Met mij is er nog iemand bezig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:49 schreef SpugendeLama het volgende:
Jammer genoeg haat mijn hond anderen, maar wat een mooie hond zeg!
Misschien dat je via http://www.nmmc.nl en www.hondenforum.nl meer effect hebt
Daar heb ik weinig aan he? We proberen een plek voor haar te vinden, geen meningen over het al dan niet mooi zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:51 schreef TheFrankey het volgende:
ik vind het geen mooie hond.
Ze is idd redelijk rasconform op een paar kleine punten na, verder is het best een leuk beestje om te zien.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:43 schreef Vivi het volgende:
Schitterende hond, ik heb met mijn ex ook een dogo gehad (staat nog in mijn fotoboek).
Helaas vind ik ze iets te groot voor mijn formaat, en ik heb ook al een tekkel (ja dat was per ongeluk).
Ik hoop het ook maar het ziet er niet best uit voor Xena..........quote:Maar ik hoop dat je een lief baasje voor haar vind
Die foto ontkracht een beetje het argument dat-ie niet samengaat met andere honden.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:42 schreef hollander172 het volgende:
...
De reden dat de huidige eigenaar Xena weg wil doen is omdat het niet samen gaat met de andere honden en hij er niet mee kan fokken.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:19 schreef SpugendeLama het volgende:
Dat is natuurlijk ook omdat er geen stamboom bij zit, niemand wil zich gaan hechten aan een hond die inbeslag genomen kan worden.
De kans is klein, maja
Boodschap komt niet helemaal over zie ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:51 schreef sooty het volgende:
Die foto ontkracht een beetje het argument dat-ie niet samengaat met andere honden.
Maakt niet echt wat uit hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:02 schreef Mille het volgende:
Jammer dat zij zo groot is, en mijn huisje zo klein....Hoe is ze met katten, is dat bekend?
Je hebt gelijk en het lullige is dat er met een beetje pech weer een beestje aan onderdoor gaat.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:16 schreef Uhmmie het volgende:
beetje jammer dat die vent ds gewoon zelf de boel aan het verzieken is met die hond
mogen we dit aanstrepen als gevalletje "broodfokker" ipv dierenliefhebber
anders zou hij het met die argentino toch anders doen lijkt me
Zijn ze ook maar daar zit hem dus de kneep, veel mensen nemen een dergelijke hond voor de "pose factor" en als blijkt dat ie toch wel erg groot wordt en eigenlijk een vrouwenhondje is dan moet ie weg.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:02 schreef Uhmmie het volgende:
mja ik ken wel iemand die ze heeft... vind het stoere beesten
Wij werken ook beide (vriendin dan wel niet fulltime) maar het is te doen hoor.quote:maar idd.. kosten te veel tijd en aandacht
niet als je hele dagen thuis bent.. maar dat ben ik dus niet
en even mee in de jaszak.. is ook geen optie
Amen to that!quote:(en idd.. enige wat ik er van gezien heb is dat ze onwijs aanhankelijk en lief zijn)
Echt ervaring hebben met specifiek dit ras is geen noodzaak, het gaat er om dat je weet waar je aan begint en zo'n "grote jongen" wel de baas kan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:17 schreef Mille het volgende:
Thnx! Het enige dat ik dus niet heb is veel ervaring met dit ras....
Qua eten kan ik er niet zoveel over vertellen eigenlijk, wij voeren alleen vers vlees (geen KVV) en daar smikkelt ie ongeveer een kilo per dag van weg. Dit wordt nog aangevuld met allerlei andere dingen zoals, yoghurt, vis, olie, groenten etc. etc.quote:Ze zal alleen wat meer eten denk ik, en ik zal mijn bank dan maar in moeten ruilen voor een grotere;)
Doe ik!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:04 schreef ymme het volgende:
Geef dan aub een hele harde gil hier, in dit topic!
maar jij woont vast geen 1-2 uur van je werkquote:Wij werken ook beide (vriendin dan wel niet fulltime) maar het is te doen hoor.
Gewoon zorgen dat je lange wandelingen maakt en veel met ze spelen, zijn ze als een doetje 's avonds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |