Ik heb deze OP helemaal zelf getikt, niet van het voorbeeld. Dat zag ik pas laterquote:Op donderdag 3 november 2005 19:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
yeah baby zelfs gerrit
Nu al nesteldrang?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:53 schreef Mirage het volgende:
Het is nog koud, je ruikt de lente al komen.... "dè tijd " natuurlijk
Ow, nou snap ik em pas..... ben een beetje suf. Zat net met een kaarsje en een glaasje port in bad.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:53 schreef Mirage het volgende:
Het is nog koud, je ruikt de lente al komen.... "dè tijd " natuurlijk
MIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PAS OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:57 schreef Mirage het volgende:
Ik heb vanmiddag de bekleding van de wieg in orde gemaakt
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:57 schreef Mirage het volgende:
Ik heb vanmiddag de bekleding van de wieg in orde gemaakt
[afbeelding]
![]()
![]()
Jij moet nog wat wakker wordenquote:Op vrijdag 4 november 2005 07:15 schreef Metro2005 het volgende:
Voor een kind wat je al hebt of voor een kind wat nog moet komen?
Of bijlezenquote:
Verwacht begin februari. Tis een jongetje en #3 in de reeksquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Of bijlezen![]()
(kan het overigens niet vinden? dus wat is het nou, praat me bij
)
Hehe okee, blijven proberen miragequote:Op vrijdag 4 november 2005 08:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Verwacht begin februari. Tis een jongetje en #3 in de reeks
Mirage verzameld alleen maar mannen.
Dat is net zoiets als voorspellen dat het vanavond weer donker wordt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:10 schreef Bastard het volgende:
Om er een topic over te maken om de vraag gaat me wat te ver, maar is iemand hier bekend met de man Nostradamus.
Staat me iets bij dat ik ooit van hem een voorspelling heb gelezen omtrent Parijs en rellen namelijk.
Kan iemand dat bevestigen?
Ik heb mijn mening nog niet echt gevormd over die man.. maar ik dacht dat hij daar wel iets over had gezegd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als voorspellen dat het vanavond weer donker wordt.
Ik weet niet zo goed wat ik van nostradamus moet denken.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:47 schreef nokwanda het volgende:
En trouwens.... Mirage/Oversight..... waar blijven die geregelde fotoreportages?
en ook goeiemorgen allemaal.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:43 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
Ik heb op dit moment niet veel digitaal, maar we lmijn buik en mijn kat. ( en ze matchen nog ook qua kleur ! ).
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:05 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik heb deze OP helemaal zelf getikt, niet van het voorbeeld. Dat zag ik pas laterEerste keer dat ik deze slowchat open
Eens moet de eerste keer zijn. Bij alles![]()
Ik zit in feeststemming
quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Verwacht begin februari. Tis een jongetje en #3 in de reeks
Mirage verzameld alleen maar mannen.
Flink gegroeid.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:43 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
Ik heb op dit moment niet veel digitaal, maar we lmijn buik en mijn kat. ( en ze matchen nog ook qua kleur ! ).
[afbeelding]
Nog steeds migraine Barra?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooofd auwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!
Je weet het beste medicijn tegen hoofdpijn hequote:Op vrijdag 4 november 2005 12:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja 3de keer deze weeek ... heb zelfs al drugs van de dokter gekregen.....
WAAROM HEEFT DIE HOER ME GEEN MORFINE GEGEVEN!!!!!!!!!!
sorry... word er een beetje gek
Drinken drinken en rusten, hoewel ik je hier graag hebquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dames? wie wil mij van me hoofdpijn afhelpen????
ik ben een goedgebouwde spontane gestoorde man van 21 die blablablablablabla
Mirage, dat viel opquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
Drinken drinken en rusten, hoewel ik je hier graag hebis mijn advies toch om niet naar een beeldscherm te turen als je migraine hebt...
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
Drinken drinken en rusten, hoewel ik je hier graag hebis mijn advies toch om niet naar een beeldscherm te turen als je migraine hebt...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |