Met Pieter Post, Transformers etc.quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:50 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vond de televisie van vroeger ook veel beter. Tenminste niet allemaal van die geweldsfilmpjes ed als nu.
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Met Pieter Post, Transformers etc.
Muziekzenders bestonden nog niet, schreeuwige reklame was er wel maar niet te vemoeiend..
Goeie ouwe tijd
Nu kijk je de tv niet voor ontspanning, maar inspanning, een avond SBS mat je gewoon af!
hehe de Turtles Transformers Thundercats snorkels wuzzelsquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:20 schreef nokwanda het volgende:
De Berenboot, Ome Willem, Stuif es in. Het meest gewelddadige was Tom and Jerry. En dat allemaal enkel op de woensdagmiddag en een enkele keer op zaterdag.
De rest van de tijd moesten we echt doorbrengen met spelen.
peppie en kokkie en de fragglesquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:20 schreef nokwanda het volgende:
De Berenboot, Ome Willem, Stuif es in. Het meest gewelddadige was Tom and Jerry. En dat allemaal enkel op de woensdagmiddag en een enkele keer op zaterdag.
De rest van de tijd moesten we echt doorbrengen met spelen.
Dragon ball Z inderdaad.. ook helemaal geen touw aan vast te knopen!quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
En ik heb nog nooit een kind geweldadig zien worden van de troetelbeertjes of my little pony
Wel van dragonbal Z en al die andere sla-elkaar-aan-gort-tekenfilms van tegenwoordig
Pipo de clown en Mamalouquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:27 schreef Enyalius het volgende:
[..]
peppie en kokkie en de fraggles
thundercats natuurlijk ook
en die clown op die kar met klukkluk de indiaan.
ik vond DBZ wel grappig hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dragon ball Z inderdaad.. ook helemaal geen touw aan vast te knopen!
En dan ben ik nog ouder dan jij kan je nagaan hoe ik me af en toe moet voelenquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:27 schreef Enyalius het volgende:
[..]
peppie en kokkie en de fraggles
thundercats natuurlijk ook
en die clown op die kar met klukkluk de indiaan.
weet je wel hoe oud ik me nu voel. schiet me alsjeblieft neer zeg :S
heb zelfs nog een deel van swiebertje meegekregen. dan ben je pas ECHT oud
quote:
Ik voel me vandaag idd een fossielquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:38 schreef Enyalius het volgende:
het gaat de goot inen als je denkt dat het niet meer erger kan...wacht maar op de volgende generatie die overtreft de vorige qua stommiteiten.
ik ben gewoon oud. jullie zijn al praktisch fossielen
oogjes dicht en snaveltjes toequote:
agressievelingquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:39 schreef Enyalius het volgende:
[..]
oogjes dicht en snaveltjes toe
* Enyalius schiet die vogel af en gaat slapen
bij sommige "onschuldige" dingen wordt ik gewoon aggresief. neem de teletubbies bijvoorbeeld en die stomme vogel van fabeltjes krant. of die muis en tommi uit sesamstraat.
Toch is het best leuk om met wat cheats de rellen in parijs na te doen in GTA san andreasquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:44 schreef Enyalius het volgende:
valt mee
zat meer naar de Dozers van de fraggles te kijken
eind jaren 80 kwam er een 386 in huis en 1 of andere game console. commodore. dus wat simpele dos puzzle spellen spelen en pong
Tegenwoordig hangen ze nog wat buiten rond tot een uur of 2100, beetje uit verveling mensen lastig vallen en rotzooi trappen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Iedere dag. En daarna moest ik naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |