Nou werd ik toch wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:20 schreef hicham het volgende:
Even terugkomen op deze foto omdat ik hem net in de OP heb gezet, maar wat zit daar op het stuur
Lijkt wel een beeldschermpje voor iets?
Zaterdag 12:00 voor de buis en stiekem snoepgoed kopen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:31 schreef FemaleRebbel het volgende:
......mijn Nick wel te verstaan......[/sub]
Jouw Nick jaquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:31 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
stiekum vond ik de killerflipper wel stoer....moet 'm uitprinten voor Nick......mijn Nick wel te verstaan......
Nou is veel duidelijker te zien dat dat ding aan het wegroesten isquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nou werd ik toch wel nieuwsgieriggelukkig heb ik photoshop want màn wat een donkere foto.
![]()
[afbeelding]
Sssssssssstquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Jouw Nick jaMaar in het weekend is ie weer van Peppo hoor
quote:160-60/17 BT-010 3a4m/m
160-60/17 BT-020 5a6m/m
in één koop 50¤
En dan ga jij weer rijden zeker?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
Sssssssssst
anders segt ie dadelijk ut weekend af
Ikke welquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:47 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
[..]
En dan ga jij weer rijden zeker?![]()
Als ik Nick niet zo graag had zegde ik het op ja.![]()
![]()
quote:
*mompelt iets over afgelopen keer eten bij huize limsquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
en jullie beide eten veel te weinig![]()
Hier ookquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oeps, had die niet gelezen.. toen ik mijn jas aandeed wou ik de rits dichtdoen, vliegt dat geval waar je het aan vast kunt houden eraf![]()
Je moet gewoon iexplorer gebruikenquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:36 schreef hicham het volgende:
URL doet 't niet
Bedoel je soms deze >> http://media5.big-boys.com/content/badwheelie.wmv Die komt nogal pijnlijk neer, denk dat ie wel minstens een minuut niet meer kon ademen door die klap op z'n borst
Je kan toch een Rombo bestellen, is toch veel goedkoper?quote:
zou welquote:
Arrow? Sjonnie shitquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zou weldie demper, ik weet nog wel hoe die van Luc klonk
![]()
zondag zei joes dat ie niet begreep wrom ik die 2 Bro's zo![]()
vond
en wrom je zoveel aan een demper zou uitgeven...als ik volgend seizoen een compleet Arrow systeem 2ehands tegenkom gaat ik hem wel kopen denk ik
![]()
(zal zo'n 750 euri zijn...)
ik ben toch de ubersjonquote:
bod gedaan op 2 bro'squote:Liever 2 bro's, is zeldzamer. Of anders Vance & Hines![]()
Die heb ik net weggepleurdquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
Liever 2 bro's, is zeldzamer. Of anders Vance & Hines![]()
Ik had het niet over eten... maarrrr over KARTEN, en dan VEELquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:53 schreef worldpimber het volgende:
Peerke, maak je geen zorgen, er wordt heus wel gegeten hoor.Alleen niet door ons, het geheel van met z'n allen karten en natafelen maakt het natuurlijk de moeite waard. Op de meets werkt het toch ook goed zo, jullie kunnen altijd eten en wij drinken gewoon wat.
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die heb ik net weggepleurd
Kopen?
Hé ik dacht dat jullie weer een Peerke plaaike gepost hadden, blijkt het iemand anders te zijn!quote:
Ja, plat hèquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik ben toch de ubersjon![]()
[..]
bod gedaan op 2 bro'seven afwachten nu...
Hij heeft het redelijk goed gedaan afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is jouw motor nou al meetable
voor een evt choco-meet
Misschien kan mamsebams iets maken wat ze daar kunnen opwarmen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:53 schreef worldpimber het volgende:
Overigens, als ik gewoon buiten de deur kon eten zoals jullie had ik me ook elke keer volgestampt [afbeelding] Met mijn oude schoolvrienden was het altijd in pauzes en na het fitnessen volproppen met voedsel uit de Turkse zaak in de buurt![]()
Ik ben ook voor lekker lang kartenquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:03 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Ik had het niet over eten... maarrrr over KARTEN, en dan VEEL![]()
Eten doe ik elke dag, karten daarentegen niet![]()
Jij hebt toch een héél ander pakkiequote:Op dinsdag 8 november 2005 21:04 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Hé ik dacht dat jullie weer een Peerke plaaike gepost hadden, blijkt het iemand anders te zijn!![]()
Goede vraag Full cumquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
Arse.. Vance & Hines ruleerd
En nu heb je een Rambo of Dombo uitlaat?
Maarre wat is er met die oude dan
Mompelt ..Yoshimura.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
Arrow? Sjonnie shit![]()
Liever 2 bro's, is zeldzamer. Of anders Vance & Hines![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
*mompelt iets over afgelopen keer eten bij huize lims![]()
![]()
De Dombo uitlaat klinkt veel beter en harderquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
Arse.. Vance & Hines ruleerd
En nu heb je een Rambo of Dombo uitlaat?
Maarre wat is er met die oude dan
O.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De Dombo uitlaat klinkt veel beter en harderDie andere was een veredelde stofzuiger
Met andere rijden resulteerde in een minderwaardigheidscomplex, deze was veel goedkoper. Bovendien = nieuw = schoon.Hoef ik die ander niet te poetsen
Hey Makster teringmofquote:
Jij bent gekquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
O.
Maar heb je die andere echt weggesmeten? Anders wil ik hem wel proberen te monteren op mijn GS![]()
Ik betaal iets van 120 euro + 25 euro opzittendenverzekering. Is inderdaad weinigquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:14 schreef yup het volgende:
Pimber + hiesjam wat betalen jullie aan verzekering??
Jullie wonen in A'dam is dus representatief voor mij...
Ik heb net berekend via verzekeruzelf.nl en er staat 160 per jaar
Serieus als het echt zo debiel laag is motor all the way brotha(nu nog de blik verkopen
)
400 euro per jaar: WA + Diefstalquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:14 schreef yup het volgende:
Pimber + hiesjam wat betalen jullie aan verzekering??
Jullie wonen in A'dam is dus representatief voor mij...
Ik heb net berekend via verzekeruzelf.nl en er staat 160 per jaar
Serieus als het echt zo debiel laag is motor all the way brotha(nu nog de blik verkopen
)
Das goei danquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ben ook voor lekker lang kartenMaar morgen of overmorgen kom ik wel met het definitieve voorstel
Waar ik echt tegen aan hik bij de auto is benzine kosten icm verzekering + belasting...quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik betaal iets van 120 euro + 25 euro opzittendenverzekering. Is inderdaad weinig
Dat is weer veel maar niet gek met zo een dure brommer icm met diefstalverzekering...quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
400 euro per jaar: WA + Diefstal
Eensch RS3quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mompelt ..Yoshimura.
Dan heb je centen.![]()
![]()
Eej sletjequote:Op dinsdag 8 november 2005 21:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey Makster teringmof
Heb jij nog een setje streetfighter lampen nodig?![]()
Was bezig met op MF een verkooptopic te starten maar net nu begint MF traag te doen![]()
Ik vind dat dubbel pijpje ook wel geinig.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:14 schreef worldpimber het volgende:
Jij bent gekZoals ik al zei, die uitlaat is 300 euro dus voorlopig verkoop ik hem helemaal niet. Ga eerst nog een tijdje rijden met dit ding tot ik weet wat ik nou wil. Misschien gewoon af en toe switchen
Bolt on r0x trouwensEigenlijk kan je ook gewoon je uitlaat zo jatten van een andere motor
but but but.. Vance & Hines op GS500 is hardstikke bruutquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij bent gekZoals ik al zei, die uitlaat is 300 euro dus voorlopig verkoop ik hem helemaal niet. Ga eerst nog een tijdje rijden met dit ding tot ik weet wat ik nou wil. Misschien gewoon af en toe switchen
Bolt on r0x trouwensEigenlijk kan je ook gewoon je uitlaat zo jatten van een andere motor
Motortje als GS500 is echt supercheap in vergelijkig met een autootje. Kwa brandstofverbruik ergens tussen 1:20 en 1:25. Wegenbelasting dus tussen de 50 en 60 euro pjquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:17 schreef yup het volgende:
[..]
Waar ik echt tegen aan hik bij de auto is benzine kosten icm verzekering + belasting...
Kijk nu is het echt peace of cake om op te brengen maar tijdens schooltijd is het gewoon werkelijk ONMOGELIJK om dat zonder dikke verliezen op te brengen...
Dat speelt ook beetje mee voor mijn keuze voor de motor als vervoersmiddel...
[..]
Ik weet dat van jullie ja...quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
but but but.. Vance & Hines op GS500 is hardstikke bruut![]()
![]()
[..]
Motortje als GS500 is echt supercheap in vergelijkig met een autootje. Kwa brandstofverbruik ergens tussen 1:20 en 1:25. Wegenbelasting dus tussen de 50 en 60 euro pj
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:21 schreef Patrick281 het volgende:
Nog meer mensen in voor een bakkie ribbelchips?
Is weer voordelig voor de rondetijden met karten als ik wat uitdeel.![]()
Ikkuhquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:21 schreef Patrick281 het volgende:
Nog meer mensen in voor een bakkie ribbelchips?
Is weer voordelig voor de rondetijden met karten als ik wat uitdeel.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
but but but.. Vance & Hines op GS500 is hardstikke bruut![]()
![]()
Jij bent een uitzonderingquote:Motortje als GS500 is echt supercheap in vergelijkig met een autootje. Kwa brandstofverbruik ergens tussen 1:20 en 1:25. Wegenbelasting dus tussen de 50 en 60 euro pj
Voor het volgende verzekeringsjaar kijk ik eerst wat beter rond, ik heb wel het idee dat het goedkoper kan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:17 schreef yup het volgende:
Dat is weer veel maar niet gek met zo een dure brommer icm met diefstalverzekering...
Hij blijft bij jou toch wel van je scheerspullen af he?quote:
Toch meer normale dingen eten dus.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:23 schreef worldpimber het volgende:Ik heb al een paar kilo chocola vandaag erdoorheen gejaagd met leren, en nu 2 loempia's, schuimblokken, chocomel en 2 grote negerzoenen.
En dan heb je ook nog mijn zware spieren die meewegen
Toch vind ik het frappant dat ik alsnog 1ste wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |