My sentiments exactly, en ik neem aan dat we na afloop ook nog wel ergens gezellig met zijn allen gaan eten of zoquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:25 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Maareh, wie regelt dat karten nou? Alleen homo's karten 10 minuten, dus moeten we minimaal
2 heat's doen, anders is het 3 uur reizen om 10 minuten te karten.... dat schiet niet op!

Zie jij een render>filter> highlight erin dan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:36 schreef hicham het volgende:
Jij gemaakt ofzo?
Vind deze veel beter dan die scooter
T'is maar wat je gewoon noemt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
Wereldpooier en hiesjam mogen toch weer gewoon eten of niet?

quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:25 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Maareh, wie regelt dat karten nou? Alleen homo's karten 10 minuten, dus moeten we minimaal
2 heat's doen, anders is het 3 uur reizen om 10 minuten te karten.... dat schiet niet op!
Rustig aan Bossche Bollen, sowieso moeten we nog een ontgroeningsopdracht voor jullie verzinnen gezien het feit dat jullie van de MF Bossche Bollen komenquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
My sentiments exactly, en ik neem aan dat we na afloop ook nog wel ergens gezellig met zijn allen gaan eten of zoWereldpooier en hiesjam mogen toch weer gewoon eten of niet? Misschien kunnen we ergens zeehond gaan eten!
Zo doe je dat dus ..quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zie jij een render>filter> highlight erin dan?![]()
![]()
Ik eet idd liever niet buiten de deur, tenzij het een marokkaanse/turkse shoarma zaak is ofzoquote:[..]
T'is maar wat je gewoon noemt.![]()
Volgens mij eten ze niet buiten de deur.
Jullie eten gewoon veelquote:Desnoods doen ze even een meet van 6 uur met alleen een sappie.cola.
![]()

Niet hier dus.quote:
quote:Ik eet idd liever niet buiten de deur, tenzij het een marokkaanse/turkse shoarma zaak is ofzo![]()
Omdat je geen 3 dagen zonder eten kan dan zeker.quote:Of tomatensoep van een Duitse gasthuis![]()
![]()

Geen flare, dus niet door jou gemaaktquote:
Dat was eerst het probleem jaquote:[..]
Omdat je geen 3 dagen zonder eten kan dan zeker.![]()

en jullie beide eten veel te weinigquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:52 schreef hicham het volgende:
maar zoals ik al zei, jullie eten gewoon veel![]()

Oeps, had die niet gelezen.. toen ik mijn jas aandeed wou ik de rits dichtdoen, vliegt dat geval waar je het aan vast kunt houden erafquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vergeet je buik niet in te houden, anders gaat je rits kapot.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Waaah![]()
Die icon die je nu hebt
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:

heeft ie nog nooit vis gegeten en stond daar op het punt zo een Duitse gladjakker te bestellenquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:06 schreef hicham het volgende:
Dat was eerst het probleem jaKeek op de menukaart en had iets van .. euhmm, wat ga ik nu eten
die soep was goooedquote:Na overleg met OPM + de hoteleigenaresse besloten om eerst maar even tomatensoep te eten en daarna zien we wel verderBlijkt die tomatensoep net zo goed te vullen als een 7-gangen diner
![]()
![]()

quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
iemand nog problemen met het schoonmaken van zijn/haar motor ?
hiermee haal je alle vliegjes er zo vanaf

Zucht, steun, kuch, whateverquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:52 schreef hicham het volgende:
Rustig aan Bossche Bollen, sowieso moeten we nog een ontgroeningsopdracht voor jullie verzinnen gezien het feit dat jullie van de MF Bossche Bollen komenVolgens mij had worldpimber nog wel ideeen zei die vanmiddag, maar toen moest ie leren en nu is ie naar school. Dus even afwachten

Even terugkomen op deze foto omdat ik hem net in de OP heb gezet, maar wat zit daar op het stuurquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
Op verzoek van stinkie:
[afbeelding]
Avondquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
Goeieavond....
ga nu eerst ff bijlezen, heb verkrachtte zeehonden voorbij zien komen en als klap op de vuurpijl ook een killerflipper, waar gaat ut hier over?
Geboren en getogen in dit land onder zeeniveauquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:40 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
btw, heb je een nederlands paspoort, of moet je daar ook nog een ontgroening voor doen![]()
![]()

Kan niet als tolk fungeren voor Roadkillquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:20 schreef hicham het volgende:
Avond
Had gehoopt dat jij me dat kon vertellen en als tolk zou kunnen fungeren voor Roadkill, die komt uit Braboland en is begonnen met het posten van die zut
[..]
Geboren en getogen in dit land onder zeeniveau![]()
En het beste is nog, in de beste stad die je je maar kunt wensen: Amschterdam![]()

quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
Goeieavond....
ga nu eerst ff bijlezen, heb verkrachtte zeehonden voorbij zien komen en als klap op de vuurpijl ook een killerflipper, waar gaat ut hier over?

quote:Op dinsdag 08 november 2005 20:01 schreef Makster het volgende:
[...]
Poser
En verkoop die pijp aan Cheeky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |