Ik heb deze OP helemaal zelf getikt, niet van het voorbeeld. Dat zag ik pas laterquote:Op donderdag 3 november 2005 19:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
yeah baby zelfs gerrit
Nu al nesteldrang?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:53 schreef Mirage het volgende:
Het is nog koud, je ruikt de lente al komen.... "dè tijd " natuurlijk
Ow, nou snap ik em pas..... ben een beetje suf. Zat net met een kaarsje en een glaasje port in bad.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:53 schreef Mirage het volgende:
Het is nog koud, je ruikt de lente al komen.... "dè tijd " natuurlijk
MIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PAS OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:57 schreef Mirage het volgende:
Ik heb vanmiddag de bekleding van de wieg in orde gemaakt
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:57 schreef Mirage het volgende:
Ik heb vanmiddag de bekleding van de wieg in orde gemaakt
[afbeelding]
![]()
![]()
Jij moet nog wat wakker wordenquote:Op vrijdag 4 november 2005 07:15 schreef Metro2005 het volgende:
Voor een kind wat je al hebt of voor een kind wat nog moet komen?
Of bijlezenquote:
Verwacht begin februari. Tis een jongetje en #3 in de reeksquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Of bijlezen![]()
(kan het overigens niet vinden? dus wat is het nou, praat me bij
)
Hehe okee, blijven proberen miragequote:Op vrijdag 4 november 2005 08:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Verwacht begin februari. Tis een jongetje en #3 in de reeks
Mirage verzameld alleen maar mannen.
Dat is net zoiets als voorspellen dat het vanavond weer donker wordt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:10 schreef Bastard het volgende:
Om er een topic over te maken om de vraag gaat me wat te ver, maar is iemand hier bekend met de man Nostradamus.
Staat me iets bij dat ik ooit van hem een voorspelling heb gelezen omtrent Parijs en rellen namelijk.
Kan iemand dat bevestigen?
Ik heb mijn mening nog niet echt gevormd over die man.. maar ik dacht dat hij daar wel iets over had gezegd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als voorspellen dat het vanavond weer donker wordt.
Ik weet niet zo goed wat ik van nostradamus moet denken.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:47 schreef nokwanda het volgende:
En trouwens.... Mirage/Oversight..... waar blijven die geregelde fotoreportages?
en ook goeiemorgen allemaal.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:43 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
Ik heb op dit moment niet veel digitaal, maar we lmijn buik en mijn kat. ( en ze matchen nog ook qua kleur ! ).
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:05 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik heb deze OP helemaal zelf getikt, niet van het voorbeeld. Dat zag ik pas laterEerste keer dat ik deze slowchat open
Eens moet de eerste keer zijn. Bij alles![]()
Ik zit in feeststemming
quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Verwacht begin februari. Tis een jongetje en #3 in de reeks
Mirage verzameld alleen maar mannen.
Flink gegroeid.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:43 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
Ik heb op dit moment niet veel digitaal, maar we lmijn buik en mijn kat. ( en ze matchen nog ook qua kleur ! ).
[afbeelding]
Nog steeds migraine Barra?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooofd auwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!
Je weet het beste medicijn tegen hoofdpijn hequote:Op vrijdag 4 november 2005 12:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja 3de keer deze weeek ... heb zelfs al drugs van de dokter gekregen.....
WAAROM HEEFT DIE HOER ME GEEN MORFINE GEGEVEN!!!!!!!!!!
sorry... word er een beetje gek
Drinken drinken en rusten, hoewel ik je hier graag hebquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dames? wie wil mij van me hoofdpijn afhelpen????
ik ben een goedgebouwde spontane gestoorde man van 21 die blablablablablabla
Mirage, dat viel opquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
Drinken drinken en rusten, hoewel ik je hier graag hebis mijn advies toch om niet naar een beeldscherm te turen als je migraine hebt...
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
Drinken drinken en rusten, hoewel ik je hier graag hebis mijn advies toch om niet naar een beeldscherm te turen als je migraine hebt...
![]()
wat je het beste kan doen is 1 dag je benen trainen en de andere keer je armen rug buik en dat dan afwisselen zodat je ervoor zorgt dat je spiergroepen voldoende rust krijgen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:45 schreef Dromenvanger het volgende:
InderdaadEn nu maar hopen dat het vogeltje blijft terug keren en dan heb je een vogeltje als huisdier
Ik denk dat ik een water-dieët ga volgen. Een paar weken/maanden, alleen maar water drinken. Veel water. Ik wil dus zo snel mogelijk die kilo's kwijtBen nu al bezig met 2e grote glas
Net proberen te fietsen maar toch maar rustdag inlassen, mijn benen doen pijn en dan kun je beter ff rusten of niet? Dat afvallen heeft ook niet de grootste haast, toch zo snel mogelijk wil ik resultaten zien dus ik zal minderen met bier. Hoewel ik laatste tijd al minder drink.
Ik zit nog niet bij de sportschool dus heb niet de beschikking over veel apparatenquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat je het beste kan doen is 1 dag je benen trainen en de andere keer je armen rug buik en dat dan afwisselen zodat je ervoor zorgt dat je spiergroepen voldoende rust krijgen.
noem hemquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:34 schreef Mirage het volgende:
Jaaa, het vogeltje !
Ik ga zo weer koken en hopenlijk komt hij dan weer langs !
Vandaag probeer ik hem op de foto te zetten.
Daarna moeten we nog een naam verzinnen... en volgend jaar wil ik kindjes van hem (hij met een ander vlaams gaaitje natuurlijk ! ikzelf ben al voorzien)![]()
![]()
![]()
ik heb mijn vogeltje !!!![]()
wat? braadvogel?quote:
quote:
En weet je al of het vogeltje een jongetje of een meisje is?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:34 schreef Mirage het volgende:
Jaaa, het vogeltje !
Ik ga zo weer koken en hopenlijk komt hij dan weer langs !
Vandaag probeer ik hem op de foto te zetten.
Daarna moeten we nog een naam verzinnen... en volgend jaar wil ik kindjes van hem (hij met een ander vlaams gaaitje natuurlijk ! ikzelf ben al voorzien)![]()
![]()
![]()
ik heb mijn vogeltje !!!![]()
Hoe kun je dat zien bij vogels dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En weet je al of het vogeltje een jongetje of een meisje is?
Geen idee. Soms kun je het zien aan het verenpak. Maar het zal wel een jongetje zijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat zien bij vogels dan?
Die hebben toch allebei een gat![]()
?
idd meestal aan de kleur of het hebben van een kuif of niet, de grote etc....quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen idee. Soms kun je het zien aan het verenpak. Maar het zal wel een jongetje zijn
Zelfs al Mirages huisdieren zijn jongetjes
Dat katje![]()
Ja, mooi is hij hè !quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Mooie mysterieuze kat
Ik ook een kat willen
Graag, ben dol op kattenquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
de kat![]()
![]()
![]()
mag ik nog éven spammen ?
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt wel of je kat gouden ogen heeftquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ja, mooi is hij hè !
Ik ben supertrots dat het zo'n stoere knaap is geworden na zijn mindere begin bij ons thuis..
Op je poes gaan staan
Ja, Oversight komt af en toe een beetje raar (?)quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:45 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Lijkt wel of je kat gouden ogen heeft
Op je poes gaan staanWat een topictitel
hahaha, nieuwsgierig zijn mag hoorquote:ff nieuwsgierig zijn hier....wat zijn dat voor boeken daar waar je kat op zit? Foto-albums?
Nou ik weet niet wat overdreven is, heb nog geen kind.. maar ik hou wel verschrikkelijk veel ook van mijn katten, en al hun klierende gedrag. Theemutsenquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mooie zwarte kat.![]()
Ik heb ook twee zwarte katten De kater is half Abbesijn en een vreselijke plakkerd.En de poes is een luie donder. Ik hou zoveel van hen dat ik ze nooit kwijt wil. Ondanks dat ze wel eens in mijn bed poepen,mijn planten kaalvreten,bank stukkrabben,elkaar in de haren vliegen en soms, expres om mij te pesten, ontiegelijk zitten te klieren, hou ik evenveel van mijn katten als van mijn dochter.
Overdreven? Nee,want ik zie ze als mijn kindjes. Als ze bang of onzeker zijn komen ze bij mij bescherming zoeken.
Lief he?![]()
Nog een weekquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:41 schreef Mirage het volgende:
Ratelslangetje... fotooooo !
Ik ben benieuwd wat die mix voor resultaat geeft.
(die van mij is trouwens een mix gewoon-main coon)
Bastard, lang moeten jullie nou nog ?
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
idd meestal aan de kleur of het hebben van een kuif of niet, de grote etc....
Bij de merel is bv het mannetje zwart met oranje snavel en het vrouwtje bruin.
de kat![]()
![]()
![]()
mag ik nog éven spammen ?
[afbeelding]
[afbeelding]
idd niks overdrevensquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ik weet niet wat overdreven is, heb nog geen kind.. maar ik hou wel verschrikkelijk veel ook van mijn katten, en al hun klierende gedrag. Theemutsen
Ja vlot gaat dat die 9 maandenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tussen nu en max 3 weken dus !
![]()
![]()
* Mirage duimt voor jullie dat alles spoedig verloopt.
Dat coon zie ik er aan de foto zo niet vanaf. Hij is prachtig.... maar half coon, had ik echt niet geraden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:41 schreef Mirage het volgende:
Ratelslangetje... fotooooo !
Ik ben benieuwd wat die mix voor resultaat geeft.
(die van mij is trouwens een mix gewoon-main coon)
Bastard, lang moeten jullie nou nog ?
als ik terugkom van werk welquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:18 schreef displission het volgende:
Middag iedereen..het is weer weekend!
Nog niet van gehoord. Misschien via google te achterhalen? Lijkt me wel apart om zo'n usb-aansluiting op je vinger vast te hebben zitten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:20 schreef displission het volgende:
Heeft er iemand van dat spel gehoord waar je een USB aansluiting heb op je vinger..schijnt een beetje Myst achtig te zijn 109,-
quote:
Aha.... a hidden messagequote:Op zaterdag 5 november 2005 19:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zoooo ik heb vandaag van mijn lieve vriendinnetje een flesje georio armani gekregen! LIEF HE!
sorry ik ben blij
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aha.... a hidden message![]()
Ze vond dat je stonk als een bunzing
Het is ook de invalshoek waarop het gebeurt allemaal. Toch dat licht in de duisternis kan veel betekenen maar dat is niet alles. Ik weet niet hoe het leven in elkaar steekt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:54 schreef Metro2005 het volgende:
Dromenvanger, ik begrijp heel goed wat je bedoeld. Als de zon schijnt dan lijkt het wel om mijn vrolijke gevoel uit zijn gevangenis kan ontsnappen en de boel weer kan overnemen. Als het donkerder is, of als er geen zon schijnt dan ben ik extreem vermoeid en voel ik me erg slecht. Ik ben dus ook extreem gevoelig voor de invloed van zonlicht.
Ruilen?quote:Op zondag 6 november 2005 18:19 schreef Enyalius het volgende:wat een lekker weekend was dit
filmpjes gekeken, vlaai gegeten, een kilo of 2 aangekomen aangezien de vlaai zo lekker was.
morgenochtend om 8 uur sollicitatie gesprek, waar ik in feite al voor ben aangenomen. wat een spanning zeg hehe
Bah, hoofdpijn heb ik ook continu.... En duizelig en misselijk....quote:Op zondag 6 november 2005 20:13 schreef Metro2005 het volgende:
Avond
Ik heb vanacht 14 uur geslapen en ik heb al de hele dag hoofdpijngaat weer lekker.
mmm.... Voel wel al een paar dagen iets "vreemds"... Maar geen idee of dat is waar jij het over hebt!quote:Op zondag 6 november 2005 20:18 schreef Enyalius het volgende:
trouwens ff side note. iemand die energie "shift" gevoeld gister of eergister? kan me de dag ff niet meer herinneren
Welke energieshift..... ik ben al bijna een week van de leg. Sta dan weer te stuiteren en vervolgens kan ik zo in slaap vallen.quote:Op zondag 6 november 2005 20:18 schreef Enyalius het volgende:
trouwens ff side note. iemand die energie "shift" gevoeld gister of eergister? kan me de dag ff niet meer herinneren
dat heb ik ook ja!quote:Op zondag 6 november 2005 20:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welke energieshift..... ik ben al bijna een week van de leg. Sta dan weer te stuiteren en vervolgens kan ik zo in slaap vallen.
Maar hebben wij niet beide tegelijk euhhh...........quote:
uhm.... dat hadden we wel ja....quote:Op zondag 6 november 2005 20:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar hebben wij niet beide tegelijk euhhh...........![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 20:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
uhm.... dat hadden we wel ja....
OMFG... No.4?quote:Op zondag 6 november 2005 21:03 schreef vamperotica het volgende:
Uhm... nee...
* vamperotica mpmpelt iets over spiraaltje foetsie enzo....
morgen tweede echo. Op de eerste, toen dus bleek dat dat hekwerk weg was, was een eventueel beginnende zwangerschap te zien!quote:Op zondag 6 november 2005 21:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
OMFG... No.4?
Nou, euhh.... gefeli dan maar???
quote:Op zondag 6 november 2005 21:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
morgen tweede echo. Op de eerste, toen dus bleek dat dat hekwerk weg was, was een eventueel beginnende zwangerschap te zien!
Ik heb ooit gezegd voor een elftal te gaan, maar t is wel schrikken...
Aan de ene kant geweldig, maar aan de andere.... Krijg ze maar een s groot!
Ja... dat dat ding zomaar kan verdwijnen!! Het schijnt dus ooit wel eens voor te komen. En ik ben zo vruchtbaar als ik weet niet wat.....quote:Op zondag 6 november 2005 21:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Be carefull what you wish for, you might just get it.
Ach.... na deze nog maar 7 voor het elftal. Je hebt iig een leuk nieuw huis dus verhuizen hoeft voorlopig niet.
Fijn te weten dat die hekwerkjes zoek kunnen raken![]()
Last van een energieshift zekerquote:Op zondag 6 november 2005 21:27 schreef coz het volgende:
ik ga denk ik vandaag vroeg naar bed![]()
belachelijk 12 uur geslapen en dan 4 uur later weer naar bed gaan
Veel succes morgen.quote:Op zondag 6 november 2005 21:33 schreef Enyalius het volgende:
ik ga zo ook.
om 6 uur op. relaxed wakker worden en douchen. 7:30 met me pa naar Railned. pa heeft om 7:45 een vergadering met Hans. Daarna mag ik met Hans mijn sollicitatie gesprekje doen. maar omdat hij nog naar een of andere meeting in Utrecht moet zal het dus een erg kort gesprek worden. me pa had bij me gesprek erbij moeten gaan zitten, maar nee me pa zei dat iemand anders het moest doen. pfft
hoe kan ik me nu voorbereiden op vragen
En daar zal het ook zeker niet ontbreken!quote:Op zondag 6 november 2005 21:41 schreef nokwanda het volgende:
En Vamp.....Beepjes trekken zich geen zak aan van omstandigheden. En wat het belangrijkst is weet jij ook wel.![]()
![]()
Lots of it.
Dank je. Moet er om 13.20 zijn.... Met volle blaas. Als ik het zo lang volhou iig! Recht tegenover t wachtgedeelte zitten de toiletten.....quote:Op maandag 7 november 2005 07:53 schreef nokwanda het volgende:
@Vamp.... veel succes met de echo vandaag.
Die zit nu al in gesprekquote:Op maandag 7 november 2005 08:31 schreef vamperotica het volgende:
Enyalius, ook succes vandaag!
ik lees het net weer ja! mn geheugen laat me weer behoorlijk in de steek!quote:
vreemde positie. ze vragen het gewoon...ga naar de WC!!! je weet dat je het wilt, maar je mag nietquote:Op maandag 7 november 2005 08:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dank je. Moet er om 13.20 zijn.... Met volle blaas. Als ik het zo lang volhou iig! Recht tegenover t wachtgedeelte zitten de toiletten.....
ja, idd! het is gewoon vragen om nattigheid!quote:Op maandag 7 november 2005 09:25 schreef Enyalius het volgende:
[..]
vreemde positie. ze vragen het gewoon...ga naar de WC!!! je weet dat je het wilt, maar je mag niet![]()
stelletje sadisten zijn het
veel geluk met je blaas
Bult op je hoofd?quote:Op maandag 7 november 2005 09:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mooi zo dat het zo goed is gegaan eny!
good luck vamp!
Barra met bult op zijn hoofd wenst iedereen goedemorgen
Ai.... En je had de laatste tijd al zoveel last van hoofdpijn... Gurm menekequote:Op maandag 7 november 2005 09:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja zaterdag avond in de discotheek... perongeluk een elleboog op me oog gekregen....
Voor dat arme, waarschijnlijk beetje zenuwachtige mannetje wel!quote:Op maandag 7 november 2005 10:07 schreef Enyalius het volgende:
hehe zo gemeen ben ik toch ook weer niet ?
ach jah... ik overleef het welquote:Op maandag 7 november 2005 10:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ai.... En je had de laatste tijd al zoveel last van hoofdpijn... Gurm meneke
Jaaaah, Barra.......quote:Op maandag 7 november 2005 09:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja zaterdag avond in de discotheek... perongeluk een elleboog op me oog gekregen....
Maar je kunt nu toch wel gewoon naar de plee. Tegen de tijd dat je moet drink je een flink glas water en in no time is je blaas weer vol.quote:Op maandag 7 november 2005 09:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ja, idd! het is gewoon vragen om nattigheid!![]()
ja hoor nu is geen enkel probleem...Maar ik geloof dat het de bedoeling is dat er wel meer als 1 glas ing aat straks. En aangezien de afspraken daar nooit echt op tijd lopen......quote:Op maandag 7 november 2005 10:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar je kunt nu toch wel gewoon naar de plee. Tegen de tijd dat je moet drink je een flink glas water en in no time is je blaas weer vol.
quote:Op maandag 7 november 2005 10:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaah, Barra.......![]()
![]()
Eerst een halve week migraine en dan naar een discotheek gaan. Da´s ook lekker slim.
Ik weet niet wat je dan moet voelen, maar had laatst wel een kleine "schok" alsof ik uit onbalans was en weer recht in mn lichaam "viel".quote:Op zondag 6 november 2005 20:18 schreef Enyalius het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |