Ja, ik las hetquote:Op donderdag 29 september 2005 19:47 schreef Patrick281 het volgende:
In oktober.![]()
![]()
[..]
Ja, vooral na mijn afsluiter.![]()
![]()
Rubber? bah, vies ventje.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ja, ik las het![]()
Had al bijna zelf weer een nieuwe geopend, met een TT over rubber ofzo![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:43 schreef bwt het volgende:
En ik zat al te broeden op een TT
Ja, ik zat ook al even te kijken, zal ik wel, zal ik niet posten.. of even terug naar MF.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:50 schreef bwt het volgende:
Ik zat zelf ook al aan een winter titel te denken
quote:yo pepijn.
ik ga je ff advies geven dat je echt niet wil horen.
verkopen die hap. denk echt niet dat je dat voor mekaar krijgt. als je der
zoveel af moet draaien blijft er niks meer over voor de rubbers. en je
verzwakt de velg der alleen maar mee.
denk dat je beter voor een zelfde soort velg kan kijken met een smalle naaf.
of zoals ik bij de cr had gedaan een voorwiel achter zetten....
alleen heb je dan geen rubbers om de klappen op de vangen.....das minder bij
een viertakt.
wat voor auto had je trouwens? een met middenmotor zal toch wel nie zo
modern meer zijn......tenzij je een lambo of een ferrari had.....?
wel klote dattie uitgefikt is. brand zuigt echt zwaar, hoop het nooit mee te
maken.
mzzl kees.
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:52 schreef Patrick281 het volgende:
En het antwoord van een machinebankwerker, alias de godfather van de CR.
![]()
[..]
![]()
Aanstaande zondag?quote:
Succesquote:Op donderdag 29 september 2005 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoogste tijd om deze te updaten![]()
volgens mij suckt het weer dit weekendquote:Op donderdag 29 september 2005 20:05 schreef hicham het volgende:
Aanstaande zondag?Het weer is de afgelopen tijd bagger, maar zolang het niet regent is het wel goed genoeg voor een meet volgens mij
Sinds ik op stage zit wil ik op z'n minst 1x in de week rijden. En dat is dus in het weekend
![]()
quote:Succes![]()
quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heb meteen maar even een bakkie Café choco gemaakt.. mis alleen de slagroom![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoogste tijd om deze te updaten![]()
Goed geluk, en onder het mom van alles is te verbouwen.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:05 schreef hicham het volgende:
Hoezo had je eigenlijk die GPZ wielen gekocht, op goed geluk?
Jammer dat jij ze nu al beschadigd hebt
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zondag B-day (alweer?? ja alweer!! zus en schoonzus waren gisteren jarig)
een onhandelbare motorquote:Op donderdag 29 september 2005 17:48 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
[..]
Hey hey...![]()
Ik ben altijd blij geweest met m'n maxjes maar na 7 jaar max rijden werd het gewoon hoog tijd voor iets nieuws.Voor mij blijft de Vmax een prachtmasjientje,als je écht wilt stoeien in de bochten dan heb je daarmee een prachtapparaat,iedere bocht is een uitdaging!![]()
Gewoon een geweldige moordenaar,super instabiel met extreem veel power!.
valt meequote:Op donderdag 29 september 2005 20:13 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Je doet het gewoon expresIk vraag me af hoeveel verjaardagen je wel niet heb moeten afzeggen toen je 4 dagen naar duitsland ging
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Deil?? kon ik je ook wel vertellenrij er elke dag overheen
Misschien moet je pa je maar eens wat tikken geven met zijn lineaalquote:Op donderdag 29 september 2005 20:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Misschien heeft je pa nog slagroom in verband met leuke spelletjes.![]()
![]()
ik heb me niet gemengd met de 'naar welk KB-discussie' omdat ik eigenlijk op dat moment naar Den Bosch zou gaan, dus is aan me voorbij gegaan...onderweg besloot ik toch maar ff mee te gaanquote:Op donderdag 29 september 2005 20:40 schreef Rausdouwer het volgende:![]()
en daar hadden we het zondag nog over. Het was allemaal niks en geen volledig klaverblad etc. etc.
ik zeg niet dat jij dat zei, maar heb het horen zeggen.![]()
V-power.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
een onhandelbare motoris precies iets voor Popijn
![]()
Hoeft niet, dit is het enige wat hij goed af kan met zijn handen.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
Misschien moet je pa je maar eens wat tikken geven met zijn lineaal![]()
![]()
ik ook niet, maar op de kaart was verder eigenlijk ook niets te zien en ik kende dat hele klaverblad verder niet eens. We hadden het erover of het wel een klaverblad was en of het eigenlijk wel de moeite zou zijn. Het blijkt toch wel wat te zijn!quote:Op donderdag 29 september 2005 20:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb me niet gemengd met de 'naar welk KB-discussie' omdat ik eigenlijk op dat moment naar Den Bosch zou gaan, dus is aan me voorbij gegaan...onderweg besloot ik toch maar ff mee te gaan
quote:
Zielig.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:45 schreef hollander172 het volgende:
Niet geschoten is altijd mis.![]()
Help! Argentijntje in nood!
voor jullie is het 15 min rijden ofzoquote:Op donderdag 29 september 2005 20:48 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik ook niet, maar op de kaart was verder eigenlijk ook niets te zien en ik kende dat hele klaverblad verder niet eens. We hadden het erover of het wel een klaverblad was en of het eigenlijk wel de moeite zou zijn. Het blijkt toch wel wat te zijn!![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Verder heeft Makster 120/70 en 150/70 op zijn KLX, dus ik dacht velgen met banden 110/90 en 130/90 moeten zeker passen. [afbeelding]
Klaverblad - checkquote:Op donderdag 29 september 2005 20:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
Vanavond even klaverblad Deil eens onderzocht op geschiktheiden het blijkt dat Hicham gelijk heeft
en wij hebben dus een redelijk mooi klaverblad in de buurt
![]()
Die pics op motorfreaks zijn maar vaagquote:
voor het volgend seizoen ga ik deze winter wel een leren pakkie+sliders halenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:52 schreef hicham het volgende:
Klaverblad - check
Grote houten blokken voor op de kneeslider ... check
Of heb je die nog niet gehaald
Even te lam geweest denk ik.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:49 schreef Patrick281 het volgende:
En ik maar zoeken naar een clickable link in je post.
![]()
Ja hoor, nog een leernichtquote:Op donderdag 29 september 2005 20:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
voor het volgend seizoen ga ik deze winter wel een leren pakkie+sliders halenmissch dat ik ze dan wel kan gebruiken
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:49 schreef Patrick281 het volgende:
Zielig.![]()
Maar ophalen + veel pegels zeker?
* zouden wel handig zijn geweest die blokken, KD uit de Ford lukte niet helemaal.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:52 schreef hicham het volgende:
[..]
![]()
en nu? Marktplaats maar weer op en gemailed worden door allerhande debielen?
Dan maar even Fulcrum's wielen eraf sjeffen heH, die doet toch alleen maar brutaal de laatste tijd
[..]
Klaverblad - check
Grote houten blokken voor op de kneeslider ... check*
Of heb je die nog niet gehaald
[..]
Die pics op motorfreaks zijn maar vaag
Of heb jij andere pics gezien**
Precies, wanneer komt die jongen naar een meet?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:52 schreef hicham het volgende:
Dan maar even Fulcrum's wielen eraf sjeffen heH, die doet toch alleen maar brutaal de laatste tijd
Originele wielen maar omspaken dan.quote:en nu? Marktplaats maar weer op en gemailed worden door allerhande debielen?
join the clubquote:Op donderdag 29 september 2005 20:57 schreef hicham het volgende:
Ja hoor, nog een leernicht![]()
OPM in leer, spannend![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:55 schreef Rausdouwer het volgende:
Even te lam geweest denk ik.![]()
maar hier alsnog dan![]()
Had FS al gespamt, maar die wordt er zo emotioneel bij betrokken dat ze gestopt is met lezen voordat ze zichzelf overhaald.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:58 schreef hollander172 het volgende:Gelukkig niet, de eigenaar is overgehaald het beestje gratis weg te doen.
Anders kost het hem alsnog geld voor het in laten slapen e.d.![]()
Beestje wordt nu enorm verwaarloosd, niet qua voeding oid maar emotioneelen als er iets is wat je niet moet doen bij een dergelijk ras.........
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Precies, wanneer komt die jongen naar een meet?![]()
![]()
![]()
Waar is vetprob eigenlijk.. lang niet gezienquote:Op donderdag 29 september 2005 21:08 schreef worldpimber het volgende:
OPM in leer??Wie wordt dan onze nieuwe vetprob?
![]()
Deil was toch al bekend als klaverblad zijnde? Maarjah, als je Pepijns posts stelselmatig negeert heb je ws ook nooit gelezen over die jongen die onderuitging op knooppunt Deil door onbekende reden..
Ik heb niet echt een behoefte aan KD eigenlijk, vind het niet echt tof op een Naked om dat te doenquote:Op donderdag 29 september 2005 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
join the clubjij kan ze nu al wel gebruiken
Bikkelsquote:Op donderdag 29 september 2005 21:01 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
* zouden wel handig zijn geweest die blokken, KD uit de Ford lukte niet helemaal.![]()
Ik bespeur in lichte mate een beginnetje van een overstap richting Naked. Honda Hornet als optie mocht die CBR weggaan en nu een GSR mooi vinden, what happenedquote:** ja motorfreaks, beetje lastig kijken (misschien is ie daarom wel zo mooi), zie post
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Waar is vetprob eigenlijk.. lang niet gezien![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:05 schreef Patrick281 het volgende:
Had FS al gespamt, maar die wordt er zo emotioneel bij betrokken dat ze gestopt is met lezen voordat ze zichzelf overhaald.![]()
![]()
met stom ^^quote:Op donderdag 29 september 2005 21:01 schreef Patrick281 het volgende:
Precies, wanneer komt die jongen naar een meet?![]()
![]()
![]()
Als iemand niet naar de meet komt, komt die meet maar naar diegenequote:
noob! KD-en is uber leet roxorquote:Op donderdag 29 september 2005 21:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een behoefte aan KD eigenlijk, vind het niet echt tof op een Naked om dat te doenWe zullen zien wat de volgende zomer teweeg brengt, het weer gaat nu alleen nog maar bergafwaarts
Ssst.. het was toch geheim?quote:Op donderdag 29 september 2005 21:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Af en toe kom je met je opmerkingen waarvan ik me afvraag of je het nu wel of niet weet
Ander vet ombouwprojectje van Kees.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:08 schreef worldpimber het volgende:
Edit: Pepijn ... wat doe je??Die wielen
![]()
Hij had ook mijn bandentopic gezien.quote:> zonde zeg, zijn coole auto's. mooi geluidje ook....
>
> had dat gevecht met je band gezien op het forum....hahaha was wel een
> feest
> om die band eraf te krijgen he.
>
> met die velgen ist altijd een hele meterij voordat het erin past. je hebt
> altijd problemen met de breedte van de naaf.
> ik wilde perse zo smal mogelijke naven, omdat je dan makkelijk
> verloopringen
> kan maken.
>
> heb voor een gast uit delft een voorvork van een hyabusa pas gemaakt in
> z,n kawa z1000 (nieuwe type). was een heel gekloot omdat het originele wiel al
> best een brede naaf had.
> ging gelukkig wel, maar met veel moeite.... check de pics.
>
> heb alleen geen complete pic van de fiets, maar staat echt vet.
> der zit normaal een gewone vork in en nu dus zo,n usd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |