quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Die mening zou ik in jouw situatie ook delen jaJe hebt momenteel geen enkel voertuig dat betrouwbaar genoeg is om in 1 dag op z'n minst 180 km kan afleggen
Quadropo misschienquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:53 schreef bwt het volgende:
Nope, net te laat
Lijkt er wel op jaquote:
Ja, en mijn Alp, was die foto, 63 topics terug niet duidelijk genoeg ofzoquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:06 schreef hicham het volgende:
Zal ik je dan maar bellen bwtHeb je jezelf trouwens al gezien in de OP pic?
+ CR is uit het lijstje gehaald, en nieuwe KLX foto is er ingezet @ Peppovitchrichardgie's bike staat er nog niet in, maar daar weet ik het bouwjaar niet en de volledige benaming ook niet. BMW R1100S was het toch?
R 1100 S,van Harten special nr 11(uit een serie van 50),bouwjaar 2001.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:06 schreef hicham het volgende:
Zal ik je dan maar bellen bwtHeb je jezelf trouwens al gezien in de OP pic?
+ CR is uit het lijstje gehaald, en nieuwe KLX foto is er ingezet @ Peppovitchrichardgie's bike staat er nog niet in, maar daar weet ik het bouwjaar niet en de volledige benaming ook niet. BMW R1100S was het toch?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ja, en mijn Alp, was die foto, 63 topics terug niet duidelijk genoeg ofzo
Richardgie kwam ik tegemoet omdat hij al moeite had met een iconquote:Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.
Kheb al een bbq op mijn naam staanquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
als het organiseren in dit tempo doorgaat dan word er vast wel een keer gekart in Maart of zo![]()
Die telt hier niet, ik heb er wel 1 die telt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:25 schreef TR_Roadkill het volgende:
Kheb al een bbq op mijn naam staan, nu mag iemand anders weer
Bijvoorbeeld, beest is in en in slecht, dat zie je toch.?quote:
Die tanden zijn echt scherpquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:30 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, beest is in en in slecht, dat zie je toch.?
[afbeelding]
Ik zie het niet?quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:30 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
[afbeelding]
Goedemorgenquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:12 schreef richardgie het volgende:
quote:R 1100 S,van Harten special nr 11(uit een serie van 50),bouwjaar 2001.
![]()
Heeft een reden, anders pastte de titel nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Geen spatie in de TT [afbeelding]
Mogguh![]()
![]()
Ok, ik vergeef het jequote:Op dinsdag 8 november 2005 10:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Heeft een reden, anders pastte de titel niet
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
misschien is dit wel leuk voor de FOK-MC lekker hard rijden naast elkaar![]()
klik
Zo,n lang nummer past niet op het doppie op de kroonplaatquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
[..]
Ik heb een ZZR600 uit 1994 nr. 356782 uit een serie van 1.500.000
![]()
![]()
![]()
Zo gemeen, en dat van de enige die mij ooit gemiet heeftquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat moet je zelf even duidelijk zeggen dan, ik ga niet jan en alleman zomaar in het lijstje zetten-->
[..]
Richardgie kwam ik tegemoet omdat hij al moeite had met een icon
Vandaar dat ik niet zijn aanvraag afwacht, en hem zelf maar gewoon vraag hoe het zit
Maar ik zie jouw post als een indirecte aanvraag, het enige wat nog mist is merk, model + bouwjaar en nogmaals de fotoMaar aangezien 90 km te ver is voor jou om even een dagje te karten met de Fok!MC'ers neem ik aan dat je niet eens in het lijstje hoeft
![]()
@richardgie, volgende sta je erin
Inderdaad...quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:30 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat zegt niemand nog geen reet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:50 schreef richardgie het volgende:
En weet je wat het mooiste is?Een maatje van me werkte bij van Harten en heeft mijn motor gemaakt!![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:35 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb een ZZR600 uit 1994 nr. 356782 uit een serie van 1.500.000
![]()
![]()
![]()
lol!quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Inderdaad...
SUPERSLECHT!![]()
[afbeelding]
quote:
ach arme Peerkequote:Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Inderdaad...
SUPERSLECHT!![]()
[afbeelding]
MUHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Inderdaad...
SUPERSLECHT!![]()
[afbeelding]
Ik heb een foto van je maatjequote:Op dinsdag 8 november 2005 10:50 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zo,n lang nummer past niet op het doppie op de kroonplaat,en dat van jou is een frame nummer en een R 1100 S heeft geen frame,alleen een subframe om het zadel aan vast te schroeven.
![]()
En weet je wat het mooiste is?Een maatje van me werkte bij van Harten en heeft mijn motor gemaakt!![]()
Hij werkte bij van Harten,maar nu in Utrecht,waar mijn brommer dus in onderhoud is.Hij heeft de kennis van sportmotoren gelukkig wel mee genomen.En de linkse op de foto is Gert-Jan van Doorn,verkoopleider en de meest rechtse is Rob van Harten zelf.quote:
Gert Jan en Rob vind ik bekende Nederlanders.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:25 schreef richardgie het volgende:
Hij werkte bij van Harten,maar nu in Utrecht,waar mijn brommer dus in onderhoud is.Hij heeft de kennis van sportmotoren gelukkig wel mee genomen.En de linkse op de foto is Gert-Jan van Doorn,verkoopleider en de meest rechtse is Rob van Harten zelf.
Ze draaide in de boxercup ook heel goed mee.Maar ik moet je wel zeggen,ik kwam van een ZXR af en die BMW schoot helemaal niet op,vondt ik,maar dat valt zat mee.Hij is alleen ook iets verhoogd en dat geeft heel af en toe wel problemen bij mij.Ben niet zo groot.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gert Jan en Rob vind ik bekende Nederlanders.![]()
Mijn S was geen van Harten, maar wel gekietelt met een BB chip en open Laser uitlaten.![]()
En BMW haalde altijd het volledige podium van iedere wedstrijd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:39 schreef richardgie het volgende:
Ze draaide in de boxercup ook heel goed mee.Maar ik moet je wel zeggen,ik kwam van een ZXR af en die BMW schoot helemaal niet op,vondt ik,maar dat valt zat mee.
Ik zit gewoon thuisquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En BMW haalde altijd het volledige podium van iedere wedstrijd.![]()
Btw: jij zit wel erg lang@Fok! hebben jullie nog meer beroepsfokkers nodig daar.![]()
![]()
![]()
Je avatar....quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Btw: jij zit wel erg lang@Fok! hebben jullie nog meer beroepsfokkers nodig daar.![]()
![]()
![]()
Nooit geweten dat BMW ook racemotoren hadquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
BMW is groot geworden met race motoren.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat BMW ook racemotoren had![]()
Jouw usericon![]()
Dit is mijn ideale vrouw en natte droom.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:56 schreef R2-D2 het volgende:
Nooit geweten dat BMW ook racemotoren had![]()
wanneer dan ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:58 schreef richardgie het volgende:
[..]
BMW is groot geworden met race motoren.
Katja Poensgen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dit is mijn ideale vrouw en natte droom.![]()
![]()
Helaas de boxercup is niet meer, en de BMW powercup eindigt dit jaar ook al.
Maar de geruchten zijn dat de Beierse ingenieurs misschien wel met een MotoGP project bezig zijn.
Zou goed zijn voor de marktwaarde van je tweedehands Beemer, beetje upgrading van het imago.![]()
Oeh la laquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dit is mijn ideale vrouw en natte droom.![]()
![]()
Gelijke monnike gelijke kappen he.Techniek is van minder belang dan stuurmanskunst,dus veringafstelling,banden keuze,coureur, etc is in een keer echt belangrijk.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
oh wacht er word natuurlijk gesproken over een CUP waar alleen BMW's in meerijdendat is geen concurrentie hoor
![]()
zolang BMW niet op GP niveau meedoet ben ik er niet van onder de indruk![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
oh wacht er word natuurlijk gesproken over een CUP waar alleen BMW's in meerijdendat is geen concurrentie hoor
![]()
Errrrrrr werd toch leuk gereden.quote:zolang BMW niet op GP niveau meedoet ben ik er niet van onder de indruk![]()
Ik geef je weinig kans dat je er achter kan blijven hangen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:06 schreef richardgie het volgende:
Katja Poensgen.![]()
Wil ik ook achteraan rijden,en dat ga ik lang volhouden!
Blond staartje etc,nou ja verhaal is bekend.
Google.quote:
Vrees ik ook,maar al kan ik maar een half rondje van het uitzicht genieten!!!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:12 schreef Patrick281 het volgende:
Ik geef je weinig kans dat je er achter kan blijven hangen.![]()
[..]
Google.
En vooral die laatste,die is echt mooi!quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
Dit vind ik een mooie serie, vooral de eerste en de laatste pic.
En die achterstevoren op de motor vlak voor de wedstrijd is ook on-be-taal-baar.
Nounou, mooie vrouw met hersens en lef al kon ik maar half zo goed rijden dan was ik al blijquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
Katja Poensgen.![]()
Wil ik ook achteraan rijden,en dat ga ik lang volhouden!
Blond staartje etc,nou ja verhaal is bekend.
Half zo goed is nationaal SS kampioen, dus lijkt mij voor niemand verkeerd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:23 schreef R2-D2 het volgende:
Nounou, mooie vrouw met hersens en lef al kon ik maar half zo goed rijden dan was ik al blij![]()
Hmmm.. but but but.. liever Katjaquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:36 schreef Patrick281 het volgende:
Dit is meer iets voor je Fullcrum qua leeftijd.![]()
Shure.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hmmm.. but but but.. liever Katja![]()
Liever iets oudere dames![]()
quote:
Je zou alleen maar lichtjes geraakt worden van een ZX6R ..quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:51 schreef worldpimber het volgende:
Doe's ff niet zo triest stelletje rukkers
Kom op zeg
Hierrrrrr met dat email-adres van haar broerquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Shure.
[afbeelding] [afbeelding]
![]()
Oh..quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij wist wel te vertellen dat ze sinds dit jaar samenwoont met een Duitser.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:51 schreef worldpimber het volgende:
Doe's ff niet zo triest stelletje rukkers
Kom op zeg
Op een oude fiets moet je het leren zeggen ze, oud genoeg?quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren zeggen ze, oud genoeg?
[afbeelding]
Ik ook, ik ookquote:
Eh.. liever iets van 25quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren zeggen ze, oud genoeg?
[afbeelding]
Nou volgens mij komen we echt niet boven cup A niveau hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
een stel tieten op een motor en het testosteron vliegt je hier om de oren![]()
![]()
quote:
Tijd voor een unban andersquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:15 schreef Patrick281 het volgende:
We hebben hier ook wel eens allemaal een variant op de avatar van Pimber gehad.![]()
Als ik het nou ook zou doen dan is het niet meer leukquote:
Dus een nieuw achterbandje en het probleem is 100% opgelost?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:24 schreef stinkie het volgende:![]()
![]()
Lijkt erop dat door het stilstaan de achterband afgeplat word waardoor dat gestuiter veroorzaakt word.
Dat kan zeker.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:24 schreef stinkie het volgende:![]()
![]()
Lijkt erop dat door het stilstaan de achterband afgeplat word waardoor dat gestuiter veroorzaakt word.
Gauw een nieuwe band eronder en knallen maar.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:24 schreef stinkie het volgende:![]()
![]()
Ja, Fok had met 2 kleine letters gemoeten en een spatie ertussenquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:24 schreef Rausdouwer het volgende:
De TT is fout.Het moet volgens mij 'motorrijdende vrouwen in leer' of zoiets zijn.
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dan kan ik niet achterblijven natuurlijk
hell no, de waarschuwingsmarkering van de achterband is pas voor de helft weggesletenquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dus een nieuw achterbandje en het probleem is 100% opgelost?![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
dus dat probleem krijg jij straks ook met jouw MPP's![]()
![]()
![]()
Ziet er strak uit.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dan kan ik niet achterblijven natuurlijk
Opnieuw ballanseren misschien.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:37 schreef stinkie het volgende:
hell no, de waarschuwingsmarkering van de achterband is pas voor de helft weggesleten![]()
Drom heb ik de mijne in de wintermaanden op mijn paddock staanquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:24 schreef stinkie het volgende:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Drom heb ik de mijne in de wintermaanden op mijn paddock staanhet kan zomaar zijn dat ik er 4-5 weken niet op rijd
dus met een licht burnoutje is dat probleem ook zo opgelostquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
hell no, de waarschuwingsmarkering van de achterband is pas voor de helft weggesleten![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:48 schreef stinkie het volgende:Hij staat stil tussen 9 en 5
en des nachts natuurlijk.
ja hequote:Op dinsdag 8 november 2005 13:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Misschien is het nog de originele achterband.![]()
Dit vinnik wel gaaf.![]()
Jawel, maar ik schat voor ruim de helft van de mensen zelfs te lang.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:59 schreef worldpimber het volgende:
Pepijn, kan je even advies geven over hoe lang karten voldoenend is?Rond de 40 minuten rijden met verschillende ronden is toch meer dan genoeg?
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik schat voor ruim de helft van de mensen zelfs te lang.![]()
No offence, maar als je het nog nooit gedaan hebt dan ben je na de eerste heat van 10 minuten wel verrot.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:59 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb even rondgekeken naar kartcentra in het midden des lands (Utrecht) nu kwam ik op deze pagina.Enige Feedback? Volgens mij is dit een redelijk goedkope met 1200 meter baan, ik weet niet of dat geheel klopt, maar de meeste kartcentra hebben banen van >/=500 meter
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heb vanmiddag mijn 1e training en kennismaking voor de cursus tegen uitstelgedrag.. lekker op de motor heen![]()
Zekerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:07 schreef worldpimber het volgende:Maar ik kan me voorstellen dat de meesten nog meeeeeeeeeeeer
willen.
De eerste 2 lijken mij ruim voldoende, het gaat immers meer om de gezelligheid dan alleen het karten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:07 schreef worldpimber het volgende:
Kijk bijvoorbeeld eens naar de verschillende arrangementenAls het echt zo is als jij stelt dan wordt het natuurlijk alleen goedkoper.
Anders maak ik wel later wat keuzemogelijkheden, ben nu ook aan het leren voor school
Dat heb ik inderdaad al van verschillende mensen gehoord.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
No offence, maar als je het nog nooit gedaan hebt dan ben je na de eerste heat van 10 minuten wel verrot.![]()
Jaaaaa dan mag jij mij coachen en andersomquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mag ik mee .. een andere keer?
![]()
Zolang het geen slecht verdeeld donshaar is, is licht ongeschoren heel 2005.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaaaa dan mag jij mij coachen en andersom![]()
![]()
Ik heb me toch maar even geschoren, want ik zag in de maillist een aantal vrouwelijke email-adressen staan![]()
Maar lijkt me toch niet fijn knuffelen voor de vrouwelijke medemensquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zolang het geen slecht verdeeld donshaar is, is licht ongeschoren heel 2005.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jaaaaa dan mag jij mij coachen en andersom![]()
![]()
Ik heb me toch maar even geschoren, want ik zag in de maillist een aantal vrouwelijke email-adressen staan![]()
Goeie tipquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]![]()
tip
als je een vrouw daar mee uit vraagt en ze zegt niet gelijk ja dan is dat uitstellen heH
Knuffelen bij de eerste indruk? Jij loopt wel erg hard van stapel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
Maar lijkt me toch niet fijn knuffelen voor de vrouwelijke medemens![]()
Ik geef je graag een schop onder je holletje.quote:Jaaaaa dan mag jij mij coachen en andersom![]()
![]()
Ik niet, de vrouwtjes altijd welquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Knuffelen bij de eerste indruk? Jij loopt wel erg hard van stapel.![]()
Don't hate me because I'm beautifulquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik geef je graag een schop onder je holletje.![]()
puik plan. In de OP in het vervolg allemaal links naar de 300 reacties in het vorige topicquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:30 schreef Makster het volgende:
Middag
Ik heb een voorstel, en beter stemmen jullie ermee in
De gene die de laatste post maak in een topic opent ook ee nieuw topic, zover niks nieuws, maar nu komt ie. Als die persoon nou ook ff en samenvatting bouwt en die in de OP zet dan kunnen mensen met een normale drukke baan ook bijhouden wat er allemaal speelt enzo
Puik plan toch
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
puik plan. In de OP in het vervolg allemaal links naar de 300 reacties in het vorige topic
quote:
Ik heb altijd het idee dat Makster wat post, maar verder dringt er niets tot me door?quote:
Wiequote:[b]Op dinsdag 8 november 2005 14:33
Ik heb altijd het idee dat Makster wat post, maar verder dringt er niets tot me door?![]()
Hebben jullie dat ook weleens?
Story van 2 Fokkers ûût Den Bosch?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
tip
als je een vrouw daar mee uit vraagt en ze zegt niet gelijk ja dan is dat uitstellen heH
Top PTA-auto-slowchat-poster.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Markster ofzo, zegt me verder niets eigenlijkHeeft ook een fotoboek
Vergeet je buik niet in te houden, anders gaat je rits kapot.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
Goed, ik zal mijn kinky pakkie aantrekken, toedeloe![]()
Jaaaaahhh op Le Mans rijdenquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]Maar ik kan me voorstellen dat de meesten nog meeeeeeeeeeeer
willen.
Kijk bijvoorbeeld eens naar de verschillende arrangementenAls het echt zo is als jij stelt dan wordt het natuurlijk alleen goedkoper.
Anders maak ik wel later wat keuzemogelijkheden, ben nu ook aan het leren voor school
Het enige wat ik me kan herinneren is een gele vlek in m'n spiegels en daarna moesten we alweer uit elkaar omdat het vrouwtje wou etenquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zo gemeen, en dat van de enige die mij ooit gemiet heeft
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Inderdaad...
SUPERSLECHT!![]()
[afbeelding]
Goed te merken op het forum "Nieuwe gebruikers" van MFquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
een stel tieten op een motor en het testosteron vliegt je hier om de oren![]()
![]()
Ik heb maar 2x gekart oid, en beide keren vond ik het niet lang genoegquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:50 schreef hicham het volgende:
Ik heb maar 2x gekart oid, en beide keren vond ik het niet lang genoegIk zou ook voor die laatste 2 arrangementen op dat teamcaptain arrangement na dan gaan, en het liefst op een korte baan. Kan ik Pepijn vaker inhalen
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Dat zal je best lukken de eerste 2 heats terwijl ik de baan aan het onderzoeken ben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat zal je best lukken de eerste 2 heats terwijl ik de baan aan het onderzoeken ben.
En de laatste 2 heats, want dan is je koffie alweer uitgewerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ralf zal dan ook wel ergens in de bandenstapels liggen, die kan ook al niet zonder koffie![]()
quote:Kinderkarting
Bij Indoorkarting Harders' Plaza hoef je niet in het bezit van een rijbewijs te zijn om te gaan karten. Vanaf 8 jaar is het al mogelijk om bij ons over het strakke asfalt te racen. De karts zijn bijna hetzelfde als waar de volwassenen in rijden. Het enige verschil is dat de kart wat kleiner is. Zo kan iedereen goed bij de pedalen en bij het stuur.
Er wordt hetzelfde circuit gereden als waar de volwassenen op rijden en natuurlijk worden ook alle rondjes netjes bijgehouden. Na de race kan iedereen een uitdraai krijgen en kijken wie er het snelst is geweest tijdens de race.
Ook voor de Junioren heeft Indoorkarting Harders' Plaza haar best gedaan om een arrangement samen te stellen.
Arrangement Powerrace
* 2 races van 6 minuten;
* Finalerace van 6 minuten;
* Alle deelnemers krijgen een medaille;
* Na afloop krijgt iedereen een bord patat met frikandel of kroket en een frisdrank.
¤ 140,- per 6 kinderen inclusief 6% BTW. (Elk kind extra ¤ 23,-)
Ik heb wel eens een 3 uurs race gedaan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:55 schreef hicham het volgende:
En de laatste 2 heats, want dan is je koffie alweer uitgewerkt
Ralf zal dan ook wel ergens in de bandenstapels liggen, die kan ook al niet zonder koffie
Dequote:Op dinsdag 8 november 2005 14:57 schreef hicham het volgende:
Raus hoeft ook niets te vrezen, voor haar regelen we wel een kinderarrangement
Als Pepijn Nick meeneemt is ze iig niet alleen
Doet het hem zekerquote:* Na afloop krijgt iedereen een bord patat met frikandel of kroket en een frisdrank.
Ben jij er ook zo een die op voorhand een grote mond heeft maar uiteindelijk daar niets presteert?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:57 schreef hicham het volgende:
Raus hoeft ook niets te vrezen, voor haar regelen we wel een kinderarrangement
Als Pepijn Nick meeneemt is ze iig niet alleen
[..]
Je avatar ziet er zo klein een beetje goor uit.quote:
quote:
Ach, gewoon negeren die jongenquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:15 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo een die op voorhand een grote mond heeft maar uiteindelijk daar niets presteert?![]()
foto niet hier. Die van de website waar ie vandaan kwam is ook weg. Maak wel een nieuwe. Tis een '89 TransAlpquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Het enige wat ik me kan herinneren is een gele vlek in m'n spiegels en daarna moesten we alweer uit elkaar omdat het vrouwtje wou eten![]()
Komop met die info + foto dan, ik ga niet zitten zoeken door de oude topics hoor
[..]
[..]
Goed te merken op het forum "Nieuwe gebruikers" van MFNieuwe gebruiker (M) maakt een topic aan, 3 reacties
Nieuwe gebruiker (V) maakt een topic aan, 300 reacties
[..]
Ik heb maar 2x gekart oid, en beide keren vond ik het niet lang genoegIk zou ook voor die laatste 2 arrangementen op dat teamcaptain arrangement na dan gaan, en het liefst op een korte baan. Kan ik Pepijn vaker inhalen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:15 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo een die op voorhand een grote mond heeft maar uiteindelijk daar niets presteert?![]()
Oh zit er dan frites en een frikandel bij?quote:
BE had laatst toch een foto gepostquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
foto niet hier. Die van de website waar ie vandaan kwam is ook weg. Maak wel een nieuwe. Tis een '89 TransAlp
Wat heb jij tegen goede beschermingquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:46 schreef Patrick281 het volgende:
Is dit een variant op stalen neuzen.![]()
[afbeelding]
Doe al zo lang zonder.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:50 schreef worldpimber het volgende:
Wat heb jij tegen goede bescherming![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
Op verzoek van stinkie:
[afbeelding]
Wordt aan gewerktquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:17 schreef Patrick281 het volgende:
Je avatar ziet er zo klein een beetje goor uit.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat voor reactie had je gegeven als ik een foto van mezelf neer gezet had?
quote:Hallo Phatzak,
Ik kwam op het motor-forum je volgende foto tegen:
http://i23.photobucket.co(...)mber/motor/rombo.jpg
Nu vroeg ik me af of je mij kon vertellen hoe je in het bezit bent gekomen van die rombo demper ?
Ik heb zelf namelijk ook intresse in dat type demper, dus vandaar mijn vraag.
Met vriendelijke groet,
(VinnyTheDuke)
Ik ben een groepie van dat paarse truitje.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:07 schreef Brighteyes het volgende:
Maek me gek.quote:
Met die CR kreeg ik altijd een hoop spontane e-mail.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:11 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
Ik mail ook altijd MF-ers met vragen
ROMMBOOOOWWWW [afbeelding]
Als het regent is beschermende kleding wel handigquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:54 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ja dan nog een broek en helm en dan ben je wel weer wat euro's verder.
Nog even niet verstandig.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:15 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Yup, en ook de hele winter door.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:13 schreef worldpimber het volgende:
Als het regent is beschermende kleding wel handig![]()
Heb jij met dat kutweer destijds ook telkens zitten rondgummen in je spijkerbroek?
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de Bosche Bollen hadden ook hele grote verhalen vooraf
en je heb gezien hoe het daarmee afliep
![]()
Geen, want dan had ik die tijd gebruikt om naar huis te rijden naar jouquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:16 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]ok vertel maar dan, zo te zien zie jij jezelf niet meer als bossche bol
![]()
Och wat liefquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
Geen, want dan had ik die tijd gebruikt om naar huis te rijden naar jou
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:13 schreef Brighteyes het volgende:
*pets*
Ik ga nog eens TT's verbeteren voor jou!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:17 schreef stinkie het volgende:
Geen, want dan had ik die tijd gebruikt om naar huis te rijden naar jou
Tsja... er is een vacature heb ik begrepen...quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:20 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]Die kleurtjes zijn niet te vertrouwen, Yvonne zou me unbannen:% Wanneer word jij eens Admin?
![]()
Jammer... je was er zo goed in.quote:En met die foute TT's heb ik het nou opgegeven
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:16 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]ok vertel maar dan, zo te zien zie jij jezelf niet meer als bossche bol
wat voor verhalen en hoe liep het af, ik ben nieuwsgierig
Is dat zoquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hap
![]()
JIJ zou iedereen inmaken met je 200000x ervaring op een bowlingbaan
als ik hier geen bollen zegt snapt niemand waar ik het over heb![]()
Nou vraag je er omquote:
Je hebt een schele zeehond.quote:
Aantrekkelijk plaatje.quote:
geen topique wat ik heb gemaaktquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nou vraag je er om![]()
FOK Motorclub [SC Deel 348] Zeehonden platrijden m. een kart
Fok in kleine letters, spatie tussen tag en titel
Fok Motorclub [SC Deel 343] Motormeiden Topique :9
Spatie tussen tag en titel![]()
Fok Motorclub [SC Deel 319] choco met slagroom v. wintermeet
Spatie tussen tag en titel
Fok Motorclub [SC Deel 311] -10 nutteloos voor OPM
Willekeurige titel invullen, OPM bannen
![]()
![]()
![]()
![]()
het bewijs heb jij meegenomen naar huisquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:26 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Is dat zo![]()
![]()
ik heb alleen gezegd dat ik toevallig een paar weken daar voor ook nog gebowld had, dus laat zien dat bewijs
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:34 schreef Brighteyes het volgende:
Fok Motorclub [SC Deel 348] Zeehonden platrijden m. een kart
Maar nu moest ik TT's gaan wijzigen en dat hoort eigenlijk niet.
Dan moet je mensen maar opvoeden dat ze TT's maken die klein genoeg zijn...
Nee, maar wel je vriendje uit de bosche bollenveldenquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
geen topique wat ik heb gemaakt![]()
So ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, maar wel je vriendje uit de bosche bollenvelden![]()
Die is wel leuk verkapt: "ik bekijk mijn nieuwe usericon"-postquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
iemand nog problemen met het schoonmaken van zijn/haar motor ?
hiermee haal je alle vliegjes er zo vanaf
Waaahquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nou vraag je er om![]()
Fok Motorclub [SC Deel 348] Zeehonden platrijden m. een kart
Fok in kleine letters, spatie tussen tag en titel
Spatie tussen tag en titel![]()
Spatie tussen tag en titel
Willekeurige titel invullen, OPM bannen
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Inderdaad...
SUPERSLECHT!![]()
[afbeelding]
Es tu, brutus?quote:
Ja heeeH 3:38 .. daar heb ik geen tijd voor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:44 schreef worldpimber het volgende:
OMG, het filmpje van Pepijn op z'n laatste werkdag is opgedoken
Ik zeg er niks over.quote:
URL doet 't nietquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
Jij gemaakt ofzo?quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zeg er niks over. [afbeelding]
My sentiments exactly, en ik neem aan dat we na afloop ook nog wel ergens gezellig met zijn allen gaan eten of zoquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:25 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Maareh, wie regelt dat karten nou? Alleen homo's karten 10 minuten, dus moeten we minimaal
2 heat's doen, anders is het 3 uur reizen om 10 minuten te karten.... dat schiet niet op!
Zie jij een render>filter> highlight erin dan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:36 schreef hicham het volgende:
Jij gemaakt ofzo?
Vind deze veel beter dan die scooter
T'is maar wat je gewoon noemt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
Wereldpooier en hiesjam mogen toch weer gewoon eten of niet?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:25 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Maareh, wie regelt dat karten nou? Alleen homo's karten 10 minuten, dus moeten we minimaal
2 heat's doen, anders is het 3 uur reizen om 10 minuten te karten.... dat schiet niet op!
Rustig aan Bossche Bollen, sowieso moeten we nog een ontgroeningsopdracht voor jullie verzinnen gezien het feit dat jullie van de MF Bossche Bollen komenquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
My sentiments exactly, en ik neem aan dat we na afloop ook nog wel ergens gezellig met zijn allen gaan eten of zoWereldpooier en hiesjam mogen toch weer gewoon eten of niet? Misschien kunnen we ergens zeehond gaan eten!
Zo doe je dat dus ..quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zie jij een render>filter> highlight erin dan?![]()
![]()
Ik eet idd liever niet buiten de deur, tenzij het een marokkaanse/turkse shoarma zaak is ofzoquote:[..]
T'is maar wat je gewoon noemt.![]()
Volgens mij eten ze niet buiten de deur.
Jullie eten gewoon veelquote:Desnoods doen ze even een meet van 6 uur met alleen een sappie.cola.
![]()
Niet hier dus.quote:
quote:Ik eet idd liever niet buiten de deur, tenzij het een marokkaanse/turkse shoarma zaak is ofzo![]()
Omdat je geen 3 dagen zonder eten kan dan zeker.quote:Of tomatensoep van een Duitse gasthuis![]()
![]()
Geen flare, dus niet door jou gemaaktquote:
Dat was eerst het probleem jaquote:[..]
Omdat je geen 3 dagen zonder eten kan dan zeker.![]()
en jullie beide eten veel te weinigquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:52 schreef hicham het volgende:
maar zoals ik al zei, jullie eten gewoon veel![]()
Oeps, had die niet gelezen.. toen ik mijn jas aandeed wou ik de rits dichtdoen, vliegt dat geval waar je het aan vast kunt houden erafquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vergeet je buik niet in te houden, anders gaat je rits kapot.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Waaah![]()
Die icon die je nu hebt
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:
heeft ie nog nooit vis gegeten en stond daar op het punt zo een Duitse gladjakker te bestellenquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:06 schreef hicham het volgende:
Dat was eerst het probleem jaKeek op de menukaart en had iets van .. euhmm, wat ga ik nu eten
die soep was goooedquote:Na overleg met OPM + de hoteleigenaresse besloten om eerst maar even tomatensoep te eten en daarna zien we wel verderBlijkt die tomatensoep net zo goed te vullen als een 7-gangen diner
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zucht, steun, kuch, whateverquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:52 schreef hicham het volgende:
Rustig aan Bossche Bollen, sowieso moeten we nog een ontgroeningsopdracht voor jullie verzinnen gezien het feit dat jullie van de MF Bossche Bollen komenVolgens mij had worldpimber nog wel ideeen zei die vanmiddag, maar toen moest ie leren en nu is ie naar school. Dus even afwachten
Even terugkomen op deze foto omdat ik hem net in de OP heb gezet, maar wat zit daar op het stuurquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
Op verzoek van stinkie:
[afbeelding]
Avondquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
Goeieavond....
ga nu eerst ff bijlezen, heb verkrachtte zeehonden voorbij zien komen en als klap op de vuurpijl ook een killerflipper, waar gaat ut hier over?
Geboren en getogen in dit land onder zeeniveauquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:40 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
btw, heb je een nederlands paspoort, of moet je daar ook nog een ontgroening voor doen![]()
![]()
Kan niet als tolk fungeren voor Roadkillquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:20 schreef hicham het volgende:
Avond
Had gehoopt dat jij me dat kon vertellen en als tolk zou kunnen fungeren voor Roadkill, die komt uit Braboland en is begonnen met het posten van die zut
[..]
Geboren en getogen in dit land onder zeeniveau![]()
En het beste is nog, in de beste stad die je je maar kunt wensen: Amschterdam![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
Goeieavond....
ga nu eerst ff bijlezen, heb verkrachtte zeehonden voorbij zien komen en als klap op de vuurpijl ook een killerflipper, waar gaat ut hier over?
quote:Op dinsdag 08 november 2005 20:01 schreef Makster het volgende:
[...]
Poser
En verkoop die pijp aan Cheeky
Nou werd ik toch wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:20 schreef hicham het volgende:
Even terugkomen op deze foto omdat ik hem net in de OP heb gezet, maar wat zit daar op het stuur
Lijkt wel een beeldschermpje voor iets?
Zaterdag 12:00 voor de buis en stiekem snoepgoed kopen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:31 schreef FemaleRebbel het volgende:
......mijn Nick wel te verstaan......[/sub]
Jouw Nick jaquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:31 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
stiekum vond ik de killerflipper wel stoer....moet 'm uitprinten voor Nick......mijn Nick wel te verstaan......
Nou is veel duidelijker te zien dat dat ding aan het wegroesten isquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nou werd ik toch wel nieuwsgieriggelukkig heb ik photoshop want màn wat een donkere foto.
![]()
[afbeelding]
Sssssssssstquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Jouw Nick jaMaar in het weekend is ie weer van Peppo hoor
quote:160-60/17 BT-010 3a4m/m
160-60/17 BT-020 5a6m/m
in één koop 50¤
En dan ga jij weer rijden zeker?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
Sssssssssst
anders segt ie dadelijk ut weekend af
Ikke welquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:47 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
[..]
En dan ga jij weer rijden zeker?![]()
Als ik Nick niet zo graag had zegde ik het op ja.![]()
![]()
quote:
*mompelt iets over afgelopen keer eten bij huize limsquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
en jullie beide eten veel te weinig![]()
Hier ookquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oeps, had die niet gelezen.. toen ik mijn jas aandeed wou ik de rits dichtdoen, vliegt dat geval waar je het aan vast kunt houden eraf![]()
Je moet gewoon iexplorer gebruikenquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:36 schreef hicham het volgende:
URL doet 't niet
Bedoel je soms deze >> http://media5.big-boys.com/content/badwheelie.wmv Die komt nogal pijnlijk neer, denk dat ie wel minstens een minuut niet meer kon ademen door die klap op z'n borst
Je kan toch een Rombo bestellen, is toch veel goedkoper?quote:
zou welquote:
Arrow? Sjonnie shitquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zou weldie demper, ik weet nog wel hoe die van Luc klonk
![]()
zondag zei joes dat ie niet begreep wrom ik die 2 Bro's zo![]()
vond
en wrom je zoveel aan een demper zou uitgeven...als ik volgend seizoen een compleet Arrow systeem 2ehands tegenkom gaat ik hem wel kopen denk ik
![]()
(zal zo'n 750 euri zijn...)
ik ben toch de ubersjonquote:
bod gedaan op 2 bro'squote:Liever 2 bro's, is zeldzamer. Of anders Vance & Hines![]()
Die heb ik net weggepleurdquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
Liever 2 bro's, is zeldzamer. Of anders Vance & Hines![]()
Ik had het niet over eten... maarrrr over KARTEN, en dan VEELquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:53 schreef worldpimber het volgende:
Peerke, maak je geen zorgen, er wordt heus wel gegeten hoor.Alleen niet door ons, het geheel van met z'n allen karten en natafelen maakt het natuurlijk de moeite waard. Op de meets werkt het toch ook goed zo, jullie kunnen altijd eten en wij drinken gewoon wat.
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die heb ik net weggepleurd
Kopen?
Hé ik dacht dat jullie weer een Peerke plaaike gepost hadden, blijkt het iemand anders te zijn!quote:
Ja, plat hèquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik ben toch de ubersjon![]()
[..]
bod gedaan op 2 bro'seven afwachten nu...
Hij heeft het redelijk goed gedaan afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is jouw motor nou al meetable
voor een evt choco-meet
Misschien kan mamsebams iets maken wat ze daar kunnen opwarmen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:53 schreef worldpimber het volgende:
Overigens, als ik gewoon buiten de deur kon eten zoals jullie had ik me ook elke keer volgestampt [afbeelding] Met mijn oude schoolvrienden was het altijd in pauzes en na het fitnessen volproppen met voedsel uit de Turkse zaak in de buurt![]()
Ik ben ook voor lekker lang kartenquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:03 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Ik had het niet over eten... maarrrr over KARTEN, en dan VEEL![]()
Eten doe ik elke dag, karten daarentegen niet![]()
Jij hebt toch een héél ander pakkiequote:Op dinsdag 8 november 2005 21:04 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Hé ik dacht dat jullie weer een Peerke plaaike gepost hadden, blijkt het iemand anders te zijn!![]()
Goede vraag Full cumquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
Arse.. Vance & Hines ruleerd
En nu heb je een Rambo of Dombo uitlaat?
Maarre wat is er met die oude dan
Mompelt ..Yoshimura.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
Arrow? Sjonnie shit![]()
Liever 2 bro's, is zeldzamer. Of anders Vance & Hines![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
*mompelt iets over afgelopen keer eten bij huize lims![]()
![]()
De Dombo uitlaat klinkt veel beter en harderquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
Arse.. Vance & Hines ruleerd
En nu heb je een Rambo of Dombo uitlaat?
Maarre wat is er met die oude dan
O.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De Dombo uitlaat klinkt veel beter en harderDie andere was een veredelde stofzuiger
Met andere rijden resulteerde in een minderwaardigheidscomplex, deze was veel goedkoper. Bovendien = nieuw = schoon.Hoef ik die ander niet te poetsen
Hey Makster teringmofquote:
Jij bent gekquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
O.
Maar heb je die andere echt weggesmeten? Anders wil ik hem wel proberen te monteren op mijn GS![]()
Ik betaal iets van 120 euro + 25 euro opzittendenverzekering. Is inderdaad weinigquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:14 schreef yup het volgende:
Pimber + hiesjam wat betalen jullie aan verzekering??
Jullie wonen in A'dam is dus representatief voor mij...
Ik heb net berekend via verzekeruzelf.nl en er staat 160 per jaar
Serieus als het echt zo debiel laag is motor all the way brotha(nu nog de blik verkopen
)
400 euro per jaar: WA + Diefstalquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:14 schreef yup het volgende:
Serieus als het echt zo debiel laag is motor all the way brotha(nu nog de blik verkopen
)
Das goei danquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ben ook voor lekker lang kartenMaar morgen of overmorgen kom ik wel met het definitieve voorstel
Waar ik echt tegen aan hik bij de auto is benzine kosten icm verzekering + belasting...quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik betaal iets van 120 euro + 25 euro opzittendenverzekering. Is inderdaad weinig
Dat is weer veel maar niet gek met zo een dure brommer icm met diefstalverzekering...quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
400 euro per jaar: WA + Diefstal
Eensch RS3quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mompelt ..Yoshimura.
Dan heb je centen.![]()
![]()
Eej sletjequote:Op dinsdag 8 november 2005 21:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey Makster teringmof
Heb jij nog een setje streetfighter lampen nodig?![]()
Was bezig met op MF een verkooptopic te starten maar net nu begint MF traag te doen![]()
Ik vind dat dubbel pijpje ook wel geinig.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:14 schreef worldpimber het volgende:
Jij bent gekZoals ik al zei, die uitlaat is 300 euro dus voorlopig verkoop ik hem helemaal niet. Ga eerst nog een tijdje rijden met dit ding tot ik weet wat ik nou wil. Misschien gewoon af en toe switchen
Bolt on r0x trouwensEigenlijk kan je ook gewoon je uitlaat zo jatten van een andere motor
but but but.. Vance & Hines op GS500 is hardstikke bruutquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij bent gekZoals ik al zei, die uitlaat is 300 euro dus voorlopig verkoop ik hem helemaal niet. Ga eerst nog een tijdje rijden met dit ding tot ik weet wat ik nou wil. Misschien gewoon af en toe switchen
Bolt on r0x trouwensEigenlijk kan je ook gewoon je uitlaat zo jatten van een andere motor
Motortje als GS500 is echt supercheap in vergelijkig met een autootje. Kwa brandstofverbruik ergens tussen 1:20 en 1:25. Wegenbelasting dus tussen de 50 en 60 euro pjquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:17 schreef yup het volgende:
[..]
Waar ik echt tegen aan hik bij de auto is benzine kosten icm verzekering + belasting...
Kijk nu is het echt peace of cake om op te brengen maar tijdens schooltijd is het gewoon werkelijk ONMOGELIJK om dat zonder dikke verliezen op te brengen...
Dat speelt ook beetje mee voor mijn keuze voor de motor als vervoersmiddel...
[..]
Ik weet dat van jullie ja...quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
but but but.. Vance & Hines op GS500 is hardstikke bruut![]()
![]()
[..]
Motortje als GS500 is echt supercheap in vergelijkig met een autootje. Kwa brandstofverbruik ergens tussen 1:20 en 1:25. Wegenbelasting dus tussen de 50 en 60 euro pj
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:21 schreef Patrick281 het volgende:
Nog meer mensen in voor een bakkie ribbelchips?
Is weer voordelig voor de rondetijden met karten als ik wat uitdeel.![]()
Ikkuhquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:21 schreef Patrick281 het volgende:
Nog meer mensen in voor een bakkie ribbelchips?
Is weer voordelig voor de rondetijden met karten als ik wat uitdeel.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
but but but.. Vance & Hines op GS500 is hardstikke bruut![]()
![]()
Jij bent een uitzonderingquote:Motortje als GS500 is echt supercheap in vergelijkig met een autootje. Kwa brandstofverbruik ergens tussen 1:20 en 1:25. Wegenbelasting dus tussen de 50 en 60 euro pj
Voor het volgende verzekeringsjaar kijk ik eerst wat beter rond, ik heb wel het idee dat het goedkoper kan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:17 schreef yup het volgende:
Dat is weer veel maar niet gek met zo een dure brommer icm met diefstalverzekering...
Hij blijft bij jou toch wel van je scheerspullen af he?quote:
Toch meer normale dingen eten dus.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:23 schreef worldpimber het volgende:Ik heb al een paar kilo chocola vandaag erdoorheen gejaagd met leren, en nu 2 loempia's, schuimblokken, chocomel en 2 grote negerzoenen.
En dan heb je ook nog mijn zware spieren die meewegen
Toch vind ik het frappant dat ik alsnog 1ste wordt
Auto zuipt 1:10.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]Tegen die tijd poets ik hem op + nieuwe popnagels en eindelijk eens die zooi van me kneeslider eraf te zien krijgen en voor 3000 euro verkopen op marktplaats
[..]
Jij bent een uitzondering
Wel bagger dat het 25kW'tje geragd wordt in toeren, verkort de levensduur
[..]
Voor het volgende verzekeringsjaar kijk ik eerst wat beter rond, ik heb wel het idee dat het goedkoper kan.Een motor is overigens echt wel duurder als je een beetje van pimpen houd. Ik weet het eigenlijk niet, loopt misschien een beetje gelijk op.
Denk aan bandensetjes, kettingen en tandwielen en allerlei ander spul. Ik was in het begin echt wel meer dan 1000 euro extra kwijt aan de motor.
Maar dat ligt meer aan mij
Lampies rechtsquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Eej sletje![]()
Wat voor lampiesPiccies please
Wel leukquote:
Ik betaal 260 per jaar voor WA+Diefstalquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:14 schreef yup het volgende:
)
Mij auto 105 euro per 3 maanden kosten, en 1:7/8 lopen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:29 schreef yup het volgende:
Auto zuipt 1:10.
Per maand 30 euro verzekering + 60 belasting.
DAT IS AL 90 PER MAAND ZONDER DAT JE VERDOMME EEN METER HEBT GEREDEN
Begrijpen jij mij ?
quote:
gaat weer even duren voordat we weer zo een photoshoet kunnen doenquote:
Ik begrijpen jou, maar nog steeds niet gespot in Amsterdam.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:29 schreef yup het volgende:
Begrijpen jij mij ?
quote:
Ah okay, dan kan ik nu weer zeggen dat die Streetfighter in wording van jouw graflelijk is want mijn lampjes kopen doe je toch nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Wel leuk
Waarom doe je ze weg
Ik hoef ze trouwens niet, heb al lampiesThnx anyway
![]()
Zolang het droog is en niet snijdend koud is lukt het nog best allemaal anders hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gaat weer even duren voordat we weer zo een photoshoet kunnen doenalhoewel het weer vandaag best lekker was
alleen wordt het het weekend weer minder
Zie bovenquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ga je toch weer naar een gewone koplamp dan.
quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Ah okay, dan kan ik nu weer zeggen dat die Streetfighter in wording van jouw graflelijk is want mijn lampjes kopen doe je toch niet![]()
Je hebt je toch nog niet persoonlijk aangevallen gevoelen door mijn opmerkingen over die SF he?![]()
Lampjes doe ik trouwens weg omdat ik ze over hebHad een setje besteld, duurde me te lang en heb daarna zelf een setje bij een andere winkel gehaald. Tijdje later kwam dat setje nog binnen over de post. Had dus ineens 2 setjes koplampen
bandjes moeten wel kunnen opwarmen hequote:Op dinsdag 8 november 2005 21:41 schreef worldpimber het volgende:
Zolang het droog is en niet snijdend koud is lukt het nog best allemaal anders hoorBochtje van de foto laatst?
Is niet nodig hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
bandjes moeten wel kunnen opwarmen he
Helm op en niemand die het zietquote:
Voor regen e.d. moet je natuurlijk Gore-Tex hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:43 schreef yup het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met kou op de brommer.
Hoe kan je je zo optimaal tegen de kou/regen kleden? Stel ik draag een motorbroek+jasje, is het mogelijk dat ik helemaal niet nat word (irritatie nummer 1 voor mij, dat me kleding nat word door de regen...)
Misschien domme vraag maar dit weet ik dus echt niet
Regen pakkiequote:Op dinsdag 8 november 2005 21:43 schreef yup het volgende:
Hoe kan je je zo optimaal tegen de kou/regen kleden? Stel ik draag een motorbroek+jasje, is het mogelijk dat ik helemaal niet nat word (irritatie nummer 1 voor mij, dat me kleding nat word door de regen...)
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Helm op en niemand die het ziet![]()
@yup: Makster schijnt te weten hoe je je het best kunt kleden in de kouIets met leer enzo
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:49 schreef Makster het volgende:
[..]
Of gewoon Gore TEx kleding, hebben die turken en die pinda ookIk als rooie adviseer leer, zelfs met - 3 goed te doen. Hou wel rekening met een naar binnen gekeste pik
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Geen gore tex kleding hierwel die andere turk op die kawa
Heb het goedkoopste uit de rekken getrokken wat waterdicht was volgens de etiketten
mijn pak zou ook waterdicht zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:53 schreef hicham het volgende:
Heb het goedkoopste uit de rekken getrokken wat waterdicht was volgens de etiketten
Sorry maar meer grondspeling heeft mijn GS nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als een aap ernaast niet nee![]()
![]()
![]()
![]()
Nog beter.quote:
K'wou al zeggen, niet wegdoen, die lampjes staan je goed.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:39 schreef hicham het volgende:
Lampjes doe ik trouwens weg omdat ik ze over hebHad een setje besteld, duurde me te lang en heb daarna zelf een setje bij een andere winkel gehaald. Tijdje later kwam dat setje nog binnen over de post. Had dus ineens 2 setjes koplampen
Tja dat is dan wel weer een kwestie van toeren maken bij zo'n ding.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:42 schreef Makster het volgende:
En nee Pep, je muil houwe over koppel enzo![]()
![]()
Wat langer de tijd nemen en wat meer risicoquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
bandjes moeten wel kunnen opwarmen he
zo, nou begrijp ik het helemaal niet meer.... er word een link gepost van een centrum in utrecht... en jullie gaan het over arrangementen bij dat ding in harderwijk hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:20 schreef hicham het volgende:
@Roderridderrick: http://www.hardersplaza.nl/Karting/arrangementen.htm#
Beter bijlezen voortaan
hmm, boven de 1:20 ben ik toch nog niet uitgekomenquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij bent een uitzondering
Wel bagger dat een 25kW'tje geragd wordt in toeren, verkort de levensduur
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:43 schreef yup het volgende:
Hoe lang ben jequote:Op dinsdag 8 november 2005 21:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat langer de tijd nemen en wat meer risicoAfegelopen zondag was toch ook wel redelijk cool?
Wat kostte dat ghummiepak van jou eigenlijk ongeveer? (uitgdrukt in winegums)![]()
Beter, dan ben ik er welquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op een van de aankomende zondag tussen nu en ongeveer 6 weken denk ik
Ik weet niet hoe lang ik benquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:01 schreef Makster het volgende:
Hoe lang ben jeEn wat weeg je
en hoe groot is je pik ivm extra ingenaaid opberghuisje in mijn pakkie
Had ik al gezegd dat je er in het echt jonger uitziet dan op de foto's??!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
K'wou al zeggen, niet wegdoen, die lampjes staan je goed.\
het had niet veel kouder moeten zijn zondag, banden konden nog best warm wordenquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:59 schreef worldpimber het volgende:
Wat langer de tijd nemen en wat meer risicoAfegelopen zondag was toch ook wel redelijk cool?
al mijn kleding/helm etc. bij mijn vaste kawa-dealer gekocht. mijn pak was, broek staat nog steeds op de site. totaal nieuwprijs was 500 euro, gelukkig had ik wat kortingquote:Wat kostte dat ghummiepak van jou eigenlijk ongeveer? (uitgdrukt in winegums)![]()
Nee...quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:29 schreef yup het volgende:
[..]
Begrijpen jij mij ?
Aaaahhh net als mij dus. Kwak pakkie kopenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang ik ben![]()
Me pik is 45 cm naar beneden afgerond en ik weeg 140 kilo
OPM's pak bedoelde ik, en is dat Gore-Tex?![]()
Gedraag je niet zo burgerlijk man, de ideale weersomstandigheden om powerslides te gaan oefenen zonder al teveel aan je gas te hoeven rukkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het had niet veel kouder moeten zijn zondag, banden konden nog best warm wordenmaar anders wordt ghummen echt niks hoor
met banden die maar niet warm willen worden ghummenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:12 schreef hicham het volgende:
Gedraag je niet zo burgerlijk man, de ideale weersomstandigheden om powerslides te gaan oefenen zonder al teveel aan je gas te hoeven rukken
quote:blaat
Hmm, ben even gaan zoeken wat die ellende in het wonderschone (ik blaas alle bruggen opquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:29 schreef yup het volgende:
[..]
Begrijpen jij mij ?
Voor het nieuwe jaar lijkt me leer wel watquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Aaaahhh net als mij dus. Kwak pakkie kopen
Hoe goed je je ook kleed, je zal het altijd wel een beetje koud hebben via je handen, benen of hoofd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:43 schreef yup het volgende:
Winterghummen jaquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met banden die maar niet warm willen worden ghummengoed idee
![]()
Zorryquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:30 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Iemand in ons regiotopic bied een BT-010 band aan in de maat 160/60-17 voor 45 euro.
Hij gaat even checken hoeveel profiel erop zit..
Ik kan hem eventueel voor je ophalen en opsturen. (misschien met de post pakketdienst voor ¤ 5.50)
Monteren in overleg met je dealer, losse wielprijzen ca. 15 euro ..
.. in het geval van wiel demonteren en monteren ca. 30 euro ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |