abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32227869
quote:
Op zondag 13 november 2005 12:13 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ow... heb ik een Med gemist?

hé we hebben een nieuw chemtrail topicje !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_32227946
quote:
Op zondag 13 november 2005 12:15 schreef Mirage het volgende:

[..]

hé we hebben een nieuw chemtrail topicje !
Dat zag ik, ja. Maar had het eerste topic al niet zo gevolgd. Las net wel Med.
Maar las wel andere reacties van "hen die even niet meer zullen antwoorden". Dus ik legde de link naar Chemtrails niet perse .

Gaan chemtrails Truth vervuilen?......... The Truth Is In Here.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 13 november 2005 @ 12:55:44 #103
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32228689
Zo, ik heb geslapen als een rots. Voel me weer helemaal rustig en ontspannen. En als ik dan niet oplet dan loop ik gewoon tegen de deur op met de koffie in de handen. Toch moet ik enigszins alert blijven altijd, anders loopt het fout.

Dus kankerjosti en danaantje hebben een ban hier

Dat zal ze leren

Chemtrails persoonlijk interesseert me niet zoveel. Ik weet niet wat ik met het onderwerp aanmoet en ik weet niet hoe de overheid bezig is en of het niet te ver gezocht is allemaal.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_32228913
quote:
Op zondag 13 november 2005 12:55 schreef Dromenvanger het volgende:

Chemtrails persoonlijk interesseert me niet zoveel. Ik weet niet wat ik met het onderwerp aanmoet en ik weet niet hoe de overheid bezig is en of het niet te ver gezocht is allemaal.
ik ook niet
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 13 november 2005 @ 13:14:49 #105
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32229142
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:05 schreef Mirage het volgende:

[..]

ik ook niet

Ik zie wel continu straaljagers in de lucht, zelfs nu op zondag zijn ze aan het vliegen. Ik zie ook een streep die ze achterlaten maar wat moet ik ermee aanvangen, die streep die verdwijnt trouwens behoorlijk snel weer?

Het lijkt me niet dat ze bezig zijn met de aarde vernielen. Ik kan wel zeggen het is gewoon condens en dat denk ik ook. Maar goed, verder boeit het me ook niet

Maar het is natuurlijk zoeken naar the thruth, maar misschien is the thruth gewoon dat ze aan het trainen zijn in de lucht. Of ze vliegen voor de fun of wat dan ook
  zondag 13 november 2005 @ 19:21:29 #106
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32238969
vandaag WEER de stad in geweest. nog meer boeken gehaald en wat ander geinig spul. aziatische waxine houders en een fles met 2 kleine kopjes waar je normaal Saki mee drinkt. ik gebruik dat kopje en zo als mijn tijdelijke improvisatie voor offering/kelk op mijn altaar. wat water er in, en in de toekomst Mede/Saki. 1 kopje voor de "god(in)" die ik aanhang en de ander voor de entiteiten waar ik op dat moment mee bezig ben. in alledag gewoon mijn gidsen en meer niet.

"leer en ritueel der Hoogere magie" heet 1 van de boeken die ik gekocht heb. is 2 delen en heel erg oud. heb een energetisch gescand voorhand om te zien of de boeken voldoende waarheden bevat om te kopen...en het voelde zwaar. enorm zware materie die erg dicht bij de waarheid ligt. zeker toen ik delen er van later in een cafetje las. kan niet wachten om de rest te lezen.

1 van de andere boeken is om praktischer om te gaan met tarot. meer er uit halen dan dat ik nu doe. maar ja devinaties is zo wie zo niet echt mijn ding, maar toch leuk om er wat meer van te weten en meer ervaring er in te hebben. zelfde reden dat ik een boek over sjamanisme en alchemie heb gehaald. doe er niks mee, maar weet er dan wel wat meer over dan de standaard vooroordelen. zag ook nog een boek over afrikaanse "occulte" aanhangers/religies. maar heb die weer terug gezet.

ben wel beetje bek af na al dat geschouw hehe
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  zondag 13 november 2005 @ 19:38:36 #107
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_32239440
ik heb gta san andreas vandaag tot 100% gebracht en het officieel uitgespeeld , story line had ik al heel lang geleden klaar- alleen er zijn nog wel een aantal dingen die ik nog steeds niet gedaan heb (die dus buiten de 100% vallen maar ik nog ga doen ) ... kost een paar maand maar dan heb je ook niets ...
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  zondag 13 november 2005 @ 19:49:15 #108
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_32239792
ok ok "niets" want het is en blijft een spel

http://img21.imagevenue.com/img.php?loc=loc48&image=4df_gallery347.jpg

1 tank , 1 vliegtuig .. hoop cash , stats geupgrade en geen gezeur met kogels meer
paradoxale eraan is dat je er niets aan hebt omdat je alle missies al gedaan hebt en je al zoveel guns hebt verzamelt dat je alle onschuldige mensen ook wel zonder unlimited ammo af kan maken !
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  zondag 13 november 2005 @ 20:00:59 #109
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32240167
* BarraCupraCuda duikt zijn bed weer in .... zonder slaap word je toch wle moe
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zondag 13 november 2005 @ 20:09:50 #110
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32240425
zo ff water geschonken voor Gaia en me gids en meteen wat kaarsjes in me kamer aangezet. hoop niet dat de groene stopkaars op mijn altaar een teken aan het geven is mbt tot mijn emotionele staat. de vlam is nog nooit zo hoog geweest, het flikkert als een gek met zwarte rook er boven.

zometeen ff wat muziek op zetten en weer naar WoW toe. ga de BattleGrounds proberen voor de lvl's 10-20

morgen ochtend weer vroeg op voor salaris onderhandelingen voor het nieuwe werk :S
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_32240997
quote:
Op zondag 13 november 2005 19:21 schreef Enyalius het volgende:
zag ook nog een boek over afrikaanse "occulte" aanhangers/religies. maar heb die weer terug gezet.
Die had ik dan waarschijnlijk wel interessant gevonden.
En je hoeft je niet bezig te houden met divinaties om dat te raden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 13 november 2005 @ 21:13:28 #112
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32242357
nee moest wel ff aan je denken toen ik dat boek had. had het nog ff mee genomen net zoals Feng Shui, maar naderhand weer trug gezet
pi_32242391
Nou ja.... heeft er tenminste iemand aan me gedacht vandaag
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 13 november 2005 @ 21:19:26 #114
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32242541
ach ja. iets niet goed?

net in WoW voor het eerst battlegrounds gedaan. 10 alliance vs 10 horde. ik was alliance. deed het niet slecht eindigde als 5e in de lijst. had heel veel gedood en als ik ergens goed in ben

op eind gingen die sukkels bij de spawn spot staan met zijn 3en. dus als ik eens een keer sterf staan ze me daar weer op te wachten. schiet niet op. wel lachen want ik was lvl19 en die 3 lvl 12. tja dat win je niet tegen moi. toen kwamen er 2 lvl 19 en 1 van 18 er staan. dat win ik dus niet.
pi_32250747
Goeiemorgen truthertjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 14 november 2005 @ 08:45:43 #116
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32251215
mogguh

dit vroeg op staan is niks. kom ik aan op het 2e sollicitatie gesprek blijkt die gozer 5 tellen ervoor gebeld te hebben naar kantoor dat ie ziek is vandaag. dus ik zo van "bel hem maar op dat ie moet komen. ziek zijn doet ie maar in zijn eigen tijd. anders maar via de telefoon ff ja zeggen. vraag meteen even wanneer hij denkt weer te beginnen want dit is geen doen zo" - niet serieus bedoeld natuurlijk. dus heb ff zitten bijpraten met die gasten daar. komt er iemand binnen hij zo van "jouw heb ik al lang niet meer gezien. ik was die machinist toen waar je mee reed en uitlegde wat al die metertjes waren" - "nee toen was ik nog zo'n klein opdondertje. nu ben ik wat gegroeid sinds ik 12 was". ach ja was wel gezellig. woensdag herkansing.

daarna met pa boodschappen gedaan. gaan we weg zet ie de auto half op fietspad van "zo ff hier neerzetten. als een andere eikel denkt er langs te komen en mij op te houden heeft ie pecht. ik heb voorrang op alles wat beweegt" - "uhm...pa...je snapt het niet heh? je moet wachten tot de fietser VOOR je auto is en dan pas het fietspad oprijden"

hmm vraag me af waar ik mijn persoonlijkheid vandaan heb. me uiterlijk heb ik grotendeels van me moeder hehe.

zometeen maar ff ontbijten, daarna WoW spelen of beginnen met de boeken die ik heb gehaald van het weekend.
  maandag 14 november 2005 @ 09:16:58 #117
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32251561
morning allemaal

Zit alweer een uur op mijn werk, stonden zowaar geen files op het stuk waar ik altijd rij 's ochtends
(ze hebben EINDELIJK de stoplichten in spijkenisse afgesteld , kost 5 jaar maar dan heb je ook wat )

Ga zo direct maar eens kijken of ik de makelaar van een huis kan bereiken )
Was gister een collega aan het helpen in zijn nieuwe huis en zag toevallig een huis iets verderop ook te koop staan, zag er echt super uit!
en lekker dicht bij mijn werk
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_32251704
quote:
Op maandag 14 november 2005 08:45 schreef Enyalius het volgende:
mogguh

dit vroeg op staan is niks. kom ik aan op het 2e sollicitatie gesprek blijkt die gozer 5 tellen ervoor gebeld te hebben naar kantoor dat ie ziek is vandaag. dus ik zo van "bel hem maar op dat ie moet komen. ziek zijn doet ie maar in zijn eigen tijd. anders maar via de telefoon ff ja zeggen. vraag meteen even wanneer hij denkt weer te beginnen want dit is geen doen zo" - niet serieus bedoeld natuurlijk. dus heb ff zitten bijpraten met die gasten daar. komt er iemand binnen hij zo van "jouw heb ik al lang niet meer gezien. ik was die machinist toen waar je mee reed en uitlegde wat al die metertjes waren" - "nee toen was ik nog zo'n klein opdondertje. nu ben ik wat gegroeid sinds ik 12 was". ach ja was wel gezellig. woensdag herkansing.
Ben je dan een klein opdondertje? Op die leeftijd moet je minstens getongzoend hebben.
quote:
daarna met pa boodschappen gedaan. gaan we weg zet ie de auto half op fietspad van "zo ff hier neerzetten. als een andere eikel denkt er langs te komen en mij op te houden heeft ie pecht. ik heb voorrang op alles wat beweegt" - "uhm...pa...je snapt het niet heh? je moet wachten tot de fietser VOOR je auto is en dan pas het fietspad oprijden"

hmm vraag me af waar ik mijn persoonlijkheid vandaan heb. me uiterlijk heb ik grotendeels van me moeder hehe.

zometeen maar ff ontbijten, daarna WoW spelen of beginnen met de boeken die ik heb gehaald van het weekend.
En is dat een voordeel? Beide?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 14 november 2005 @ 09:45:57 #119
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32251882
mogge mensjes barra is weer wakker na 17 uur geslapen te hebben ()met ff uurtje eten tussendoor
stay frosty
  maandag 14 november 2005 @ 09:47:45 #120
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32251911
zoo net kadaster informatie aangevraagd voor een huis
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 14 november 2005 @ 09:50:02 #121
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32251935
Goedemorgen
The truth was in here.
pi_32251975
quote:
Op maandag 14 november 2005 09:50 schreef Bastard het volgende:
Goedemorgen
En?? nog geen beep?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32252099
We helpen d'r wel even

Sir Winston Churchill
  maandag 14 november 2005 @ 10:02:30 #124
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32252115
Nee nog niks
Dat wachten is zo flauw
The truth was in here.
  maandag 14 november 2005 @ 10:07:55 #125
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32252195
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:01 schreef Mirage het volgende:
We helpen d'r wel even

ziet mirage al met zon ontstopper rondlopen
stay frosty
pi_32252248
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ziet mirage al met zon ontstopper rondlopen

daar krijgen beebjes wel mooie punthoofdjes van.
Sir Winston Churchill
pi_32252267
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:02 schreef Bastard het volgende:
Nee nog niks
Dat wachten is zo flauw
Ow well, geniet nog maar even van de rust.
Want als de kleine killer of romance er straks is..................
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32252280
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:11 schreef Mirage het volgende:

[..]

daar krijgen beebjes wel mooie punthoofdjes van.
Soms ook zonder

Ik dacht toen werkelijk even dat het een alien was
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32252292
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:11 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ow well, geniet nog maar even van de rust.
Want als de kleine killer of romance er straks is..................
treffende omschrijving !
Sir Winston Churchill
  maandag 14 november 2005 @ 10:31:19 #130
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32252648
Barraaaatje had vroeger ook een punthoofd
het eerste wat de zuster zei was: wat een punthoofd...en als hij later niet goed is op school kan hij altijd nog ander werk gaan doen (wijzent naar barras baby piepie)
stay frosty
  maandag 14 november 2005 @ 10:31:30 #131
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32252652
baby's ter wereld brengen met een ontstopper okee dan, niveautje hier vandaag.
pi_32253188
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:31 schreef Metro2005 het volgende:
baby's ter wereld brengen met een ontstopper okee dan, niveautje hier vandaag.
Nou zo laag is het niet hoor... een ziekenhuisbed of een bed op klossen heeft nog een aardige hoogte.
Sir Winston Churchill
  maandag 14 november 2005 @ 10:57:48 #133
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32253196
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:57 schreef Mirage het volgende:

[..]

Nou zo laag is het niet hoor... een ziekenhuisbed of een bed op klossen heeft nog een aardige hoogte.
  maandag 14 november 2005 @ 10:59:24 #134
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32253234
quote:

[..]

*gooit er een beetje zout bij* hijs wel erg flauw
stay frosty
pi_32253688
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barraaaatje had vroeger ook een punthoofd
het eerste wat de zuster zei was: wat een punthoofd...en als hij later niet goed is op school kan hij altijd nog ander werk gaan doen (wijzent naar barras baby piepie)
Dat zegt helemaal niks over hoe het meegroeit

En??? Kon je toch een beetje leren?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 14 november 2005 @ 11:57:52 #136
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32254535
groter hoofd = meer water inhoud
pi_32255197
quote:

[..]

Bij het tweede monster kon ik t bed niet meer opkomen en heeft de verloskundige 'm nog net op tijd kunnen vangen... Anders had ie waarschijnlijk een plat hoofd!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 14 november 2005 @ 12:34:18 #138
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32255318
quote:
Op maandag 14 november 2005 11:21 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat zegt helemaal niks over hoe het meegroeit

En??? Kon je toch een beetje leren?
idd hij is behoorlijk (bij)getrokken
stay frosty
pi_32256753
quote:
Op maandag 14 november 2005 12:28 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Bij het tweede monster kon ik t bed niet meer opkomen en heeft de verloskundige 'm nog net op tijd kunnen vangen... Anders had ie waarschijnlijk een plat hoofd!

De mijne had ook zonder zuignap een punthoofd. En niet van het verkeerd neerkomen. Daar moest een legertje voor op mij staan duwen voor dat allemaal lukte. En hij was al zo klein.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32256996
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:35 schreef nokwanda het volgende:

[..]

De mijne had ook zonder zuignap een punthoofd. En niet van het verkeerd neerkomen. Daar moest een legertje voor op mij staan duwen voor dat allemaal lukte. En hij was al zo klein.
Dat was bij mijn eigen geboorte ook zo....

Mama was 's morgens nog bij de gyn. geweest en die wist te vertellend at het nog wel even kon duren...
"s Middags toch maar naar t ziekenhuis geraced, blijkbaar dachten ze dat ik onderweg geboren zou worden, maar toen we in het ziekenhuis waren had ik geen zin meer en hebben ze me maar met de tang gehaald!

Jaaaaaren later zat ik met mn vader tv te kijken. Een programma over Apenheul.....
Opeens begint mn vader te lachen en vertelde dat de meneer die we nu op tv zagen, die de geboorte van die lieve aapjes "begeleidde" de gyn. was die bij mijn geboorte gehoplen heeft!
die vent heeft natuurlijk gelijk daarna geweten wat ie met de rest van zn leven moest!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_32257038
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:46 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Dat was bij mijn eigen geboorte ook zo....

Mama was 's morgens nog bij de gyn. geweest en die wist te vertellend at het nog wel even kon duren...
"s Middags toch maar naar t ziekenhuis geraced, blijkbaar dachten ze dat ik onderweg geboren zou worden, maar toen we in het ziekenhuis waren had ik geen zin meer en hebben ze me maar met de tang gehaald!

Jaaaaaren later zat ik met mn vader tv te kijken. Een programma over Apenheul.....
Opeens begint mn vader te lachen en vertelde dat de meneer die we nu op tv zagen, die de geboorte van die lieve aapjes "begeleidde" de gyn. was die bij mijn geboorte gehoplen heeft!
die vent heeft natuurlijk gelijk daarna geweten wat ie met de rest van zn leven moest!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 14 november 2005 @ 13:49:48 #142
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32257061
AHAHAHHA SUPER
stay frosty
  maandag 14 november 2005 @ 15:28:00 #143
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_32259717
hehehehehehe LOL
  maandag 14 november 2005 @ 16:29:10 #144
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32261403

16:29 en eerste keer achter internet pas. Druk dagje geweest Na lange tijd.
  maandag 14 november 2005 @ 16:32:03 #145
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32261496
goed teken toch
stay frosty
  maandag 14 november 2005 @ 16:34:29 #146
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32261552
Tis eens wat anders dan vanaf het opstaan erachter blijven hangen inderdaad

Nu voelt het als nieuw aan en als fris. Zo blijf ik misschien ook wat minder fel. Gisteren in R&P ff fel geweest maar dat forum kan ik beter negeren

Lekker weer trouwens, dat mistige heeft wel wat vind ik Tis hier in het zuiden al de hele dag mistig
  maandag 14 november 2005 @ 16:39:08 #147
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32261637
heb 6 uur gevist in WoW. werd er zo rustig van dat ik bijna in slaap viel. daarna maar naar de battlegrounds hele dag oorlogen voeren met The Horde. eindigde elke confrontatie in de top 3 van mensen met de meeste kills en minste keer gestorven. echt goed teamwork er af en toe bij. ik in verdediging komt die gast met de vlag zo van...aahhh er zit 1 achter me aan. ik van ren maar door naar de finish ik dood hem wel. BAM!! 2 schoten en weg was ie en we wonnen met 3-1
  maandag 14 november 2005 @ 16:46:52 #148
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32261820
Battlegrounds, is dat van red alert? Of is dat een ander spel? red alert was ik heel lang geleden verslaafd aan geraakt, die hebben meerdere spellen gemaakt. Moet je ook harvesten om credits te krijgen en zo je tank-arsenaal en andere vecht-eenheden op te voeren

Ik heb nog nooit online gespeeld met een spel, lijkt me best tof op online oorlogje te voeren met elkaar en tegen elkaar Volgens mij gaat de tijd dan ook snel voorbij als je helemaal in het spel zit. Net zoals het op Fok snel voorbij kan gaan.

Ik ken iemand die doet met een vlieg-simulator online vliegen, dat vliegen lijkt dan alsof je echt een vliegtuig bestuurd en dan moet je ook in de lucht samen missies volbrengen en tegen elkaar vechten.

Heeft wel wat. Maar ik heb dan weer het geduld niet

Gamen =

Die rust komt nog wel eens, en dan zal ik ook eens proberen. Maar vaak heb je de gekochte versie nodig toch om online te spelen?

Misschien dat ik straks ook eens verder probeer te gaan met "broken sword" als ik niets meer weet te ouwehoeren

Damn, als iemand over games praat dan raak ik aangestoken
  maandag 14 november 2005 @ 16:50:58 #149
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32261925
quote:
Op maandag 14 november 2005 16:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Battlegrounds, is dat van red alert? Of is dat een ander spel?

Ik heb nog nooit online gespeeld met een spel, lijkt me best tof op online oorlogje te voeren met elkaar en tegen elkaar Volgens mij gaat de tijd dan ook snel voorbij als je helemaal in het spel zit. Net zoals het op Fok snel voorbij kan gaan.

Ik ken iemand die doet met een vlieg-simulator online vliegen, dat vliegen lijkt dan alsof je echt een vliegtuig bestuurd en dan moet je ook in de lucht samen missies volbrengen en tegen elkaar vechten.

Heeft wel wat. Maar ik heb dan weer het geduld niet Gamen =

Die rust komt nog wel eens, en dan zal ik ook eens proberen. Maar vaak heb je de gekochte versie nodig toch om online te spelen?
battlegrounds is een gedeelte in wow waar je elkaar de hersens in kan meppen
wel stoer

ik ga vanavond weer battlefield 2 installeren
net ff naar me stats gekeken
stay frosty
  maandag 14 november 2005 @ 16:53:45 #150
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32261970
quote:
Op maandag 14 november 2005 16:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

battlegrounds is een gedeelte in wow waar je elkaar de hersens in kan meppen
wel stoer

ik ga vanavond weer battlefield 2 installeren
net ff naar me stats gekeken
Zeker stoer

Battle-field komt me bekend voor, erg bekend. Misschien heb ik dat spel nog ergens liggen, moet ik aan mijn broer vragen. Hier liggen dus bergen spellen, wil ik ze allemaal uitspelen dan ben ik een tijdje zoet. Ik weet niet eens wat elk spel inhoudt

Competitie online is super, ben je alleen aan het gamen zonder tegenstanders dan ontbreekt toch snel de drang om te willen presteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')