quote:
Dat zag ik, ja. Maar had het eerste topic al niet zo gevolgd. Las net wel Med.quote:Op zondag 13 november 2005 12:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
hé we hebben een nieuw chemtrail topicje !![]()
ik ook nietquote:Op zondag 13 november 2005 12:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Chemtrails persoonlijk interesseert me niet zoveel. Ik weet niet wat ik met het onderwerp aanmoet en ik weet niet hoe de overheid bezig is en of het niet te ver gezocht is allemaal.
quote:
Die had ik dan waarschijnlijk wel interessant gevonden.quote:Op zondag 13 november 2005 19:21 schreef Enyalius het volgende:
zag ook nog een boek over afrikaanse "occulte" aanhangers/religies. maar heb die weer terug gezet.
quote:Op maandag 14 november 2005 08:45 schreef Enyalius het volgende:
mogguh
dit vroeg op staan is niks. kom ik aan op het 2e sollicitatie gesprek blijkt die gozer 5 tellen ervoor gebeld te hebben naar kantoor dat ie ziek is vandaag. dus ik zo van "bel hem maar op dat ie moet komen. ziek zijn doet ie maar in zijn eigen tijd. anders maar via de telefoon ff ja zeggen. vraag meteen even wanneer hij denkt weer te beginnen want dit is geen doen zo" - niet serieus bedoeld natuurlijk. dus heb ff zitten bijpraten met die gasten daar. komt er iemand binnen hij zo van "jouw heb ik al lang niet meer gezien. ik was die machinist toen waar je mee reed en uitlegde wat al die metertjes waren" - "nee toen was ik nog zo'n klein opdondertje. nu ben ik wat gegroeid sinds ik 12 was". ach ja was wel gezellig. woensdag herkansing.
En is dat een voordeel? Beide?quote:daarna met pa boodschappen gedaan. gaan we weg zet ie de auto half op fietspad van "zo ff hier neerzetten. als een andere eikel denkt er langs te komen en mij op te houden heeft ie pecht. ik heb voorrang op alles wat beweegt" - "uhm...pa...je snapt het niet heh? je moet wachten tot de fietser VOOR je auto is en dan pas het fietspad oprijden"
hmm vraag me af waar ik mijn persoonlijkheid vandaan heb. me uiterlijk heb ik grotendeels van me moeder hehe.
zometeen maar ff ontbijten, daarna WoW spelen of beginnen met de boeken die ik heb gehaald van het weekend.
En?? nog geen beep?quote:
ziet mirage al met zon ontstopper rondlopenquote:
quote:Op maandag 14 november 2005 10:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ziet mirage al met zon ontstopper rondlopen![]()
Ow well, geniet nog maar even van de rust.quote:
Soms ook zonderquote:Op maandag 14 november 2005 10:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
daar krijgen beebjes wel mooie punthoofdjes van.
treffende omschrijving !quote:Op maandag 14 november 2005 10:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow well, geniet nog maar even van de rust.
Want als de kleine killer of romance er straks is..................![]()
Nou zo laag is het niet hoor... een ziekenhuisbed of een bed op klossen heeft nog een aardige hoogte.quote:Op maandag 14 november 2005 10:31 schreef Metro2005 het volgende:
baby's ter wereld brengen met een ontstopperokee dan, niveautje hier vandaag.
quote:Op maandag 14 november 2005 10:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou zo laag is het niet hoor... een ziekenhuisbed of een bed op klossen heeft nog een aardige hoogte.
*gooit er een beetje zout bij* hijs wel erg flauwquote:Op maandag 14 november 2005 10:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou zo laag is het niet hoor... een ziekenhuisbed of een bed op klossen heeft nog een aardige hoogte.
Dat zegt helemaal niks over hoe het meegroeitquote:Op maandag 14 november 2005 10:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barraaaatje had vroeger ook een punthoofd
het eerste wat de zuster zei was: wat een punthoofd...en als hij later niet goed is op school kan hij altijd nog ander werk gaan doen (wijzent naar barras baby piepie)
quote:Op maandag 14 november 2005 10:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
idd hij is behoorlijk (bij)getrokkenquote:Op maandag 14 november 2005 11:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niks over hoe het meegroeit
En??? Kon je toch een beetje leren?
quote:Op maandag 14 november 2005 12:28 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Bij het tweede monster kon ik t bed niet meer opkomen en heeft de verloskundige 'm nog net op tijd kunnen vangen... Anders had ie waarschijnlijk een plat hoofd!
Dat was bij mijn eigen geboorte ook zo....quote:Op maandag 14 november 2005 13:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
De mijne had ook zonder zuignap een punthoofd. En niet van het verkeerd neerkomen. Daar moest een legertje voor op mij staan duwen voor dat allemaal lukte. En hij was al zo klein.
quote:Op maandag 14 november 2005 13:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat was bij mijn eigen geboorte ook zo....
Mama was 's morgens nog bij de gyn. geweest en die wist te vertellend at het nog wel even kon duren...
"s Middags toch maar naar t ziekenhuis geraced, blijkbaar dachten ze dat ik onderweg geboren zou worden, maar toen we in het ziekenhuis waren had ik geen zin meer en hebben ze me maar met de tang gehaald!
Jaaaaaren later zat ik met mn vader tv te kijken. Een programma over Apenheul.....
Opeens begint mn vader te lachen en vertelde dat de meneer die we nu op tv zagen, die de geboorte van die lieve aapjes "begeleidde" de gyn. was die bij mijn geboorte gehoplen heeft!
die vent heeft natuurlijk gelijk daarna geweten wat ie met de rest van zn leven moest!
battlegrounds is een gedeelte in wow waar je elkaar de hersens in kan meppenquote:Op maandag 14 november 2005 16:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Battlegrounds, is dat van red alert? Of is dat een ander spel?
Ik heb nog nooit online gespeeld met een spel, lijkt me best tof op online oorlogje te voeren met elkaar en tegen elkaarVolgens mij gaat de tijd dan ook snel voorbij als je helemaal in het spel zit. Net zoals het op Fok snel voorbij kan gaan.
Ik ken iemand die doet met een vlieg-simulator online vliegen, dat vliegen lijkt dan alsof je echt een vliegtuig bestuurd en dan moet je ook in de lucht samen missies volbrengen en tegen elkaar vechten.
Heeft wel wat. Maar ik heb dan weer het geduld nietGamen =
Die rust komt nog wel eens, en dan zal ik ook eens proberen. Maar vaak heb je de gekochte versie nodig toch om online te spelen?
Zeker stoerquote:Op maandag 14 november 2005 16:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
battlegrounds is een gedeelte in wow waar je elkaar de hersens in kan meppen
wel stoer
ik ga vanavond weer battlefield 2 installeren
net ff naar me stats gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |