Jawel, maar ik schat voor ruim de helft van de mensen zelfs te lang.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:59 schreef worldpimber het volgende:
Pepijn, kan je even advies geven over hoe lang karten voldoenend is?Rond de 40 minuten rijden met verschillende ronden is toch meer dan genoeg?
![]()

quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik schat voor ruim de helft van de mensen zelfs te lang.![]()
No offence, maar als je het nog nooit gedaan hebt dan ben je na de eerste heat van 10 minuten wel verrot.![]()

quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:59 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb even rondgekeken naar kartcentra in het midden des lands (Utrecht) nu kwam ik op deze pagina.Enige Feedback? Volgens mij is dit een redelijk goedkope met 1200 meter baan, ik weet niet of dat geheel klopt, maar de meeste kartcentra hebben banen van >/=500 meter
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heb vanmiddag mijn 1e training en kennismaking voor de cursus tegen uitstelgedrag.. lekker op de motor heen![]()
Zekerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:07 schreef worldpimber het volgende:Maar ik kan me voorstellen dat de meesten nog meeeeeeeeeeeer
willen.
De eerste 2 lijken mij ruim voldoende, het gaat immers meer om de gezelligheid dan alleen het karten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:07 schreef worldpimber het volgende:
Kijk bijvoorbeeld eens naar de verschillende arrangementenAls het echt zo is als jij stelt dan wordt het natuurlijk alleen goedkoper.
Anders maak ik wel later wat keuzemogelijkheden, ben nu ook aan het leren voor school

Dat heb ik inderdaad al van verschillende mensen gehoord.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
No offence, maar als je het nog nooit gedaan hebt dan ben je na de eerste heat van 10 minuten wel verrot.![]()

Jaaaaa dan mag jij mij coachen en andersomquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mag ik mee .. een andere keer?
![]()

Zolang het geen slecht verdeeld donshaar is, is licht ongeschoren heel 2005.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaaaa dan mag jij mij coachen en andersom![]()
![]()
Ik heb me toch maar even geschoren, want ik zag in de maillist een aantal vrouwelijke email-adressen staan![]()

Maar lijkt me toch niet fijn knuffelen voor de vrouwelijke medemensquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zolang het geen slecht verdeeld donshaar is, is licht ongeschoren heel 2005.![]()

quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jaaaaa dan mag jij mij coachen en andersom![]()
![]()
Ik heb me toch maar even geschoren, want ik zag in de maillist een aantal vrouwelijke email-adressen staan![]()

Goeie tipquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]![]()
tip
als je een vrouw daar mee uit vraagt en ze zegt niet gelijk ja dan is dat uitstellen heH

Knuffelen bij de eerste indruk? Jij loopt wel erg hard van stapel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
Maar lijkt me toch niet fijn knuffelen voor de vrouwelijke medemens![]()
Ik geef je graag een schop onder je holletje.quote:Jaaaaa dan mag jij mij coachen en andersom![]()
![]()

Ik niet, de vrouwtjes altijd welquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Knuffelen bij de eerste indruk? Jij loopt wel erg hard van stapel.![]()
Don't hate me because I'm beautifulquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik geef je graag een schop onder je holletje.![]()

puik plan. In de OP in het vervolg allemaal links naar de 300 reacties in het vorige topicquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:30 schreef Makster het volgende:
Middag
Ik heb een voorstel, en beter stemmen jullie ermee in
De gene die de laatste post maak in een topic opent ook ee nieuw topic, zover niks nieuws, maar nu komt ie. Als die persoon nou ook ff en samenvatting bouwt en die in de OP zet dan kunnen mensen met een normale drukke baan ook bijhouden wat er allemaal speelt enzo
Puik plan toch

quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
puik plan. In de OP in het vervolg allemaal links naar de 300 reacties in het vorige topic

quote:
Ik heb altijd het idee dat Makster wat post, maar verder dringt er niets tot me door?quote:

Wiequote:[b]Op dinsdag 8 november 2005 14:33
Ik heb altijd het idee dat Makster wat post, maar verder dringt er niets tot me door?![]()
Hebben jullie dat ook weleens?

Story van 2 Fokkers ûût Den Bosch?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
tip
als je een vrouw daar mee uit vraagt en ze zegt niet gelijk ja dan is dat uitstellen heH
Top PTA-auto-slowchat-poster.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Markster ofzo, zegt me verder niets eigenlijkHeeft ook een fotoboek

Vergeet je buik niet in te houden, anders gaat je rits kapot.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
Goed, ik zal mijn kinky pakkie aantrekken, toedeloe![]()

Jaaaaahhh op Le Mans rijdenquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]Maar ik kan me voorstellen dat de meesten nog meeeeeeeeeeeer
willen.
Kijk bijvoorbeeld eens naar de verschillende arrangementenAls het echt zo is als jij stelt dan wordt het natuurlijk alleen goedkoper.
Anders maak ik wel later wat keuzemogelijkheden, ben nu ook aan het leren voor school

Het enige wat ik me kan herinneren is een gele vlek in m'n spiegels en daarna moesten we alweer uit elkaar omdat het vrouwtje wou etenquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zo gemeen, en dat van de enige die mij ooit gemiet heeft
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Inderdaad...
SUPERSLECHT!![]()
[afbeelding]
Goed te merken op het forum "Nieuwe gebruikers" van MFquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
een stel tieten op een motor en het testosteron vliegt je hier om de oren![]()
![]()
Ik heb maar 2x gekart oid, en beide keren vond ik het niet lang genoegquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]

quote:

quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:50 schreef hicham het volgende:
Ik heb maar 2x gekart oid, en beide keren vond ik het niet lang genoegIk zou ook voor die laatste 2 arrangementen op dat teamcaptain arrangement na dan gaan, en het liefst op een korte baan. Kan ik Pepijn vaker inhalen
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()

Dat zal je best lukken de eerste 2 heats terwijl ik de baan aan het onderzoeken ben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat zal je best lukken de eerste 2 heats terwijl ik de baan aan het onderzoeken ben.
En de laatste 2 heats, want dan is je koffie alweer uitgewerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ralf zal dan ook wel ergens in de bandenstapels liggen, die kan ook al niet zonder koffie![]()

quote:Kinderkarting
Bij Indoorkarting Harders' Plaza hoef je niet in het bezit van een rijbewijs te zijn om te gaan karten. Vanaf 8 jaar is het al mogelijk om bij ons over het strakke asfalt te racen. De karts zijn bijna hetzelfde als waar de volwassenen in rijden. Het enige verschil is dat de kart wat kleiner is. Zo kan iedereen goed bij de pedalen en bij het stuur.
Er wordt hetzelfde circuit gereden als waar de volwassenen op rijden en natuurlijk worden ook alle rondjes netjes bijgehouden. Na de race kan iedereen een uitdraai krijgen en kijken wie er het snelst is geweest tijdens de race.
Ook voor de Junioren heeft Indoorkarting Harders' Plaza haar best gedaan om een arrangement samen te stellen.
Arrangement Powerrace
* 2 races van 6 minuten;
* Finalerace van 6 minuten;
* Alle deelnemers krijgen een medaille;
* Na afloop krijgt iedereen een bord patat met frikandel of kroket en een frisdrank.
¤ 140,- per 6 kinderen inclusief 6% BTW. (Elk kind extra ¤ 23,-)

Ik heb wel eens een 3 uurs race gedaan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:55 schreef hicham het volgende:
En de laatste 2 heats, want dan is je koffie alweer uitgewerkt
Ralf zal dan ook wel ergens in de bandenstapels liggen, die kan ook al niet zonder koffie

Dequote:Op dinsdag 8 november 2005 14:57 schreef hicham het volgende:
Raus hoeft ook niets te vrezen, voor haar regelen we wel een kinderarrangement
Als Pepijn Nick meeneemt is ze iig niet alleen
Doet het hem zekerquote:* Na afloop krijgt iedereen een bord patat met frikandel of kroket en een frisdrank.

Ben jij er ook zo een die op voorhand een grote mond heeft maar uiteindelijk daar niets presteert?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:57 schreef hicham het volgende:
Raus hoeft ook niets te vrezen, voor haar regelen we wel een kinderarrangement
Als Pepijn Nick meeneemt is ze iig niet alleen
[..]

Je avatar ziet er zo klein een beetje goor uit.quote:
quote:

Ach, gewoon negeren die jongenquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:15 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo een die op voorhand een grote mond heeft maar uiteindelijk daar niets presteert?![]()

foto niet hier. Die van de website waar ie vandaan kwam is ook weg. Maak wel een nieuwe. Tis een '89 TransAlpquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Het enige wat ik me kan herinneren is een gele vlek in m'n spiegels en daarna moesten we alweer uit elkaar omdat het vrouwtje wou eten![]()
Komop met die info + foto dan, ik ga niet zitten zoeken door de oude topics hoor
[..]
[..]
Goed te merken op het forum "Nieuwe gebruikers" van MFNieuwe gebruiker (M) maakt een topic aan, 3 reacties
Nieuwe gebruiker (V) maakt een topic aan, 300 reacties
[..]
Ik heb maar 2x gekart oid, en beide keren vond ik het niet lang genoegIk zou ook voor die laatste 2 arrangementen op dat teamcaptain arrangement na dan gaan, en het liefst op een korte baan. Kan ik Pepijn vaker inhalen
![]()
![]()

quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:15 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo een die op voorhand een grote mond heeft maar uiteindelijk daar niets presteert?![]()

Oh zit er dan frites en een frikandel bij?quote:

BE had laatst toch een foto gepostquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
foto niet hier. Die van de website waar ie vandaan kwam is ook weg. Maak wel een nieuwe. Tis een '89 TransAlp

Wat heb jij tegen goede beschermingquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:46 schreef Patrick281 het volgende:
Is dit een variant op stalen neuzen.![]()
[afbeelding]

Doe al zo lang zonder.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:50 schreef worldpimber het volgende:
Wat heb jij tegen goede bescherming![]()

quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
Op verzoek van stinkie:
[afbeelding]

Wordt aan gewerktquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:17 schreef Patrick281 het volgende:
Je avatar ziet er zo klein een beetje goor uit.

quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat voor reactie had je gegeven als ik een foto van mezelf neer gezet had?
quote:Hallo Phatzak,
Ik kwam op het motor-forum je volgende foto tegen:
http://i23.photobucket.co(...)mber/motor/rombo.jpg
Nu vroeg ik me af of je mij kon vertellen hoe je in het bezit bent gekomen van die rombo demper ?
Ik heb zelf namelijk ook intresse in dat type demper, dus vandaar mijn vraag.
Met vriendelijke groet,
(VinnyTheDuke)

Ik ben een groepie van dat paarse truitje.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:07 schreef Brighteyes het volgende:
Maek me gek.quote:
Met die CR kreeg ik altijd een hoop spontane e-mail.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:11 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
Ik mail ook altijd MF-ers met vragen
ROMMBOOOOWWWW [afbeelding]

Als het regent is beschermende kleding wel handigquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:54 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ja dan nog een broek en helm en dan ben je wel weer wat euro's verder.
Nog even niet verstandig.![]()

quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:15 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]

Yup, en ook de hele winter door.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:13 schreef worldpimber het volgende:
Als het regent is beschermende kleding wel handig![]()
Heb jij met dat kutweer destijds ook telkens zitten rondgummen in je spijkerbroek?
![]()

quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de Bosche Bollen hadden ook hele grote verhalen vooraf
en je heb gezien hoe het daarmee afliep
![]()

Geen, want dan had ik die tijd gebruikt om naar huis te rijden naar jouquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:16 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]ok vertel maar dan, zo te zien zie jij jezelf niet meer als bossche bol
![]()

Och wat liefquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
Geen, want dan had ik die tijd gebruikt om naar huis te rijden naar jou

quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:13 schreef Brighteyes het volgende:
*pets*
Ik ga nog eens TT's verbeteren voor jou!

quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:17 schreef stinkie het volgende:
Geen, want dan had ik die tijd gebruikt om naar huis te rijden naar jou

Tsja... er is een vacature heb ik begrepen...quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:20 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]Die kleurtjes zijn niet te vertrouwen, Yvonne zou me unbannen:% Wanneer word jij eens Admin?
![]()
Jammer... je was er zo goed in.quote:En met die foute TT's heb ik het nou opgegeven

quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:16 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]ok vertel maar dan, zo te zien zie jij jezelf niet meer als bossche bol
wat voor verhalen en hoe liep het af, ik ben nieuwsgierig

Is dat zoquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hap
![]()
JIJ zou iedereen inmaken met je 200000x ervaring op een bowlingbaan
als ik hier geen bollen zegt snapt niemand waar ik het over heb![]()

Nou vraag je er omquote:

Je hebt een schele zeehond.quote:
Aantrekkelijk plaatje.quote:

geen topique wat ik heb gemaaktquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nou vraag je er om![]()
FOK Motorclub [SC Deel 348] Zeehonden platrijden m. een kart
Fok in kleine letters, spatie tussen tag en titel
Fok Motorclub [SC Deel 343] Motormeiden Topique :9
Spatie tussen tag en titel![]()
Fok Motorclub [SC Deel 319] choco met slagroom v. wintermeet
Spatie tussen tag en titel
Fok Motorclub [SC Deel 311] -10 nutteloos voor OPM
Willekeurige titel invullen, OPM bannen
![]()
![]()
![]()
![]()

het bewijs heb jij meegenomen naar huisquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:26 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Is dat zo![]()
![]()
ik heb alleen gezegd dat ik toevallig een paar weken daar voor ook nog gebowld had, dus laat zien dat bewijs
![]()

quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:34 schreef Brighteyes het volgende:
Fok Motorclub [SC Deel 348] Zeehonden platrijden m. een kart
Maar nu moest ik TT's gaan wijzigen en dat hoort eigenlijk niet.
Dan moet je mensen maar opvoeden dat ze TT's maken die klein genoeg zijn...

Nee, maar wel je vriendje uit de bosche bollenveldenquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
geen topique wat ik heb gemaakt![]()

So ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, maar wel je vriendje uit de bosche bollenvelden![]()

Die is wel leuk verkapt: "ik bekijk mijn nieuwe usericon"-postquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
iemand nog problemen met het schoonmaken van zijn/haar motor ?
hiermee haal je alle vliegjes er zo vanaf

Waaahquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nou vraag je er om![]()
Fok Motorclub [SC Deel 348] Zeehonden platrijden m. een kart
Fok in kleine letters, spatie tussen tag en titel
Spatie tussen tag en titel![]()
Spatie tussen tag en titel
Willekeurige titel invullen, OPM bannen
![]()
![]()
![]()
![]()

quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Inderdaad...
SUPERSLECHT!![]()
[afbeelding]
Es tu, brutus?quote:

Ja heeeH 3:38 .. daar heb ik geen tijd voor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:44 schreef worldpimber het volgende:
OMG, het filmpje van Pepijn op z'n laatste werkdag is opgedoken
Ik zeg er niks over.quote:

URL doet 't nietquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
Jij gemaakt ofzo?quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zeg er niks over. [afbeelding]

My sentiments exactly, en ik neem aan dat we na afloop ook nog wel ergens gezellig met zijn allen gaan eten of zoquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:25 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Maareh, wie regelt dat karten nou? Alleen homo's karten 10 minuten, dus moeten we minimaal
2 heat's doen, anders is het 3 uur reizen om 10 minuten te karten.... dat schiet niet op!

Zie jij een render>filter> highlight erin dan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:36 schreef hicham het volgende:
Jij gemaakt ofzo?
Vind deze veel beter dan die scooter
T'is maar wat je gewoon noemt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
Wereldpooier en hiesjam mogen toch weer gewoon eten of niet?

quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:25 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Maareh, wie regelt dat karten nou? Alleen homo's karten 10 minuten, dus moeten we minimaal
2 heat's doen, anders is het 3 uur reizen om 10 minuten te karten.... dat schiet niet op!
Rustig aan Bossche Bollen, sowieso moeten we nog een ontgroeningsopdracht voor jullie verzinnen gezien het feit dat jullie van de MF Bossche Bollen komenquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
My sentiments exactly, en ik neem aan dat we na afloop ook nog wel ergens gezellig met zijn allen gaan eten of zoWereldpooier en hiesjam mogen toch weer gewoon eten of niet? Misschien kunnen we ergens zeehond gaan eten!
Zo doe je dat dus ..quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zie jij een render>filter> highlight erin dan?![]()
![]()
Ik eet idd liever niet buiten de deur, tenzij het een marokkaanse/turkse shoarma zaak is ofzoquote:[..]
T'is maar wat je gewoon noemt.![]()
Volgens mij eten ze niet buiten de deur.
Jullie eten gewoon veelquote:Desnoods doen ze even een meet van 6 uur met alleen een sappie.cola.
![]()

Niet hier dus.quote:
quote:Ik eet idd liever niet buiten de deur, tenzij het een marokkaanse/turkse shoarma zaak is ofzo![]()
Omdat je geen 3 dagen zonder eten kan dan zeker.quote:Of tomatensoep van een Duitse gasthuis![]()
![]()

Geen flare, dus niet door jou gemaaktquote:
Dat was eerst het probleem jaquote:[..]
Omdat je geen 3 dagen zonder eten kan dan zeker.![]()

en jullie beide eten veel te weinigquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:52 schreef hicham het volgende:
maar zoals ik al zei, jullie eten gewoon veel![]()

Oeps, had die niet gelezen.. toen ik mijn jas aandeed wou ik de rits dichtdoen, vliegt dat geval waar je het aan vast kunt houden erafquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vergeet je buik niet in te houden, anders gaat je rits kapot.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Waaah![]()
Die icon die je nu hebt
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:

heeft ie nog nooit vis gegeten en stond daar op het punt zo een Duitse gladjakker te bestellenquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:06 schreef hicham het volgende:
Dat was eerst het probleem jaKeek op de menukaart en had iets van .. euhmm, wat ga ik nu eten
die soep was goooedquote:Na overleg met OPM + de hoteleigenaresse besloten om eerst maar even tomatensoep te eten en daarna zien we wel verderBlijkt die tomatensoep net zo goed te vullen als een 7-gangen diner
![]()
![]()

quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:47 schreef Mercy_symbol het volgende:

Zucht, steun, kuch, whateverquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:52 schreef hicham het volgende:
Rustig aan Bossche Bollen, sowieso moeten we nog een ontgroeningsopdracht voor jullie verzinnen gezien het feit dat jullie van de MF Bossche Bollen komenVolgens mij had worldpimber nog wel ideeen zei die vanmiddag, maar toen moest ie leren en nu is ie naar school. Dus even afwachten

Even terugkomen op deze foto omdat ik hem net in de OP heb gezet, maar wat zit daar op het stuurquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
Op verzoek van stinkie:
[afbeelding]
Avondquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
Goeieavond....
ga nu eerst ff bijlezen, heb verkrachtte zeehonden voorbij zien komen en als klap op de vuurpijl ook een killerflipper, waar gaat ut hier over?
Geboren en getogen in dit land onder zeeniveauquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:40 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
btw, heb je een nederlands paspoort, of moet je daar ook nog een ontgroening voor doen![]()
![]()

Kan niet als tolk fungeren voor Roadkillquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:20 schreef hicham het volgende:
Avond
Had gehoopt dat jij me dat kon vertellen en als tolk zou kunnen fungeren voor Roadkill, die komt uit Braboland en is begonnen met het posten van die zut
[..]
Geboren en getogen in dit land onder zeeniveau![]()
En het beste is nog, in de beste stad die je je maar kunt wensen: Amschterdam![]()

quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
Goeieavond....
ga nu eerst ff bijlezen, heb verkrachtte zeehonden voorbij zien komen en als klap op de vuurpijl ook een killerflipper, waar gaat ut hier over?

quote:Op dinsdag 08 november 2005 20:01 schreef Makster het volgende:
[...]
Poser
En verkoop die pijp aan Cheeky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |