Ja, ik las hetquote:Op donderdag 29 september 2005 19:47 schreef Patrick281 het volgende:
In oktober.![]()
![]()
[..]
Ja, vooral na mijn afsluiter.![]()
![]()
Rubber? bah, vies ventje.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ja, ik las het![]()
Had al bijna zelf weer een nieuwe geopend, met een TT over rubber ofzo![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:43 schreef bwt het volgende:
En ik zat al te broeden op een TT
Ja, ik zat ook al even te kijken, zal ik wel, zal ik niet posten.. of even terug naar MF.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:50 schreef bwt het volgende:
Ik zat zelf ook al aan een winter titel te denken
quote:yo pepijn.
ik ga je ff advies geven dat je echt niet wil horen.
verkopen die hap. denk echt niet dat je dat voor mekaar krijgt. als je der
zoveel af moet draaien blijft er niks meer over voor de rubbers. en je
verzwakt de velg der alleen maar mee.
denk dat je beter voor een zelfde soort velg kan kijken met een smalle naaf.
of zoals ik bij de cr had gedaan een voorwiel achter zetten....
alleen heb je dan geen rubbers om de klappen op de vangen.....das minder bij
een viertakt.
wat voor auto had je trouwens? een met middenmotor zal toch wel nie zo
modern meer zijn......tenzij je een lambo of een ferrari had.....?
wel klote dattie uitgefikt is. brand zuigt echt zwaar, hoop het nooit mee te
maken.
mzzl kees.
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:52 schreef Patrick281 het volgende:
En het antwoord van een machinebankwerker, alias de godfather van de CR.
![]()
[..]
![]()
Aanstaande zondag?quote:
Succesquote:Op donderdag 29 september 2005 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoogste tijd om deze te updaten![]()
volgens mij suckt het weer dit weekendquote:Op donderdag 29 september 2005 20:05 schreef hicham het volgende:
Aanstaande zondag?Het weer is de afgelopen tijd bagger, maar zolang het niet regent is het wel goed genoeg voor een meet volgens mij
Sinds ik op stage zit wil ik op z'n minst 1x in de week rijden. En dat is dus in het weekend
![]()
quote:Succes![]()
quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heb meteen maar even een bakkie Café choco gemaakt.. mis alleen de slagroom![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoogste tijd om deze te updaten![]()
Goed geluk, en onder het mom van alles is te verbouwen.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:05 schreef hicham het volgende:
Hoezo had je eigenlijk die GPZ wielen gekocht, op goed geluk?
Jammer dat jij ze nu al beschadigd hebt
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zondag B-day (alweer?? ja alweer!! zus en schoonzus waren gisteren jarig)
een onhandelbare motorquote:Op donderdag 29 september 2005 17:48 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
[..]
Hey hey...![]()
Ik ben altijd blij geweest met m'n maxjes maar na 7 jaar max rijden werd het gewoon hoog tijd voor iets nieuws.Voor mij blijft de Vmax een prachtmasjientje,als je écht wilt stoeien in de bochten dan heb je daarmee een prachtapparaat,iedere bocht is een uitdaging!![]()
Gewoon een geweldige moordenaar,super instabiel met extreem veel power!.
valt meequote:Op donderdag 29 september 2005 20:13 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Je doet het gewoon expresIk vraag me af hoeveel verjaardagen je wel niet heb moeten afzeggen toen je 4 dagen naar duitsland ging
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Deil?? kon ik je ook wel vertellenrij er elke dag overheen
Misschien moet je pa je maar eens wat tikken geven met zijn lineaalquote:Op donderdag 29 september 2005 20:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Misschien heeft je pa nog slagroom in verband met leuke spelletjes.![]()
![]()
ik heb me niet gemengd met de 'naar welk KB-discussie' omdat ik eigenlijk op dat moment naar Den Bosch zou gaan, dus is aan me voorbij gegaan...onderweg besloot ik toch maar ff mee te gaanquote:Op donderdag 29 september 2005 20:40 schreef Rausdouwer het volgende:![]()
en daar hadden we het zondag nog over. Het was allemaal niks en geen volledig klaverblad etc. etc.
ik zeg niet dat jij dat zei, maar heb het horen zeggen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |