Bah, hoofdpijn heb ik ook continu.... En duizelig en misselijk....quote:Op zondag 6 november 2005 20:13 schreef Metro2005 het volgende:
Avond
Ik heb vanacht 14 uur geslapen en ik heb al de hele dag hoofdpijngaat weer lekker.
mmm.... Voel wel al een paar dagen iets "vreemds"... Maar geen idee of dat is waar jij het over hebt!quote:Op zondag 6 november 2005 20:18 schreef Enyalius het volgende:
trouwens ff side note. iemand die energie "shift" gevoeld gister of eergister? kan me de dag ff niet meer herinneren
Welke energieshift..... ik ben al bijna een week van de leg. Sta dan weer te stuiteren en vervolgens kan ik zo in slaap vallen.quote:Op zondag 6 november 2005 20:18 schreef Enyalius het volgende:
trouwens ff side note. iemand die energie "shift" gevoeld gister of eergister? kan me de dag ff niet meer herinneren
dat heb ik ook ja!quote:Op zondag 6 november 2005 20:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welke energieshift..... ik ben al bijna een week van de leg. Sta dan weer te stuiteren en vervolgens kan ik zo in slaap vallen.
Maar hebben wij niet beide tegelijk euhhh...........quote:
uhm.... dat hadden we wel ja....quote:Op zondag 6 november 2005 20:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar hebben wij niet beide tegelijk euhhh...........![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 20:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
uhm.... dat hadden we wel ja....
OMFG... No.4?quote:Op zondag 6 november 2005 21:03 schreef vamperotica het volgende:
Uhm... nee...
* vamperotica mpmpelt iets over spiraaltje foetsie enzo....
morgen tweede echo. Op de eerste, toen dus bleek dat dat hekwerk weg was, was een eventueel beginnende zwangerschap te zien!quote:Op zondag 6 november 2005 21:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
OMFG... No.4?
Nou, euhh.... gefeli dan maar???
quote:Op zondag 6 november 2005 21:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
morgen tweede echo. Op de eerste, toen dus bleek dat dat hekwerk weg was, was een eventueel beginnende zwangerschap te zien!
Ik heb ooit gezegd voor een elftal te gaan, maar t is wel schrikken...
Aan de ene kant geweldig, maar aan de andere.... Krijg ze maar een s groot!
Ja... dat dat ding zomaar kan verdwijnen!! Het schijnt dus ooit wel eens voor te komen. En ik ben zo vruchtbaar als ik weet niet wat.....quote:Op zondag 6 november 2005 21:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Be carefull what you wish for, you might just get it.
Ach.... na deze nog maar 7 voor het elftal. Je hebt iig een leuk nieuw huis dus verhuizen hoeft voorlopig niet.
Fijn te weten dat die hekwerkjes zoek kunnen raken![]()
Last van een energieshift zekerquote:Op zondag 6 november 2005 21:27 schreef coz het volgende:
ik ga denk ik vandaag vroeg naar bed![]()
belachelijk 12 uur geslapen en dan 4 uur later weer naar bed gaan
Veel succes morgen.quote:Op zondag 6 november 2005 21:33 schreef Enyalius het volgende:
ik ga zo ook.
om 6 uur op. relaxed wakker worden en douchen. 7:30 met me pa naar Railned. pa heeft om 7:45 een vergadering met Hans. Daarna mag ik met Hans mijn sollicitatie gesprekje doen. maar omdat hij nog naar een of andere meeting in Utrecht moet zal het dus een erg kort gesprek worden. me pa had bij me gesprek erbij moeten gaan zitten, maar nee me pa zei dat iemand anders het moest doen. pfft
hoe kan ik me nu voorbereiden op vragen
En daar zal het ook zeker niet ontbreken!quote:Op zondag 6 november 2005 21:41 schreef nokwanda het volgende:
En Vamp.....Beepjes trekken zich geen zak aan van omstandigheden. En wat het belangrijkst is weet jij ook wel.![]()
![]()
Lots of it.
Dank je. Moet er om 13.20 zijn.... Met volle blaas. Als ik het zo lang volhou iig! Recht tegenover t wachtgedeelte zitten de toiletten.....quote:Op maandag 7 november 2005 07:53 schreef nokwanda het volgende:
@Vamp.... veel succes met de echo vandaag.
Die zit nu al in gesprekquote:Op maandag 7 november 2005 08:31 schreef vamperotica het volgende:
Enyalius, ook succes vandaag!
ik lees het net weer ja! mn geheugen laat me weer behoorlijk in de steek!quote:
vreemde positie. ze vragen het gewoon...ga naar de WC!!! je weet dat je het wilt, maar je mag nietquote:Op maandag 7 november 2005 08:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dank je. Moet er om 13.20 zijn.... Met volle blaas. Als ik het zo lang volhou iig! Recht tegenover t wachtgedeelte zitten de toiletten.....
ja, idd! het is gewoon vragen om nattigheid!quote:Op maandag 7 november 2005 09:25 schreef Enyalius het volgende:
[..]
vreemde positie. ze vragen het gewoon...ga naar de WC!!! je weet dat je het wilt, maar je mag niet![]()
stelletje sadisten zijn het
veel geluk met je blaas
Bult op je hoofd?quote:Op maandag 7 november 2005 09:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mooi zo dat het zo goed is gegaan eny!
good luck vamp!
Barra met bult op zijn hoofd wenst iedereen goedemorgen
Ai.... En je had de laatste tijd al zoveel last van hoofdpijn... Gurm menekequote:Op maandag 7 november 2005 09:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja zaterdag avond in de discotheek... perongeluk een elleboog op me oog gekregen....
Voor dat arme, waarschijnlijk beetje zenuwachtige mannetje wel!quote:Op maandag 7 november 2005 10:07 schreef Enyalius het volgende:
hehe zo gemeen ben ik toch ook weer niet ?
ach jah... ik overleef het welquote:Op maandag 7 november 2005 10:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ai.... En je had de laatste tijd al zoveel last van hoofdpijn... Gurm meneke
Jaaaah, Barra.......quote:Op maandag 7 november 2005 09:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja zaterdag avond in de discotheek... perongeluk een elleboog op me oog gekregen....
Maar je kunt nu toch wel gewoon naar de plee. Tegen de tijd dat je moet drink je een flink glas water en in no time is je blaas weer vol.quote:Op maandag 7 november 2005 09:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ja, idd! het is gewoon vragen om nattigheid!![]()
ja hoor nu is geen enkel probleem...Maar ik geloof dat het de bedoeling is dat er wel meer als 1 glas ing aat straks. En aangezien de afspraken daar nooit echt op tijd lopen......quote:Op maandag 7 november 2005 10:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar je kunt nu toch wel gewoon naar de plee. Tegen de tijd dat je moet drink je een flink glas water en in no time is je blaas weer vol.
quote:Op maandag 7 november 2005 10:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaah, Barra.......![]()
![]()
Eerst een halve week migraine en dan naar een discotheek gaan. Da´s ook lekker slim.
Ik weet niet wat je dan moet voelen, maar had laatst wel een kleine "schok" alsof ik uit onbalans was en weer recht in mn lichaam "viel".quote:Op zondag 6 november 2005 20:18 schreef Enyalius het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |