quote:
Dat zag ik, ja. Maar had het eerste topic al niet zo gevolgd. Las net wel Med.quote:Op zondag 13 november 2005 12:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
hé we hebben een nieuw chemtrail topicje !![]()
ik ook nietquote:Op zondag 13 november 2005 12:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Chemtrails persoonlijk interesseert me niet zoveel. Ik weet niet wat ik met het onderwerp aanmoet en ik weet niet hoe de overheid bezig is en of het niet te ver gezocht is allemaal.
quote:
Die had ik dan waarschijnlijk wel interessant gevonden.quote:Op zondag 13 november 2005 19:21 schreef Enyalius het volgende:
zag ook nog een boek over afrikaanse "occulte" aanhangers/religies. maar heb die weer terug gezet.
quote:Op maandag 14 november 2005 08:45 schreef Enyalius het volgende:
mogguh
dit vroeg op staan is niks. kom ik aan op het 2e sollicitatie gesprek blijkt die gozer 5 tellen ervoor gebeld te hebben naar kantoor dat ie ziek is vandaag. dus ik zo van "bel hem maar op dat ie moet komen. ziek zijn doet ie maar in zijn eigen tijd. anders maar via de telefoon ff ja zeggen. vraag meteen even wanneer hij denkt weer te beginnen want dit is geen doen zo" - niet serieus bedoeld natuurlijk. dus heb ff zitten bijpraten met die gasten daar. komt er iemand binnen hij zo van "jouw heb ik al lang niet meer gezien. ik was die machinist toen waar je mee reed en uitlegde wat al die metertjes waren" - "nee toen was ik nog zo'n klein opdondertje. nu ben ik wat gegroeid sinds ik 12 was". ach ja was wel gezellig. woensdag herkansing.
En is dat een voordeel? Beide?quote:daarna met pa boodschappen gedaan. gaan we weg zet ie de auto half op fietspad van "zo ff hier neerzetten. als een andere eikel denkt er langs te komen en mij op te houden heeft ie pecht. ik heb voorrang op alles wat beweegt" - "uhm...pa...je snapt het niet heh? je moet wachten tot de fietser VOOR je auto is en dan pas het fietspad oprijden"
hmm vraag me af waar ik mijn persoonlijkheid vandaan heb. me uiterlijk heb ik grotendeels van me moeder hehe.
zometeen maar ff ontbijten, daarna WoW spelen of beginnen met de boeken die ik heb gehaald van het weekend.
En?? nog geen beep?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |