.0 x 20.7 mm and the IXUS 40 weighs in at 130g.
creditcard van 2 cm dik
pi_32211502
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 18:59 schreef coz het volgende:
what the bleep do we know
laatst gedownload , nog geen tijd voor gehad

* coz trotse bezitter van een canon ixus 40
(*kuch* ik krijg hem pas volgende week *kuch*)
4 MP , 3x zoom en klein , heel klein
[afbeelding]
86.0 x 53.0 x 20.7 mm and the IXUS 40 weighs in at 130g.
creditcard van 2 cm dik
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 12 november 2005 @ 19:34:07 #82
90061 coz
pi_32211986
hey , voorzichtig met dat kwijlen ... weet niet of waterschade ook in de verzekering zit
  zaterdag 12 november 2005 @ 19:46:52 #83
90061 coz
pi_32212380
en nog een paar centjes extra uitgegeven

ik zag een verzamelboxje met 4 dvd's van blackadder
pi_32212829
Mooi cameraatje coz, canon maakt echt super fototoestellen
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_32213058
Zou ik goed kunnen gebruiken om betere foto´s van mijn werk te kunnen maken om op mijn website te pleuren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 12 november 2005 @ 20:17:19 #86
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32213434

Barra heeft sinds kort deze
stay frosty
pi_32213631
Gaan we patsen? ik heb deze sinds een paar maandjes:

pi_32213973
Okay, heren.... ik pimp mee.

Ik heb deze

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32214180
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 20:32 schreef nokwanda het volgende:
Okay, heren.... ik pimp mee.

Ik heb deze

[afbeelding]
Ja, daar kan ik niet tegen op natuurlijk
pi_32216067
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 20:37 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ja, daar kan ik niet tegen op natuurlijk
Nope
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32216926
Ik ga zo maar eens mediteren en even helemaal tot rust komen denk ik.
Even ontspannen en de gebeurtenissen van afgelopen week verwerken.
Morgen weer een druk dagje voor de boeg heb een collega beloofd te helpen met zijn nieuwe huis.
  zaterdag 12 november 2005 @ 21:57:53 #92
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32217015
ik ga over een 30-40minuten ook mediteren. of te wel horizontaal onder de wol en wat bossen omzagen
pi_32225896
Mogguh
pi_32225979
GOEDEMORGEEEEEEEEEEEEUH!
Ik kom er net achter dat ik gewoon een fucking 6 heb voor een tentamen die ik echt zo zwaar verkloot had!
Heb net door huis zitten dansen van vreugde
  zondag 13 november 2005 @ 10:48:52 #95
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32226101
hoi mogguh iedereen

Ik ga eens even douchen en zo een collega helpen verhuizen.

heb er echt zin in
pi_32226355
quote:
Op zondag 13 november 2005 10:35 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh
Uitgeslapen? Of gewoon nog niet helemaal wakker of bijna weer in slaap vallend omdat je er alweer een halve dag op hebt zitten?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32226375
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 00:40 schreef GrafJosti het volgende:
en jij bent de oude hoer van TRU ???
Late reactie.... maar nee, dat is hij niet.
Ik wel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32226610
quote:
Op zondag 13 november 2005 11:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Uitgeslapen? Of gewoon nog niet helemaal wakker of bijna weer in slaap vallend omdat je er alweer een halve dag op hebt zitten?
combinatie van denk ik...
pi_32227820
quote:
Op zondag 13 november 2005 11:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Late reactie.... maar nee, dat is hij niet.
Ik wel.
ik denk niet meer dat je een reactie terug krijgt....
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_32227848
quote:
Op zondag 13 november 2005 12:12 schreef Mirage het volgende:

[..]

ik denk niet meer dat je een reactie terug krijgt....
Ow... heb ik een Med gemist?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')