abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32182411

Welkom in de Truth chat

Aangezien ik hier wat neer moest zetten val ik jullie maar even lastig met wat vage brabbels van me:

How you feel determines how people see you
You world vision determines how you see people
The way you think is vital for the way things happen
The more you believe in some things, the more some things happen.
Clear your mind and you will be carried away to another world.
Therefore i believe the world we live in is but a dream on the way to death.

Live is an illusion on a one way path.
From the moment you were born that path is set and there is no way of escaping it.
The only thing you can influence is the small sidepaths that exist but you will only find out it always joins the main path of life.
Therefore i believe
coincidence doesn't exist.

"Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing had happened."
"Winston Churchill"

Vorige delen ?

01 Truth ouwehoer topic
24 Truth ouwehoer (& soms serieus) #24
[TRU sc] Ouwehoer ( & soms serieus ) #30
(zie OP pagina voor langere lijst , aanvullen aub bij nieuw topic maken )

OP ?
klik

Game on

[ Bericht 7% gewijzigd door Metro2005 op 11-11-2005 16:41:47 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:33:10 #2
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32182591
Gary is back

Hallo iedereen
fipo
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_32182772
zo, nog even wat neergezet in de openingspost
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:45:09 #4
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32182894
Metro2005 heeft zijn vage brabbels toegevoegt trueth waardig
stay frosty
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:47:41 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32182959
Hallo

Das lang geleden dat ik jullie gesproken heb Hoe was de vakantie bevallen?
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:50:12 #6
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32183018
Schaamteloze tvp.
The truth was in here.
pi_32183031
Zucht.... maar weer verder met EW´s dreadlockjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_32183037
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo

te lang, werkelijk waar, te lang
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:51:07 #9
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32183046
No no....no no no no...no there is no limit.

Belief inderdaad. Geloven. Geloven in het onmogelijke.
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:51:19 #10
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32183057
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo

vakantie waar? ik eerst.....
Barra wil weer terug naar praag
stay frosty
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:52:07 #11
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32183080
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:50 schreef nokwanda het volgende:
foto
stay frosty
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:52:28 #12
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32183093
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:50 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

te lang, werkelijk waar, te lang
Ik werd ook zenuwachtig, wilde al een nieuw topic openen maar ik dacht van, er zijn andere druk in de weer met het openen van een nieuwe. En wat bleek, er verschenen zelfs 2 nieuwe. Geopend op hetzelfde moment nog wel.

Als ik had meegedaan waren er misschien 3 geopend op hetzelfde moment
pi_32183274
ik heb het wel weer even gehad vandaag, wat een drukte weer

Nog 2 minuutjes en dan ben ik pleite hier!

lekker naar huis. 1 gelukje vandaag, mijn pa hoefde niet te worden opgenomen voor zijn ontsteking omdat dat al een heel eind weg was getrokken van zichzelf Alleen jammer dat ze aan die uitzaaiiingen nog niks willen doen
  vrijdag 11 november 2005 @ 17:03:31 #14
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32183402
Zullen ze wel een reden voor hebben voor die uitzaaiingen? Of hebben ze geen zin erin of hebben ze het te druk?

Hopelijk komt het goed. Ziektes zijn zwaar klote. Ik haat ziektes dus gigantisch. Mensen die vroegtijdig overlijden omdat het lichaam te wensen over laat. Ik bedoel, waarom is er kanker??

Sommige idioten beweren omdat het is om overbevolking tegen te gaan. Domste argument. Het is gewoon klote en ik snap nog steeds niet waarom ze kanker niet kunnen oplossen. Eigenlijk zou je toch moeten denken van, als de wetenschap kanker niet weet op te lossen, dan doe ik het als mens zijnde persoonlijk wel. Dat je opeens zegt van, weg uitzaaiingen, ik heb nooit om jullie gevraagd. Oprotten en snel een beetje.

Klinkt misschien vreemd maar dat je gewoon je hele lichamelijke functioneren op dat moment overhoop gooit zodat het goed gaat lopen. Maar dan moet je niet veel pijn hebben op dat moment, als je het niet voelt gewoon kracht inbrengen in je lichaam. Het hele negatieve proces dat optreedt tegengaan door alles een andere wending te geven. Van mijn part gaat het bloed andersom stromen of wat dan ook.

Afhankelijk zijn van je lichaam Ik bedoel van de beperkingen eraan.

Misschien kan dat overhoop gooien zelfs met pijn, dat je gewoon alles uitschakelt op een gegeven moment. Maar dan moet je dus krachtig zijn van geest heel erg, en erg fel zijn tegen de ziekte. Boven de ziekte staan ook.

Maar ik ben dus ff fel nu. Met felheid bestrijden wat niet ongewenst is, dat is toch de enige oplossing? Misschien zijn de medicijnen tegen kanker niet sterk genoeg? Anders hadden ze de ziekte al lang weten te bestrijden. Ze moeten een harder offensief voeren als je het mij vraagt.

[ Bericht 19% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-11-2005 17:08:38 ]
pi_32183534
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

foto
Heb helaas nog geen digitale camera
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 11 november 2005 @ 17:15:27 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32183708
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:50 schreef nokwanda het volgende:
Luistert hij ook naar Bob Marley? Of is het een zij. Sorry maar ik zat hier vaak met verstand op nul, pas sinds vandaag ben ik terug op aarde zoals mijn signature zegt.

Bob Marley
pi_32183886
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:15 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Luistert hij ook naar Bob Marley? Of is het een zij. Sorry maar ik zat hier vaak met verstand op nul, pas sinds vandaag ben ik terug op aarde zoals mijn signature zegt.

Bob Marley
Electro Worm is een hij natuurlijk. En hij heeft Bob Marley nog niet zo lang geleden leren kennen.
Ik hou wel van Bob Marley maar heb er niks van thuis. Ben niet echt een reggae fanaat. Had er vroeger wel LP´s van maar die zijn geleend/gejat.
Ik luister zelf voornamelijk naar mijn diverse verzameling Zuid Afrikaanse muziek. Van Jazz tot traditionals tot moderne shit.
Maar hij is veel meer into limp biskit en hard rock maar ook breakdance en soms ook weer heel andere muziek. EWtje is nogal divers.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32183921
En de dreadjes zijn klaar. Toch nog een paar uurtjes aan gewerkt. Vanaf een uur of een vanmiddag met af en toe een kwartiertje pauze.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 11 november 2005 @ 17:23:25 #19
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32183968
Ik wist wel dat het een hij was, maar wilde 100 procent zeker zijn om niet een blunder te slaan Het was meer een soort van reality-check.

Bob Marley de hele dag opzetten wordt je stoned van, dus ik luister het alleen als ik in Bob Marley mood ben.
pi_32184199
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:23 schreef Dromenvanger het volgende:

Bob Marley de hele dag opzetten wordt je stoned van, dus ik luister het alleen als ik in Bob Marley mood ben.
Is denk ik meer de associatie met een reggea dreadlock joint hype die je overal tegenkomt. Rastakleuren met een joint erbij.

Ik luister ernaar voor de teksten. Bob Marley was qua muziek nog een rebel, een man van de verzetsmuziek en de black conciousness movement op zijn manier.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 11 november 2005 @ 17:35:46 #21
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32184340
Teksten zijn inderdaad ook goed, maar de manier waarop de muziek instrumentaal in elkaar zit. Dat is iets voor in de zomer ook.

Zoals 3 little birds. Dat is mooi om buiten te luisteren.

Teksten gaan niet alleen over 3 little birds maar over meer natuurlijk. Hoewel ik de teksten van artiesten niet altijd helemaal opvang. Ik luister vaak naar het ritme. Metallica vind ik lekker om de stevige beat.

Dan had ik de lyric gezocht van " The eye of the beholder" en kwam ik erachter dat het sterk in elkaar zat. Luister ik het zomaar zonder lyric erbij dan zit ik meer te luisteren naar de gitaren en drums.
pi_32184692
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Zullen ze wel een reden voor hebben voor die uitzaaiingen? Of hebben ze geen zin erin of hebben ze het te druk?

Hopelijk komt het goed. Ziektes zijn zwaar klote. Ik haat ziektes dus gigantisch. Mensen die vroegtijdig overlijden omdat het lichaam te wensen over laat. Ik bedoel, waarom is er kanker??

Sommige idioten beweren omdat het is om overbevolking tegen te gaan. Domste argument. Het is gewoon klote en ik snap nog steeds niet waarom ze kanker niet kunnen oplossen. Eigenlijk zou je toch moeten denken van, als de wetenschap kanker niet weet op te lossen, dan doe ik het als mens zijnde persoonlijk wel. Dat je opeens zegt van, weg uitzaaiingen, ik heb nooit om jullie gevraagd. Oprotten en snel een beetje.

Klinkt misschien vreemd maar dat je gewoon je hele lichamelijke functioneren op dat moment overhoop gooit zodat het goed gaat lopen. Maar dan moet je niet veel pijn hebben op dat moment, als je het niet voelt gewoon kracht inbrengen in je lichaam. Het hele negatieve proces dat optreedt tegengaan door alles een andere wending te geven. Van mijn part gaat het bloed andersom stromen of wat dan ook.

Afhankelijk zijn van je lichaam Ik bedoel van de beperkingen eraan.

Misschien kan dat overhoop gooien zelfs met pijn, dat je gewoon alles uitschakelt op een gegeven moment. Maar dan moet je dus krachtig zijn van geest heel erg, en erg fel zijn tegen de ziekte. Boven de ziekte staan ook.

Maar ik ben dus ff fel nu. Met felheid bestrijden wat niet ongewenst is, dat is toch de enige oplossing? Misschien zijn de medicijnen tegen kanker niet sterk genoeg? Anders hadden ze de ziekte al lang weten te bestrijden. Ze moeten een harder offensief voeren als je het mij vraagt.
Ik vraag me ook al mijn hele leven af waarom mensen die vreselijke ziektes krijgen
Er zal ongetwijfeld een reden voor zijn, overbevolking is daar volgens mij geen reden voor (denk dat al die vormen van natuurgeweld daar wel een reden voor zijn overigens) .
Wist ik de reden maar.

Misschien hebben mijn kaarsjes en wierookjes die ik voor hem gebrand heb toch nog effect gehad
Wel toevallig dat die ontsteking enorm lang geduurd heeft en dat het ineens in een week bijna weg is

Nou nog die rugwervel kanker
  vrijdag 11 november 2005 @ 17:59:21 #23
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32184963
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:49 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik vraag me ook al mijn hele leven af waarom mensen die vreselijke ziektes krijgen
Er zal ongetwijfeld een reden voor zijn, overbevolking is daar volgens mij geen reden voor (denk dat al die vormen van natuurgeweld daar wel een reden voor zijn overigens) .
Wist ik de reden maar.

Misschien hebben mijn kaarsjes en wierookjes die ik voor hem gebrand heb toch nog effect gehad
Wel toevallig dat die ontsteking enorm lang geduurd heeft en dat het ineens in een week bijna weg is

Nou nog die rugwervel kanker
Nog een kaarsje aansteken en bidden op genezing Misschien als je heel erg graag wilt dat het dan gebeurt

Een spontane genezing zou mooi zijn Wie weet, je kunt altijd hopen erop. Een teleurstelling zal het zijn als het niet gebeurt tot genezing maar dan maak je wel de tussenliggende periode wat makkelijker en je hebt dan het idee dat je je tenminste hebt ingezet op dat gebied.

Hopelijk komt het goed

En over kanker, het kan van alles zijn. Ik weet niet wanneer kanker is ontstaan. Of het altijd heeft bestaan of dat het sinds het jaar 1000 bestaat ofzo. Ik weet het dus niet. Dan zou ik me in de ziekte moeten verdiepen. Wil eigenlijk alles weten.
  vrijdag 11 november 2005 @ 18:01:06 #24
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32185005
Ik ga ff naar buiten, frisse lucht halen en vis-olie innemen. Ik denk dat die omega tabletten nog goed werk gaan verrichten hier. Heb echt goede verhalen gehoord daarover

Het lijkt al alsof het werkt maar dat kan placebo effect zijn, maar ik weet het niet.
  vrijdag 11 november 2005 @ 18:02:49 #25
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32185039
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:20 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Electro Worm is een hij natuurlijk. En hij heeft Bob Marley nog niet zo lang geleden leren kennen.
dacht gelijk aan groen spul

Limp bizkit is ook wel oke net zoals Bob Marley
stay frosty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')